WadyDlyg
strona 31 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~Sylwia / 2022-06-28 06:24
Jestem rozczarowana płatnościami internetowymi. Bank ma 7 dni na rozliczenie przelewu, gdzie czas moim zdaniem jest bardzo długi. Płatność jest dokonana ponad 8 dni temu, do dnia dzisiejszego jest nie rozliczona i nie mam ani swojej gotówki ani zamówionych przedmiotów, a dodam że nie pierwszy raz zamawiam z tego sklepu. Kontaktując się z obsługą oni nie są w stanie nic zrobić i udzielić mi pomocy. -
-
~josok / 2022-06-27 21:29
Super service ,great help and very friendly advisor
Def would be going there againZaletysuper fast service ,nice ,polite ,friendly ladyWadynone -
~Teresa Zakolska / 2022-06-27 15:13
Bardzo dziękuję Paniom pracującym w Banku PKO BP w Lęborku za szybką i bardzo miłą obslugę oraz profesjonalną obsługę każdego klienta. W dowód swojej osobistej wdzięczności wyszczegolnie Panią Beate Kasprzak oraz Iwinę Żok. Także Panią Beatę Szocińską Justynę Złotek oraz Dorotę Bułkę. Wszystkie swoje bankowe sprawy realizuje już tylko w tym banku. Dziękuję. -
~Kasia / 2022-06-27 14:45
Bardzo słaba możliwość obsługi online. Do wielu rzeczy, jak np zmiana nazwiska trzeba iść do punktu obsługi klienta. Nie ma możliwości, tak jak u konkurencyjnych banków, załatwienia takich spraw online co jest ciężkie dla osób pracujących w godzinach otwarcia placówki banku. Brak możliwość i wideoczatu z obsługą żeby załatwić sprawy przez internet pokazując jedynie dowód w kamerkę -
~Toliano / 2022-06-26 11:22
Jestem klientem tego banku od wielu lat ale zastanawiam się nad zmianą na inny z może dla większości klientów mało istotnego powodu ale dla mnie bardzo ważnego ,jako jedyny bank w Polsce do tej pory nie ma możliwości płacenia zegarkiem z Google pay dla zwykłego kowalskiego !! dali taką możliwość korporacją które pompują duże pieniądze, zwykły klient jest traktowany jak gorszy sort ,czyżby duży wpływ naszych rządzących ? -
~Andrzej / 2022-06-24 17:59
PKO BP banda oszustów, która nabiła mnie najpierw w kredyt frankowy, teraz chcą mnie nabić w ugodę w związku z kredytem frankowym. ZaletybrakWadycała masa -
~Zbigniew / 2022-06-24 17:10
Chciałem podzielić się opinią na temat traktowania klientów przez Personel PKO Oddziału 2 w Rynku. Na stałe mieszkamy (ja i Brat)w Australii...????kiedy przybywamy do Wrocławia i udajemy się do 2 oddz.PKO Jesteśmy niezmiennie bardzo Profesjonalnie i Sympatycznie traktowani przez Wasz Personel. W szczególności Pani Bożena T.G.!okazuje Nam cierpliwość godną "matki Teresy "..Dziękujemy bardzo za wzorową pomoc i życzliwość. P.Dyrektor ma prawo czuć się dumnie z Życzliwego Personelu...Ryszard i Zbigniew Grzelka...! ZaletyEmpatia, Życzliwość .Profesjonalizm...WadyBrak....! -
~Jestemnanie / 2022-06-24 11:18
Bardzo nie polecam placówki w Stalowej Woli. Obsługa fatalna. Ciężko się dodzwonić, a dwie diwy zajmujące się kredytami hipotecznymi to już jakiś ewenement. Paniom się chyba wydaje, że są jakimiś bożkami, traktują ludzi z góry, brak kultury i taktu. Bardzo się rozczarowaliśmy. Nie wrócimy tam więcej. -
-
~Marko / 2022-06-23 12:17
Nie wiem czy obsługa ma z tego jakieś pieniądze,ale kary godne jest to że namawiają klientów na inwestowanie ,a klienci później tracą duże pieniądze. Nie informują o ryzyku straty,tylko namawiają tylko po to aby mieć wyniki sprzedaży-straty klientów ich nie interesują. Nie dajcie się zwieźć jakim kolwiek zyskiem. -
~aaa / 2022-06-22 23:25
Wpłata w okienku na ich konto była bez opłaty ,po czym jak oprocentowania spadły to wprowadzili opłatę . Teraz oprocentowanie jest wysokie a opłata nie dość że jest to jeszcze wzrosła o 200% ,ale chwalą się że mają 5 mln dochodu ze złupionych Polaków ZaletybrakWadykomplet -
~EiR / 2022-06-21 16:12
PKO BP SA Oddział w Nowym Sączu.Profesjonalna, miła obsługa(pani Małgorzata).
Oferty zawsze dopasowane do naszych możliwości, z naciskiem na bezpieczeństwo środków.Od wielu lat korzystamy z doradztwa w tym oddziale i zawsze lokowanie naszych środków przynosiło nam zadowolenie.
Elżbieta i Robert -
~Akskskaka / 2022-06-20 17:02
Płatność blik zablokowana!. Karzą czekać po 7 dni na zwrot przetrzymują bezprawnie czyjeś pieniądze !!!! ZaletyBrakWadyBrak ! -
~Nathalie / 2022-06-17 16:16
Bardzo miła obsługa, szczególnie Pani Sławy w oddziale w Gdańsku, Grunwaldzka 105. Pani Sława bardzo się starała, by załatwić moją sprawę szybko i sprawnie, czułam się zaopiekowana. -
~Dkw / 2022-06-16 18:15
Stały klient a traktowany jak intruz , zero szacunku dla wieloletnich klientów!! ZaletyBrakWadySame -
~Tomasz B. / 2022-06-16 08:53
Uwaga! Wypowiedzieli mi umowę kredytową gdzie mam idealny BIK od początku swojej historii kredytowej, nigdy żadnego spóźnienia nie mówiąc już o nie płaceniu jakichkolwiek rat, powód? Prywatny nakaz zapłaty na drobna kwotę z którym wciąż walczę w Sądzie, zrobili to nie zgodnie z prawem, bo co mają do rzeczy prywatne sprawy klienta??? Uważajcie bo to jest zwykły dramat a nie bank, jeśli nie chcecie żeby wam bez powodu wypowiedzieli umowę przed samymi wakacjami to unikajcie ten Anty Polski bank!!! -
~Joanna / 2022-06-14 20:57
Brak możliwości dodzwonienia się na infolinię. Poddałam się po 20 minutach melodyjek na dwóch numerach. Chyba jest jeden konsultant na całą Polskę. -
-
~Brrr / 2022-06-14 15:00
Tragiczna aplikacja mobilna i sposób rozliczania płatności. Korekty przychodzą jako powiadomienia bez żadnej treści i przez to nie można połączyć tego z żadną z płatności. WadyAplikacja mobilna, rozdział płatności na obciążenia i blokady -
~Tadeusz / 2022-06-13 13:38
Jak zwykle wysoki poziom obsługi. Jestem zadowolony. ZaletyprofesjonalizmWadybrak -
~Danny / 2022-06-12 12:54
Bank PKO Tarnowskie Gory. Bardzo mila i kompetentna obsluga. Cieszymy sie ze wybralismy ten Bank. Zaletydobrze zainwestowany cenny czas, super obsluga. -
~Bogumiła / 2022-06-10 20:56
Oceniam oddział bankowy na os Centrum E w Krakowie.
Całkowicie nieprofesjonalna i niekulturalna obsługa. Podczas realizacji zagranicznego przekazu zostaliśmy trzy razy ofuknięci przez obsługującą nas pracownicę. Cały czas mówiła podniesionym głosem , po mojej uwadze, że nie życzę sobie aby tak nas traktowała, stwierdziła, że takie ma wytyczne.ZaletyBrak zaletWadyNieprzyjemna, nieprofesjonalna obsługa.
strona 31 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »