strona 22 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Wojtek / 2023-02-08 13:25
Z wielkim niepokojem wchodziłem do banku ale wyszedłem z niego z wielkim pozytywnym nastawieniem. Oblicze Firmy tworzą jej pracownicy a ja trafiłem w dziale bankowości prywatnej na Panią Jagodę ( Gdańsk Zaspa) . I to jej zaangażowanie zadecydowało że stałęm się klientem Banku. Dziękuję Pani bardzo . -
-
~Ewa i Adam. / 2023-02-08 11:20
Bardzo profesjonalna obsługa przez p. Hannę B. w PKO BP oddział Bielawa.
Rzetelne i miłe podejście do klienta. Załatwiliśmy wszystkie sprawy które mieliśmy na liście do zrealizowania.
Kompetencja i bardzo przyjemne zachowanie p. Hanny przyczyniło się do szybkiej i sprawnej obsługi.ZaletyKompetencja i kultura osobista pracownicy banku. -
~Fanka PKO BP / 2023-02-07 14:51
PKO Bank Polski Oddział 2 we Wrocławiu
Znakomita Obsługa! Merytoryczna, szybka. Wysoka kultura osobista. Wspaniałe doradztwo!
REWELACJA.
Opinia dotyczy Pani z O. nr 2 we W-wiu, Opiekuna Bankowego.
Ukłony! (klientka banku)
7 lutego 2023 r.
-
~Bożena / 2023-02-05 14:43
Fatalny bank z jeszcze gorszą obsługa klienta. Pracownicy infolinii chamscy, niegrzeczni, łaskę robią klientowi, że w ogóle z nim rozmawiają. Wyjaśnienie prostej rzeczy przez infolinie to była droga przez piekło. Mialam wrażenie, że rozmawiam z ludźmi delikatnie biorąc ograniczonymi intelektualnie. Więc nie polecam, omijajcie bank szerokim łukiem. ZaletyBrak -
~Joanna / 2023-02-03 10:38
Jestem wieloletnią klijętkom Banku PKO oddziału w Grodkowie obsłyga na wysokim poziomie i co ważne bardzo pomocna nie zostawią klijęta bez pomocy. Polecam bardzo serdecznie ZaletyBardzo dobra obsługa przedewszystkim duża wyrozumiałośćWadyBrak -
~maish / 2023-01-30 12:35
Oferta w porzadku, ten komentarz tyczy sie telefonicznej osblugi klienta, ktora jest skandaliczna. Po kilku minutach romozwy po tym jak przebrnalem przez wszystkie pytania majace na celu mnie uwiarygodnic, konsultantka zwyczajnie odlozyla sluchawke, gdyz nie potrafila odpowiedziec na proste pytanie. Strata czasu i nerwow... WadyZerowy profesjonalizm na infolinii -
~Halina / 2023-01-27 14:06
Nie polecam. Nie zgadzał się wzór podpisu, dostalam tylko informacje że to jest inne nazwisko. Po zamknięciu konta w banku otrzymałam na adres korespondencyjny nową kartę do bankomatu i SMS żeby ją aktywnić zanim aktualna straci ważność. -
~Ewa / 2023-01-26 18:32
Super bez kolejek.Fachowa szybka obsługa.wypłata gotówki w wymarzonych nominałach. ZaletyDobry pewny i przyjazny bank dla klienta.WadyTrochę małe oprocentowanie na lokatach. -
-
~Olga / 2023-01-25 18:27
Jestem wieloletnią klientką, niezwykle zadowoloną z profesjonalnej i sympatycznej obsługi. Zawsze można liczyć na rzetelną i fachową informację oraz indywidualne podejście do klienta.Serdecznie polecam Bank PKO BP Starachowice przy ul Armii Krajowej. ZaletyJasność, klarowność, cierpliwość, punktualność -
~Joanna / 2023-01-24 15:50
Jestem bardzo zadowolona z obsługi indywidualnej, moim opiekunem jest P. Monika D.z oddziału przy ul. Gdańskiej.
Kobieta z dużą wiedzą, bardzo dobrze tłumaczy zagadnienia wewnątrz bankowe.
Ostatnia sytuacja daje 100% gwarancji pełnego zaufania.
Polecam współpracę z Monika D.ZaletyWiedza, uprzejmość, zaangażowanie, cierpliwość.WadyBrak -
~kris / 2023-01-24 15:01
Bank w swoich produktach zachwala m.in. lokatę walutową w USD, pisze o łatwości otwarcia, pełnej dostępności obsługi przez iPKO, bezpieczeństwie itp. niestety okazuje się że to wielka ściema!!! Lokaty w żaden sposób nie da się otworzyć, nawet panie z infolinii nie wiedzą dlaczego, po konsultacjach z przełożonymi podsunęły mi informację że lokata owszem jest ale tylko dla wybrańców ( dla posiadaczy konta PLATINIUM ). Jest to jawna zmyłka i dezinformacja klientów!!! ZaletyżadnychWadybank PKO BP dezinformuje klientów i wpuszcza ich w "maliny" -
~kris / 2023-01-24 15:01
Bank w swoich produktach zachwala m.in. lokatę walutową w USD, pisze o łatwości otwarcia, pełnej dostępności obsługi przez iPKO, bezpieczeństwie itp. niestety okazuje się że to wielka ściema!!! Lokaty w żaden sposób nie da się otworzyć, nawet panie z infolinii nie wiedzą dlaczego, po konsultacjach z przełożonymi podsunęły mi informację że lokata owszem jest ale tylko dla wybrańców ( dla posiadaczy konta PLATINIUM ). Jest to jawna zmyłka i dezinformacja klientów!!! ZaletyżadnychWadybank PKO BP dezinformuje klientów i wpuszcza ich w "maliny" -
~Teresa / 2023-01-20 18:21
Pani Małgorzata w sposób bardzo przystępny wyjaśniła nam wszystkie możliwości i usługi, które może zaoferować Bank. Spotkanie odbyło się w miłej atmosferze. Obydwoje z mężem postanowiliśmy skorzystać z jej porady. ZaletyMiło i klarownieWadyBrak -
~Basia / 2023-01-19 21:18
Jestem bardzo zadowolona z placówki PKO BP UL.Wojska Polskiego 2b/2cKędzierzyn-Kożle.Konto mam od bardzo wielu lat. Panie w tejże placówce od lat miłe, pomocne zawsze poradzą , poświęcą swój czas nawet jak mają natłok pracy , czy kolejkę ludzi to dla nich każdy klient jest ważny pomogą, a to chyba najważniejsze dla nas klientów.Dlatego bardzo polecam tą placówkę ,jeśli ktoś ma dylemat jaki bank wybrać to mówię PKO BP Wojska Polskiego Kędzierzyn-Koźle.Niech każdy wejdzie tam ,zobaczy ,a przekona się że mam rację. -
~Grażyna K. / 2023-01-18 18:14
Dzień dobry, polecam oddział 21 PKO BP, przy ul. Renesansowej. Profesjonalna obsługa, bardzo wysoki poziom kompetencji pani Danuty Rogulskiej. Serdecznie polecam. ZaletyCierpliwość i profesjonalizmWadybrak -
~Kamila / 2023-01-16 18:07
Bank blokuje wypłatę pensji pracowniczej nie mając prawnego uzasadnienia. Sprawa zgłoszona do Rzecznika Finansowego ZaletyŻadneWadyPrzekraczanie granic własnych kompetencji i brak osób do kontaktu z klientem posiadających wiedzę głębszą niż reklama oferty -
-
~Aa / 2023-01-11 12:57
Jestem niezadowolona z podejścia władz banku do klienta który chce wpłacić walutę na konto. Pracownicy chcą aby pieniądze byly wręcz jak dopiero co wyjęte z drukarni. Przecież banknot ma wszystkie zabezpieczenia i nie powinny być problemy z wpłaceniem pebiedzt do banku jeżeli banknot nie ma oznak fałszerstwa. Niestety w tym banku tak nie jest poza tym długi czas oczekiwania na przyjęcie do okienka, za dużo klientów na tyle personelu ZaletyCzystość, punktualnosc otwarciaWadyNie możność wpłacić waluty na konto w kasie. Pieniądze muszą być jak z fabryki, długo czas oczekiwania w kolejce -
~Jerzy / 2023-01-10 16:16
Bardzo Fachowa i profesjonalna obsługa. W sposób przystępny omawiane warunki umowy.
-
~Bogumiła / 2023-01-10 16:01
Nie polecam banku ,na pieniądze z kradzieży emerytury czekam od ,15 października, Nadzór Finansowy mówi ,że po złożeniu reklamacji na następny dzień powinnam otrzymać skradzioną niewielką emeryturę ,dziś jest 10 styczeń 2023 nie otrzymałam pieniądzy,nie mam za co wykupić leków - 3 recepty, Kochani wycofujcie się z tego banku - to banda oszustow Wady100% -
~Wiesław Czaplicki / 2023-01-09 14:05
Pragnę serdecznie podziękować pracownikowi banku w oddziale w Płocku, al. Jana Pawła- Pani Monice Wilskiej, która jest osobą wysoce kompetentną. Udziela rzetelnych informacji, zawsze służy pomocą a do tego bardzo miła w kontakcie.
Wiesław Czaplicki.
strona 22 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »