Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 952 opinii

2.76 / 5

  • Oferta
    2.71
  • Obsługa klienta
    2.78
  • Prostota obsługi
    2.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Toliano / 2022-06-26 11:22
    Ocena: 3.67 / 5
    Jestem klientem tego banku od wielu lat ale zastanawiam się nad zmianą na inny z może dla większości klientów mało istotnego powodu ale dla mnie bardzo ważnego ,jako jedyny bank w Polsce do tej pory nie ma możliwości płacenia zegarkiem z Google pay dla zwykłego kowalskiego !! dali taką możliwość korporacją które pompują duże pieniądze, zwykły klient jest traktowany jak gorszy sort ,czyżby duży wpływ naszych rządzących ?
  • ~Zdzisław / 2023-10-03 08:07
    Ocena: 3.67 / 5
    Chciałem tylko spytać konsultanta czy zlecenie zostało przyjęte do systemu, a on biorąc ode mnie wszystkie dane kieruje mnie na bota ?!! Ludzie co wy robicie ? Ci programiści wyprali wam mózgi. To musi być przyjazny bank, bo waszymi klientami w 80% są ludzie starsi.
    Zaletylogin do konta przez internet
    Wadyrozmowy telefoniczne tylko z botami
  • ~Zołza / 2023-10-27 15:05
    Ocena: 3.67 / 5
    Proszę uważać na aplikacje skarbonka na ipoko,myślałam, że odkładam tam pieniądze na ważny cel i jakie było moje zdziwienie jak po rozbiciu skarbonki okazało się że pieniędzy nie ma ,i tu niespodzianka ....przemiła Pani z informacji powiadomiła mnie że te pieniądze to takie wiralowe, są a jakby ich nie było ponieważ jak nam się wydaje że przelewamy kasę to jej nie przelewamy bo nie ma potwiedzenia na koncie .Lepiej odkładać do skarpety przynajmniej by kasa z tego była,a tak nie ma ani kasy ani zaplanowanego zakupu ,wręcz cudnie.
  • ~waterkowyy / 2024-03-27 19:41
    Ocena: 3.50 / 5
    fajny bank, dziala to najwazniejsze polecam wszystkim ciep[lutko az pazy
    Zaletyfajne
    Wadynie intuicyjny pamrl
  • ~Halina / 2023-01-27 14:06
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie polecam. Nie zgadzał się wzór podpisu, dostalam tylko informacje że to jest inne nazwisko. Po zamknięciu konta w banku otrzymałam na adres korespondencyjny nową kartę do bankomatu i SMS żeby ją aktywnić zanim aktualna straci ważność.
  • ~miśiek / 2023-11-08 13:29
    Ocena: 3.33 / 5
    opinia jest bardzo słaba żeby było można podrobić stronę banku
    po zalogowaniu podłożyć inne kwoty żeby klijent widział i dał
    się nabrać w banku nie można zlikwidować kwoty większej bez zgłoszenia
    niż 20 tyśięcy a zlikwidować kwotę o wiele większą można szybkim
    przelewem nawet do miljona gdzie tu logika zawiodłem się na banku
    tyle lat z nimi byłem a cyberprzestępcy potrafili tak perfekcyjnie
    oszukiwać klijentów jestem mocno zawiedziony i skoro to tak wielki
    bank i tak potrafi się oszukiwać jak działa system zlikwidować
    lokaty terminowe a bank nawet do mnie nie zadzwonił co się dzieje
    dla mnie oszukali mnie i bank podkładając ich strone potrafiąc
    zmienić saldo klijenta nie rozumiem tegooczywiśćie ja też popełniłem
    błędy logując się na swoją stronę ale wszystko wyglądało jak zawsze od 20 lat jestem
    z bankiem mi żle się podpisałem nie całym nazwiskiem tylko parafką
    odmówiono wypłaty a takiego oszustwa nie potrafiono wykryć żeby ktoś
    się podszywał się pod bank pko moja ocena po tym zdarzeniu jest słaba i
    nię polecam
  • ~Sorian / 2025-10-08 13:39
    Ocena: 3.33 / 5
    Ogólnie korzystam z tego banku od 2004 roku. W zasadzie wszystko było ok do momentu kiedy musiałem zrobić przelew do innego kraju (zakup auta od firmy która działa na rynku ponad 20 lat) oraz później problem z przelewem w innej walucie. Mimo ustawienia limitów na najwyższe nie mogłem dokonać przelewu. Po zatwierdzeniu przelewu wyświetlił się błąd i zablokowana została aplikacja iPKO oraz dostęp do serwisu WWW. Ta sama sytuacja miała miejsce kiedy próbowałem dokonać tego przelewu na tablecie w banku przy pracowniku. Musiałem zlecić wykonanie tego przelewu przez bank za co oczywiście musiałem zapłacić dodatkowe pieniądze. Przy próbie przelewu tych walut na konto walutowe w innym moim banku również nastąpiło całkowite zablokowanie dostępów... Czyli mam konta walutowe, które są bezużyteczne jeśli chce dokonać przelewu za granicę. Infolinia tłumaczy to ,,względami bezpieczeństwa". Nie zrobiłem żadnych ruchów, które mogłyby uruchomić taki mechanizm w banku. Były to zwykłe przelewy tylko w innej walucie zgodnie z krajem do którego miały trafić. Kiedy zleciłem przelew przez infolinię u Pani również wystąpił ten sam błąd co u mnie. Złożyłem oficjalną reklamację i czekam na konkrety dlaczego nie mogę dokonać przelewów zagranicznych. Wpłata gotówki we wpłatomatach to kolejny koszmar... Mnóstwo niepotrzebnych plansz zabierających czas ale najgorszą rzeczą jest konieczność podawania liczby banknotów. Dla porównania w Pekao S.A. przy wpłatomacie podajemy tylko kwotę i wkładamy pieniądze do podajnika... Być może nie ma to znaczenia przy wpłatach rzędu 1000 zł ale jeśli ktoś prowadzi firmę i wpłaca większe kwoty to liczenie banknotów to jakiś ponury żart...
    ZaletyIntuicyjna aplikacja iko (moim zdaniem jedna z najlepszych na rynku)
    WadyFatalne oprogramowanie wpłatomatu, które oprócz podawania kwoty każe podawać liczę banknotów
  • ~tomasz szczepan / 2023-07-06 00:00
    Ocena: 3.33 / 5
    nie podoba mi sie jak bez kontaktu z klientemm bawia sie jego pieniadzem to jest ;;;; blokuja zabieraja jakies odsetki zablokowanym groszem

    nic tylko zmieniac ten zlodziejski bank
    a szlyszalem ze jest najbbardziej zlodziejski nz cala europe
    Zaletybrak wad to jest wady
    Wadyjeszcze troche a bedziecie najgorzszym bankien w Polsce
  • ~Wacław / 2025-01-24 17:39
    Ocena: 3.33 / 5
    Mam złe doświadczenia z PKO bp oszukano mnie z kartą kredytową podano datę rozliczeń na 20 dzień każdego miesiąca i okres bezodsetkowy dla każdej karty kredytowej od PKO BP wynosi 55 dni w przypadku spłaty całej kwoty zadłużenia w terminie ale to nie dotyczyło mnie opłacałem wczasy zagraniczne i aby to opłacić skorzystałem z karty kredytowej płacąc około 5 tys złotych i tą kwotę spłaciłem 20 kolejnego miesiąca czyli 30 dni i jak się okazało naliczono mi odsetki a rozliczenia dokonano 17 dnia miesiąca czyli 3 dni przed czasem i naliczono 60 zł odsetek. Następnego dnia zrezygnowałem z tej karty a pożyczki biorę w ING bo do PKO nie mam już zaufania. Druga sprawa która mi się nie podoba to dopuszczalny debet mam w wysokości 1000 zł jak tylko na kilka dni z niego skorzystam to naliczane mi są odsetki, ale jakoś nie widzę odsetek od pieniędzy które są gromadzone na koncie i leżą tam o wiele dłużej. W Anglii była podobna sytuacja w banku Barclays to po zaskarżeniu banku bank musiał oddawać pieniądze za ostatnie 5 lat i od tego momentu naliczał odsetki za gromadzone środki na koncie.
    ZaletyObsługa w bardzo dobra
    WadyJak wpisałem powyżej
  • ~Anna / 2024-02-27 00:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Wprawdzie stronę internetową mają przejrzystą, to ich oferta jest kiepska. Oprocentowanie lokat w porównaniu pewnych innych banków mają zaniżoną. Jak na dzień dzisiejszy 27/02/2024 lokata odnawialna 3 miesięczna powinna być uczciwie oprocentowana na 5% uwzględniając podatek i bez żadnych warunków typu nowe środki tak jak jest w Citi i Santander. Dwa ,konto osczędnościowe powinno być na 2%
  • ~arek / 2020-02-20 13:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie wiem co za standardy w tym banku ale żeby kasjerki wstawały na baczność przed podchodzącym do biurka klientem ? To jakiś mobing. Druga sprawa konto za zero, z zerem ma tyle wspólnego co patriotyzm z uczciwością.
  • ~Barbara / 2023-11-22 08:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Coś niespotykanego w dzisiejszych czasach! W Banku w Łodzi, ul. Sacharowa nie ma możliwości płacenia kartą za przelewy.
  • ~Barbara / 2023-11-22 08:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Coś niespotykanego w dzisiejszych czasach! W Banku w Łodzi, ul. Sacharowa nie ma możliwości płacenia kartą za przelewy.
  • ~CRO / 2025-10-10 13:19
    Ocena: 3.00 / 5

    Zacofanie.
    Podwyższyła limity w aplikacji.
    Zablokowali mi aplikację.
    Nie mogę odblokować aplikacji, bo nie dochodzą SMSy.
    Nie mogę dochodzą SMSy, bo mam dual SIM...
    Ogarnijcie się. Jest 2025!!!!!
    ZaletyPracownicy zawsze bardzo się starają! ???? Chwała Im za to!
    WadyZmieńcie informatyków albo Ich przełożonego!!!! Nie ogarniają technologii.
  • ~EUGENIA / 2024-02-08 13:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Mało wpłatomatów i często mają blokadę modułu wpłat. Kilka razy na rok składam reklamacje z powodu "połknięcia" banknot bez druku potwierdzenia i braku środków wpłaconych na koncie.
    ZaletyBrak To dotyczy w ogóle obecnych bank
    WadyBrak Banki - to hamulec rozwoju gospodarki. Dla przedsiębiorcy to "kula przy nodze". męcząca dyktatura warunków obsługi. Mają służyć. Niczego nie produkują.
  • ~Gaga / 2022-08-02 10:25
    Ocena: 3.00 / 5
    To jedyny bank z tych, z którymi miałam do czynienia (Alior, MBank) w którym ludzie pracujący w obsłudze klienta są na prawdę pomocni i mili. Niestety obsługa strony internetowej, ipko oraz automat na infolinii pozostawiają wiele do życzenia. Strona nie wyświetli ci historii powyżej roku, ale za to karta będzie cię informować o każdej transakcji (nawet za gumę do żucia) i nie da się tego wyłączyć. Jeśli zadzwonisz na infolinię to musisz spędzić czas wysłuchując pouczeń automatu, że przecież wszystko możesz sprawdzić na stronie (gdybym znalazła na stronie to bym nie dzwoniła!!!). Numer „0” jako połączenie z człowiekiem nie działa.
    ZaletyLuddzcy ludzie, oferta ok, kredyty ok
    WadyKiepski soft na strone, ipko i wkurzający automat na infolinii.
  • ~Joanna / 2022-08-12 20:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Od 20 lat mam konto w tym banku, jakieś 3-5 lat temu zmieniła się organizacja obsługi w placówce banku Biała Podlaska i załatwienie czegokolwiek jest koszmarem. Pracownicy są wyzyskiwani, a klienci resztkami cierpliwości oczekują na obsługę. Wynika to chyba z redukcji etatów na sali obsługi lub ewidentnego niedopasowania liczby pracowników do liczby klientów. Przykre to, bo czekanie 2 godzin w kolejce, gdzie głównie są to osoby starsze (nie korzystają z aplikacji) jest absurdem. I nie jest to jednostkowa sytuacja..
    ZaletyDobra oferta
    Rzetelna informacja
    WadyZła organizacja pracy w placówce
    Brak poszanowania czasu klienta
  • ~Kuba / 2020-10-13 15:51
    Ocena: 3.00 / 5
    "Blokuję dostęp do konta z powodu zbyt młodo brzmiącego głosu" - oświadczył konsultant infolinii PKO BP po tym, jak okazało się, że nie potrafi pomóc w obsłudze interfejsu aplikacji. Chwilę wcześniej dokonał mojej pełnej pozytywnej weryfikacji jako właściciela konta. CO TO JEST? Od 25.09.2020 do dziś nie mam dostępu do konta, pomimo złożonej reklamacji.
    ZaletyRachunki walutowe obsługiwane jedną kartą.
    WadyTroglodyci (co najmniej jeden) w infolinii. Ogólne wrażenie, jakby do obsługi klienta zatrudniano tam "rodzinę", zamiast fachowców.
  • ~Lama / 2025-06-01 07:54
    Ocena: 3.00 / 5
    LICHWIARZE ! Odzierajcie i "okradajcie" dalej wiernych klientów, wymyślajcie częściej nowe opłaty i chwalcie się zyskami. Ja już jestem za stary aby zmienić bank , ale robię "wam" robotę. A może by tak wprowadzić jeszcze opłatę za chęć do życia.....
    ZaletyKosmicznie opłaty a oprocentowanie zgromadzonych środków żenująco niskie !!!!!
    WadyLichwiarstwo niszczy zalety pracy banku
  • ~LUkaMar / 2023-11-03 20:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety nastąpiło pogorszenie sie obsługi klienta. W przypadku problemów bank nie nawiązuje kontaktu z klientem. Jeśli jednak chce się sprawdzić pożyczkę i zrezygnuje z wniosku, telefony sa co chwila. Nie polecam. Miałem konto, ale na szczęśćie dla mnie udało się przenieść do innego banku. Zupełnie inne podejście do klienta. Jest super.Do PKO BP już nie wrócę
    ZaletyUprzejmość
    WadyNiestety slaby kontakt z klientem. Brak rozmów w przypadku problemów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1573
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1091
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 952
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167