WadyBrak bezpieczeństwa nad przechowywanymi środkami.
strona 21 z 45
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~Patrycja / 2023-03-24 13:37
Nie polecam banku. Ktoś mi ukradł pieniądze z konta i niestety bank nie uznał reklamacji. Bank wogole się nie stara zapewnić klientom bezpieczeństwa. Zawiodłam się na tym banku i właśnie szukam godnego polecenia który przywiązuje uwagę do zabezpieczenia środków na koncie klienta. Oczywiście ja tak tej sprawy nie zostawię naglosnie to w mediach i sprawa trafi do sądu. -
-
~Paweł / 2021-04-17 15:21
Wszystko jest cycuś jak chcą wlepić pożyczkę albo kredyt ale kiedy klient czegoś potrzebuje to odsyłają tylko jeden do innego i tak w kółko. Prowizje, opłaty pobierają przed wykonaniem czegoś , apotem człowiek odbija się od drzwi do drzwi jak czegoś potrzebuje, a się spóźniają. PO prawie 20 letniej ,,współpracy" rezygnuję z konta i przechodzę z pieniędzmi do innego banku. Nie polecam! Zaletybank jak inne. nie widzę specjalnej różnicy. Kiedyś myślałem, że jest ,,polski" ale jest po prostu PRLowski jeśli chodzi o obłsugę klienta on line... ,,On line", ,,ipko" to tylko frazesy..WadyNIE POLECAM!!!! -
~Przemek / 2021-01-08 17:12
Absolutnie nie polecam. Pracują ludzie bez honoru, bez żadnego etosu dla swojej pracy.
Kilka lat temu naciągnęli mojego ojca (lat obecnie 84) na konto platinum. I przez wiele lat kasowali za jego obsługę 80 zł miesięcznie, bo indywidualny (!) doradca do konta nie doradził jego zmiany. Kiedy zauważyłem to zdzierstwo wziąłem ojca do banku i zmieniłem mu rachunek na tańszy. Od razu zrezygnowaliśmy z karty kredytowej. Do rachunku przysłali nową kartę debetową. Ojciec nie wiedział jak ją aktywować i poszedł po pomoc w tej sprawie do placówki banku PKO. I co mu tam - 84 letniemu człowiekowi, który przyszedł po pomoc ws aktywacji karty do konta wcisnęli? Oczywiście kartę kredytową. NIE POLECAM TEGO BANKU!!!!!!!!!!!!! -
~Szxzecinmieszka / 2023-02-27 06:58
.udalismy sie do pko bp aby dowiedziec sie czy mozemy dostać kredyt na dom , mam poinformowano nas wstępnie ze możemy szukać domu do 530 tys.10 procent wkładu własnego, 20 stycznia znaleźliśmy dom 495 tys ,podpisaliśmy umowę przedwstępną z deweloperem wplara 5000zł i pozlixmy złozenie dokumentów,umowy ,pit roczny, oczywiscie wklad własny , pytalismy sie czy dodatkowym zabezpieczeniem może byc hipoteka mieszkań i nagle w czwartek okazało się ze nasza zdolność na dom to tylko 250 tys. czujemy się zwodzeni a nawet oszukani ,musiałam iść do Dewelopera i przepraszać za zaistniała sytuacje, kajać się ,5000zł przepadło, bardzo dziękujemy doradcy z banku PKO bp , Szczecin, za takie wmanewrowanie nas w dodatkowe klopoty. ZaletyWarunek 10 proc.wkładu własnegoWadyPodejście do inwiduakbusci dochodów klienta.traktuja matematycznie i schematem -
~Wiktor / 2023-05-26 18:13
Operator wprowadził mnie w błąd zamiast wytłumaczyć mi że powinienem udać się na komisariat -
~Zygfryd / 2021-07-15 10:28
Dzień dobry! Szanowni Państwo
Nie korzystajcie ze złotego konta PKO BP, szczególnie w kontekście przydzielonych Wam tzw. doradców. To zwyczajni naciągacze. Może to i dobrze dla banku, ale na pewno nie dla jego klientów. Wiem co piszę, bo takie konto mam od wielu lat. Żaden z niego pożytek, gdyż podobną usługę można otrzymać w normalnej placówce PKO BP, gdzie Panie mają dużą wiedzę i nie są nastawione tylko na swój interes, czyli prowizję. Bank na tym nie traci ,a zyskuje innych klientów. Jednemu z ostatnich doradców udowodniłem po prostu kłamstwo, a drogi sprawę podwyższenia limitu na karcie sprawdzał ponad miesiąc. Wreszcie prosił, abym dostarczył zaświadczenie o zarobkach. To idiotyzm, gdyż szczegółową historię moich zarobków bank posiada od wielu, wielu lat, z ostatnimi miesiącami włącznie. PKO posiadaczom kart kredytowych tak naprawdę nic nie oferuje (bonusy), drenując ich kieszenie za pseudo usługi. Liczę na zmianę podejścia. Oczywiście wyciągnę wreszcie z tego praktyczne wnioski. Serdecznie pozdrawiamZaletyZależą od placówki. O jakości usług decydują pracownicy i ich szefowie. Do najbliższej placówki w pobliżu mojego zamieszkania nie mam uwag.Wady O jednej wspomniałem powyżej. PKO BP uważa się za bank dla wszystkich. A tak naprawdę zapomina o zachęcaniu, także finansowym, do korzystania z jego usług. Uważa się za największy bank w Polsce (co jest prawdą) i najlepszy (nie zawsze tak jest). -
~Zygmunt / 2024-10-20 22:43
liczą sobie już za wszystko nawet za internetowe przelew własny wypłate z konta w kasie nie długo u nich za dzień dobry policzą sobie prowizje ,nie polecam . Zaletydużo bankomatówWadyza wszystko prowizje -
~A. / 2022-01-12 09:29
Za wydrukowanie przelewu w. Banku zażądano ode mnie 30 zł. Musiałem zapłacić już 120 zł za wydruk 4 przelewów, bo nie udzielono mi dostępu do konta, chociaż okazałem potwierdzenie, że jestem spadkobiercą zmarłej Matki, a potrzebne były wyciągi z jej konta dla wyjaśnienia pewnych spraw. ZaletyNie widzęWadyWielokrotne przeganiania klienta, aby dostarczał różne dokumenty zamiast załatwić sprawę za jednym razem -
-
~Aa / 2023-01-11 12:57
Jestem niezadowolona z podejścia władz banku do klienta który chce wpłacić walutę na konto. Pracownicy chcą aby pieniądze byly wręcz jak dopiero co wyjęte z drukarni. Przecież banknot ma wszystkie zabezpieczenia i nie powinny być problemy z wpłaceniem pebiedzt do banku jeżeli banknot nie ma oznak fałszerstwa. Niestety w tym banku tak nie jest poza tym długi czas oczekiwania na przyjęcie do okienka, za dużo klientów na tyle personelu ZaletyCzystość, punktualnosc otwarciaWadyNie możność wpłacić waluty na konto w kasie. Pieniądze muszą być jak z fabryki, długo czas oczekiwania w kolejce -
~Adam / 2021-02-05 13:53
Zdecydowanie nie polecam. Zdecydowanie nie polecam. Zdecydowanie nie polecam. ZaletyZdecydowanie nie polecam.WadyZdecydowanie nie polecam. -
~Adrian / 2022-03-09 21:50
Nie można się doczekać wykonania zlecenia przez bank. Sprawa pilna, miało być szybko a sprawa się wlecze. Mam wrażenie, że ludzie tam pracują na 20% możliwości.. Tragedia -
~Brrr / 2022-06-14 15:00
Tragiczna aplikacja mobilna i sposób rozliczania płatności. Korekty przychodzą jako powiadomienia bez żadnej treści i przez to nie można połączyć tego z żadną z płatności. WadyAplikacja mobilna, rozdział płatności na obciążenia i blokady -
~Dafna12 / 2021-11-26 20:22
Ja zostałam normalnie okradziona, moje pieniądze za zakupy internetowe zostały przewalutowane, najpewniej przez księgowego banku. Sprawa pokrótce wygląda tak:
Robie zakupy przez internet, kupuję w polskim sklepie internetowym, płacę z przekierowania sklepu - z ipko - robię przelew w złotówkach (PAYU), (mam potwierdzenie z PAYU o dokonanej transakcji w złotówkach PLN), a tu patrzę na konto a pieniądze schodzą mi z konta walutowego w USD, po niskim kursie. W ten sposób tracę.
Jak to możliwe, że sprzedawca "Rolser.pl", otrzymuje pieniądze w złotówkach (mam potwierdzenie), a z mojego konta "schodzą" pieniądze w walucie. Księgowośc tego banku działa nieuczciwie. Ten sklep nie ma cen w dolarach. Jest to polski sklep i przyjmuje zapłate tylko w złotówkach.
Idę do banku reklamować te transakcję a tu słyszę, że ja nie wiem co robię pewnie sama zapłaciłam w dolarach, pewnie nie umiem się posługiwać bankowością elektroniczna itd.. Normalnie mnie obrażano. Ewentualne zwalano winę na sklep " Rolser.pl" Na potwierdzeniu przelewu widnieje nieznany nr. konta, nie jest żadne z moich kont, nie jest to konto PAYU, nie jest to konto sprzedawcy. Wygląda to na transakcję wiązanę. A zakupy w internecie robię od lat i wiem jak się płaci. Przelewy dokonuje też od lat. Teraz całkowicie straciłam zaufanie do tego bankuZaletybliskość oddiału i to wszystko.WadyNa infolinii czas oczekiwania ok. 1 godz. Brak kompetencji, zero wyjaśnienia.Robię przelew w złotówkach a mi walutę zabierają (trace na kursie). W banku mnie obrażają, robią ze mnie babcię co przelewów robić nie umie. Szok!! Przelewy robię od lat. Posługuje się biegle komputerem, telefonem też. -
~Dymitr / 2024-09-14 11:16
ardzo niezadowolony z same firmowego konto. Konto personalne pracuje bez narzekań, ale firmowe pokazało mi wszystkie problemy banku.
Moja pierwsza klientka płatność zniknęła i bank nie mogę nic odpowiedź. Mój klient zrobił bank transfer z USA, na następny dzień WISE transfer doszedł do mojego banku. Po informacji z artykułu PKO płatność muszę być na konto za 2 roboczy dni. Za tydzień napisałem do specjalista który odpowiedzialny za moje konto. On odpowiedział ze po roku 2022 przelewy z USA maja długie weryfikuje zrzez sankcji (nie wiem, do czego tut sankcji, amerykańcy już znają różnice pomiędzy rościanami a polakami). Na drugi ta trzech email nie było odpowiedzi. Forma dla zwrotnego związku nie dała żadnej odpowiedzi. Na dzień 14j zadzwonił do tego ze pracownika banku, on mówił ze to dziwne i on zrobie zadanie do technicznego zespolą. Na następny dzień ja zadzwonił do niego jeszcze raz i jego numer nie pracował o 15.45 (a musi pracować do 17j) Na następny dzień on mówił ze audyt techniczny jest bardzo komplikowany, nie wie jak długo może trwać i ich bank nie odpowiedzialny za operacji innych banków. Ze strony klienta zrobili prośbę ob weryfikacji operacji do jego banku i otrzymali potwierdzenie ze operacja była wykonana i wszystkie dani sa prawidłowy.
Za pol miesiąca nie mam pieniądze i jeszcze musze za to spłacić podatek. I nigdy nie otrzymywał żadnych próśb z PKO o nadaniu dodatkowej informacji (mam aplikacje, telefon komórkowy, email).
Nikomu nie radze -
~Gostek / 2023-08-07 17:49
Śmiesza mnie te pozytywne opinie na temat tego przybytku dojenia frajerów a zwłaszcza te z pełnym imieniem i nazwiskiem...Na bank to sa prawdziwe opinie prawdziwych klientów na bank chyba Panie tym wyżej już sie znudziły że same sobie opinie pisza hahahahahhaha -
~Jack / 2022-02-17 21:43
Oddział 7 przy Powstańców Śląskich.
Autopromocja w samoobronie.ZaletyNiskie pensje personelu.WadyDuża rotacja personelu. -
-
~JAR / 2023-05-12 01:50
OSZUSCI WZIOLEM 118000 A NALICZYLI MI DO ZAPLATY 265000 ZaletyBRAK -
~Jestemnanie / 2022-06-24 11:18
Bardzo nie polecam placówki w Stalowej Woli. Obsługa fatalna. Ciężko się dodzwonić, a dwie diwy zajmujące się kredytami hipotecznymi to już jakiś ewenement. Paniom się chyba wydaje, że są jakimiś bożkami, traktują ludzi z góry, brak kultury i taktu. Bardzo się rozczarowaliśmy. Nie wrócimy tam więcej. -
~KK / 2024-02-08 14:16
Proszę uważać przy wpłacaniu pieniędzy do wpłatomatu i sprawdzanie 2 razy co wyświetla ekran. Miałem sytuacje że włożyłem 10 banknotów po 200 zł co daje nam 2000zl nie spojrzałem na ekran i zatwierdzałem, po chwili dostałem wiadomość że mam wpływ na konto tylko 1000 zł. Od razu złożyłem reklamacje i miałem poczekać kilka dni aż rozlicza bankomat. Wiadomo ze odp bryła negatywna i nie uznali mojego zwrotu wiec jestem 1000 zł stratny. -
~Klient999 / 2024-02-28 11:48
Kraków Bohaterów Września jeden z nielicznych oddziałów z obsługą kasowo gotówkową , kolejki nawet kilkanaście osób na 4 stanowiska czynne 2 . Po korytarzach snuje się kilka osób personelu a tylko dwa aktywne stanowiska ZaletyŻadnychWadyLikwidacja placówek nastawieni tylko na zdzieranie odsetek od kredytów
strona 21 z 45
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »