strona 19 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »
-
~Jan / 2022-10-26 21:41
Prewosjonalna ochrona banku oraz jasne objaśnianie zagadnieni bankowych.mile odnoszenie się pracowników ochrony .Gratulacje dla firmy Konsalnet Seria więcej takich pracownikow -
-
~Marc Bolan / 2023-04-25 20:02
Mila obsługa,zawodostwo,w miare szybkai fachowa obsłóga . ZaletyFachowośćWadyMały lokal -
~Naya. / 2023-10-17 08:39
Jestem klientem banku w Kostrzynie nad Odrą od 30 lat. Współpraca układała się zawsze pozytywnie. Szczególne uznanie należy się Pani Agnieszce J., opiekującej się kontami osobistymi, za bardzo profesjonalną i pomocną współpracę z klientem. Od kilku lat noszę się z zamiarem zmiany banku, ze względów ekonomicznych, i tylko myśl o stracie takiego cennego opiekuna powstrzymuje mnie przed podjęciem ostatecznej decyzji. Serdecznie pozdrawiam. ZaletyObsługa.WadyWysokość opłat. -
~Ren / 2022-09-06 12:18
Ogromne podziekowania dla pań z BOK Biura Maklerskiego o.w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej za profesjonalizam, gotowość pomocy, błyskawiczną ofertę popartą działaniem. D. Ochała i A. Kuszewska- miałam niewatpliwą przyjemność. Do zobaczenia. -
~Włodzimierz / 2021-04-22 18:36
Korzystam z usług O/74 PKO BP przy ul. Kaliskiego 15 kilkunastu lat, od kilku lat oferta jest znacznie bogatsza iż wcześniej. Szczególnie, moim zdaniem, wyróżnia się oferta Programu Emerytalnego IKE i IKZE ( można wybrać odpowiedni stopień ryzyka inwestycji), co daje dodatkowe przynsjmniej kilks procent zysku w stosunku do innych propozycji. Obsługa jest miła i rzetelna, ja zostałem dokładnie poinformowany o różnych aspektach proponowanego produktu. Trzeba podkreßlić, iż jest to jedyny oddział na Starym Bemowie,- oddział, gdzie swojr bankowr sprawy załatwiają ludzie starsi, którzy w wypsdku braku takiej instytucji na Starym Bemowir.będą zmuszeni do jeżdżenia do innej dzielnicy w sprawach bankowych, a takie wyjazdy są często bardzo kłopotliwe dla osób schorowanych i niepełnosprawnych. Uważam, że taka placówka bankowa jest niezbędna na Starym Bemowie- tuż obok jest WAT, pracownicy i studenci WAT-u także korzystają z usług Oddziału 74 PKO BP. ZaletyBliskie położenie.O 74, szybka i fachowa obsługa, możlieiść zakupienie funduszy emerytalnych i obligacji SP w O74 bez koniecznoßci odwiedzania BMWadyNotoryczne kłopoty ze znalezieniem miejsca parkingowego, ale to juź nie jest wina banku -
~Zbigniew / 2025-02-20 14:40
Ogólnie obsługa w porządku. Jako osoba starsza wiekiem (70 lat) mam jednak uwagi odnośnie do obsługi na infolinii osób starszych. Najlepiej byłoby wydzielić oddzielny numer telefonu na który mogły by dzwonić osoby starsze, często z niedosłuchem, nie będące biegłymi w obsłudze telefonu czy komputera. Osoba udzielająca informacji czy porady (np. pomagająca - jak to było w moim przypadku - w odblokowaniu IKO) powinna mówić wolno i wyraźnie, a urządzenia służące komunikacji powinny być najwyższej jakości. W przypadku mojej ostatniej rozmowy na infolinii (20.02.2025 r.) połączenie nie było najwyższej jakości. Oczywiście istnieje niebezpieczeństwo, że na numer przeznaczony do obsługi osób starszych, będą dzwoniły osoby młode, chcące np. uniknąć oczekiwania na konsultanta na "normalnej" linii, i to należałoby w jakiś sposób rozwiązać.
Nadmieniam, że to był drugi raz gdy korzystałem z infolinii aby odblokować IKO. Za pierwszym razem rozmowa z konsultantką była lepszej jakości (chodzi oczywiście o jakość techniczną). -
~Damian / 2022-03-20 11:31
Do dupy te wasze ciągle kombinacje z aplikacją wiecznie nie działa ciągle problem żeby z konta na konto przelewać bo jak zwykle modernizację i później człowiek zostaje bez pieniędzy lepiej nie trzymać w bankach dzisiaj bo z minuty na minutę można zostać gołodupcem bo coś muszę spier.... ZaletyŻadne oprócz dobrych ofertWadyWieczny problem. Z aplikacją -
~Ela / 2024-08-09 13:40
Zamierzałam skorzystać z kredytu konsolidacyjnego i tu ogromne podziękowania dla mojego doradcy w Oddziale Banku w Strzelinie, który zrobił wszystko, żeby pozytywna była decyzja. Ale to tylko dla tej osoby, bo w dalszej części procedury (na etapie analizy przez jakiegoś analityka) nie mogę się tym pochwalić.
Bardzo dziwna była odpowiedź, bo nie raczej brak zdolności kredytowej, ale jakieś "uprzedzenia" banku.
Mogę tylko domyślać się, że zadra jaka pozostała w banku po postępowaniu przed Rzecznikiem Finansowym jest do dzisiaj widoczna "w moich papierach" (sprawa zakończyła się z korzyścią dla mnie muszę nadmienić).
Myślałam, że po kilkudziesięciu latach w tym banku będę mogła skorzystać z ich produktu.
Pomyliłam się i dlatego już ani razu więcej ...ZaletyKonkretny, rzeczowy doradcaWadyUprzedzenia banku -
-
~Ja Nina / 2024-01-23 18:10
Dziękuję bardzo pani Anicie z oddziału w Jaworznie za miłą, profesjonalną obsługę i empatię oraz cierpliwość dla osób starszych.
-
~Jacenty66 / 2020-01-09 08:51
Przez ponad 30 lat jestem klientem tego banku i zawsze miałem pewność że moje pieniądze są bezpieczne. W piątek 27.12. 2019 o godzinie 20.13 otrzymałem SMS o treści " Twoja przesyłka została wstrzymana z tytułu niedopłaty 0,88 PLN. Za utrudnienia przepraszamy. Ureguluj należność: i poniżej link a w nim paczka-polska" . Nic nie wzbudziło moich podejrzeń ale spytałem się partnerki czy czegoś nie zamawiała ( mamy wspólne konto) jako że na naszym wspólnym rachunku było tylko nieco ponad 7 zł a w pierwszej kolejności z niego schodzą pieniądze, w innym przypadku trzeba wskazać rachunek z którego, mają być pobrane środki, zażartowała " przecież nas stać". Cała operacja przebiegała standardowo, wybór banku z listy logowanie do IPKO i pierwszy SMS z kodem, na którym kwota widniała 00.88 PLN, jako że transakcji dokonywałem przez telefon oczywistym było zwinięcie do paska strony odczytanie SMS odnowienie strony wpisanie kodu.......informacja kod niepoprawny, więc nadszedł kolejny po wpisaniu całość się zamknęło co wzbudziło moje podejrzenie. Po wejściu na bankowość zauważyłem brak pieniędzy. Były to kwoty 2900,88. Oczywiście natychmiast złożyłem reklamacje. Po dwóch dniach odpowiedź Banku, że operacji dokonałem samodzielnie i on nie poczuwa się do winy. Ok. Dlaczego Bank nie zabezpieczył tak strony że ktoś dokonał wyboru rachunku do spłaty, to po pierwsze, po drugie przelew natychmiastowy również trzeba oznaczyć, ja tego nie zrobiłem, a kolejna sprawa limit 3000 PLN. Pieniądze poszły do banku WBK Wrocław, czyli przelew krajowy. Wyprowadzam się z tego banku ja i wielu moich znajomych. Pozostała trauma i lęk przed kolejnym oszustwem. W moim przypadku mogę się tylko odwołać do Rzecznika Praw Klienta tegoż Banku tak więc nie spodziewam się że zostaną mi zwrócone pieniążki. Ku przestrodze państwa, proszę być ostrożnym. WadyNie polecam -
~Malina93 / 2023-09-08 09:58
https://tmlead.pl/redirect/717271_1134
Bardzo dobry bank . Korzyszytna oferta . Kilka minut i konto z dodatkami zostało założone. Polecam z całego serca -
~nickcave / 2022-09-08 11:17
10 zł za wypłatę z oszczędnościowego, kpina
poza tym całkiem ok bank, aczkolwiek fajnie by było, gdyby była możliwość analizowania wydatków z poziomu aplikacji, czy tworzenia wirtualnych kartZaletydobra apka
popularny, więc szybko przelewy dochodzą
dobra sieć bankomatów
yWadypowiązania z rządem
wysokie opłaty za wypłaty z oszczędnościowego
brak kart wirtualnych
słaba oferta inwestowania -
~Renata / 2025-08-21 21:28
Najwyzsze słowa uznania i wdzięczności za pomoc w rozwiązaniu problemu blokady konta. Pomimo zbliżającej się godziny zamkniecia placówki Pani Doradca Kasjer Danuta Furszpaniak z wielkim zaangażowaniem starała się znaleźć sposób załatwienia ważnej dla mnie sprawy.Dzieki jej determinacji udało się problem rozwiązać. Wspaniały przykład życzliwości ale również profesjonalizmu. -
~Toliano / 2022-06-26 11:22
Jestem klientem tego banku od wielu lat ale zastanawiam się nad zmianą na inny z może dla większości klientów mało istotnego powodu ale dla mnie bardzo ważnego ,jako jedyny bank w Polsce do tej pory nie ma możliwości płacenia zegarkiem z Google pay dla zwykłego kowalskiego !! dali taką możliwość korporacją które pompują duże pieniądze, zwykły klient jest traktowany jak gorszy sort ,czyżby duży wpływ naszych rządzących ? -
~Zdzisław / 2023-10-03 08:07
Chciałem tylko spytać konsultanta czy zlecenie zostało przyjęte do systemu, a on biorąc ode mnie wszystkie dane kieruje mnie na bota ?!! Ludzie co wy robicie ? Ci programiści wyprali wam mózgi. To musi być przyjazny bank, bo waszymi klientami w 80% są ludzie starsi. Zaletylogin do konta przez internetWadyrozmowy telefoniczne tylko z botami -
~Zołza / 2023-10-27 15:05
Proszę uważać na aplikacje skarbonka na ipoko,myślałam, że odkładam tam pieniądze na ważny cel i jakie było moje zdziwienie jak po rozbiciu skarbonki okazało się że pieniędzy nie ma ,i tu niespodzianka ....przemiła Pani z informacji powiadomiła mnie że te pieniądze to takie wiralowe, są a jakby ich nie było ponieważ jak nam się wydaje że przelewamy kasę to jej nie przelewamy bo nie ma potwiedzenia na koncie .Lepiej odkładać do skarpety przynajmniej by kasa z tego była,a tak nie ma ani kasy ani zaplanowanego zakupu ,wręcz cudnie. -
-
~waterkowyy / 2024-03-27 19:41
fajny bank, dziala to najwazniejsze polecam wszystkim ciep[lutko az pazy ZaletyfajneWadynie intuicyjny pamrl -
~Halina / 2023-01-27 14:06
Nie polecam. Nie zgadzał się wzór podpisu, dostalam tylko informacje że to jest inne nazwisko. Po zamknięciu konta w banku otrzymałam na adres korespondencyjny nową kartę do bankomatu i SMS żeby ją aktywnić zanim aktualna straci ważność. -
~miśiek / 2023-11-08 13:29
opinia jest bardzo słaba żeby było można podrobić stronę banku
po zalogowaniu podłożyć inne kwoty żeby klijent widział i dał
się nabrać w banku nie można zlikwidować kwoty większej bez zgłoszenia
niż 20 tyśięcy a zlikwidować kwotę o wiele większą można szybkim
przelewem nawet do miljona gdzie tu logika zawiodłem się na banku
tyle lat z nimi byłem a cyberprzestępcy potrafili tak perfekcyjnie
oszukiwać klijentów jestem mocno zawiedziony i skoro to tak wielki
bank i tak potrafi się oszukiwać jak działa system zlikwidować
lokaty terminowe a bank nawet do mnie nie zadzwonił co się dzieje
dla mnie oszukali mnie i bank podkładając ich strone potrafiąc
zmienić saldo klijenta nie rozumiem tegooczywiśćie ja też popełniłem
błędy logując się na swoją stronę ale wszystko wyglądało jak zawsze od 20 lat jestem
z bankiem mi żle się podpisałem nie całym nazwiskiem tylko parafką
odmówiono wypłaty a takiego oszustwa nie potrafiono wykryć żeby ktoś
się podszywał się pod bank pko moja ocena po tym zdarzeniu jest słaba i
nię polecam -
~tomasz szczepan / 2023-07-06 00:00
nie podoba mi sie jak bez kontaktu z klientemm bawia sie jego pieniadzem to jest ;;;; blokuja zabieraja jakies odsetki zablokowanym groszem
nic tylko zmieniac ten zlodziejski bank
a szlyszalem ze jest najbbardziej zlodziejski nz cala europeZaletybrak wad to jest wadyWadyjeszcze troche a bedziecie najgorzszym bankien w Polsce
strona 19 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »