Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 952 opinii

2.76 / 5

  • Oferta
    2.71
  • Obsługa klienta
    2.78
  • Prostota obsługi
    2.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mariusz / 2025-08-23 08:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Od dawna korzystam z usług banku PKOBP. Chciałem założyć nowy rachunek u nich - i jak zobaczyłem, że nawet za wybór wyglądu karty płatniczej z ich listy życzą sobie 14,90 - to od razu odpuściłem zakładanie rachunku.
  • ~Muszka-20 / 2022-08-20 17:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Dramat. Bank robi zajęcia egzekucyjne na kilku kontach na raz. Blokując na wszystkich ta samą kwotę. Nawet jak pieniądze wystarcza na zaspokojenie wierzyciela czeka się na zbawienie i nie oddaje pozostałych środków. Czemu? Bo tak. Termin na rozliczenie 7 dni. Czyli przez 7 dni Ty nie możesz ich używać, a bank nimi obraca? I nikt nie wie czemu tak się dzieje.
  • ~Od Klienta / 2019-11-06 13:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam.
    Byłem w PKO o 1 i ok sprawę załatwiłem,ale nie podobał mi wystrój biurka ,
    kawka, ciasteczka,obierki,papierki między papierami,
    aż w domu sprawdzałem czy nie mam okruchów w teczce z dokumentami.
    Ale polecam choć płatne bankomaty.
    ZaletySprawa załatwiona od ręki ok
    WadyNie przyjemnie było przy tym biurku.przeciez są jadalnie.
  • ~Valeriia / 2021-10-05 09:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie wiem gdzie jak,ale co chodzi o miasto Mława,odział PKO BP pracuje bardzo dziwnie,z 8 stanowisk pracuje trzy,a na ulice kolejka 15 osób,i to wszystko o 9:30 rano,kiedy nie ma pracowników z wielkich zakładów(obcokrajowców).I tak codzień.Jestem w ciąży,i stałam w kolejce na dworzu bo ochroniarz powiedział że nie ma miejsca żeby się usiądź co jak okazało się było kłamstwem.Przy stanowiskach dojść miła obsługa i to jedyne co można powiedzieć dobrego niestety.
    5.10.2021
  • ~Waldi / 2022-08-07 08:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Puentuję zabezpieczenia iPKO: jeśli zgubisz lub ukradną ci telefon, a nie masz dostępu do oddziału banku (np. pracujesz za granicą), to jesteś odcięty od swoich pieniędzy przez www, aplikację mobilną, mimo że znasz login i hasło. Konsultant tel. nie może ci pomóc. Dramat. Zmykam z tego banku.
    ZaletyOferta i działanie jest OK.
    WadyBardzo bardzo zły system zabezpieczenia iPKO.
  • ~Waldi / 2022-08-07 09:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Rozszerzam swoją opinię już dodaną:
    W aplikacji mobilnej nadałem przelew, który miał wyśjć za 2 dni. Po zastanowieniu się, chciałem go edytować ew. anulować. Uwaga: w aplikacji mobilnej nie można tego zrobić, muszę się logować do serwisu na www!!!
    Cóż za tępa dzida we władzach banku dopuściła taką aplikację do użytku?! To sabotażysta…
  • ~Arturo / 2022-07-05 06:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Niestety, po 10 latach współpracy z bankiem bardzo mnie rozczarował. Kredyt hipoteczny, oraz 3 inne w tym okresie. Kontakt z obsługą klienta czy to w placówce czy infolinii zawsze zadowalający. W ostatnich 2 miesiącach problemy finansowe spowodowały opóźnienie w spłacie kredytu, i moje dane zostały przekazane do kancelarii prawnej Hyperion. Mimo spłaty zobowiązania,kancelaria wysyła pisma( z opóźnieniem) strasząc wypowiedzeniem umowy. Strasznie przykra sytuacja dla mnie, jak traktuje się klienta po tylu latach współpracy.
    ZaletyJ. W
    WadyJ. W
  • ~Bogdan Piekarski / 2025-10-05 19:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank którego pracownicy nie znają i stosują się do zapisów prawa bankowego, a w szczególności do Art. 54 i 54A tej ustawy, chroniących pieniądze klientów banku. Współpracują z wszelkiego rodzaju złodziejami i oszustami okradającymi emerytów i rencistów.
    ZaletyDuża ilość placówek i bankomatów.
    WadyDziałalność przestępcza jak wyżej opisano.
  • ~Daw / 2022-03-17 12:49
    Ocena: 2.67 / 5
    ŹLE . Wpłatomat połknął 12 tyś zł , na reklamację czekam już 14 dni .
    Zaletyaplikacja
    Wadywpłątomaty kradną pieniądze
  • ~Fred / 2021-09-24 17:43
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem klientem tego banku od lat. Niestety likwidują placówki a co gorsze kolejne bankomaty przez co zwykłe wypłacenie gotówki staje się problemem ! Takie utrudnienia robią w Gliwicach.
  • ~Irek / 2022-08-02 23:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam. Ocena waszego Banku jest dla mnie średnia a w niektórych sytuacjach nawet negatywna .
    Ogóknie jest dobrze tylko są osobvy pojedyncze które niszczą opinię Narodowego Baku Polskiego co powinno byc wzorcem . Bardzo mało pracowników nie zna dobrze regulaminu banku .
    Pracownicy nie mają pojęcia o róznicy poimiędzy kontem wspolnym a własnością środków pienięznych .Odpowiadają w ciemno nie znając podstawy prawnej . Ta wiedza dla klijentów a szczególnie którzy mają sprawy spadkowe powinna być rzetelnie wyjasniona . Jeśli panstwo nie wierzycie zapraszam np do oddziałów Chojnice , Człuchów , Połczyn Zdrój , Szczecinek .
    Cxzy w ogóle panstwo macie kontrole jako klijent banku by sprawdzic wiedzę pracowników .
    Natepna sprawa czesto nie ma Dyrektorów banków - ciągle jakieś szkolenia .Pozdrawiam.
    ZaletyCzęsc pracowników Muszę przyznac że ma wysoką kulturę osobistą i chętną pomóc w zalatwieniu sprawy np oddział Człuchów ale tylko czesc .
    Wadyujawnianie tajemnicy bankowej z kont wspólnych . Wydaje się wyciagi obu współwłascicieli mimo że sad chce tylko jednego - brak weryfikacji
  • ~Irek / 2022-08-02 23:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Porawiam poprzednią opinię . Miało być ,że bardzo mała ilość przacowników zna dobrze regulamin banku . A wiekszość nie ma pojęcia na temat kont wspólnych i nie wie ze na koncie wspólnym nie ma wspołnych środków pienieznych . Nie odróznia że wspolnik moze wyplacac ale to nie oznacza ze juz sa jego środki pieniezne lub nie wie że zasilanie konta wspolnego przez jednego współwłasciciela nie czyni że automatyczniue środki pieniezne są również własniscia drugiego wspołposiadacza. Takie sprawy pracownicy powinni znać .
    ZaletyCześć pracowników ma wysoką kulturę osobista.
    Wadyspotkałem się sytuacją ujawniania tajemnicy bankowej .
  • ~Jas / 2021-08-13 08:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank nadal w poprzedniej epoce logika podejmowania decyzji oraz dostosowanie się do potrzeb klienta na poziomie banku z 95 roku chyba trzeba się jeszcze dużo uczyć od takich banków jak Alior Santander czy credit Agricole nigdy kontra w tym banku ani żadnych pożyczek i kredytów zdecydowanie odradzam
    ZaletyŁadne logo
    WadyCała reszta
  • ~Joan / 2024-03-25 16:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank jest zdrewniały Decyzję za ludzi podejmuje system . Uzyskanie pożyczki uzależnione jest od urządzenia. W moim przypadku z powodu starych zaległości których dawno nie ma wystąpienia l problem nawet z pożyczka która można spłacić w tydzień a mianowicie mam obrót na koncie powyżej 200k a problemem jest nawet uzyskanie kilku tysięcy pożyczki ???? . Dodam iz jestem klientem długo i rocznie bank zarabia nA mnie dużo .Dla porównania żona która zarabia 40% tego co ja dostaję oferty 20x Wyższe Szok BeZmuzgowy bank .
    ZaletyIstnieje
    WadyNie ma zaufania do ludzi
  • ~kams / 2021-05-17 10:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa klienta na najniższym poziomie. Nie mam pojęcia po co są mają placówki skoro pracownicy każdą robić wszystko samemu przez aplikację (która i tak odrzuca wszystkie wnioski). Nie informują również o istotnych sprawach przy składaniu wniosków. Jedyny plus to prosta w użyciu aplikacja.
  • ~Kasia / 2022-06-27 14:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo słaba możliwość obsługi online. Do wielu rzeczy, jak np zmiana nazwiska trzeba iść do punktu obsługi klienta. Nie ma możliwości, tak jak u konkurencyjnych banków, załatwienia takich spraw online co jest ciężkie dla osób pracujących w godzinach otwarcia placówki banku. Brak możliwość i wideoczatu z obsługą żeby załatwić sprawy przez internet pokazując jedynie dowód w kamerkę
  • ~Klient / 2022-07-10 14:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Chciałem wypłacić 50 zł z innego bankomatu niż PKO BP za pomomoca blik. Okazało się że płaci się prowizje. To bardzo dziwne bo blik zawsze wszędzie chwała jako bezpłatny. Pani na infolinii potwierdziła że prowizja jest bo nie ten typ konta. Po 15 minutach czekania dostałem na dzień dobry ofertę kredytu 67 tys bez formalności. Spieszyłem się i nie o takie informacje mi chodziło. Czy to normalne że blik jest płatny?
    ZaletyAplikacja mobilna
    WadyPłatny blik z innych bankomatów
  • ~Norebrt / 2024-05-24 16:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Pani Bogusława jest prezydentką Polski. Nie będe wchodzić w szczegóły. To jest Prawda
    Zaletymnóstwo
    Wadyniema
  • ~Paweł / 2024-04-15 13:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Próbuję założyć konto przez aplikację IKO, a konkretnie przez SELFI. Porażka, ponad 10 prób i wykonanie ok. 40 zdjęć i na wpisywaniu adresu połączenie zostaje przerwane z uwagi na błąd aplikacji i wszystko od początku. Chyba za te miliony, które dostaje Pan Prezes można dołożyć większych starań żeby aplikacja działała poprawnie.
    Zaletynie dostrzegam
    Wadynie działająca aplikacja Selfi na IKO
  • ~Przemek / 2024-07-15 23:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Prowizja od wpłaty walut na WŁASNE konto nic tylko rezygnować z banku ale problem z wpłaceniem banknotu ponoć uszkodzonego(przecięcie ok 4 mm) gdy w tym czasie kantory i sklepy nawet nie robią problemów z wymianą to wstyd i powód żeby spierdzielać do obcych banków
    ZaletyProsta obsługa on-line
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1573
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1091
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 952
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167