Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 909 opinii

2.73 / 5

  • Oferta
    2.68
  • Obsługa klienta
    2.76
  • Prostota obsługi
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jola / 2023-11-18 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział reklamacji i Biuro Rzecznika Klienta porażka. Wszystkie odpowiedzi na reklamacje negatywne . Brak kompetencji wszystko pod dyktando banku , czy pracownicy rozpatrujący reklamacje boją się . Niech rozpatruje reklamacje dział prawny a nie Biuro rzecznika klienta boją się rozpatrzyć reklamację pozytywnie albo nie potrafią .Brak kompetencji kompletna porażka. Dla banku nikt nie jest autorytetem a komisja nadzoru finansowego stoi murem za bankiem.
    Wszyscy którzy mają kredyty radzę sprawdzić wszystkie parametry pożyczki - nie są zgodne z ustawą o kredycie konsumenckim
    Zaletybrak
  • ~Jolanta / 2023-08-16 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Będąc dziś w banku w Olsztynie ul. Jasna 2a bardzo długo czekałam jako klient indywidualny . Cały czas pierwszeństwo miały osoby jako firmy. To jest dyskryminacja klienta. Pani kierownik powiedziała że klienci obsługiwani są naprzemiennie co jest nieprawdą. Siedziało mnóstwo starszych osób czekając na swoją kolej i cały czas obsługiwane były firmy. Skandal, to dla kogo jest ten bank? Dla zwykłego obywatela nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak pracowników zła logistyka obsługi klientów i ich klasyfikacja. Firmy powinny być obsługiwane na osobnych stanowiskach!
  • ~Jolanta / 2023-09-07 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Odsetki od kredytów mieszkaniowych maja rzekomo spadać ... dwa dni temu podniesiono o 400zl , na początku spłacaliśmy niewiele ponad 1800 miesięcznie, w tej chwili 3700. Pko bp to porażka!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie odbieraja telefonu
  • ~Jose / 2022-02-02 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział 7 przy ul. Powstańców Śląskich 1.
    Druga i ostatnia wizyta 2 tym przybytku.
    Pierwszy wizytav- jestem 3 osoba w kolejce. Czas oczekiwania na obsługę 1 godzina 20 minut.
    Druga wizyta - 6 w kolejce, czas oczekiwania 1 godzina 10 minut. Progres.
    5 stanowisk - 2 czynne. Po każdej obsłużonej osobie, pracownik wykonuje 5 - 10 minutową przerwę
    Przechodzący w te i nazad pracownicy co i rusz podchodzą do stanowisk szepcąc coś konsultantom na ucho, jak zakładam same służbowe tematy.
    Klimat i obsługa jak z PRL. Ja tu jestem kierownikiem tej szatni i co Pan mi zrobi... Proszę czekać.
    Nawet emeryci dostawali piany patrząc na to co się dzieje.
    Zarządzanie obsługą beznadziejne
    Omijać dalekim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~jsks / 2021-10-18 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, mimo podanych poprawnych danych do weryfikacji konsultantka blokuje mi konto
  • ~Justyna / 2022-08-19 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciężka obsługa, mało wplatowamatów, za wszysto opłaty
    ZaletyBrak
  • ~Justyna / 2023-04-02 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Za przelew zagraniczny 10 funtow zaplacilam 105 zloty :) cos pieknego
    WadyOplaty z ksiezyca
  • ~Justyna / 2023-06-20 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie są elastyczni. Bazują na starych opiniach. Teraz za wszystko biorą opłaty. Szukam onnego banki
    ZaletyBrak
    WadyBrak negocjacji
  • ~Justyna / 2024-06-01 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczenie pojazdu w PKO to jakaś pomyłka. Nie trzymają się zapisów umowy, złodzieje i oszuści. Nie polecam !
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Justyna / 2025-02-27 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam bankomatu/wpłatomaty na ulicy Piłsudskiego w Zamościu bankomat się zacina, po wpłaceniu pieniędzy nie zostają one zaksięgowane i trzeba zgłaszać reklamacje. Reklamacja jest rozpatrywana przez 15 dni roboczych a wpłacającemu pozostaje tylko cierpliwie czekać na swoje pieniądza.
  • ~K / 2022-10-27 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno a nie bank ... Najgorszy jaki miałem, robię przeeley natychmiastowe place że nie a nie docierają na mieście ...
  • ~kaja / 2021-11-16 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział Lubsko nie polecam kolejka 12 osób, panie kasjerki zamiast obsługiwać klientów załatwiają kredyty i bezpiecznia bez kolejki proszą swoich znajomych, kompletnie nie licząc się z osobami, które czekają w swojej kolejce.
    Porażka można robić kredyty nie mam problemu, ale powinno być stanowisko do bieżącej obsługi klienta.
    Wadyobsługa klienta w oddziale
  • ~Kala / 2024-09-10 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank PKO BP Oddział Włoszczowa. Pracownik odpowiedzialny za kredyty hipoteczne powinien udać się na szkolenie z zakresu czytania ze zrozumieniem, obsługi komputera oraz poprawnego przekazywania informacji. Pracownik z powodu swojej niewiedzy wprowadził mnie w błąd przez co ja, jako klient banku musiałam ponieść konsekwencje. Niestety dowodów brak, ponieważ rozmowy nie są nagrywane. Nie polecam. Osobom z okolic Włoszczowy polecam wybrać się do Oddziału w Jędrzejowie, ponieważ we Włoszczowie nie można liczyć na fachową pomoc.
    ZaletyBRAK
    WadyNiewiedza pracowników.
    Brak profesjonalizmu.
  • ~Kamil / 2022-11-22 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank z poprzedniej epoki. Żeby coś załatwić w oddziale trzeba sobie zarezerwować 2-3 godziny, obsługa bardzo nie miła w każdym oddziale jakim byłem (4-5 oddziałów), chyba ich tam tak szkolą. Pobierają opłaty nie zgodne z tabelą, przykład: zamknąłem konto indywidualne (nazwa konta: za zero) po 16 latach jako ich klient, naliczyli mi 4,90 zł prowizji za kartę (wg ich tabeli opłat-opłata za brak minimalnych transakcji to prowizja 10 zł), gdzie zrobiłem co najmniej 5 transakcji kartą (ich wymóg 5 transakcji). Biorą prowizję za 2 i kolejne przelewy z kont oszczędnościowych na własny rachunek, jeżeli wykona się go przez aplikację lub stronę www banku, darmowe tylko w oddziale po spędzeniu 2-3 godzin w oddziale. Jeżeli potrafisz korzystać z aplikacji, bankomatu/wpłatomatu, strony www, umiesz ustalić dopasowane do swoich potrzeb limity wypłat i przelewów i nie potrzebujesz mało przyjemnych wizyt w oddziale szkoda czasu na ten bank. Nie polecam i przestrzegam przed tym bankiem z nazwy tylko polski.
    ZaletyAplikacja, chodzi bardzo płynnie
    WadyFatalna obsługa, niezgodne z tabelą opłat i prowizji pobierane przez bank prowizje
  • ~Kamila / 2023-01-16 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank blokuje wypłatę pensji pracowniczej nie mając prawnego uzasadnienia. Sprawa zgłoszona do Rzecznika Finansowego
    ZaletyŻadne
    WadyPrzekraczanie granic własnych kompetencji i brak osób do kontaktu z klientem posiadających wiedzę głębszą niż reklama oferty
  • ~Karina / 2023-08-20 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne nieporozumenie !!!
    Bank z zerową ( jeśli nie ujemną dbałością o klienta) .
    Obsługa internetowa praktycznie nie działa, ze wszystkiego wywala i sugeruje dzwonić na infolinię , nie mówiąc o opłatach za podstawowe zaświadczenia.
    Każdy kontakt utwierdza mnie w przekonaniu , że koniec naszej "współpracy" (który oczywiście utrudniają) jest coraz bliżej.
    Życzę wytrwałości równie zdenerwowanym klientom jak ja.
  • ~Karina / 2024-04-07 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa nie bank. Blokują kartę kiedy chcą aplikację tak samo. Zostawiają cię z zablokowanymi pieniędzmi i masz se iść do banku odblokować, nie ważne że niedziela. Odradzam zakładać konto w tym banku
  • ~Karo / 2023-11-24 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Podzielam negatywne opinie o PKO BP. Zostałam okradziona przez oszustów którzy dodatkowo wzięli pożyczkę na moje dane.
    Reklamacje oczywiście odrzucone. Bank stosuje podwójne standardy dla tych którzy chcą kredyt, nie biorą pod uwagę np. zasiłków z MOPS, ale jak tym co nie chcą kredytu, do zdolności wliczają wszystkie wpływy na konto. Nie przestrzegają dyrektyw unijnych- o zwrocie środków na konto, ustawy o reklamacji- odpowiadają po terminie, nie informując o tym oraz nie podają przyczyn opóźnienia. Nasyłają firmę windykacyjną, która nęka kilka razy dziennie tel, sms, e-maile. Zostałam okradziona przez oszustów a teraz drugi raz przez bank, który domaga się spłaty kredytu, do wysokości którego sam się przyczynił.
    Nie czekają do czasu zakończenia dochodzenia przez Prokuraturę. Ale przecież muszą zarabiać, nie liczy się człowiek tylko zyski. PŁACZ I PŁAĆ.
    Zaletyzero
    Wadybrak zabezpieczeń- dziwne przelewy z konta nie wzbudzają podejrzeń ,
  • ~Kasia / 2022-08-12 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałam z:
    -kredytu hipotecznego
    -kaarty kredytowej
    -konta osobistego
    Jeżeli chodzi o oferte- warunki bezpłatności prowadzenia konta i obsługi karty debetowej- bardziej wygórowane niż w innych bankach.
    Kredyt hipoteczny- plusem jest, że cały proces przebiegał szybko: rzeczoznawca, decyzja kredytowa i uruchomienie kredytu, ale niestety jedna z najdroższych ofert pośród banków. I nie podobało mi się, że do kredytu brałam ubezpieczenie od utraty źródła dochodu zamiast ubezpieczenia na życie. Ubezpieczenie jest sztuczne, ponieważ chroni tylko od redukcji etatow- a w moim przypadku, gdzie pracowałam wtedy w budżetówce nie wchodziło to w grę.
    I ostatni bardzo duży minus: wiedzą na temat zamykania i opłat karty kredytowej......
    Musiałam odbyć 7 rozmów z pracownikami, aby wreszcie to zrobili.
    1. Pani w banku powiedziała, że muszę przynieść kartę ze sobą, bo inaczej jej nie zamknie
    2. Przyszłam z kartą, pani powiedziała że dyspozycje zamknięcia już zlozylam- tłumaczyłam że to niemożliwe...więc pani powiedziała żebym zadzwoniła na infolinię bo ona nic nie zrobi
    3. Telefon na infolinię, Pan mówi że nie ma złożonego wypowiedzenia ale on tego nie zrobi i się rozłączył
    4 kolejny telefon na infolinie- Pan poprowadził mnie abym złożyła wypowiedzenie poprzez zapytanie/reklamacje w aplikacji
    5 telefon kilka dni później od pracownika że przyjęli moja dyspozycje
    6 telefon od pani z placówki że moje dyspozycje zostały anulowane, poinformowałam że to niemożliwe ponieważ dostałam potwierdzenie, że moja karta jest prawidłowo wypowiedziana (punkt 5)
    7 telefon od innej pracownicy że jak chce aby karta się zamknęła to MUSZE PRZYJSC PODPISAC, na co ja mówię że przecież już byłam i mi ta sama pani powiedziała że mam już złożone wypowiedzenie. Na co Pani: ja tylko informuje że karta się nie zamknie... Na co ja że informuje że złoże na nią reklamacje
    8 po godzinie telefon od kierownika, że przeprasza i zaprasza do siebie bez kolejki
    9 dzień później ta sama kierownik czy nie mogę sama tego zrobić składając dyspozycje przez aplikację! Informuje kierownik, że nie ma takiej opcji dostwpnej- można zamknąć rachunek, ale nie kartę kredytową przez aplikację....
    10 wizyta u pani kierownik, która poinformowała że pouczy pracowników i przeszkoli z opłat i procesu zamykania karty kredytowej (nikt mi nie odpowiedział jaka będzie oplata-oplata roczna, naliczana proporcjonalnie- chyba dzieląc na liczne dni w roku)
  • ~Kasia P. / 2022-08-01 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać. Godziny sesji kompletnie fikcyjne. Nie wiadomo, gdzie są twoje pieniądze. W innych bankach przelewy na miejscu w określonych godzinach sesji, tylko w PKO BP - może wejdą drugą sesją tego dnia, może trzecią, a często dopiero kolejnego dnia (pensje). Absolutnie nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 949
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4696
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028