Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 878 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.73
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasia P. / 2022-08-01 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać. Godziny sesji kompletnie fikcyjne. Nie wiadomo, gdzie są twoje pieniądze. W innych bankach przelewy na miejscu w określonych godzinach sesji, tylko w PKO BP - może wejdą drugą sesją tego dnia, może trzecią, a często dopiero kolejnego dnia (pensje). Absolutnie nie polecam.
  • ~Karolina Z, / 2022-08-01 09:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo polecam Panią Magdalenę Gniewaszewską z Odziału 9 we Wrocławiu. Miła, pomocna, wyjaśnia wszystko bardzo dokładnie przy założeniu konta firmowego. Polcam!
  • ~Czata / 2022-07-30 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w kraju!!! Złodzieje i naciągacze!!! Byłam zamknąć konto z mamą ( już w sędziwym wieku,niedowidząca, nieslyszaca) pani w okienku zapewniała nas że już wszystko jest ok. Rozliczone, wypowiedzenie przyjęte, żadne opłaty nas nie zaskoczą!!! Dobrze że weszłam na konto. Jakieś odsetki karne, dodatkowo za prowadzenie rachunku...inne odsetki....MASAKRA! OMIJAJCIE TEN BANK! NACIAGA I TAK JUZ UBOGICH EMERYTOW!
  • ~BEA / 2022-07-28 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam branie jakiegokolwiek kredytu w tym banku.
    Zaletybrak
    Wadycała masa
  • ~Wieslawa / 2022-07-27 22:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystkich potencjalnych klientów PKO BP w Krakowie zachęcam do korzystania z pomocy Doradcy Bankowości Osobistej w Oddziale 13 - Pani Małgosi. Warto dołożyć kilometrów i dotrzeć do tego miejsca. Kompetencja, kultura, empatia to tylko niektóre zalety, które już podczas pierwszego spotkania spowodowały, że chce się wracać. Gratuluję placówce takiego pracownika, a klientów zapewniam, że to będą wartościowe rozmowy.
  • ~PKO? nie dziękuję / 2022-07-27 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Strasznie słaby bank. Dużo spraw trzeba załatwiać w placówce lub pisemnie (lub co jest chyba najgorsze - przez infolinię). Nie da się bezproblemowo załatwić wszystkiego zdalnie. Zamykaliśmy konto bankowe razem z rachunkiem karty kredytowej - wszystko było spłacone przez nas co do grosza. Parę miesięcy po zamknięciu konta dostaliśmy pismo z banku, że w dzień zamknięcia konta karty kredytowej bank naliczył sobie opłatę roczną za tę właśnie kartę... i co najlepsze - od tej kwoty rocznej, bank zaczął naliczać odsetki... paranoja. Jeśli chcesz się dodzwonić na infolinię bo masz problem lub sprawę do załatwienia - możesz czekać godzinami. Jeśli zadzwonisz na tę samą linię i w początkowym menu wybierzesz, że chcesz porozmawiać o kartach kredytowych - konsultant zgłasza się już po sekundzie. Ewidentnie widać jak mają ustawione priorytety. Generalnie - bank dalej tkwi mentalnie w poprzedniej epoce. Nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadycała masa
  • ~Aneta / 2022-07-27 10:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeden z gorszych banków.... Rata kapitałowa od 4 miesięcy wynosi 0.00 a płacone jest 1300 zł za kredyt własny kąt. Żarty..... A obsługa oczywiście udaje głupa... Przelewy nie przychodzą. Pióra pieniądze po parę dni zanim łaskawie przęsła je na konto. Odradzam zlodzieji
    ZaletyŻadne
    WadySame wady
  • ~Brab / 2022-07-21 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia katastrofa. Po ustaleniu wszystkich danych, nie mogłam uaktywnić karty kodów.
    ZaletyNie ma
    Wady Utrudnienia w małych prostych sprawach
  • ~Xxx / 2022-07-20 13:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Oddział w Hrubieszowie, kolejki kilkugodzinne do obsługi. Nie chodzi nawet o okres urlopowy, jeśli chcesz coś załatwić osobiście musisz brać urlop. Z tego względu nie polecam.
  • ~Małgorzata / 2022-07-19 09:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa. Czytelna oferta. Od wielu lat korzystam z usług tego banku. Zawsze spełnione są moje oczekiwania. Pozdrawiam
    ZaletyJasny prekaz informacji
    WadyBrak
  • ~Amaretto / 2022-07-16 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział banku w Supraslu, otwarty pół godziny za późno, jedna osoba w okienku, wypytuje klientów o personalne sprawy, czy ktoś sie rozwiódł czy nie, jak układa sie w rodzinie...!!! Kto zatrudnia taka osobę? Kto szkoli takich pracowników? Dodatkowo zatrudnia bez wykształcenia, nawet średniej szkoły?
    Ciągła korupcja i kumoterstwo ..
  • ~Aneta / 2022-07-15 20:30
    Ocena: 4.67 / 5
    V Oddział PKO BP w Łodzi przy ul. Żeligowskiego, jest najlepszą jednostką Banku PKO BP w Łodzi. Życzliwość wobec klienta, chęć współpracy, empatia w stosunku do petenta jest na bardzo wysokim poziomie. Otwartością na petenta i sympatycznym, a zarazem profesjonalnym podejściem wyróżnia się w szczególności Pan Paweł Czerwiński pracownik banku w tym oddziale oraz kierownik tej placówki, Pan Marcin (nazwiska niestety nie pamiętam).
    Jako wieloletni klient Waszego Banku (mój staż to ponad 20 lat) jestem bardzo pozytywnie zaskoczona profesjonalizmem ze strony pracowników tej jednostki. Mimo, że w moim mieści-Łodzi- jest wiele jednostek Waszego/Naszego Banku to V Oddział uważam za najlepszy.
    Proszę przyznać, że mimo kredytu na 20 000,00 PLN, jaki wzięłam w PKO BP, wyszłam z Banku uśmiechnięta i zadowolona z obsługi:)
    ZaletyProfesjonalizm w obsłudze i empatia w stosunku do Petenta.
    WadyStopy procentowe, ale to nie wina tej jednostki...hahahaha.
    Jako wieloletni klient PKO BP, powinnam mieć jakieś większe zniżki-to też nie zależy od V Oddziału PKO BP w Łodzi:)
  • ~Malgorzata / 2022-07-14 14:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Skorzystalam z uslugi w banku PKO przy ul. Grabiszynskiej 88. Obsluga bardzo mila, profesjonalna i co najwazniejsze kompetentna. Polecam i na pewno skorzystam ponownie. Z pozdrowieniami
    Malgorzata
    ZaletyProfesjonalizm, grzecznosc
    WadyBrak
  • ~Klient / 2022-07-10 14:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Chciałem wypłacić 50 zł z innego bankomatu niż PKO BP za pomomoca blik. Okazało się że płaci się prowizje. To bardzo dziwne bo blik zawsze wszędzie chwała jako bezpłatny. Pani na infolinii potwierdziła że prowizja jest bo nie ten typ konta. Po 15 minutach czekania dostałem na dzień dobry ofertę kredytu 67 tys bez formalności. Spieszyłem się i nie o takie informacje mi chodziło. Czy to normalne że blik jest płatny?
    ZaletyAplikacja mobilna
    WadyPłatny blik z innych bankomatów
  • ~Anne / 2022-07-09 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam PKO BP Oddzial 1 w Zabrzu , w którym obsluguje pewien facet, który nigdy chyba nie widzial banknotów 50 funtowych. Chcialam zalozyc konto walutowe w funtach, a ten koles zaczal odrzucac co drugi banknot mowiac ze sa zniszczone, a banknoty byly w bardzo dobrym stanie wyplacone z banku angielskiego. Przez inny bank zostaly przyjete bez problemu. Stracilam duzo czasu i nerwow przez brak kompetencji urzednika bankowego.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji, brak szkolen, brak znajomosci przepisow.
  • ~- / 2022-07-08 14:06
    Ocena: 4.00 / 5
    Doradca Bankowości Hipotecznej 1 Oddział w Gdańsku - bardzo miła, rzetelna i kompetentna osoba.
    Zaletykompetentność, pomoc, rzetelność, kultura osobista
  • ~Jarek1233 / 2022-07-08 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety pomimo kosmetycznych zmian, jak likwidacja okienek i zmiana ubioru, mentalnie ten bank nadal jest w czasach komuny. Długie kolejki i problemy z załatwieniem czegokolwiek przez internet lub telefon. Żaden z normalnych banków nie robi takich problemów jak PKO.
    Zaletybrak
    Wadykolejki, niekompetentna obsługa na infolinii, brak możliwości otwarcia konta po przez przelew autoryzacyjny, cokolwiek chce się zmienić, to trzeba iść osobiście i potgwierdzić.
  • ~I.M.P. / 2022-07-08 12:11
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem klientem PKO BP od 2 lat w oddz. VI na Pulawskiej. Jestem zdumiona grzecznością i dyspozycyjnością Pracowników. Pani Małgosia i Pani Grażynka zawsze odpowiadają na telefon. Ten komfort rekompensuje długie kolejki bo lokal faktycznie jest mały. Grzeczni są również portierzy/strażnicy> Nie ma lekceważenia klienta jak jest w PKO SA gdzie dotąd załatwiłama większość spraw. To nie zależy w PKO BP od zamożności klienta. Tak dalej i gratulacje
    Zaletyfachowość i uprzejmość
    Wadykolejki
  • ~Arturo / 2022-07-05 06:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Niestety, po 10 latach współpracy z bankiem bardzo mnie rozczarował. Kredyt hipoteczny, oraz 3 inne w tym okresie. Kontakt z obsługą klienta czy to w placówce czy infolinii zawsze zadowalający. W ostatnich 2 miesiącach problemy finansowe spowodowały opóźnienie w spłacie kredytu, i moje dane zostały przekazane do kancelarii prawnej Hyperion. Mimo spłaty zobowiązania,kancelaria wysyła pisma( z opóźnieniem) strasząc wypowiedzeniem umowy. Strasznie przykra sytuacja dla mnie, jak traktuje się klienta po tylu latach współpracy.
    ZaletyJ. W
    WadyJ. W
  • ~Grzegorz / 2022-07-03 17:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolony z Państwa usług, zawsze jestem pozytywnie załatwiony. Jestem klijentem waszego banku od 5 lat.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960