Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 952 opinii

2.76 / 5

  • Oferta
    2.71
  • Obsługa klienta
    2.78
  • Prostota obsługi
    2.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~maish / 2023-01-30 12:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta w porzadku, ten komentarz tyczy sie telefonicznej osblugi klienta, ktora jest skandaliczna. Po kilku minutach romozwy po tym jak przebrnalem przez wszystkie pytania majace na celu mnie uwiarygodnic, konsultantka zwyczajnie odlozyla sluchawke, gdyz nie potrafila odpowiedziec na proste pytanie. Strata czasu i nerwow...
    WadyZerowy profesjonalizm na infolinii
  • ~Mariusz / 2024-03-29 18:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Imbecylna postawa obsługi wobec klienta,jeśli chodzi o transfer pieniędzy z zagranicy na konto walutowe przed świętami, bo pracownikom już się nie chce zaksięgować tych pieniędzy i zostajesz na święta bez grosza przy dupie.
  • ~Mati / 2023-02-12 16:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Na wstępie czuje się okradziony przez bank. W sobotę uregulowałem debet. Dostałem w wysokości 1,000,00 zł opłaciłem rachunki i na kącie miałem ponad 400 zł , dziś patrzę a tam -600 zł z kawałkiem. Chyba czas na zmianę banku kradziesz w biały dzień
  • ~Matka Polka / 2023-02-28 12:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy bank jaki mogłam poznać.Oszustwo na każdym kroku.Najpierw pracownica
    Bożenka P.banku systematycznie okradała ,oszustwa na szeroką skalę jak były czeki.Żadnego zabezpieczenia,z konta 3-4 razy w miesiacu znikaly pieniadze przez prawie rok ,wyplaty co prawda małe,zeby nie poznac kwoty.Ale w sumie uzbierala sie pokaźna kwota.Były to z Malty,Słowenia,Bulgaria i Cypr.Szok.Tego nikt żadne zabezpieczenia nikt nie wyłapał.Bank połowę oddal a reszta twierdził,ze dalismy pin do karty bankomatowej,gdzie nigdy nikt nie byl w tych panstwach.Pracownica banku powiedziała,żeby nigdy nie wzięła kredytu w banku PKO BP,bo straszne zdzierstwo i wysokie bank pobiera prowizje.Druga sprawa chcąc wziąć,wypłacić swoje pieniadze,pracownica nie uprzedziła, ze jest bardzo duze porto od sumy.Nogi mi sie ugięty ,jak zobaczyłam jaką sumę pobrał bank,zrobiłam awanturę i mi zwrocono pieniadze bez żadnego przeproszenia.Kolejki wyczekiwania,czas b.duzy,pomimo ze nie ma ludzi.Teraz do znudzenia reklamują sie ,bo spada ilosc klientow.Nigdy nie polecę tego banku.Najgorszy.To część kwiatkow a bylo ich wiecej.
    Zaletynie ma żadnych zalet.
    WadyNajgorszy bank jaki mogłam poznać.Oszustwo na każdym kroku.Najpierw pracownica
    Bożenka P.banku systematycznie okradała ,oszustwa na szeroką skalę jak były czeki.Żadnego zabezpieczenia,z konta 3-4 razy w miesiacu znikaly pieniadze przez prawie rok ,wyplaty co prawda małe,zeby nie poznac kwoty.Ale w sumie uzbierala sie pokaźna kwota.Były to z Malty,Słowenia,Bulgaria i Cypr.Szok.Tego nikt żadne zabezpieczenia nikt nie wyłapał.Bank połowę oddal a reszta twierdził,ze dalismy pin do karty bankomatowej,gdzie nigdy nikt nie byl w tych panstwach.Pracownica banku powiedziała,żeby nigdy nie wzięła kredytu w banku PKO BP,bo straszne zdzierstwo i wysokie bank pobiera prowizje.Druga sprawa chcąc wziąć,wypłacić swoje pieniadze,pracownica nie uprzedziła, ze jest bardzo duze porto od sumy.Nogi mi sie ugięty ,jak zobaczyłam jaką sumę pobrał bank,zrobiłam awanturę i mi zwrocono pieniadze bez żadnego przeproszenia.Kolejki wyczekiwania,czas b.duzy,pomimo ze nie ma ludzi.Teraz do znudzenia reklamują sie ,bo spada ilosc klientow.Nigdy nie polecę tego banku.Najgorszy.To część kwiatkow a bylo ich wiecej.
  • ~Niezadowlaona / 2022-05-04 10:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Radzę się najpierw rozłączyć i dopiero później żartować z klienta.
  • ~niki / 2022-01-07 12:20
    Ocena: 2.00 / 5
    obsługa internetowa jest ok
    ale obsługa indywidualna klienta w banku to totalne dno na kilkunastu klientów czynna jedna kasa
    jeśli charakteryzujesz się dużą dozą cierpliwości i nieograniczoną ilością czasu to jest to bank dla Ciebie
    Pracownicy widzą co się dzieje ale chyba mają to gdzieś ,może w innych oddziałach jest ok ale Pyrzycki pozostawia wiele do życzenia.
    Zaletyobsługa internetowa ok
    Wadypersonel nie szanujący czasu klienta
  • ~Sl / 2022-05-30 15:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Czas oczekiwania na wizytę na Sali - 67 minut.
    Znacznie przywraca standardy obsługi w instytucjach, które pobierają opłaty za usługi.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt mało punktów usługi klienta
  • ~Tadeusz . / 2025-08-08 19:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragiczna obsługa telefoniczna w przypadku problemów online. Jedyny podany sposób podany na infolinii to stacjonarne biuro. Jest to czasochłonne i wymagające czasu. Bank nie jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych. Wymaga dojazdu do biura stacjonarnego.
    ZaletyBogata oferta.
    WadyPrzy problemach brak pomocy online.
  • ~Tomasz / 2023-07-17 20:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejny bank. Nie respektują przepisów i potrafią zająć pieniążki z 500+. Podobno system nie widzi, że są to środki zwolnione z zajęcia.
    ZaletyBrak
    WadyPotrafią zająć środki z ZUS z 500+
  • ~TT / 2022-01-19 16:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeden z najgorszych banków w Polsce. Wszystko jest dobrze dopóki klient nie potrzebuje dokumentów, lub załatwienia jakieś sprawy. Wystawienie zwykłego oświadczenia do wpisu hipotecznego trwa już ponad miesiąc. Do tego NIKT nie może mi udzielić żadnych informacji. Pani w oddziale hipotecznym wysyła podobno prośby i przypomnienia do back office, ale nie otrzymuje odpowiedzi i nic nie wie. Sprawy zgłoszone przez iPKO nie zostają załatwione, gdyż osoby obsługujące zgłoszenia nie mają dostępu do moich danych, więc też nic nie wiedzą - SIC! Mogą tylko napisać zgłoszenie do back office, ale nie ma odpowiedzi. Na infolinii to samo, brak kompetentnych osób z dostępem. Infolinia odsyła do oddziału, który nie może mi udzielić informacji. Zgłosiłam reklamację, ale mają na rozpatrzenie 30 dni (w innych bankach 14 dni)! A ja potrzebuje dokumentu jak najszybciej.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak komunikacji z klientem, długi czas oczekiwania na dokumenty, długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji, zgłoszenia w iPKO obsługują osoby, które nie mają możliwości na nie odpowiedzieć i odsyłają do oddziału. Aby zamknąć konto, trzeba się pofatygować do oddziału i odstać swoje. Żenada nie bank.
  • ~Waldi / 2022-08-08 02:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdobywam nowe doświadczenia w relacji z bankiem.
    Wysłałem przelew US korxystając z formularza bankowego podatkowego . Po wysłaniu okazało się, że bank bez mojej zgody (i wiedzy) dopisuje tytuł przelewu, a w nim wyraz VAT - to wprowadzanie US w błąd, bo ja nie jestem vatowcem.
    Cóż za ignorant dopuścił aplikację IKO z takim błędem?! Zwolnić nieudacznika!!
  • ~WkurzonyJoe / 2022-02-12 08:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Trzy tygodnie to dla PKO BP za mało by wystawić zaświadczenie o saldzie kredytu wraz z promesą wykreślenia hipoteki z KW. Ostatecznie dokument zostaje wystawiony z błędnymi numerami KW. Reklamacja i ponowne oczekiwanie. Absolutny brak profesjonalizmu. Przez ten cyrk straciłem klienta na mieszkanie. Przestrzegam.
    ZaletyBardzo miła obsługa w oddziale, która z chęcią wyśle maila do centrali.
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na dokumenty potrzebne do sprzedaży nieruchomosci. Błędy w wystawionych dokumentach. Nierzetelny partner.
  • ~Xxx / 2022-07-20 13:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Oddział w Hrubieszowie, kolejki kilkugodzinne do obsługi. Nie chodzi nawet o okres urlopowy, jeśli chcesz coś załatwić osobiście musisz brać urlop. Z tego względu nie polecam.
  • ~Zofia / 2022-04-20 11:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Znikają pieniądze z kont, obciążają kosztami które nie są w umowie, nie rozliczają od razu konta, problem z wydostaniem własnych pieniędzy i zamknięciem konta, wprowadono oplany między własnymi kontami w tym banku i dziećmi, kiepska aplikacja z błędami. Mam konta w innych bankach i tamte to prawdziwe banki. Robienie w konia klientów bo tylko w nazwie mają bank polski
    WadyNajgorszy bank od stycznia
  • ~Adrian / 2022-03-01 22:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Podejście banku do swoich klientów jest na poziomie zerowym. W przypadku problemów z kontem (kradzież konta itp.) po złożeniu reklamacji od razu ją odrzucają. Nie wiem jak można w 24 godziny zweryfikować sytuację. Odrzucają reklamację bez możliwość złożenia odwołania, gdyż jest z góry nakreślone, że zostanie odrzucone. Jeśli z konta klienta znika kilka tysięcy, a bank nie reaguje, to coś jest nie tak. Zero zabezpieczeń przed takimi sytuacjami, a także zrozumienia i przyjęcia reklamacji pozytywnie. Jeżeli powierzam im swoje środki, to chyba powinny być bezpieczne.
    ZaletyBRAK!
    WadyPodejście do klienta, poszanowanie własność klienta.
  • ~Agata / 2023-06-09 13:47
    Ocena: 1.67 / 5
    To są szczyty złodziejstwa!!!! Mam konto w PKO BP od dawna ale od 01.06.2023 zaczeli mi pobierać opłate za spłate karty kredytowej jak za przelew zewnetrzny. Złożyłam reklamacje ale jakiś bezmózg odpisał, że żadnej opłaty nie widzi;)
    Zdecydowanie nie polecam, Bank schodzi na psy!!!!
    Zaletybrak
    Wadykoszty prowadzenia rachunku
  • ~Aleksandra / 2023-06-07 23:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat, aplikacja mobilna zablokowana,na infolinii skierowali do placówki, w placówce skierowali na infolinię, z infolinii znowu do placówki...Czy ja nie mam co robić? Nie śmieszne to jest. Kolejna wizyta w placówce będzie wypowiedzenie umowy. Na infolinii pytania do weryfikacji, to jakiś techniczne słowa o znaczeniu których ja nie wiem o co chodzi. Nie muszę wiedzieć
  • ~Andrzej / 2024-04-11 09:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank jak każdy inny , po jakimś czasie ma dosłownie w d... klienta .Nie pojawiają się sms aby potwierdzić transakcję , nie można się zalogować na e-puap , a w reklamacji odpisują że na taką sprawę maja miesiąc czasu !! To jak mam funkcjonować bez w/w sms ?
  • ~Aneta / 2024-02-12 11:14
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest jakaś porażka. Miesiąc w miesiąc to samo. Blokują kwoty wolne od zajęcia choć nie powinni. Walczy się na infolini dwa dni o oddanie. W tamtym miesiącu na koncie sam zrobił się debet, którego nie mam uruchomionego. A jak piszę zapytanie do banku dlaczego tak się dzieje że saldo nie pokrywa się z tym co mam na koncie i skąd te debety tona infolini słyszę że to nie jest możliwe, że to jakaś anomalia (miesiąc w miesiąc anomalia). A potem wszystko wraca do normy i przychodzi odpowiedź z banku że przecież wszystko jest ok. Dawno żaden bank nie robił że mnie takiego durnia co miesiąc.
    ZaletyKiedyś fajny bank. Obecnie złodziejstwo
    WadyBrak możliwości opiniowania na stronie banku. Każdy konsultant mówi co innego. Jakby przepisy banku zależały od punktu widzenia
  • ~Anna / 2021-12-16 16:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank to jeden wielki żart , na zaświadczenie o spłacie kredytu ( potrzebne do aktu notarialnego na szybko ) , obecny czas oczekiwania 2 tygodnie,interwencję w głównej siedzibie nic nie dają ( odpowiedź mają 30 dni) każdy inny bank max 10 dni, znajomi w M... 3 dni , zaświadczenie jak każde inne dlaczego tak długo każecie czekać, swoim klientom, gdzie inne banki potrafią to załatwić w pare dni???
    ZaletyObsługa klienta w okienku
    WadyBrak organizacji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1573
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1091
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 952
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167