Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 891 opinii

2.72 / 5

  • Oferta
    2.67
  • Obsługa klienta
    2.75
  • Prostota obsługi
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamila / 2023-01-16 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank blokuje wypłatę pensji pracowniczej nie mając prawnego uzasadnienia. Sprawa zgłoszona do Rzecznika Finansowego
    ZaletyŻadne
    WadyPrzekraczanie granic własnych kompetencji i brak osób do kontaktu z klientem posiadających wiedzę głębszą niż reklama oferty
  • ~Karina / 2023-08-20 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne nieporozumenie !!!
    Bank z zerową ( jeśli nie ujemną dbałością o klienta) .
    Obsługa internetowa praktycznie nie działa, ze wszystkiego wywala i sugeruje dzwonić na infolinię , nie mówiąc o opłatach za podstawowe zaświadczenia.
    Każdy kontakt utwierdza mnie w przekonaniu , że koniec naszej "współpracy" (który oczywiście utrudniają) jest coraz bliżej.
    Życzę wytrwałości równie zdenerwowanym klientom jak ja.
  • ~Karina / 2024-04-07 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa nie bank. Blokują kartę kiedy chcą aplikację tak samo. Zostawiają cię z zablokowanymi pieniędzmi i masz se iść do banku odblokować, nie ważne że niedziela. Odradzam zakładać konto w tym banku
  • ~Karo / 2023-11-24 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Podzielam negatywne opinie o PKO BP. Zostałam okradziona przez oszustów którzy dodatkowo wzięli pożyczkę na moje dane.
    Reklamacje oczywiście odrzucone. Bank stosuje podwójne standardy dla tych którzy chcą kredyt, nie biorą pod uwagę np. zasiłków z MOPS, ale jak tym co nie chcą kredytu, do zdolności wliczają wszystkie wpływy na konto. Nie przestrzegają dyrektyw unijnych- o zwrocie środków na konto, ustawy o reklamacji- odpowiadają po terminie, nie informując o tym oraz nie podają przyczyn opóźnienia. Nasyłają firmę windykacyjną, która nęka kilka razy dziennie tel, sms, e-maile. Zostałam okradziona przez oszustów a teraz drugi raz przez bank, który domaga się spłaty kredytu, do wysokości którego sam się przyczynił.
    Nie czekają do czasu zakończenia dochodzenia przez Prokuraturę. Ale przecież muszą zarabiać, nie liczy się człowiek tylko zyski. PŁACZ I PŁAĆ.
    Zaletyzero
    Wadybrak zabezpieczeń- dziwne przelewy z konta nie wzbudzają podejrzeń ,
  • ~Kasia / 2022-08-12 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałam z:
    -kredytu hipotecznego
    -kaarty kredytowej
    -konta osobistego
    Jeżeli chodzi o oferte- warunki bezpłatności prowadzenia konta i obsługi karty debetowej- bardziej wygórowane niż w innych bankach.
    Kredyt hipoteczny- plusem jest, że cały proces przebiegał szybko: rzeczoznawca, decyzja kredytowa i uruchomienie kredytu, ale niestety jedna z najdroższych ofert pośród banków. I nie podobało mi się, że do kredytu brałam ubezpieczenie od utraty źródła dochodu zamiast ubezpieczenia na życie. Ubezpieczenie jest sztuczne, ponieważ chroni tylko od redukcji etatow- a w moim przypadku, gdzie pracowałam wtedy w budżetówce nie wchodziło to w grę.
    I ostatni bardzo duży minus: wiedzą na temat zamykania i opłat karty kredytowej......
    Musiałam odbyć 7 rozmów z pracownikami, aby wreszcie to zrobili.
    1. Pani w banku powiedziała, że muszę przynieść kartę ze sobą, bo inaczej jej nie zamknie
    2. Przyszłam z kartą, pani powiedziała że dyspozycje zamknięcia już zlozylam- tłumaczyłam że to niemożliwe...więc pani powiedziała żebym zadzwoniła na infolinię bo ona nic nie zrobi
    3. Telefon na infolinię, Pan mówi że nie ma złożonego wypowiedzenia ale on tego nie zrobi i się rozłączył
    4 kolejny telefon na infolinie- Pan poprowadził mnie abym złożyła wypowiedzenie poprzez zapytanie/reklamacje w aplikacji
    5 telefon kilka dni później od pracownika że przyjęli moja dyspozycje
    6 telefon od pani z placówki że moje dyspozycje zostały anulowane, poinformowałam że to niemożliwe ponieważ dostałam potwierdzenie, że moja karta jest prawidłowo wypowiedziana (punkt 5)
    7 telefon od innej pracownicy że jak chce aby karta się zamknęła to MUSZE PRZYJSC PODPISAC, na co ja mówię że przecież już byłam i mi ta sama pani powiedziała że mam już złożone wypowiedzenie. Na co Pani: ja tylko informuje że karta się nie zamknie... Na co ja że informuje że złoże na nią reklamacje
    8 po godzinie telefon od kierownika, że przeprasza i zaprasza do siebie bez kolejki
    9 dzień później ta sama kierownik czy nie mogę sama tego zrobić składając dyspozycje przez aplikację! Informuje kierownik, że nie ma takiej opcji dostwpnej- można zamknąć rachunek, ale nie kartę kredytową przez aplikację....
    10 wizyta u pani kierownik, która poinformowała że pouczy pracowników i przeszkoli z opłat i procesu zamykania karty kredytowej (nikt mi nie odpowiedział jaka będzie oplata-oplata roczna, naliczana proporcjonalnie- chyba dzieląc na liczne dni w roku)
  • ~Kasia P. / 2022-08-01 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać. Godziny sesji kompletnie fikcyjne. Nie wiadomo, gdzie są twoje pieniądze. W innych bankach przelewy na miejscu w określonych godzinach sesji, tylko w PKO BP - może wejdą drugą sesją tego dnia, może trzecią, a często dopiero kolejnego dnia (pensje). Absolutnie nie polecam.
  • ~Kaśka wku / 2024-05-31 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w kr4aju. Przelewy przechodzą po 12 godzin. Tragedia.
  • ~Katarzyna / 2022-02-07 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu. Zalatwienie najprostszej sprawy zajmuje kilka godzin. Obsluga interesantow przerasta kompetencje Pracownikow banku. Calkowity brak organizacji pracy i obslugi klientow.
    WadyBrak organizacji pracy i obslugi klientow
  • ~Katarzyna / 2023-02-23 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo źle oceniam Bank.Jesli chcesz wziąć kredyt to pracownicy są przemili.Ale jeśli chcesz coś załatwić, to jest spychologia.Pracownicy robią z rachunkiem bankowym co chcą i wcale nie zamierzają się tłumaczyć.
    WadySpychologia
  • ~Katarzyna / 2023-03-02 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów czychajacych na biednych ludzi !!!! Nigdy więcej nie będę klientem tego banku
  • ~Katarzyna / 2023-06-27 04:54
    Ocena: 1.00 / 5
    System banku porażka. Od 7 lat nie są wstanie zapamiętać kto jest głównym kredytobiorca, ale z czyjego konta ściągają ratę kredytu wiedzą. Podczas udzielenia kredytu oszuści zapewniali ze drugiego kredytobiorcę będzie można wykreślić po 2 latach, po 7 okazuje się że łatwiej jest wziąć drugi kredyt w innym banku niż wykreślić II kredytobiorcę. Goraco odradzam ten bank
    ZaletyZero
    WadyWiele
  • ~Katarzyna P. / 2023-01-02 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Godziny sesji mają się nijak do tego, kiedy pieniądze pojawią się na koncie. Zlecam w innym banku szereg przelewów, które wychodzą na różne konta. Wszystkie wchodzą pierwszą sesją przychodzącą - oprócz PKO BP. Tutaj te pieniądze krążą sobie kilka godzin, może wejdą kolejną sesją, może nie, nigdy nie wiadomo. To jest nie do pomyślenia.
  • ~KatarzynaP / 2021-12-10 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój pracodawca przelewa pensje z samego rana, wszyscy pracownicy mają pieniądze na kontach po pierwszej sesji przelewów przychodzących w ich bankach, oprócz PKO BP. Jakimś cudem pensje nie wpływają tutaj na konto sesją o 11:30. Co się z nimi dzieje? Jakim prawem? Nie wiadomo. Oczywiście - nie zdążysz już zrobić żadnych przelewów tego dnia, bo kolejna sesja przychodząca jest o 15:30, a ostatnia wychodząca o 14:30.
    Zaletyżadne
    Wadyprzetrzymywanie pieniędzy, spóźnianie się z przelewami
  • ~Kiki / 2020-02-11 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    infolinia BEZNADZIEJNA, nie miłe osoby, z zerowym podejściem do Klienta. Nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadywysokie opłaty, niepomocna infolinia
  • ~Kinga / 2021-08-23 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Chory bank. Bedac za granica stracilam numer telefonu. Bez tego numeru zostałam bez mozliwosci aktywowania karty kodow i innych czynnosci potrzebnych do funkcjonowania. Nikt nie jest w stanie pomoc, bo powinnam przyjechać specjalnie 1500km by zmienic numer telefonu w placowce. Szkoda ze do kredytow nie trzeba byc w placówce, wystarczy 5 min przez internet. Żenada.
  • ~kler / 2023-11-09 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    idioci jakich malo. polozylem kase we wplatomacie i mnie wszedzie poblokowali, musze teraz isc specjalnie do odzialu i marnowac dzien roboczy. bo oni chca mnie zweryfikowac, no to niech oni do mnie do pracy przyjada a nie ja do nich skoro maja taki kaprys, idioci
  • ~Klient / 2023-03-20 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Patrząc jakie wały robią na walucie DKK tragedia.Waluta na gieldzie już cały weekend stoi od 0,63 do 0,64 a tutaj 0,627.Oszuści!!!!
  • ~Klient / 2023-07-06 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank, który utrudnia. Jestem klientem biznesowym, natomiast podejście pracowników banku to porażka. Doradca klienta, którego nie wiadomo jak zmienić, w innej placówce (znacznie bliżej miejsca zamieszkania i prowadzenia działalności) traktują gorzej jak psa.
    Dzisiaj Pani z owego banku stwierdziła, że mnie nie obsłuży bo nie robiła takiego wniosku 4 lata. Odesłała do opiekuna klienta, którego nie mam bo już nie pracuje, nowego nie przydzielili. Dodam, że odesłała mnie do banku oddalonego 100 km od miejsca zamieszkania, bo tam było zakładane konto i tam przydzielony jest opiekun, którego de facto i tak nie ma.
    Porażka.
    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Klient banku / 2022-09-01 05:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to zart nie polecam zakladania tam konta budzisz sie rano i się okazuje że masz minus tysiac złotych po czym dzwoniąc do banku nikt nie potrafi odpowiedzieć dlaczego po trzech dniach okazuje się że bez mojej zgody bank zrobil debet i za nie spłacenie nalicza odsetki na koncie gdzie debetu nie ustalałem to tylko jeden z złodziejskich praktyk tego banku
    ZaletyBrak
    WadyWprowadzanie w błąd klientów po to żeby okradać
  • ~Klientka / 2022-01-25 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalatwienie sprawy w oddziale graniczy z cudem ,szczegolnie jesli chodzi o kredyt hipoteczny . Panie mają w nosie klientow i nawet nie odpowiedza na telefon . Oczekiwanie do pustej kolejki ,to godziny , a smiechom zza sciany nie ma konca .
    ZaletyZadnych
    WadyDramat
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1211
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 872
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991