Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 879 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.74
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aro / 2022-01-26 07:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Załatwienie czegokolwiek w oddziale jest niemożliwe .
    Człowiek z infolini jeśli nie spodoba się jemu cokolwiek blokuje kartę konto blik i zostajesz na 2 końcu świata bez złotówki a jaśnie człowiek z obsługi nawet nie powie co jemu nie pasuje
    Dane są błędne i blokuje wszystko
    ZaletyBrak
  • ~Klientka / 2022-01-25 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalatwienie sprawy w oddziale graniczy z cudem ,szczegolnie jesli chodzi o kredyt hipoteczny . Panie mają w nosie klientow i nawet nie odpowiedza na telefon . Oczekiwanie do pustej kolejki ,to godziny , a smiechom zza sciany nie ma konca .
    ZaletyZadnych
    WadyDramat
  • ~TT / 2022-01-19 16:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeden z najgorszych banków w Polsce. Wszystko jest dobrze dopóki klient nie potrzebuje dokumentów, lub załatwienia jakieś sprawy. Wystawienie zwykłego oświadczenia do wpisu hipotecznego trwa już ponad miesiąc. Do tego NIKT nie może mi udzielić żadnych informacji. Pani w oddziale hipotecznym wysyła podobno prośby i przypomnienia do back office, ale nie otrzymuje odpowiedzi i nic nie wie. Sprawy zgłoszone przez iPKO nie zostają załatwione, gdyż osoby obsługujące zgłoszenia nie mają dostępu do moich danych, więc też nic nie wiedzą - SIC! Mogą tylko napisać zgłoszenie do back office, ale nie ma odpowiedzi. Na infolinii to samo, brak kompetentnych osób z dostępem. Infolinia odsyła do oddziału, który nie może mi udzielić informacji. Zgłosiłam reklamację, ale mają na rozpatrzenie 30 dni (w innych bankach 14 dni)! A ja potrzebuje dokumentu jak najszybciej.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak komunikacji z klientem, długi czas oczekiwania na dokumenty, długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji, zgłoszenia w iPKO obsługują osoby, które nie mają możliwości na nie odpowiedzieć i odsyłają do oddziału. Aby zamknąć konto, trzeba się pofatygować do oddziału i odstać swoje. Żenada nie bank.
  • ~Marcus / 2022-01-19 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania do okienka w celu wypłaty własnych środków, (brak możliwości wypłaty takiej kwoty w bankomacie) to 2h. Panie w banku chodzą jak na wakacjach, robiąc sztuczny tłum a obsługując 2 osoby na godzinę. Powinni zrobić w oddziale stołówkę, człowiek bu chociaż zjadł obiad w trakcie oczekiwania na kolejkę.
    ZaletyBrak
  • ~barbara / 2022-01-18 21:02
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 18.01.2022 zostałam bardzo miło obsłużona przez pracownika banku p.Dorotę A. i Małgorzatę P. Panie zostały po godzinach pracy. Swoja prace wykonały bardzo solidnie,mimo iż były po godzinach pracy nie odprawiły mnie bez załatwienia bardzo istotnej dla mnie sprawy. Bardzo dziękuję i oby więcej takich pracowników.
    Zaletymiła obsługa
  • ~MAlgorzata / 2022-01-17 20:00
    Ocena: 5.00 / 5
    BARDZO KOMPETETNA OBSLUGA Kasowa 8 oddz..PKOBP warszawa .
    ZaletyPomocne Panie w kasie z wyrozumialosscia do starszych osob
    WadyBrak
  • ~Jakub / 2022-01-17 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra nie polecam co miesiąc przetrzymują minimum 2 dni moja wypłatę z Niemiec , podczas brania kredytu mówiłem że nie chce ubezpieczenia a zostało mi ono na siłę dodane przez co muszę dodatkowo płacić 4 tysiące ! O próbie kontakt przez infolinię można zapomnieć 20 minut czekania i zero odzewu
  • ~MKAM / 2022-01-15 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam chciałabym podzielić się moim doświadczeniem z tym bankiem jak i ostrzec ludzi, że po bardzo niskiej jakości obsługi klienta jak i załatwieniu online różnych spraw, choćby zmiany adresu itp. muszę powiedzieć że jest to najgorszy Bank działający w Polsce. Opiszę w skrócie dwie sytuacjie bo było ich o wiele więcej ponieważ bo z nimi nic nie da się załatwić i jest problem z załatwianiem podstawowych rzeczy online gdzie mamy 21 wiek i wszystko można załatwić online i gdzie w innym Banku załatwiłam wszystko na watsapp z profesjonalną obsługą, ale w PKO się nie da. Od razu zacznę od tego, że nie miałam jak załatwić tych spraw osobiście, ponieważ nie przebywam w Polsce. Mam w tym banku wzięty kredyt i żeby wiedzieć o wszystkich zamianach oprocentowania, czy w razie gdyby bank chciał się ze mną skontaktować, chciałam zmienić moje dane typu adres, telefon, więc zadzwoniłam do banku oczywiście trochę to zajęło bo już urudnienia są żeby się wogóle z nimi skontaktować, w końcu po moim straconym czasie assystent odebrał i powiedział że nie mogę tego zrobić online tylko muszę się stawić w banku osobiście, absurd, więc adresu nie mogłam zmienić. Po czym po pół roku wysłali mi e maila, że oprocentowanie jak i opłata za konto i kartę, którą wogóle nie używam, ale oczywiście też był problem żeby pozbyć się karty, że nastąpiły duże zmiany i wszystko wzrosło, a przez ich utrudnianie nie mogłam zmienić adres i nie wiedziałam o tej zmianie, więć płaciłam tą kwotę co zawsze a bardzo nieuprzejmy Pan z banku PKO zaczął mnie straszyć sądem, że wysyłają mi listy, tylko że ja już nie mieszkam pod tym adresem a zmienić adres też jest problem.
    ZaletyABSOLUTNIE ŻADNYCH
    WadyAbsolutnie wszystko
  • ~A. / 2022-01-12 09:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Za wydrukowanie przelewu w. Banku zażądano ode mnie 30 zł. Musiałem zapłacić już 120 zł za wydruk 4 przelewów, bo nie udzielono mi dostępu do konta, chociaż okazałem potwierdzenie, że jestem spadkobiercą zmarłej Matki, a potrzebne były wyciągi z jej konta dla wyjaśnienia pewnych spraw.
    ZaletyNie widzę
    WadyWielokrotne przeganiania klienta, aby dostarczał różne dokumenty zamiast załatwić sprawę za jednym razem
  • ~Niewazne / 2022-01-12 07:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie moge polecic tego banku, ponieważ jest to banda oszustow. W innych bankach slyszalo sie jakoby podczas ostatnich kradziezy blokowano przelewy wychodzące widniejące jeszcze jako saldo konta (tzn ze pieniadze jeszcze nie wyszly) a niestety pomimo mojej bardzo szybkiej reakcji (5min max) pani na infolinii stwierdzila ze nic wiecej nie moze nic zrobic. Jesli zlodziejom udaje sie ppdrobic stronę banku 1:1 to tutaj nie ma jakichkolwiek zabezpieczen dlatego radze wybrac inny bank. Taka jest prawda niestety. Prowadzenie konta ktore mialo kosztowac 0zl co miesiąc kosztowalo 10zl. Odsetki na rachunku oszczednosciowym mialy sie same odkladac a niestety przez caly okres trwania tego konta zaplacilem 10 razy tyle za prowadzenie co dostałem odsetek buahahaha
    ZaletyŻadne
    WadyBrak zabezpieczen
  • ~Gabriela / 2022-01-07 21:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Pracownicy bardzo szybko i sprawnie uporali się z moim problemem, byli przy tym uprzejmi, a samo miejsce czyste i zadbane, także nie mam się do czego przyczepić polecam!
  • ~niki / 2022-01-07 12:20
    Ocena: 2.00 / 5
    obsługa internetowa jest ok
    ale obsługa indywidualna klienta w banku to totalne dno na kilkunastu klientów czynna jedna kasa
    jeśli charakteryzujesz się dużą dozą cierpliwości i nieograniczoną ilością czasu to jest to bank dla Ciebie
    Pracownicy widzą co się dzieje ale chyba mają to gdzieś ,może w innych oddziałach jest ok ale Pyrzycki pozostawia wiele do życzenia.
    Zaletyobsługa internetowa ok
    Wadypersonel nie szanujący czasu klienta
  • ~hanna / 2022-01-06 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Wytłumaczcie mi, dlaczego polskie banki w tym PKO nie chcą wprowadzić kluczy bezpieczeństwa. Czy nasze banki mają interes w tym, żeby nas okradano.
    Wadynie można użyć kluczy bezpieczeństwa
  • ~E / 2022-01-05 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział w Krakowie os. Kościuszkowskie. Obsługa tragiczna. Czas oczekiwania bardzo długi. Obsługa ucina sobie długie pogawędki z klientami na tematy prywatne. Kasjerzy co chwilę przerywają pracę. Jako pierwsza w kolejce czekam już ponad 20 minut.
  • ~Ewelina / 2022-01-04 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    1,5 godziny na dopisanie kogos do konta!!!porazka. Nie polecam. Papierologia bez konca
    WadyKolejki, wszystko trwa dluuuugo
  • ~Anna / 2022-01-03 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    40 minut oczekiwania na najprostsza porade, w tym 10 minut na deszczu przed oddzialem banku. Lodz ul Piotrkowska 157A. Organizacja tragiczna.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~Nie PKO BP / 2021-12-31 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak cię chwycą to już nie puszczą, zamknięcie konta w tym banku graniczy z cudem, mimo braku transakcji płatniczych, ciagle im coś wisi i system nie pozwala zamknąć konta, porażka. Zwlekają z zamknięciem konta, atakują ofertami na kredyt, na kartę kredytową, dzwonią i nagabują i naliczają dodatkowe opłaty za przedłużanie likwidacji konta. Nie polecam, odradzam. Uważałam że polski to dobry a tu wielkie nieporozumienie
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Ula / 2021-12-27 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Brakuję dobrych zabezpień. Potrzebuje bezpiecznego logowania dwuskładnikowego. Na Facebooku. Wirtualnej Polsce, Onecie i Gmailu mam możliwość używania sprzętowych kluczy bezpieczeństwa. Na stronie Pko nie ma takiej możliwości.
    WadyBrak bezpiecznego logowania dwuskładnikowego, brak osbługi kluczy bezpieczeństwa.
  • ~Były klient banku / 2021-12-26 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki mógł powstać nie polecam nikomu wieczne problemy ze zmianą danych problem z logowaniem obsługa nie potrafi pomóc w żadnej sprawie odbierają telefony w domu bez możliwości zrobienia czego kolwiek w moim przypadku bank w jakiś dziwny sposób zagubił gotówkę przyznając się do tego tylko że już miesiąc jej nie oddają a miała zostać zwrócona natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu w dodatku bank zamknol mi konto bankowe wg cały bank to wielkie nieporozumienie
    ZaletyBrak
    WadyCały ten bank to wada
  • ~Roman Piekarski / 2021-12-24 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2019 roku korzystam się podłogami banku. Przed Świetami w grudniu 2021 roku niezgodnie z prawem spisali środki z mojego konta, pracowniki infolinia kłamią, każdy mówi coś inne. Stosunek do klienta jest absolutnie niedopuszczalne. W efekcie dzięki bankowi zostałam bez pieniędzy na święta.
    WadyKradną pieniądze od klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961