strona 34 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
-
~Magdalena / 2022-02-21 11:28
Wróciły stare ,nowe czasy .10 kas czynna tylko jedna poprostu kpina -
-
~roman / 2022-02-21 10:08
Potrzebuję wyciąg z konta za okres 1.05 2020 do 3.3 2021 w celu przedstawienia w sądzie.Na stronie banku,jest to nie do zrealizowania.Po wizycie w oddziale w Gdyni poinformowano mnie,że trzeba to zgłosić kilka dni wcześniej i kosztuje to 30 zł za każdy miesiąc .Chodzi mi tylko o przelewy z ZUS-u i Urzędu Pracy.TO PONAD 300zł !!!czy was coś opętało? Ja mam 1000 zł emerytury!! Jeżeli to jest Bank Panstwowy,to ja dziękuję za takie państwo. -
~Bywalec / 2022-02-20 16:38
Nie wiem dlaczego narzekacie na PKO bp. Ja mam konto od 14 lat. Praktycznie zero problemów. Kiedyś płaciłem za konto teraz mam za 0 zł przy 5 operacjach na dowolną kwotę. Wszystko opisane w apce jak powinno byc. Co do kodów jednorazowych mam je i czasem z nich korzystam. ZaletyKonto za 0 zł. 99% spraw przez apke.WadyDługo się czeka na połączenie z bok i sztuczna inteligencja na infolinii. -
~JOANNA / 2022-02-19 21:37
Infolinia TRAGICZNA!!! Od doby usiłuję się dostać do mojego konta, bo rzekomo nie mam już kodów (a zostało mi ich jeszcze 6), aby dostać się na konto, bo wprowadzono "dodatkowe narzędzia bezpieczeństwa"(!!!!!!!), które kompletnie nie działa. Byłam weryfikowana przez 6 osób na rozmaite sposoby i jakaś pinda, która miała mi odblokować konto stwierdziła, że błędnie odpowiedziałam na jedno z pytań. Nie może mi je powtórzyć, nie może mi powiedzieć na jakie itd., a sama nie potrafi poprawnie zadać pytania tak, żeby klient zrozumiał o jej chodziło. Tłumaczę, powtarzam się, a ta swoje. Po mojej dwukrotnej interwencji - dwie kolejne osoby napisały ponoć przy mojej sprawie "PILNE" i miałam czekać na ponowny telefon z banku i ponowną weryfikację. Czekam pół dnia - oczywiście CISZA. Następnie sama musiałam znowu (po raz enty) zadzwonić - kolejna obsługująca musiała wysłać zapytanie do swoich szefów, ci się łaskawie zgodzili i dostałam telefon z banku, żeby przeprowadzić ponowną weryfikację. Weryfikacja się udała (a prowadząca miała taki głos, jakby co najmniej przeprowadzała egzamin państwowy!), po czym dowiaduję się, że moja sprawa nie zostanie załatwiona, bo ona miała tylko mnie zweryfikować, a mój problem rozwiązuje inny dział!!!! I, że muszę znowu (!) zadzwonić na infolinię, po ponownej WERYFIKACJI ktoś do mnie zadzwoni, ale już nie dzisiaj, bo jest godzina 21.07, a ten dział w soboty pracuje do 21.00!!!!!!!. TRAGEDIA I KOMPLETNE DNO!!! ZaletyBRAKWadySAME -
~Nel / 2022-02-19 01:21
Wczoraj urzednik PKO BP SA Torun ul. Grudziadzka bardzo staral sie utrudnic zycie mojej 90 letniej mamie , nie wykazal empatii ani zrozumienia dla jej stanu i probowal pokazac kto tu rzadzi a akceptacja podpisu/ zgodnosc ze wzorem zalezy od humoru pracownika , w jednym tygodniu ten sam podpis jestakceptowany, za tydzien juz nie. Wstyd dla banku -
~Jack / 2022-02-17 21:43
Oddział 7 przy Powstańców Śląskich.
Autopromocja w samoobronie.ZaletyNiskie pensje personelu.WadyDuża rotacja personelu. -
~WkurzonyJoe / 2022-02-12 08:35
Trzy tygodnie to dla PKO BP za mało by wystawić zaświadczenie o saldzie kredytu wraz z promesą wykreślenia hipoteki z KW. Ostatecznie dokument zostaje wystawiony z błędnymi numerami KW. Reklamacja i ponowne oczekiwanie. Absolutny brak profesjonalizmu. Przez ten cyrk straciłem klienta na mieszkanie. Przestrzegam. ZaletyBardzo miła obsługa w oddziale, która z chęcią wyśle maila do centrali.WadyBardzo długi czas oczekiwania na dokumenty potrzebne do sprzedaży nieruchomosci. Błędy w wystawionych dokumentach. Nierzetelny partner. -
~Joanna / 2022-02-11 18:52
Infolinia tragiczna, dzwonię 6 raz aby odblokować dostęp do konta raz dane się zgadzają kolejnym nie a dane podane te same. Pani podczas 6 rozmowy uznała ze ma wątpliwości co do danych i mnie nie obsłuży. Śmiech na sali najgorszy bank na jaki trafiłam, wiecznie problemy każda osoba na infolinii ma problem z czymś innym ZaletyBrak zalet -
-
~Elżbieta / 2022-02-09 16:57
Placówka we Włocławku ul . Warszawska najgorsza chyba w całej Polsce , na cały bank 2 osoby obsługujące, pan z ochrony bardzo nie miły -
~RK / 2022-02-08 15:27
Gorąco polecam! Oddział 7 przy ul. Powstańców Śląskich 1. Rzetelna i solidna obsługa ze strony doradcy. Duża wiedza i kompetencje. Świetna, fachowa pomoc i ogromna dyspozycyjność sprawiła, że szybko i bez komplikacji uzyskaliśmy kredyt.
Na każde zadane pytanie otrzymywałam wyczerpujące odpowiedzi, a wszystkie wątpliwości zostały rozwiane.
Proces kredytowy był dopilnowany na każdym etapie, aż do momentu podpisania umowy kredytowej w banku.
Szybki kontakt i skuteczna pomoc.
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z bankiem PKO BP, warunki w pełni mi odpowiadają. Szeroki wachlarz usług które można w większości przypadków procesować online, a to w obecnych czasach bardzo duża zaleta. Polecam!!!
Współpraca z bankiem i z doradcą/opiekunem Panem Pawłem jest wieloletnia i oceniam ją rewelacyjnie.
Z pełna odpowiedzialnością rekomenduję usługi banku PKO BP! Pozdrawiam serdecznie.Zaletybardzo dużo: szeroki i przejrzysty wachlarz usług dostępnych internetowo, fachowa pomoc i dbałość o dobro klienta, bardzo kompetentna instytucja finansowa o szerokich możliwościach.Wadybrak -
~Katarzyna / 2022-02-07 15:14
Nie polecam nikomu. Zalatwienie najprostszej sprawy zajmuje kilka godzin. Obsluga interesantow przerasta kompetencje Pracownikow banku. Calkowity brak organizacji pracy i obslugi klientow. WadyBrak organizacji pracy i obslugi klientow -
~Mateusz / 2022-02-06 08:22
Trzeba będzie znowu zmienic bank, pół roku temu otwarłem konto było ok wszystko, ceny walut w kantorze internetowym byly te same co podają na necie, teraz strasznie sepią i podają przekłamane przewalutowywania... -
~Aga / 2022-02-03 21:13
Najgoszy bank na świecie. Załatwienie czegokolwiek trwa wieki. Sprawy które w innych bankach załatwisz przez telefon lub czacie w PKO wymaga złożenia tysiąca dokumentów łącznie ze stwierdzeniem że twój podpis nie jest twój bo nie zgadza się że wzorem podpisów. Głęboka komuna. Omijać szerokim łukiem. -
~Jose / 2022-02-02 11:50
Oddział 7 przy ul. Powstańców Śląskich 1.
Druga i ostatnia wizyta 2 tym przybytku.
Pierwszy wizytav- jestem 3 osoba w kolejce. Czas oczekiwania na obsługę 1 godzina 20 minut.
Druga wizyta - 6 w kolejce, czas oczekiwania 1 godzina 10 minut. Progres.
5 stanowisk - 2 czynne. Po każdej obsłużonej osobie, pracownik wykonuje 5 - 10 minutową przerwę
Przechodzący w te i nazad pracownicy co i rusz podchodzą do stanowisk szepcąc coś konsultantom na ucho, jak zakładam same służbowe tematy.
Klimat i obsługa jak z PRL. Ja tu jestem kierownikiem tej szatni i co Pan mi zrobi... Proszę czekać.
Nawet emeryci dostawali piany patrząc na to co się dzieje.
Zarządzanie obsługą beznadziejne
Omijać dalekim łukiemZaletyBrakWadyBrak zalet -
~Agnieszka / 2022-02-02 10:00
Sugeruję omijać ten bank bardzo szerokim łukiem. Sprawy rozpatrywane są miesiącami, brak informacji, kiedy będzie decyzja czy pismo. Kilkukrotnie trzeba chodzić do oddziału w jednej sprawie. Oferta kiepska i bardzo droga. Właśnie usiłuję rozwiązać współpracę z tym bankiem, ale wszystko trwa bardzo długo. Nie polecam ! ZaletyZadnychWadysame -
~Mańka / 2022-02-01 12:23
Właśnie wykupiliśmy ubezpieczenie na nasze mieszkanie. Z pomocą P. Małgorzaty i P. Kmili,przeszliśmy przez to łatwo, lekko i przyjemnie. Pełen profesjonalizm i znajomość tematu.
Brawo !Oddział 97 przy Rembielinskiej
Dziękujemy -
-
~0 / 2022-01-31 21:37
Bardzo miła obsługa. Profesjonalne podejście do klienta. -
~O / 2022-01-29 01:28
Pko dziadostwo w ipko nie mogę nadać pinu do karty w tym banku jestem prawie 23 lata ale tszeba zmienić bank omijają tan bank -
~Mariusz / 2022-01-27 08:49
Najgorszy bank, infolinia beznadziejna IPKO nieczytelny, OSTRZEGAM !!! -
~Mirosława / 2022-01-26 15:17
Obsługa dobra,bez czekania w kolejce szybko sprawnie jestem zadowolona
strona 34 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »