Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 879 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.74
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jansza / 2023-02-12 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy najpodlejszy bank w prl/rp wyzyskiwacz polakow jak najwiekszym stopnii zeby zarobic i wyzyskiwac polakow na kazdym kroku
    Wadyzly bank
  • ~Janusz Rogozinski / 2020-03-09 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Loguję się podając swój numer klienta podaje hasło ,wchodzę na swoje konto zmieniam dyspozycję przelewu potwierdzam numerem zdrapki system potwierdza zmiane ,wylogowuje się .Ponownie loguje sie na swoje konto klienta ,okazuje sie że zmian nie ma próbuje jeszcze raz sytuacja sie powtarza ,w końcu pojawia się komunikat ze będzie do mnie dzwonić jakiś frajer z tego pieprzonego banku dzwoni mówi mi że zostałem wylosowany do ponownej weryfikacji. Gdybym ponownie nie zajrzałbym na swoje konto byłbym przekonany że dyspozycja została zmieniona. Nie dawno mialem problem z blikiem transakcja potwierdzona ,Nazajutrz sprawdzam a firma w której dokonywałem zakupu nie dostała kasy.Bank zablokował kwotę 300pln przy stanie konta 2700 .Do dupy z wasza aplikacja na internet ,bliki zdrapki nie funkcjonują jak powinny .Możecie kartofle sprzedawać a nie brać sie za bankowość.Nie tłumaczcie matoły tm że to dla mojego bezpieczeństwa ,bo porostu wasze aplikacje są do dupy ,niedoróbki . Wykonałem wszystko procedury zgodnie i dyspozycje powinny być realizowane od ręki . Dobry bak to bank to bank który działa w tle i nie zawraca dupy klientowi.Ale dla was to zbyt skomplikowane
    Zaletyżadnych
    WadyIndolencja brak profesjonalizmu Kłamstwo jeśli chodzi o obsługę w internecie , aplikacje niedoróbki
  • ~Jarek / 2021-03-28 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Reakcja banku na zgłoszone oszustwo internetowe i wyłudzenie pieniędzy poniżej jakiekolwiek krytyki. Padliśmy ofiarą oszustów internetowych,i chociaż fakt został zgłoszony do banku 2 min po kradzieży to bank nawet nie kiwną palcem żeby zablokować ten przelew,pieniądze poszły do oszustów,a Bank się wypiął a szary człowiek jak zawsze w czarnej .d...e.
  • ~Jarek1233 / 2022-07-08 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety pomimo kosmetycznych zmian, jak likwidacja okienek i zmiana ubioru, mentalnie ten bank nadal jest w czasach komuny. Długie kolejki i problemy z załatwieniem czegokolwiek przez internet lub telefon. Żaden z normalnych banków nie robi takich problemów jak PKO.
    Zaletybrak
    Wadykolejki, niekompetentna obsługa na infolinii, brak możliwości otwarcia konta po przez przelew autoryzacyjny, cokolwiek chce się zmienić, to trzeba iść osobiście i potgwierdzić.
  • ~Jaro / 2022-05-05 01:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda nawet czasu aby komentować to towarzystwo.
  • ~jaro k / 2023-04-21 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    I pomyslec ze to byl moj 1-szy bank -dziesiat lat temu...jakiz on byl piekny Teraz widze KC partii... i fachowcow od ,,SPECJALNYCH TERAPII DZIECIECEJ " Zal serce sciska...jesli TAK MA WYGLADAC POLSKI BANK - TO DZIEKI ...PA PA
    ZaletyNIMA - kacyki partyjni
    Wadychyba myle z powyzszym
  • ~Jaroslaw / 2022-05-20 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem to najgorszy bank w Polsce! Nie polecił bym wrogowi.
    ZaletyNie ma
    WadySame
  • ~Jeb@ polskie banki / 2024-08-29 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank w Świnoujściu to jakaś kpina trzeba było dwa razy przychodzić aby kobieta wcisnęła przycisk autoryzacji jak by nie mogła od razu to zrobić... Stoją 3 sieroty odpicowane jak by szły na wybieg w sylwestra przy jednym stanowisku i nie potrafią ogarnąć masakra nic więcej
    ZaletyBrak
  • ~Jebac pko / 2023-09-15 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank ever, nie polecam. Dziadostwo i kombinatorstwo Srają ludziom w papiery ze życz się nie chce, nie można się dogadać. UNIKAĆ JAK NAJDALEJ
    ZaletyTen odział nie ma żadnych zalet
    WadySrają ludziom w papiery. Ze życz się nie chce nie można się dogadać
  • ~Jerzy / 2020-12-04 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Przykre. Dewizy (GBP) z konta w PKO BP na konto dewizowe w Banku Millennium idą od 2 dni,a odległość miedzy bankami to zaledwie 1 km,a GBP wysłane za posrednictwem Revoluta sa na koncie walutowym w Millennium w ciągu godziny.
    ZaletyBrak zalet
    WadyBardzo Wysokie oplaty
  • ~Jerzy / 2023-11-27 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zmuszony do korzystania z banku przez państwo (wypłaty na konto) a według mnie banki to złodzieje. Infolinia sztuczna inteligencja i spróbuj wytłumaczyć co chcesz załatwić.
  • ~JERZYK4444 / 2024-06-05 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    PKOBP.STALOWA WOLA NA OKULICKIEGO.
    JEDNO WIELKIE DZIADOSTWO
    ZaletyBRAK
    WadyDZIS WIZYTA BYLA PORAZKA, WSZYSTKO ZLE
  • ~Joanna / 2022-02-11 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia tragiczna, dzwonię 6 raz aby odblokować dostęp do konta raz dane się zgadzają kolejnym nie a dane podane te same. Pani podczas 6 rozmowy uznała ze ma wątpliwości co do danych i mnie nie obsłuży. Śmiech na sali najgorszy bank na jaki trafiłam, wiecznie problemy każda osoba na infolinii ma problem z czymś innym
    ZaletyBrak zalet
  • ~JOANNA / 2022-02-19 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia TRAGICZNA!!! Od doby usiłuję się dostać do mojego konta, bo rzekomo nie mam już kodów (a zostało mi ich jeszcze 6), aby dostać się na konto, bo wprowadzono "dodatkowe narzędzia bezpieczeństwa"(!!!!!!!), które kompletnie nie działa. Byłam weryfikowana przez 6 osób na rozmaite sposoby i jakaś pinda, która miała mi odblokować konto stwierdziła, że błędnie odpowiedziałam na jedno z pytań. Nie może mi je powtórzyć, nie może mi powiedzieć na jakie itd., a sama nie potrafi poprawnie zadać pytania tak, żeby klient zrozumiał o jej chodziło. Tłumaczę, powtarzam się, a ta swoje. Po mojej dwukrotnej interwencji - dwie kolejne osoby napisały ponoć przy mojej sprawie "PILNE" i miałam czekać na ponowny telefon z banku i ponowną weryfikację. Czekam pół dnia - oczywiście CISZA. Następnie sama musiałam znowu (po raz enty) zadzwonić - kolejna obsługująca musiała wysłać zapytanie do swoich szefów, ci się łaskawie zgodzili i dostałam telefon z banku, żeby przeprowadzić ponowną weryfikację. Weryfikacja się udała (a prowadząca miała taki głos, jakby co najmniej przeprowadzała egzamin państwowy!), po czym dowiaduję się, że moja sprawa nie zostanie załatwiona, bo ona miała tylko mnie zweryfikować, a mój problem rozwiązuje inny dział!!!! I, że muszę znowu (!) zadzwonić na infolinię, po ponownej WERYFIKACJI ktoś do mnie zadzwoni, ale już nie dzisiaj, bo jest godzina 21.07, a ten dział w soboty pracuje do 21.00!!!!!!!. TRAGEDIA I KOMPLETNE DNO!!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~Joanna / 2022-06-14 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości dodzwonienia się na infolinię. Poddałam się po 20 minutach melodyjek na dwóch numerach. Chyba jest jeden konsultant na całą Polskę.
  • ~Jola / 2022-04-06 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    To co się dzieje ostatnio masakra. Płatności kartą pobierają tak, że sprawdzając konto masz a za dwa dni jesteś na minusie, o niektórych zakupach już zapomniałam. Wpłacając pieniądze do do wpłatomatu po wydruku paragonu okazało się że wpłatomat przepełniony, kasy nie oddało na konto nie wpłaciło???? czekaj do 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, dzwoniąc mówiąc że nie masz na chleb i rachunki mówią czekać do 14 dni????????????????. Uciekam z tamtad i nie polecam
    ZaletyJuż nie widzę zalet
    WadyWszystko
  • ~jola / 2023-11-18 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział reklamacji i Biuro Rzecznika Klienta porażka. Wszystkie odpowiedzi na reklamacje negatywne . Brak kompetencji wszystko pod dyktando banku , czy pracownicy rozpatrujący reklamacje boją się . Niech rozpatruje reklamacje dział prawny a nie Biuro rzecznika klienta boją się rozpatrzyć reklamację pozytywnie albo nie potrafią .Brak kompetencji kompletna porażka. Dla banku nikt nie jest autorytetem a komisja nadzoru finansowego stoi murem za bankiem.
    Wszyscy którzy mają kredyty radzę sprawdzić wszystkie parametry pożyczki - nie są zgodne z ustawą o kredycie konsumenckim
    Zaletybrak
  • ~Jolanta / 2023-08-16 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Będąc dziś w banku w Olsztynie ul. Jasna 2a bardzo długo czekałam jako klient indywidualny . Cały czas pierwszeństwo miały osoby jako firmy. To jest dyskryminacja klienta. Pani kierownik powiedziała że klienci obsługiwani są naprzemiennie co jest nieprawdą. Siedziało mnóstwo starszych osób czekając na swoją kolej i cały czas obsługiwane były firmy. Skandal, to dla kogo jest ten bank? Dla zwykłego obywatela nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak pracowników zła logistyka obsługi klientów i ich klasyfikacja. Firmy powinny być obsługiwane na osobnych stanowiskach!
  • ~Jolanta / 2023-09-07 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Odsetki od kredytów mieszkaniowych maja rzekomo spadać ... dwa dni temu podniesiono o 400zl , na początku spłacaliśmy niewiele ponad 1800 miesięcznie, w tej chwili 3700. Pko bp to porażka!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie odbieraja telefonu
  • ~Jose / 2022-02-02 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział 7 przy ul. Powstańców Śląskich 1.
    Druga i ostatnia wizyta 2 tym przybytku.
    Pierwszy wizytav- jestem 3 osoba w kolejce. Czas oczekiwania na obsługę 1 godzina 20 minut.
    Druga wizyta - 6 w kolejce, czas oczekiwania 1 godzina 10 minut. Progres.
    5 stanowisk - 2 czynne. Po każdej obsłużonej osobie, pracownik wykonuje 5 - 10 minutową przerwę
    Przechodzący w te i nazad pracownicy co i rusz podchodzą do stanowisk szepcąc coś konsultantom na ucho, jak zakładam same służbowe tematy.
    Klimat i obsługa jak z PRL. Ja tu jestem kierownikiem tej szatni i co Pan mi zrobi... Proszę czekać.
    Nawet emeryci dostawali piany patrząc na to co się dzieje.
    Zarządzanie obsługą beznadziejne
    Omijać dalekim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961