Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 891 opinii

2.72 / 5

  • Oferta
    2.67
  • Obsługa klienta
    2.75
  • Prostota obsługi
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2023-03-18 08:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tego banku nikomu . Ratę podnieśli ponad 100 procent gdzie miałem stałą.
    ZaletyBrak
    WadyNie informują o podnoszeniu rat kredytu. Zero jakiej informacji.
  • ~Łukasz / 2023-03-18 08:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tego banku nikomu . Ratę podnieśli ponad 100 procent gdzie miałem stałą.
    ZaletyBrak
    WadyNie informują o podnoszeniu rat kredytu. Zero jakiej informacji.
  • ~Maciej W. / 2020-09-25 08:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Jedyne co ich poratowało to BLiK. W praktycznie każdym banku obsługują naburmuszone kasjerki. Kompletnie nieczytelne zestawienie przelewów, które miały miejsce w inny dzień niż podaje strona. Definitywnie kończę "współpracę"
    ZaletyPrzez telefon zawsze wszystko i szybko załatwiłem. (Jedyny funkcjonujący aspekt obsługi klienta.)
    WadyNajgorsze szambo to babska w oddziałach.
  • ~Malachit / 2025-03-14 13:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Panie latają tu i tam zamiast obsłużyć kolejkę klientów. Zadnego ubezpieczenia bym od nich nie brał. OC u nich to żenada. Lokaty strasznie niskie w innych banków znajdą się lepsze oferty. Brak osobnej osoby do kasy, oraz brak osobnej osoby do lokat, pożyczek i kredytów. Brak czasem potwierdzeń transakcji na papierze, brak podpisu, daty i pieczątki na dokumentach. Ważne dokumenty powinny być podpisywane własnoręcznie.
    ZaletyWC za darmo
    WadyDługie kolejki
  • ~Mania / 2024-07-23 17:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam minus 20 zł na koncie mimo pisma dającego mi dwa tygodnie na wpłatę codzienne nękanie kilkunastoma telefonami dziennie. Mimo że tłumaczyłam pieniądze zostaną wpłacone do wyznaczonej daty i tak telefony nie ustały. Odradzam serdecznie każdemu kto pomyśli Bank Polski to dobry Bank nic bardziej mylnego
    ZaletyBrak
    WadyNękanie
  • ~Misio / 2023-12-20 13:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Placówka kraków nowa huta os Centrum E 20XII2023 przyjmowani znajomi poza kolejnością
  • ~NieWażne / 2024-02-05 17:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzwoniąc na infolinię załącza się jakaś sekretarka, która utrudnia połączenie z konsultantem, każę zmienić jakieś hasło, które nawet nie wiadomo do czego służy, nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyBeznadzieja sekretarka
  • ~P / 2022-03-29 16:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Z obsługą przez telefon jest kiepsko. Dużo się trzeba nagardlowac aby się tam poważnie zajęto omawianym problemem.
    Przelewy za granicę to też porażka. Prawie dwa dni. A z zagranicy do PKO BP w tym samym dniu się księgują wpłaty.
    Warto uważać na płatne konta. Jedno gratis s za drugie kasują. Warto dobrze dopytać i sprawdzić.
  • ~piotr / 2023-05-30 22:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Człowiek założył tu konto bo chciał w polskim banku, ale państwowy gniot jest nie do zniesienia. Za każdym razem jak kupuję kryptowaluty to blokują kartę i trzeba do nich dzwonić. Za każdym razem robię zgłoszenie, żeby już w przyszłości nie blokowali i za każdym razem jest od nowa to samo.

    Druga sprawa: jako jedyny bank na świecie mają blokowanie konta po dwóch nieudanych próbach logowania. I nie załatwisz przez Internet, trzeba iść jak senior do okienka i stać w kolejce.
    Wadyniektóre procedury trzydzieści lat za cywilizowanym światem
  • ~Roman / 2023-05-04 15:33
    Ocena: 1.67 / 5

    Lokata na Dzień dobry dla Nowych Klientów w PKO BP niestety nie DZIAŁA. Próba założenia w/w lokaty z poziomu aplikacji kończy się błędem. Próbowałem wielokrotnie w dniu dzisiejszym /04.05.2023/ założyć taką lokatę. Otworzyłem rachunek w PKO wyłącznie ze względu na możliwość założenia w/w lokaty. Niestety oferta to oszustwo!
  • ~Roman / 2023-06-06 11:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak dla mnie bank porażka.
    Procedury tak stworzone, że nie ma możliwości nawiązania kontaktu z parownikami banku.
    Procedury sprzedaży usług bez zastrzeżeń. Kontakt możliwi i inicjowany ze strony banku.
    Natomiast jak już jesteś klientem i chcesz załatwić sprawę niestandardową.
    Kontakt tak bardzo utrudniony, że prawie niemożliwy.
    Chciałem porozmawiać z pracownikiem który prowadzi moja sprawę i się nie mogę dobić żadnym kanałem.
    Chyba napisze reklamację listowną.



    ZaletyCoraz mniej ich
    WadyProcedyry w banku tak nieprzyjazne klientowi, że razdę uciekać
  • ~Tomasz / 2020-03-03 09:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Po raz pierwszy od ponad sześciu lat zdarzyło mi się spóźnić z ratą kredytu i karty kredytowej. Spóźnienie to niecałe dwa tygodnie, a presja i sposób komunikacji z banku jest jakbym wyłudził kredyt. Nikt nie zapytał co jest przyczyną, kiedy ureguluję tylko z buta dostałem serię żądań jak od terrorysty. Takie bombardowanie o poranku obraca dzień w gruzy i rodzi jedynie nienawiść do tej instytucji. Jak tak można? Na szczęście za chwilę spłacę ich całkowicie i zapomnę o tej beznadziejnej instytucji. Mam porównanie z Santander Bank, gdzie mamy kredyt firmowy i też w pakiecie pojawiło się opóźnienie bo trochę wystawił nas kontrahent. Tam uprzejmie Pani zapytała co jest przyczyną, zanotowała deklarowaną datę wpłaty i uprzejmie życzyła miłego dnia oraz szybkiego rozwiązania problemu. Czy naprawdę w PKO BP ktokolwiek sądzi, że strasząc zyska więcej?!
  • ~Ula / 2022-09-21 13:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Klient musi płacić za błędy obsługi. Mało przyjazna instytucja. Zwłaszcza oddziały w małych miastach. Nie polecam
  • ~Zbigniew P / 2023-01-02 09:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam,

    Zmieniałem karte kredytową na nową. Nowa karta przyszła.
    Trzeba było ją aktywować, nie udało się jednak tego zrobić przez IPKO and IKO.
    Po wizycie w banku , Pani powiedziała, że nie wie czemu tak jest i karta jest "chyba wadliwa".
    Po rozmowie z inną Panią , ta stwierdziła, że karta jest "chwilowo zablokowana" i żebym dzwonił na infolinie.
    Nie mogłem zadzwonić na infolinie bo "nie mam dostępu do serwisu telefonicznego"...
    Musiałem odblokować ten dostęp ... telefonicznie !. BOT z którym rozmawiałem mega nieintuycyjny. Szereg pytań, nadawanie hasła itd. ogólnie procedura mega nie przyjemna.
    Po zmianie hasła pierwszego logowania na właściwy - NARESZCIE odebrał pracownik infolinii ...
    Pani zadaje pytania autoryzacyjne - czy mam kredyt odnawialny lub debet na koncie. Proszę o wyjąsnienie pytania bo nie wiem co znaczy "kredyt odnawialny". Pani oburzona, że tego nie rozumiem karze mi konkretnie odpowiedzieć TAK / NIE. Jak ma odpowiedzieć skoro nie rozumiem pytania ? Pani już rozdrażniona, że mam wybrać TAK / NIE i koniec.
    Po około 2-3 godzinach i rozmowie z chyba 4 pracownikami udało się wreszcie odblokować kartę !

    Generalnie - ocena 2/10.
  • ~Elżbieta / 2022-02-09 16:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Placówka we Włocławku ul . Warszawska najgorsza chyba w całej Polsce , na cały bank 2 osoby obsługujące, pan z ochrony bardzo nie miły
  • ~Aferzytka / 2020-06-25 08:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Kłamstwa co do kont założonych i do tego pieniędzmi na dzieci dysponują jak chcą non stop giną mi pieniądze z konta
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwo
  • ~Alex / 2022-10-16 13:57
    Ocena: 1.33 / 5
    No customer support at all. The worst customer support from all services I have ever used in the world!
    If your card is blocked - prepare to stay with it forever!
    Zaletynone
    Wadyeverything
  • ~Alicja / 2021-11-08 15:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Debetu nie da się zamknąć przez aplikację (jest taka zakładka ale się nieda nawet jak środki są na koncie i nie wykorzystuję debetu), nie widać go w aplikacji (tego że zaczynam korzystać z debetu), obsługa pani która zakładała mi konto i później ponownie u niej byłam w tej sprawie wprowadziła mnie w błąd i nie zamknęła mi debetu, skutek był taki że na czyszczenie w BIKu do zmaksymalizowania zdolności kredytowej muszę czekać kolejny tydzień, bank po zapłacie w sklepie księguje tą opłatę do 9 dni!!! To wisi mi na koncie i nie mogę go zamknąć. Czasy gdy ten bank był dobry to przeszłość. Dla mnie nic dobrego nią on do zaoferowania.
    ZaletyJuż niema
    Wady- wprowadzanie w błąd klienta
    - ignorowanie tego poco przyszedł (wydania dyspozycji)
    - aplikacja w której nie można zrobić tego co w niej jest niby możliwe
  • ~Aneta / 2022-07-27 10:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeden z gorszych banków.... Rata kapitałowa od 4 miesięcy wynosi 0.00 a płacone jest 1300 zł za kredyt własny kąt. Żarty..... A obsługa oczywiście udaje głupa... Przelewy nie przychodzą. Pióra pieniądze po parę dni zanim łaskawie przęsła je na konto. Odradzam zlodzieji
    ZaletyŻadne
    WadySame wady
  • ~Anżei / 2020-08-31 17:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłem związany z tym bankiem około 5 lat, brak zniżek dla starych klientów. Sztandarowy produkt dla mas, czyli konto za zero wcale nie jest za zero - szereg warunków do spełnienia. Pierwszy lepszy bank, którego głównym udziałowcem nie jest państwo polskie, a prywatny przedsiębiorca oferuje znacznie więcej dla zwykłego użytkownika. Opłaty w banku są wysokie, nawet dla konta osobistego, nie wspominając o koncie walutowym - z tym jest dopiero cyrk.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2018
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1210
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 869
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2988