Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 891 opinii

2.72 / 5

  • Oferta
    2.67
  • Obsługa klienta
    2.75
  • Prostota obsługi
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aro11 / 2022-03-24 12:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat. Brak możliwości kontaktu czy pomocy.Klienci muszą cierpieć przez błędy banku. Prowizje są bardzo wysokie, oferty kredytowe są fajne - ale trzeba zarabiać chyba 20tysięcy na miesiąc oby pożyczyć 100000zł.
    Aplikacja jest ok, ale nie załatwi się tam dużo ważnych rzeczy.
    ZaletyBrak
    Wady-brak kontaktu
    -prowizje z nieba
    -same problemy
  • ~Bożena / 2023-02-05 14:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalny bank z jeszcze gorszą obsługa klienta. Pracownicy infolinii chamscy, niegrzeczni, łaskę robią klientowi, że w ogóle z nim rozmawiają. Wyjaśnienie prostej rzeczy przez infolinie to była droga przez piekło. Mialam wrażenie, że rozmawiam z ludźmi delikatnie biorąc ograniczonymi intelektualnie. Więc nie polecam, omijajcie bank szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
  • ~Celina / 2023-03-30 19:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tego banku.
    Złożyłam dyspozycje zamknięcia rachunku a bank i tak naliczał opłaty za dalsze prowadzenie konta! Nierzetelność,brak kompetencji i lekceważenie klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedzialności za powierzone dane osobowe.
  • ~Daria / 2021-04-12 19:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Umówiona do Notariusza złożyłam w banku ponad tydzień wcześniej (miało być jak najbliżej terminu spłaty) prośbę o zaświadczenie o zadłużeniu z tytułu zaciągnięcia kredytu hipotecznego ze wskazaniem konta do wcześniejszej spłaty.
    Umówiona na 9 kwietnia z Panią z banku, która obsługuje mój kredyt na telefon, gdy będzie do odbioru zaświadczenie. Oczywiście, ani telefonu, ani zaświadczenie. Dzwonie do niej na komórkę cały piątek i rano w poniedziałek nie odebrała telefonu. Termin u Notariusza na 12 kwietnia czyli dziś na 14:00.
    Jadę rano do banku, Pani od kredytu nic nie wie, dzwoni na infolinię, mówi, że nie może się dodzwonić,po czym wysyła do centrali czerwony monit o ponaglenie, daje mi telefon na infolinię, abym sama próbowała się dodzwonić.
    Wyszłam z banku, pół godziny na linii, aby się połączyć z centralą w Poznaniu, następnie 4 razy łączona z różnymi działam i na koniec połączyli mnie z maszyną, która prosiła o numer klienta, gdzie wcześniej zweryfikowali mnie kilka razy. Na koniec przerwali połączenie. Ponowny telefon na infolinię, kolejna kobieta próbowała pomóc wysyłając monity i nic. Godzina 15 zadzwonili, że jest zaświadczenie. Co z tego jak termin u Notariusza przepadł. Jadę do banku przed 16:00 nikt nie może mi wydać mojego zaświadczenia, bo owa Pani przez 2 godziny obsługiwała klienta kwoty zaciągał właśnie kredyt. Odradzam Bank w Słupsku PKO BP , klienta mają w nosie jak już zaciągnie kredyt. Są mili i pomocni do czasu wzięcia.
    WadyBrak całkowity obsługi klienta
  • ~Erni / 2021-10-22 18:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank robił problem przy zamknięciu konta nie polecam tak zwanych agencji
  • ~Grzegorz / 2023-06-01 20:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Złodzieje nawet za wpłatę pieniędzy zaczęli brać prowizję
  • ~Imm / 2023-02-22 15:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Zawsze czeka się na przelewy conajmniej 24h, sesje rozliczeniowe to sciema i tak księguja jak chcą, a opłaty za konto najwyższe w Polsce, R żenada....
    ZaletyBrak
  • ~Independent / 2023-12-02 04:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Największe g...o jakie znam! Przy zamykaniu konta z lokatą wymagają ode mnie założenia rachunku technicznego (całkowicie nieoprocentowanego) mimo posiadania rachunku oszczędnościowego i ror, które będą zamykane po trzech tygodniach po zapadalności (wypłaty środków z) lokaty. W żadnym innym banku nie spotkałem się z takim badziewiem. Myślę, że do tego g... nigdy więcej nie wrócę !
    ZaletyOddział na miejscu.
    WadyNaciąganie klienta i blokowanie pieniędzy bez żadnego oprocentowania !
  • ~Jacek / 2023-02-10 12:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Jakaś masakra . Mój pracodawca przesyła pieniądze dzięń przed planowana wypłata i w dzień planowanej wypłaty o godzinie księgowania 11.30 na końcie nic nie mam zaksięgowane . Widocznie ponad doba dla PKO to za mało . Zmieniam bank bo to nie pierwszy raz .
    Zaletyżadnych
    Wadyopieszałośc przy księgowaniu przelewów
  • ~Jan / 2022-03-03 05:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Pracownicy niedouczeni lub celowo oszukują. Zakładając konto euro miało być bezpłatne a jak okazało się to 0,44 euro już potracili za prowadzenie konta
    Premie dostaniesz, że inwalidę oszukała?
    ZaletyZadne
    WadyNieuczciwość banksterow
  • ~Już nie klient / 2019-11-15 20:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Patologia obsługa to zwykła patologia,tylko żreć przychodzą i to na swoich biurkach , aż żygac się chce upackanie biurka i nakruszone , pełno kółek od szklanek do których kleją się papiery.????
    ZaletyZadnych
    WadyWszelka patologia
  • ~Karaś / 2023-04-07 12:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Logowanie do konta internetowego trzeba potwierdzić w iko! Wy jesteście nienormalni właśnie nie mam telefonu i nie mogę wejść na konto bez potwierdzenia w iko idźcie się leczyć po co mi w takim razie hasło do konta internetowego! Tłumaczenia że to dla bezpieczeństwa nie kupuję wogole !
  • ~Katarzyna / 2024-06-26 09:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank ma najgorszy poziom obsługi klienta jakiego doświadczyłam. Nie odpisują i nie ustosunkowywują się do mojej reklamacji już drugi tydzień. Nawet nie mogę znaleźć w serwisie tej mojej reklamacji. Bezprawnie wstrzymują mi moje środki na koncie.
    Wadydługi czas rozpatrywania reklamacji
    bardzo słaba aplikacja mobilna i transakcyjna
  • ~Kinga / 2023-07-11 15:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank który totalnie nie potrafi współpracować z klientem przy wystąpieniu jakich kolwiek problemów. Brak kontaktu z osobą która zajmuję się daną sprawą, pracownicy na infolinii powtarzają tylko wyuczone formułki i w niczym nie potrafią udzielić konkretnej odpowiedzi. Współpraca tego banku z klientem kończy się na wciśnięciu oferty a przy wystąpieniu problemu spychologia i opieszałość w przesyłaniu dokumentów.
    ZaletyBrak
    WadyTen bank ma same wady.
  • ~Klient / 2019-12-20 22:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka. Dziś odwiedziłam bank w celu częściowej spłaty kredytu. Pani nie umiała obsługiwać programu komputerowego. Uzyskanie informacji o stanie zadłużenia po wpłacie częściowej było niemożliwe. Rozmowa pomiędzy pracownikami banku na poziomie zerowym a wręcz minusowym. Cała operacja zajęła 95 minut. Masakra.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~magniet / 2020-05-23 20:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie liczą się że stałymi klientami, a wizyta w oddziale to powrót do PRL. Internetowo nie ma rewelacji, jedyny plus to aplikacja IKO, inne produkty są dużo korzystniejsze w innych bankach.
    ZaletyDuży bank
    WadyOpieszałość, niejasne procedury, problemy na każdym kroku
  • ~Malgorzata / 2023-12-19 08:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Obrzydlieie wyoka prowaizja od kredytu. Lichwa. Najwyższa na rynku. Inflacja spada a oni nie reaguja. Oczywiscie obnizyli oprocentowanie lokat.
    ZaletyIko
    WadyOferta. Wysokie prowizje od ktedytow. Niskie oprocentowanie lokat. Beznadzieja. Zmiana warunkow w ciagu miesiaca.
  • ~Mat / 2022-03-26 13:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam,ciężko z nimi się dogadać i na każdym kroku są utrudnienia......
  • ~Mateusz / 2023-04-07 08:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam u nich debet ,debet został płacony jak twierdziła pracownica banku w odpowiedzi na wiadomość. A się potem okazało że nic nie jest splacone żadnych przeprosin z ich strony tylko naslali już windykacje. Zamykam kato w ty banku i z dala
  • ~Mea / 2022-09-12 19:46
    Ocena: 1.33 / 5
    W oddziale banku w Głogowie obsługuje się jednego klienta na 20 minut. Wszystkie Panie na zapleczu, a klienci czekają... i czekają ... i czekają
    ZaletyBrak
    WadyTrzeba mieć bardzo dużo czasu i cierpliwości
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2018
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1210
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 869
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2988