Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 891 opinii

2.72 / 5

  • Oferta
    2.67
  • Obsługa klienta
    2.75
  • Prostota obsługi
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Norebrt / 2024-05-24 16:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Pani Bogusława jest prezydentką Polski. Nie będe wchodzić w szczegóły. To jest Prawda
    Zaletymnóstwo
    Wadyniema
  • ~Paweł / 2024-04-15 13:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Próbuję założyć konto przez aplikację IKO, a konkretnie przez SELFI. Porażka, ponad 10 prób i wykonanie ok. 40 zdjęć i na wpisywaniu adresu połączenie zostaje przerwane z uwagi na błąd aplikacji i wszystko od początku. Chyba za te miliony, które dostaje Pan Prezes można dołożyć większych starań żeby aplikacja działała poprawnie.
    Zaletynie dostrzegam
    Wadynie działająca aplikacja Selfi na IKO
  • ~Przemek / 2024-07-15 23:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Prowizja od wpłaty walut na WŁASNE konto nic tylko rezygnować z banku ale problem z wpłaceniem banknotu ponoć uszkodzonego(przecięcie ok 4 mm) gdy w tym czasie kantory i sklepy nawet nie robią problemów z wymianą to wstyd i powód żeby spierdzielać do obcych banków
    ZaletyProsta obsługa on-line
    WadyWszystko
  • ~RobRoy / 2023-09-02 18:28
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam komornika nie jestem alimenciarzem bank co miesiąc blokuje moje wpływy mają takie prawo i mogą bez mojej zgody przelać środki na konto komornika ( wpływ co mies 2700 netto) 1360 zł po interwencji w banku że dałem taka dyspozycję okazało się że nie było później że miałem na obronę ich blokady 10 dni nie skorzystałem więc przelali sami ,kwota wolna od zajęcia 2700 netto w tym banku nie istnieje nie miałem żadnych innych wpływów na konto w danym miesiącu widać polski bank może więcej .P komornik jest czysty powiedział że wina jest ewidentna po stronie banku .Pozdrawiam PKO bp
    ZaletySzybkie otwarcie konta
    WadyJesteś już naszym klientem
  • ~Samarytanin / 2022-10-26 09:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Powiem tak,złodziejstwo, oszustwo obłed, wstydzcie sie ludzie ktorzy narzucacie tak wielkie prowizje na biednych ludzi ktorzy sa np.w potrzebie, bylem wczoraj po pozyczke tylko zapytac sie o 13 tysiecy wkoncu calkowita splata wyszła by mnie az 35 tysiecy na 8 lat po 350 zl ,,masakra, ja wiem ze to nie wina pracownic,pracownikow tylko tej całej gory ktorzy nakladaja tak straszne odsetki zarabiajac na ludziach w potrzebie,.Jestem wierzacy i uwierzcie mi wy tak wy ktorzy zasiadacie na stolkach i smiejecie sie z nas, staniecie przed Bogiem i zdacie z tego wlasnie rachunek,tak kazdy z osobna zda rachunek za swoje postepowanie, macie to jak w banku.z Bogiem
    Wady10
  • ~Tosiencja / 2017-11-02 19:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Duża opłata za konto lub za kartę (dotyczy tzw. "konta za zero") lub trzeba wydać 300 zł kartą, żeby mieć ja za darmo. Pobierają opłatę za prowadzenie konta oszczędnościowego, więc przy dość mizernych oszczędnościach to konto się u nich nie opłaca.
    Konto na pewno nie opłaca się osobom z najniższym uposażeniem, bo wychodzi za drogo
    Zaletyma oddziały w większości miast
    Wadydrogie usługi
  • ~Wkurzona klientka / 2023-09-22 13:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Najgorszy bank jaki jest, założono mi konto bo chciałam wziąć kredyt-kilka tysięcy. Kredytu nie dostałam a konto zostało, przez miesiąc powstała opłata 17 zł, zaczęły przychodzić smsy o uregulowanie tej kwoty, w końcu po chyba dwóch tygodniach przyszedł SMS że jeśli chce zatrzymać windykację mam jak najszybciej wpłacic te 17zl. Omijajcie ten bank szerokim łukiem.
  • ~zdenerwowana / 2021-12-05 15:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Marketingowy bełkot o różnych nowościach a od 2 lat nie potraficie zrobić logowania z użyciem kluczy bezpieczeństwa np. Yubikey
    WadyBrak nowoczesnych zabezpieczeń np. kluczy bezpieczeństwa są bezpieczniejsze i nie dostarczają danych biometrycznych.
  • ~tom / 2023-12-01 15:45
    Ocena: 2.50 / 5
    złapać klienta na konto i nic nie dać .

    inne banki informują o promocjach prypominają .

    a tu łapanka
    Zaletyladnie wygląda
    Wadypromocje z haczykami
  • ~Damian / 2024-10-23 10:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorszy bank na świecie! Chce zapłacić faktury i w ciągu jednego miesiąca trzy razy mam zablokowany token. Przebić się przez wirtualną asystentkę to jakiś dramat. Nomenklatura i mylenie Nr Klienta z Loginem to standard wśród rozmówców z infolinii. Kierowanie z infolinii do placówki i z placówki do infolinii to standard. Może i jestem porywczy ale z innym bankami nie mam takich problemów a mam kilkanaście kont na różne spółki.
  • ~Jamnik / 2023-07-31 10:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Wypłata gotówki w oddziale druga i kazda kolejna w miesiącu płatna 10zl! Dla ludzi starej daty którzy nie używają karty to niedopuszczalne. Druga sprawa okres rozliczeniowy karty zaczyna sie od dnia w której karta była wydana a nie od 1go do 31go dnia miesiąca. Nie raz sie na tym naciąłem i pobrało mi za karte prowizje. Odradzam ten bank
  • ~Katarzyna / 2021-12-08 22:56
    Ocena: 2.33 / 5
    7 grudnia wpłatomat "zjadł" 3000zł wyświetli błąd i oddał karte, pieniądze zamrożone, średnio sympatyczna pani złożyła reklamacje, pieniedzy moge sie spodziewac w ciągu 2 tygodni albo i nie bo nie jest powiedziane ze reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie,dnia następnego inny wpłatomat wciągnął kartę. bank rozkłada ręce, ma w nosie klienta, w żadnym innym banku nie spotkałam się z obsługą na tak niskim poziomie, brakiem poszanowania dla klienta i tak psującymi się maszynami (dla porównania 8 lat w mBanku, wpłaty co drugi dzien i ani jednej takiej sytuacji) nikomu nie polecam tego banku, lepiej wybrać inny w szerokiej ofercie rynkowej i zaoszczędzić sobie stresu i nerwów.
    Wadyprzestarzałe źle serwisowane maszyny
    w przerażającej większości bardzo niemiła obsługa klienta
  • ~Lucjan / 2023-06-11 14:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień dobry!
    W PKO BP konto mam od 25 lat. Rzeczywiście ostatnimi czasy zauważyłem duży spadek jakości usług. Konsultanci bez kompetencji, długi czas obsługi reklamacji itp. Zgłaszałem reklamację na zablokowane pieniądze we wpłatomacie i konsultant za wszelką cenę odsyłał mnie do strony banku żebym sam sobie złożył tą reklamację, gdzie wiedziałem, że on ją może przyjąć. Być może braki ludzi do pracy na rynku robią swoje, ale wiem też, że żeby znaleźć kompetentną osobę do pracy, to trzeba jej normalnie zapłacić i pewnie tu jest pies pogrzebany
  • ~MacPiter / 2023-02-22 18:21
    Ocena: 2.33 / 5
    W ostatnim tygodniu otrzymałem 2 regulaminy, do konta prywatnego oraz firmowego. Mało z krzesła nie spadłem, kiedy zobaczyłem ich objętość. Regulamin do konta prywatnego posiada 259 stron A4 !!! natomiast do konta firmowego 525 stron A4!!!
    To jakiś obłęd !!! Jest oczywiste, że mało kto o ile ktokolwiek ma czas i umiejętność przeczytać je i jeszcze nie pogubić się w rozumieniu wszystkich paragrafów, punktów i podpunktów.
    Jest to karygodne i bezczelne wobec Klienta !!!
  • ~Marcin / 2024-02-19 19:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank wydawal sie zetelny lecz niestety taki nie jest.Prubowano mnie wyrolowac na walutach.Posiadam konto w zlotowkach i euro.Gdy koncza sie zlotowki a musze zaplacic rachunki .Dziwnym trafem blokuje mi sie doladowanie do konta revolut gdzie moge zamienic euro na zł. po korzystniejszym kursie.Dzwoniac na infolinie pani mowi ze odblokuje nie potrafiac wytlumaczyc czemu sie zablokowalo.Mysla ze zamienie euro u nich i bede w plecy kolo 40gr na kazdym.Nie zemna te numery Cwaniaki z PKO. Mnie juz nie zrobicie wiecej bo zmieniam bank za takie cos tyle zyskaliscie.
    ZaletyLadne gadanie
    WadyWciskanie kredytow mimo ze sie ma kupe kasy na koncie i glupie myki takie jak opisalem a jest ich pewnie wiecej
  • ~Marek / 2021-08-18 21:06
    Ocena: 2.33 / 5
    przy jakiś najmniejszych problemach czeka was wizyta w banku nic sie telefonicznie nie załatwi mimo znania imion matek ojców numerów buta pseelów itdd czeka was odział banku a tam jako druga podchodzi kierowniczka i po 2h problem załatwiony , masz 80 lat polecam
    Zaletymozna posiedziec w banku na krzesełku wyjasniajac problem
    Wadybrak możliwosci załatwienia spraw telefonicznie
  • ~mario / 2023-06-14 17:55
    Ocena: 2.33 / 5
    pracuje w niemczech mam konto równiez w pko - ostanio chiałem wpłacic 2tys euro - pani poinformowała mnie ze od wpłat euro sa pobierane prowizje - to chyba jakies nieporozumienie - wpłaciłem wiec 100euro - prowizja 2.5 - mysle sobie 2,5zł ok - ale jak sprawdziłem w aplikacji mobilnej prowizja wyniosła 2.25 euro !!- przynosze w zebach pieniadze do banku i mam byc za to karany ?? na dodatek jakas kobieta z us bedzie sie czepiała skad mam pieniądze ?
    poniewaz bak bez protestu udostepni jej wglad na moje konto - nigy wiecej banków
  • ~Mariusz / 2022-03-30 16:12
    Ocena: 2.33 / 5
    PKO BP IŁAWA
    Pani w kredytach hipotecznych ciągle zajęta. Osobiście trudno się czegokolwiek dowiedzieć lub coś załatwić.
    Rozmawia tylko z osobami umówionymi tylko że ja nie mam do niej telefonu więc jak mam się umówić?
    Byłem dwa razy i odszedłem z kwitkiem bo nie byłem umówiony.Pani bardzo niemiła zamknęła mi drzwi przed nosem i kazała czekać. Po 20 minutach musiałem niestety zrezygnować.
  • ~Nick / 2022-03-16 21:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie dzwoncie na infolinię bo w większości jesteście idiotami i pracownic przez Was muszą się wkur...
  • ~olivka / 2022-10-04 16:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Chcąc złożyć dyspozycję spłaty części kredytu muszę stać w kolejce od kilku dni, gdyż w tym archaicznym banku, muszę się podpisać.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1210
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 867
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985