Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 878 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.73
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Damian / 2024-10-23 10:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorszy bank na świecie! Chce zapłacić faktury i w ciągu jednego miesiąca trzy razy mam zablokowany token. Przebić się przez wirtualną asystentkę to jakiś dramat. Nomenklatura i mylenie Nr Klienta z Loginem to standard wśród rozmówców z infolinii. Kierowanie z infolinii do placówki i z placówki do infolinii to standard. Może i jestem porywczy ale z innym bankami nie mam takich problemów a mam kilkanaście kont na różne spółki.
  • ~Jamnik / 2023-07-31 10:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Wypłata gotówki w oddziale druga i kazda kolejna w miesiącu płatna 10zl! Dla ludzi starej daty którzy nie używają karty to niedopuszczalne. Druga sprawa okres rozliczeniowy karty zaczyna sie od dnia w której karta była wydana a nie od 1go do 31go dnia miesiąca. Nie raz sie na tym naciąłem i pobrało mi za karte prowizje. Odradzam ten bank
  • ~Katarzyna / 2021-12-08 22:56
    Ocena: 2.33 / 5
    7 grudnia wpłatomat "zjadł" 3000zł wyświetli błąd i oddał karte, pieniądze zamrożone, średnio sympatyczna pani złożyła reklamacje, pieniedzy moge sie spodziewac w ciągu 2 tygodni albo i nie bo nie jest powiedziane ze reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie,dnia następnego inny wpłatomat wciągnął kartę. bank rozkłada ręce, ma w nosie klienta, w żadnym innym banku nie spotkałam się z obsługą na tak niskim poziomie, brakiem poszanowania dla klienta i tak psującymi się maszynami (dla porównania 8 lat w mBanku, wpłaty co drugi dzien i ani jednej takiej sytuacji) nikomu nie polecam tego banku, lepiej wybrać inny w szerokiej ofercie rynkowej i zaoszczędzić sobie stresu i nerwów.
    Wadyprzestarzałe źle serwisowane maszyny
    w przerażającej większości bardzo niemiła obsługa klienta
  • ~Lucjan / 2023-06-11 14:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień dobry!
    W PKO BP konto mam od 25 lat. Rzeczywiście ostatnimi czasy zauważyłem duży spadek jakości usług. Konsultanci bez kompetencji, długi czas obsługi reklamacji itp. Zgłaszałem reklamację na zablokowane pieniądze we wpłatomacie i konsultant za wszelką cenę odsyłał mnie do strony banku żebym sam sobie złożył tą reklamację, gdzie wiedziałem, że on ją może przyjąć. Być może braki ludzi do pracy na rynku robią swoje, ale wiem też, że żeby znaleźć kompetentną osobę do pracy, to trzeba jej normalnie zapłacić i pewnie tu jest pies pogrzebany
  • ~MacPiter / 2023-02-22 18:21
    Ocena: 2.33 / 5
    W ostatnim tygodniu otrzymałem 2 regulaminy, do konta prywatnego oraz firmowego. Mało z krzesła nie spadłem, kiedy zobaczyłem ich objętość. Regulamin do konta prywatnego posiada 259 stron A4 !!! natomiast do konta firmowego 525 stron A4!!!
    To jakiś obłęd !!! Jest oczywiste, że mało kto o ile ktokolwiek ma czas i umiejętność przeczytać je i jeszcze nie pogubić się w rozumieniu wszystkich paragrafów, punktów i podpunktów.
    Jest to karygodne i bezczelne wobec Klienta !!!
  • ~Marcin / 2024-02-19 19:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank wydawal sie zetelny lecz niestety taki nie jest.Prubowano mnie wyrolowac na walutach.Posiadam konto w zlotowkach i euro.Gdy koncza sie zlotowki a musze zaplacic rachunki .Dziwnym trafem blokuje mi sie doladowanie do konta revolut gdzie moge zamienic euro na zł. po korzystniejszym kursie.Dzwoniac na infolinie pani mowi ze odblokuje nie potrafiac wytlumaczyc czemu sie zablokowalo.Mysla ze zamienie euro u nich i bede w plecy kolo 40gr na kazdym.Nie zemna te numery Cwaniaki z PKO. Mnie juz nie zrobicie wiecej bo zmieniam bank za takie cos tyle zyskaliscie.
    ZaletyLadne gadanie
    WadyWciskanie kredytow mimo ze sie ma kupe kasy na koncie i glupie myki takie jak opisalem a jest ich pewnie wiecej
  • ~Marek / 2021-08-18 21:06
    Ocena: 2.33 / 5
    przy jakiś najmniejszych problemach czeka was wizyta w banku nic sie telefonicznie nie załatwi mimo znania imion matek ojców numerów buta pseelów itdd czeka was odział banku a tam jako druga podchodzi kierowniczka i po 2h problem załatwiony , masz 80 lat polecam
    Zaletymozna posiedziec w banku na krzesełku wyjasniajac problem
    Wadybrak możliwosci załatwienia spraw telefonicznie
  • ~mario / 2023-06-14 17:55
    Ocena: 2.33 / 5
    pracuje w niemczech mam konto równiez w pko - ostanio chiałem wpłacic 2tys euro - pani poinformowała mnie ze od wpłat euro sa pobierane prowizje - to chyba jakies nieporozumienie - wpłaciłem wiec 100euro - prowizja 2.5 - mysle sobie 2,5zł ok - ale jak sprawdziłem w aplikacji mobilnej prowizja wyniosła 2.25 euro !!- przynosze w zebach pieniadze do banku i mam byc za to karany ?? na dodatek jakas kobieta z us bedzie sie czepiała skad mam pieniądze ?
    poniewaz bak bez protestu udostepni jej wglad na moje konto - nigy wiecej banków
  • ~Mariusz / 2022-03-30 16:12
    Ocena: 2.33 / 5
    PKO BP IŁAWA
    Pani w kredytach hipotecznych ciągle zajęta. Osobiście trudno się czegokolwiek dowiedzieć lub coś załatwić.
    Rozmawia tylko z osobami umówionymi tylko że ja nie mam do niej telefonu więc jak mam się umówić?
    Byłem dwa razy i odszedłem z kwitkiem bo nie byłem umówiony.Pani bardzo niemiła zamknęła mi drzwi przed nosem i kazała czekać. Po 20 minutach musiałem niestety zrezygnować.
  • ~Nick / 2022-03-16 21:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie dzwoncie na infolinię bo w większości jesteście idiotami i pracownic przez Was muszą się wkur...
  • ~olivka / 2022-10-04 16:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Chcąc złożyć dyspozycję spłaty części kredytu muszę stać w kolejce od kilku dni, gdyż w tym archaicznym banku, muszę się podpisać.
  • ~Patrycja / 2023-03-24 13:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam banku. Ktoś mi ukradł pieniądze z konta i niestety bank nie uznał reklamacji. Bank wogole się nie stara zapewnić klientom bezpieczeństwa. Zawiodłam się na tym banku i właśnie szukam godnego polecenia który przywiązuje uwagę do zabezpieczenia środków na koncie klienta. Oczywiście ja tak tej sprawy nie zostawię naglosnie to w mediach i sprawa trafi do sądu.
    WadyBrak bezpieczeństwa nad przechowywanymi środkami.
  • ~Paweł / 2021-04-17 15:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko jest cycuś jak chcą wlepić pożyczkę albo kredyt ale kiedy klient czegoś potrzebuje to odsyłają tylko jeden do innego i tak w kółko. Prowizje, opłaty pobierają przed wykonaniem czegoś , apotem człowiek odbija się od drzwi do drzwi jak czegoś potrzebuje, a się spóźniają. PO prawie 20 letniej ,,współpracy" rezygnuję z konta i przechodzę z pieniędzmi do innego banku. Nie polecam!
    Zaletybank jak inne. nie widzę specjalnej różnicy. Kiedyś myślałem, że jest ,,polski" ale jest po prostu PRLowski jeśli chodzi o obłsugę klienta on line... ,,On line", ,,ipko" to tylko frazesy..
    WadyNIE POLECAM!!!!
  • ~Przemek / 2021-01-08 17:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Absolutnie nie polecam. Pracują ludzie bez honoru, bez żadnego etosu dla swojej pracy.
    Kilka lat temu naciągnęli mojego ojca (lat obecnie 84) na konto platinum. I przez wiele lat kasowali za jego obsługę 80 zł miesięcznie, bo indywidualny (!) doradca do konta nie doradził jego zmiany. Kiedy zauważyłem to zdzierstwo wziąłem ojca do banku i zmieniłem mu rachunek na tańszy. Od razu zrezygnowaliśmy z karty kredytowej. Do rachunku przysłali nową kartę debetową. Ojciec nie wiedział jak ją aktywować i poszedł po pomoc w tej sprawie do placówki banku PKO. I co mu tam - 84 letniemu człowiekowi, który przyszedł po pomoc ws aktywacji karty do konta wcisnęli? Oczywiście kartę kredytową. NIE POLECAM TEGO BANKU!!!!!!!!!!!!!
  • ~Szxzecinmieszka / 2023-02-27 06:58
    Ocena: 2.33 / 5
    .udalismy sie do pko bp aby dowiedziec sie czy mozemy dostać kredyt na dom , mam poinformowano nas wstępnie ze możemy szukać domu do 530 tys.10 procent wkładu własnego, 20 stycznia znaleźliśmy dom 495 tys ,podpisaliśmy umowę przedwstępną z deweloperem wplara 5000zł i pozlixmy złozenie dokumentów,umowy ,pit roczny, oczywiscie wklad własny , pytalismy sie czy dodatkowym zabezpieczeniem może byc hipoteka mieszkań i nagle w czwartek okazało się ze nasza zdolność na dom to tylko 250 tys. czujemy się zwodzeni a nawet oszukani ,musiałam iść do Dewelopera i przepraszać za zaistniała sytuacje, kajać się ,5000zł przepadło, bardzo dziękujemy doradcy z banku PKO bp , Szczecin, za takie wmanewrowanie nas w dodatkowe klopoty.
    ZaletyWarunek 10 proc.wkładu własnego
    WadyPodejście do inwiduakbusci dochodów klienta.traktuja matematycznie i schematem
  • ~Wiktor / 2023-05-26 18:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Operator wprowadził mnie w błąd zamiast wytłumaczyć mi że powinienem udać się na komisariat
  • ~Zygfryd / 2021-07-15 10:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień dobry! Szanowni Państwo
    Nie korzystajcie ze złotego konta PKO BP, szczególnie w kontekście przydzielonych Wam tzw. doradców. To zwyczajni naciągacze. Może to i dobrze dla banku, ale na pewno nie dla jego klientów. Wiem co piszę, bo takie konto mam od wielu lat. Żaden z niego pożytek, gdyż podobną usługę można otrzymać w normalnej placówce PKO BP, gdzie Panie mają dużą wiedzę i nie są nastawione tylko na swój interes, czyli prowizję. Bank na tym nie traci ,a zyskuje innych klientów. Jednemu z ostatnich doradców udowodniłem po prostu kłamstwo, a drogi sprawę podwyższenia limitu na karcie sprawdzał ponad miesiąc. Wreszcie prosił, abym dostarczył zaświadczenie o zarobkach. To idiotyzm, gdyż szczegółową historię moich zarobków bank posiada od wielu, wielu lat, z ostatnimi miesiącami włącznie. PKO posiadaczom kart kredytowych tak naprawdę nic nie oferuje (bonusy), drenując ich kieszenie za pseudo usługi. Liczę na zmianę podejścia. Oczywiście wyciągnę wreszcie z tego praktyczne wnioski. Serdecznie pozdrawiam
    ZaletyZależą od placówki. O jakości usług decydują pracownicy i ich szefowie. Do najbliższej placówki w pobliżu mojego zamieszkania nie mam uwag.
    Wady O jednej wspomniałem powyżej. PKO BP uważa się za bank dla wszystkich. A tak naprawdę zapomina o zachęcaniu, także finansowym, do korzystania z jego usług. Uważa się za największy bank w Polsce (co jest prawdą) i najlepszy (nie zawsze tak jest).
  • ~Zygmunt / 2024-10-20 22:43
    Ocena: 2.33 / 5
    liczą sobie już za wszystko nawet za internetowe przelew własny wypłate z konta w kasie nie długo u nich za dzień dobry policzą sobie prowizje ,nie polecam .
    Zaletydużo bankomatów
    Wadyza wszystko prowizje
  • ~A. / 2022-01-12 09:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Za wydrukowanie przelewu w. Banku zażądano ode mnie 30 zł. Musiałem zapłacić już 120 zł za wydruk 4 przelewów, bo nie udzielono mi dostępu do konta, chociaż okazałem potwierdzenie, że jestem spadkobiercą zmarłej Matki, a potrzebne były wyciągi z jej konta dla wyjaśnienia pewnych spraw.
    ZaletyNie widzę
    WadyWielokrotne przeganiania klienta, aby dostarczał różne dokumenty zamiast załatwić sprawę za jednym razem
  • ~Aa / 2023-01-11 12:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem niezadowolona z podejścia władz banku do klienta który chce wpłacić walutę na konto. Pracownicy chcą aby pieniądze byly wręcz jak dopiero co wyjęte z drukarni. Przecież banknot ma wszystkie zabezpieczenia i nie powinny być problemy z wpłaceniem pebiedzt do banku jeżeli banknot nie ma oznak fałszerstwa. Niestety w tym banku tak nie jest poza tym długi czas oczekiwania na przyjęcie do okienka, za dużo klientów na tyle personelu
    ZaletyCzystość, punktualnosc otwarcia
    WadyNie możność wpłacić waluty na konto w kasie. Pieniądze muszą być jak z fabryki, długo czas oczekiwania w kolejce
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960