strona 33 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Dorota Kosiak / 2025-11-09 19:45Ocena: 1.00 / 5
Doradca Edyta Wasilewska nie zachowuje dyskretności klientów, opowiada o stanie konta oraz transakcjach znajomymi klientów. -
-
~Dr_who / 2022-11-13 22:34Ocena: 1.00 / 5
Żenujące. Spłaciłem kredyt przed czasem. Zamknęli kredyt w aplikacji i naliczyli sobie 4 zł nie wiadomo za co. Nie wiadomo też, gdzie te pieniądze wpłacić. Nikt na infolinii nie wie, nikt również w 2 placówkach, które odwiedziłem. To jakiś żart?
Zrobili tylko beż żadnej konsultacji negatywny wpis w BIK.
Zamykam tam konto, bo to jest poziom komuchów. Nigdy więcej styczności z tym bankiem.ZaletyBrakWadyNiekompetentni ludzie,
Ignorowanie problemu przez pracowników -
~DS / 2024-03-28 10:00Ocena: 1.00 / 5
To raczej mafia niż bank. Mój doradca finansowy przedstawił ich ofertę kredytu hipotecznego jako najkorzystniejszą dla mnie w tamtym momencie. Wtedy zaczęły się moje problemy. Aby otrzymać ofertę (8% kredytu hipotecznego) musiałem otworzyć u nich konto i ustawić je jako moje główne konto do przelewów wynagrodzeń, kupić ich kartę kredytową, otworzyć kredyt debetowy na koncie i opłacić szereg ubezpieczeń. Ostatecznie dostałem kredyt hipoteczny (500 tys. zł i muszę spłacić milion zł w ciągu 25 lat). Kilka lat później z powodu mandatu za parkowanie zablokowali całe moje konto na 7 dni, co jest nielegalne. Nie potrafią podać ku temu żadnej podstawy prawnej. Nie polecam ich usług, chyba że chcesz stracić dostęp do swoich pieniędzy, wtedy tak, zrób z nimi interesy, wszystko będzie dobrze. -
~Dupa / 2022-06-30 13:20Ocena: 1.00 / 5
Strata czasu. Zero szacunku wobec klienta. Robią z ludzi debili którymi nie są. Dostałam starą kartę zamiast nowej. Nie polecam. A byłam już w wielu bankach... ZaletyBrakWadyWredne baby -
~Duśka / 2023-10-16 08:24Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to jakiś stan umysłu. Niekompetencja to chyba ich słowo przewodnie. Jedną sprawę załatwia się kilka miesięcy i tak w rezultacie nic nie ogarnięte. Za każdym razem słyszy się coś innego.
Od kilku lat mam wspólne konto z moim byłym już mężem I nie mogę się z niego wypisać mimo listów o rozdzielności stosownych dokumentach itp bo były mąż zapadł się pod ziemię. Bez mojej wiedzy wziął kredyt na to wspólne konto i go nie płaci a szanowny Bank sądzi że to ja mam spłacać długi obcego człowieka... bo oni bezmyślnie mogą robić wszystko. To co się w tym banku dzieje to jakaś abstrakcja. I choćby to był ostatni bank w Polsce nikt i nic nie zmusiłoby mnie do przeniesienia tam swojego wynagrodzenia.ZaletyBrakWadyFakt że w ogóle jeszcze istnieje ten bank jest jego największą wadą. -
~Dyzio / 2025-07-05 07:01Ocena: 1.00 / 5
Witam. Jestem klientem banku PKO już 13 lat i niestety bardzo się zawiodłem ponieważ byłem w dużych kłopotach finansowych i mi nie pomogli. Poszedłem do konkurencji do innego banku i rozwiązali mój problem w moment tak że nie polecam PKO BP -
~E / 2022-01-05 11:49Ocena: 1.00 / 5
Oddział w Krakowie os. Kościuszkowskie. Obsługa tragiczna. Czas oczekiwania bardzo długi. Obsługa ucina sobie długie pogawędki z klientami na tematy prywatne. Kasjerzy co chwilę przerywają pracę. Jako pierwsza w kolejce czekam już ponad 20 minut. -
~Edy H / 2025-03-17 17:48Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsluga klienta, totalny brak standardów zawodowych -
-
~Effy / 2023-06-19 15:16Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nieprofesjonalny bank, zablokowano mi kartę bez mojej zgody w wyniku pomyłki konsultanta. Prosiłam o wysłanie karty w trybie ekspresowej, przesyłka nie doszła po tygodniu, kilkanaście rozmów z różnymi konsultantami, bezskuteczne. Niewykwalifikowani ludzie, dziwne procedury, absurd. Zostałam odcięta od środków i nikt za to nie odpowiada. Posiadam konto firmowe w tym banku od lat, po tej sytuacji zrezygnuję z usług banku. Zaletyżadnych.Wadytak jak wyżej -
~Eida / 2021-02-11 11:55Ocena: 1.00 / 5
Pod żadnym pozorem nie zakładajcie kont w tym banku.
To zwykli oszuści, nie dotrzymują terminów i narzucają opłaty niezawarte w umowie. Reklamacje i skargi nic nie dają, bo powołują się na punkty w tabeli opłat które i tak nie dotyczą sprawy. Ja na szczęście rozwiązałam już umowę. Niestety przez okres bycia klientem w tym banku jestem w plecy już prawie 200zł (oczywiście w umowie było wszystko za 0zł).
Jak chcesz wziąć kredyt, to nie w tym banku.
Pani nie poinformuje Ciebie o dodatkowych kosztach i możesz wkopać się na kilkadziesiąt lat. Aby w ogóle uruchomić kredyt musisz zapłacić kosmiczną kwotę 12 000zł za obowiązkowe ubezpieczenie. Oczywiście w innym banku wynosi ono 3500 zł i jest rozłożone w ratach na 3-4 lata. Jeśli nie chcesz ubezpieczenia, to płacisz im 10 000zł prowizji.ZaletyBRAK -
~Eligiusz / 2025-03-03 17:28Ocena: 1.00 / 5
Kpienie z klienta.Lekceważenie go,pomimo stazu w banku ponad 25 lat.Nie polecam nikomu.Ignoranci,oszusci. ZaletyNie maWadySame wady -
~Eligiusz / 2025-06-23 19:46Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam tego banku.Tak jak juz ktoś napisał,to lichwiarstwo niszczy ten bank.Byłem klientem tego banku ponad 26 lat,potraktowano mnie jak przysłowiowego"śmiecia".Ponadto konsultanci infolinni wykonujac polecenia przełożonych w najzwyklejszy sposob oszukują klientów,Nic dodać,nic ująć.Telefony od konsultantów w sprawie zaległości,podczas gdy przed wykonaniem telefonu,nie sprawdza sie stanu faktycznego.Dobrze radzę,gdy przechodzisz ulicą obok tego banku,przejdż na drugą strone. -
~Elwis / 2023-03-17 14:54Ocena: 1.00 / 5
Pani Elwira Karluk z Krasnegostawu to doradca o baaaardzo wysokich kompetencjach. Posiada ogromną wiedzę z zakresu szeroko rozumianej bankowości(ubezpieczenia, kredyty itd., itp) a ponadto jest bardzo komunikatywna i bardzo kulturalna. Wszystko bardzo zwięźle i precyzyjnie wyjaśnia, we wszystkim pomaga, doradza. Jest to osoba bardzo skrupulatna a przy tym sprawna i szybkaw obsłudze. Polecam każdemu takiego doradcę. ZaletyPani Elwira Karluk posiada same zaletyWadyBrak -
~Elżbieta / 2022-04-09 12:14Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Nikt nie odbiera na infolinii. Czekam już 20 minut, a potrzebuję porady w sprawie karty. ZaletybrakWadyCiężko mówić o wadach, kiedy klient w ogóle nie jest w stanie dodzwonić się do infolinii. -
~Emilia / 2024-04-01 19:36Ocena: 1.00 / 5
Dziaderski bank PKO nie szanuje stałego klienta , nie stara się go nawet zatrzymać. W banku PKO ( jak na kwiecień 2024) na trochę wyższym oprocentowaniu 4,5 % jest tylko lokata mobilna 3 miesięczna. W Santander (lokata wiosenna) i ING (lokata terminowa Plus) takie lokaty są także do bankowania na komputer, a nie na bzdurny smartphone ,który że względów bezpieczeństwa powinien służyć tylko jako narzędzie do otrzymywania kodów,dodatkowo są to lokaty dla stałych klientów( a nie na żadne bzdurne nowe środki) z opcją do przelewu po wygaśnięciu na rachunek oszczędnościowy a nie osobisty. Na dzień dzisiejszy PKO to bank nieruchawych życiowo emerytów i ludzi (sądząc po wizycie w oddziale) z krajów byłego bloku ZSSR. A jak już zakutym łbom z kierownictwa odbije to w ramach "unowocześniania" chcą rezygnować z kart płatniczych na rzecz aplikacji na androidzie, który jest łatwy do hakowania. ZaletyBrak -
~Ewa / 2022-07-01 09:08Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem PKO i co chwilę oferują mi pożyczkę gotówkową i nie tylko, uważam to za natrętne. Mój partner od 15 lat pracował dla jednej firmy i jest inżynierem więc jego zarobki nie są małe, nie dostał pożyczki gotówkowej 17000 zł w PKO bp, w sumie bez uzasadnienia. Ale oczywiście konto w PKO musiał założyć. Piskorski Bank w sumie sama się zastanawiam czy nie zmienić Banku. -
-
~Ewa / 2023-09-01 14:55Ocena: 1.00 / 5
Byłam dziś dokonać wypłaty gotówki w oddziale przy ul Aleksandrowska w Łodzi. Od pobrania nr do poproszenia do kasy upłynęło 20 minut, 2 okienka czynne jestem jedynym oczekującym a państwo biegają na zaplecze, prowadzą rozmowy między sobą. To bank masakra. Trzyma się dzięki emerytom że starego portfela lub firmom które mają z nim korzystnie podpisane umowy o obsługę firmy. Brak słów na sposób obsługi klienta. Żadnego szacunku dla klienta. ZaletyBrakWadyBrak szacunku dla klientów -
~EwaK / 2022-09-09 13:21Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam przed promocjami typu NAGRADZANIE ZA POLECANIE
Ja jak rowniez osoba, która założyła polecone przeze mnie konto nie otrzymaliśmy zadnej nagrody!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????
ZAISTNIALEJ SYTUACJI NIE MOZNA REKLAMOWAC W PLACOWCE BANKU A JEDYNIE ON LINE
Jest to nierzetelne postepowanie wobec klienta masakra
WadyZagmatwany, skomplikowany, nierzetelny, NIGDY WIĘCEJ ZADNEJ OFERTY!!!! -
~Ewelina / 2022-01-04 16:50Ocena: 1.00 / 5
1,5 godziny na dopisanie kogos do konta!!!porazka. Nie polecam. Papierologia bez konca WadyKolejki, wszystko trwa dluuuugo -
~Ewelina / 2025-09-26 14:57Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z Oddziału PKO przy Rynku w Krakowie, wykorzystują niewiedzę klienta bez skrupułów, pracownik udzielił mi nieprawdziwej informacji, wprowadzając mnie w błąd, przez co poniosłam straty finansowe, reklamacje w tym banku są fikcją, wszystkiego się wypierają. pracownik może poszukać klienta a ich rzecznik nie ma z tym najmniejszego problemu.
strona 33 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
