Kompletna porażka ze strony pracowników banku PKO BP!
Ale na tym nie koniec.
Kiedy chcieliśmy zrezygnować ze wszystkich produktów dopiero zaczęły się schody!
Bank PKO BP pazurami i zębami trzymał się nas, nie chcąc wypuścić i zrezygnować z usług które mieliśmy u nich. Cały proces rozstawania trwał 4 miesiące!!! Tylko po to aby ciągnąć prowizje z produktów które były otwarte.
Ale na tym nie koniec!!!
Po roku od likwidacji wszystkich produktów bank PKO BP nadal nie chce wystawić wszystkich zaświadczeń, mimo iż za nie zapłaciliśmy!!!
Sprawa prawdopodobnie trafi do prasy i rzecznika praw konsumenta.
Zaletybrak
Wadytragiczna obsługa, mało kompetentni pracownicy, kłamią i nie odbierają telefonów od klientów. Infolinia nic nie może, pracownicy mimo obietnic nie oddzwaniają. Żenada, że taka niekompetencja umożliwia im funkcjonowanie na rynku.