Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 878 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.73
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jan / 2022-03-03 05:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Pracownicy niedouczeni lub celowo oszukują. Zakładając konto euro miało być bezpłatne a jak okazało się to 0,44 euro już potracili za prowadzenie konta
    Premie dostaniesz, że inwalidę oszukała?
    ZaletyZadne
    WadyNieuczciwość banksterow
  • ~Już nie klient / 2019-11-15 20:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Patologia obsługa to zwykła patologia,tylko żreć przychodzą i to na swoich biurkach , aż żygac się chce upackanie biurka i nakruszone , pełno kółek od szklanek do których kleją się papiery.????
    ZaletyZadnych
    WadyWszelka patologia
  • ~Karaś / 2023-04-07 12:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Logowanie do konta internetowego trzeba potwierdzić w iko! Wy jesteście nienormalni właśnie nie mam telefonu i nie mogę wejść na konto bez potwierdzenia w iko idźcie się leczyć po co mi w takim razie hasło do konta internetowego! Tłumaczenia że to dla bezpieczeństwa nie kupuję wogole !
  • ~Katarzyna / 2024-06-26 09:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank ma najgorszy poziom obsługi klienta jakiego doświadczyłam. Nie odpisują i nie ustosunkowywują się do mojej reklamacji już drugi tydzień. Nawet nie mogę znaleźć w serwisie tej mojej reklamacji. Bezprawnie wstrzymują mi moje środki na koncie.
    Wadydługi czas rozpatrywania reklamacji
    bardzo słaba aplikacja mobilna i transakcyjna
  • ~Kinga / 2023-07-11 15:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank który totalnie nie potrafi współpracować z klientem przy wystąpieniu jakich kolwiek problemów. Brak kontaktu z osobą która zajmuję się daną sprawą, pracownicy na infolinii powtarzają tylko wyuczone formułki i w niczym nie potrafią udzielić konkretnej odpowiedzi. Współpraca tego banku z klientem kończy się na wciśnięciu oferty a przy wystąpieniu problemu spychologia i opieszałość w przesyłaniu dokumentów.
    ZaletyBrak
    WadyTen bank ma same wady.
  • ~Klient / 2019-12-20 22:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka. Dziś odwiedziłam bank w celu częściowej spłaty kredytu. Pani nie umiała obsługiwać programu komputerowego. Uzyskanie informacji o stanie zadłużenia po wpłacie częściowej było niemożliwe. Rozmowa pomiędzy pracownikami banku na poziomie zerowym a wręcz minusowym. Cała operacja zajęła 95 minut. Masakra.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~magniet / 2020-05-23 20:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie liczą się że stałymi klientami, a wizyta w oddziale to powrót do PRL. Internetowo nie ma rewelacji, jedyny plus to aplikacja IKO, inne produkty są dużo korzystniejsze w innych bankach.
    ZaletyDuży bank
    WadyOpieszałość, niejasne procedury, problemy na każdym kroku
  • ~Malgorzata / 2023-12-19 08:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Obrzydlieie wyoka prowaizja od kredytu. Lichwa. Najwyższa na rynku. Inflacja spada a oni nie reaguja. Oczywiscie obnizyli oprocentowanie lokat.
    ZaletyIko
    WadyOferta. Wysokie prowizje od ktedytow. Niskie oprocentowanie lokat. Beznadzieja. Zmiana warunkow w ciagu miesiaca.
  • ~Mat / 2022-03-26 13:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam,ciężko z nimi się dogadać i na każdym kroku są utrudnienia......
  • ~Mateusz / 2023-04-07 08:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam u nich debet ,debet został płacony jak twierdziła pracownica banku w odpowiedzi na wiadomość. A się potem okazało że nic nie jest splacone żadnych przeprosin z ich strony tylko naslali już windykacje. Zamykam kato w ty banku i z dala
  • ~Mea / 2022-09-12 19:46
    Ocena: 1.33 / 5
    W oddziale banku w Głogowie obsługuje się jednego klienta na 20 minut. Wszystkie Panie na zapleczu, a klienci czekają... i czekają ... i czekają
    ZaletyBrak
    WadyTrzeba mieć bardzo dużo czasu i cierpliwości
  • ~Niezadowolonyyyy / 2021-05-14 19:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank znany wśród osób starszych a zero szacunku do nich. Babcia musiała aktywować pin nowej karty. Złośliwe pyskówki i zero cierpliwości do osoby starszej, dla której taki telefon to duży stres. Nie powtarzali pytań weryfikacyjnych, nie udzielali pomocy. Bardzo długi czas oczekiwania na infolinii. Naprawdę nie polecam
  • ~OR / 2024-08-22 17:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Chamska obsługa, zadają pytania w ogóle nie na temat. Wszystko chcieli by wiedzieć, tylko aby nie załatwić sprawy jak klient tego oczekuje.
    Bawią się i podpytują, interesują się tym co nie potrzeba.
    ZaletyZero!
    WadyWścibska I chamska obsługa.
  • ~Paweł / 2021-11-18 16:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Ttoalne dno, dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Przelewy z systemu przelewy24 na ING dochodza po minucie a tutaj 3 godziny i nic. Wiadomo, państwowe gówno więc cudów nie można się spodziewać
  • ~Pio2810 / 2022-03-14 16:04
    Ocena: 1.33 / 5
    zgodnie z zapewnieniem pracownika Pkobp ba infolinii, że mogę sana wyłączyć autosplate karty kredytowej wyłączyłam i spłaciłam część zadłużenia przed dniem spłaty. Nie dostałam wzorem poprzednich miesięcy powiadomienia o terminie spłaty więc byłam spokojna. Dziś zauważyłam debet na rachunku bieżącym. Okazało się, że bank BEZ MOJEJ WIEDZY pobrał z konta kwotę i przelał na kartę, robiąc mi zadłużenie na rachunku!!! Tak się składa, że karta ma niższe oprocentowanie zadłużenia niż debet o calec4.5%. Słów brakuje. Unikajmy tego banku, konkretnie PKO BP.
    Zaletyżadnych zalet, samo zło
    Wadyklient nie jest rzetelnie powiadamiany, jedynie wybiórczo. Pio2810
  • ~Piotr / 2022-09-23 09:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Placówki czynne w godzinach w których każdy normalny człowiek jest w pracy.
    Brak możliwości załatwienia czegokolwiek beż zwalniania się z pracy.
    ZaletyJuz brak!
    WadyGodziny otwarcia placówek!
  • ~roman / 2022-02-21 10:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Potrzebuję wyciąg z konta za okres 1.05 2020 do 3.3 2021 w celu przedstawienia w sądzie.Na stronie banku,jest to nie do zrealizowania.Po wizycie w oddziale w Gdyni poinformowano mnie,że trzeba to zgłosić kilka dni wcześniej i kosztuje to 30 zł za każdy miesiąc .Chodzi mi tylko o przelewy z ZUS-u i Urzędu Pracy.TO PONAD 300zł !!!czy was coś opętało? Ja mam 1000 zł emerytury!! Jeżeli to jest Bank Panstwowy,to ja dziękuję za takie państwo.
  • ~Roman / 2023-05-04 16:18
    Ocena: 1.33 / 5

    Lokata na Dzień dobry dla Nowych Klientów w PKO BP niestety nie DZIAŁA. Próba założenia w/w lokaty z poziomu aplikacji kończy się błędem. Próbowałem wielokrotnie w dniu dzisiejszym /04.05.2023/ założyć taką lokatę. Otworzyłem rachunek w PKO wyłącznie ze względu na możliwość założenia w/w lokaty. Niestety oferta to oszustwo!
  • ~Rrd / 2021-12-01 10:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Infolinia dramy 40 minut czekania i przełącza ko
  • ~tutko / 2022-05-24 22:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank zarabia na kartach kodów i szantażem zmusza klientów do dopisywania co tydzień mojego komputera do „zaufanych” w przeciwnym wypadku mogę ich w D pocałować a z płatności on-linę nie skorzystam… i co im zrobię??? co tydzień powtarza sie cyrk z ponownym wpisaniem kodu z płatnej zdrapki aby oni uznali żem godzien… Wrrr…
    Zaletybrak
    Wadywyłudzanie kodów ze zdrapki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960