strona 29 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »
-
~Tomasz B. / 2022-06-16 08:53
Uwaga! Wypowiedzieli mi umowę kredytową gdzie mam idealny BIK od początku swojej historii kredytowej, nigdy żadnego spóźnienia nie mówiąc już o nie płaceniu jakichkolwiek rat, powód? Prywatny nakaz zapłaty na drobna kwotę z którym wciąż walczę w Sądzie, zrobili to nie zgodnie z prawem, bo co mają do rzeczy prywatne sprawy klienta??? Uważajcie bo to jest zwykły dramat a nie bank, jeśli nie chcecie żeby wam bez powodu wypowiedzieli umowę przed samymi wakacjami to unikajcie ten Anty Polski bank!!! -
-
~Joanna / 2022-06-14 20:57
Brak możliwości dodzwonienia się na infolinię. Poddałam się po 20 minutach melodyjek na dwóch numerach. Chyba jest jeden konsultant na całą Polskę. -
~Brrr / 2022-06-14 15:00
Tragiczna aplikacja mobilna i sposób rozliczania płatności. Korekty przychodzą jako powiadomienia bez żadnej treści i przez to nie można połączyć tego z żadną z płatności. WadyAplikacja mobilna, rozdział płatności na obciążenia i blokady -
~Tadeusz / 2022-06-13 13:38
Jak zwykle wysoki poziom obsługi. Jestem zadowolony. ZaletyprofesjonalizmWadybrak -
~Danny / 2022-06-12 12:54
Bank PKO Tarnowskie Gory. Bardzo mila i kompetentna obsluga. Cieszymy sie ze wybralismy ten Bank. Zaletydobrze zainwestowany cenny czas, super obsluga. -
~Bogumiła / 2022-06-10 20:56
Oceniam oddział bankowy na os Centrum E w Krakowie.
Całkowicie nieprofesjonalna i niekulturalna obsługa. Podczas realizacji zagranicznego przekazu zostaliśmy trzy razy ofuknięci przez obsługującą nas pracownicę. Cały czas mówiła podniesionym głosem , po mojej uwadze, że nie życzę sobie aby tak nas traktowała, stwierdziła, że takie ma wytyczne.ZaletyBrak zaletWadyNieprzyjemna, nieprofesjonalna obsługa. -
~AuR / 2022-06-08 16:06
Polecam w PKO BP Oddział 28 w Warszawie na Jubilerskiej.
Oprócz bardzo miłej obsługi, spotkałam się z fachowością i profesjonalizmem, konkretną pomocą, chęcią do załatwienia każdej sprawy.
ZaletyProfesjonalizm, życzliwe traktowanie klienta. -
~Małgorzata / 2022-06-08 11:16
Szan.Państwo
Chciałam bardzo serdecznie podziękować Pani Joannie Wójcik za niezwykle miłą obsługę, uśmiech, profesjonalizm zawodowy i doradczy w sprawie produktów bankowych. Należy promować takich pracowników zwłaszcza w tak dużej firmie jaką jest bank.ZaletySkrupulatność, solidność i rzetelność obsługi -
-
~Krystian / 2022-06-07 22:32
Wszystko super polecam bardzo miła obsluga, wszystko wyjaśnione gorąco polecam ZaletyMiła obsluga -
~Krzysztof / 2022-06-07 17:59
Dno i wodorosty bywałem w różnych miejscach na świecie mam konto w UK ale z takim brakiem kompetencji kultury z jakim spotkałem się w w/w banku w mieście w Łodzi przy Placu Reymonta jeszcze się nie spotkałem. ZaletybrakWadytakie jakie można sobie tylko wyobrazić -
~tomasz / 2022-06-07 13:42
Bałagan
brak informacji lub wprowadzanie klienta w błąd .
tytlko po to żeby ściągnąć nas do banku najgorszy bank jaki do tej pory miałem . -
~Użytkownik / 2022-06-02 11:40
Dobrze zorganizowany bank miła i sprawna obsługa telefoniczna -
~Piotr / 2022-05-31 01:24
Co to za bank w którym nie da sie wykonywac przelewów bo wymagana rozmowa telefoniczna, nie ma natychmiastowych przelewów -
~Sl / 2022-05-30 15:51
Czas oczekiwania na wizytę na Sali - 67 minut.
Znacznie przywraca standardy obsługi w instytucjach, które pobierają opłaty za usługi.ZaletyBrakWadyZbyt mało punktów usługi klienta -
~Zyga / 2022-05-28 16:28
Nie polecam tego Banku dużo obiecują A co do czego przychodzi to nie kwalifikuje się co to za bank najpierw proponują A później zostajesz bez niczego nawet jak chcesz debet to musisz mieć konto u nich 6 miesięcy A w innych bankach po 3 miesięcy dla tego rezygnuję z tego Banku zamykam konto ZaletyŻadnychWadyBrak pomocy dla klientów -
~Lwowianka / 2022-05-27 17:20
Wielkie podziękowania p. Katarzynie z 29 Oddziału PKO BP za udzielenie kwalifikacyjnej pomocy w moim problemie. -
-
~tutko / 2022-05-24 22:28
Bank zarabia na kartach kodów i szantażem zmusza klientów do dopisywania co tydzień mojego komputera do „zaufanych” w przeciwnym wypadku mogę ich w D pocałować a z płatności on-linę nie skorzystam… i co im zrobię??? co tydzień powtarza sie cyrk z ponownym wpisaniem kodu z płatnej zdrapki aby oni uznali żem godzien… Wrrr… ZaletybrakWadywyłudzanie kodów ze zdrapki -
~Pablo / 2022-05-23 11:41
Jako klient PKO bp od 7 lat czuję się w tym momencie zwyczajnie opluty. Złożyłem wniosek o wydanie zaświadczenia. Miałem pilną sprawę, więc już składając pani z obsługi zaznaczyła wniosek jako "pilny". Po miesiącu czekania okazało się, że muszę zrobić w jednym miejscu zmianę. Prosiłem o jak najpilniejsze rozpatrzenie. Obiecano mi gotowe zaświadczenie za kilka dni. Po dwóch tygodniach czekania i 6 telefonach z ponagleniami (za każdym razem dostawałem obietnicę, że ktoś zaraz się tym zajmie) dostałem powiadomienie z banku, że rozpatrzenie mojego wniosku może się przedłużyć. Kpina z klienta. Proszę nie popełniać tego błędu, co ja. WadyLekceważące podejście do klienta. -
~Jaroslaw / 2022-05-20 15:16
Moim zdaniem to najgorszy bank w Polsce! Nie polecił bym wrogowi. ZaletyNie maWadySame -
~Beata / 2022-05-19 17:10
Jestem klientka Bank PKO w Pile,szybko i sprawnie rozwiążą problem w dziale hipotecznym z ubezpieczeniem i odszkodowaniem ,bardzo miła obsluga ZaletyBardzo dobreWadyBrak
strona 29 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »