Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 878 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.73
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2023-07-17 20:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejny bank. Nie respektują przepisów i potrafią zająć pieniążki z 500+. Podobno system nie widzi, że są to środki zwolnione z zajęcia.
    ZaletyBrak
    WadyPotrafią zająć środki z ZUS z 500+
  • ~TT / 2022-01-19 16:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeden z najgorszych banków w Polsce. Wszystko jest dobrze dopóki klient nie potrzebuje dokumentów, lub załatwienia jakieś sprawy. Wystawienie zwykłego oświadczenia do wpisu hipotecznego trwa już ponad miesiąc. Do tego NIKT nie może mi udzielić żadnych informacji. Pani w oddziale hipotecznym wysyła podobno prośby i przypomnienia do back office, ale nie otrzymuje odpowiedzi i nic nie wie. Sprawy zgłoszone przez iPKO nie zostają załatwione, gdyż osoby obsługujące zgłoszenia nie mają dostępu do moich danych, więc też nic nie wiedzą - SIC! Mogą tylko napisać zgłoszenie do back office, ale nie ma odpowiedzi. Na infolinii to samo, brak kompetentnych osób z dostępem. Infolinia odsyła do oddziału, który nie może mi udzielić informacji. Zgłosiłam reklamację, ale mają na rozpatrzenie 30 dni (w innych bankach 14 dni)! A ja potrzebuje dokumentu jak najszybciej.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak komunikacji z klientem, długi czas oczekiwania na dokumenty, długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji, zgłoszenia w iPKO obsługują osoby, które nie mają możliwości na nie odpowiedzieć i odsyłają do oddziału. Aby zamknąć konto, trzeba się pofatygować do oddziału i odstać swoje. Żenada nie bank.
  • ~Waldi / 2022-08-08 02:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdobywam nowe doświadczenia w relacji z bankiem.
    Wysłałem przelew US korxystając z formularza bankowego podatkowego . Po wysłaniu okazało się, że bank bez mojej zgody (i wiedzy) dopisuje tytuł przelewu, a w nim wyraz VAT - to wprowadzanie US w błąd, bo ja nie jestem vatowcem.
    Cóż za ignorant dopuścił aplikację IKO z takim błędem?! Zwolnić nieudacznika!!
  • ~WkurzonyJoe / 2022-02-12 08:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Trzy tygodnie to dla PKO BP za mało by wystawić zaświadczenie o saldzie kredytu wraz z promesą wykreślenia hipoteki z KW. Ostatecznie dokument zostaje wystawiony z błędnymi numerami KW. Reklamacja i ponowne oczekiwanie. Absolutny brak profesjonalizmu. Przez ten cyrk straciłem klienta na mieszkanie. Przestrzegam.
    ZaletyBardzo miła obsługa w oddziale, która z chęcią wyśle maila do centrali.
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na dokumenty potrzebne do sprzedaży nieruchomosci. Błędy w wystawionych dokumentach. Nierzetelny partner.
  • ~Xxx / 2022-07-20 13:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Oddział w Hrubieszowie, kolejki kilkugodzinne do obsługi. Nie chodzi nawet o okres urlopowy, jeśli chcesz coś załatwić osobiście musisz brać urlop. Z tego względu nie polecam.
  • ~Zofia / 2022-04-20 11:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Znikają pieniądze z kont, obciążają kosztami które nie są w umowie, nie rozliczają od razu konta, problem z wydostaniem własnych pieniędzy i zamknięciem konta, wprowadono oplany między własnymi kontami w tym banku i dziećmi, kiepska aplikacja z błędami. Mam konta w innych bankach i tamte to prawdziwe banki. Robienie w konia klientów bo tylko w nazwie mają bank polski
    WadyNajgorszy bank od stycznia
  • ~Adrian / 2022-03-01 22:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Podejście banku do swoich klientów jest na poziomie zerowym. W przypadku problemów z kontem (kradzież konta itp.) po złożeniu reklamacji od razu ją odrzucają. Nie wiem jak można w 24 godziny zweryfikować sytuację. Odrzucają reklamację bez możliwość złożenia odwołania, gdyż jest z góry nakreślone, że zostanie odrzucone. Jeśli z konta klienta znika kilka tysięcy, a bank nie reaguje, to coś jest nie tak. Zero zabezpieczeń przed takimi sytuacjami, a także zrozumienia i przyjęcia reklamacji pozytywnie. Jeżeli powierzam im swoje środki, to chyba powinny być bezpieczne.
    ZaletyBRAK!
    WadyPodejście do klienta, poszanowanie własność klienta.
  • ~Agata / 2023-06-09 13:47
    Ocena: 1.67 / 5
    To są szczyty złodziejstwa!!!! Mam konto w PKO BP od dawna ale od 01.06.2023 zaczeli mi pobierać opłate za spłate karty kredytowej jak za przelew zewnetrzny. Złożyłam reklamacje ale jakiś bezmózg odpisał, że żadnej opłaty nie widzi;)
    Zdecydowanie nie polecam, Bank schodzi na psy!!!!
    Zaletybrak
    Wadykoszty prowadzenia rachunku
  • ~Aleksandra / 2023-06-07 23:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat, aplikacja mobilna zablokowana,na infolinii skierowali do placówki, w placówce skierowali na infolinię, z infolinii znowu do placówki...Czy ja nie mam co robić? Nie śmieszne to jest. Kolejna wizyta w placówce będzie wypowiedzenie umowy. Na infolinii pytania do weryfikacji, to jakiś techniczne słowa o znaczeniu których ja nie wiem o co chodzi. Nie muszę wiedzieć
  • ~Andrzej / 2024-04-11 09:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank jak każdy inny , po jakimś czasie ma dosłownie w d... klienta .Nie pojawiają się sms aby potwierdzić transakcję , nie można się zalogować na e-puap , a w reklamacji odpisują że na taką sprawę maja miesiąc czasu !! To jak mam funkcjonować bez w/w sms ?
  • ~Aneta / 2024-02-12 11:14
    Ocena: 1.67 / 5
    To jest jakaś porażka. Miesiąc w miesiąc to samo. Blokują kwoty wolne od zajęcia choć nie powinni. Walczy się na infolini dwa dni o oddanie. W tamtym miesiącu na koncie sam zrobił się debet, którego nie mam uruchomionego. A jak piszę zapytanie do banku dlaczego tak się dzieje że saldo nie pokrywa się z tym co mam na koncie i skąd te debety tona infolini słyszę że to nie jest możliwe, że to jakaś anomalia (miesiąc w miesiąc anomalia). A potem wszystko wraca do normy i przychodzi odpowiedź z banku że przecież wszystko jest ok. Dawno żaden bank nie robił że mnie takiego durnia co miesiąc.
    ZaletyKiedyś fajny bank. Obecnie złodziejstwo
    WadyBrak możliwości opiniowania na stronie banku. Każdy konsultant mówi co innego. Jakby przepisy banku zależały od punktu widzenia
  • ~Anna / 2021-12-16 16:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank to jeden wielki żart , na zaświadczenie o spłacie kredytu ( potrzebne do aktu notarialnego na szybko ) , obecny czas oczekiwania 2 tygodnie,interwencję w głównej siedzibie nic nie dają ( odpowiedź mają 30 dni) każdy inny bank max 10 dni, znajomi w M... 3 dni , zaświadczenie jak każde inne dlaczego tak długo każecie czekać, swoim klientom, gdzie inne banki potrafią to załatwić w pare dni???
    ZaletyObsługa klienta w okienku
    WadyBrak organizacji
  • ~Biker / 2023-06-08 06:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank nie przyjazny Klientom, którzy maja konto od wielu lat, są to dobrze. Olewaja, nie oddzwaniają.
    Opiekun konta AURUM mieć nie może pomoc - dramat. Dla nowego klienta same zachęty i pseudo dobre oferty.
    Spóźnisz się z płatnością to nasyłają jakieś Intrum i innych pajaców - wstyd.
    Nieodzowności z ofertami, nie proponują rozwiązań dla Klientów. Nie polecam.
    Zmieniam bank na OBSADZONY MENTALNIE W XXI wieku.
    Mbank, ING.
    .
    ZaletyBrak
    WadyDużo. Brak dbania o klienta i współpracę
  • ~bożka / 2018-09-13 18:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Rok temu wpłaciłam pieniądze na Konto w Banku PKO S.A Miała byc to lokata prosta ,więc Pan Maciej powiedział mi i mojemu już zmarłemu mężowi ,że to będzie lokata na 3% w skal roku .Zaufałam i poszłam po roku wybrac te nasze cieżko zarobione pieniądze .Co się okazało wrobił mnie w Fundusz inwestycyjny PKO TFI ku mojemu zaskoczeniu poprosiłam ,że nie chcę tych odsetek (160,78zł za rok) tylko chcę odzyskac MOJE PIENIĄDZE z wpłaconych 10000zł otrzymam 9677,67PLN myślałam ,że to żart Popłakałam się bo to były moje oszczędności i za to miałam postawic pomnik dla męża Nie poddam się opisze to na wszystkich portalach będę Wszystkich ostrzegac przed tym bankiem jakim jest PKO Bank Polski SA.

  • ~danuta / 2024-01-05 17:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Gdybym mogła znaleść Bank w którym klijent się liczy a pracownik traktuje powaznie swoją pracę to napewno zamknełabym konto.Po ostatniej wizycie czuje niesmak i długo długo mnie w placówce nie będzię.
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu , brak wiedzy u młodych pracowników i zaangażowania za to tupet 100%
  • ~danuta / 2024-01-05 17:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Gdybym mogła znaleść Bank w którym klijent się liczy a pracownik traktuje powaznie swoją pracę to napewno zamknełabym konto.Po ostatniej wizycie czuje niesmak i długo długo mnie w placówce nie będzię.
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu , brak wiedzy u młodych pracowników i zaangażowania za to tupet 100%
  • ~danuta / 2024-01-05 17:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Gdybym mogła znaleść Bank w którym klijent się liczy a pracownik traktuje powaznie swoją pracę to napewno zamknełabym konto.Po ostatniej wizycie czuje niesmak i długo długo mnie w placówce nie będzię.
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu , brak wiedzy u młodych pracowników i zaangażowania za to tupet 100%
  • ~Dominika / 2022-08-18 15:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam banku! Po tym jak ktoś włamał mi się na konto, zgłosiłam reklamację, która nie została uznana. Konto zostało na moją prośbę zablokowane. Chciałam zmienić nr klienta, by moje konto mogło być bezpieczne i nie miało starych danych przy logowaniu. Pani na infolinii poinformowała mnie, bym podeszła do oddziału w celu zmiany numeru klienta. W oddziale powiedziano mi, że to niemożliwe...douczcie swoich pracowników. W ramach pocieszenia Pani z banku chciała zaoferować mi kredyt. Żałosne...
    ZaletyBrak
    WadyWszędzie
  • ~Donna / 2021-12-10 22:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta lokat to jakaś pomyłka 0.01% w skali roku - po roku czasu zarobiłam 1.05 pln z tego zabarny jeszcze podatek 0.20 pln. To samo dotyczy lokat Inteligo. Z tym bankiem oszczędzanie to żart, dlatego postanowiłam przenieść środki z lokat do konkurencji.
    ZaletyJakoś trudno mi coś znaleźć
    WadySkostniały system, przestarzały
  • ~Gerrara / 2023-11-27 14:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Wieloletni klient(prawie 20 lat), jedno opóźnienie w spłacie karty i straszenie windykacją-nic więcej nie muszę dodawać
    WadyStraszne oprocentowanie wszelkich pożyczek
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960