Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 968 opinii

2.76 / 5

  • Oferta
    2.72
  • Obsługa klienta
    2.79
  • Prostota obsługi
    2.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gostek / 2023-08-07 17:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Śmiesza mnie te pozytywne opinie na temat tego przybytku dojenia frajerów a zwłaszcza te z pełnym imieniem i nazwiskiem...Na bank to sa prawdziwe opinie prawdziwych klientów na bank chyba Panie tym wyżej już sie znudziły że same sobie opinie pisza hahahahahhaha
  • ~Jack / 2022-02-17 21:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Oddział 7 przy Powstańców Śląskich.
    Autopromocja w samoobronie.
    ZaletyNiskie pensje personelu.
    WadyDuża rotacja personelu.
  • ~JAR / 2023-05-12 01:50
    Ocena: 2.00 / 5
    OSZUSCI WZIOLEM 118000 A NALICZYLI MI DO ZAPLATY 265000
    ZaletyBRAK
  • ~Jestemnanie / 2022-06-24 11:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo nie polecam placówki w Stalowej Woli. Obsługa fatalna. Ciężko się dodzwonić, a dwie diwy zajmujące się kredytami hipotecznymi to już jakiś ewenement. Paniom się chyba wydaje, że są jakimiś bożkami, traktują ludzi z góry, brak kultury i taktu. Bardzo się rozczarowaliśmy. Nie wrócimy tam więcej.
  • ~KK / 2024-02-08 14:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Proszę uważać przy wpłacaniu pieniędzy do wpłatomatu i sprawdzanie 2 razy co wyświetla ekran. Miałem sytuacje że włożyłem 10 banknotów po 200 zł co daje nam 2000zl nie spojrzałem na ekran i zatwierdzałem, po chwili dostałem wiadomość że mam wpływ na konto tylko 1000 zł. Od razu złożyłem reklamacje i miałem poczekać kilka dni aż rozlicza bankomat. Wiadomo ze odp bryła negatywna i nie uznali mojego zwrotu wiec jestem 1000 zł stratny.
  • ~Klient999 / 2024-02-28 11:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Kraków Bohaterów Września jeden z nielicznych oddziałów z obsługą kasowo gotówkową , kolejki nawet kilkanaście osób na 4 stanowiska czynne 2 . Po korytarzach snuje się kilka osób personelu a tylko dwa aktywne stanowiska
    ZaletyŻadnych
    WadyLikwidacja placówek nastawieni tylko na zdzieranie odsetek od kredytów
  • ~Lik / 2024-01-12 20:19
    Ocena: 2.00 / 5
    W Bank PKO BP nie ma wystarczających zabezpieczeń pieniędzy przechowywanych na koncie . Ktoś zrobił zdjęcie mojej karty płatniczej wpiął ją do Apple PAY bez mojej zgody , potwierdzenia w aplikacji IPKO , bez żadnego kodu . Doszło do 5 przelewów na ponad 3,5 tyś zł . składałem reklamacje , odpowiedz była negatywna . Napisałem odwołanie odpowiedz negatywna . Na dodatek bank zwrócił mi pieniądze na 24h i cofnął uznanie , zostawił mnie bez środków na koncie . Wine zrzuca na mnie . Pobiera wysokie opłaty za wszystko , brak możliwości uniknięcia opłat . Nisko procentowe lokaty , najgorsze konto oszczędnościowe ze wszystkich chyba
    Zaletybrak
    Wadywysokie opłaty , brak wystarczających zabezpieczeń środków , brak jakiejkolwiek pomocy ze strony banku
  • ~Lil / 2025-07-23 12:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Powiedzcie swoim konsultantom telefonicznym, że są w pracy, a nie w domu na kanapie. Wygłaszane znudzonym tonem teksty w stylu „ale nie o to mi chodzi” w rozmowie z klientem są bardzo nie na miejscu.
  • ~Maciek / 2023-11-10 12:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Rachunek walutowy to tragedia ksiegowanie przelewow po 2 dni
  • ~maish / 2023-01-30 12:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta w porzadku, ten komentarz tyczy sie telefonicznej osblugi klienta, ktora jest skandaliczna. Po kilku minutach romozwy po tym jak przebrnalem przez wszystkie pytania majace na celu mnie uwiarygodnic, konsultantka zwyczajnie odlozyla sluchawke, gdyz nie potrafila odpowiedziec na proste pytanie. Strata czasu i nerwow...
    WadyZerowy profesjonalizm na infolinii
  • ~Mariusz / 2024-03-29 18:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Imbecylna postawa obsługi wobec klienta,jeśli chodzi o transfer pieniędzy z zagranicy na konto walutowe przed świętami, bo pracownikom już się nie chce zaksięgować tych pieniędzy i zostajesz na święta bez grosza przy dupie.
  • ~Mati / 2023-02-12 16:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Na wstępie czuje się okradziony przez bank. W sobotę uregulowałem debet. Dostałem w wysokości 1,000,00 zł opłaciłem rachunki i na kącie miałem ponad 400 zł , dziś patrzę a tam -600 zł z kawałkiem. Chyba czas na zmianę banku kradziesz w biały dzień
  • ~Matka Polka / 2023-02-28 12:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy bank jaki mogłam poznać.Oszustwo na każdym kroku.Najpierw pracownica
    Bożenka P.banku systematycznie okradała ,oszustwa na szeroką skalę jak były czeki.Żadnego zabezpieczenia,z konta 3-4 razy w miesiacu znikaly pieniadze przez prawie rok ,wyplaty co prawda małe,zeby nie poznac kwoty.Ale w sumie uzbierala sie pokaźna kwota.Były to z Malty,Słowenia,Bulgaria i Cypr.Szok.Tego nikt żadne zabezpieczenia nikt nie wyłapał.Bank połowę oddal a reszta twierdził,ze dalismy pin do karty bankomatowej,gdzie nigdy nikt nie byl w tych panstwach.Pracownica banku powiedziała,żeby nigdy nie wzięła kredytu w banku PKO BP,bo straszne zdzierstwo i wysokie bank pobiera prowizje.Druga sprawa chcąc wziąć,wypłacić swoje pieniadze,pracownica nie uprzedziła, ze jest bardzo duze porto od sumy.Nogi mi sie ugięty ,jak zobaczyłam jaką sumę pobrał bank,zrobiłam awanturę i mi zwrocono pieniadze bez żadnego przeproszenia.Kolejki wyczekiwania,czas b.duzy,pomimo ze nie ma ludzi.Teraz do znudzenia reklamują sie ,bo spada ilosc klientow.Nigdy nie polecę tego banku.Najgorszy.To część kwiatkow a bylo ich wiecej.
    Zaletynie ma żadnych zalet.
    WadyNajgorszy bank jaki mogłam poznać.Oszustwo na każdym kroku.Najpierw pracownica
    Bożenka P.banku systematycznie okradała ,oszustwa na szeroką skalę jak były czeki.Żadnego zabezpieczenia,z konta 3-4 razy w miesiacu znikaly pieniadze przez prawie rok ,wyplaty co prawda małe,zeby nie poznac kwoty.Ale w sumie uzbierala sie pokaźna kwota.Były to z Malty,Słowenia,Bulgaria i Cypr.Szok.Tego nikt żadne zabezpieczenia nikt nie wyłapał.Bank połowę oddal a reszta twierdził,ze dalismy pin do karty bankomatowej,gdzie nigdy nikt nie byl w tych panstwach.Pracownica banku powiedziała,żeby nigdy nie wzięła kredytu w banku PKO BP,bo straszne zdzierstwo i wysokie bank pobiera prowizje.Druga sprawa chcąc wziąć,wypłacić swoje pieniadze,pracownica nie uprzedziła, ze jest bardzo duze porto od sumy.Nogi mi sie ugięty ,jak zobaczyłam jaką sumę pobrał bank,zrobiłam awanturę i mi zwrocono pieniadze bez żadnego przeproszenia.Kolejki wyczekiwania,czas b.duzy,pomimo ze nie ma ludzi.Teraz do znudzenia reklamują sie ,bo spada ilosc klientow.Nigdy nie polecę tego banku.Najgorszy.To część kwiatkow a bylo ich wiecej.
  • ~Niezadowlaona / 2022-05-04 10:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Radzę się najpierw rozłączyć i dopiero później żartować z klienta.
  • ~niki / 2022-01-07 12:20
    Ocena: 2.00 / 5
    obsługa internetowa jest ok
    ale obsługa indywidualna klienta w banku to totalne dno na kilkunastu klientów czynna jedna kasa
    jeśli charakteryzujesz się dużą dozą cierpliwości i nieograniczoną ilością czasu to jest to bank dla Ciebie
    Pracownicy widzą co się dzieje ale chyba mają to gdzieś ,może w innych oddziałach jest ok ale Pyrzycki pozostawia wiele do życzenia.
    Zaletyobsługa internetowa ok
    Wadypersonel nie szanujący czasu klienta
  • ~Sl / 2022-05-30 15:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Czas oczekiwania na wizytę na Sali - 67 minut.
    Znacznie przywraca standardy obsługi w instytucjach, które pobierają opłaty za usługi.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt mało punktów usługi klienta
  • ~Tadeusz . / 2025-08-08 19:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragiczna obsługa telefoniczna w przypadku problemów online. Jedyny podany sposób podany na infolinii to stacjonarne biuro. Jest to czasochłonne i wymagające czasu. Bank nie jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych. Wymaga dojazdu do biura stacjonarnego.
    ZaletyBogata oferta.
    WadyPrzy problemach brak pomocy online.
  • ~Tomasz / 2023-07-17 20:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejny bank. Nie respektują przepisów i potrafią zająć pieniążki z 500+. Podobno system nie widzi, że są to środki zwolnione z zajęcia.
    ZaletyBrak
    WadyPotrafią zająć środki z ZUS z 500+
  • ~TT / 2022-01-19 16:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeden z najgorszych banków w Polsce. Wszystko jest dobrze dopóki klient nie potrzebuje dokumentów, lub załatwienia jakieś sprawy. Wystawienie zwykłego oświadczenia do wpisu hipotecznego trwa już ponad miesiąc. Do tego NIKT nie może mi udzielić żadnych informacji. Pani w oddziale hipotecznym wysyła podobno prośby i przypomnienia do back office, ale nie otrzymuje odpowiedzi i nic nie wie. Sprawy zgłoszone przez iPKO nie zostają załatwione, gdyż osoby obsługujące zgłoszenia nie mają dostępu do moich danych, więc też nic nie wiedzą - SIC! Mogą tylko napisać zgłoszenie do back office, ale nie ma odpowiedzi. Na infolinii to samo, brak kompetentnych osób z dostępem. Infolinia odsyła do oddziału, który nie może mi udzielić informacji. Zgłosiłam reklamację, ale mają na rozpatrzenie 30 dni (w innych bankach 14 dni)! A ja potrzebuje dokumentu jak najszybciej.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak komunikacji z klientem, długi czas oczekiwania na dokumenty, długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji, zgłoszenia w iPKO obsługują osoby, które nie mają możliwości na nie odpowiedzieć i odsyłają do oddziału. Aby zamknąć konto, trzeba się pofatygować do oddziału i odstać swoje. Żenada nie bank.
  • ~Waldi / 2022-08-08 02:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdobywam nowe doświadczenia w relacji z bankiem.
    Wysłałem przelew US korxystając z formularza bankowego podatkowego . Po wysłaniu okazało się, że bank bez mojej zgody (i wiedzy) dopisuje tytuł przelewu, a w nim wyraz VAT - to wprowadzanie US w błąd, bo ja nie jestem vatowcem.
    Cóż za ignorant dopuścił aplikację IKO z takim błędem?! Zwolnić nieudacznika!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1583
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1238
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.81, ilość opinii: 1145
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1006
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 968
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5009
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4122
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192