strona 21 z 48
- « poprzednia
 - 1 ...
 - 19
 - 20
 - 21
 - 22
 - 23
 - nastepna »
 
- 
	~Andzia / 2023-06-01 13:02Ocena: 5.00 / 5
Obsługa bardzo dobra,miła współpraca i co najważniejsze szybka reakcja na potrzeby klienta.  - 
	
	
 - 
	~Mariusz / 2023-05-31 22:01Ocena: 1.00 / 5
Zamontowano czytniki kart na drzwiach do wpłatomatu,a co w przypadku nie używania kart,posługuję się blokiem i przelewami ??????? ZaletyBrak możliwości wejściaWadyNie migę wpłacić gotówki - 
	~piotr / 2023-05-30 22:20Ocena: 1.67 / 5
Człowiek założył tu konto bo chciał w polskim banku, ale państwowy gniot jest nie do zniesienia. Za każdym razem jak kupuję kryptowaluty to blokują kartę i trzeba do nich dzwonić. Za każdym razem robię zgłoszenie, żeby już w przyszłości nie blokowali i za każdym razem jest od nowa to samo. 
Druga sprawa: jako jedyny bank na świecie mają blokowanie konta po dwóch nieudanych próbach logowania. I nie załatwisz przez Internet, trzeba iść jak senior do okienka i stać w kolejce.Wadyniektóre procedury trzydzieści lat za cywilizowanym światem - 
	~Bożena / 2023-05-30 17:06Ocena: 1.00 / 5
22.maja 2023 założyłam konto osobiste, ponieważ chciałam założyć lokatę na 8% obsługująca mnie Pani powiedziała, że mogę założyć lokatę po 5 dniach od otwarcia konta. Na moje konto osobiste wpłaciłam na konto i po upływie 5 dni nie pojawiła sìę lokata na 8 %, więc udałam się do oddziału przy Krakowskim Przedmieściu w celu wyjaśnia. Pani poinformowała mnie, że zmieniły się okres oczekiwania na 10 dni. Moję pytanie ... dlaczego zostałam wprowadzona w błąd? Na koncie jest znaczna kwota, którą bank operuje a moje pieniądze nie pracują. W Lublinie jest tylko jeden takibank PKO BP w którym trzeba czekać na to aby założyć lokatę. W innych bankach lokatę otwiera się w chwili wpłacenia gotówki. Dla mnie jest to chore. Proszę zacząć poważnie traktować klientów, zatrudniać bardziej kompetentne osoby i zmienić regulamin banku. 
ZaletyBank z takimi tradycjami, nie dba o klientów.WadyNikomu nie polecam banku !!! - 
	~Jakub / 2023-05-29 21:04Ocena: 1.67 / 5
Oferowane lokaty nie da sie założyć , pieniądze sązamrożone "nie pracują" brak szybkiej reakcji brak kontaktu z klientem , marna obsługa  - 
	~Wiktor / 2023-05-26 18:13Ocena: 2.33 / 5
Operator wprowadził mnie w błąd zamiast wytłumaczyć mi że powinienem udać się na komisariat  - 
	~Julka / 2023-05-25 23:26Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję pani co pomogłam mi aktywować IKo i cała ta procedurę bardzo szybko przeprowadziła.Niestety imienia pani nie pamiętam A. ????  - 
	~Pawel CPN / 2023-05-24 12:00Ocena: 4.67 / 5
Obsługa leasingu konsumenckiego i kredytu gotówkowego( sprawdzałem dwie opcje) szybka, przejrzysta i prosta. Pracownicy b.mili,uprzejmi znający się na rzeczy. Polecam. Nie jestem w żaden sposób powiązany z bankowością, finansami itp. Zwykła osoba fizyczna. Wybrałem kredyt i otrzymałem zaskakująco dobre warunki. ZaletyMało formalności i dokumentów.WadyTrzeba spłacać kredyt. - 
	
	
 - 
	~Monika / 2023-05-20 14:17Ocena: 1.00 / 5
Brak możliwości zmiany limitów przez kilka dni przez pracę nad systemem.  - 
	~Michał / 2023-05-19 22:53Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem ok.15 lat , chciałem zapłacić 2000 za wczasy blikiem a 2 dni wcześniej zmieniałem tel. i na nowo instalowałem IKO , oczywiście trzeba odsłuchać parę minut mądrości zanim automat poda kod itd. . Dziś coś się też nie spodobało , też dzwonił automat z weryfikacją , znowu najpierw słuchałem później dostałem kod , wszystko ok i transakcja nieudana. I zaczął się kabaret. Aplikacja IKO zablokowana , odblokuj za pomocą IPKO lub tel. IPKO wpisuję - błędne hasło , i za chwilę i IPKO zablokowana . Najlepsza porada- odblokuj IPKO za pomocą IKO , tylko kur.. jak ? Jak IKO też zablokowane . Zostaje tel i infolinia , ale nie jest źle bo 24/7 . Dzwonię automat gada i pyta , o to , o tamto , nic podejrzanego , w końcu przekierowuje do człowieka , tamten znowu weryfikuje całe moje drzewo genealogiczne w końcu mu się podoba , stwierdza że zablokowane dla bezpieczeństwa , zadaje z 10 pytań absurdalnych czy dawałem komuś hasła ,piny itp. po czym stwierdza że no to ok. To on mi zaproponuje 10 tys kredytu , grzecznie proszę że niech mi nie truje bo nie mam czasu tylko odblokuje . To mam się rozłączyć i przeskanować komputer, telefon i zadzwonić jeszcze raz . Dałem spokój , chyba przejdę się do banku, może będzie szybciej. 
I nie byłoby problemu że to o bezpieczeństwo , tylko skoro podaję wszystko , dane matki , dane konta , numer klienta , inne , dzwonię z numeru który jest podany jako mój , dane są aktualne , pan pyta czy te 2000 to nie było wyłudzenie i potwierdzam że to moja transakcja i chętnie da mi kredyt ale kur... konto na weekend nie odblokuje więc też przy okazji odblokowania podziękuję bankowi PKO BP. - 
	~Aida / 2023-05-17 19:36Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z obslugiSzybka obsługa. ZaletyProfesjonalna obsługa - 
	~Jotic / 2023-05-16 16:29Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z obsługi w oddziale we Wrocławiu przy ul. Drukarskiej. Pani Justyna Sokołowska bardzo profesjonalnie, kulturalnie i życzliwie odpowiedziała na moje pytania i udzieliła wyczerpujących informacji i wszelkiej potrzebnej mi pomocy w bankowych sprawach. Dziękuję bardzo i polecam obsługę klienta w tym oddziale.  - 
	~Monika / 2023-05-13 01:01Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję serdecznie Pani Danusi Regulskiej z oddziału bankowego w Jarocinie za rzetelną pomoc????za cierpliwość i pomoc za każdym razem kiedy nie potrafię sobie poradzić w sprawach bankowych. Pozdrawiam 
Monika - 
	~Marian / 2023-05-12 16:45Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję p. Klaudia Praska za fachową i wyczerpującą informację oraz rzetelne podejście do klienta  - 
	~123 / 2023-05-12 14:52Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i złodzieje nie polecam najlepiej trzymać się z daleka od tego banku WadyWszystko - 
	~Marcin / 2023-05-12 07:25Ocena: 1.00 / 5
Przez Call Center otrzymałem ofertę kredytu, którego całkowity koszt miał wynieść 220 zł za pół roku. Zostałem umówiony na spotkanie z pracownikiem stacjonarnym banku. Na tym spotkaniu okazało się, że kredyt nie na pół roku, ale znacznie dłużej i jego koszt to nie 220 zł, tylko około 2 000 zł. Straciłem czas, nerwy i możliwość wzięcia w tym dniu kredytu u innego kredytodawcy. Dodatkowo, wprowadzony w błąd zaniżonym rzeczywistym kosztem kredytu udostępniłem bankowi swoje dane osobowe i zgody na marketing. Wadybank oszukuje klientów w celu naciągnięcia ich na drogi kredyt poprzez oferowanie tanich kredytów - 
	
	
 - 
	~JAR / 2023-05-12 01:50Ocena: 2.00 / 5
OSZUSCI WZIOLEM 118000 A NALICZYLI MI DO ZAPLATY 265000 ZaletyBRAK - 
	~Katarzyna / 2023-05-10 09:25Ocena: 5.00 / 5
Polecam bardzo Panią Renata Pagór profesjonalna obsługa klienta ZaletySzybka i sprawna pomocWadyBrak - 
	~Ewa / 2023-05-08 08:40Ocena: 5.00 / 5
Super obsługa I doradztwo. Przesympatyczna Pani,pełen profesjonalizm.Zakładałam w czwartek Córce konto junior.Pani wszystko konkretnie nam przedstawiła.Takich doradców więcej. ZaletyProfesjonalizmWadyBrak - 
	~Roman / 2023-05-04 16:18Ocena: 1.33 / 5
Lokata na Dzień dobry dla Nowych Klientów w PKO BP niestety nie DZIAŁA. Próba założenia w/w lokaty z poziomu aplikacji kończy się błędem. Próbowałem wielokrotnie w dniu dzisiejszym /04.05.2023/ założyć taką lokatę. Otworzyłem rachunek w PKO wyłącznie ze względu na możliwość założenia w/w lokaty. Niestety oferta to oszustwo!
 
strona 21 z 48
- « poprzednia
 - 1 ...
 - 19
 - 20
 - 21
 - 22
 - 23
 - nastepna »
 
