Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 878 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.73
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz B. / 2022-06-16 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga! Wypowiedzieli mi umowę kredytową gdzie mam idealny BIK od początku swojej historii kredytowej, nigdy żadnego spóźnienia nie mówiąc już o nie płaceniu jakichkolwiek rat, powód? Prywatny nakaz zapłaty na drobna kwotę z którym wciąż walczę w Sądzie, zrobili to nie zgodnie z prawem, bo co mają do rzeczy prywatne sprawy klienta??? Uważajcie bo to jest zwykły dramat a nie bank, jeśli nie chcecie żeby wam bez powodu wypowiedzieli umowę przed samymi wakacjami to unikajcie ten Anty Polski bank!!!
  • ~Joanna / 2022-06-14 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości dodzwonienia się na infolinię. Poddałam się po 20 minutach melodyjek na dwóch numerach. Chyba jest jeden konsultant na całą Polskę.
  • ~Brrr / 2022-06-14 15:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragiczna aplikacja mobilna i sposób rozliczania płatności. Korekty przychodzą jako powiadomienia bez żadnej treści i przez to nie można połączyć tego z żadną z płatności.
    WadyAplikacja mobilna, rozdział płatności na obciążenia i blokady
  • ~Tadeusz / 2022-06-13 13:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak zwykle wysoki poziom obsługi. Jestem zadowolony.
    Zaletyprofesjonalizm
    Wadybrak
  • ~Danny / 2022-06-12 12:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank PKO Tarnowskie Gory. Bardzo mila i kompetentna obsluga. Cieszymy sie ze wybralismy ten Bank.
    Zaletydobrze zainwestowany cenny czas, super obsluga.
  • ~Bogumiła / 2022-06-10 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam oddział bankowy na os Centrum E w Krakowie.
    Całkowicie nieprofesjonalna i niekulturalna obsługa. Podczas realizacji zagranicznego przekazu zostaliśmy trzy razy ofuknięci przez obsługującą nas pracownicę. Cały czas mówiła podniesionym głosem , po mojej uwadze, że nie życzę sobie aby tak nas traktowała, stwierdziła, że takie ma wytyczne.
    ZaletyBrak zalet
    WadyNieprzyjemna, nieprofesjonalna obsługa.
  • ~AuR / 2022-06-08 16:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam w PKO BP Oddział 28 w Warszawie na Jubilerskiej.
    Oprócz bardzo miłej obsługi, spotkałam się z fachowością i profesjonalizmem, konkretną pomocą, chęcią do załatwienia każdej sprawy.



    ZaletyProfesjonalizm, życzliwe traktowanie klienta.
  • ~Małgorzata / 2022-06-08 11:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Szan.Państwo
    Chciałam bardzo serdecznie podziękować Pani Joannie Wójcik za niezwykle miłą obsługę, uśmiech, profesjonalizm zawodowy i doradczy w sprawie produktów bankowych. Należy promować takich pracowników zwłaszcza w tak dużej firmie jaką jest bank.
    ZaletySkrupulatność, solidność i rzetelność obsługi
  • ~Krystian / 2022-06-07 22:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko super polecam bardzo miła obsluga, wszystko wyjaśnione gorąco polecam
    ZaletyMiła obsluga
  • ~Krzysztof / 2022-06-07 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty bywałem w różnych miejscach na świecie mam konto w UK ale z takim brakiem kompetencji kultury z jakim spotkałem się w w/w banku w mieście w Łodzi przy Placu Reymonta jeszcze się nie spotkałem.
    Zaletybrak
    Wadytakie jakie można sobie tylko wyobrazić
  • ~tomasz / 2022-06-07 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Bałagan
    brak informacji lub wprowadzanie klienta w błąd .
    tytlko po to żeby ściągnąć nas do banku najgorszy bank jaki do tej pory miałem .
  • ~Użytkownik / 2022-06-02 11:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Dobrze zorganizowany bank miła i sprawna obsługa telefoniczna
  • ~Piotr / 2022-05-31 01:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Co to za bank w którym nie da sie wykonywac przelewów bo wymagana rozmowa telefoniczna, nie ma natychmiastowych przelewów
  • ~Sl / 2022-05-30 15:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Czas oczekiwania na wizytę na Sali - 67 minut.
    Znacznie przywraca standardy obsługi w instytucjach, które pobierają opłaty za usługi.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt mało punktów usługi klienta
  • ~Zyga / 2022-05-28 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego Banku dużo obiecują A co do czego przychodzi to nie kwalifikuje się co to za bank najpierw proponują A później zostajesz bez niczego nawet jak chcesz debet to musisz mieć konto u nich 6 miesięcy A w innych bankach po 3 miesięcy dla tego rezygnuję z tego Banku zamykam konto
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak pomocy dla klientów
  • ~Lwowianka / 2022-05-27 17:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Wielkie podziękowania p. Katarzynie z 29 Oddziału PKO BP za udzielenie kwalifikacyjnej pomocy w moim problemie.
  • ~tutko / 2022-05-24 22:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank zarabia na kartach kodów i szantażem zmusza klientów do dopisywania co tydzień mojego komputera do „zaufanych” w przeciwnym wypadku mogę ich w D pocałować a z płatności on-linę nie skorzystam… i co im zrobię??? co tydzień powtarza sie cyrk z ponownym wpisaniem kodu z płatnej zdrapki aby oni uznali żem godzien… Wrrr…
    Zaletybrak
    Wadywyłudzanie kodów ze zdrapki
  • ~Pablo / 2022-05-23 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako klient PKO bp od 7 lat czuję się w tym momencie zwyczajnie opluty. Złożyłem wniosek o wydanie zaświadczenia. Miałem pilną sprawę, więc już składając pani z obsługi zaznaczyła wniosek jako "pilny". Po miesiącu czekania okazało się, że muszę zrobić w jednym miejscu zmianę. Prosiłem o jak najpilniejsze rozpatrzenie. Obiecano mi gotowe zaświadczenie za kilka dni. Po dwóch tygodniach czekania i 6 telefonach z ponagleniami (za każdym razem dostawałem obietnicę, że ktoś zaraz się tym zajmie) dostałem powiadomienie z banku, że rozpatrzenie mojego wniosku może się przedłużyć. Kpina z klienta. Proszę nie popełniać tego błędu, co ja.
    WadyLekceważące podejście do klienta.
  • ~Jaroslaw / 2022-05-20 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem to najgorszy bank w Polsce! Nie polecił bym wrogowi.
    ZaletyNie ma
    WadySame
  • ~Beata / 2022-05-19 17:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientka Bank PKO w Pile,szybko i sprawnie rozwiążą problem w dziale hipotecznym z ubezpieczeniem i odszkodowaniem ,bardzo miła obsluga
    ZaletyBardzo dobre
    WadyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960