Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 891 opinii

2.72 / 5

  • Oferta
    2.67
  • Obsługa klienta
    2.75
  • Prostota obsługi
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jerzy / 2023-11-27 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zmuszony do korzystania z banku przez państwo (wypłaty na konto) a według mnie banki to złodzieje. Infolinia sztuczna inteligencja i spróbuj wytłumaczyć co chcesz załatwić.
  • ~JERZYK4444 / 2024-06-05 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    PKOBP.STALOWA WOLA NA OKULICKIEGO.
    JEDNO WIELKIE DZIADOSTWO
    ZaletyBRAK
    WadyDZIS WIZYTA BYLA PORAZKA, WSZYSTKO ZLE
  • ~Joanna / 2022-02-11 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia tragiczna, dzwonię 6 raz aby odblokować dostęp do konta raz dane się zgadzają kolejnym nie a dane podane te same. Pani podczas 6 rozmowy uznała ze ma wątpliwości co do danych i mnie nie obsłuży. Śmiech na sali najgorszy bank na jaki trafiłam, wiecznie problemy każda osoba na infolinii ma problem z czymś innym
    ZaletyBrak zalet
  • ~JOANNA / 2022-02-19 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia TRAGICZNA!!! Od doby usiłuję się dostać do mojego konta, bo rzekomo nie mam już kodów (a zostało mi ich jeszcze 6), aby dostać się na konto, bo wprowadzono "dodatkowe narzędzia bezpieczeństwa"(!!!!!!!), które kompletnie nie działa. Byłam weryfikowana przez 6 osób na rozmaite sposoby i jakaś pinda, która miała mi odblokować konto stwierdziła, że błędnie odpowiedziałam na jedno z pytań. Nie może mi je powtórzyć, nie może mi powiedzieć na jakie itd., a sama nie potrafi poprawnie zadać pytania tak, żeby klient zrozumiał o jej chodziło. Tłumaczę, powtarzam się, a ta swoje. Po mojej dwukrotnej interwencji - dwie kolejne osoby napisały ponoć przy mojej sprawie "PILNE" i miałam czekać na ponowny telefon z banku i ponowną weryfikację. Czekam pół dnia - oczywiście CISZA. Następnie sama musiałam znowu (po raz enty) zadzwonić - kolejna obsługująca musiała wysłać zapytanie do swoich szefów, ci się łaskawie zgodzili i dostałam telefon z banku, żeby przeprowadzić ponowną weryfikację. Weryfikacja się udała (a prowadząca miała taki głos, jakby co najmniej przeprowadzała egzamin państwowy!), po czym dowiaduję się, że moja sprawa nie zostanie załatwiona, bo ona miała tylko mnie zweryfikować, a mój problem rozwiązuje inny dział!!!! I, że muszę znowu (!) zadzwonić na infolinię, po ponownej WERYFIKACJI ktoś do mnie zadzwoni, ale już nie dzisiaj, bo jest godzina 21.07, a ten dział w soboty pracuje do 21.00!!!!!!!. TRAGEDIA I KOMPLETNE DNO!!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~Joanna / 2022-06-14 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości dodzwonienia się na infolinię. Poddałam się po 20 minutach melodyjek na dwóch numerach. Chyba jest jeden konsultant na całą Polskę.
  • ~Jola / 2022-04-06 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    To co się dzieje ostatnio masakra. Płatności kartą pobierają tak, że sprawdzając konto masz a za dwa dni jesteś na minusie, o niektórych zakupach już zapomniałam. Wpłacając pieniądze do do wpłatomatu po wydruku paragonu okazało się że wpłatomat przepełniony, kasy nie oddało na konto nie wpłaciło???? czekaj do 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, dzwoniąc mówiąc że nie masz na chleb i rachunki mówią czekać do 14 dni????????????????. Uciekam z tamtad i nie polecam
    ZaletyJuż nie widzę zalet
    WadyWszystko
  • ~jola / 2023-11-18 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział reklamacji i Biuro Rzecznika Klienta porażka. Wszystkie odpowiedzi na reklamacje negatywne . Brak kompetencji wszystko pod dyktando banku , czy pracownicy rozpatrujący reklamacje boją się . Niech rozpatruje reklamacje dział prawny a nie Biuro rzecznika klienta boją się rozpatrzyć reklamację pozytywnie albo nie potrafią .Brak kompetencji kompletna porażka. Dla banku nikt nie jest autorytetem a komisja nadzoru finansowego stoi murem za bankiem.
    Wszyscy którzy mają kredyty radzę sprawdzić wszystkie parametry pożyczki - nie są zgodne z ustawą o kredycie konsumenckim
    Zaletybrak
  • ~Jolanta / 2023-08-16 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Będąc dziś w banku w Olsztynie ul. Jasna 2a bardzo długo czekałam jako klient indywidualny . Cały czas pierwszeństwo miały osoby jako firmy. To jest dyskryminacja klienta. Pani kierownik powiedziała że klienci obsługiwani są naprzemiennie co jest nieprawdą. Siedziało mnóstwo starszych osób czekając na swoją kolej i cały czas obsługiwane były firmy. Skandal, to dla kogo jest ten bank? Dla zwykłego obywatela nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak pracowników zła logistyka obsługi klientów i ich klasyfikacja. Firmy powinny być obsługiwane na osobnych stanowiskach!
  • ~Jolanta / 2023-09-07 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Odsetki od kredytów mieszkaniowych maja rzekomo spadać ... dwa dni temu podniesiono o 400zl , na początku spłacaliśmy niewiele ponad 1800 miesięcznie, w tej chwili 3700. Pko bp to porażka!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie odbieraja telefonu
  • ~Jose / 2022-02-02 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział 7 przy ul. Powstańców Śląskich 1.
    Druga i ostatnia wizyta 2 tym przybytku.
    Pierwszy wizytav- jestem 3 osoba w kolejce. Czas oczekiwania na obsługę 1 godzina 20 minut.
    Druga wizyta - 6 w kolejce, czas oczekiwania 1 godzina 10 minut. Progres.
    5 stanowisk - 2 czynne. Po każdej obsłużonej osobie, pracownik wykonuje 5 - 10 minutową przerwę
    Przechodzący w te i nazad pracownicy co i rusz podchodzą do stanowisk szepcąc coś konsultantom na ucho, jak zakładam same służbowe tematy.
    Klimat i obsługa jak z PRL. Ja tu jestem kierownikiem tej szatni i co Pan mi zrobi... Proszę czekać.
    Nawet emeryci dostawali piany patrząc na to co się dzieje.
    Zarządzanie obsługą beznadziejne
    Omijać dalekim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~jsks / 2021-10-18 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, mimo podanych poprawnych danych do weryfikacji konsultantka blokuje mi konto
  • ~Justyna / 2022-08-19 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciężka obsługa, mało wplatowamatów, za wszysto opłaty
    ZaletyBrak
  • ~Justyna / 2023-04-02 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Za przelew zagraniczny 10 funtow zaplacilam 105 zloty :) cos pieknego
    WadyOplaty z ksiezyca
  • ~Justyna / 2023-06-20 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie są elastyczni. Bazują na starych opiniach. Teraz za wszystko biorą opłaty. Szukam onnego banki
    ZaletyBrak
    WadyBrak negocjacji
  • ~Justyna / 2024-06-01 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczenie pojazdu w PKO to jakaś pomyłka. Nie trzymają się zapisów umowy, złodzieje i oszuści. Nie polecam !
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Justyna / 2025-02-27 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam bankomatu/wpłatomaty na ulicy Piłsudskiego w Zamościu bankomat się zacina, po wpłaceniu pieniędzy nie zostają one zaksięgowane i trzeba zgłaszać reklamacje. Reklamacja jest rozpatrywana przez 15 dni roboczych a wpłacającemu pozostaje tylko cierpliwie czekać na swoje pieniądza.
  • ~K / 2022-10-27 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno a nie bank ... Najgorszy jaki miałem, robię przeeley natychmiastowe place że nie a nie docierają na mieście ...
  • ~kaja / 2021-11-16 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział Lubsko nie polecam kolejka 12 osób, panie kasjerki zamiast obsługiwać klientów załatwiają kredyty i bezpiecznia bez kolejki proszą swoich znajomych, kompletnie nie licząc się z osobami, które czekają w swojej kolejce.
    Porażka można robić kredyty nie mam problemu, ale powinno być stanowisko do bieżącej obsługi klienta.
    Wadyobsługa klienta w oddziale
  • ~Kala / 2024-09-10 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank PKO BP Oddział Włoszczowa. Pracownik odpowiedzialny za kredyty hipoteczne powinien udać się na szkolenie z zakresu czytania ze zrozumieniem, obsługi komputera oraz poprawnego przekazywania informacji. Pracownik z powodu swojej niewiedzy wprowadził mnie w błąd przez co ja, jako klient banku musiałam ponieść konsekwencje. Niestety dowodów brak, ponieważ rozmowy nie są nagrywane. Nie polecam. Osobom z okolic Włoszczowy polecam wybrać się do Oddziału w Jędrzejowie, ponieważ we Włoszczowie nie można liczyć na fachową pomoc.
    ZaletyBRAK
    WadyNiewiedza pracowników.
    Brak profesjonalizmu.
  • ~Kamil / 2022-11-22 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank z poprzedniej epoki. Żeby coś załatwić w oddziale trzeba sobie zarezerwować 2-3 godziny, obsługa bardzo nie miła w każdym oddziale jakim byłem (4-5 oddziałów), chyba ich tam tak szkolą. Pobierają opłaty nie zgodne z tabelą, przykład: zamknąłem konto indywidualne (nazwa konta: za zero) po 16 latach jako ich klient, naliczyli mi 4,90 zł prowizji za kartę (wg ich tabeli opłat-opłata za brak minimalnych transakcji to prowizja 10 zł), gdzie zrobiłem co najmniej 5 transakcji kartą (ich wymóg 5 transakcji). Biorą prowizję za 2 i kolejne przelewy z kont oszczędnościowych na własny rachunek, jeżeli wykona się go przez aplikację lub stronę www banku, darmowe tylko w oddziale po spędzeniu 2-3 godzin w oddziale. Jeżeli potrafisz korzystać z aplikacji, bankomatu/wpłatomatu, strony www, umiesz ustalić dopasowane do swoich potrzeb limity wypłat i przelewów i nie potrzebujesz mało przyjemnych wizyt w oddziale szkoda czasu na ten bank. Nie polecam i przestrzegam przed tym bankiem z nazwy tylko polski.
    ZaletyAplikacja, chodzi bardzo płynnie
    WadyFatalna obsługa, niezgodne z tabelą opłat i prowizji pobierane przez bank prowizje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1211
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 872
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991