Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 952 opinii

2.76 / 5

  • Oferta
    2.71
  • Obsługa klienta
    2.78
  • Prostota obsługi
    2.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Chris666 / 2022-03-28 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank z powodu własnej pomyłki w poborze podatku od emerytury zagranicznej zrobil na moim koncie walutowm debet, a następnie beż jakichkolwiek prób kontaktu przekazał sprawe do firmy windykacyjnej. Chyba gangsterzy mają więcej kultury.
  • ~Czaro75 / 2023-10-09 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank państwowy a najbardziej okrada rodaka !! Zmieniałem odnawialny z 2500 zł na 1000 zł przez iPKO i pobrano mi za to 50 zł z czego tydzień wcześniej od kwoty 2500 zł na rok 62,50 zł .. to chory bank jak i jego prezes i rząd..
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Czata / 2022-07-30 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w kraju!!! Złodzieje i naciągacze!!! Byłam zamknąć konto z mamą ( już w sędziwym wieku,niedowidząca, nieslyszaca) pani w okienku zapewniała nas że już wszystko jest ok. Rozliczone, wypowiedzenie przyjęte, żadne opłaty nas nie zaskoczą!!! Dobrze że weszłam na konto. Jakieś odsetki karne, dodatkowo za prowadzenie rachunku...inne odsetki....MASAKRA! OMIJAJCIE TEN BANK! NACIAGA I TAK JUZ UBOGICH EMERYTOW!
  • ~Dawid / 2021-04-22 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam i z jakim miałem niestety do czynienia wiecznie problemy obsługa jakby miała kija w dupie poprostu pretensjonalna a nie pomocna
    ZaletyNie znalazłem takowych
    WadyPracownicy umowa brak poinformowania o zmian w umowach brak dostępu do konta ograniczone możliwości dysponowania kontem
  • ~Dawid / 2022-02-28 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    infolinia to tragedia, nic nie można załatwić..................
  • ~Diana / 2025-09-09 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy lata nie mogą zmienić numeru na który przychodzą sms z potwierdzeniem płatności online, gdy chce zapłacić się kartą za usługi lub zakupy, jedynie zmienili numer jeśli płaci się przez stronę banku. Żeby było lepiej, nie podawałam im tego numeru telefonu tylko inny, ale z tym sobie radziłam. Szczyt bezczelności osiągnęli dzisiaj, gdzie na stronie pisze, że placówka jest czynna, idę i co? nie ma. Jestem osobą niepełnosprawną i to jest przegięcie, zmieniam bank..
  • ~Dkw / 2022-06-16 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Stały klient a traktowany jak intruz , zero szacunku dla wieloletnich klientów!!
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Doctor / 2022-02-24 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Paradoksalny archaiczny bank, od ktorego zaswiadczenia sie czeka 7-10 dni, ktore w innych bankach dostajesz od ręki. Zla obsluga, nigdy nie w czym nie mogą pomoc
  • ~Domino / 2025-08-04 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najdroższy bank i najwyższe opłaty. Beznadzieja i brak przyszłości. Gdyby nie to, że to jest "państwowy" to "g" by mieli. Zrobić przelew w domu na większa sumę to jakaś masakra 6 smsów i kilka telefonów, gdzie wszędzie debile upominają klientów by uważać na oszustów dzwoniących. Liczą na to, że klient sie wystrasz i jednak nie dokona przelewu. Komuna w czystej formie. Nawet mają najdroższe na rynku metale szlachetne. Obsługa na sali minimum godzina kolejki.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Dr_who / 2022-11-13 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujące. Spłaciłem kredyt przed czasem. Zamknęli kredyt w aplikacji i naliczyli sobie 4 zł nie wiadomo za co. Nie wiadomo też, gdzie te pieniądze wpłacić. Nikt na infolinii nie wie, nikt również w 2 placówkach, które odwiedziłem. To jakiś żart?

    Zrobili tylko beż żadnej konsultacji negatywny wpis w BIK.

    Zamykam tam konto, bo to jest poziom komuchów. Nigdy więcej styczności z tym bankiem.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni ludzie,
    Ignorowanie problemu przez pracowników
  • ~DS / 2024-03-28 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    To raczej mafia niż bank. Mój doradca finansowy przedstawił ich ofertę kredytu hipotecznego jako najkorzystniejszą dla mnie w tamtym momencie. Wtedy zaczęły się moje problemy. Aby otrzymać ofertę (8% kredytu hipotecznego) musiałem otworzyć u nich konto i ustawić je jako moje główne konto do przelewów wynagrodzeń, kupić ich kartę kredytową, otworzyć kredyt debetowy na koncie i opłacić szereg ubezpieczeń. Ostatecznie dostałem kredyt hipoteczny (500 tys. zł i muszę spłacić milion zł w ciągu 25 lat). Kilka lat później z powodu mandatu za parkowanie zablokowali całe moje konto na 7 dni, co jest nielegalne. Nie potrafią podać ku temu żadnej podstawy prawnej. Nie polecam ich usług, chyba że chcesz stracić dostęp do swoich pieniędzy, wtedy tak, zrób z nimi interesy, wszystko będzie dobrze.
  • ~Dupa / 2022-06-30 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Strata czasu. Zero szacunku wobec klienta. Robią z ludzi debili którymi nie są. Dostałam starą kartę zamiast nowej. Nie polecam. A byłam już w wielu bankach...
    ZaletyBrak
    WadyWredne baby
  • ~Duśka / 2023-10-16 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakiś stan umysłu. Niekompetencja to chyba ich słowo przewodnie. Jedną sprawę załatwia się kilka miesięcy i tak w rezultacie nic nie ogarnięte. Za każdym razem słyszy się coś innego.
    Od kilku lat mam wspólne konto z moim byłym już mężem I nie mogę się z niego wypisać mimo listów o rozdzielności stosownych dokumentach itp bo były mąż zapadł się pod ziemię. Bez mojej wiedzy wziął kredyt na to wspólne konto i go nie płaci a szanowny Bank sądzi że to ja mam spłacać długi obcego człowieka... bo oni bezmyślnie mogą robić wszystko. To co się w tym banku dzieje to jakaś abstrakcja. I choćby to był ostatni bank w Polsce nikt i nic nie zmusiłoby mnie do przeniesienia tam swojego wynagrodzenia.
    ZaletyBrak
    WadyFakt że w ogóle jeszcze istnieje ten bank jest jego największą wadą.
  • ~Dyzio / 2025-07-05 07:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Jestem klientem banku PKO już 13 lat i niestety bardzo się zawiodłem ponieważ byłem w dużych kłopotach finansowych i mi nie pomogli. Poszedłem do konkurencji do innego banku i rozwiązali mój problem w moment tak że nie polecam PKO BP
  • ~E / 2022-01-05 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział w Krakowie os. Kościuszkowskie. Obsługa tragiczna. Czas oczekiwania bardzo długi. Obsługa ucina sobie długie pogawędki z klientami na tematy prywatne. Kasjerzy co chwilę przerywają pracę. Jako pierwsza w kolejce czekam już ponad 20 minut.
  • ~Edy H / 2025-03-17 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsluga klienta, totalny brak standardów zawodowych
  • ~Effy / 2023-06-19 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieprofesjonalny bank, zablokowano mi kartę bez mojej zgody w wyniku pomyłki konsultanta. Prosiłam o wysłanie karty w trybie ekspresowej, przesyłka nie doszła po tygodniu, kilkanaście rozmów z różnymi konsultantami, bezskuteczne. Niewykwalifikowani ludzie, dziwne procedury, absurd. Zostałam odcięta od środków i nikt za to nie odpowiada. Posiadam konto firmowe w tym banku od lat, po tej sytuacji zrezygnuję z usług banku.
    Zaletyżadnych.
    Wadytak jak wyżej
  • ~Eida / 2021-02-11 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Pod żadnym pozorem nie zakładajcie kont w tym banku.
    To zwykli oszuści, nie dotrzymują terminów i narzucają opłaty niezawarte w umowie. Reklamacje i skargi nic nie dają, bo powołują się na punkty w tabeli opłat które i tak nie dotyczą sprawy. Ja na szczęście rozwiązałam już umowę. Niestety przez okres bycia klientem w tym banku jestem w plecy już prawie 200zł (oczywiście w umowie było wszystko za 0zł).
    Jak chcesz wziąć kredyt, to nie w tym banku.
    Pani nie poinformuje Ciebie o dodatkowych kosztach i możesz wkopać się na kilkadziesiąt lat. Aby w ogóle uruchomić kredyt musisz zapłacić kosmiczną kwotę 12 000zł za obowiązkowe ubezpieczenie. Oczywiście w innym banku wynosi ono 3500 zł i jest rozłożone w ratach na 3-4 lata. Jeśli nie chcesz ubezpieczenia, to płacisz im 10 000zł prowizji.
    ZaletyBRAK
  • ~Eligiusz / 2025-03-03 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpienie z klienta.Lekceważenie go,pomimo stazu w banku ponad 25 lat.Nie polecam nikomu.Ignoranci,oszusci.
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
  • ~Eligiusz / 2025-06-23 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tego banku.Tak jak juz ktoś napisał,to lichwiarstwo niszczy ten bank.Byłem klientem tego banku ponad 26 lat,potraktowano mnie jak przysłowiowego"śmiecia".Ponadto konsultanci infolinni wykonujac polecenia przełożonych w najzwyklejszy sposob oszukują klientów,Nic dodać,nic ująć.Telefony od konsultantów w sprawie zaległości,podczas gdy przed wykonaniem telefonu,nie sprawdza sie stanu faktycznego.Dobrze radzę,gdy przechodzisz ulicą obok tego banku,przejdż na drugą strone.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1573
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1092
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 952
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167