ZaletyWyczepująca obsuga
strona 20 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Krzysztof / 2023-03-21 16:34
Miła profesjonalna obsuga.Pani wyczerpująco odpowiedziała na moje pytania -
-
~Maria / 2023-03-20 20:34
Tarnowskie Góry, ul. Opolska
Dziękuję za pomoc, którą dzisiaj uzyskałam w banku. Pani,która mnie obsługiwała wykazała ogromną chęć pomocy.
Odpowiedziała ze znawstwem i cierpliwością na wszystkie moje pytania.
Czułam się zaopiekowana.
Polecam ten oddział.ZaletyWysokie kompetencje, kultura, opanowanie.WadyBrak -
~Klient / 2023-03-20 15:16
Patrząc jakie wały robią na walucie DKK tragedia.Waluta na gieldzie już cały weekend stoi od 0,63 do 0,64 a tutaj 0,627.Oszuści!!!! -
~Robert / 2023-03-18 10:38
Tragedia a nie bank. Skradziono mi pieniądze, a bank odmawia wszczęcia postępowania. Założyłem konto w innym banku. WadySłabe zabezpieczenie konta,, długie kolejki, niemiła obsługa, długie czekanie na infolinii -
~Łukasz / 2023-03-18 08:21
Nie polecam tego banku nikomu . Ratę podnieśli ponad 100 procent gdzie miałem stałą. ZaletyBrakWadyNie informują o podnoszeniu rat kredytu. Zero jakiej informacji. -
~Łukasz / 2023-03-18 08:21
Nie polecam tego banku nikomu . Ratę podnieśli ponad 100 procent gdzie miałem stałą. ZaletyBrakWadyNie informują o podnoszeniu rat kredytu. Zero jakiej informacji. -
~Bb / 2023-03-17 19:05
Wpierw pozwalają na aktualizacje danych online, po czym po 1 kontakcie z infolinią blokują dostęp do konta, gdyż nie dokonałam aktualizacji w oddziale i muszę się tam udać osobiście… nie wspominając już o tym, ze konsultant się rozłączył i nie oddzwonił -
~Elwis / 2023-03-17 14:54
Pani Elwira Karluk z Krasnegostawu to doradca o baaaardzo wysokich kompetencjach. Posiada ogromną wiedzę z zakresu szeroko rozumianej bankowości(ubezpieczenia, kredyty itd., itp) a ponadto jest bardzo komunikatywna i bardzo kulturalna. Wszystko bardzo zwięźle i precyzyjnie wyjaśnia, we wszystkim pomaga, doradza. Jest to osoba bardzo skrupulatna a przy tym sprawna i szybkaw obsłudze. Polecam każdemu takiego doradcę. ZaletyPani Elwira Karluk posiada same zaletyWadyBrak -
-
~Julia / 2023-03-13 10:57
Pomoc w odblokowaniu aplikacji IKO super aczkolwiek dzowniniłam dwa razy w pierwszym połączeniu nie dostałam pomocy przerwano połączenie dzwoniąc natomiast drugi raz uzyskałam podpowiedź bez wizyty w banku dla mnie na plus jednak sądzę że to wszystko zależy do kogo się dodzwoni miałam już raz sytuację gdzie miałam zablokowaną aplikacje i dużo łatwiej i szybciej dorastałam dostęp do konta niż podczas wizyty w banku ZaletySzybki dostęp -
~Grzegorz Orczyk / 2023-03-12 13:32
Ostrowiec oddział na ul.Siennieńskiej
Jestem zadowolony z obsługi ludzi z działu MSP. Ich pomoc kompetencja zaangażowanie i staranność zasługują na pochwały . Pozazdrościć takich pracowników . Polecam z czystym sumieniemZaletyUczciwość,pomocny personel,kompetencja, odpowiedni ludzie na odpowiednim stanowisku -
~Hubert Zaręba / 2023-03-12 13:22
Dział obsługi MSP w oddziale w Ostrowcu na ul.Siennieńskiej stoi na najwyższym możliwym poziomie. Tylko pozazdrościć takiego pracownika. Klasa pozytywne nastawienie kompetencja i zaangażowanie. Te słowa najlepiej oddają zalety obsługi MSP. To przyjemność korzystać z tak fachowej obslugi ZaletySzybka obsługa wiele rozwiązań cierpliwość do klienta i wysoki zakres wiedzy pracownikaWadyŻadnych -
~Irena / 2023-03-09 16:13
Polecam gorąco 8 oddział PKO BP we Wrocławiu w KORONIE pani Bożena Hruszowiec Opiekun Bankowy .Obsługa z klasą , bez żadnej łaski z bardzo pozytywnym nastawieniem do problemu.Gratuluję takiego pracownika. Irena Zarębska ZaletyEMPATIAWadyBrak -
~Nella / 2023-03-09 10:47
Profesjonalna, kompetentna i pomocna obsługa. Polecam oddział w Wieliczce. -
~mala_mi / 2023-03-06 16:16
Jeden z oddziałów pko w Krakowie, al. Kijowska. Pani wpuszcza na salę obsługi klientów w określonej ilości, pozostali stoją za drzwiami zamkniętymi na klucz. Podchodzę jako kobieta wraz z panem ok. 20 lat do drzwi, pani wpuszczająca zabiera mężczyznę do środka i chce mi zamknąć drzwi przed nosem. Zdenerwowałam się, bo jestem w ciąży (7 miesiąc) i mówię, że chciałabym wejść i poproszę kogoś z klientów oczekujących na sali, żeby mi ustąpił miejsce na ławeczce, bo jestem pewna, że zrozumieją. Pani stanowczo odmawia, argumentując, że NIE MAJĄ PRZEPISU, aby wpuszczać kobiety w ciąży priorytetowo. Robi mi się gorąco z frustracji, prosze o rozmowę z kimś z jej przełożonych, pani prowadzi mnie na zaplecze do miłęj pani na wyższym stanowisku, która sugeruje, żeby jednak mnie wpuścić i zapytać klientów czy ktoś mi zwolni miejsce w poczekalni. Teraz będzie hit, wchodzę, siadam bez proszenia nikogo, bo akurat zwolniło się miejsce, a do sali obsługi wchodzą dwie młode kobiety, jedna z nich coś szepce do pani wpuszczającej i ta od razu prowadzi je do okienka POZA KOLEJNOŚCIĄ. Duet to Ukrainka i jej pomocnica-tłumaczka. Ja nadal czekam, Polka w ciąży. Podłe i niegodne zachowanie obsługi banku, gdzie obywatel POlski jest traktowany gorzej niż obcokrajowiec. ZaletybrakWadynierówne traktowanie klientów -
~Katarzyna / 2023-03-02 15:57
Banda oszustów czychajacych na biednych ludzi !!!! Nigdy więcej nie będę klientem tego banku -
~Joachim / 2023-03-02 09:02
Pani Charczenko bardzo kompetentna i zaangażowana.Bank przyjazny klientom,szybko można pozalatwiać sprawy.Polecam ZaletyProfesjonalnie -
-
~Filip Odoliński / 2023-03-01 22:04
Obsługa MSP jest na najwyższym poziomie. Świetny kontakt i nieograniczona pomoc. Gorąco polecam. Jestem bardzo zadowolony ZaletyŚwietny kontakt , pomoc , wysoki poziom obsługi MSP , fachowe doradztwoWadyBrak wad -
~Matka Polka / 2023-02-28 12:26
Najgorszy bank jaki mogłam poznać.Oszustwo na każdym kroku.Najpierw pracownica
Bożenka P.banku systematycznie okradała ,oszustwa na szeroką skalę jak były czeki.Żadnego zabezpieczenia,z konta 3-4 razy w miesiacu znikaly pieniadze przez prawie rok ,wyplaty co prawda małe,zeby nie poznac kwoty.Ale w sumie uzbierala sie pokaźna kwota.Były to z Malty,Słowenia,Bulgaria i Cypr.Szok.Tego nikt żadne zabezpieczenia nikt nie wyłapał.Bank połowę oddal a reszta twierdził,ze dalismy pin do karty bankomatowej,gdzie nigdy nikt nie byl w tych panstwach.Pracownica banku powiedziała,żeby nigdy nie wzięła kredytu w banku PKO BP,bo straszne zdzierstwo i wysokie bank pobiera prowizje.Druga sprawa chcąc wziąć,wypłacić swoje pieniadze,pracownica nie uprzedziła, ze jest bardzo duze porto od sumy.Nogi mi sie ugięty ,jak zobaczyłam jaką sumę pobrał bank,zrobiłam awanturę i mi zwrocono pieniadze bez żadnego przeproszenia.Kolejki wyczekiwania,czas b.duzy,pomimo ze nie ma ludzi.Teraz do znudzenia reklamują sie ,bo spada ilosc klientow.Nigdy nie polecę tego banku.Najgorszy.To część kwiatkow a bylo ich wiecej.Zaletynie ma żadnych zalet.WadyNajgorszy bank jaki mogłam poznać.Oszustwo na każdym kroku.Najpierw pracownica
Bożenka P.banku systematycznie okradała ,oszustwa na szeroką skalę jak były czeki.Żadnego zabezpieczenia,z konta 3-4 razy w miesiacu znikaly pieniadze przez prawie rok ,wyplaty co prawda małe,zeby nie poznac kwoty.Ale w sumie uzbierala sie pokaźna kwota.Były to z Malty,Słowenia,Bulgaria i Cypr.Szok.Tego nikt żadne zabezpieczenia nikt nie wyłapał.Bank połowę oddal a reszta twierdził,ze dalismy pin do karty bankomatowej,gdzie nigdy nikt nie byl w tych panstwach.Pracownica banku powiedziała,żeby nigdy nie wzięła kredytu w banku PKO BP,bo straszne zdzierstwo i wysokie bank pobiera prowizje.Druga sprawa chcąc wziąć,wypłacić swoje pieniadze,pracownica nie uprzedziła, ze jest bardzo duze porto od sumy.Nogi mi sie ugięty ,jak zobaczyłam jaką sumę pobrał bank,zrobiłam awanturę i mi zwrocono pieniadze bez żadnego przeproszenia.Kolejki wyczekiwania,czas b.duzy,pomimo ze nie ma ludzi.Teraz do znudzenia reklamują sie ,bo spada ilosc klientow.Nigdy nie polecę tego banku.Najgorszy.To część kwiatkow a bylo ich wiecej. -
~Szxzecinmieszka / 2023-02-27 06:58
.udalismy sie do pko bp aby dowiedziec sie czy mozemy dostać kredyt na dom , mam poinformowano nas wstępnie ze możemy szukać domu do 530 tys.10 procent wkładu własnego, 20 stycznia znaleźliśmy dom 495 tys ,podpisaliśmy umowę przedwstępną z deweloperem wplara 5000zł i pozlixmy złozenie dokumentów,umowy ,pit roczny, oczywiscie wklad własny , pytalismy sie czy dodatkowym zabezpieczeniem może byc hipoteka mieszkań i nagle w czwartek okazało się ze nasza zdolność na dom to tylko 250 tys. czujemy się zwodzeni a nawet oszukani ,musiałam iść do Dewelopera i przepraszać za zaistniała sytuacje, kajać się ,5000zł przepadło, bardzo dziękujemy doradcy z banku PKO bp , Szczecin, za takie wmanewrowanie nas w dodatkowe klopoty. ZaletyWarunek 10 proc.wkładu własnegoWadyPodejście do inwiduakbusci dochodów klienta.traktuja matematycznie i schematem -
~Henia / 2023-02-24 19:32
Chciałam spłacić wcześniej pożyczkę. Skonsultowałam opłacalność wcześniejszej spłaty w banku. Na podstawie symulacji (zwrot odsetek) podjęłam decyzję o spłacie. Okazało się , że do spłaty jest kapitał i całość odsetek. Czuję się oszukana. ZaletybrakWadywysokie opłaty miesięczne za konto firmowe
nierzetelne informacje
strona 20 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »