Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 878 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.73
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Polak / 2024-09-24 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie ma żadnego zabezpieczenia przed oszustami wyciagajacymi pieniadze z konta.Jak to pani z infolinia powiedziała są krok za oszustami ja bym powiedział 100 km za oszustami.
  • ~HMP / 2024-09-20 21:04
    Ocena: 5.00 / 5
    10 września 2024
    Z ogromną przyjemnością dzielę się pozytywną opinią dotyczącą doradcy indywidualnego Pani Wiktorii Domoń.
    Dzisiaj musieliśmy z mężem załatwić pewne czynności w oddziale gdowskim banku PKO. Spotkaliśmy się z bardzo profesjonalnym podejściem, życzliwością i kompetentnym prowadzeniem naszej sprawy przez Panią Wiktorię Domoń.
    Serdecznie dziękujemy Pani za wszelką okazaną pomoc. I za...sympatyczny uśmiech!
    Halina i Wiesław M.
    ZaletyProfesjonalizm, rzeczowość, empatia.
    WadyNie zauważyłam.
  • ~Ja / 2024-09-16 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Eh... Jeśli ktoś ma stary produkt taki jak książeczka mieszkaniowa to ma problem... Zaczynając od wykonania wpłat po jej likwidację... Żaden pracownik nie ma wiedzy o książeczkach i za każdym razem musiałam tłumaczyć jak mają ja wyplenić przy wykonywaniu wpłat na nie. Likwidacja książeczki to jest szczyt wszystkiego... Nie mogłam w placówce dowiedzieć się jak wygląda likwidacja książeczki w sytuacji gdy kredyt jest w innym banku a książeczka miałaby być wkładem własnym. Usłyszałam piękne: niech Pani pyta osoby, która Pani kredyt załatwia. Sama likwidacja to koszmar. Przy złożeniu wniosku zostałam wprowadzona w błąd i nie przekazano mi wszystkich informacji. Dodatkowo nie dotarł do mnie list, w których niby była informacja, że mam donieść dwa wnioski. Jakie wyjaśnienie ma pracownica banku? "Bo centrala wysyła zwykłym"... Tylko co to obchodzi klienta? I dlaczego oddział zwala wine na centrale? Każdy umywa ręce i ma głęboko w poważaniu klienta.
    ZaletyJak masz konto możesz kupić obligacje przez internet
    Wady-nie kompetentni pracownicy
    -zagnatwane przepisy
    -nie wiesz czy otrzymasz prawdziwe informacje w okienku
  • ~Dymitr / 2024-09-14 11:16
    Ocena: 2.00 / 5
    ardzo niezadowolony z same firmowego konto. Konto personalne pracuje bez narzekań, ale firmowe pokazało mi wszystkie problemy banku.
    Moja pierwsza klientka płatność zniknęła i bank nie mogę nic odpowiedź. Mój klient zrobił bank transfer z USA, na następny dzień WISE transfer doszedł do mojego banku. Po informacji z artykułu PKO płatność muszę być na konto za 2 roboczy dni. Za tydzień napisałem do specjalista który odpowiedzialny za moje konto. On odpowiedział ze po roku 2022 przelewy z USA maja długie weryfikuje zrzez sankcji (nie wiem, do czego tut sankcji, amerykańcy już znają różnice pomiędzy rościanami a polakami). Na drugi ta trzech email nie było odpowiedzi. Forma dla zwrotnego związku nie dała żadnej odpowiedzi. Na dzień 14j zadzwonił do tego ze pracownika banku, on mówił ze to dziwne i on zrobie zadanie do technicznego zespolą. Na następny dzień ja zadzwonił do niego jeszcze raz i jego numer nie pracował o 15.45 (a musi pracować do 17j) Na następny dzień on mówił ze audyt techniczny jest bardzo komplikowany, nie wie jak długo może trwać i ich bank nie odpowiedzialny za operacji innych banków. Ze strony klienta zrobili prośbę ob weryfikacji operacji do jego banku i otrzymali potwierdzenie ze operacja była wykonana i wszystkie dani sa prawidłowy.
    Za pol miesiąca nie mam pieniądze i jeszcze musze za to spłacić podatek. I nigdy nie otrzymywał żadnych próśb z PKO o nadaniu dodatkowej informacji (mam aplikacje, telefon komórkowy, email).
    Nikomu nie radze
  • ~Kala / 2024-09-10 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank PKO BP Oddział Włoszczowa. Pracownik odpowiedzialny za kredyty hipoteczne powinien udać się na szkolenie z zakresu czytania ze zrozumieniem, obsługi komputera oraz poprawnego przekazywania informacji. Pracownik z powodu swojej niewiedzy wprowadził mnie w błąd przez co ja, jako klient banku musiałam ponieść konsekwencje. Niestety dowodów brak, ponieważ rozmowy nie są nagrywane. Nie polecam. Osobom z okolic Włoszczowy polecam wybrać się do Oddziału w Jędrzejowie, ponieważ we Włoszczowie nie można liczyć na fachową pomoc.
    ZaletyBRAK
    WadyNiewiedza pracowników.
    Brak profesjonalizmu.
  • ~MS / 2024-09-09 16:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Od ponad 20 lat korzystam z usług Banku PKO BP Oddział 1 przy pl. 3 Maja w w Lubaniu. Bank z każdym rokiem przekonywał mnie swoją ofertą, wprowadzając coraz to nowe udogodnienia (np. BLIK, płatność telefonem itp.) i usługi (kredyt sfinalizowany elektronicznie, złożenie formularz urzędowych za pośrednictwem banku, ubezpieczenia itp.).
    W ostatnich latach miałem nawet opiekuna bankowego w osobie przesympatycznej pani Małgorzaty S. Dzisiaj (09.09.2024) załatwiałem w Lubaniu przedłużenie ubezpieczenia mojego auta. I zajęła się tym nowa pani, Joanna K. Nie dość, że uzyskałem od tej przemiłej urzędniczki bankowej błyskawiczną realizację dokumentacji, to jeszcze zaproponowała mi nowe opcje i szczegółowo wyjaśniła, co w ramach umowy mogę uzyskać, jakie mam możliwości i opcje. O wielu z nich nie wiedziałem. Dlatego uznałem, że warto chwalić takich pracowników, co wychodzą poza schemat i życzliwie podpowiadają, co można jeszcze mieć w ramach danej opcji. Brawo dla pani Joanny, brawo dla banku!
    ZaletyProfesjonalizm i życzliwość.
    WadyJeszcze nie stwierdzono.
  • ~Anna / 2024-09-08 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam oszukana. Nie wypłacono mi obiecywanej premii za założenie konta firmowego. Wielokrotnie złożyłam reklamację, jednak chyba nie czytają moich pism, bo odpowiadają nie na temat. Odradzam szczególnie oddział w Łodzi przy ulicy Ogrodowej.
    ZaletyBrak.
    WadyWysokie opłaty, fatalna obsługa, chaotyczne procedury.
  • ~Użytkownik banku PKO bp / 2024-08-31 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Okradli mnie, wyciągnęli z konta pieniądze. Bank zwala winę na mnie. Nie potrafią mi wytłumaczyć prostych kwestii. Ich zabezpieczenia są nic nie warte... Oszuści potrafią sprytnie dostać się na ich numer i do klientów dzwonić. Czy to tak powinno wyglądać? Ktoś chyba powinien nad tym zapanować, zważając na to że doniesień o takich sytuacjach jest pełno.
    ZaletyBrak
    WadyNieudolne zabezpieczenia
  • ~Jeb@ polskie banki / 2024-08-29 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank w Świnoujściu to jakaś kpina trzeba było dwa razy przychodzić aby kobieta wcisnęła przycisk autoryzacji jak by nie mogła od razu to zrobić... Stoją 3 sieroty odpicowane jak by szły na wybieg w sylwestra przy jednym stanowisku i nie potrafią ogarnąć masakra nic więcej
    ZaletyBrak
  • ~Labell / 2024-08-28 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamskie pytania. Chamski ton wypowiedzi. Zero chęci wytłumaczenia komuś kto średnio ogarnia internetowa bankowość bardziej przystępnym językiem. Konsultantki oceniam na zero
    ZaletyBrak
    WadyCała masa
  • ~OR / 2024-08-22 17:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Chamska obsługa, zadają pytania w ogóle nie na temat. Wszystko chcieli by wiedzieć, tylko aby nie załatwić sprawy jak klient tego oczekuje.
    Bawią się i podpytują, interesują się tym co nie potrzeba.
    ZaletyZero!
    WadyWścibska I chamska obsługa.
  • ~Zadługoinieprofesjonalnie / 2024-08-17 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kraków, Nowa Huta 17.08.2024
    Oddział PKOBP zaksięgował wpłatę raty, jednak kwota nadpłaty zostanie zaksięgowana już w poniedziałek, teoretycznie na zasadach z 16.08.2024 (dnia roboczego), ale skoro była ustawiona dużo wcześniej to jaki problem to przetworzyć wcześniej?
    2 sprawa - konto walutowe. Pan z obsługi odmówił pomocy w zdalnym otwarciu konta mimo poprawnej weryfikacji.
    Otwarcie za pomocą aplikacji było niemożliwe, ponieważ po weryfikacji bank odrzucał wniosek.
    Nie mam możliwości ani czasu iść do was specjalnie do oddziału banku.
    Zaletybrak
    Wadydługa obsługa wniosków
    nieprofesjonalna obsługa klienta
    czas oczekiwania na połączenie
    dziwne skomplikowane regulacje
  • ~LT / 2024-08-16 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej gówniany oddział PKO BP. Byłem tam 3 razy, za każdym razem jest coraz gorzej. Gdyby można było wystawić ocenę ze znakiem minus, zrobiłbym to. Wpłacenie gotówki na konto to misja niemożliwa. W innych działach - proszę Pana, ale nie więcej niż 5-10 tys. dolarów bez dokumentów. Tutaj odmawiają z dokumentami: deklaracja podatkowa - jest, tłumaczenie notarialnie - też, oświadczenie z granicy przy imporcie - weź to, świadectwo indywidualnego przedsiębiorcy - ja to wziąłem, tłumaczenie notarialnie w języku polskim - też. Nie - teraz nie możemy przyjąć, oddzwonimy do Ciebie. - I daj nam wyciąg z konta firmowego, że te pieniądze są twoje. - A więc jest deklaracja! - Na dzień dzisiejszy deklaracja nic nie znaczy, potrzebuję też wyciągu z konta. - Więc to jest za pośrednictwem kasy, akceptowane środki to gotówka. - No to w takim razie potrzebny jest wyciąg z kasy fiskalnej. - Jak to wygląda? -Nie wiem... Ale potrzebuję wyciągu z kasy fiskalnej. - Czego zażądają jutro - paragonów na zakup waluty - przyniosłeś dolary, czy analizy z przychodni... NAJBARDZIEJ GÓWNIANY DZIAŁ, moim skromnym zdaniem.
    Zaletyżadnych
    Wadyzawsze jest kolejka, ani razu nie załatwiłem sprawy z trzech razy kiedy byłem :(
  • ~Ela / 2024-08-09 13:40
    Ocena: 3.67 / 5
    Zamierzałam skorzystać z kredytu konsolidacyjnego i tu ogromne podziękowania dla mojego doradcy w Oddziale Banku w Strzelinie, który zrobił wszystko, żeby pozytywna była decyzja. Ale to tylko dla tej osoby, bo w dalszej części procedury (na etapie analizy przez jakiegoś analityka) nie mogę się tym pochwalić.
    Bardzo dziwna była odpowiedź, bo nie raczej brak zdolności kredytowej, ale jakieś "uprzedzenia" banku.
    Mogę tylko domyślać się, że zadra jaka pozostała w banku po postępowaniu przed Rzecznikiem Finansowym jest do dzisiaj widoczna "w moich papierach" (sprawa zakończyła się z korzyścią dla mnie muszę nadmienić).
    Myślałam, że po kilkudziesięciu latach w tym banku będę mogła skorzystać z ich produktu.
    Pomyliłam się i dlatego już ani razu więcej ...
    ZaletyKonkretny, rzeczowy doradca
    WadyUprzedzenia banku
  • ~Monika / 2024-07-30 08:22
    Ocena: 4.67 / 5
    Dziękuję Pani Magdalenie Wieczorek oraz Jej koleżankom z Oddziału w Bytomiu za empatyczne podejście do problemu, a co za tym idzie jego rozwiązanie. W oddziale zawsze można natrafić na konkretną i miłą obsługę.
  • ~Mania / 2024-07-23 17:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam minus 20 zł na koncie mimo pisma dającego mi dwa tygodnie na wpłatę codzienne nękanie kilkunastoma telefonami dziennie. Mimo że tłumaczyłam pieniądze zostaną wpłacone do wyznaczonej daty i tak telefony nie ustały. Odradzam serdecznie każdemu kto pomyśli Bank Polski to dobry Bank nic bardziej mylnego
    ZaletyBrak
    WadyNękanie
  • ~Ania / 2024-07-22 14:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Z całego serca polecam Panią Marzannę Rutkowską oddział Golub Dobrzyń, wszystko dokładnie wyjaśnione bardzo sympatyczna i rzeczowa oby więcej takich pracowników. Pozdrawiam.
  • ~Agnieszka / 2024-07-22 10:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję Pani Krystynie Kołodziej za rzetelne doradztwo. Jest to osoba godna polecenia, profesjonalna, uprzejma, znajdującą się na odpowiednim stanowisku.
  • ~Juliusz / 2024-07-19 15:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuje za pozytywne załatwienie mojej sprawy z dnia 17.07.2024r w banku Łódż ul Ogrodowa 8 przez panią Alicje Nadarzynską
    ZaletySzypko i sprawnie
    Wadybrak
  • ~Paweł / 2024-07-17 01:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia w SB zostały mi zablokowane środki z 800+ już nie pierwszy raz od kilku miesięcy gdzie zawsze musiałem czekać aż je zwolnią w PN zwolnili mi kwotę która została wykorzystana z tych 800+ we wtorek dostałem przelew rodziny i ta sama sytuacja pojawiła się w ten sam dzień Pani tłumaczy się że złożyła dyspozycję do działu który adekwatnie działa w gd pracy gdzie na rozpatrzenie mają 7dni to coś jest nie tak z tym bankiem skoro robi takie błędy jutro rezygnuję z konta po kilku latach i idę gdzieś indziej.
    ZaletyŻadne
    WadyTylko straty i czekanie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960