Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 891 opinii

2.72 / 5

  • Oferta
    2.67
  • Obsługa klienta
    2.75
  • Prostota obsługi
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~EUGENIA / 2024-02-08 13:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Mało wpłatomatów i często mają blokadę modułu wpłat. Kilka razy na rok składam reklamacje z powodu "połknięcia" banknot bez druku potwierdzenia i braku środków wpłaconych na koncie.
    ZaletyBrak To dotyczy w ogóle obecnych bank
    WadyBrak Banki - to hamulec rozwoju gospodarki. Dla przedsiębiorcy to "kula przy nodze". męcząca dyktatura warunków obsługi. Mają służyć. Niczego nie produkują.
  • ~Gaga / 2022-08-02 10:25
    Ocena: 3.00 / 5
    To jedyny bank z tych, z którymi miałam do czynienia (Alior, MBank) w którym ludzie pracujący w obsłudze klienta są na prawdę pomocni i mili. Niestety obsługa strony internetowej, ipko oraz automat na infolinii pozostawiają wiele do życzenia. Strona nie wyświetli ci historii powyżej roku, ale za to karta będzie cię informować o każdej transakcji (nawet za gumę do żucia) i nie da się tego wyłączyć. Jeśli zadzwonisz na infolinię to musisz spędzić czas wysłuchując pouczeń automatu, że przecież wszystko możesz sprawdzić na stronie (gdybym znalazła na stronie to bym nie dzwoniła!!!). Numer „0” jako połączenie z człowiekiem nie działa.
    ZaletyLuddzcy ludzie, oferta ok, kredyty ok
    WadyKiepski soft na strone, ipko i wkurzający automat na infolinii.
  • ~Joanna / 2022-08-12 20:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Od 20 lat mam konto w tym banku, jakieś 3-5 lat temu zmieniła się organizacja obsługi w placówce banku Biała Podlaska i załatwienie czegokolwiek jest koszmarem. Pracownicy są wyzyskiwani, a klienci resztkami cierpliwości oczekują na obsługę. Wynika to chyba z redukcji etatów na sali obsługi lub ewidentnego niedopasowania liczby pracowników do liczby klientów. Przykre to, bo czekanie 2 godzin w kolejce, gdzie głównie są to osoby starsze (nie korzystają z aplikacji) jest absurdem. I nie jest to jednostkowa sytuacja..
    ZaletyDobra oferta
    Rzetelna informacja
    WadyZła organizacja pracy w placówce
    Brak poszanowania czasu klienta
  • ~Kuba / 2020-10-13 15:51
    Ocena: 3.00 / 5
    "Blokuję dostęp do konta z powodu zbyt młodo brzmiącego głosu" - oświadczył konsultant infolinii PKO BP po tym, jak okazało się, że nie potrafi pomóc w obsłudze interfejsu aplikacji. Chwilę wcześniej dokonał mojej pełnej pozytywnej weryfikacji jako właściciela konta. CO TO JEST? Od 25.09.2020 do dziś nie mam dostępu do konta, pomimo złożonej reklamacji.
    ZaletyRachunki walutowe obsługiwane jedną kartą.
    WadyTroglodyci (co najmniej jeden) w infolinii. Ogólne wrażenie, jakby do obsługi klienta zatrudniano tam "rodzinę", zamiast fachowców.
  • ~LUkaMar / 2023-11-03 20:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety nastąpiło pogorszenie sie obsługi klienta. W przypadku problemów bank nie nawiązuje kontaktu z klientem. Jeśli jednak chce się sprawdzić pożyczkę i zrezygnuje z wniosku, telefony sa co chwila. Nie polecam. Miałem konto, ale na szczęśćie dla mnie udało się przenieść do innego banku. Zupełnie inne podejście do klienta. Jest super.Do PKO BP już nie wrócę
    ZaletyUprzejmość
    WadyNiestety slaby kontakt z klientem. Brak rozmów w przypadku problemów
  • ~Muszka-20 / 2022-08-20 17:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Dramat. Bank robi zajęcia egzekucyjne na kilku kontach na raz. Blokując na wszystkich ta samą kwotę. Nawet jak pieniądze wystarcza na zaspokojenie wierzyciela czeka się na zbawienie i nie oddaje pozostałych środków. Czemu? Bo tak. Termin na rozliczenie 7 dni. Czyli przez 7 dni Ty nie możesz ich używać, a bank nimi obraca? I nikt nie wie czemu tak się dzieje.
  • ~Od Klienta / 2019-11-06 13:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam.
    Byłem w PKO o 1 i ok sprawę załatwiłem,ale nie podobał mi wystrój biurka ,
    kawka, ciasteczka,obierki,papierki między papierami,
    aż w domu sprawdzałem czy nie mam okruchów w teczce z dokumentami.
    Ale polecam choć płatne bankomaty.
    ZaletySprawa załatwiona od ręki ok
    WadyNie przyjemnie było przy tym biurku.przeciez są jadalnie.
  • ~Valeriia / 2021-10-05 09:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie wiem gdzie jak,ale co chodzi o miasto Mława,odział PKO BP pracuje bardzo dziwnie,z 8 stanowisk pracuje trzy,a na ulice kolejka 15 osób,i to wszystko o 9:30 rano,kiedy nie ma pracowników z wielkich zakładów(obcokrajowców).I tak codzień.Jestem w ciąży,i stałam w kolejce na dworzu bo ochroniarz powiedział że nie ma miejsca żeby się usiądź co jak okazało się było kłamstwem.Przy stanowiskach dojść miła obsługa i to jedyne co można powiedzieć dobrego niestety.
    5.10.2021
  • ~Waldi / 2022-08-07 08:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Puentuję zabezpieczenia iPKO: jeśli zgubisz lub ukradną ci telefon, a nie masz dostępu do oddziału banku (np. pracujesz za granicą), to jesteś odcięty od swoich pieniędzy przez www, aplikację mobilną, mimo że znasz login i hasło. Konsultant tel. nie może ci pomóc. Dramat. Zmykam z tego banku.
    ZaletyOferta i działanie jest OK.
    WadyBardzo bardzo zły system zabezpieczenia iPKO.
  • ~Waldi / 2022-08-07 09:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Rozszerzam swoją opinię już dodaną:
    W aplikacji mobilnej nadałem przelew, który miał wyśjć za 2 dni. Po zastanowieniu się, chciałem go edytować ew. anulować. Uwaga: w aplikacji mobilnej nie można tego zrobić, muszę się logować do serwisu na www!!!
    Cóż za tępa dzida we władzach banku dopuściła taką aplikację do użytku?! To sabotażysta…
  • ~Arturo / 2022-07-05 06:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Niestety, po 10 latach współpracy z bankiem bardzo mnie rozczarował. Kredyt hipoteczny, oraz 3 inne w tym okresie. Kontakt z obsługą klienta czy to w placówce czy infolinii zawsze zadowalający. W ostatnich 2 miesiącach problemy finansowe spowodowały opóźnienie w spłacie kredytu, i moje dane zostały przekazane do kancelarii prawnej Hyperion. Mimo spłaty zobowiązania,kancelaria wysyła pisma( z opóźnieniem) strasząc wypowiedzeniem umowy. Strasznie przykra sytuacja dla mnie, jak traktuje się klienta po tylu latach współpracy.
    ZaletyJ. W
    WadyJ. W
  • ~Daw / 2022-03-17 12:49
    Ocena: 2.67 / 5
    ŹLE . Wpłatomat połknął 12 tyś zł , na reklamację czekam już 14 dni .
    Zaletyaplikacja
    Wadywpłątomaty kradną pieniądze
  • ~Fred / 2021-09-24 17:43
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem klientem tego banku od lat. Niestety likwidują placówki a co gorsze kolejne bankomaty przez co zwykłe wypłacenie gotówki staje się problemem ! Takie utrudnienia robią w Gliwicach.
  • ~Irek / 2022-08-02 23:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam. Ocena waszego Banku jest dla mnie średnia a w niektórych sytuacjach nawet negatywna .
    Ogóknie jest dobrze tylko są osobvy pojedyncze które niszczą opinię Narodowego Baku Polskiego co powinno byc wzorcem . Bardzo mało pracowników nie zna dobrze regulaminu banku .
    Pracownicy nie mają pojęcia o róznicy poimiędzy kontem wspolnym a własnością środków pienięznych .Odpowiadają w ciemno nie znając podstawy prawnej . Ta wiedza dla klijentów a szczególnie którzy mają sprawy spadkowe powinna być rzetelnie wyjasniona . Jeśli panstwo nie wierzycie zapraszam np do oddziałów Chojnice , Człuchów , Połczyn Zdrój , Szczecinek .
    Cxzy w ogóle panstwo macie kontrole jako klijent banku by sprawdzic wiedzę pracowników .
    Natepna sprawa czesto nie ma Dyrektorów banków - ciągle jakieś szkolenia .Pozdrawiam.
    ZaletyCzęsc pracowników Muszę przyznac że ma wysoką kulturę osobistą i chętną pomóc w zalatwieniu sprawy np oddział Człuchów ale tylko czesc .
    Wadyujawnianie tajemnicy bankowej z kont wspólnych . Wydaje się wyciagi obu współwłascicieli mimo że sad chce tylko jednego - brak weryfikacji
  • ~Irek / 2022-08-02 23:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Porawiam poprzednią opinię . Miało być ,że bardzo mała ilość przacowników zna dobrze regulamin banku . A wiekszość nie ma pojęcia na temat kont wspólnych i nie wie ze na koncie wspólnym nie ma wspołnych środków pienieznych . Nie odróznia że wspolnik moze wyplacac ale to nie oznacza ze juz sa jego środki pieniezne lub nie wie że zasilanie konta wspolnego przez jednego współwłasciciela nie czyni że automatyczniue środki pieniezne są również własniscia drugiego wspołposiadacza. Takie sprawy pracownicy powinni znać .
    ZaletyCześć pracowników ma wysoką kulturę osobista.
    Wadyspotkałem się sytuacją ujawniania tajemnicy bankowej .
  • ~Jas / 2021-08-13 08:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank nadal w poprzedniej epoce logika podejmowania decyzji oraz dostosowanie się do potrzeb klienta na poziomie banku z 95 roku chyba trzeba się jeszcze dużo uczyć od takich banków jak Alior Santander czy credit Agricole nigdy kontra w tym banku ani żadnych pożyczek i kredytów zdecydowanie odradzam
    ZaletyŁadne logo
    WadyCała reszta
  • ~Joan / 2024-03-25 16:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank jest zdrewniały Decyzję za ludzi podejmuje system . Uzyskanie pożyczki uzależnione jest od urządzenia. W moim przypadku z powodu starych zaległości których dawno nie ma wystąpienia l problem nawet z pożyczka która można spłacić w tydzień a mianowicie mam obrót na koncie powyżej 200k a problemem jest nawet uzyskanie kilku tysięcy pożyczki ???? . Dodam iz jestem klientem długo i rocznie bank zarabia nA mnie dużo .Dla porównania żona która zarabia 40% tego co ja dostaję oferty 20x Wyższe Szok BeZmuzgowy bank .
    ZaletyIstnieje
    WadyNie ma zaufania do ludzi
  • ~kams / 2021-05-17 10:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa klienta na najniższym poziomie. Nie mam pojęcia po co są mają placówki skoro pracownicy każdą robić wszystko samemu przez aplikację (która i tak odrzuca wszystkie wnioski). Nie informują również o istotnych sprawach przy składaniu wniosków. Jedyny plus to prosta w użyciu aplikacja.
  • ~Kasia / 2022-06-27 14:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo słaba możliwość obsługi online. Do wielu rzeczy, jak np zmiana nazwiska trzeba iść do punktu obsługi klienta. Nie ma możliwości, tak jak u konkurencyjnych banków, załatwienia takich spraw online co jest ciężkie dla osób pracujących w godzinach otwarcia placówki banku. Brak możliwość i wideoczatu z obsługą żeby załatwić sprawy przez internet pokazując jedynie dowód w kamerkę
  • ~Klient / 2022-07-10 14:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Chciałem wypłacić 50 zł z innego bankomatu niż PKO BP za pomomoca blik. Okazało się że płaci się prowizje. To bardzo dziwne bo blik zawsze wszędzie chwała jako bezpłatny. Pani na infolinii potwierdziła że prowizja jest bo nie ten typ konta. Po 15 minutach czekania dostałem na dzień dobry ofertę kredytu 67 tys bez formalności. Spieszyłem się i nie o takie informacje mi chodziło. Czy to normalne że blik jest płatny?
    ZaletyAplikacja mobilna
    WadyPłatny blik z innych bankomatów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1210
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 866
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985