Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 879 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.74
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sylwia / 2022-03-11 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to zart. Czas oczekiwania również,czekanie ponad 20 minut.

    WadyInfolinia to zart. Czas oczekiwania również,czekanie ponad 20 minut.

  • ~Adrian / 2022-03-09 21:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie można się doczekać wykonania zlecenia przez bank. Sprawa pilna, miało być szybko a sprawa się wlecze. Mam wrażenie, że ludzie tam pracują na 20% możliwości.. Tragedia
  • ~natalia / 2022-03-09 14:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobry bank. Posiadam u nich główne konto. Świetna aplikacja i fedora oferta.
  • ~Klijent / 2022-03-07 19:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Wchodzę dziś żeby się zalogować a tam ukraińskie napisy!!! To jest chore!!!
    ZaletyKlijent
  • ~cczary / 2022-03-03 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia nic nie może, dłuuuuuugi czas oczekiwania. Najgorzej trafić na Panie tragedia, nieuprzejme. Klienta mają za nic
    Zaletybrak
    WadyPodejście do klienta "tylko pogratulować" !!! to jest jakiś żart a nie infolinia
  • ~Jjh / 2022-03-03 10:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Czy wgl na infolinii ktokolwiek siedzi? Nie idzie się tam dodzwonić.. 3 raz próbuje!
  • ~wiczpat / 2022-03-03 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    maasakra,czas oczekiwania strasznie długi,przełanczanie od jednego do drugiego konsultanta
    Panie z obsługi straszne nie miłe
  • ~Emilia / 2022-03-03 09:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo pomocne i profesjonalne wsparcie w obsłudze kredytów hipotecznych. Doradca wyjaśnił cierpliwie proces złożenia dokumentów i odpowiadał profesjonalnie na wszystkie zadane pytania. Pomimo tego ze kredyt był udzielany w innej placówce, uzyskałam profesjonalne wsparcie. Dziekuje
    ZaletyProfesjonalizm
    Szybkość obsługi
  • ~Jan / 2022-03-03 05:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Pracownicy niedouczeni lub celowo oszukują. Zakładając konto euro miało być bezpłatne a jak okazało się to 0,44 euro już potracili za prowadzenie konta
    Premie dostaniesz, że inwalidę oszukała?
    ZaletyZadne
    WadyNieuczciwość banksterow
  • ~Cezary / 2022-03-02 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to tragedia, nic nie można załatwić, mam wrażenie, że klienta dla banku to wróg nr jeden …..
    Wadybrak szacunku do klienta
  • ~Adrian / 2022-03-01 22:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Podejście banku do swoich klientów jest na poziomie zerowym. W przypadku problemów z kontem (kradzież konta itp.) po złożeniu reklamacji od razu ją odrzucają. Nie wiem jak można w 24 godziny zweryfikować sytuację. Odrzucają reklamację bez możliwość złożenia odwołania, gdyż jest z góry nakreślone, że zostanie odrzucone. Jeśli z konta klienta znika kilka tysięcy, a bank nie reaguje, to coś jest nie tak. Zero zabezpieczeń przed takimi sytuacjami, a także zrozumienia i przyjęcia reklamacji pozytywnie. Jeżeli powierzam im swoje środki, to chyba powinny być bezpieczne.
    ZaletyBRAK!
    WadyPodejście do klienta, poszanowanie własność klienta.
  • ~Michał / 2022-03-01 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kto rządzi tym bankiem. Od wczoraj udało mi się w końcu dodzwonić na infolinię. Oczywiście Pani nic nie może i nie potrafi. Obiecała mi natomiast kontakt osoby kompetentnej by załatwić moja reklamację na którą czekam od 21 grudnia 2021 roku a mamy dziś 1 marca 2022. Obiecała ze ktoś do mnie zadzwoni do godz. 17.00. Oczywiście pobożne życzenia. Ten bank trzeba wykluczyć. I tacy ludzie obrażają naszymi pieniędzmi.
    ZaletyBrak
    WadyJeden wielki bałagan.
  • ~Mariusz / 2022-03-01 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia. To jakiś zaścisnkowy bank. Na uwagę zasługuje oddział w Lęborku przy Placu Pokoju. Beznadzieja obsługa. Wszyscy zajeci tylko sobą i piciem kawy. Dyrektor zasługuje na dyscyplinarkę. Nic nie robi. Nie potrafi rozmawiać z klientem a o załatwieniu problemy to nawet nie ma mowy. Co najgorsze składając rekalmacje nikt jej nie rozpatruje. Dla mnie to złodzieje.
    ZaletyBrak.
    WadyBrak szacunku do klienta. To karygodne by tak funkcjonował bank.
  • ~Lila / 2022-03-01 10:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem pod wrażeniem obydwu dyrektorów banku PKO bp w Opolu. Mój problem dotyczył dostepu do konta. Rozwiązanie jego było dość trudne, bo sytuację miałam skomplikowana. Dyrektorzy osobiście zaangażowali się żeby mi pomóc. Naprawdę jestem mile zaskoczona. Polecam
    ZaletyPodejście do zwykłego klienta
  • ~Dawid / 2022-02-28 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    infolinia to tragedia, nic nie można załatwić..................
  • ~Mila / 2022-02-26 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Indolencja pracownikòw, zagubienie dokumentów, wysokie prowizje, często "ukryte" w tekstach umów. Brak komunikowania pomiędzy oddziałami banku, wykorzystywanie klientów, brak rzetelnej informacji i brak szacunku dla klienta, wszystko nastawione na zysk a nie na obsługę. Wystarczy żeby zmienić bank.
  • ~Doctor / 2022-02-24 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Paradoksalny archaiczny bank, od ktorego zaswiadczenia sie czeka 7-10 dni, ktore w innych bankach dostajesz od ręki. Zla obsluga, nigdy nie w czym nie mogą pomoc
  • ~Gregory / 2022-02-23 20:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadaliśmy z żoną konto "lepsze" ze względu na generowane obroty przez około 20 lat. Kiedy chcieliśmy kredyt firmowy filia banku w Oleśnicy zwodziła nas przez 3 miesiące a później nikt od nas nie odbierał telefonów - kompletna żenada. Później podobnie było z kredytem indywidualnym - robiono problemy z przyznaniem, proszono o masę dokumentów (mimo sporych obrotów przez wiele lat, często stałych). Konkurencja, mimo iż nas nie znała całą sprawę załatwiła w 3 dni (duży kredyt firmowy).
    Kompletna porażka ze strony pracowników banku PKO BP!
    Ale na tym nie koniec.
    Kiedy chcieliśmy zrezygnować ze wszystkich produktów dopiero zaczęły się schody!
    Bank PKO BP pazurami i zębami trzymał się nas, nie chcąc wypuścić i zrezygnować z usług które mieliśmy u nich. Cały proces rozstawania trwał 4 miesiące!!! Tylko po to aby ciągnąć prowizje z produktów które były otwarte.
    Ale na tym nie koniec!!!
    Po roku od likwidacji wszystkich produktów bank PKO BP nadal nie chce wystawić wszystkich zaświadczeń, mimo iż za nie zapłaciliśmy!!!
    Sprawa prawdopodobnie trafi do prasy i rzecznika praw konsumenta.
    Zaletybrak
    Wadytragiczna obsługa, mało kompetentni pracownicy, kłamią i nie odbierają telefonów od klientów. Infolinia nic nie może, pracownicy mimo obietnic nie oddzwaniają. Żenada, że taka niekompetencja umożliwia im funkcjonowanie na rynku.
  • ~Blandyna / 2022-02-23 18:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem PKO BP od początku mojej pracy zawodowej czyli od 28 lat. Konto posiadam w oddziale zlokalizowanym w warszawskiej Rotundzie. Mam wspaniałego Opiekuna Klienta. Polecam sprawdzenie !!!
  • ~Zoza / 2022-02-21 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragicznie.Infolinia i weryfikacja, coraz to bardziej wymyślne pytania na milion sposobów.Nie dosłyszą i masz zablokowane konto.Konsultanci nic nie są kompetentni,informacje są sprzeczne.Kwota zajęta przez Us,zniknęła z rachunku i drugi tydzień jej szukam,nie ma ani w blokadach,ani w historii i oczywiście nikt nic nie wie już 2 tygodnia.A w banku nawet ich nie nauczono reklamacji składać.Działają na zasadzie "obsługa kasowa"ponad jest wyższy pilotaż.
    Zaletykiedyś było przyzwoicie
    Wadyweryfikacja tragiczna,obsługa tragiczna,brak posiafanej wiedzy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961