Załatwienie czegokolwiek w oddziale jest niemożliwe .
Człowiek z infolini jeśli nie spodoba się jemu cokolwiek blokuje kartę konto blik i zostajesz na 2 końcu świata bez złotówki a jaśnie człowiek z obsługi nawet nie powie co jemu nie pasuje
Dane są błędne i blokuje wszystko
ZaletyBrak
~Artur / 2025-03-01 16:34
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 1 marca 2025 roku nie mogłem zapłacić kartą w sklepie za zakupy, nie mogłem zapłacic w aptece za lekarstwa dla dziecka. Pomimo, iz 28 lutego 2025 roku na moim koncie było wszystko w porzadku na drugi dzień 1 marca 2025 roku w aplikacji widniała kwota zadłuzenia prawie 100 tys zł , pomimo iz takiej kwoty kredytu w ramach rachunku osobistego nigdy nie zaciągałem. Posiadam tylko dopuszczalne saldo debetowe 1000zł , w dniu 1 marca 2025 roku były wolne srodki na koncie a limit kwoty wolnej od zajecia wynosił 3499,50zł. Nawet w ramach kwoty 800+ nie mogłem operować na rachunku bankowym.
Jestem 25 lat klientem detalicznym PKO BP SA i czuje sie w tym momencie znieważony i ponizony przez Bank PKO BP SA. pierwszy raz spotkała mnie taka kuriozalna sytuacja , abym nie mógł korzystac z wolnych środków na koncie.
ZaletyNa ta chwile nie widze żadnych zalet
WadyBank pozbawił mnie środków do zycia, pomimo przysługujacych limitów ochronnych z tyt 800+ DSB i kwoty wolnej od zajecia 3499,50zł ktora odnawia sie co miesiąc. Na infolinii Pani nie wiedziała co mam mi odpowiedzieć
~badbanker / 2021-11-12 11:55
Ocena: 1.00 / 5
So basically they blocked my bank account for no reason ,and I couldn’t use my money and I ran out of cash,couldn’t buy food,it’s ugly.I wouldn’t recommend this bank or would only in a negative way .
~Bangladuch / 2021-11-05 15:39
Ocena: 1.00 / 5
Tydzień temu robiłem przelew do innego banku przy użyciu kodu BLIK. Podczas przelewu z PKO BP dostałem informację, że transakcja została anulowana ( z niewiadomych przyczyn) a środki zostały zablokowane na moim koncie. Teraz mam opóźnienie z spłacie raty w innym banku, bo PKO mi blokuje środki pieniężne i każą czekać. W tej sprawie byłem już 2 razy w placówce bankowej i 2 razy dzwoniłem na infolinię, z której mnie po minutach oczekiwania rozłączono. Chamstwo i tyle. Nawet dziś podczas pierwszej rozmowy tel. kobita mi wciskała pożyczkę, podczas, gdy nie potrafiła rozwiązać zaistniałego błędu, który ewidentnie leży po stronie banku. Nie polecam nikomu tej firmy.
Wadyolewanie ludzi
~Bank XD / 2023-09-14 18:06
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje,oszuści, przestępcy. Łamiący bezkarnie prawo i czerpiący zarobek z oszustwa.
ZaletyMówią po polsku
WadyCelowe wprowadzanie klienta w błąd w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
~bar11919919 / 2021-12-14 15:01
Ocena: 1.00 / 5
Mam 24 lata, byłem klientem banku 6 lat.
Nie interesowały mnie wówczas pożyczki, kredyty, lokaty czy inwestycje.
Wiedziałem, że inne banki mają lepsze oferty, ale powodem założenia konta była większość rodziny...
Do sedna. W dziesięciostopniowej skali:
Bezpieczeństwo oceniam na 1. Kompetencje pracowników na 1. Możliwości banku - 1. Oferty - 1.
SZANOWNI
wg pracowników tego banku, użytkownik nie może mieć nowego konta na nowe dane. tj. nowy numer konta, loginy i hasła
ponadto: bank nie wysyła informacji o logowaniu czy próbach transakcji zza granicy... porażka
Będę odradzać zakładanie konta w tym banku.
Żeby zwykły pracownik nie miał na tyle wiedzy i umiejętności, aby doradzić klientowi... musi przychodzić kierownik oddziału, żeby spojrzeć w ten przestarzały system bankowości
Bank PKO nie informuje, kiedy są próby włamania na konto, podczas gdy inne banki mają to w standardzie. Nie ma żadnej reakcji ze strony banku, zatem nie można im ufać. Pracownicy też mogą wykradać dane, bo to nie problem. Nie pozdrawiam
Zaletyłatwa obsługa aplikacji iPKO
Wadybezpieczeństwo, kompetencje pracowników, oferty, przestarzały system
~Bartosz / 2023-07-02 10:24
Ocena: 1.00 / 5
Wypłaciłem 20zl z bankomatu planet cash....ukradliście 10zl prowizji z mojego konta !!!
Bank Zlodziejski !!!!
Wstydu nie macie, nie dziwi mnie fakt że ludzie przenoszą pieniądze do innych banków!!!
~Bary / 2022-08-10 06:51
Ocena: 1.00 / 5
Mi zajęli pieniadze z MOPS-u które nie podlegają zajęciom komorniczym. Teraz nie chcą oddać. Zlodzieje
~Bb / 2023-03-17 19:05
Ocena: 1.00 / 5
Wpierw pozwalają na aktualizacje danych online, po czym po 1 kontakcie z infolinią blokują dostęp do konta, gdyż nie dokonałam aktualizacji w oddziale i muszę się tam udać osobiście… nie wspominając już o tym, ze konsultant się rozłączył i nie oddzwonił
~BEA / 2022-07-28 21:07
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam branie jakiegokolwiek kredytu w tym banku.
Zaletybrak
Wadycała masa
~Beata / 2023-06-22 16:03
Ocena: 1.00 / 5
Byłam klientem , wygrałam sprawę z nimi , mam wyrok sądu od 29 maja 2023 a nadal czekam na wypłatę pieniędzy. Nie używajàc agresywnego języka mogę tylko powiedzieć że w Polsce żadne prawo nie jest dla ludzi tylko dla instytucji. Bank człowieka zniszczy ale nigdy odwrotnie... śmieją nam się w twarz.
ZaletyBrak
WadyWiele
~belushi71 / 2020-09-22 18:22
Ocena: 1.00 / 5
Co do banku tego juz mam ugruntowana opinie bo prosze mi wytłumaczyc jak Bank Polski nie rozmienia pieniedzy szok ???!!!!!! prosze sprobować rozmienic pieniadze . mało z tego pani chciała opłate za rozmienienie pieniedzy dopiero po mojej interwencji w siedzibe rozmienile ale na drugi dzien sytucja powtorzyła sie . Opłaty wszedzie i ile sie tylko da wyciagnąć z klienta . Szczerze nie polecam to mało wiatygodny partner jesli chodzi o trzymanie czy oswzczedzanie pieniedzy
ZaletyA są takie???????!!!!!!
WadyWad posiada tyle ze wystarczy zobaczyć w tv kto zarzadza bankiem sama odpowiedz sie nasunie
~Bogumiła / 2022-06-10 20:56
Ocena: 1.00 / 5
Oceniam oddział bankowy na os Centrum E w Krakowie.
Całkowicie nieprofesjonalna i niekulturalna obsługa. Podczas realizacji zagranicznego przekazu zostaliśmy trzy razy ofuknięci przez obsługującą nas pracownicę. Cały czas mówiła podniesionym głosem , po mojej uwadze, że nie życzę sobie aby tak nas traktowała, stwierdziła, że takie ma wytyczne.
ZaletyBrak zalet
WadyNieprzyjemna, nieprofesjonalna obsługa.
~Bogumiła / 2023-01-10 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam banku ,na pieniądze z kradzieży emerytury czekam od ,15 października, Nadzór Finansowy mówi ,że po złożeniu reklamacji na następny dzień powinnam otrzymać skradzioną niewielką emeryturę ,dziś jest 10 styczeń 2023 nie otrzymałam pieniądzy,nie mam za co wykupić leków - 3 recepty, Kochani wycofujcie się z tego banku - to banda oszustow
Wady100%
~Bożena / 2023-05-30 17:06
Ocena: 1.00 / 5
22.maja 2023 założyłam konto osobiste, ponieważ chciałam założyć lokatę na 8% obsługująca mnie Pani powiedziała, że mogę założyć lokatę po 5 dniach od otwarcia konta. Na moje konto osobiste wpłaciłam na konto i po upływie 5 dni nie pojawiła sìę lokata na 8 %, więc udałam się do oddziału przy Krakowskim Przedmieściu w celu wyjaśnia. Pani poinformowała mnie, że zmieniły się okres oczekiwania na 10 dni. Moję pytanie ... dlaczego zostałam wprowadzona w błąd? Na koncie jest znaczna kwota, którą bank operuje a moje pieniądze nie pracują. W Lublinie jest tylko jeden takibank PKO BP w którym trzeba czekać na to aby założyć lokatę. W innych bankach lokatę otwiera się w chwili wpłacenia gotówki. Dla mnie jest to chore. Proszę zacząć poważnie traktować klientów, zatrudniać bardziej kompetentne osoby i zmienić regulamin banku.
ZaletyBank z takimi tradycjami, nie dba o klientów.
WadyNikomu nie polecam banku !!!
~Bożena 59 / 2020-07-30 05:40
Ocena: 1.00 / 5
Zapłaciłam karta za wczasy hotel+ lot, zarówno hotel jak i linia lotnicza nie wywiązały się z usługi co jednoznacznie potwierdziły w wiadomościach mailowych, chciałam skorzystać z procedury chargeback - bank nie ma takiej składa się zwykłą reklamacje po 45 dniach zarówno w stosunku do nierzetelnego hotelarza jak linii lotniczych otrzymałam odpowiedz negatywna mimo, iż usługi zostały niewykonane co potwierdzili sami akceptanci, argumenty żenujące, kompetencje pracowników zerowe chyba, że celowo bank każe im tak postępować gdyż procedura chargebank jest dla banku nieopłacalna. Zrywam umowę i nigdy więcej nie chce z nimi mieć do czynienia
~Brab / 2022-07-21 22:59
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia katastrofa. Po ustaleniu wszystkich danych, nie mogłam uaktywnić karty kodów.
ZaletyNie ma
Wady Utrudnienia w małych prostych sprawach
~Branch / 2021-03-04 16:26
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta na najniższym poziomie. Brak wiedzy o oferowanych produktach. Problem z korespondencję z bankiem. Brak szacunku do klienta.
ZaletyBrak
~były klient / 2022-05-19 14:00
Ocena: 1.00 / 5
Drugi dzień czekam na wykonanie przelewu przez bank z konta osobistego na rachunek w innym banku. Mieli kontaktować się z celu potwierdzenia transakcji (???) Drugi dzień zero kontaktu. Dodatkowo przez 2 tygodnie blokada na koncie. Po udaniu się do banku w obsłudze nie widzieli błędu. Wiele czasu straconych przy wyjaśnianiu sprawy. Złożona reklamacja. Naciągają klientów, nie proponując tańszego rozwiązania, tylko nastawieni na maksymalne zyski. Panie przy okienku zmęczone. Wysokie opłaty. Z całego serca odradzam !!!
Zaletybrak
Wadyj/w
~Były klient / 2023-04-06 19:50
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank nie powinien istnieć.zablokowali mi środki na koncie i nawet nie chcą rozmawiać tylko ewidentnie nimi bezkarnie obracają nie trzymając się prawa i odmawiają kontaktu z kompetentnymi osobami.zdecydowanie odradzam.trzymajcie się z dala od tego to może kiedyś uszanują klienta.