strona 27 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
-
~Anżei / 2020-08-31 17:34Ocena: 1.33 / 5
Byłem związany z tym bankiem około 5 lat, brak zniżek dla starych klientów. Sztandarowy produkt dla mas, czyli konto za zero wcale nie jest za zero - szereg warunków do spełnienia. Pierwszy lepszy bank, którego głównym udziałowcem nie jest państwo polskie, a prywatny przedsiębiorca oferuje znacznie więcej dla zwykłego użytkownika. Opłaty w banku są wysokie, nawet dla konta osobistego, nie wspominając o koncie walutowym - z tym jest dopiero cyrk. -
-
~Aro11 / 2022-03-24 12:21Ocena: 1.33 / 5
Dramat. Brak możliwości kontaktu czy pomocy.Klienci muszą cierpieć przez błędy banku. Prowizje są bardzo wysokie, oferty kredytowe są fajne - ale trzeba zarabiać chyba 20tysięcy na miesiąc oby pożyczyć 100000zł.
Aplikacja jest ok, ale nie załatwi się tam dużo ważnych rzeczy.ZaletyBrakWady-brak kontaktu
-prowizje z nieba
-same problemy -
~Bożena / 2023-02-05 14:43Ocena: 1.33 / 5
Fatalny bank z jeszcze gorszą obsługa klienta. Pracownicy infolinii chamscy, niegrzeczni, łaskę robią klientowi, że w ogóle z nim rozmawiają. Wyjaśnienie prostej rzeczy przez infolinie to była droga przez piekło. Mialam wrażenie, że rozmawiam z ludźmi delikatnie biorąc ograniczonymi intelektualnie. Więc nie polecam, omijajcie bank szerokim łukiem. ZaletyBrak -
~Celina / 2023-03-30 19:32Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam tego banku.
Złożyłam dyspozycje zamknięcia rachunku a bank i tak naliczał opłaty za dalsze prowadzenie konta! Nierzetelność,brak kompetencji i lekceważenie klienta.ZaletyBrakWadyBrak odpowiedzialności za powierzone dane osobowe. -
~Daria / 2021-04-12 19:27Ocena: 1.33 / 5
Umówiona do Notariusza złożyłam w banku ponad tydzień wcześniej (miało być jak najbliżej terminu spłaty) prośbę o zaświadczenie o zadłużeniu z tytułu zaciągnięcia kredytu hipotecznego ze wskazaniem konta do wcześniejszej spłaty.
Umówiona na 9 kwietnia z Panią z banku, która obsługuje mój kredyt na telefon, gdy będzie do odbioru zaświadczenie. Oczywiście, ani telefonu, ani zaświadczenie. Dzwonie do niej na komórkę cały piątek i rano w poniedziałek nie odebrała telefonu. Termin u Notariusza na 12 kwietnia czyli dziś na 14:00.
Jadę rano do banku, Pani od kredytu nic nie wie, dzwoni na infolinię, mówi, że nie może się dodzwonić,po czym wysyła do centrali czerwony monit o ponaglenie, daje mi telefon na infolinię, abym sama próbowała się dodzwonić.
Wyszłam z banku, pół godziny na linii, aby się połączyć z centralą w Poznaniu, następnie 4 razy łączona z różnymi działam i na koniec połączyli mnie z maszyną, która prosiła o numer klienta, gdzie wcześniej zweryfikowali mnie kilka razy. Na koniec przerwali połączenie. Ponowny telefon na infolinię, kolejna kobieta próbowała pomóc wysyłając monity i nic. Godzina 15 zadzwonili, że jest zaświadczenie. Co z tego jak termin u Notariusza przepadł. Jadę do banku przed 16:00 nikt nie może mi wydać mojego zaświadczenia, bo owa Pani przez 2 godziny obsługiwała klienta kwoty zaciągał właśnie kredyt. Odradzam Bank w Słupsku PKO BP , klienta mają w nosie jak już zaciągnie kredyt. Są mili i pomocni do czasu wzięcia.WadyBrak całkowity obsługi klienta -
~Erni / 2021-10-22 18:37Ocena: 1.33 / 5
Bank robił problem przy zamknięciu konta nie polecam tak zwanych agencji -
~Grzegorz / 2023-06-01 20:18Ocena: 1.33 / 5
Złodzieje nawet za wpłatę pieniędzy zaczęli brać prowizję -
~Imm / 2023-02-22 15:13Ocena: 1.33 / 5
Zawsze czeka się na przelewy conajmniej 24h, sesje rozliczeniowe to sciema i tak księguja jak chcą, a opłaty za konto najwyższe w Polsce, R żenada.... ZaletyBrak -
-
~Independent / 2023-12-02 04:30Ocena: 1.33 / 5
Największe g...o jakie znam! Przy zamykaniu konta z lokatą wymagają ode mnie założenia rachunku technicznego (całkowicie nieoprocentowanego) mimo posiadania rachunku oszczędnościowego i ror, które będą zamykane po trzech tygodniach po zapadalności (wypłaty środków z) lokaty. W żadnym innym banku nie spotkałem się z takim badziewiem. Myślę, że do tego g... nigdy więcej nie wrócę ! ZaletyOddział na miejscu.WadyNaciąganie klienta i blokowanie pieniędzy bez żadnego oprocentowania ! -
~Jacek / 2023-02-10 12:36Ocena: 1.33 / 5
Jakaś masakra . Mój pracodawca przesyła pieniądze dzięń przed planowana wypłata i w dzień planowanej wypłaty o godzinie księgowania 11.30 na końcie nic nie mam zaksięgowane . Widocznie ponad doba dla PKO to za mało . Zmieniam bank bo to nie pierwszy raz . ZaletyżadnychWadyopieszałośc przy księgowaniu przelewów -
~Jan / 2022-03-03 05:30Ocena: 1.33 / 5
Pracownicy niedouczeni lub celowo oszukują. Zakładając konto euro miało być bezpłatne a jak okazało się to 0,44 euro już potracili za prowadzenie konta
Premie dostaniesz, że inwalidę oszukała?ZaletyZadneWadyNieuczciwość banksterow -
~Już nie klient / 2019-11-15 20:04Ocena: 1.33 / 5
Patologia obsługa to zwykła patologia,tylko żreć przychodzą i to na swoich biurkach , aż żygac się chce upackanie biurka i nakruszone , pełno kółek od szklanek do których kleją się papiery.???? ZaletyZadnychWadyWszelka patologia -
~Karaś / 2023-04-07 12:58Ocena: 1.33 / 5
Logowanie do konta internetowego trzeba potwierdzić w iko! Wy jesteście nienormalni właśnie nie mam telefonu i nie mogę wejść na konto bez potwierdzenia w iko idźcie się leczyć po co mi w takim razie hasło do konta internetowego! Tłumaczenia że to dla bezpieczeństwa nie kupuję wogole ! -
~Katarzyna / 2024-06-26 09:14Ocena: 1.33 / 5
Bank ma najgorszy poziom obsługi klienta jakiego doświadczyłam. Nie odpisują i nie ustosunkowywują się do mojej reklamacji już drugi tydzień. Nawet nie mogę znaleźć w serwisie tej mojej reklamacji. Bezprawnie wstrzymują mi moje środki na koncie. Wadydługi czas rozpatrywania reklamacji
bardzo słaba aplikacja mobilna i transakcyjna -
~Kinga / 2023-07-11 15:03Ocena: 1.33 / 5
Bank który totalnie nie potrafi współpracować z klientem przy wystąpieniu jakich kolwiek problemów. Brak kontaktu z osobą która zajmuję się daną sprawą, pracownicy na infolinii powtarzają tylko wyuczone formułki i w niczym nie potrafią udzielić konkretnej odpowiedzi. Współpraca tego banku z klientem kończy się na wciśnięciu oferty a przy wystąpieniu problemu spychologia i opieszałość w przesyłaniu dokumentów. ZaletyBrakWadyTen bank ma same wady. -
~Klient / 2019-12-20 22:27Ocena: 1.33 / 5
Porażka. Dziś odwiedziłam bank w celu częściowej spłaty kredytu. Pani nie umiała obsługiwać programu komputerowego. Uzyskanie informacji o stanie zadłużenia po wpłacie częściowej było niemożliwe. Rozmowa pomiędzy pracownikami banku na poziomie zerowym a wręcz minusowym. Cała operacja zajęła 95 minut. Masakra. ZaletyBrakWadyTylko wady -
-
~magniet / 2020-05-23 20:09Ocena: 1.33 / 5
Nie liczą się że stałymi klientami, a wizyta w oddziale to powrót do PRL. Internetowo nie ma rewelacji, jedyny plus to aplikacja IKO, inne produkty są dużo korzystniejsze w innych bankach. ZaletyDuży bankWadyOpieszałość, niejasne procedury, problemy na każdym kroku -
~Malgorzata / 2023-12-19 08:06Ocena: 1.33 / 5
Obrzydlieie wyoka prowaizja od kredytu. Lichwa. Najwyższa na rynku. Inflacja spada a oni nie reaguja. Oczywiscie obnizyli oprocentowanie lokat. ZaletyIkoWadyOferta. Wysokie prowizje od ktedytow. Niskie oprocentowanie lokat. Beznadzieja. Zmiana warunkow w ciagu miesiaca. -
~Mat / 2022-03-26 13:10Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam,ciężko z nimi się dogadać i na każdym kroku są utrudnienia...... -
~Mateusz / 2023-04-07 08:18Ocena: 1.33 / 5
Mam u nich debet ,debet został płacony jak twierdziła pracownica banku w odpowiedzi na wiadomość. A się potem okazało że nic nie jest splacone żadnych przeprosin z ich strony tylko naslali już windykacje. Zamykam kato w ty banku i z dala
strona 27 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
