Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 878 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.73
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2023-01-04 18:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję Pani, pracownicy banku przy ul. Barczewskiego w Olsztynie za obsługę w dn. 04.01.2023r po godz. 15-ej. (Założenie konta, przesłanie wniosku do ZUs, zastrzeżenie książeczki PKO). Obsługa kompleksowa, profesjonalna, Pani cierpliwa i pomocna. Dziękuję.
  • ~Katarzyna P. / 2023-01-02 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Godziny sesji mają się nijak do tego, kiedy pieniądze pojawią się na koncie. Zlecam w innym banku szereg przelewów, które wychodzą na różne konta. Wszystkie wchodzą pierwszą sesją przychodzącą - oprócz PKO BP. Tutaj te pieniądze krążą sobie kilka godzin, może wejdą kolejną sesją, może nie, nigdy nie wiadomo. To jest nie do pomyślenia.
  • ~Zbigniew P / 2023-01-02 09:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam,

    Zmieniałem karte kredytową na nową. Nowa karta przyszła.
    Trzeba było ją aktywować, nie udało się jednak tego zrobić przez IPKO and IKO.
    Po wizycie w banku , Pani powiedziała, że nie wie czemu tak jest i karta jest "chyba wadliwa".
    Po rozmowie z inną Panią , ta stwierdziła, że karta jest "chwilowo zablokowana" i żebym dzwonił na infolinie.
    Nie mogłem zadzwonić na infolinie bo "nie mam dostępu do serwisu telefonicznego"...
    Musiałem odblokować ten dostęp ... telefonicznie !. BOT z którym rozmawiałem mega nieintuycyjny. Szereg pytań, nadawanie hasła itd. ogólnie procedura mega nie przyjemna.
    Po zmianie hasła pierwszego logowania na właściwy - NARESZCIE odebrał pracownik infolinii ...
    Pani zadaje pytania autoryzacyjne - czy mam kredyt odnawialny lub debet na koncie. Proszę o wyjąsnienie pytania bo nie wiem co znaczy "kredyt odnawialny". Pani oburzona, że tego nie rozumiem karze mi konkretnie odpowiedzieć TAK / NIE. Jak ma odpowiedzieć skoro nie rozumiem pytania ? Pani już rozdrażniona, że mam wybrać TAK / NIE i koniec.
    Po około 2-3 godzinach i rozmowie z chyba 4 pracownikami udało się wreszcie odblokować kartę !

    Generalnie - ocena 2/10.
  • ~S / 2022-12-28 11:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Od pewnego czasu mam konto w banku PKO BP Oddział I ul.Ks. Piotra Skargi we Wrocławiu. Stwierdzam, że bank ten należy zaliczyć do jednego z lepszych we Wrocławiu. Mam szczęście korzystać z pomocy Doradcy Klienta Pani A.R., jestem pełen podziwu co do umiejętności i profesjonalności mojego Doradcy. Z pewnym przekonaniem polecam ten bank.
  • ~Barbara / 2022-12-14 13:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Niniejszym wyrażam najwyższe uznanie dla wieloletniej pracy w charakterze doradcy bankowości osobistej w PKO Gdynia
    Pani Renacie Kurasiak. Pani Renata przez kilkunastoletni okres współpracy zawsze wykazywała się ogromną życzliwością, wyrozumiałością dla mojej ignorancji finansowej i kulturą osobistą. Takich pracowników powinno się hołubić i szanować, stawiać za wzór młodym następcom i trzymać jak najdłużej w pracy. Wyrazy uznania i szacunku. Wszystkiego najlepszego
    życzy Barbara Jaszczuk - Szymankiewicz z Gdyni.
  • ~neu007 / 2022-12-14 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, brak poczucia jakiejkolwiek odpowiedzialności za to co się powiedziało. Zero chęci udzielenia pomocy klientowi w rozwiązaniu prostej sprawy. Nie polecam nikomu.
    ZaletyBrak
    WadyOpis wyżej.
  • ~Bogumił / 2022-12-09 16:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Przemiła obsługa. W ododziale 12 w Szczecinie. Wszystkie sprawy precyzyjnie i szybko. Obsługa zawsze pomocna. Polecam.
  • ~Ewa / 2022-12-06 20:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Koniecznie chcę się podzielić moją opinią odnośnie pomocy jaką uzyskałam od Pana Bartosza D.-Doradcy w oddziale 15 PKO BP. W Poznaniu. Pomoc wyszła poza standardowe granice obsługi klienta. Pan Bartosz wykazał bardzo rozległą profesjonalną wiedzę różnych kont bankowych, a także systemów bankowych online. Uważnie wysłuchał opisu moich potrzeb finansowych. Doradził mi odnośnie typu konta, które odpowiadało najlepiej mojej sytuacji. Pomógł mi tez ustanowić konto samoobsługowe i dokładnie wytłumaczył jego działanie. Wykazał wyjątkową cierpliwość, a także wyjątkową wiedzę związaną z systemami finansowymi, oraz wszystko to przeprowadził w bardzo miłej atmosferze. Jestem absolutnie zachwyconą usługą jaką mi zaoferował, aby zadowolić moje potrzeby finansowe. Gdyby wszyscy pracownicy tak oddziaływali z klientami to płacenie rachunków byłoby bezbolesne!
    Należy się Panu Bartoszowi uznanie za doskonałą pracę i oddziaływanie z klientem. Jeszcze raz bardzo dziękuję!
  • ~Agnieszka / 2022-12-06 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultacje telefoniczne dramat nikt nie potrafi pomoc.. Omijać ten Bank z daleka.
    ZaletyBrak
    WadySame wady.
  • ~Nienawidze tego banku / 2022-12-01 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku. Uciekac od niego!!! Sluchajcie ludzie mialam limit odnawialny na 10 000 zl on zostal mi wypowiedziany po ok 3 miesiacac zostalo mi do splacenia okolo 7 tysiecy zlotych bo bank pobieral sobie ile chce przez ten czas pozniej mi wyslali ugode na 10 000tys zl plus jakies odsetki ratalne co w calosci wyszlo ponad 11 000 zl. Myslicie ze proporcjonalnie zostalo to pomniejszone? Absolutnie nagle mam do splacebia ponad 9000 tys zlotych to sa jakies zarty...
  • ~Aleksander / 2022-11-29 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści! Znikają mi pieniądze z konta, dopiero jakiś czas temu się zorientowałem. Zgłosiłem 2 reklamację, nie potrafią udzielić odpowiedzi. Wymyślają odsetki, których nie ma w umowie, ani regulaminie, tłumacza błędne saldo tym że środki księguje się 7dni!! Średniowiecze
  • ~Szymon / 2022-11-29 10:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa wykonana bardzo profesjonalnie polecam korzystanie z usług banku PKO bp.
  • ~Margo / 2022-11-27 01:42
    Ocena: 1.00 / 5
    25 listopada weszłam do placówki bankowej w Łodzi przy ulicy Aleksandrowskiej róg Rydzowej z zapytaniem, czy jest możliwość wymiany 10 złotych w papierku, które było sklejone taśmą. Wiem, że jest taka możliwość. Pani obsługująca wraz z koleżankami tam pracującymi udzielała mi "cennych rad", że powinnam założyć u nich konto. A to,że ludzie przychodzą do ich placówki nie będąc ich klientami i robią różne przelewy, wpłaty itd. Jedna z pań obsługujących uniosła się nawet za bardzo dając ujście swoim negatywnym emocjom. Pieniądze zostały mi wymienione,ale poczułam się po wyjściu z tej placówki, jak przysłowiowe zero zmieszane z łajnem. Nigdy nie skorzystam z ich usług. Nie polecam tej placówki, która wszelkimi sposobami usiłuje "łapać w sieć" klientów.
    ZaletyŻadnych.
    WadyNiemiła obsługa.
  • ~Renata / 2022-11-25 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    kilka telefonów za prostą czynnością dodaniem karty do apki ipko- bez rezultatu. Reakcja na jakąkolwiek czynność trwa po kilkanaście godzin lub DNI!!!- potwierdzenie przelewu przy przelewie wymagającym potwierdzenia czeka się do dwóch godzin albo dłużej SZOK!!
    Zaletynie ma
    WadyCzas realizacji prostych czynności jest nie do przyjęcia.
  • ~add / 2022-11-22 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Znikają pieniadze z konta. Przez tych zlodzieji musze isc do ksiegowej ktora mi wyliczy na ile mnie oszukali.
    Wady100%
  • ~Ania / 2022-11-22 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Niekompetentni pracownicy, w każdym oddziale mówią co innego, na infolinii jeszcze inaczej, nie pomoga a zaszkodzą. Tragedia. Nie polecam nikomu tego dziadowskiego banku.
    ZaletyZadnych
  • ~Kamil / 2022-11-22 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank z poprzedniej epoki. Żeby coś załatwić w oddziale trzeba sobie zarezerwować 2-3 godziny, obsługa bardzo nie miła w każdym oddziale jakim byłem (4-5 oddziałów), chyba ich tam tak szkolą. Pobierają opłaty nie zgodne z tabelą, przykład: zamknąłem konto indywidualne (nazwa konta: za zero) po 16 latach jako ich klient, naliczyli mi 4,90 zł prowizji za kartę (wg ich tabeli opłat-opłata za brak minimalnych transakcji to prowizja 10 zł), gdzie zrobiłem co najmniej 5 transakcji kartą (ich wymóg 5 transakcji). Biorą prowizję za 2 i kolejne przelewy z kont oszczędnościowych na własny rachunek, jeżeli wykona się go przez aplikację lub stronę www banku, darmowe tylko w oddziale po spędzeniu 2-3 godzin w oddziale. Jeżeli potrafisz korzystać z aplikacji, bankomatu/wpłatomatu, strony www, umiesz ustalić dopasowane do swoich potrzeb limity wypłat i przelewów i nie potrzebujesz mało przyjemnych wizyt w oddziale szkoda czasu na ten bank. Nie polecam i przestrzegam przed tym bankiem z nazwy tylko polski.
    ZaletyAplikacja, chodzi bardzo płynnie
    WadyFatalna obsługa, niezgodne z tabelą opłat i prowizji pobierane przez bank prowizje
  • ~Michał / 2022-11-17 12:07
    Ocena: 4.33 / 5
    Od nastu lat jestem w tym banku i nie miałem żadnych nieprzyjemności.
    ZaletyPrzyjemny personel.
    Bardzo porządna i czytelna aplikacja.
    Nie spamują ofertami na email
    WadyNiskie ocenianie zdolności kredytowej względem innych banków.
  • ~Paweł / 2022-11-14 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej przestarzały bank w Polsce. Jesień średniowiecza pod każdym względem.
    Zaletybrak
    WadyEpopea na 2 tomy
  • ~Dr_who / 2022-11-13 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujące. Spłaciłem kredyt przed czasem. Zamknęli kredyt w aplikacji i naliczyli sobie 4 zł nie wiadomo za co. Nie wiadomo też, gdzie te pieniądze wpłacić. Nikt na infolinii nie wie, nikt również w 2 placówkach, które odwiedziłem. To jakiś żart?

    Zrobili tylko beż żadnej konsultacji negatywny wpis w BIK.

    Zamykam tam konto, bo to jest poziom komuchów. Nigdy więcej styczności z tym bankiem.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni ludzie,
    Ignorowanie problemu przez pracowników
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960