Witam. Ocena waszego Banku jest dla mnie średnia a w niektórych sytuacjach nawet negatywna .
Ogóknie jest dobrze tylko są osobvy pojedyncze które niszczą opinię Narodowego Baku Polskiego co powinno byc wzorcem . Bardzo mało pracowników nie zna dobrze regulaminu banku .
Pracownicy nie mają pojęcia o róznicy poimiędzy kontem wspolnym a własnością środków pienięznych .Odpowiadają w ciemno nie znając podstawy prawnej . Ta wiedza dla klijentów a szczególnie którzy mają sprawy spadkowe powinna być rzetelnie wyjasniona . Jeśli panstwo nie wierzycie zapraszam np do oddziałów Chojnice , Człuchów , Połczyn Zdrój , Szczecinek .
Cxzy w ogóle panstwo macie kontrole jako klijent banku by sprawdzic wiedzę pracowników .
Natepna sprawa czesto nie ma Dyrektorów banków - ciągle jakieś szkolenia .Pozdrawiam.
ZaletyCzęsc pracowników Muszę przyznac że ma wysoką kulturę osobistą i chętną pomóc w zalatwieniu sprawy np oddział Człuchów ale tylko czesc .
Wadyujawnianie tajemnicy bankowej z kont wspólnych . Wydaje się wyciagi obu współwłascicieli mimo że sad chce tylko jednego - brak weryfikacji
~Irek / 2022-08-02 23:18
Ocena: 2.67 / 5
Porawiam poprzednią opinię . Miało być ,że bardzo mała ilość przacowników zna dobrze regulamin banku . A wiekszość nie ma pojęcia na temat kont wspólnych i nie wie ze na koncie wspólnym nie ma wspołnych środków pienieznych . Nie odróznia że wspolnik moze wyplacac ale to nie oznacza ze juz sa jego środki pieniezne lub nie wie że zasilanie konta wspolnego przez jednego współwłasciciela nie czyni że automatyczniue środki pieniezne są również własniscia drugiego wspołposiadacza. Takie sprawy pracownicy powinni znać .
ZaletyCześć pracowników ma wysoką kulturę osobista.
Wadyspotkałem się sytuacją ujawniania tajemnicy bankowej .
~Jas / 2021-08-13 08:46
Ocena: 2.67 / 5
Bank nadal w poprzedniej epoce logika podejmowania decyzji oraz dostosowanie się do potrzeb klienta na poziomie banku z 95 roku chyba trzeba się jeszcze dużo uczyć od takich banków jak Alior Santander czy credit Agricole nigdy kontra w tym banku ani żadnych pożyczek i kredytów zdecydowanie odradzam
ZaletyŁadne logo
WadyCała reszta
~Joan / 2024-03-25 16:42
Ocena: 2.67 / 5
Bank jest zdrewniały Decyzję za ludzi podejmuje system . Uzyskanie pożyczki uzależnione jest od urządzenia. W moim przypadku z powodu starych zaległości których dawno nie ma wystąpienia l problem nawet z pożyczka która można spłacić w tydzień a mianowicie mam obrót na koncie powyżej 200k a problemem jest nawet uzyskanie kilku tysięcy pożyczki ???? . Dodam iz jestem klientem długo i rocznie bank zarabia nA mnie dużo .Dla porównania żona która zarabia 40% tego co ja dostaję oferty 20x Wyższe Szok BeZmuzgowy bank .
ZaletyIstnieje
WadyNie ma zaufania do ludzi
~kams / 2021-05-17 10:26
Ocena: 2.67 / 5
Obsługa klienta na najniższym poziomie. Nie mam pojęcia po co są mają placówki skoro pracownicy każdą robić wszystko samemu przez aplikację (która i tak odrzuca wszystkie wnioski). Nie informują również o istotnych sprawach przy składaniu wniosków. Jedyny plus to prosta w użyciu aplikacja.
~Kasia / 2022-06-27 14:45
Ocena: 2.67 / 5
Bardzo słaba możliwość obsługi online. Do wielu rzeczy, jak np zmiana nazwiska trzeba iść do punktu obsługi klienta. Nie ma możliwości, tak jak u konkurencyjnych banków, załatwienia takich spraw online co jest ciężkie dla osób pracujących w godzinach otwarcia placówki banku. Brak możliwość i wideoczatu z obsługą żeby załatwić sprawy przez internet pokazując jedynie dowód w kamerkę
~Klient / 2022-07-10 14:11
Ocena: 2.67 / 5
Chciałem wypłacić 50 zł z innego bankomatu niż PKO BP za pomomoca blik. Okazało się że płaci się prowizje. To bardzo dziwne bo blik zawsze wszędzie chwała jako bezpłatny. Pani na infolinii potwierdziła że prowizja jest bo nie ten typ konta. Po 15 minutach czekania dostałem na dzień dobry ofertę kredytu 67 tys bez formalności. Spieszyłem się i nie o takie informacje mi chodziło. Czy to normalne że blik jest płatny?
ZaletyAplikacja mobilna
WadyPłatny blik z innych bankomatów
~Norebrt / 2024-05-24 16:54
Ocena: 2.67 / 5
Pani Bogusława jest prezydentką Polski. Nie będe wchodzić w szczegóły. To jest Prawda
Zaletymnóstwo
Wadyniema
~Paweł / 2024-04-15 13:31
Ocena: 2.67 / 5
Próbuję założyć konto przez aplikację IKO, a konkretnie przez SELFI. Porażka, ponad 10 prób i wykonanie ok. 40 zdjęć i na wpisywaniu adresu połączenie zostaje przerwane z uwagi na błąd aplikacji i wszystko od początku. Chyba za te miliony, które dostaje Pan Prezes można dołożyć większych starań żeby aplikacja działała poprawnie.
Zaletynie dostrzegam
Wadynie działająca aplikacja Selfi na IKO
~Przemek / 2024-07-15 23:26
Ocena: 2.67 / 5
Prowizja od wpłaty walut na WŁASNE konto nic tylko rezygnować z banku ale problem z wpłaceniem banknotu ponoć uszkodzonego(przecięcie ok 4 mm) gdy w tym czasie kantory i sklepy nawet nie robią problemów z wymianą to wstyd i powód żeby spierdzielać do obcych banków
ZaletyProsta obsługa on-line
WadyWszystko
~RobRoy / 2023-09-02 18:28
Ocena: 2.67 / 5
Mam komornika nie jestem alimenciarzem bank co miesiąc blokuje moje wpływy mają takie prawo i mogą bez mojej zgody przelać środki na konto komornika ( wpływ co mies 2700 netto) 1360 zł po interwencji w banku że dałem taka dyspozycję okazało się że nie było później że miałem na obronę ich blokady 10 dni nie skorzystałem więc przelali sami ,kwota wolna od zajęcia 2700 netto w tym banku nie istnieje nie miałem żadnych innych wpływów na konto w danym miesiącu widać polski bank może więcej .P komornik jest czysty powiedział że wina jest ewidentna po stronie banku .Pozdrawiam PKO bp
ZaletySzybkie otwarcie konta
WadyJesteś już naszym klientem
~Samarytanin / 2022-10-26 09:38
Ocena: 2.67 / 5
Powiem tak,złodziejstwo, oszustwo obłed, wstydzcie sie ludzie ktorzy narzucacie tak wielkie prowizje na biednych ludzi ktorzy sa np.w potrzebie, bylem wczoraj po pozyczke tylko zapytac sie o 13 tysiecy wkoncu calkowita splata wyszła by mnie az 35 tysiecy na 8 lat po 350 zl ,,masakra, ja wiem ze to nie wina pracownic,pracownikow tylko tej całej gory ktorzy nakladaja tak straszne odsetki zarabiajac na ludziach w potrzebie,.Jestem wierzacy i uwierzcie mi wy tak wy ktorzy zasiadacie na stolkach i smiejecie sie z nas, staniecie przed Bogiem i zdacie z tego wlasnie rachunek,tak kazdy z osobna zda rachunek za swoje postepowanie, macie to jak w banku.z Bogiem
Wady10
~Tosiencja / 2017-11-02 19:00
Ocena: 2.67 / 5
Duża opłata za konto lub za kartę (dotyczy tzw. "konta za zero") lub trzeba wydać 300 zł kartą, żeby mieć ja za darmo. Pobierają opłatę za prowadzenie konta oszczędnościowego, więc przy dość mizernych oszczędnościach to konto się u nich nie opłaca.
Konto na pewno nie opłaca się osobom z najniższym uposażeniem, bo wychodzi za drogo
Zaletyma oddziały w większości miast
Wadydrogie usługi
~Wkurzona klientka / 2023-09-22 13:59
Ocena: 2.67 / 5
Najgorszy bank jaki jest, założono mi konto bo chciałam wziąć kredyt-kilka tysięcy. Kredytu nie dostałam a konto zostało, przez miesiąc powstała opłata 17 zł, zaczęły przychodzić smsy o uregulowanie tej kwoty, w końcu po chyba dwóch tygodniach przyszedł SMS że jeśli chce zatrzymać windykację mam jak najszybciej wpłacic te 17zl. Omijajcie ten bank szerokim łukiem.
~zdenerwowana / 2021-12-05 15:11
Ocena: 2.67 / 5
Marketingowy bełkot o różnych nowościach a od 2 lat nie potraficie zrobić logowania z użyciem kluczy bezpieczeństwa np. Yubikey
WadyBrak nowoczesnych zabezpieczeń np. kluczy bezpieczeństwa są bezpieczniejsze i nie dostarczają danych biometrycznych.
~tom / 2023-12-01 15:45
Ocena: 2.50 / 5
złapać klienta na konto i nic nie dać .
inne banki informują o promocjach prypominają .
a tu łapanka
Zaletyladnie wygląda
Wadypromocje z haczykami
~Damian / 2024-10-23 10:49
Ocena: 2.33 / 5
Najgorszy bank na świecie! Chce zapłacić faktury i w ciągu jednego miesiąca trzy razy mam zablokowany token. Przebić się przez wirtualną asystentkę to jakiś dramat. Nomenklatura i mylenie Nr Klienta z Loginem to standard wśród rozmówców z infolinii. Kierowanie z infolinii do placówki i z placówki do infolinii to standard. Może i jestem porywczy ale z innym bankami nie mam takich problemów a mam kilkanaście kont na różne spółki.
~Jamnik / 2023-07-31 10:41
Ocena: 2.33 / 5
Wypłata gotówki w oddziale druga i kazda kolejna w miesiącu płatna 10zl! Dla ludzi starej daty którzy nie używają karty to niedopuszczalne. Druga sprawa okres rozliczeniowy karty zaczyna sie od dnia w której karta była wydana a nie od 1go do 31go dnia miesiąca. Nie raz sie na tym naciąłem i pobrało mi za karte prowizje. Odradzam ten bank
~Katarzyna / 2021-12-08 22:56
Ocena: 2.33 / 5
7 grudnia wpłatomat "zjadł" 3000zł wyświetli błąd i oddał karte, pieniądze zamrożone, średnio sympatyczna pani złożyła reklamacje, pieniedzy moge sie spodziewac w ciągu 2 tygodni albo i nie bo nie jest powiedziane ze reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie,dnia następnego inny wpłatomat wciągnął kartę. bank rozkłada ręce, ma w nosie klienta, w żadnym innym banku nie spotkałam się z obsługą na tak niskim poziomie, brakiem poszanowania dla klienta i tak psującymi się maszynami (dla porównania 8 lat w mBanku, wpłaty co drugi dzien i ani jednej takiej sytuacji) nikomu nie polecam tego banku, lepiej wybrać inny w szerokiej ofercie rynkowej i zaoszczędzić sobie stresu i nerwów.
Wadyprzestarzałe źle serwisowane maszyny
w przerażającej większości bardzo niemiła obsługa klienta
~Lucjan / 2023-06-11 14:12
Ocena: 2.33 / 5
Dzień dobry!
W PKO BP konto mam od 25 lat. Rzeczywiście ostatnimi czasy zauważyłem duży spadek jakości usług. Konsultanci bez kompetencji, długi czas obsługi reklamacji itp. Zgłaszałem reklamację na zablokowane pieniądze we wpłatomacie i konsultant za wszelką cenę odsyłał mnie do strony banku żebym sam sobie złożył tą reklamację, gdzie wiedziałem, że on ją może przyjąć. Być może braki ludzi do pracy na rynku robią swoje, ale wiem też, że żeby znaleźć kompetentną osobę do pracy, to trzeba jej normalnie zapłacić i pewnie tu jest pies pogrzebany