Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 878 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.73
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2021-02-05 13:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Zdecydowanie nie polecam. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyZdecydowanie nie polecam.
    WadyZdecydowanie nie polecam.
  • ~Adrian / 2022-03-09 21:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie można się doczekać wykonania zlecenia przez bank. Sprawa pilna, miało być szybko a sprawa się wlecze. Mam wrażenie, że ludzie tam pracują na 20% możliwości.. Tragedia
  • ~Brrr / 2022-06-14 15:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragiczna aplikacja mobilna i sposób rozliczania płatności. Korekty przychodzą jako powiadomienia bez żadnej treści i przez to nie można połączyć tego z żadną z płatności.
    WadyAplikacja mobilna, rozdział płatności na obciążenia i blokady
  • ~Dafna12 / 2021-11-26 20:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Ja zostałam normalnie okradziona, moje pieniądze za zakupy internetowe zostały przewalutowane, najpewniej przez księgowego banku. Sprawa pokrótce wygląda tak:
    Robie zakupy przez internet, kupuję w polskim sklepie internetowym, płacę z przekierowania sklepu - z ipko - robię przelew w złotówkach (PAYU), (mam potwierdzenie z PAYU o dokonanej transakcji w złotówkach PLN), a tu patrzę na konto a pieniądze schodzą mi z konta walutowego w USD, po niskim kursie. W ten sposób tracę.
    Jak to możliwe, że sprzedawca "Rolser.pl", otrzymuje pieniądze w złotówkach (mam potwierdzenie), a z mojego konta "schodzą" pieniądze w walucie. Księgowośc tego banku działa nieuczciwie. Ten sklep nie ma cen w dolarach. Jest to polski sklep i przyjmuje zapłate tylko w złotówkach.
    Idę do banku reklamować te transakcję a tu słyszę, że ja nie wiem co robię pewnie sama zapłaciłam w dolarach, pewnie nie umiem się posługiwać bankowością elektroniczna itd.. Normalnie mnie obrażano. Ewentualne zwalano winę na sklep " Rolser.pl" Na potwierdzeniu przelewu widnieje nieznany nr. konta, nie jest żadne z moich kont, nie jest to konto PAYU, nie jest to konto sprzedawcy. Wygląda to na transakcję wiązanę. A zakupy w internecie robię od lat i wiem jak się płaci. Przelewy dokonuje też od lat. Teraz całkowicie straciłam zaufanie do tego banku
    Zaletybliskość oddiału i to wszystko.
    WadyNa infolinii czas oczekiwania ok. 1 godz. Brak kompetencji, zero wyjaśnienia.Robię przelew w złotówkach a mi walutę zabierają (trace na kursie). W banku mnie obrażają, robią ze mnie babcię co przelewów robić nie umie. Szok!! Przelewy robię od lat. Posługuje się biegle komputerem, telefonem też.
  • ~Dymitr / 2024-09-14 11:16
    Ocena: 2.00 / 5
    ardzo niezadowolony z same firmowego konto. Konto personalne pracuje bez narzekań, ale firmowe pokazało mi wszystkie problemy banku.
    Moja pierwsza klientka płatność zniknęła i bank nie mogę nic odpowiedź. Mój klient zrobił bank transfer z USA, na następny dzień WISE transfer doszedł do mojego banku. Po informacji z artykułu PKO płatność muszę być na konto za 2 roboczy dni. Za tydzień napisałem do specjalista który odpowiedzialny za moje konto. On odpowiedział ze po roku 2022 przelewy z USA maja długie weryfikuje zrzez sankcji (nie wiem, do czego tut sankcji, amerykańcy już znają różnice pomiędzy rościanami a polakami). Na drugi ta trzech email nie było odpowiedzi. Forma dla zwrotnego związku nie dała żadnej odpowiedzi. Na dzień 14j zadzwonił do tego ze pracownika banku, on mówił ze to dziwne i on zrobie zadanie do technicznego zespolą. Na następny dzień ja zadzwonił do niego jeszcze raz i jego numer nie pracował o 15.45 (a musi pracować do 17j) Na następny dzień on mówił ze audyt techniczny jest bardzo komplikowany, nie wie jak długo może trwać i ich bank nie odpowiedzialny za operacji innych banków. Ze strony klienta zrobili prośbę ob weryfikacji operacji do jego banku i otrzymali potwierdzenie ze operacja była wykonana i wszystkie dani sa prawidłowy.
    Za pol miesiąca nie mam pieniądze i jeszcze musze za to spłacić podatek. I nigdy nie otrzymywał żadnych próśb z PKO o nadaniu dodatkowej informacji (mam aplikacje, telefon komórkowy, email).
    Nikomu nie radze
  • ~Gostek / 2023-08-07 17:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Śmiesza mnie te pozytywne opinie na temat tego przybytku dojenia frajerów a zwłaszcza te z pełnym imieniem i nazwiskiem...Na bank to sa prawdziwe opinie prawdziwych klientów na bank chyba Panie tym wyżej już sie znudziły że same sobie opinie pisza hahahahahhaha
  • ~Jack / 2022-02-17 21:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Oddział 7 przy Powstańców Śląskich.
    Autopromocja w samoobronie.
    ZaletyNiskie pensje personelu.
    WadyDuża rotacja personelu.
  • ~JAR / 2023-05-12 01:50
    Ocena: 2.00 / 5
    OSZUSCI WZIOLEM 118000 A NALICZYLI MI DO ZAPLATY 265000
    ZaletyBRAK
  • ~Jestemnanie / 2022-06-24 11:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo nie polecam placówki w Stalowej Woli. Obsługa fatalna. Ciężko się dodzwonić, a dwie diwy zajmujące się kredytami hipotecznymi to już jakiś ewenement. Paniom się chyba wydaje, że są jakimiś bożkami, traktują ludzi z góry, brak kultury i taktu. Bardzo się rozczarowaliśmy. Nie wrócimy tam więcej.
  • ~KK / 2024-02-08 14:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Proszę uważać przy wpłacaniu pieniędzy do wpłatomatu i sprawdzanie 2 razy co wyświetla ekran. Miałem sytuacje że włożyłem 10 banknotów po 200 zł co daje nam 2000zl nie spojrzałem na ekran i zatwierdzałem, po chwili dostałem wiadomość że mam wpływ na konto tylko 1000 zł. Od razu złożyłem reklamacje i miałem poczekać kilka dni aż rozlicza bankomat. Wiadomo ze odp bryła negatywna i nie uznali mojego zwrotu wiec jestem 1000 zł stratny.
  • ~Klient999 / 2024-02-28 11:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Kraków Bohaterów Września jeden z nielicznych oddziałów z obsługą kasowo gotówkową , kolejki nawet kilkanaście osób na 4 stanowiska czynne 2 . Po korytarzach snuje się kilka osób personelu a tylko dwa aktywne stanowiska
    ZaletyŻadnych
    WadyLikwidacja placówek nastawieni tylko na zdzieranie odsetek od kredytów
  • ~Lik / 2024-01-12 20:19
    Ocena: 2.00 / 5
    W Bank PKO BP nie ma wystarczających zabezpieczeń pieniędzy przechowywanych na koncie . Ktoś zrobił zdjęcie mojej karty płatniczej wpiął ją do Apple PAY bez mojej zgody , potwierdzenia w aplikacji IPKO , bez żadnego kodu . Doszło do 5 przelewów na ponad 3,5 tyś zł . składałem reklamacje , odpowiedz była negatywna . Napisałem odwołanie odpowiedz negatywna . Na dodatek bank zwrócił mi pieniądze na 24h i cofnął uznanie , zostawił mnie bez środków na koncie . Wine zrzuca na mnie . Pobiera wysokie opłaty za wszystko , brak możliwości uniknięcia opłat . Nisko procentowe lokaty , najgorsze konto oszczędnościowe ze wszystkich chyba
    Zaletybrak
    Wadywysokie opłaty , brak wystarczających zabezpieczeń środków , brak jakiejkolwiek pomocy ze strony banku
  • ~Maciek / 2023-11-10 12:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Rachunek walutowy to tragedia ksiegowanie przelewow po 2 dni
  • ~maish / 2023-01-30 12:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta w porzadku, ten komentarz tyczy sie telefonicznej osblugi klienta, ktora jest skandaliczna. Po kilku minutach romozwy po tym jak przebrnalem przez wszystkie pytania majace na celu mnie uwiarygodnic, konsultantka zwyczajnie odlozyla sluchawke, gdyz nie potrafila odpowiedziec na proste pytanie. Strata czasu i nerwow...
    WadyZerowy profesjonalizm na infolinii
  • ~Mariusz / 2024-03-29 18:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Imbecylna postawa obsługi wobec klienta,jeśli chodzi o transfer pieniędzy z zagranicy na konto walutowe przed świętami, bo pracownikom już się nie chce zaksięgować tych pieniędzy i zostajesz na święta bez grosza przy dupie.
  • ~Mati / 2023-02-12 16:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Na wstępie czuje się okradziony przez bank. W sobotę uregulowałem debet. Dostałem w wysokości 1,000,00 zł opłaciłem rachunki i na kącie miałem ponad 400 zł , dziś patrzę a tam -600 zł z kawałkiem. Chyba czas na zmianę banku kradziesz w biały dzień
  • ~Matka Polka / 2023-02-28 12:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy bank jaki mogłam poznać.Oszustwo na każdym kroku.Najpierw pracownica
    Bożenka P.banku systematycznie okradała ,oszustwa na szeroką skalę jak były czeki.Żadnego zabezpieczenia,z konta 3-4 razy w miesiacu znikaly pieniadze przez prawie rok ,wyplaty co prawda małe,zeby nie poznac kwoty.Ale w sumie uzbierala sie pokaźna kwota.Były to z Malty,Słowenia,Bulgaria i Cypr.Szok.Tego nikt żadne zabezpieczenia nikt nie wyłapał.Bank połowę oddal a reszta twierdził,ze dalismy pin do karty bankomatowej,gdzie nigdy nikt nie byl w tych panstwach.Pracownica banku powiedziała,żeby nigdy nie wzięła kredytu w banku PKO BP,bo straszne zdzierstwo i wysokie bank pobiera prowizje.Druga sprawa chcąc wziąć,wypłacić swoje pieniadze,pracownica nie uprzedziła, ze jest bardzo duze porto od sumy.Nogi mi sie ugięty ,jak zobaczyłam jaką sumę pobrał bank,zrobiłam awanturę i mi zwrocono pieniadze bez żadnego przeproszenia.Kolejki wyczekiwania,czas b.duzy,pomimo ze nie ma ludzi.Teraz do znudzenia reklamują sie ,bo spada ilosc klientow.Nigdy nie polecę tego banku.Najgorszy.To część kwiatkow a bylo ich wiecej.
    Zaletynie ma żadnych zalet.
    WadyNajgorszy bank jaki mogłam poznać.Oszustwo na każdym kroku.Najpierw pracownica
    Bożenka P.banku systematycznie okradała ,oszustwa na szeroką skalę jak były czeki.Żadnego zabezpieczenia,z konta 3-4 razy w miesiacu znikaly pieniadze przez prawie rok ,wyplaty co prawda małe,zeby nie poznac kwoty.Ale w sumie uzbierala sie pokaźna kwota.Były to z Malty,Słowenia,Bulgaria i Cypr.Szok.Tego nikt żadne zabezpieczenia nikt nie wyłapał.Bank połowę oddal a reszta twierdził,ze dalismy pin do karty bankomatowej,gdzie nigdy nikt nie byl w tych panstwach.Pracownica banku powiedziała,żeby nigdy nie wzięła kredytu w banku PKO BP,bo straszne zdzierstwo i wysokie bank pobiera prowizje.Druga sprawa chcąc wziąć,wypłacić swoje pieniadze,pracownica nie uprzedziła, ze jest bardzo duze porto od sumy.Nogi mi sie ugięty ,jak zobaczyłam jaką sumę pobrał bank,zrobiłam awanturę i mi zwrocono pieniadze bez żadnego przeproszenia.Kolejki wyczekiwania,czas b.duzy,pomimo ze nie ma ludzi.Teraz do znudzenia reklamują sie ,bo spada ilosc klientow.Nigdy nie polecę tego banku.Najgorszy.To część kwiatkow a bylo ich wiecej.
  • ~Niezadowlaona / 2022-05-04 10:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Radzę się najpierw rozłączyć i dopiero później żartować z klienta.
  • ~niki / 2022-01-07 12:20
    Ocena: 2.00 / 5
    obsługa internetowa jest ok
    ale obsługa indywidualna klienta w banku to totalne dno na kilkunastu klientów czynna jedna kasa
    jeśli charakteryzujesz się dużą dozą cierpliwości i nieograniczoną ilością czasu to jest to bank dla Ciebie
    Pracownicy widzą co się dzieje ale chyba mają to gdzieś ,może w innych oddziałach jest ok ale Pyrzycki pozostawia wiele do życzenia.
    Zaletyobsługa internetowa ok
    Wadypersonel nie szanujący czasu klienta
  • ~Sl / 2022-05-30 15:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Czas oczekiwania na wizytę na Sali - 67 minut.
    Znacznie przywraca standardy obsługi w instytucjach, które pobierają opłaty za usługi.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt mało punktów usługi klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960