Bank w Lęborku. Jedna wielka porażka. Wiecznie zepsuty wpłatomat, gigantyczne kolejki, opryskliwa obsługa. Czy wyższy szczebel tego banku tego nie widzi. Czy może zajęty jest piciem kawy i oczekiwaniem na kolejną premię z naszym pieniędzy. Najgorsza placówka bankowa jaką znam. Omijajcie ją.
Ktoś
Zaletybrak
Wadyjedna wielka wada
~L-j / 2022-11-07 07:42
Ocena: 1.00 / 5
This bank acting very xenophobic to the Middle East countries, I’m a non Eu citizen and legally by working visa, living here , and they rejected me as my passport is from Middle East! People should know by this behavior they do, they just increasing not necessary hate toward us when I’m just a girl that I’ll work in Poland, without any harm , but because I’m from Middle East they immediately rejected me !!! I don’t recommend it !
Zalety-someone could speak English
Wady-All was negative !
~Labell / 2024-08-28 16:48
Ocena: 1.00 / 5
Chamskie pytania. Chamski ton wypowiedzi. Zero chęci wytłumaczenia komuś kto średnio ogarnia internetowa bankowość bardziej przystępnym językiem. Konsultantki oceniam na zero
ZaletyBrak
WadyCała masa
~latwymlody / 2024-01-25 23:52
Ocena: 1.00 / 5
kazdy moze zrobic konto za pomocą falszywych danych przez intwrnet XD
~Lena / 2021-07-10 19:17
Ocena: 1.00 / 5
Zgadzam się z paranoją pracowników, o której pisał klient z 06.06.21r. Przyszedł do mnie przelew, z którego część zatrzymali, tłumacząc, że to poszło na zajęcie, które mam. A co się okazało? Że zgłosili mnie do prokuratury. Nie wiem na jakiej podstawie, pranie pieniędzy, okradanie ludzi. Nie wiem. Dla mnie jest to szok. Zamiast zapytać, czy to pomyłka, czy może przyszedł przelew do znajomego, to do prokuratury. Żenada. Ludzie kradną miliony, a Ci 150 zł do prokuratury. Brak mi słów po prostu.
ZaletyŻadnych nie ma zalet
WadyNie wykonujcie komuś przelewów, bo będziecie kryminalistami, którzy znajdą się w prokuraturze z podejrzeniem prania pieniędzy. Oszołomy.
~Lizbet / 2021-12-13 18:31
Ocena: 1.00 / 5
Dlaczego w Banku nie ma okienek dla osób niepełnosprawnych i kobiet w ciąży? To skandal żeby osoby niepełnosprawne poruszające się przy pomocy kul stały w tej chwili po godzinie na mrozie przed Bankiem. Taka sytuacja spotkała mnie w Rotundzie w Warszawie. W Banku było tylko 9 klientów mimo tak olbrzymiej powierzchni. Ochroniarz nie wyraził zgody żebym weszła i usiadła. Mam drugi stopień niepełnosprawności ruchowej poruszam się przy pomocy kul. Stanie to dla mnie to prawdziwe tortury. Inne instytucje dbają o swoich niepełnosprawnych klientów, Bank PKOBP ma ich gdzieś.
ZaletyPo godzinnym stanie na mrozie nie widzę zalet i prawdopodobnie zmienię bank
WadyBrak okienek dla niepełnosprawnych.
~LT / 2024-08-16 17:45
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej gówniany oddział PKO BP. Byłem tam 3 razy, za każdym razem jest coraz gorzej. Gdyby można było wystawić ocenę ze znakiem minus, zrobiłbym to. Wpłacenie gotówki na konto to misja niemożliwa. W innych działach - proszę Pana, ale nie więcej niż 5-10 tys. dolarów bez dokumentów. Tutaj odmawiają z dokumentami: deklaracja podatkowa - jest, tłumaczenie notarialnie - też, oświadczenie z granicy przy imporcie - weź to, świadectwo indywidualnego przedsiębiorcy - ja to wziąłem, tłumaczenie notarialnie w języku polskim - też. Nie - teraz nie możemy przyjąć, oddzwonimy do Ciebie. - I daj nam wyciąg z konta firmowego, że te pieniądze są twoje. - A więc jest deklaracja! - Na dzień dzisiejszy deklaracja nic nie znaczy, potrzebuję też wyciągu z konta. - Więc to jest za pośrednictwem kasy, akceptowane środki to gotówka. - No to w takim razie potrzebny jest wyciąg z kasy fiskalnej. - Jak to wygląda? -Nie wiem... Ale potrzebuję wyciągu z kasy fiskalnej. - Czego zażądają jutro - paragonów na zakup waluty - przyniosłeś dolary, czy analizy z przychodni... NAJBARDZIEJ GÓWNIANY DZIAŁ, moim skromnym zdaniem.
Zaletyżadnych
Wadyzawsze jest kolejka, ani razu nie załatwiłem sprawy z trzech razy kiedy byłem :(
~Luki / 2020-07-20 19:19
Ocena: 1.00 / 5
Szczerze nie polecam. Niby wyplata z bankomatow blik darmowa dla klientow konta za zero ale tylko dla klientow konta za zero, którzy otworzyli konto po marcu 2020 a na stronie banku tego nie ma tylko gdzies w czeluściach regukaminu. Jawna kpina i wprowadzanie klienta w błąd, czara goryczy się przelała. Po 10 latach zamykam konto o 10 lat za późno.
ZaletyBrak, polski monopolista
WadyTylko brać a nic nie daje porównując inne banki
~Łukasz / 2021-06-10 12:59
Ocena: 1.00 / 5
Patologia. O 10 groszy niedoplaty w racie wydzwaniają nękając mnie cały czas. Kazalem doliczyc nawet z odsetkami do kolejnej raty i nie dzwonic (przeszkadzają w pracy, własna działalność). Nie ponieważ umowa etc. Konsekwencją jest planowane zakończenue współpracy i zamknięcie kont łącznie z firmowym. Nie polecam. Za wasze pieniądze będą się utrzymywać i nękać.
Zaletybrak
Wadychamstwo i prostactwo w stosunku do klienta
~Maciej / 2024-04-26 22:15
Ocena: 1.00 / 5
Witam Państwa - potencjalnych klientów. Bank poniżej elementarnej krytyki...! Jeżeli " Kowalski " korzysta z usług tego banku , należy szybko się wypisać i nie polecać innym " Kowalskim" ...!
ZaletyŻadne
WadyWprowadzanie w błąd klientów....
~Maciek / 2023-06-22 00:12
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia to mało co wie. Wszystko trzeba pisać a odpowiedzi po 2 - 3 tygodniach.
ZaletyBrak
WadyDużo
~Magdalena / 2022-02-21 11:28
Ocena: 1.00 / 5
Wróciły stare ,nowe czasy .10 kas czynna tylko jedna poprostu kpina
~mala_mi / 2023-03-06 16:16
Ocena: 1.00 / 5
Jeden z oddziałów pko w Krakowie, al. Kijowska. Pani wpuszcza na salę obsługi klientów w określonej ilości, pozostali stoją za drzwiami zamkniętymi na klucz. Podchodzę jako kobieta wraz z panem ok. 20 lat do drzwi, pani wpuszczająca zabiera mężczyznę do środka i chce mi zamknąć drzwi przed nosem. Zdenerwowałam się, bo jestem w ciąży (7 miesiąc) i mówię, że chciałabym wejść i poproszę kogoś z klientów oczekujących na sali, żeby mi ustąpił miejsce na ławeczce, bo jestem pewna, że zrozumieją. Pani stanowczo odmawia, argumentując, że NIE MAJĄ PRZEPISU, aby wpuszczać kobiety w ciąży priorytetowo. Robi mi się gorąco z frustracji, prosze o rozmowę z kimś z jej przełożonych, pani prowadzi mnie na zaplecze do miłęj pani na wyższym stanowisku, która sugeruje, żeby jednak mnie wpuścić i zapytać klientów czy ktoś mi zwolni miejsce w poczekalni. Teraz będzie hit, wchodzę, siadam bez proszenia nikogo, bo akurat zwolniło się miejsce, a do sali obsługi wchodzą dwie młode kobiety, jedna z nich coś szepce do pani wpuszczającej i ta od razu prowadzi je do okienka POZA KOLEJNOŚCIĄ. Duet to Ukrainka i jej pomocnica-tłumaczka. Ja nadal czekam, Polka w ciąży. Podłe i niegodne zachowanie obsługi banku, gdzie obywatel POlski jest traktowany gorzej niż obcokrajowiec.
Zaletybrak
Wadynierówne traktowanie klientów
~Malgorzata Tokarska / 2022-08-23 13:57
Ocena: 1.00 / 5
Moje konto jest ciagle blokowane. Podawane są mylne informacje. Rozmowy są przerywane i telefon rozłączony. NIe polecam tego banku!!
~Małgorzata / 2021-12-03 16:19
Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo odradzam wszystkim którzy chcą założyć konto w tym banku!W tajemniczy sposób zniknęły nam z konta pieniądze w kwocie 80 zł kwota być może niedużo ale dla kogo nieduża????Próbowaliśmy wyjaśnić tą sytuację w banku ale saldo które drukuje bank zawiera tylko dokonano operację nie ma śladu o tym jaka kwota była przed dokonaniem operacji po dokonaniu przelewu itd.Pracownik banku nie potrafi zresztą żaden z pracowników banku nie potrafi wyjaśnić nam jak to się stało że wieczorem saldo w ico wynosiło 48,80 rano przyszedł przelew w wysokości 130 zł a saldo po wpłynięciu tego przelewu wynosi 98,80.Po to jest aplikacja mobilna jak w każdym banku aby kontrolować nawet swoje małe wydatki.Oczywiście nikt nam nie zwróci zaginionych 80 zł pytanie tylko jest takie ile jest takich osób jak my że w tajemniczych okolicznościach znikają kwoty które nie wiadomo na co są potrącane i co się z nimi dzieje nigdy w życiu ich państwo nie odzyska cię tak jak my teraz pozostaje jedynie wycofać się i zamknąć konto w takim banku!!!!!Odradzam wszystkim szczególnie młodym którzy nie zawsze kontrolują swoje małe wydatki proszę sobie wyobrazić że jeśli takich osób jest 100 bądź 1000 to proszę sobie taką kwotę 80 zł pomnożyć przez tą ilość osób i wtedy okaże się jak poważne to jest problem.Nigdy w życiu nie polecę PKO BP nikomu mogłam słuchać swoich znajomych którzy odradzali nam konto w owym banku!!!!
ZaletyBrak zalet żadne zalety
WadyMyślę że podstawową kwestią jest znikanie pieniędzy z konta w tajemniczych okolicznościach to jest podstawowa wada i bankowość internetowa na etapie późnego Gierka.
~Mama / 2023-02-19 23:29
Ocena: 1.00 / 5
Bank porażka .Okradają nawet dzieci .I po co to oszczędzać sobie maja jak i tak pieniądze znikna z konta a oni ręce od tego umyją!, już nie mówiąc o opłatach jakie pobierają.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Manty / 2022-09-04 19:53
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakiś dramat .Aby zalogować się do serwisu IPKO proszą mnie zawsze o kartę kodów ale jak karta kodów mi się kończy juz drugi raz to nie moge się zalogować bo jest informacja że ostatni numer karty kodów jest do autoryzacji nowej karty kodów .NIE mogę się zalogować w ogóle i muszę juz drugi raz jutro iść do banku żeby mi to odblokowali .
CO TO W OGÓLE ma znaczyc ?
Zaletybrak
Wadylogowanie
~Marcin / 2022-10-11 14:23
Ocena: 1.00 / 5
BANK PKO BP W ŁODZI ul. Wojska Polskiego 6
Bardzo niekompetentna i niemiła obsługa. Klient to dla nich intruz
Brak wiedzy w zakresie sprawnej obsługi klienta
ZaletyBrak kolejek
~Marcin / 2022-10-12 11:45
Ocena: 1.00 / 5
BANK PKO BP W ŁODZI ul. Wojska Polskiego 6
Na skutek błędów z winy pracownika banku musiałem ponownie korygować sprawę.
Panie w Banku nie znają słów dziękuję .czy przepraszam. Obsługa jest arogancka Kompletny brak profesjonalizmu i empatii
Te wszystkie wpisy bardzo pozytywne to ściema Sami to piszą lub ich znajomi
Zaletybrak
~Marcin / 2023-05-04 09:15
Ocena: 1.00 / 5
nie mozna się dodzwonić nawet,informacje o opłatach za kartę nawet po zamknięciu konta i opłaceniu wszystkiego. Ogólnie burdel na kółkach
Zaletybrak
Wadynie mozna się dodzwonić nawet,informacje o opłatach za kartę nawet po zamknięciu konta i opłaceniu wszystkiego. Ogólnie burdel na kółkach