Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 879 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.74
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krystyna / 2021-12-23 15:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Placówka 18 jest super Pani Ewa Zarzycka posiada dużo wiadonosci na każdy temat bankowy zawsze służy w podejmowaniu dobrej decyzji.Dziekuje Pani Ewo zawsze będę u Pani załatwiać moje sprawy ba kowe
    ZaletyJest super
    WadyNie ma żadnych was
  • ~Xxx / 2021-12-23 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku.Bank nie pomaga tylko robi pod górkę.Zero pomocy ,traktują ludzi jak....
    ZaletyZero
  • ~Tomax / 2021-12-18 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Sobota, po nieudanej transakcji, chcąc zablokować transakcję, gdzie w systemie banku, widnieje ona jako " blokada" środków, czyli, nie została zrealizowana - po 40 minutach oczekiwania na połączenie, słyszę od pani z infolinii, zenie może tego zablokować, że nie majatakich, technicznych możliwości!!! To skandal. Dzisiaj, w dobie elektronicznych rozwiązań, gdzie chwalą się, że są najlepszym bankiem,etc, nie mają tak prostych możliwości!!!
    Wstyd, i jedno nasuwa się na myśl - uciekać z tego banku, gdzie komuną trąca !!!!
    40 min oczekiwanie na rozmowę!!!!
    ZaletyZero
    WadyOpór
  • ~Tomasz / 2021-12-18 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Sobota, po nieudanej transakcji, chcąc zablokować transakcję, gdzie w systemie banku, widnieje ona jako " blokada" środków, czyli, nie została zrealizowana - po 40 minutach oczekiwania na połączenie, słyszę od pani z infolinii, zenie może tego zablokować, że nie majatakich, technicznych możliwości!!! To skandal. Dzisiaj, w dobie elektronicznych rozwiązań, gdzie chwalą się, że są najlepszym bankiem,etc, nie mają tak prostych możliwości!!!
    Wstyd, i jedno nasuwa się na myśl - uciekać z tego banku, gdzie komuną trąca !!!!
    ZaletyBrak
    WadyBez końca
  • ~Małgorzata / 2021-12-17 22:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientką Banku PKO BP od lat 80- tych. Kilka lat korzystałam z usług innego banku lecz nie byłam zadowolona więc szybko wróciłam do PKO.
    Tutaj od zawsze byłam traktowana poważnie a nie jak zło konieczne. Pracownicy PKO szanują klienta,poświęcają mu dużo czasu,starają się aby klient załatwiwszy sprawę odszedł zadowolony.
    ZaletyProfesjonalizm w doradztwie i obsłudze klienta. Szacunek dla klienta.
    WadyBrak.
  • ~Antonio / 2021-12-16 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłem konto 16.11.21(konto za zero), w celu darmowego używania konta warto mieć kartę płatniczą, która miałem dostać w ciągu 7iu dni. Dziś jest 16 12.21,karty ciągle brak. Po telefonie na infolinię Pani stwierdza, że to moja wina,bo się nie upomniałem wcześniej, że karta jeszcze nie przyszła i oni wysłali i ręce umywają. Oczywiście koszty prowadzenia konta jak najbardziej muszę pokryc. No to powiem tak-przeżyję te 10 PLN, ale jutro rano zamykam konto... Komunie niestety mówimy wielkie NIE!!!!
  • ~Alan / 2021-12-16 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank!
    Czekanie na odpowiedź infolinii 25 min! Porażka.
  • ~Anna / 2021-12-16 16:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank to jeden wielki żart , na zaświadczenie o spłacie kredytu ( potrzebne do aktu notarialnego na szybko ) , obecny czas oczekiwania 2 tygodnie,interwencję w głównej siedzibie nic nie dają ( odpowiedź mają 30 dni) każdy inny bank max 10 dni, znajomi w M... 3 dni , zaświadczenie jak każde inne dlaczego tak długo każecie czekać, swoim klientom, gdzie inne banki potrafią to załatwić w pare dni???
    ZaletyObsługa klienta w okienku
    WadyBrak organizacji
  • ~Nikoś / 2021-12-16 12:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka transakcja kredytowa. Bardzo miła obsługa.
  • ~Chika / 2021-12-16 12:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Kilkuletnia klientka Banku Polskiego. Jestem bardzo zadowolona z obsługi, a także bardzo ułatwia mi życie aplikacja IPKO gdzie mogę załatwić bardzo dużo spraw nie jeżdżąc po urzędach .
    ZaletySzybko, sprawnie
  • ~bar11919919 / 2021-12-14 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam 24 lata, byłem klientem banku 6 lat.
    Nie interesowały mnie wówczas pożyczki, kredyty, lokaty czy inwestycje.
    Wiedziałem, że inne banki mają lepsze oferty, ale powodem założenia konta była większość rodziny...
    Do sedna. W dziesięciostopniowej skali:
    Bezpieczeństwo oceniam na 1. Kompetencje pracowników na 1. Możliwości banku - 1. Oferty - 1.
    SZANOWNI
    wg pracowników tego banku, użytkownik nie może mieć nowego konta na nowe dane. tj. nowy numer konta, loginy i hasła
    ponadto: bank nie wysyła informacji o logowaniu czy próbach transakcji zza granicy... porażka
    Będę odradzać zakładanie konta w tym banku.
    Żeby zwykły pracownik nie miał na tyle wiedzy i umiejętności, aby doradzić klientowi... musi przychodzić kierownik oddziału, żeby spojrzeć w ten przestarzały system bankowości

    Bank PKO nie informuje, kiedy są próby włamania na konto, podczas gdy inne banki mają to w standardzie. Nie ma żadnej reakcji ze strony banku, zatem nie można im ufać. Pracownicy też mogą wykradać dane, bo to nie problem. Nie pozdrawiam
    Zaletyłatwa obsługa aplikacji iPKO
    Wadybezpieczeństwo, kompetencje pracowników, oferty, przestarzały system
  • ~Lizbet / 2021-12-13 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego w Banku nie ma okienek dla osób niepełnosprawnych i kobiet w ciąży? To skandal żeby osoby niepełnosprawne poruszające się przy pomocy kul stały w tej chwili po godzinie na mrozie przed Bankiem. Taka sytuacja spotkała mnie w Rotundzie w Warszawie. W Banku było tylko 9 klientów mimo tak olbrzymiej powierzchni. Ochroniarz nie wyraził zgody żebym weszła i usiadła. Mam drugi stopień niepełnosprawności ruchowej poruszam się przy pomocy kul. Stanie to dla mnie to prawdziwe tortury. Inne instytucje dbają o swoich niepełnosprawnych klientów, Bank PKOBP ma ich gdzieś.
    ZaletyPo godzinnym stanie na mrozie nie widzę zalet i prawdopodobnie zmienię bank
    WadyBrak okienek dla niepełnosprawnych.
  • ~maciej / 2021-12-13 16:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie mam żadnej złej uwagi. Ludzie są kompetentni po prostu fachmani. Przez lata nie zawiedli mojego zaufania i niech tak zostanie jak korzystam z dwóch oddziałów jeden na placu Inwalidów w Warszawie drugi na Chełmrzyńskiej w Ząbkach. Podziwiam tych ludzi, poradzili sobie doskonale z emocjami swoimi i klientów w trudnych czasach początku pandemii. I radzą sobie doskonale nadal.
    Wadybrak wad
  • ~Donna / 2021-12-10 22:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta lokat to jakaś pomyłka 0.01% w skali roku - po roku czasu zarobiłam 1.05 pln z tego zabarny jeszcze podatek 0.20 pln. To samo dotyczy lokat Inteligo. Z tym bankiem oszczędzanie to żart, dlatego postanowiłam przenieść środki z lokat do konkurencji.
    ZaletyJakoś trudno mi coś znaleźć
    WadySkostniały system, przestarzały
  • ~KatarzynaP / 2021-12-10 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój pracodawca przelewa pensje z samego rana, wszyscy pracownicy mają pieniądze na kontach po pierwszej sesji przelewów przychodzących w ich bankach, oprócz PKO BP. Jakimś cudem pensje nie wpływają tutaj na konto sesją o 11:30. Co się z nimi dzieje? Jakim prawem? Nie wiadomo. Oczywiście - nie zdążysz już zrobić żadnych przelewów tego dnia, bo kolejna sesja przychodząca jest o 15:30, a ostatnia wychodząca o 14:30.
    Zaletyżadne
    Wadyprzetrzymywanie pieniędzy, spóźnianie się z przelewami
  • ~ANA / 2021-12-10 11:20
    Ocena: 4.67 / 5
    Chciałabym szczerze polecić Bank PKO BP, IV oddział Szczecin. Pracownicy tego Banku są zawsze bardzo pomocni, uprzejmi i cechuje ich niespotykana cierpliwość do Klienta i nie boją się trudnych tematów. Szczerze polecam ten Bank i ten oddział, bo tutaj zawsze można uzyskać niezbędną pomoc i bardzo szybką i fachową obsługę.
    ZaletySzybkość obsługi, nie boją się trudnych tematów
    Wadyza krótko pracują
  • ~wera / 2021-12-09 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Probowalem sie dodzwonic na infolinie i dodzwonilem sie. Wirtualny doradca zapytal mnie w jakiej sprawie no i nie dogadalismy sie. Ten wirtualny typ nic nie rozumial co do niego mowie. To porazka.
  • ~Katarzyna / 2021-12-08 22:56
    Ocena: 2.33 / 5
    7 grudnia wpłatomat "zjadł" 3000zł wyświetli błąd i oddał karte, pieniądze zamrożone, średnio sympatyczna pani złożyła reklamacje, pieniedzy moge sie spodziewac w ciągu 2 tygodni albo i nie bo nie jest powiedziane ze reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie,dnia następnego inny wpłatomat wciągnął kartę. bank rozkłada ręce, ma w nosie klienta, w żadnym innym banku nie spotkałam się z obsługą na tak niskim poziomie, brakiem poszanowania dla klienta i tak psującymi się maszynami (dla porównania 8 lat w mBanku, wpłaty co drugi dzien i ani jednej takiej sytuacji) nikomu nie polecam tego banku, lepiej wybrać inny w szerokiej ofercie rynkowej i zaoszczędzić sobie stresu i nerwów.
    Wadyprzestarzałe źle serwisowane maszyny
    w przerażającej większości bardzo niemiła obsługa klienta
  • ~Janek / 2021-12-06 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Święte słowa poco bank tworzy aplikacją oparte na profilowaniu biometrycznym i nas profiluje. Jeżeli istnieją sprzętowe klucze bezpieczeństwa, które są znacznie bezpieczniejsze. Na Onecie, Gmailu, Facebooku i wielu innych stronach można już używać takich kluczy a w bankach nie. Umożliwiajcie wreszcie polakom bezpieczne logowanie do kont bankowych i zróbcie logowanie z kluczami U2F.
    Wadybrak obsługi kluczy U2F
  • ~zdenerwowana / 2021-12-05 15:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Marketingowy bełkot o różnych nowościach a od 2 lat nie potraficie zrobić logowania z użyciem kluczy bezpieczeństwa np. Yubikey
    WadyBrak nowoczesnych zabezpieczeń np. kluczy bezpieczeństwa są bezpieczniejsze i nie dostarczają danych biometrycznych.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961