Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 879 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.74
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Beata / 2022-05-19 17:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientka Bank PKO w Pile,szybko i sprawnie rozwiążą problem w dziale hipotecznym z ubezpieczeniem i odszkodowaniem ,bardzo miła obsluga
    ZaletyBardzo dobre
    WadyBrak
  • ~były klient / 2022-05-19 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi dzień czekam na wykonanie przelewu przez bank z konta osobistego na rachunek w innym banku. Mieli kontaktować się z celu potwierdzenia transakcji (???) Drugi dzień zero kontaktu. Dodatkowo przez 2 tygodnie blokada na koncie. Po udaniu się do banku w obsłudze nie widzieli błędu. Wiele czasu straconych przy wyjaśnianiu sprawy. Złożona reklamacja. Naciągają klientów, nie proponując tańszego rozwiązania, tylko nastawieni na maksymalne zyski. Panie przy okienku zmęczone. Wysokie opłaty. Z całego serca odradzam !!!
    Zaletybrak
    Wadyj/w
  • ~Antoni / 2022-05-18 10:19
    Ocena: 4.67 / 5
    Dla mnie PKO Bp jest ok, Czytelna strona , jasne reguły poszczególnych produktów i kompetentni ludzie w placówkach. Zupełne przeciwieństwo Banku Credite Agricole w którym otworzyłem konto dla Ciebie na którym miałem zyskać 555 złotych . Nie tylko niczego nie zyskałem ( ani 55 zł. za otwarcie konta ani zwrotów za zakupy karta ) ale nawet nie mogę uzyskać odpowiedzi na reklamację . Obsługa punktu w którym zawierałem umowę także nie potrafi wyjaśnić faktu nie wywiązania się banku z umowy. I ostatnia rzecz - piszę na stronie PKO BP bo serwer Agricole zablokował moje IP gdy chciałem opisać tę sytuację. Nigdy więcej Credite Agricole
  • ~Mariola / 2022-05-17 13:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalna obsługa. Dziękujemy bardzo.
  • ~Monika / 2022-05-16 23:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję Pani Magdalenie Podurgirl, która jest pracownikiem banku w Brzegu Dolnym za rzetelnie i profesjonalnie przedstawienie mi oferty ubezpieczenia.Pani Magdalena jest jak najbardziej kompetentną osobą na tym stanowisku. Życzę sobie i innym klientom banku takiej wspaniałej obsługi w banku w przyszłości.
  • ~Elmira / 2022-05-16 15:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo jestem zadowolona! ???? szybka obsługa ,miła pana .????????
    ZaletySzybka obsługa
    WadyNiema
  • ~Henryk / 2022-05-15 14:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Załatwiałem sprawę w Oddziale I Banku PKO we Wrocławiu przy ul.Piotra Skargi w dniu 11.05.2022r.Pani Marta na stanowisku 5 była niezwykle uprzejma,profesjonalna i pomocna,chociaż spraw była skomplikowana.
    ZaletyBardzo pomocna,fachowa i miła obsługa.
  • ~Aga / 2022-05-13 07:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalna, pomocna i
    miła obsługa.
    ZaletyŁatwość kontaktu z doradcą.
  • ~Łukasz / 2022-05-10 21:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam serdecznie. Jestem klientem Banku PKO oddział w Tychach przy ul. Dmowskiego 27. Pragnę podzielić się swoją opinią na temat obsługi przy zawarciu umowy kredytu hipotecznego przez pracownicę Waszego banku. Wszystkie czynności związane z udzieleniem nam kredytu koordynowała pełnomocnik banku Pani Agnieszka Urbanek.
    Jesteśmy wraz z żoną bardzo zadowoleni z profesjonalnej i fachowej obsługi a przy tym Pani Agnieszka była osobą uprzejmą, pomocną i nad wyraz życzliwą w naszych kontaktach.
    Pani Agnieszko, bardzo dziękujemy i życzę aby było więcej takich kompetentnych doradców kredytowych w Waszym banku.
    Zaletyprofesjonalizm, miła i empatyczna
    Wadybrak
  • ~Bogumiła / 2022-05-10 07:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Oddział w Mrągowie, obsługa kredytów hipotecznych, Pani Iwona Jankiewicz.
    Rewelacyjna, pomocna, kompetentna. Przyjechałam to tego oddziału z innej miejscowości, bo w swojej nie mogłam liczyć na pomoc. Pani Iwona bardzo szybko i sprawnie załatwiła moją sprawę choć nie zaciągałam kredytu a więc nie miała w tym osobistego interesu, a spłacałam go. Sytuacja była trudna, ale Pani Iwoną wszystko ogarnęła. Pani Iwono, bardzo dziękuję i oby było więcej takich opiekunów/ doradców kredytowych jak Pani!
    ZaletySprawnie, szybko, kompetentnie
  • ~Jaro / 2022-05-05 01:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda nawet czasu aby komentować to towarzystwo.
  • ~Niezadowlaona / 2022-05-04 10:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Radzę się najpierw rozłączyć i dopiero później żartować z klienta.
  • ~XyTom / 2022-05-04 08:26
    Ocena: 5.00 / 5
    PKO Gdansk Chelm.
    Mila obsluga. Nigdy nie mialem problemow z bankiem PKO.
    Polecam
  • ~Paula / 2022-05-03 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank nie zasługuje na miano banku wiarygodnego. Oferty dla klientow a właściwie ich brak okradają ludzi ,którzy całe życie oszczedzali a w tej chwili tracą swój włożony kapitał nie mówiąc już o jakichkolwiek drobnych zyskach. przykładem jest produkt IKZE,który zachęcał do oszczędzania przede wszystkim przyszłych emerytów, którzy corocznie mogli zainwestowane pieniądze odliczać od podatku dochodowego i co się okazało, ze bank dosłownie w chwili obecnej okrada swoich klientow, Przykad osoba wpłaciła własnych pieniedzy 18 tys.zł które były inwestowane w funduszach przez okres 6 lat w chwili obecnej włożony kapitał zmalał do kwoty 15 tys,żl. Czy to jest uczciwe ? Nie jest rozbój w biały dzień ???????? Pracownicy banku sprzedający ten produkt byli tak zachłystnięci otrzymanymi premiami za ten produkt, ze zapominali przekazywać klientom podstawowych informacji odnśnie ukrytrgo przez bank ryzka.
    Od dłuższego czasu banki zapomniały tak naprawdę dzięki komu istnieją i o czyje powinny dbać interesy bo na pewno nie dbają o interesy klienta. Stały się hienami do robienia karier i okradania zwykłych ludzi. To przykre ale prawdziwe.
    Wygląda na to że stara metoda ,,skarpety" jest najbezpieczniejsza bo bynajmniej ile włożysz tyle masz i nic nie tracisz. Czas najwyższy aby banki zaczęly stawiać na jakość a nie na ilość. I jeszcze jedno żeby była jasność -opisany powyżej przykład to fakt poparty dokumentami bo znając ten bank nie przyjmie on odpowiedzalności za produkt- bubel ponieważ stosuje je brzez długie lata i nikt nie może zrobić z tym porządku- trochę zastanawiające.
    Zaletybrak
    Wadybrak rzetelności i uczciwości
  • ~Zawiedziony / 2022-04-28 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta jaką widziałem.
    1. Bank zablokował normalną tranzakcje blikiem.
    2. Godzinę później zablokowany został dostęp do aplikacji mobilnej oraz konta iPKO
    3. Od 5 dni nie mogę się doprosić odblokowania iPKO. Mimo 2 wizyt w placówce banku i kilku telefonów na infolinię, wciąż jestem zbywany hasłami "dziś już się nie da, ale jutro panu odblokujemy konto".

    To jest skandal!
    Nie polecam. Można zostać odciętym od własnego konta, bez podania jakiegokolwiek powodu!
  • ~lucek / 2022-04-26 13:05
    Ocena: 5.00 / 5
    JESTEM klientem Odziału 127 w warszawie.Obsługuje mnie Pani Ania Banaszak.Z usług jestem bardzo zadowolony.Bardzo uprzejma,uczciwie doradza,potrafi zaproponować korzystne lokaty.Oby więcej takich pracowników było w waszym banku.
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Ewa / 2022-04-25 18:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Chcialabym pochwalic oddzial PKO.bp w Walczu wszystkie Panie ktore tam pracuja i Pania Marzenke za mila i fachowa obsluge z ktorej jestem bardzo zadowolona.
    ZaletyMiła obsluga
  • ~Artur / 2022-04-25 17:41
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem waszym klientem od 2017 roku
    Przez ten czas nieocenioną pomoc uzyskiwałem od pani Anity Shmidt z waszego oddziału w Wolinie
    Ta Pani jest niezastąpiona,pełen profesjonalizm w obsłudze klienta
    Mnóstwo empatii, w podejściu do prostych ludzi, czyli takich jak ja
    Więcej takich ludzi w waszym personelu, a będziecie nadal najlepszym bankiem!!!
    ZaletyWłaściwa osoba,na właściwym miejscu!
    WadyAbsolutny brak!
  • ~Martin / 2022-04-25 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry byłem klientem tego banku kilka lat i powiem tak wszystko ładnie pięknie dopóki cie ktoś nie okradnie wtedy bank ma cie gdzieś 2 reklamację odrzucone mimo że była szybką reakcja komenda policj oraz bank oni puścili przelew za granicę i tyle wszystko ładnie pięknie poprostu pozostaje tylko walka sądową tragedia .A i najlepsze jest to przysłali ofertę pożyczki żeby jeszcze bardziej się zadłużyć .
    Zalety0 zalet
    WadyPojawi się problem kradzieży odrzucają reklamacje i wina spada tylko na właściciela rachunku
  • ~Andzia / 2022-04-23 19:04
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo dobra współpraca od wielu lat
    Sprawny kontakt z infolinia.
    Pomocni konsultanci.
    Szybki kontakt z doradcą.
    Miła fachowa obsługa.
    ZaletySzybki i pomocny kontakt z infolinią.
    Szybki i pomocny kontakt z doradcą.
    Przejrzystość.
    WadyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960