strona 23 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~Agnieszka / 2023-01-04 18:32
Bardzo dziękuję Pani, pracownicy banku przy ul. Barczewskiego w Olsztynie za obsługę w dn. 04.01.2023r po godz. 15-ej. (Założenie konta, przesłanie wniosku do ZUs, zastrzeżenie książeczki PKO). Obsługa kompleksowa, profesjonalna, Pani cierpliwa i pomocna. Dziękuję. -
-
~Katarzyna P. / 2023-01-02 11:48
Godziny sesji mają się nijak do tego, kiedy pieniądze pojawią się na koncie. Zlecam w innym banku szereg przelewów, które wychodzą na różne konta. Wszystkie wchodzą pierwszą sesją przychodzącą - oprócz PKO BP. Tutaj te pieniądze krążą sobie kilka godzin, może wejdą kolejną sesją, może nie, nigdy nie wiadomo. To jest nie do pomyślenia. -
~Zbigniew P / 2023-01-02 09:26
Witam,
Zmieniałem karte kredytową na nową. Nowa karta przyszła.
Trzeba było ją aktywować, nie udało się jednak tego zrobić przez IPKO and IKO.
Po wizycie w banku , Pani powiedziała, że nie wie czemu tak jest i karta jest "chyba wadliwa".
Po rozmowie z inną Panią , ta stwierdziła, że karta jest "chwilowo zablokowana" i żebym dzwonił na infolinie.
Nie mogłem zadzwonić na infolinie bo "nie mam dostępu do serwisu telefonicznego"...
Musiałem odblokować ten dostęp ... telefonicznie !. BOT z którym rozmawiałem mega nieintuycyjny. Szereg pytań, nadawanie hasła itd. ogólnie procedura mega nie przyjemna.
Po zmianie hasła pierwszego logowania na właściwy - NARESZCIE odebrał pracownik infolinii ...
Pani zadaje pytania autoryzacyjne - czy mam kredyt odnawialny lub debet na koncie. Proszę o wyjąsnienie pytania bo nie wiem co znaczy "kredyt odnawialny". Pani oburzona, że tego nie rozumiem karze mi konkretnie odpowiedzieć TAK / NIE. Jak ma odpowiedzieć skoro nie rozumiem pytania ? Pani już rozdrażniona, że mam wybrać TAK / NIE i koniec.
Po około 2-3 godzinach i rozmowie z chyba 4 pracownikami udało się wreszcie odblokować kartę !
Generalnie - ocena 2/10. -
~S / 2022-12-28 11:42
Od pewnego czasu mam konto w banku PKO BP Oddział I ul.Ks. Piotra Skargi we Wrocławiu. Stwierdzam, że bank ten należy zaliczyć do jednego z lepszych we Wrocławiu. Mam szczęście korzystać z pomocy Doradcy Klienta Pani A.R., jestem pełen podziwu co do umiejętności i profesjonalności mojego Doradcy. Z pewnym przekonaniem polecam ten bank. -
~Barbara / 2022-12-14 13:05
Niniejszym wyrażam najwyższe uznanie dla wieloletniej pracy w charakterze doradcy bankowości osobistej w PKO Gdynia
Pani Renacie Kurasiak. Pani Renata przez kilkunastoletni okres współpracy zawsze wykazywała się ogromną życzliwością, wyrozumiałością dla mojej ignorancji finansowej i kulturą osobistą. Takich pracowników powinno się hołubić i szanować, stawiać za wzór młodym następcom i trzymać jak najdłużej w pracy. Wyrazy uznania i szacunku. Wszystkiego najlepszego
życzy Barbara Jaszczuk - Szymankiewicz z Gdyni. -
~neu007 / 2022-12-14 10:42
Totalne dno, brak poczucia jakiejkolwiek odpowiedzialności za to co się powiedziało. Zero chęci udzielenia pomocy klientowi w rozwiązaniu prostej sprawy. Nie polecam nikomu. ZaletyBrakWadyOpis wyżej. -
~Bogumił / 2022-12-09 16:42
Przemiła obsługa. W ododziale 12 w Szczecinie. Wszystkie sprawy precyzyjnie i szybko. Obsługa zawsze pomocna. Polecam. -
~Ewa / 2022-12-06 20:37
Koniecznie chcę się podzielić moją opinią odnośnie pomocy jaką uzyskałam od Pana Bartosza D.-Doradcy w oddziale 15 PKO BP. W Poznaniu. Pomoc wyszła poza standardowe granice obsługi klienta. Pan Bartosz wykazał bardzo rozległą profesjonalną wiedzę różnych kont bankowych, a także systemów bankowych online. Uważnie wysłuchał opisu moich potrzeb finansowych. Doradził mi odnośnie typu konta, które odpowiadało najlepiej mojej sytuacji. Pomógł mi tez ustanowić konto samoobsługowe i dokładnie wytłumaczył jego działanie. Wykazał wyjątkową cierpliwość, a także wyjątkową wiedzę związaną z systemami finansowymi, oraz wszystko to przeprowadził w bardzo miłej atmosferze. Jestem absolutnie zachwyconą usługą jaką mi zaoferował, aby zadowolić moje potrzeby finansowe. Gdyby wszyscy pracownicy tak oddziaływali z klientami to płacenie rachunków byłoby bezbolesne!
Należy się Panu Bartoszowi uznanie za doskonałą pracę i oddziaływanie z klientem. Jeszcze raz bardzo dziękuję! -
-
~Agnieszka / 2022-12-06 19:43
Konsultacje telefoniczne dramat nikt nie potrafi pomoc.. Omijać ten Bank z daleka. ZaletyBrakWadySame wady. -
~Nienawidze tego banku / 2022-12-01 18:27
Nie polecam tego banku. Uciekac od niego!!! Sluchajcie ludzie mialam limit odnawialny na 10 000 zl on zostal mi wypowiedziany po ok 3 miesiacac zostalo mi do splacenia okolo 7 tysiecy zlotych bo bank pobieral sobie ile chce przez ten czas pozniej mi wyslali ugode na 10 000tys zl plus jakies odsetki ratalne co w calosci wyszlo ponad 11 000 zl. Myslicie ze proporcjonalnie zostalo to pomniejszone? Absolutnie nagle mam do splacebia ponad 9000 tys zlotych to sa jakies zarty... -
~Aleksander / 2022-11-29 19:59
Oszuści! Znikają mi pieniądze z konta, dopiero jakiś czas temu się zorientowałem. Zgłosiłem 2 reklamację, nie potrafią udzielić odpowiedzi. Wymyślają odsetki, których nie ma w umowie, ani regulaminie, tłumacza błędne saldo tym że środki księguje się 7dni!! Średniowiecze
-
~Szymon / 2022-11-29 10:56
Obsługa wykonana bardzo profesjonalnie polecam korzystanie z usług banku PKO bp. -
~Margo / 2022-11-27 01:42
25 listopada weszłam do placówki bankowej w Łodzi przy ulicy Aleksandrowskiej róg Rydzowej z zapytaniem, czy jest możliwość wymiany 10 złotych w papierku, które było sklejone taśmą. Wiem, że jest taka możliwość. Pani obsługująca wraz z koleżankami tam pracującymi udzielała mi "cennych rad", że powinnam założyć u nich konto. A to,że ludzie przychodzą do ich placówki nie będąc ich klientami i robią różne przelewy, wpłaty itd. Jedna z pań obsługujących uniosła się nawet za bardzo dając ujście swoim negatywnym emocjom. Pieniądze zostały mi wymienione,ale poczułam się po wyjściu z tej placówki, jak przysłowiowe zero zmieszane z łajnem. Nigdy nie skorzystam z ich usług. Nie polecam tej placówki, która wszelkimi sposobami usiłuje "łapać w sieć" klientów. ZaletyŻadnych.WadyNiemiła obsługa. -
~Renata / 2022-11-25 08:43
kilka telefonów za prostą czynnością dodaniem karty do apki ipko- bez rezultatu. Reakcja na jakąkolwiek czynność trwa po kilkanaście godzin lub DNI!!!- potwierdzenie przelewu przy przelewie wymagającym potwierdzenia czeka się do dwóch godzin albo dłużej SZOK!! Zaletynie maWadyCzas realizacji prostych czynności jest nie do przyjęcia. -
~add / 2022-11-22 21:02
Znikają pieniadze z konta. Przez tych zlodzieji musze isc do ksiegowej ktora mi wyliczy na ile mnie oszukali. Wady100% -
~Ania / 2022-11-22 13:52
Nie polecam! Niekompetentni pracownicy, w każdym oddziale mówią co innego, na infolinii jeszcze inaczej, nie pomoga a zaszkodzą. Tragedia. Nie polecam nikomu tego dziadowskiego banku. ZaletyZadnych -
-
~Kamil / 2022-11-22 11:30
Bank z poprzedniej epoki. Żeby coś załatwić w oddziale trzeba sobie zarezerwować 2-3 godziny, obsługa bardzo nie miła w każdym oddziale jakim byłem (4-5 oddziałów), chyba ich tam tak szkolą. Pobierają opłaty nie zgodne z tabelą, przykład: zamknąłem konto indywidualne (nazwa konta: za zero) po 16 latach jako ich klient, naliczyli mi 4,90 zł prowizji za kartę (wg ich tabeli opłat-opłata za brak minimalnych transakcji to prowizja 10 zł), gdzie zrobiłem co najmniej 5 transakcji kartą (ich wymóg 5 transakcji). Biorą prowizję za 2 i kolejne przelewy z kont oszczędnościowych na własny rachunek, jeżeli wykona się go przez aplikację lub stronę www banku, darmowe tylko w oddziale po spędzeniu 2-3 godzin w oddziale. Jeżeli potrafisz korzystać z aplikacji, bankomatu/wpłatomatu, strony www, umiesz ustalić dopasowane do swoich potrzeb limity wypłat i przelewów i nie potrzebujesz mało przyjemnych wizyt w oddziale szkoda czasu na ten bank. Nie polecam i przestrzegam przed tym bankiem z nazwy tylko polski. ZaletyAplikacja, chodzi bardzo płynnieWadyFatalna obsługa, niezgodne z tabelą opłat i prowizji pobierane przez bank prowizje -
~Michał / 2022-11-17 12:07
Od nastu lat jestem w tym banku i nie miałem żadnych nieprzyjemności. ZaletyPrzyjemny personel.
Bardzo porządna i czytelna aplikacja.
Nie spamują ofertami na emailWadyNiskie ocenianie zdolności kredytowej względem innych banków. -
~Paweł / 2022-11-14 16:17
Najbardziej przestarzały bank w Polsce. Jesień średniowiecza pod każdym względem. ZaletybrakWadyEpopea na 2 tomy -
~Dr_who / 2022-11-13 22:34
Żenujące. Spłaciłem kredyt przed czasem. Zamknęli kredyt w aplikacji i naliczyli sobie 4 zł nie wiadomo za co. Nie wiadomo też, gdzie te pieniądze wpłacić. Nikt na infolinii nie wie, nikt również w 2 placówkach, które odwiedziłem. To jakiś żart?
Zrobili tylko beż żadnej konsultacji negatywny wpis w BIK.
Zamykam tam konto, bo to jest poziom komuchów. Nigdy więcej styczności z tym bankiem.ZaletyBrakWadyNiekompetentni ludzie,
Ignorowanie problemu przez pracowników
strona 23 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »