Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 891 opinii

2.72 / 5

  • Oferta
    2.67
  • Obsługa klienta
    2.75
  • Prostota obsługi
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dawid / 2021-04-22 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam i z jakim miałem niestety do czynienia wiecznie problemy obsługa jakby miała kija w dupie poprostu pretensjonalna a nie pomocna
    ZaletyNie znalazłem takowych
    WadyPracownicy umowa brak poinformowania o zmian w umowach brak dostępu do konta ograniczone możliwości dysponowania kontem
  • ~Dawid / 2022-02-28 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    infolinia to tragedia, nic nie można załatwić..................
  • ~Dkw / 2022-06-16 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Stały klient a traktowany jak intruz , zero szacunku dla wieloletnich klientów!!
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Doctor / 2022-02-24 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Paradoksalny archaiczny bank, od ktorego zaswiadczenia sie czeka 7-10 dni, ktore w innych bankach dostajesz od ręki. Zla obsluga, nigdy nie w czym nie mogą pomoc
  • ~Dr_who / 2022-11-13 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujące. Spłaciłem kredyt przed czasem. Zamknęli kredyt w aplikacji i naliczyli sobie 4 zł nie wiadomo za co. Nie wiadomo też, gdzie te pieniądze wpłacić. Nikt na infolinii nie wie, nikt również w 2 placówkach, które odwiedziłem. To jakiś żart?

    Zrobili tylko beż żadnej konsultacji negatywny wpis w BIK.

    Zamykam tam konto, bo to jest poziom komuchów. Nigdy więcej styczności z tym bankiem.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni ludzie,
    Ignorowanie problemu przez pracowników
  • ~DS / 2024-03-28 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    To raczej mafia niż bank. Mój doradca finansowy przedstawił ich ofertę kredytu hipotecznego jako najkorzystniejszą dla mnie w tamtym momencie. Wtedy zaczęły się moje problemy. Aby otrzymać ofertę (8% kredytu hipotecznego) musiałem otworzyć u nich konto i ustawić je jako moje główne konto do przelewów wynagrodzeń, kupić ich kartę kredytową, otworzyć kredyt debetowy na koncie i opłacić szereg ubezpieczeń. Ostatecznie dostałem kredyt hipoteczny (500 tys. zł i muszę spłacić milion zł w ciągu 25 lat). Kilka lat później z powodu mandatu za parkowanie zablokowali całe moje konto na 7 dni, co jest nielegalne. Nie potrafią podać ku temu żadnej podstawy prawnej. Nie polecam ich usług, chyba że chcesz stracić dostęp do swoich pieniędzy, wtedy tak, zrób z nimi interesy, wszystko będzie dobrze.
  • ~Dupa / 2022-06-30 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Strata czasu. Zero szacunku wobec klienta. Robią z ludzi debili którymi nie są. Dostałam starą kartę zamiast nowej. Nie polecam. A byłam już w wielu bankach...
    ZaletyBrak
    WadyWredne baby
  • ~Duśka / 2023-10-16 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakiś stan umysłu. Niekompetencja to chyba ich słowo przewodnie. Jedną sprawę załatwia się kilka miesięcy i tak w rezultacie nic nie ogarnięte. Za każdym razem słyszy się coś innego.
    Od kilku lat mam wspólne konto z moim byłym już mężem I nie mogę się z niego wypisać mimo listów o rozdzielności stosownych dokumentach itp bo były mąż zapadł się pod ziemię. Bez mojej wiedzy wziął kredyt na to wspólne konto i go nie płaci a szanowny Bank sądzi że to ja mam spłacać długi obcego człowieka... bo oni bezmyślnie mogą robić wszystko. To co się w tym banku dzieje to jakaś abstrakcja. I choćby to był ostatni bank w Polsce nikt i nic nie zmusiłoby mnie do przeniesienia tam swojego wynagrodzenia.
    ZaletyBrak
    WadyFakt że w ogóle jeszcze istnieje ten bank jest jego największą wadą.
  • ~E / 2022-01-05 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział w Krakowie os. Kościuszkowskie. Obsługa tragiczna. Czas oczekiwania bardzo długi. Obsługa ucina sobie długie pogawędki z klientami na tematy prywatne. Kasjerzy co chwilę przerywają pracę. Jako pierwsza w kolejce czekam już ponad 20 minut.
  • ~Edy H / 2025-03-17 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsluga klienta, totalny brak standardów zawodowych
  • ~Effy / 2023-06-19 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieprofesjonalny bank, zablokowano mi kartę bez mojej zgody w wyniku pomyłki konsultanta. Prosiłam o wysłanie karty w trybie ekspresowej, przesyłka nie doszła po tygodniu, kilkanaście rozmów z różnymi konsultantami, bezskuteczne. Niewykwalifikowani ludzie, dziwne procedury, absurd. Zostałam odcięta od środków i nikt za to nie odpowiada. Posiadam konto firmowe w tym banku od lat, po tej sytuacji zrezygnuję z usług banku.
    Zaletyżadnych.
    Wadytak jak wyżej
  • ~Eida / 2021-02-11 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Pod żadnym pozorem nie zakładajcie kont w tym banku.
    To zwykli oszuści, nie dotrzymują terminów i narzucają opłaty niezawarte w umowie. Reklamacje i skargi nic nie dają, bo powołują się na punkty w tabeli opłat które i tak nie dotyczą sprawy. Ja na szczęście rozwiązałam już umowę. Niestety przez okres bycia klientem w tym banku jestem w plecy już prawie 200zł (oczywiście w umowie było wszystko za 0zł).
    Jak chcesz wziąć kredyt, to nie w tym banku.
    Pani nie poinformuje Ciebie o dodatkowych kosztach i możesz wkopać się na kilkadziesiąt lat. Aby w ogóle uruchomić kredyt musisz zapłacić kosmiczną kwotę 12 000zł za obowiązkowe ubezpieczenie. Oczywiście w innym banku wynosi ono 3500 zł i jest rozłożone w ratach na 3-4 lata. Jeśli nie chcesz ubezpieczenia, to płacisz im 10 000zł prowizji.
    ZaletyBRAK
  • ~Eligiusz / 2025-03-03 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpienie z klienta.Lekceważenie go,pomimo stazu w banku ponad 25 lat.Nie polecam nikomu.Ignoranci,oszusci.
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
  • ~Elwis / 2023-03-17 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani Elwira Karluk z Krasnegostawu to doradca o baaaardzo wysokich kompetencjach. Posiada ogromną wiedzę z zakresu szeroko rozumianej bankowości(ubezpieczenia, kredyty itd., itp) a ponadto jest bardzo komunikatywna i bardzo kulturalna. Wszystko bardzo zwięźle i precyzyjnie wyjaśnia, we wszystkim pomaga, doradza. Jest to osoba bardzo skrupulatna a przy tym sprawna i szybkaw obsłudze. Polecam każdemu takiego doradcę.
    ZaletyPani Elwira Karluk posiada same zalety
    WadyBrak
  • ~Elżbieta / 2022-04-09 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Nikt nie odbiera na infolinii. Czekam już 20 minut, a potrzebuję porady w sprawie karty.
    Zaletybrak
    WadyCiężko mówić o wadach, kiedy klient w ogóle nie jest w stanie dodzwonić się do infolinii.
  • ~Emilia / 2024-04-01 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziaderski bank PKO nie szanuje stałego klienta , nie stara się go nawet zatrzymać. W banku PKO ( jak na kwiecień 2024) na trochę wyższym oprocentowaniu 4,5 % jest tylko lokata mobilna 3 miesięczna. W Santander (lokata wiosenna) i ING (lokata terminowa Plus) takie lokaty są także do bankowania na komputer, a nie na bzdurny smartphone ,który że względów bezpieczeństwa powinien służyć tylko jako narzędzie do otrzymywania kodów,dodatkowo są to lokaty dla stałych klientów( a nie na żadne bzdurne nowe środki) z opcją do przelewu po wygaśnięciu na rachunek oszczędnościowy a nie osobisty. Na dzień dzisiejszy PKO to bank nieruchawych życiowo emerytów i ludzi (sądząc po wizycie w oddziale) z krajów byłego bloku ZSSR. A jak już zakutym łbom z kierownictwa odbije to w ramach "unowocześniania" chcą rezygnować z kart płatniczych na rzecz aplikacji na androidzie, który jest łatwy do hakowania.
    ZaletyBrak
  • ~Ewa / 2022-07-01 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem PKO i co chwilę oferują mi pożyczkę gotówkową i nie tylko, uważam to za natrętne. Mój partner od 15 lat pracował dla jednej firmy i jest inżynierem więc jego zarobki nie są małe, nie dostał pożyczki gotówkowej 17000 zł w PKO bp, w sumie bez uzasadnienia. Ale oczywiście konto w PKO musiał założyć. Piskorski Bank w sumie sama się zastanawiam czy nie zmienić Banku.
  • ~Ewa / 2023-09-01 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam dziś dokonać wypłaty gotówki w oddziale przy ul Aleksandrowska w Łodzi. Od pobrania nr do poproszenia do kasy upłynęło 20 minut, 2 okienka czynne jestem jedynym oczekującym a państwo biegają na zaplecze, prowadzą rozmowy między sobą. To bank masakra. Trzyma się dzięki emerytom że starego portfela lub firmom które mają z nim korzystnie podpisane umowy o obsługę firmy. Brak słów na sposób obsługi klienta. Żadnego szacunku dla klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klientów
  • ~EwaK / 2022-09-09 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed promocjami typu NAGRADZANIE ZA POLECANIE
    Ja jak rowniez osoba, która założyła polecone przeze mnie konto nie otrzymaliśmy zadnej nagrody!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????
    ZAISTNIALEJ SYTUACJI NIE MOZNA REKLAMOWAC W PLACOWCE BANKU A JEDYNIE ON LINE
    Jest to nierzetelne postepowanie wobec klienta masakra
    WadyZagmatwany, skomplikowany, nierzetelny, NIGDY WIĘCEJ ZADNEJ OFERTY!!!!
  • ~Ewelina / 2022-01-04 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    1,5 godziny na dopisanie kogos do konta!!!porazka. Nie polecam. Papierologia bez konca
    WadyKolejki, wszystko trwa dluuuugo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1211
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 872
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990