WadyWszystko
strona 28 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~123 / 2023-05-12 14:52
Oszuści i złodzieje nie polecam najlepiej trzymać się z daleka od tego banku -
-
~12345 / 2023-06-29 17:06
Obieg informacji ws. kredytu gotówkowego to porażka. Dwa różne wnioski w różnych odstępach czasu zatwierdzone na infolinii - w obu przypadkach brak maili z potwierdzeniem ustaleń. W oddziale banku przy realizacji wniosku zgłaszają zapotrzebowanie na dokumenty prowadzonej działalności, podczas gdy na infolinii nie byłem o tym informowany. Sam kredyt na śmieszną kwotę. K.... syf. -
~129F125CA / 2020-05-13 20:59
Naliczyli opłatę za kredyt, który nigdy nie był wykorzystany, reklamacja opłaty nic nie dała.
NIE POLECAMZaletybrakWadywszystko -
~A. K. / 2022-08-16 11:42
Mam już dość ciągłego blokowania czasowego kart! Niech naprawią swój system, bo to jest żałosne. Za każdym razem jak trzeba będzie zapłacić za reklamy google ads będziecie mi blokować kartę, nie mam czasu na wasze durne telefony i próby wciskania przy okazji kredytów. ZaletyNic.WadyWszystko -
~aaa / 2022-06-22 23:25
Wpłata w okienku na ich konto była bez opłaty ,po czym jak oprocentowania spadły to wprowadzili opłatę . Teraz oprocentowanie jest wysokie a opłata nie dość że jest to jeszcze wzrosła o 200% ,ale chwalą się że mają 5 mln dochodu ze złupionych Polaków ZaletybrakWadykomplet -
~Adam / 2022-09-05 23:20
To nie bank tylko parodia banku. Trzeba bardzo uważać na naliczanie odsetek z obligacji. Oszukują w każdym okresie rozliczeniowym + zawieszanie dostępu do konta inwestycyjnego. Dno ZaletyBrak -
~add / 2022-11-22 21:02
Znikają pieniadze z konta. Przez tych zlodzieji musze isc do ksiegowej ktora mi wyliczy na ile mnie oszukali. Wady100% -
~Aga / 2022-02-03 21:13
Najgoszy bank na świecie. Załatwienie czegokolwiek trwa wieki. Sprawy które w innych bankach załatwisz przez telefon lub czacie w PKO wymaga złożenia tysiąca dokumentów łącznie ze stwierdzeniem że twój podpis nie jest twój bo nie zgadza się że wzorem podpisów. Głęboka komuna. Omijać szerokim łukiem. -
-
~Agata / 2021-01-15 08:24
Niestety moja mama jest klientem tego banku ze sredniowiecza a ja wspolwlasvivielem rachunku. Od 2 tyg nie moge sie zalohowac do konta bo nie potrafia pomoc!!!! Wysylaja karte kodow do logowania ale maja syf w systemie i nty sie nie zgadzaja... nigdy nikomu nie zycze doswiadczen z obsluga tego banku. Uciekajcie fo kazdego innego -
~Agnieszka / 2022-02-02 10:00
Sugeruję omijać ten bank bardzo szerokim łukiem. Sprawy rozpatrywane są miesiącami, brak informacji, kiedy będzie decyzja czy pismo. Kilkukrotnie trzeba chodzić do oddziału w jednej sprawie. Oferta kiepska i bardzo droga. Właśnie usiłuję rozwiązać współpracę z tym bankiem, ale wszystko trwa bardzo długo. Nie polecam ! ZaletyZadnychWadysame -
~Agnieszka / 2022-12-06 19:43
Konsultacje telefoniczne dramat nikt nie potrafi pomoc.. Omijać ten Bank z daleka. ZaletyBrakWadySame wady. -
~Agnieszka / 2024-11-16 14:13
Dno nie bank. Omijać szerokim łukiem. Nie polecam ZaletyBrakWadyZa mała rubryka, żeby wyliczyć wady -
~Aja / 2023-04-08 10:43
Bank ma słabe zabezpieczenia. Zostałam okradziona z pieniedzy, oczywiście bank rozpatrzył reklamację negatywnie, odpisując mi że sama logowałam się na iko (w dzień włamu nie logowałam się na iko - ba! Nawet nie mam iko zainstalowanego na nowym tel. Nie logowalam sie tez przez strone). Nie udzielono mi informacji z jakiego urządzenia było zalogowanie (jest coś takiego jak urządzenie zaufane a tutaj no coś dziwnego)
Teraz od 2 dni próbuje odblokować dostępy do konta (ofc wszystko zablokowane po włamie). Dzwoniłam już do nich 2razy, wciąż czekam na odblokowanie i nic, zero odzewu w tej sprawie. Zamiast tego 2x podczas połączenia z konsultantem usłyszałam propozycje pożyczki gotówkowej. Co za tupet, namawiać na pożyczkę osobę która straciła oszczędności m.in. przez ich lipne zabezpieczenia, i do teraz nie ma dostępu do konta! Są Świeta, zostałam właśnie bez środków do życia. Mija właśnie 40godzin od pierwszej próby odblokowania dostępów. Pewnie pożyczkę udzielili by mi w 20 min... do której i tak nie miałabym dostępu... a może by już pienadze zniknęły w tajemniczy sposob? Lol boję się czy ujrze swoją wypłatę jeśli już łaskawie mi odblokują te dostępy, bo tam coś dziwnego się dzieje naprawdę
Unikać tego banku. Ja bardzo się zawiodłamWadyWadliwe zabezpieczenia
Długi czas oczekiwania na załatwienie prostej ale bardzo ważnej sprawy jak dostęp do konta
Wciskanie pożyczek, bank nastawiony ma zysk -
~Akskskaka / 2022-06-20 17:02
Płatność blik zablokowana!. Karzą czekać po 7 dni na zwrot przetrzymują bezprawnie czyjeś pieniądze !!!! ZaletyBrakWadyBrak ! -
~Al. / 2022-03-14 21:39
Najgorszy bank pod każdym względem , mam tylko złe doświadczenia np.dzwonią z telefonu jak ci od fotowoltaiki i sprzedawcy garnkow i w ten sposób chcą weryfikować dane osobiste ,prośbę o wysłanie SMS ignorują ,maili nie potrafią pisać (?)-bank zarządzany przez ludzi z klucza politycznego a nie fachowców ,tak to widzę ZaletyNie zauważyłemWadyBrak słów -
~Alan / 2021-12-16 17:30
Najgorszy bank!
Czekanie na odpowiedź infolinii 25 min! Porażka. -
-
~Ale08k / 2021-02-16 09:33
Tak zjebanego traktowania klienta jeszcze nie widziałam. To niepojęte po prostu. Składając reklamację obiecują zwrot do 14 dni. Po 12 dniach okazuje się że nawet nikt tym nie zajął się bo mają to gdzieś. Konto zostaje obciążone a oni nawet nie dają radę z tym sobie poradzić. Na infolinii siedzą mendy które jak za karę odbierają telefon. Nie polecam w żadnym wypadku jak chcecie być spokojni o swoje pieniądze lepiej obejdzie ten bank z daleka. Samo oszustwo i kradzieże z konta. Dramat -
~Aleksander / 2022-11-29 19:59
Oszuści! Znikają mi pieniądze z konta, dopiero jakiś czas temu się zorientowałem. Zgłosiłem 2 reklamację, nie potrafią udzielić odpowiedzi. Wymyślają odsetki, których nie ma w umowie, ani regulaminie, tłumacza błędne saldo tym że środki księguje się 7dni!! Średniowiecze
-
~Alex / 2023-09-23 15:47
Złodzieje i oszuście! Najgorszy bank ! Aplikacja babkowa jest totalną poraszką! Nie polecam ! ZaletyNie ma !WadyWszystko! -
~Alicja / 2023-10-09 19:28
Nie polecam. Ogromny rozjazd między informacjami podawanymi na infolinii a w różnych oddziałach banku. Na zwrócenie uwagi, że infolinia podaje inne informacje, pracownice przewracają oczami. Załatwianiem jednej sprawy zajmują się trzy pracownice. Brak wiedzy o prawach, jakie ma klient przedstawiający stosowne dokumenty. Bardzo duża niekompetencja.
strona 28 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »