strona 20 z 46
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Ania / 2023-05-01 10:21
Polecam bank PKO BP w zakresie uzyskiwania kredytu hipotecznego na budowę domu. -
-
~Romek / 2023-04-30 16:07
W zasadzie to tylko z konieczności celem przelewów gotówki od pracodawcy
Konto za 17zl i niby wszystko za darmo .
Na początku kwietnia zmuszony byłem dokonać przelewu powyżej 10.000zl bo oko blokuje przelewy powyżej tej kwoty .Przy okienku dostałem propozycję że mogę od ręki otrzymać kredyt w wysokości 150.000zl
W zasadzie jestem przeciwnikiem wszelkich kredytów ale z ciekawości jak to sie skonczy wyraziłem zgodę na wszczecie procedury
Na pierwsze spotkanie Pani z okienka nie przyszła bo coś się jej przydarzyło, nie poinformowała mnie o swojej absencji i 100km zrobiłem za darmo ,przy następnej wizycie okazało się że mam wpis w buku kredytu który zapłaciłem rok wcześniej, ie pomogły potwierdzenia z poprzedniego banku że kredyt jest wpłacony i konto jest wyzerowane. Konieczne było potwierdzenie pisemne z pieczarkami banku ,na nic przydały się zapewnienia mailowe oraz osobiste rozmowy telefoniczne między bankami. Ostatecznym gwoździem do trumny był wpis z BIK o pożyczkach poza bankowych .
Ogólnie kosztowało mnie to 5 wyjazdów (500km)
Po analizie to wychodzi na to że kredyt kosztował by mnie ponad 350.000zl
Na 10 lat w ratach po 2600zl miesięcznie.
Nie mam pojęcia jak oni to analizują i dla kogo .
Na pewno nie jest to przyjazny bank dla Polaków.
Nie polecam i odradzam jakichkolwiek kontaktów z ludźmi PKO.
To typowo agenci bez jakichkolwiek odruchów człowieczeństwa. Z tego co się dowiedziałem każdą moją wizyta to premia dla pracownika który niby mnie obsługiwał.
Konto zamknąłemZaletyBez komentarzaWadyStara gwardia komunistyczna -
~JW / 2023-04-27 09:22
Jestem bardzo zadowolony z dzisiejszej obsługi w Waszym Banku przy ul. Rajska 8. Pani Karolina Tylkowska bardzo kompetentnie i merytorycznie odpowiedziała mi na wszystkie zapytania i pomogła poprawnie uruchomić aplikację w telefonie
-
~Ryszard / 2023-04-27 00:24
12odziałPko Bp to dobry banką moi opiekun, to p.Mikulska ,b.miła ,fachową w swojej pracy ,doradzi ,pomoże rozwiązać problem itp. Ryszard ZaletyTakWadyBrak -
~Krzysztof / 2023-04-26 17:39
Oddział PKO Bochnia
Super obsługa,bardzo dobre doradztwo. Szczególne podziękowania dla Pani Joanny Świstak za super obsługę mojego konta firmowego.
Serdecznie polecam. -
~Marc Bolan / 2023-04-25 20:02
Mila obsługa,zawodostwo,w miare szybkai fachowa obsłóga . ZaletyFachowośćWadyMały lokal -
~ER / 2023-04-24 11:46
Jestem długoletnim klientem banku 8 Toruń Dziewulskiego. Obsługa bardzo miła ,sprawna.Szegolna pochwała dla Pani Joanny Więcek. Jest osobą kompetentną na pomocna a przy tym zawsze uśmiechnięta. Potrafi dobrać produkt odpowiedni dla potrzeb klienta .
E R -
~jaro k / 2023-04-21 19:25
I pomyslec ze to byl moj 1-szy bank -dziesiat lat temu...jakiz on byl piekny Teraz widze KC partii... i fachowcow od ,,SPECJALNYCH TERAPII DZIECIECEJ " Zal serce sciska...jesli TAK MA WYGLADAC POLSKI BANK - TO DZIEKI ...PA PA ZaletyNIMA - kacyki partyjniWadychyba myle z powyzszym -
-
~Ja / 2023-04-19 16:10
Małe oddziały, słabe konto internetowe, obsługa nie potrafi pomóc -
~MAŁGORZATA / 2023-04-19 12:35
Z USŁUG PRACOWNIKÓW BANKU PKO BP KORZYSTAM OD PONAD 20 LAT Z ODDZIAŁU NR 1 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ OKOŁO 10 LAT. PRACOWNICY SA KOMPETENTNI, POMOCNI , DOTRZYMUJĄ ZAWRTYCH TERMINÓW SPOTKAŃ, SŁUŻĄ RADA I POMOCA W PODEJMOWANIU ISTOTNYCH DECYZJI( LOKAT, KREDYTÓW, UBEZPIECZEŃ). OFERUJĄ KORZYSTNE WARUNKI W STOSUNKU DO INNYCH BANKÓW. ZaletyKORZYŚCI FINANSOWEWadyBRAK -
~Ewa / 2023-04-13 20:40
Jestem klientem PKO BP o/1 w Dąbrowie Górniczej i moja opinia jest bardzo POZYTYWNA. Mam konto od lat, od lat tylko tu pożyczki, lokaty i ubezpieczenia. Wszystko zawsze sprawnie, dokładnie i profesjonalnie wytłumaczone, załatwione. Miła, uśmiechnięta obsługa. Polecam!
Podziękowania dla Pani Izy za współpracę w ostatnich latach.ZaletyMiła atmosfera, profesjonalizm, cierpliwość -
~Maria / 2023-04-11 14:32
Płać i płacz.Jedno wielkie nieporozumienie.Każdy inny Bank byle nie ten.Omijać szerokim łukiem. ZaletybrakWadyWysokie odsetki,kosmiczne opłaty ignorowanie klienta. -
~Mmll / 2023-04-09 17:32
Zatrudnia "specjalistów" na zamówienie polityczne PiSu. Marnuje pieniądze. ZaletyBrakWadySame wady -
~Aja / 2023-04-08 10:43
Bank ma słabe zabezpieczenia. Zostałam okradziona z pieniedzy, oczywiście bank rozpatrzył reklamację negatywnie, odpisując mi że sama logowałam się na iko (w dzień włamu nie logowałam się na iko - ba! Nawet nie mam iko zainstalowanego na nowym tel. Nie logowalam sie tez przez strone). Nie udzielono mi informacji z jakiego urządzenia było zalogowanie (jest coś takiego jak urządzenie zaufane a tutaj no coś dziwnego)
Teraz od 2 dni próbuje odblokować dostępy do konta (ofc wszystko zablokowane po włamie). Dzwoniłam już do nich 2razy, wciąż czekam na odblokowanie i nic, zero odzewu w tej sprawie. Zamiast tego 2x podczas połączenia z konsultantem usłyszałam propozycje pożyczki gotówkowej. Co za tupet, namawiać na pożyczkę osobę która straciła oszczędności m.in. przez ich lipne zabezpieczenia, i do teraz nie ma dostępu do konta! Są Świeta, zostałam właśnie bez środków do życia. Mija właśnie 40godzin od pierwszej próby odblokowania dostępów. Pewnie pożyczkę udzielili by mi w 20 min... do której i tak nie miałabym dostępu... a może by już pienadze zniknęły w tajemniczy sposob? Lol boję się czy ujrze swoją wypłatę jeśli już łaskawie mi odblokują te dostępy, bo tam coś dziwnego się dzieje naprawdę
Unikać tego banku. Ja bardzo się zawiodłamWadyWadliwe zabezpieczenia
Długi czas oczekiwania na załatwienie prostej ale bardzo ważnej sprawy jak dostęp do konta
Wciskanie pożyczek, bank nastawiony ma zysk -
~Karaś / 2023-04-07 12:58
Logowanie do konta internetowego trzeba potwierdzić w iko! Wy jesteście nienormalni właśnie nie mam telefonu i nie mogę wejść na konto bez potwierdzenia w iko idźcie się leczyć po co mi w takim razie hasło do konta internetowego! Tłumaczenia że to dla bezpieczeństwa nie kupuję wogole ! -
~mors / 2023-04-07 12:20
z 24 zloty nagle wyd*pcylo mi na 84, bo przez 2 mies nie zaplacilem za prowadzenie konta.
tu sie puknijcie barany !!!
ostatni raz w zyciu konto w PKO
ZLODZIEJE !!! -
-
~Mateusz / 2023-04-07 08:18
Mam u nich debet ,debet został płacony jak twierdziła pracownica banku w odpowiedzi na wiadomość. A się potem okazało że nic nie jest splacone żadnych przeprosin z ich strony tylko naslali już windykacje. Zamykam kato w ty banku i z dala -
~Były klient / 2023-04-06 19:50
Ten bank nie powinien istnieć.zablokowali mi środki na koncie i nawet nie chcą rozmawiać tylko ewidentnie nimi bezkarnie obracają nie trzymając się prawa i odmawiają kontaktu z kompetentnymi osobami.zdecydowanie odradzam.trzymajcie się z dala od tego to może kiedyś uszanują klienta. ZaletyBrakWadyKombinują jak mało kto -
~Kredytobiorca / 2023-04-04 07:14
Pierwsza zasada - jakiekolwiek umowy z tym bankiem powinno sie zawierac tylko pod okiem prawnika. Non stop zmieniaja warunki w trakcie trwania umowy, WIBOR maleje, a u nich kwoty raty magicznie ida w górę. Na reklamacje podaja wyliczenia, ktore sie kupy i pupy nie trzymają (może analitykowi wypadaloby liczydlo kupic?). Nakgorszy, najbardziej lichwiarski bank w Polsce. Nigdy nie mialam tak zlych doswiadczen z zadnym innym bankiem. ZaletybrakWadyBrak konsekwencji, brak przejrzystosci zasad, brak komunikacji, nieuczciwe praktyki wykorzystujace przewage instytucji nad konsumentem -
~Mat / 2023-04-03 23:49
Zmieniałem kartę na nową przysłano mi nową i ja zatwierdziłem internetowo i uruchomiłem w bankomacie, wszystko działało wypłaciłem pieniądze było to wieczorem o 23. Pech chciał że chciałem jakoś sprawdzić czy stara karta jest nieaktywna i włożyłem ją do bankomatu podałem nr pin stary i nie zatwierdziło czyli jest nieaktywna ale na zasadzie że jest błędny nr pin nie opinia i wyrzucenie karty tylko karta nie chciała wyjść podałem jeszcze 2 razy nr pin i dopiero wtedy karta wyszła ale zablokowało ją i nową kartę. Nie da się proszę Państwa karty odblokować czy zablokować telefonicznie. Jest nr telefoniczny do jakiegoś automatu a tam trzeba podać nr wg mnie wtedy dla wszystkich widoczny na klawiaturze- klienta i jakieś hasło. Ja tego nie zrobiłem z oczywistych względów. Jest drugi nr telefoniczny który podaje w telefonie po wybraniu że nie ma takiego numeru. W banku pko z żubrem jest infolinia i jakaś osoba odbiera po 10 minutach tu w banku pko bp to jakiś skandal - po godzinach zamknięcia pracy ajencji nic nie można załatwić tutaj telefonicznie. Życzę by włodarze tej firmy mieli podobne problemy w życiu i ich tak potraktowano jak tu traktują zwykłego człowieka.
strona 20 z 46
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »