Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 878 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.73
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2022-07-01 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem PKO i co chwilę oferują mi pożyczkę gotówkową i nie tylko, uważam to za natrętne. Mój partner od 15 lat pracował dla jednej firmy i jest inżynierem więc jego zarobki nie są małe, nie dostał pożyczki gotówkowej 17000 zł w PKO bp, w sumie bez uzasadnienia. Ale oczywiście konto w PKO musiał założyć. Piskorski Bank w sumie sama się zastanawiam czy nie zmienić Banku.
  • ~streetek / 2022-07-01 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja! 5razy mnie przełączają, jakies hasła telefoniczne! beznadzieja!
  • ~Dupa / 2022-06-30 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Strata czasu. Zero szacunku wobec klienta. Robią z ludzi debili którymi nie są. Dostałam starą kartę zamiast nowej. Nie polecam. A byłam już w wielu bankach...
    ZaletyBrak
    WadyWredne baby
  • ~Tomasz / 2022-06-29 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy złodziejski bank na rynku drogo a obsługa bezmózgie odpady z innych placówek bankowych.
  • ~Irena / 2022-06-29 11:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałam się podzielićmoją opinią co do profesjonalizmu a równocześnie uprzejmości pracownikó Oddziału 11 w Gdańsku PKO bp.
    Otóż wczoraj byłam obsługiwana w tymże Oddziale PKO bp nr.11 w Gdańsku przez Pana Bartosza Burdyńskiego.Mimo mojego wieku (84 lata)potraktował mnie z wyjatkowa uprzejmością i wyczerpującym wyjaśnieniem co do obsługi konta bankowego elektronicznego tak przy pomocy smartfona jak i laptopa.
    Pragnę tą drogą jeszcze raz podziękować Panu Bartoszowi,jak i Kierownictwu placówki,że posiada w swoim zespole,grono pracowników tak wyrozumiałych i "pochylonych"nad osobami starszymi.
    Serdecznie gratuluję!
    oraz serdecznie pozdrawiam
  • ~Donia / 2022-06-28 13:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję przesympatycznym dziewczyną z banku PEKAO SA oddzial 47 na osiedlu Stefana Batorego 79 w Poznaniu za absolutne „must have”!komunikatywność, umiejętność formułowania wyraźnych dla klienta wypowiedzi, śmiałość, a także zdolność prowadzenia i podtrzymywania rozmowy. Jest w nich entuzjazm – bez niego trudno cokolwiek. Sprawy zalatwilam szybko i w sympatycznej atmosferze. Polecam wszystkim ten oddział. Jedyny mankament to klimatyzacja, duchota przy upale :-(
    ZaletyJ. W
    WadyJ. W
  • ~Sylwia / 2022-06-28 06:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem rozczarowana płatnościami internetowymi. Bank ma 7 dni na rozliczenie przelewu, gdzie czas moim zdaniem jest bardzo długi. Płatność jest dokonana ponad 8 dni temu, do dnia dzisiejszego jest nie rozliczona i nie mam ani swojej gotówki ani zamówionych przedmiotów, a dodam że nie pierwszy raz zamawiam z tego sklepu. Kontaktując się z obsługą oni nie są w stanie nic zrobić i udzielić mi pomocy.
    WadyDlyg
  • ~josok / 2022-06-27 21:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Super service ,great help and very friendly advisor
    Def would be going there again
    Zaletysuper fast service ,nice ,polite ,friendly lady
    Wadynone
  • ~Teresa Zakolska / 2022-06-27 15:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję Paniom pracującym w Banku PKO BP w Lęborku za szybką i bardzo miłą obslugę oraz profesjonalną obsługę każdego klienta. W dowód swojej osobistej wdzięczności wyszczegolnie Panią Beate Kasprzak oraz Iwinę Żok. Także Panią Beatę Szocińską Justynę Złotek oraz Dorotę Bułkę. Wszystkie swoje bankowe sprawy realizuje już tylko w tym banku. Dziękuję.
  • ~Kasia / 2022-06-27 14:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo słaba możliwość obsługi online. Do wielu rzeczy, jak np zmiana nazwiska trzeba iść do punktu obsługi klienta. Nie ma możliwości, tak jak u konkurencyjnych banków, załatwienia takich spraw online co jest ciężkie dla osób pracujących w godzinach otwarcia placówki banku. Brak możliwość i wideoczatu z obsługą żeby załatwić sprawy przez internet pokazując jedynie dowód w kamerkę
  • ~Toliano / 2022-06-26 11:22
    Ocena: 3.67 / 5
    Jestem klientem tego banku od wielu lat ale zastanawiam się nad zmianą na inny z może dla większości klientów mało istotnego powodu ale dla mnie bardzo ważnego ,jako jedyny bank w Polsce do tej pory nie ma możliwości płacenia zegarkiem z Google pay dla zwykłego kowalskiego !! dali taką możliwość korporacją które pompują duże pieniądze, zwykły klient jest traktowany jak gorszy sort ,czyżby duży wpływ naszych rządzących ?
  • ~Andrzej / 2022-06-24 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    PKO BP banda oszustów, która nabiła mnie najpierw w kredyt frankowy, teraz chcą mnie nabić w ugodę w związku z kredytem frankowym.
    Zaletybrak
    Wadycała masa
  • ~Zbigniew / 2022-06-24 17:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałem podzielić się opinią na temat traktowania klientów przez Personel PKO Oddziału 2 w Rynku. Na stałe mieszkamy (ja i Brat)w Australii...????kiedy przybywamy do Wrocławia i udajemy się do 2 oddz.PKO Jesteśmy niezmiennie bardzo Profesjonalnie i Sympatycznie traktowani przez Wasz Personel. W szczególności Pani Bożena T.G.!okazuje Nam cierpliwość godną "matki Teresy "..Dziękujemy bardzo za wzorową pomoc i życzliwość. P.Dyrektor ma prawo czuć się dumnie z Życzliwego Personelu...Ryszard i Zbigniew Grzelka...!
    ZaletyEmpatia, Życzliwość .Profesjonalizm...
    WadyBrak....!
  • ~Jestemnanie / 2022-06-24 11:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo nie polecam placówki w Stalowej Woli. Obsługa fatalna. Ciężko się dodzwonić, a dwie diwy zajmujące się kredytami hipotecznymi to już jakiś ewenement. Paniom się chyba wydaje, że są jakimiś bożkami, traktują ludzi z góry, brak kultury i taktu. Bardzo się rozczarowaliśmy. Nie wrócimy tam więcej.
  • ~Marko / 2022-06-23 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem czy obsługa ma z tego jakieś pieniądze,ale kary godne jest to że namawiają klientów na inwestowanie ,a klienci później tracą duże pieniądze. Nie informują o ryzyku straty,tylko namawiają tylko po to aby mieć wyniki sprzedaży-straty klientów ich nie interesują. Nie dajcie się zwieźć jakim kolwiek zyskiem.
  • ~aaa / 2022-06-22 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpłata w okienku na ich konto była bez opłaty ,po czym jak oprocentowania spadły to wprowadzili opłatę . Teraz oprocentowanie jest wysokie a opłata nie dość że jest to jeszcze wzrosła o 200% ,ale chwalą się że mają 5 mln dochodu ze złupionych Polaków
    Zaletybrak
    Wadykomplet
  • ~EiR / 2022-06-21 16:12
    Ocena: 5.00 / 5
    PKO BP SA Oddział w Nowym Sączu.Profesjonalna, miła obsługa(pani Małgorzata).
    Oferty zawsze dopasowane do naszych możliwości, z naciskiem na bezpieczeństwo środków.Od wielu lat korzystamy z doradztwa w tym oddziale i zawsze lokowanie naszych środków przynosiło nam zadowolenie.
    Elżbieta i Robert
  • ~Akskskaka / 2022-06-20 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Płatność blik zablokowana!. Karzą czekać po 7 dni na zwrot przetrzymują bezprawnie czyjeś pieniądze !!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak !
  • ~Nathalie / 2022-06-17 16:16
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo miła obsługa, szczególnie Pani Sławy w oddziale w Gdańsku, Grunwaldzka 105. Pani Sława bardzo się starała, by załatwić moją sprawę szybko i sprawnie, czułam się zaopiekowana.
  • ~Dkw / 2022-06-16 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Stały klient a traktowany jak intruz , zero szacunku dla wieloletnich klientów!!
    ZaletyBrak
    WadySame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960