WadyBrak szacunku do klienta, brak prywatności przy obsłudze klienta
strona 35 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »
-
~J / 2024-11-11 16:35Ocena: 1.00 / 5
Podczas wizyty w oddziale 2 we Wrocławiu przekonałam się że bank na zero szacunku dla klienta indywidualnego. Kiedy weszłam była kolejka na 10 osob tylko 2 czynne okienka ponieważ pozostałe panie spacerowały po oddziale dopijaly kawę i doładowywały telefony. Na domiar złego klienci przychodzący po mnie byli traktowani priorytetowo ponieważ byli to klienci biznesowi bądź tacy którzy konto chcieli otworzyć. Jeśli jest się stałym klientem banku to można czekać bo już im nie zależy. Podczas obsługi klient nie ma żadnej prywatności i tak siedząc 45 minut w kolejce (nadmienię że nie załatwiłam tematu bo pewnie musiałabym czekać jeszcze kolejne 45 minut ) dowiedziałam się że starsza pani ma 850000 do przelania - idealna sytuacja do potencjalnych wyłudzaczy nie muszą się męczyć wystarczy posiedzieć w oddziale i posłuchać rozmów. Dodam że sprawa z którą przyszłam to były 2 minuty - ogarnęłam to w innym oddziale. -
-
~Ja / 2021-11-15 19:17Ocena: 1.00 / 5
Komunistyczny bank. Masakra za wszystko trzeba płacić . Zalety???? -
~Ja / 2023-04-19 16:10Ocena: 1.00 / 5
Małe oddziały, słabe konto internetowe, obsługa nie potrafi pomóc -
~Ja / 2024-09-16 20:29Ocena: 1.00 / 5
Eh... Jeśli ktoś ma stary produkt taki jak książeczka mieszkaniowa to ma problem... Zaczynając od wykonania wpłat po jej likwidację... Żaden pracownik nie ma wiedzy o książeczkach i za każdym razem musiałam tłumaczyć jak mają ja wyplenić przy wykonywaniu wpłat na nie. Likwidacja książeczki to jest szczyt wszystkiego... Nie mogłam w placówce dowiedzieć się jak wygląda likwidacja książeczki w sytuacji gdy kredyt jest w innym banku a książeczka miałaby być wkładem własnym. Usłyszałam piękne: niech Pani pyta osoby, która Pani kredyt załatwia. Sama likwidacja to koszmar. Przy złożeniu wniosku zostałam wprowadzona w błąd i nie przekazano mi wszystkich informacji. Dodatkowo nie dotarł do mnie list, w których niby była informacja, że mam donieść dwa wnioski. Jakie wyjaśnienie ma pracownica banku? "Bo centrala wysyła zwykłym"... Tylko co to obchodzi klienta? I dlaczego oddział zwala wine na centrale? Każdy umywa ręce i ma głęboko w poważaniu klienta. ZaletyJak masz konto możesz kupić obligacje przez internetWady-nie kompetentni pracownicy
-zagnatwane przepisy
-nie wiesz czy otrzymasz prawdziwe informacje w okienku -
~Ja ol / 2022-04-05 18:50Ocena: 1.00 / 5
Maz chcial na dodatkowym telefonie aktywowac aplikacje iko. Kiedys mogl kod pobrac albo przez strone internetowa albo w aplikacji na urzadzeniu glownym. Teraz dzwonia tyle ze robia to w godzinach porannych a maz w pracy telefonu nie odbierze. A gdy oddzwania to mowia ze zadzwonia ponownie. Jak odbiera to sie nie odzywaja. W oddziale nic nie wiedza ZaletyBrakWadyNiekompetencja pracownikow -
~Jagoda / 2020-04-15 16:24Ocena: 1.00 / 5
Witam jest to najgorszy bank na świecie jak można człowiekowi w kryzysowej sytuacji jakim jest wirus pobrać 68zl za płatność blikiem a później jeszcze prowizję 4zl za nie terminowa spłatę. Serio? Moglibyście darować sobie z racji tego że nie którzy dostają teraz malutkie wynagrodzenie.
ZłodziejeZaletyBrakWadyZa wszystko prowizje -
~Jakub / 2021-01-15 13:22Ocena: 1.00 / 5
Chcę państwa poinformować że w zeszłym tygodniu założyłem konto w PKO BP w oddziale nikt nie miał czasu aby pomóc mi zalogować się do bankowości internetowej bardzo ciężko jest dodzwonić się na infolinię w dniu dzisiejszym to mi się udało jestem zażenowany obsługą konsultantka nie słucha tego co ja mówię mówi jakby podłączona była do automatu nie pomogła mi w niczym kompletnie w niczym powiem państwu szczerze że w dniu dzisiejszym zostałem tak zniechęcony do tego banku że zamykam konto więcej zatrudniajcie takich osób na infolinii. ZaletyBrakWadySame wady!!!!! -
~Jakub / 2022-01-17 10:12Ocena: 1.00 / 5
Masakra nie polecam co miesiąc przetrzymują minimum 2 dni moja wypłatę z Niemiec , podczas brania kredytu mówiłem że nie chce ubezpieczenia a zostało mi ono na siłę dodane przez co muszę dodatkowo płacić 4 tysiące ! O próbie kontakt przez infolinię można zapomnieć 20 minut czekania i zero odzewu -
-
~Jan / 2021-02-23 17:44Ocena: 1.00 / 5
Czytam na stronach PKO BP że mogę złożyć lokatę na 1% a przez ipko na 1,3% na rok. Od stałem w banku w Pruszczu Gd godzinę i dowiaduje się że a nowe środki jest 0,1%
Pokazuje oficjalna stronę banku ale nikogo to nie obchodzi Czy takimi ludźmi buduję się zaufanie do banku? Zostałem uznany za intruza dochodząc realizacji zlecenia. Nie polecam tej placówkiZaletyCiepła siedzącą pracąWadyBrak szacunku dla klienta -
~Jan / 2021-02-24 09:03Ocena: 1.00 / 5
A jak nikogo mój wpis nie interesuje Maja w te na samym środku klienta. Strona wprowadzającą w błąd klientów nadal istnieje Klient dla PKO BP jest poddanym a nie partnerem ZaletyPsy szczekająWadyA karawana dzieł dalej -
~Jan / 2025-10-04 16:51Ocena: 1.00 / 5
W PKO BP Oddział Mysłowice Brzęczkowice załatwiana było aktualizacja moich danych, ponieważ konto zostało z tego tytułu zablokowane. Pani weszła na konto i poinformowała, że dane zostały zaktualizowane i wszystko jest już w porządku. Zrobiła nawet wydruk operacji na koncie. Od tego czasu nie mogę wejść na konto - jest zablokowane. Na infolinii powiedzieli, że nie mogą odblokować i aby to zrobić trzeba iść do banku. "Wspaniałe" załatwianie sprawy z bankiem. -
~Jan Krzysztof / 2025-10-30 12:05Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch lat chciałem się przenieśc z kontem do polskiego banku z niemieckiego zdolność kredytową na 7tys w niemieckim banku mam a na tę samą kwotę w polskim PKO bp nie mam mimo o 4 procent wyższego oprocentowania kredytu... To nie jest bank dla Polaków nie ma indywidualnego podejścia do klienta. ZaletyBrakWadyWysokie oprocentowanie ponad 16procent przy kredycie konsolidacyjnym -
~Janek / 2021-12-06 21:36Ocena: 1.00 / 5
Święte słowa poco bank tworzy aplikacją oparte na profilowaniu biometrycznym i nas profiluje. Jeżeli istnieją sprzętowe klucze bezpieczeństwa, które są znacznie bezpieczniejsze. Na Onecie, Gmailu, Facebooku i wielu innych stronach można już używać takich kluczy a w bankach nie. Umożliwiajcie wreszcie polakom bezpieczne logowanie do kont bankowych i zróbcie logowanie z kluczami U2F. Wadybrak obsługi kluczy U2F -
~jansza / 2023-02-12 22:17Ocena: 1.00 / 5
najgorszy najpodlejszy bank w prl/rp wyzyskiwacz polakow jak najwiekszym stopnii zeby zarobic i wyzyskiwac polakow na kazdym kroku Wadyzly bank -
~Janusz Rogozinski / 2020-03-09 15:43Ocena: 1.00 / 5
Loguję się podając swój numer klienta podaje hasło ,wchodzę na swoje konto zmieniam dyspozycję przelewu potwierdzam numerem zdrapki system potwierdza zmiane ,wylogowuje się .Ponownie loguje sie na swoje konto klienta ,okazuje sie że zmian nie ma próbuje jeszcze raz sytuacja sie powtarza ,w końcu pojawia się komunikat ze będzie do mnie dzwonić jakiś frajer z tego pieprzonego banku dzwoni mówi mi że zostałem wylosowany do ponownej weryfikacji. Gdybym ponownie nie zajrzałbym na swoje konto byłbym przekonany że dyspozycja została zmieniona. Nie dawno mialem problem z blikiem transakcja potwierdzona ,Nazajutrz sprawdzam a firma w której dokonywałem zakupu nie dostała kasy.Bank zablokował kwotę 300pln przy stanie konta 2700 .Do dupy z wasza aplikacja na internet ,bliki zdrapki nie funkcjonują jak powinny .Możecie kartofle sprzedawać a nie brać sie za bankowość.Nie tłumaczcie matoły tm że to dla mojego bezpieczeństwa ,bo porostu wasze aplikacje są do dupy ,niedoróbki . Wykonałem wszystko procedury zgodnie i dyspozycje powinny być realizowane od ręki . Dobry bak to bank to bank który działa w tle i nie zawraca dupy klientowi.Ale dla was to zbyt skomplikowane ZaletyżadnychWadyIndolencja brak profesjonalizmu Kłamstwo jeśli chodzi o obsługę w internecie , aplikacje niedoróbki -
~Jarek / 2021-03-28 16:08Ocena: 1.00 / 5
Reakcja banku na zgłoszone oszustwo internetowe i wyłudzenie pieniędzy poniżej jakiekolwiek krytyki. Padliśmy ofiarą oszustów internetowych,i chociaż fakt został zgłoszony do banku 2 min po kradzieży to bank nawet nie kiwną palcem żeby zablokować ten przelew,pieniądze poszły do oszustów,a Bank się wypiął a szary człowiek jak zawsze w czarnej .d...e. -
-
~Jarek1233 / 2022-07-08 13:26Ocena: 1.00 / 5
Niestety pomimo kosmetycznych zmian, jak likwidacja okienek i zmiana ubioru, mentalnie ten bank nadal jest w czasach komuny. Długie kolejki i problemy z załatwieniem czegokolwiek przez internet lub telefon. Żaden z normalnych banków nie robi takich problemów jak PKO. ZaletybrakWadykolejki, niekompetentna obsługa na infolinii, brak możliwości otwarcia konta po przez przelew autoryzacyjny, cokolwiek chce się zmienić, to trzeba iść osobiście i potgwierdzić. -
~Jaro / 2022-05-05 01:26Ocena: 1.00 / 5
Szkoda nawet czasu aby komentować to towarzystwo. -
~jaro k / 2023-04-21 19:25Ocena: 1.00 / 5
I pomyslec ze to byl moj 1-szy bank -dziesiat lat temu...jakiz on byl piekny Teraz widze KC partii... i fachowcow od ,,SPECJALNYCH TERAPII DZIECIECEJ " Zal serce sciska...jesli TAK MA WYGLADAC POLSKI BANK - TO DZIEKI ...PA PA ZaletyNIMA - kacyki partyjniWadychyba myle z powyzszym -
~Jaroslaw / 2022-05-20 15:16Ocena: 1.00 / 5
Moim zdaniem to najgorszy bank w Polsce! Nie polecił bym wrogowi. ZaletyNie maWadySame
strona 35 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »
