Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 968 opinii

2.76 / 5

  • Oferta
    2.72
  • Obsługa klienta
    2.79
  • Prostota obsługi
    2.73

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zbigniew / 2025-02-20 14:40
    Ocena: 4.00 / 5
    Ogólnie obsługa w porządku. Jako osoba starsza wiekiem (70 lat) mam jednak uwagi odnośnie do obsługi na infolinii osób starszych. Najlepiej byłoby wydzielić oddzielny numer telefonu na który mogły by dzwonić osoby starsze, często z niedosłuchem, nie będące biegłymi w obsłudze telefonu czy komputera. Osoba udzielająca informacji czy porady (np. pomagająca - jak to było w moim przypadku - w odblokowaniu IKO) powinna mówić wolno i wyraźnie, a urządzenia służące komunikacji powinny być najwyższej jakości. W przypadku mojej ostatniej rozmowy na infolinii (20.02.2025 r.) połączenie nie było najwyższej jakości. Oczywiście istnieje niebezpieczeństwo, że na numer przeznaczony do obsługi osób starszych, będą dzwoniły osoby młode, chcące np. uniknąć oczekiwania na konsultanta na "normalnej" linii, i to należałoby w jakiś sposób rozwiązać.
    Nadmieniam, że to był drugi raz gdy korzystałem z infolinii aby odblokować IKO. Za pierwszym razem rozmowa z konsultantką była lepszej jakości (chodzi oczywiście o jakość techniczną).
  • ~Damian / 2022-03-20 11:31
    Ocena: 3.67 / 5
    Do dupy te wasze ciągle kombinacje z aplikacją wiecznie nie działa ciągle problem żeby z konta na konto przelewać bo jak zwykle modernizację i później człowiek zostaje bez pieniędzy lepiej nie trzymać w bankach dzisiaj bo z minuty na minutę można zostać gołodupcem bo coś muszę spier....
    ZaletyŻadne oprócz dobrych ofert
    WadyWieczny problem. Z aplikacją
  • ~Ela / 2024-08-09 13:40
    Ocena: 3.67 / 5
    Zamierzałam skorzystać z kredytu konsolidacyjnego i tu ogromne podziękowania dla mojego doradcy w Oddziale Banku w Strzelinie, który zrobił wszystko, żeby pozytywna była decyzja. Ale to tylko dla tej osoby, bo w dalszej części procedury (na etapie analizy przez jakiegoś analityka) nie mogę się tym pochwalić.
    Bardzo dziwna była odpowiedź, bo nie raczej brak zdolności kredytowej, ale jakieś "uprzedzenia" banku.
    Mogę tylko domyślać się, że zadra jaka pozostała w banku po postępowaniu przed Rzecznikiem Finansowym jest do dzisiaj widoczna "w moich papierach" (sprawa zakończyła się z korzyścią dla mnie muszę nadmienić).
    Myślałam, że po kilkudziesięciu latach w tym banku będę mogła skorzystać z ich produktu.
    Pomyliłam się i dlatego już ani razu więcej ...
    ZaletyKonkretny, rzeczowy doradca
    WadyUprzedzenia banku
  • ~Ja Nina / 2024-01-23 18:10
    Ocena: 3.67 / 5
    Dziękuję bardzo pani Anicie z oddziału w Jaworznie za miłą, profesjonalną obsługę i empatię oraz cierpliwość dla osób starszych.






  • ~Jacenty66 / 2020-01-09 08:51
    Ocena: 3.67 / 5
    Przez ponad 30 lat jestem klientem tego banku i zawsze miałem pewność że moje pieniądze są bezpieczne. W piątek 27.12. 2019 o godzinie 20.13 otrzymałem SMS o treści " Twoja przesyłka została wstrzymana z tytułu niedopłaty 0,88 PLN. Za utrudnienia przepraszamy. Ureguluj należność: i poniżej link a w nim paczka-polska" . Nic nie wzbudziło moich podejrzeń ale spytałem się partnerki czy czegoś nie zamawiała ( mamy wspólne konto) jako że na naszym wspólnym rachunku było tylko nieco ponad 7 zł a w pierwszej kolejności z niego schodzą pieniądze, w innym przypadku trzeba wskazać rachunek z którego, mają być pobrane środki, zażartowała " przecież nas stać". Cała operacja przebiegała standardowo, wybór banku z listy logowanie do IPKO i pierwszy SMS z kodem, na którym kwota widniała 00.88 PLN, jako że transakcji dokonywałem przez telefon oczywistym było zwinięcie do paska strony odczytanie SMS odnowienie strony wpisanie kodu.......informacja kod niepoprawny, więc nadszedł kolejny po wpisaniu całość się zamknęło co wzbudziło moje podejrzenie. Po wejściu na bankowość zauważyłem brak pieniędzy. Były to kwoty 2900,88. Oczywiście natychmiast złożyłem reklamacje. Po dwóch dniach odpowiedź Banku, że operacji dokonałem samodzielnie i on nie poczuwa się do winy. Ok. Dlaczego Bank nie zabezpieczył tak strony że ktoś dokonał wyboru rachunku do spłaty, to po pierwsze, po drugie przelew natychmiastowy również trzeba oznaczyć, ja tego nie zrobiłem, a kolejna sprawa limit 3000 PLN. Pieniądze poszły do banku WBK Wrocław, czyli przelew krajowy. Wyprowadzam się z tego banku ja i wielu moich znajomych. Pozostała trauma i lęk przed kolejnym oszustwem. W moim przypadku mogę się tylko odwołać do Rzecznika Praw Klienta tegoż Banku tak więc nie spodziewam się że zostaną mi zwrócone pieniążki. Ku przestrodze państwa, proszę być ostrożnym.
    WadyNie polecam
  • ~Malina93 / 2023-09-08 09:58
    Ocena: 3.67 / 5
    https://tmlead.pl/redirect/717271_1134
    Bardzo dobry bank . Korzyszytna oferta . Kilka minut i konto z dodatkami zostało założone. Polecam z całego serca
  • ~nickcave / 2022-09-08 11:17
    Ocena: 3.67 / 5
    10 zł za wypłatę z oszczędnościowego, kpina
    poza tym całkiem ok bank, aczkolwiek fajnie by było, gdyby była możliwość analizowania wydatków z poziomu aplikacji, czy tworzenia wirtualnych kart
    Zaletydobra apka
    popularny, więc szybko przelewy dochodzą
    dobra sieć bankomatów
    y
    Wadypowiązania z rządem
    wysokie opłaty za wypłaty z oszczędnościowego
    brak kart wirtualnych
    słaba oferta inwestowania
  • ~Renata / 2025-08-21 21:28
    Ocena: 3.67 / 5
    Najwyzsze słowa uznania i wdzięczności za pomoc w rozwiązaniu problemu blokady konta. Pomimo zbliżającej się godziny zamkniecia placówki Pani Doradca Kasjer Danuta Furszpaniak z wielkim zaangażowaniem starała się znaleźć sposób załatwienia ważnej dla mnie sprawy.Dzieki jej determinacji udało się problem rozwiązać. Wspaniały przykład życzliwości ale również profesjonalizmu.
  • ~Toliano / 2022-06-26 11:22
    Ocena: 3.67 / 5
    Jestem klientem tego banku od wielu lat ale zastanawiam się nad zmianą na inny z może dla większości klientów mało istotnego powodu ale dla mnie bardzo ważnego ,jako jedyny bank w Polsce do tej pory nie ma możliwości płacenia zegarkiem z Google pay dla zwykłego kowalskiego !! dali taką możliwość korporacją które pompują duże pieniądze, zwykły klient jest traktowany jak gorszy sort ,czyżby duży wpływ naszych rządzących ?
  • ~Zdzisław / 2023-10-03 08:07
    Ocena: 3.67 / 5
    Chciałem tylko spytać konsultanta czy zlecenie zostało przyjęte do systemu, a on biorąc ode mnie wszystkie dane kieruje mnie na bota ?!! Ludzie co wy robicie ? Ci programiści wyprali wam mózgi. To musi być przyjazny bank, bo waszymi klientami w 80% są ludzie starsi.
    Zaletylogin do konta przez internet
    Wadyrozmowy telefoniczne tylko z botami
  • ~Zołza / 2023-10-27 15:05
    Ocena: 3.67 / 5
    Proszę uważać na aplikacje skarbonka na ipoko,myślałam, że odkładam tam pieniądze na ważny cel i jakie było moje zdziwienie jak po rozbiciu skarbonki okazało się że pieniędzy nie ma ,i tu niespodzianka ....przemiła Pani z informacji powiadomiła mnie że te pieniądze to takie wiralowe, są a jakby ich nie było ponieważ jak nam się wydaje że przelewamy kasę to jej nie przelewamy bo nie ma potwiedzenia na koncie .Lepiej odkładać do skarpety przynajmniej by kasa z tego była,a tak nie ma ani kasy ani zaplanowanego zakupu ,wręcz cudnie.
  • ~waterkowyy / 2024-03-27 19:41
    Ocena: 3.50 / 5
    fajny bank, dziala to najwazniejsze polecam wszystkim ciep[lutko az pazy
    Zaletyfajne
    Wadynie intuicyjny pamrl
  • ~Halina / 2023-01-27 14:06
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie polecam. Nie zgadzał się wzór podpisu, dostalam tylko informacje że to jest inne nazwisko. Po zamknięciu konta w banku otrzymałam na adres korespondencyjny nową kartę do bankomatu i SMS żeby ją aktywnić zanim aktualna straci ważność.
  • ~miśiek / 2023-11-08 13:29
    Ocena: 3.33 / 5
    opinia jest bardzo słaba żeby było można podrobić stronę banku
    po zalogowaniu podłożyć inne kwoty żeby klijent widział i dał
    się nabrać w banku nie można zlikwidować kwoty większej bez zgłoszenia
    niż 20 tyśięcy a zlikwidować kwotę o wiele większą można szybkim
    przelewem nawet do miljona gdzie tu logika zawiodłem się na banku
    tyle lat z nimi byłem a cyberprzestępcy potrafili tak perfekcyjnie
    oszukiwać klijentów jestem mocno zawiedziony i skoro to tak wielki
    bank i tak potrafi się oszukiwać jak działa system zlikwidować
    lokaty terminowe a bank nawet do mnie nie zadzwonił co się dzieje
    dla mnie oszukali mnie i bank podkładając ich strone potrafiąc
    zmienić saldo klijenta nie rozumiem tegooczywiśćie ja też popełniłem
    błędy logując się na swoją stronę ale wszystko wyglądało jak zawsze od 20 lat jestem
    z bankiem mi żle się podpisałem nie całym nazwiskiem tylko parafką
    odmówiono wypłaty a takiego oszustwa nie potrafiono wykryć żeby ktoś
    się podszywał się pod bank pko moja ocena po tym zdarzeniu jest słaba i
    nię polecam
  • ~Sorian / 2025-10-08 13:39
    Ocena: 3.33 / 5
    Ogólnie korzystam z tego banku od 2004 roku. W zasadzie wszystko było ok do momentu kiedy musiałem zrobić przelew do innego kraju (zakup auta od firmy która działa na rynku ponad 20 lat) oraz później problem z przelewem w innej walucie. Mimo ustawienia limitów na najwyższe nie mogłem dokonać przelewu. Po zatwierdzeniu przelewu wyświetlił się błąd i zablokowana została aplikacja iPKO oraz dostęp do serwisu WWW. Ta sama sytuacja miała miejsce kiedy próbowałem dokonać tego przelewu na tablecie w banku przy pracowniku. Musiałem zlecić wykonanie tego przelewu przez bank za co oczywiście musiałem zapłacić dodatkowe pieniądze. Przy próbie przelewu tych walut na konto walutowe w innym moim banku również nastąpiło całkowite zablokowanie dostępów... Czyli mam konta walutowe, które są bezużyteczne jeśli chce dokonać przelewu za granicę. Infolinia tłumaczy to ,,względami bezpieczeństwa". Nie zrobiłem żadnych ruchów, które mogłyby uruchomić taki mechanizm w banku. Były to zwykłe przelewy tylko w innej walucie zgodnie z krajem do którego miały trafić. Kiedy zleciłem przelew przez infolinię u Pani również wystąpił ten sam błąd co u mnie. Złożyłem oficjalną reklamację i czekam na konkrety dlaczego nie mogę dokonać przelewów zagranicznych. Wpłata gotówki we wpłatomatach to kolejny koszmar... Mnóstwo niepotrzebnych plansz zabierających czas ale najgorszą rzeczą jest konieczność podawania liczby banknotów. Dla porównania w Pekao S.A. przy wpłatomacie podajemy tylko kwotę i wkładamy pieniądze do podajnika... Być może nie ma to znaczenia przy wpłatach rzędu 1000 zł ale jeśli ktoś prowadzi firmę i wpłaca większe kwoty to liczenie banknotów to jakiś ponury żart...
    ZaletyIntuicyjna aplikacja iko (moim zdaniem jedna z najlepszych na rynku)
    WadyFatalne oprogramowanie wpłatomatu, które oprócz podawania kwoty każe podawać liczę banknotów
  • ~tomasz szczepan / 2023-07-06 00:00
    Ocena: 3.33 / 5
    nie podoba mi sie jak bez kontaktu z klientemm bawia sie jego pieniadzem to jest ;;;; blokuja zabieraja jakies odsetki zablokowanym groszem

    nic tylko zmieniac ten zlodziejski bank
    a szlyszalem ze jest najbbardziej zlodziejski nz cala europe
    Zaletybrak wad to jest wady
    Wadyjeszcze troche a bedziecie najgorzszym bankien w Polsce
  • ~Wacław / 2025-01-24 17:39
    Ocena: 3.33 / 5
    Mam złe doświadczenia z PKO bp oszukano mnie z kartą kredytową podano datę rozliczeń na 20 dzień każdego miesiąca i okres bezodsetkowy dla każdej karty kredytowej od PKO BP wynosi 55 dni w przypadku spłaty całej kwoty zadłużenia w terminie ale to nie dotyczyło mnie opłacałem wczasy zagraniczne i aby to opłacić skorzystałem z karty kredytowej płacąc około 5 tys złotych i tą kwotę spłaciłem 20 kolejnego miesiąca czyli 30 dni i jak się okazało naliczono mi odsetki a rozliczenia dokonano 17 dnia miesiąca czyli 3 dni przed czasem i naliczono 60 zł odsetek. Następnego dnia zrezygnowałem z tej karty a pożyczki biorę w ING bo do PKO nie mam już zaufania. Druga sprawa która mi się nie podoba to dopuszczalny debet mam w wysokości 1000 zł jak tylko na kilka dni z niego skorzystam to naliczane mi są odsetki, ale jakoś nie widzę odsetek od pieniędzy które są gromadzone na koncie i leżą tam o wiele dłużej. W Anglii była podobna sytuacja w banku Barclays to po zaskarżeniu banku bank musiał oddawać pieniądze za ostatnie 5 lat i od tego momentu naliczał odsetki za gromadzone środki na koncie.
    ZaletyObsługa w bardzo dobra
    WadyJak wpisałem powyżej
  • ~WOJCIECH / 2025-11-18 17:46
    Ocena: 3.33 / 5
    Złodziej konkretny zabiera po 40 zł i wtrąca się w zobowiazania
    ZaletyPrawie brak
    WadyPrzerzucanie historii z dnia na dzień
  • ~Anna / 2024-02-27 00:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Wprawdzie stronę internetową mają przejrzystą, to ich oferta jest kiepska. Oprocentowanie lokat w porównaniu pewnych innych banków mają zaniżoną. Jak na dzień dzisiejszy 27/02/2024 lokata odnawialna 3 miesięczna powinna być uczciwie oprocentowana na 5% uwzględniając podatek i bez żadnych warunków typu nowe środki tak jak jest w Citi i Santander. Dwa ,konto osczędnościowe powinno być na 2%
  • ~arek / 2020-02-20 13:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie wiem co za standardy w tym banku ale żeby kasjerki wstawały na baczność przed podchodzącym do biurka klientem ? To jakiś mobing. Druga sprawa konto za zero, z zerem ma tyle wspólnego co patriotyzm z uczciwością.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1583
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1238
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.81, ilość opinii: 1145
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1006
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 968
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5009
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192