Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 879 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.74
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Waldemar / 2022-04-22 14:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolony. Pozdrawiam mojego opiekuna Panią Suchy. Zawsze życzliwa i pomocna.
    ZaletySzybko i skutecznie
    WadyBrak
  • ~Ewa / 2022-04-22 14:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona miła i profesjonalna obsługa przez Panią Suchy. Pozdrawiam Ewa
    ZaletySzybki kontakt fachowa obsluga
    WadyBrak
  • ~Paweł / 2022-04-22 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś chciałem wpłacić pieniądze we wpłatomacie oczywiście pieniędzy nie przyjmował.Udałem się więc do oddziału ,na wstępie Panie zaczęły krzyczeć że przyjmują do oddziału po 3 osoby choć pandemia się skończyła ,podszedłem do okienka gdzie Pani w najlepsze sobie rozmawiała przez telefon totalnie ignorując mnie jako kliena,lecznajgorsze co mnie z irytowało to fakt że grzecznie spytałem czy wpłatomat jest czynny bo nie chce mi przyjąć pieniędzy na to pani opryskliwie wykrzyczała mi że to nie jej sprawa nie stoi przy bankomacie.Oczyqiście z wpłatą tez problem był .Rozumie brak kadry pracowniczej ale jestem handlowcem i poruszam się po całym województwie ale taka obsługa jak w tym oddziale to nigdzie mnie nie spotkała
  • ~Zofia / 2022-04-20 11:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Znikają pieniądze z kont, obciążają kosztami które nie są w umowie, nie rozliczają od razu konta, problem z wydostaniem własnych pieniędzy i zamknięciem konta, wprowadono oplany między własnymi kontami w tym banku i dziećmi, kiepska aplikacja z błędami. Mam konta w innych bankach i tamte to prawdziwe banki. Robienie w konia klientów bo tylko w nazwie mają bank polski
    WadyNajgorszy bank od stycznia
  • ~mp / 2022-04-15 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie do wiary. Panie w oddziale odmawiają wypłaty, ponieważ mają archiwalny wpis (nieaktualny) o zajęciu komorniczym sprzed kilku lat. Nie ma blokady ale one nie wypłacą bo nie.
    Konto szło do zamknięcia więc ani karty ani bankowości internetowej. Załatwienie sprawy ciągnie się już drugi tydzień.

  • ~Robert / 2022-04-12 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Biurokracja i zmuszanie ludzi do płacenia za nic dokonując wpłaty na konto bo wpłatomaty mają popsute pobierają opłatę w moim przypadku za wpłatę 300 zł musiałem zapłacić 10 zł podczas gdy w bankomacie niepłacisz nic , zwykłe złodziejstwo w majestacie prawa
    ZaletyBrak
    WadyKolejki , złe procedury ,złodziejstwo
  • ~Iwona / 2022-04-11 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Przede wszystkim bardzo utrudniony kontakt - niemalże nie ma mozliwości by dodzwonić się na infolinię czy do lokalnego oddziału banku.
  • ~Iwona Ś. / 2022-04-11 10:49
    Ocena: 4.33 / 5
    Oddział 12 Banku, kredyty hipoteczne. Pani Gabriela osoba o niezwykłej empatii zawsze uśmiechnięta i uprzejma, ale jednocześnie fachowa, szybka i dokładna. Bardzo rzetelnie załatwiła moją sprawę, wszystkim osobom , które w najbliższym czasie starać się będą o kredyt hipoteczny POLECAM Panią Gabriele.
    ZaletySympatyczna obsługa pracowników Banku
  • ~Michael / 2022-04-11 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyszedłem 3 w koleje o 8:55
    Czekałem więcej niż 1 godzinę na wymianę walut.
    Obsługa przyjmuje klientow tylko do otwierania konta i reszta pytań, ja przyszedłem byłem 3, a przed mną poszło 10 osób.

    Bardzo długa obsługa.
    Brakuje pracowników, za wolno obsługuję klientow i przez to za duże kolejki są.
    Dla pracowników kawa jest ważniej niż klienci
  • ~Michael / 2022-04-11 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyszedłem 3 w koleje o 8:55
    Czekałem więcej niż 1 godzinę na wymianę walut.
    Obsługa przyjmuje klientow tylko do otwierania konta i reszta pytań, ja przyszedłem byłem 3, a przed mną poszło 10 osób.

    Bardzo długa obsługa.
    Brakuje pracowników, za wolno obsługuję klientow i przez to za duże kolejki są.
    Dla pracowników kawa jest ważniej niż klienci
  • ~kolo / 2022-04-09 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Kredyt odnawialny w tej spółce kosztuje więcej, niż u lichwiarzy. Za 4000 limitu płaci się 100 złotych rocznie. Plus oprocentowanie. Jeśli korzysta się sporadycznie to jest to zupełnie nieopłacalne. Na dodatek za zmianę limitu kredytu PKO BP pobiera 50 zł, co jest skandalem. Gdyby ktoś myślał, że spółka z większościowym udziałem skarbu państwa jest przyjazna, uczciwa i zrobi coś extra dla Polaków to niech zapomni.
    Zaletynie widzę
    Wadydrogo i skostniałe oferty
  • ~Elżbieta / 2022-04-09 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Nikt nie odbiera na infolinii. Czekam już 20 minut, a potrzebuję porady w sprawie karty.
    Zaletybrak
    WadyCiężko mówić o wadach, kiedy klient w ogóle nie jest w stanie dodzwonić się do infolinii.
  • ~Rupier z Wrocławia / 2022-04-09 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    W placówce we Wrocławiu jeden z doradców namówił mnie na inwestycję w subfundusz obligacji skarbu państwa. Zapewniał, że jest to bezpieczne itd. Po niecałych 2 latach strata 6000 zł. Dodatkowo 550 zł straty na funduszu emerytalnym w tymże banku. Po reklamacji stwierdzono, że pracownicy działali bez zarzutów. Doradca uciekł do MBANKU. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie klientów, narażenie na straty, niekompetentni pracownicy, wieczne kolejki, brak kontaktu z doradcami, wysokie prowizje, wysyłanie korespondencji z danymi sumami ma kontach ( było składane podanie o niewysyłanie korespondencji na adres) itd.
  • ~Wiktor / 2022-04-08 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSY BANK NA ŚWIECIE........... NA ROZMOWE TRZEBA CZEKAC PÓŁ DNIA. KOMPLETNY BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA.
    ZaletyBRAK
  • ~AR / 2022-04-07 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma znaczenia czy współpracowałeś z bankiem 5,10 czy tak jak ja prawie 20 lat. Pojawiła się bezpodstawna zaległość pozabankowa którą wyjaśniam na drodze sądowej. Wobec żadnego banku nie mam zaległości. Bank PKO BP jako jedyny ze wszystkich wypowiedział mi wszystkie umowy (karta kredytowa, limit w rachunku) i postawił je do natychmiastowej spłaty o której dowiedziałem się w dzień spłaty... bez jasnej informacji że to zrobi albo pytania w moją stronę o sytuację z jakiej to wynika.

    Jako że bank powinno traktować się z zaufaniem jak partnera.
    Taka postawa jest dla mnie skreśleniem dalszej współpracy i utracone bezpowrotnie zaufanie. Dlatego wszystkie konta zależne i współzależne indywidualne i firmowe już są przenoszone do bezpieczniejszych miejsc.
    WadyBrak poszanowania klienta i wieloletniej współpracy, rozwiązywanie umów mimo braku zaległości
  • ~Stanislaw / 2022-04-06 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Negatywna. Bank nie rozpatrzyl reklamacji za podwójne księgowanie płatności kartą. Mimo że przyznali się do tego procederu w ciagu ostatnich lat.
    WadyNierzetelnosc
  • ~Jola / 2022-04-06 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    To co się dzieje ostatnio masakra. Płatności kartą pobierają tak, że sprawdzając konto masz a za dwa dni jesteś na minusie, o niektórych zakupach już zapomniałam. Wpłacając pieniądze do do wpłatomatu po wydruku paragonu okazało się że wpłatomat przepełniony, kasy nie oddało na konto nie wpłaciło???? czekaj do 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, dzwoniąc mówiąc że nie masz na chleb i rachunki mówią czekać do 14 dni????????????????. Uciekam z tamtad i nie polecam
    ZaletyJuż nie widzę zalet
    WadyWszystko
  • ~Ja ol / 2022-04-05 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Maz chcial na dodatkowym telefonie aktywowac aplikacje iko. Kiedys mogl kod pobrac albo przez strone internetowa albo w aplikacji na urzadzeniu glownym. Teraz dzwonia tyle ze robia to w godzinach porannych a maz w pracy telefonu nie odbierze. A gdy oddzwania to mowia ze zadzwonia ponownie. Jak odbiera to sie nie odzywaja. W oddziale nic nie wiedza
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja pracownikow
  • ~Sabina / 2022-04-01 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Już od dawna miałam wystawić opunię.
    Bank na Powstańców w Katowicach-katastrofa.
    Nikt nic nie wie.
    Rodzice przesyłali mi darowiznę, nieuk w okienku nie wie jaki dać tytuł przelewu, gdy poprosiłam o poradę jaki w tej sytuacji jest adekwatny.
    Pytam, gdzie wymienić stare franki szwajcarski to inna osoba i poradziła, żeby jechać do Szwajcarii wymienić.
    Czy to jest normalna obsługa klienta? Załatwiają wszystko w pośpiechu, byle jak a klient tylko przeszkadza.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa i nieuki w kasie
  • ~Xxxx / 2022-04-01 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Kradną twoje pieniądze Nawet cię nie informują dlaczego.
    Najgorszy Bank jaki w życiu widziałem uciekajcie od nich z daleka. Jeśli nie chcecie stracić swoich pieniędzy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961