Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 879 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.74
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Husar Polska / 2023-09-24 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Największe dno na liście Polskich banków. Dziwie się że mają jeszcze jakichkolwiek klientów. Kompletne zero
    Zaletyżądne
  • ~I.S. / 2023-06-06 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Godziny oczekiwania na obsługę 3 osób w Opolu.
  • ~ih / 2023-12-07 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszny bank. Zgłosiłem na infolinię prośbę o wypłatę gotówki, lecz jej nie spełnili i po prostu zignorowali. Nie polecam nikomu korzystania z tego banku.
  • ~it admin / 2021-11-13 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubolewam, że taki duży bank nie chcę wprowadzić dwuetapowego logowania z użyciem kluczy U2F. 
    To jest bezpieczniejsze niż SMS-y i te wszystkie wasze aplikacje.
    WadyBrak możliwości użycia kluczy U2F.
  • ~Iwa / 2022-10-04 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat czekać w kolejce 3 dni aby pieniądze wypłacić
    ZaletyBrak
    WadyWszystko w jednym okienku
  • ~Iwona / 2021-02-23 04:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku PKO Mamy kredyt zawsze spłacony w terminie jesteśmy długoletnim klientem W obecnej sytuacji korona nasze wpływy od wierzycieli nie wpływają terminowo Po pięciodniowym opóźnieniu spłaty raty kredytu małej bo to suma 400zl Bank potraktował jak złodzieja wydzwaniając z niemiłym telefonem i odrazu podał do windykacji nalicza dużą karę .Jeśli chodzi o obowiązki z ich strony to jeśli jest konto za zero zł a wypadnie się z obiegu bo wpływ w jednym miesiącu jest niższy a w następnym jest prawidłowy to cały czas odliczają opłatę .Kiedy się nie ma zdolności kredytowej np pod kredyt hipoteczny to odciągają po kilka miesięcy z decyzją .Jestem rozczarowana postawą banku do klientów zwłaszcza że długo posiadam konto i lokuje pieniądze .Jak tylko będzie okazja to go zmienię .
  • ~Iwona / 2022-04-11 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Przede wszystkim bardzo utrudniony kontakt - niemalże nie ma mozliwości by dodzwonić się na infolinię czy do lokalnego oddziału banku.
  • ~Iwona / 2023-06-04 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    "Dziękuję" PKO za zmianę stawek opłat i konieczność zmiany zdrapek na sms. Czekam na tego sms od 10 minut. Pozdro dla PKO i Orange. Świetnie dbacie o moje środki na rachunku.
    Zaletybrak
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Izabela / 2021-07-27 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno,pko schodzi na psy z roku na rok coraz bardziej.
    Tragiczni, nieprzeszkoleni pracownicy, często podający sprzeczne informacje, pozamykane placówki, trudno dostępne oddziały z obsługą gotówkową, skrócone godziny pracy placówek,możnaby jeszcze długo wymieniać. Odradzam wszystkim!
    ZaletyBrak
    WadyZabrakło by dnia by wypisać
  • ~J / 2024-11-11 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas wizyty w oddziale 2 we Wrocławiu przekonałam się że bank na zero szacunku dla klienta indywidualnego. Kiedy weszłam była kolejka na 10 osob tylko 2 czynne okienka ponieważ pozostałe panie spacerowały po oddziale dopijaly kawę i doładowywały telefony. Na domiar złego klienci przychodzący po mnie byli traktowani priorytetowo ponieważ byli to klienci biznesowi bądź tacy którzy konto chcieli otworzyć. Jeśli jest się stałym klientem banku to można czekać bo już im nie zależy. Podczas obsługi klient nie ma żadnej prywatności i tak siedząc 45 minut w kolejce (nadmienię że nie załatwiłam tematu bo pewnie musiałabym czekać jeszcze kolejne 45 minut ) dowiedziałam się że starsza pani ma 850000 do przelania - idealna sytuacja do potencjalnych wyłudzaczy nie muszą się męczyć wystarczy posiedzieć w oddziale i posłuchać rozmów. Dodam że sprawa z którą przyszłam to były 2 minuty - ogarnęłam to w innym oddziale.
    WadyBrak szacunku do klienta, brak prywatności przy obsłudze klienta
  • ~Ja / 2021-11-15 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Komunistyczny bank. Masakra za wszystko trzeba płacić .
    Zalety????
  • ~Ja / 2023-04-19 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Małe oddziały, słabe konto internetowe, obsługa nie potrafi pomóc
  • ~Ja / 2024-09-16 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Eh... Jeśli ktoś ma stary produkt taki jak książeczka mieszkaniowa to ma problem... Zaczynając od wykonania wpłat po jej likwidację... Żaden pracownik nie ma wiedzy o książeczkach i za każdym razem musiałam tłumaczyć jak mają ja wyplenić przy wykonywaniu wpłat na nie. Likwidacja książeczki to jest szczyt wszystkiego... Nie mogłam w placówce dowiedzieć się jak wygląda likwidacja książeczki w sytuacji gdy kredyt jest w innym banku a książeczka miałaby być wkładem własnym. Usłyszałam piękne: niech Pani pyta osoby, która Pani kredyt załatwia. Sama likwidacja to koszmar. Przy złożeniu wniosku zostałam wprowadzona w błąd i nie przekazano mi wszystkich informacji. Dodatkowo nie dotarł do mnie list, w których niby była informacja, że mam donieść dwa wnioski. Jakie wyjaśnienie ma pracownica banku? "Bo centrala wysyła zwykłym"... Tylko co to obchodzi klienta? I dlaczego oddział zwala wine na centrale? Każdy umywa ręce i ma głęboko w poważaniu klienta.
    ZaletyJak masz konto możesz kupić obligacje przez internet
    Wady-nie kompetentni pracownicy
    -zagnatwane przepisy
    -nie wiesz czy otrzymasz prawdziwe informacje w okienku
  • ~Ja ol / 2022-04-05 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Maz chcial na dodatkowym telefonie aktywowac aplikacje iko. Kiedys mogl kod pobrac albo przez strone internetowa albo w aplikacji na urzadzeniu glownym. Teraz dzwonia tyle ze robia to w godzinach porannych a maz w pracy telefonu nie odbierze. A gdy oddzwania to mowia ze zadzwonia ponownie. Jak odbiera to sie nie odzywaja. W oddziale nic nie wiedza
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja pracownikow
  • ~Jagoda / 2020-04-15 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jest to najgorszy bank na świecie jak można człowiekowi w kryzysowej sytuacji jakim jest wirus pobrać 68zl za płatność blikiem a później jeszcze prowizję 4zl za nie terminowa spłatę. Serio? Moglibyście darować sobie z racji tego że nie którzy dostają teraz malutkie wynagrodzenie.
    Złodzieje
    ZaletyBrak
    WadyZa wszystko prowizje
  • ~Jakub / 2021-01-15 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcę państwa poinformować że w zeszłym tygodniu założyłem konto w PKO BP w oddziale nikt nie miał czasu aby pomóc mi zalogować się do bankowości internetowej bardzo ciężko jest dodzwonić się na infolinię w dniu dzisiejszym to mi się udało jestem zażenowany obsługą konsultantka nie słucha tego co ja mówię mówi jakby podłączona była do automatu nie pomogła mi w niczym kompletnie w niczym powiem państwu szczerze że w dniu dzisiejszym zostałem tak zniechęcony do tego banku że zamykam konto więcej zatrudniajcie takich osób na infolinii.
    ZaletyBrak
    WadySame wady!!!!!
  • ~Jakub / 2022-01-17 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra nie polecam co miesiąc przetrzymują minimum 2 dni moja wypłatę z Niemiec , podczas brania kredytu mówiłem że nie chce ubezpieczenia a zostało mi ono na siłę dodane przez co muszę dodatkowo płacić 4 tysiące ! O próbie kontakt przez infolinię można zapomnieć 20 minut czekania i zero odzewu
  • ~Jan / 2021-02-23 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytam na stronach PKO BP że mogę złożyć lokatę na 1% a przez ipko na 1,3% na rok. Od stałem w banku w Pruszczu Gd godzinę i dowiaduje się że a nowe środki jest 0,1%
    Pokazuje oficjalna stronę banku ale nikogo to nie obchodzi Czy takimi ludźmi buduję się zaufanie do banku? Zostałem uznany za intruza dochodząc realizacji zlecenia. Nie polecam tej placówki
    ZaletyCiepła siedzącą pracą
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~Jan / 2021-02-24 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    A jak nikogo mój wpis nie interesuje Maja w te na samym środku klienta. Strona wprowadzającą w błąd klientów nadal istnieje Klient dla PKO BP jest poddanym a nie partnerem
    ZaletyPsy szczekają
    WadyA karawana dzieł dalej
  • ~Janek / 2021-12-06 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Święte słowa poco bank tworzy aplikacją oparte na profilowaniu biometrycznym i nas profiluje. Jeżeli istnieją sprzętowe klucze bezpieczeństwa, które są znacznie bezpieczniejsze. Na Onecie, Gmailu, Facebooku i wielu innych stronach można już używać takich kluczy a w bankach nie. Umożliwiajcie wreszcie polakom bezpieczne logowanie do kont bankowych i zróbcie logowanie z kluczami U2F.
    Wadybrak obsługi kluczy U2F
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4544
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961