Nie polecam tego banku nikomu . Ratę podnieśli ponad 100 procent gdzie miałem stałą.
ZaletyBrak
WadyNie informują o podnoszeniu rat kredytu. Zero jakiej informacji.
~Łukasz / 2023-03-18 08:21
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam tego banku nikomu . Ratę podnieśli ponad 100 procent gdzie miałem stałą.
ZaletyBrak
WadyNie informują o podnoszeniu rat kredytu. Zero jakiej informacji.
~Maciej W. / 2020-09-25 08:13
Ocena: 1.67 / 5
Jedyne co ich poratowało to BLiK. W praktycznie każdym banku obsługują naburmuszone kasjerki. Kompletnie nieczytelne zestawienie przelewów, które miały miejsce w inny dzień niż podaje strona. Definitywnie kończę "współpracę"
ZaletyPrzez telefon zawsze wszystko i szybko załatwiłem. (Jedyny funkcjonujący aspekt obsługi klienta.)
WadyNajgorsze szambo to babska w oddziałach.
~Malachit / 2025-03-14 13:00
Ocena: 1.67 / 5
Panie latają tu i tam zamiast obsłużyć kolejkę klientów. Zadnego ubezpieczenia bym od nich nie brał. OC u nich to żenada. Lokaty strasznie niskie w innych banków znajdą się lepsze oferty. Brak osobnej osoby do kasy, oraz brak osobnej osoby do lokat, pożyczek i kredytów. Brak czasem potwierdzeń transakcji na papierze, brak podpisu, daty i pieczątki na dokumentach. Ważne dokumenty powinny być podpisywane własnoręcznie.
ZaletyWC za darmo
WadyDługie kolejki
~Mania / 2024-07-23 17:42
Ocena: 1.67 / 5
Odradzam minus 20 zł na koncie mimo pisma dającego mi dwa tygodnie na wpłatę codzienne nękanie kilkunastoma telefonami dziennie. Mimo że tłumaczyłam pieniądze zostaną wpłacone do wyznaczonej daty i tak telefony nie ustały. Odradzam serdecznie każdemu kto pomyśli Bank Polski to dobry Bank nic bardziej mylnego
ZaletyBrak
WadyNękanie
~Misio / 2023-12-20 13:45
Ocena: 1.67 / 5
Placówka kraków nowa huta os Centrum E 20XII2023 przyjmowani znajomi poza kolejnością
~NieWażne / 2024-02-05 17:29
Ocena: 1.67 / 5
Dzwoniąc na infolinię załącza się jakaś sekretarka, która utrudnia połączenie z konsultantem, każę zmienić jakieś hasło, które nawet nie wiadomo do czego służy, nie polecam!
ZaletyBrak
WadyBeznadzieja sekretarka
~P / 2022-03-29 16:18
Ocena: 1.67 / 5
Z obsługą przez telefon jest kiepsko. Dużo się trzeba nagardlowac aby się tam poważnie zajęto omawianym problemem.
Przelewy za granicę to też porażka. Prawie dwa dni. A z zagranicy do PKO BP w tym samym dniu się księgują wpłaty.
Warto uważać na płatne konta. Jedno gratis s za drugie kasują. Warto dobrze dopytać i sprawdzić.
~piotr / 2023-05-30 22:20
Ocena: 1.67 / 5
Człowiek założył tu konto bo chciał w polskim banku, ale państwowy gniot jest nie do zniesienia. Za każdym razem jak kupuję kryptowaluty to blokują kartę i trzeba do nich dzwonić. Za każdym razem robię zgłoszenie, żeby już w przyszłości nie blokowali i za każdym razem jest od nowa to samo.
Druga sprawa: jako jedyny bank na świecie mają blokowanie konta po dwóch nieudanych próbach logowania. I nie załatwisz przez Internet, trzeba iść jak senior do okienka i stać w kolejce.
Wadyniektóre procedury trzydzieści lat za cywilizowanym światem
~Roman / 2023-05-04 15:33
Ocena: 1.67 / 5
Lokata na Dzień dobry dla Nowych Klientów w PKO BP niestety nie DZIAŁA. Próba założenia w/w lokaty z poziomu aplikacji kończy się błędem. Próbowałem wielokrotnie w dniu dzisiejszym /04.05.2023/ założyć taką lokatę. Otworzyłem rachunek w PKO wyłącznie ze względu na możliwość założenia w/w lokaty. Niestety oferta to oszustwo!
~Roman / 2023-06-06 11:26
Ocena: 1.67 / 5
Jak dla mnie bank porażka.
Procedury tak stworzone, że nie ma możliwości nawiązania kontaktu z parownikami banku.
Procedury sprzedaży usług bez zastrzeżeń. Kontakt możliwi i inicjowany ze strony banku.
Natomiast jak już jesteś klientem i chcesz załatwić sprawę niestandardową.
Kontakt tak bardzo utrudniony, że prawie niemożliwy.
Chciałem porozmawiać z pracownikiem który prowadzi moja sprawę i się nie mogę dobić żadnym kanałem.
Chyba napisze reklamację listowną.
ZaletyCoraz mniej ich
WadyProcedyry w banku tak nieprzyjazne klientowi, że razdę uciekać
~Tomasz / 2020-03-03 09:24
Ocena: 1.67 / 5
Po raz pierwszy od ponad sześciu lat zdarzyło mi się spóźnić z ratą kredytu i karty kredytowej. Spóźnienie to niecałe dwa tygodnie, a presja i sposób komunikacji z banku jest jakbym wyłudził kredyt. Nikt nie zapytał co jest przyczyną, kiedy ureguluję tylko z buta dostałem serię żądań jak od terrorysty. Takie bombardowanie o poranku obraca dzień w gruzy i rodzi jedynie nienawiść do tej instytucji. Jak tak można? Na szczęście za chwilę spłacę ich całkowicie i zapomnę o tej beznadziejnej instytucji. Mam porównanie z Santander Bank, gdzie mamy kredyt firmowy i też w pakiecie pojawiło się opóźnienie bo trochę wystawił nas kontrahent. Tam uprzejmie Pani zapytała co jest przyczyną, zanotowała deklarowaną datę wpłaty i uprzejmie życzyła miłego dnia oraz szybkiego rozwiązania problemu. Czy naprawdę w PKO BP ktokolwiek sądzi, że strasząc zyska więcej?!
~Ula / 2022-09-21 13:11
Ocena: 1.67 / 5
Klient musi płacić za błędy obsługi. Mało przyjazna instytucja. Zwłaszcza oddziały w małych miastach. Nie polecam
~Zbigniew P / 2023-01-02 09:26
Ocena: 1.67 / 5
Witam,
Zmieniałem karte kredytową na nową. Nowa karta przyszła.
Trzeba było ją aktywować, nie udało się jednak tego zrobić przez IPKO and IKO.
Po wizycie w banku , Pani powiedziała, że nie wie czemu tak jest i karta jest "chyba wadliwa".
Po rozmowie z inną Panią , ta stwierdziła, że karta jest "chwilowo zablokowana" i żebym dzwonił na infolinie.
Nie mogłem zadzwonić na infolinie bo "nie mam dostępu do serwisu telefonicznego"...
Musiałem odblokować ten dostęp ... telefonicznie !. BOT z którym rozmawiałem mega nieintuycyjny. Szereg pytań, nadawanie hasła itd. ogólnie procedura mega nie przyjemna.
Po zmianie hasła pierwszego logowania na właściwy - NARESZCIE odebrał pracownik infolinii ...
Pani zadaje pytania autoryzacyjne - czy mam kredyt odnawialny lub debet na koncie. Proszę o wyjąsnienie pytania bo nie wiem co znaczy "kredyt odnawialny". Pani oburzona, że tego nie rozumiem karze mi konkretnie odpowiedzieć TAK / NIE. Jak ma odpowiedzieć skoro nie rozumiem pytania ? Pani już rozdrażniona, że mam wybrać TAK / NIE i koniec.
Po około 2-3 godzinach i rozmowie z chyba 4 pracownikami udało się wreszcie odblokować kartę !
Generalnie - ocena 2/10.
~Elżbieta / 2022-02-09 16:57
Ocena: 1.50 / 5
Placówka we Włocławku ul . Warszawska najgorsza chyba w całej Polsce , na cały bank 2 osoby obsługujące, pan z ochrony bardzo nie miły
~Aferzytka / 2020-06-25 08:33
Ocena: 1.33 / 5
Kłamstwa co do kont założonych i do tego pieniędzmi na dzieci dysponują jak chcą non stop giną mi pieniądze z konta
ZaletyBrak
WadyKłamstwo
~Alex / 2022-10-16 13:57
Ocena: 1.33 / 5
No customer support at all. The worst customer support from all services I have ever used in the world!
If your card is blocked - prepare to stay with it forever!
Zaletynone
Wadyeverything
~Alicja / 2021-11-08 15:48
Ocena: 1.33 / 5
Debetu nie da się zamknąć przez aplikację (jest taka zakładka ale się nieda nawet jak środki są na koncie i nie wykorzystuję debetu), nie widać go w aplikacji (tego że zaczynam korzystać z debetu), obsługa pani która zakładała mi konto i później ponownie u niej byłam w tej sprawie wprowadziła mnie w błąd i nie zamknęła mi debetu, skutek był taki że na czyszczenie w BIKu do zmaksymalizowania zdolności kredytowej muszę czekać kolejny tydzień, bank po zapłacie w sklepie księguje tą opłatę do 9 dni!!! To wisi mi na koncie i nie mogę go zamknąć. Czasy gdy ten bank był dobry to przeszłość. Dla mnie nic dobrego nią on do zaoferowania.
ZaletyJuż niema
Wady- wprowadzanie w błąd klienta
- ignorowanie tego poco przyszedł (wydania dyspozycji)
- aplikacja w której nie można zrobić tego co w niej jest niby możliwe
~Aneta / 2022-07-27 10:10
Ocena: 1.33 / 5
Jeden z gorszych banków.... Rata kapitałowa od 4 miesięcy wynosi 0.00 a płacone jest 1300 zł za kredyt własny kąt. Żarty..... A obsługa oczywiście udaje głupa... Przelewy nie przychodzą. Pióra pieniądze po parę dni zanim łaskawie przęsła je na konto. Odradzam zlodzieji
ZaletyŻadne
WadySame wady
~Anżei / 2020-08-31 17:34
Ocena: 1.33 / 5
Byłem związany z tym bankiem około 5 lat, brak zniżek dla starych klientów. Sztandarowy produkt dla mas, czyli konto za zero wcale nie jest za zero - szereg warunków do spełnienia. Pierwszy lepszy bank, którego głównym udziałowcem nie jest państwo polskie, a prywatny przedsiębiorca oferuje znacznie więcej dla zwykłego użytkownika. Opłaty w banku są wysokie, nawet dla konta osobistego, nie wspominając o koncie walutowym - z tym jest dopiero cyrk.