Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 907 opinii

2.73 / 5

  • Oferta
    2.68
  • Obsługa klienta
    2.76
  • Prostota obsługi
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Całe życie w PKO / 2023-04-03 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogromną tragedia... Nie polecam nikomu tego banku, aktualnie nadplacam kredyt, bo tylko to mnie z nim wiąże i zamykam tam wszystkie konta. Zastanów się kilka razy i sprawdź inne banki, bo na 100% mają o wiele lepsze propozycje. Jestem w PKO cale zycie, a aktualnie lepiej mi wziąć kredyt w Santanderze zeby spłacić wszystko w Pko i zaoszczędzę troszkę ponad 20%... a przy ponad 400 000 do splaty to prawie 90 000 taniej. Jak najdalej od PKO!
  • ~Marcin / 2023-04-03 15:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalna obsługa przez Panią Magdalenę Wyszogrodzką. Rzetelna i konkretna osoba na tym stanowisku.
  • ~bogumila / 2023-04-03 09:38
    Ocena: 5.00 / 5
    W oddz. Banku na ul. Bandurskiego w Szczecinie bardzo mila obsługa, moim opiekunem jest p. MAŁGORZATA MIETLEWSKA.Pani jest bardzo miłą i kompetentną osobą , gdy dzwonię ma zawsze czas i nie okazuje zniecierpliwienia gdy zadaję ciągle te same pytania.
    Wadybrak
  • ~Justyna / 2023-04-02 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Za przelew zagraniczny 10 funtow zaplacilam 105 zloty :) cos pieknego
    WadyOplaty z ksiezyca
  • ~Ewa i Jerzy / 2023-03-31 16:48
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 30.03.2023 mieliśmy przyjemność podpisać ugodę do umowy na kredyt frankowy w PKO BP I Oddział w Białymstoku.
    Niezwykłej pomocy w tej sprawie udzieliła nam Pani Anna Antonowicz - doradca w tym banku. Dzięki niej wszystkie sprawy zostały załatwione bardzo szybko i bardzo profesjonalnie, bez stresu i zastanawiania się czy wszystko jest OK. Wszystkim, którzy zastanawiają się jak rozwiązać problem kredytu frankowego w drodze mediacji i ugody polecamy kontakt z Panią Antonowicz.
  • ~Celina / 2023-03-30 19:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tego banku.
    Złożyłam dyspozycje zamknięcia rachunku a bank i tak naliczał opłaty za dalsze prowadzenie konta! Nierzetelność,brak kompetencji i lekceważenie klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedzialności za powierzone dane osobowe.
  • ~Małgorzata / 2023-03-30 19:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Pkobp oddział nr1 w Szczytnie. Jestem klientą od ponad 20 lat. Dziękuję za miłą i rzetelną obsługę. Nigdy się nie zawiodłam i oby tak dalej. W mojej ocenie 10/10. Pozdrawiam cały zespół
    ZaletyZaletą jest brak wad
  • ~Henryka / 2023-03-30 00:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna obsługa, pani Renata Mróz-Kułakowska wszystko cierpliwie wytłumaczyła,pomogła z aplikacją bankową w telefonie.Jestem bardzo zadowolona.Polecam.
    ZaletyProfesjonalnie i w miłej atmosferze.
    WadyBrak
  • ~Patrycja / 2023-03-24 13:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam banku. Ktoś mi ukradł pieniądze z konta i niestety bank nie uznał reklamacji. Bank wogole się nie stara zapewnić klientom bezpieczeństwa. Zawiodłam się na tym banku i właśnie szukam godnego polecenia który przywiązuje uwagę do zabezpieczenia środków na koncie klienta. Oczywiście ja tak tej sprawy nie zostawię naglosnie to w mediach i sprawa trafi do sądu.
    WadyBrak bezpieczeństwa nad przechowywanymi środkami.
  • ~Krzysztof / 2023-03-21 16:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Miła profesjonalna obsuga.Pani wyczerpująco odpowiedziała na moje pytania
    ZaletyWyczepująca obsuga
  • ~Maria / 2023-03-20 20:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Tarnowskie Góry, ul. Opolska

    Dziękuję za pomoc, którą dzisiaj uzyskałam w banku. Pani,która mnie obsługiwała wykazała ogromną chęć pomocy.
    Odpowiedziała ze znawstwem i cierpliwością na wszystkie moje pytania.
    Czułam się zaopiekowana.
    Polecam ten oddział.
    ZaletyWysokie kompetencje, kultura, opanowanie.
    WadyBrak
  • ~Klient / 2023-03-20 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Patrząc jakie wały robią na walucie DKK tragedia.Waluta na gieldzie już cały weekend stoi od 0,63 do 0,64 a tutaj 0,627.Oszuści!!!!
  • ~Robert / 2023-03-18 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia a nie bank. Skradziono mi pieniądze, a bank odmawia wszczęcia postępowania. Założyłem konto w innym banku.
    WadySłabe zabezpieczenie konta,, długie kolejki, niemiła obsługa, długie czekanie na infolinii
  • ~Łukasz / 2023-03-18 08:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tego banku nikomu . Ratę podnieśli ponad 100 procent gdzie miałem stałą.
    ZaletyBrak
    WadyNie informują o podnoszeniu rat kredytu. Zero jakiej informacji.
  • ~Łukasz / 2023-03-18 08:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tego banku nikomu . Ratę podnieśli ponad 100 procent gdzie miałem stałą.
    ZaletyBrak
    WadyNie informują o podnoszeniu rat kredytu. Zero jakiej informacji.
  • ~Bb / 2023-03-17 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpierw pozwalają na aktualizacje danych online, po czym po 1 kontakcie z infolinią blokują dostęp do konta, gdyż nie dokonałam aktualizacji w oddziale i muszę się tam udać osobiście… nie wspominając już o tym, ze konsultant się rozłączył i nie oddzwonił
  • ~Elwis / 2023-03-17 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani Elwira Karluk z Krasnegostawu to doradca o baaaardzo wysokich kompetencjach. Posiada ogromną wiedzę z zakresu szeroko rozumianej bankowości(ubezpieczenia, kredyty itd., itp) a ponadto jest bardzo komunikatywna i bardzo kulturalna. Wszystko bardzo zwięźle i precyzyjnie wyjaśnia, we wszystkim pomaga, doradza. Jest to osoba bardzo skrupulatna a przy tym sprawna i szybkaw obsłudze. Polecam każdemu takiego doradcę.
    ZaletyPani Elwira Karluk posiada same zalety
    WadyBrak
  • ~Julia / 2023-03-13 10:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Pomoc w odblokowaniu aplikacji IKO super aczkolwiek dzowniniłam dwa razy w pierwszym połączeniu nie dostałam pomocy przerwano połączenie dzwoniąc natomiast drugi raz uzyskałam podpowiedź bez wizyty w banku dla mnie na plus jednak sądzę że to wszystko zależy do kogo się dodzwoni miałam już raz sytuację gdzie miałam zablokowaną aplikacje i dużo łatwiej i szybciej dorastałam dostęp do konta niż podczas wizyty w banku
    ZaletySzybki dostęp
  • ~Grzegorz Orczyk / 2023-03-12 13:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Ostrowiec oddział na ul.Siennieńskiej
    Jestem zadowolony z obsługi ludzi z działu MSP. Ich pomoc kompetencja zaangażowanie i staranność zasługują na pochwały . Pozazdrościć takich pracowników . Polecam z czystym sumieniem
    ZaletyUczciwość,pomocny personel,kompetencja, odpowiedni ludzie na odpowiednim stanowisku
  • ~Hubert Zaręba / 2023-03-12 13:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Dział obsługi MSP w oddziale w Ostrowcu na ul.Siennieńskiej stoi na najwyższym możliwym poziomie. Tylko pozazdrościć takiego pracownika. Klasa pozytywne nastawienie kompetencja i zaangażowanie. Te słowa najlepiej oddają zalety obsługi MSP. To przyjemność korzystać z tak fachowej obslugi
    ZaletySzybka obsługa wiele rozwiązań cierpliwość do klienta i wysoki zakres wiedzy pracownika
    WadyŻadnych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1546
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027