Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 878 opinii

2.71 / 5

  • Oferta
    2.66
  • Obsługa klienta
    2.73
  • Prostota obsługi
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MAŁGORZATA / 2023-04-19 12:35
    Ocena: 4.33 / 5
    Z USŁUG PRACOWNIKÓW BANKU PKO BP KORZYSTAM OD PONAD 20 LAT Z ODDZIAŁU NR 1 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ OKOŁO 10 LAT. PRACOWNICY SA KOMPETENTNI, POMOCNI , DOTRZYMUJĄ ZAWRTYCH TERMINÓW SPOTKAŃ, SŁUŻĄ RADA I POMOCA W PODEJMOWANIU ISTOTNYCH DECYZJI( LOKAT, KREDYTÓW, UBEZPIECZEŃ). OFERUJĄ KORZYSTNE WARUNKI W STOSUNKU DO INNYCH BANKÓW.
    ZaletyKORZYŚCI FINANSOWE
    WadyBRAK
  • ~Ewa / 2023-04-13 20:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem PKO BP o/1 w Dąbrowie Górniczej i moja opinia jest bardzo POZYTYWNA. Mam konto od lat, od lat tylko tu pożyczki, lokaty i ubezpieczenia. Wszystko zawsze sprawnie, dokładnie i profesjonalnie wytłumaczone, załatwione. Miła, uśmiechnięta obsługa. Polecam!
    Podziękowania dla Pani Izy za współpracę w ostatnich latach.
    ZaletyMiła atmosfera, profesjonalizm, cierpliwość
  • ~Maria / 2023-04-11 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Płać i płacz.Jedno wielkie nieporozumienie.Każdy inny Bank byle nie ten.Omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    WadyWysokie odsetki,kosmiczne opłaty ignorowanie klienta.
  • ~Mmll / 2023-04-09 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zatrudnia "specjalistów" na zamówienie polityczne PiSu. Marnuje pieniądze.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Aja / 2023-04-08 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ma słabe zabezpieczenia. Zostałam okradziona z pieniedzy, oczywiście bank rozpatrzył reklamację negatywnie, odpisując mi że sama logowałam się na iko (w dzień włamu nie logowałam się na iko - ba! Nawet nie mam iko zainstalowanego na nowym tel. Nie logowalam sie tez przez strone). Nie udzielono mi informacji z jakiego urządzenia było zalogowanie (jest coś takiego jak urządzenie zaufane a tutaj no coś dziwnego)
    Teraz od 2 dni próbuje odblokować dostępy do konta (ofc wszystko zablokowane po włamie). Dzwoniłam już do nich 2razy, wciąż czekam na odblokowanie i nic, zero odzewu w tej sprawie. Zamiast tego 2x podczas połączenia z konsultantem usłyszałam propozycje pożyczki gotówkowej. Co za tupet, namawiać na pożyczkę osobę która straciła oszczędności m.in. przez ich lipne zabezpieczenia, i do teraz nie ma dostępu do konta! Są Świeta, zostałam właśnie bez środków do życia. Mija właśnie 40godzin od pierwszej próby odblokowania dostępów. Pewnie pożyczkę udzielili by mi w 20 min... do której i tak nie miałabym dostępu... a może by już pienadze zniknęły w tajemniczy sposob? Lol boję się czy ujrze swoją wypłatę jeśli już łaskawie mi odblokują te dostępy, bo tam coś dziwnego się dzieje naprawdę

    Unikać tego banku. Ja bardzo się zawiodłam
    WadyWadliwe zabezpieczenia
    Długi czas oczekiwania na załatwienie prostej ale bardzo ważnej sprawy jak dostęp do konta
    Wciskanie pożyczek, bank nastawiony ma zysk
  • ~Karaś / 2023-04-07 12:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Logowanie do konta internetowego trzeba potwierdzić w iko! Wy jesteście nienormalni właśnie nie mam telefonu i nie mogę wejść na konto bez potwierdzenia w iko idźcie się leczyć po co mi w takim razie hasło do konta internetowego! Tłumaczenia że to dla bezpieczeństwa nie kupuję wogole !
  • ~mors / 2023-04-07 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    z 24 zloty nagle wyd*pcylo mi na 84, bo przez 2 mies nie zaplacilem za prowadzenie konta.

    tu sie puknijcie barany !!!

    ostatni raz w zyciu konto w PKO

    ZLODZIEJE !!!
  • ~Mateusz / 2023-04-07 08:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam u nich debet ,debet został płacony jak twierdziła pracownica banku w odpowiedzi na wiadomość. A się potem okazało że nic nie jest splacone żadnych przeprosin z ich strony tylko naslali już windykacje. Zamykam kato w ty banku i z dala
  • ~Były klient / 2023-04-06 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank nie powinien istnieć.zablokowali mi środki na koncie i nawet nie chcą rozmawiać tylko ewidentnie nimi bezkarnie obracają nie trzymając się prawa i odmawiają kontaktu z kompetentnymi osobami.zdecydowanie odradzam.trzymajcie się z dala od tego to może kiedyś uszanują klienta.
    ZaletyBrak
    WadyKombinują jak mało kto
  • ~Kredytobiorca / 2023-04-04 07:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwsza zasada - jakiekolwiek umowy z tym bankiem powinno sie zawierac tylko pod okiem prawnika. Non stop zmieniaja warunki w trakcie trwania umowy, WIBOR maleje, a u nich kwoty raty magicznie ida w górę. Na reklamacje podaja wyliczenia, ktore sie kupy i pupy nie trzymają (może analitykowi wypadaloby liczydlo kupic?). Nakgorszy, najbardziej lichwiarski bank w Polsce. Nigdy nie mialam tak zlych doswiadczen z zadnym innym bankiem.
    Zaletybrak
    WadyBrak konsekwencji, brak przejrzystosci zasad, brak komunikacji, nieuczciwe praktyki wykorzystujace przewage instytucji nad konsumentem
  • ~Mat / 2023-04-03 23:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniałem kartę na nową przysłano mi nową i ja zatwierdziłem internetowo i uruchomiłem w bankomacie, wszystko działało wypłaciłem pieniądze było to wieczorem o 23. Pech chciał że chciałem jakoś sprawdzić czy stara karta jest nieaktywna i włożyłem ją do bankomatu podałem nr pin stary i nie zatwierdziło czyli jest nieaktywna ale na zasadzie że jest błędny nr pin nie opinia i wyrzucenie karty tylko karta nie chciała wyjść podałem jeszcze 2 razy nr pin i dopiero wtedy karta wyszła ale zablokowało ją i nową kartę. Nie da się proszę Państwa karty odblokować czy zablokować telefonicznie. Jest nr telefoniczny do jakiegoś automatu a tam trzeba podać nr wg mnie wtedy dla wszystkich widoczny na klawiaturze- klienta i jakieś hasło. Ja tego nie zrobiłem z oczywistych względów. Jest drugi nr telefoniczny który podaje w telefonie po wybraniu że nie ma takiego numeru. W banku pko z żubrem jest infolinia i jakaś osoba odbiera po 10 minutach tu w banku pko bp to jakiś skandal - po godzinach zamknięcia pracy ajencji nic nie można załatwić tutaj telefonicznie. Życzę by włodarze tej firmy mieli podobne problemy w życiu i ich tak potraktowano jak tu traktują zwykłego człowieka.
  • ~Całe życie w PKO / 2023-04-03 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogromną tragedia... Nie polecam nikomu tego banku, aktualnie nadplacam kredyt, bo tylko to mnie z nim wiąże i zamykam tam wszystkie konta. Zastanów się kilka razy i sprawdź inne banki, bo na 100% mają o wiele lepsze propozycje. Jestem w PKO cale zycie, a aktualnie lepiej mi wziąć kredyt w Santanderze zeby spłacić wszystko w Pko i zaoszczędzę troszkę ponad 20%... a przy ponad 400 000 do splaty to prawie 90 000 taniej. Jak najdalej od PKO!
  • ~Marcin / 2023-04-03 15:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalna obsługa przez Panią Magdalenę Wyszogrodzką. Rzetelna i konkretna osoba na tym stanowisku.
  • ~bogumila / 2023-04-03 09:38
    Ocena: 5.00 / 5
    W oddz. Banku na ul. Bandurskiego w Szczecinie bardzo mila obsługa, moim opiekunem jest p. MAŁGORZATA MIETLEWSKA.Pani jest bardzo miłą i kompetentną osobą , gdy dzwonię ma zawsze czas i nie okazuje zniecierpliwienia gdy zadaję ciągle te same pytania.
    Wadybrak
  • ~Justyna / 2023-04-02 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Za przelew zagraniczny 10 funtow zaplacilam 105 zloty :) cos pieknego
    WadyOplaty z ksiezyca
  • ~Ewa i Jerzy / 2023-03-31 16:48
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 30.03.2023 mieliśmy przyjemność podpisać ugodę do umowy na kredyt frankowy w PKO BP I Oddział w Białymstoku.
    Niezwykłej pomocy w tej sprawie udzieliła nam Pani Anna Antonowicz - doradca w tym banku. Dzięki niej wszystkie sprawy zostały załatwione bardzo szybko i bardzo profesjonalnie, bez stresu i zastanawiania się czy wszystko jest OK. Wszystkim, którzy zastanawiają się jak rozwiązać problem kredytu frankowego w drodze mediacji i ugody polecamy kontakt z Panią Antonowicz.
  • ~Celina / 2023-03-30 19:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tego banku.
    Złożyłam dyspozycje zamknięcia rachunku a bank i tak naliczał opłaty za dalsze prowadzenie konta! Nierzetelność,brak kompetencji i lekceważenie klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedzialności za powierzone dane osobowe.
  • ~Małgorzata / 2023-03-30 19:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Pkobp oddział nr1 w Szczytnie. Jestem klientą od ponad 20 lat. Dziękuję za miłą i rzetelną obsługę. Nigdy się nie zawiodłam i oby tak dalej. W mojej ocenie 10/10. Pozdrawiam cały zespół
    ZaletyZaletą jest brak wad
  • ~Henryka / 2023-03-30 00:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna obsługa, pani Renata Mróz-Kułakowska wszystko cierpliwie wytłumaczyła,pomogła z aplikacją bankową w telefonie.Jestem bardzo zadowolona.Polecam.
    ZaletyProfesjonalnie i w miłej atmosferze.
    WadyBrak
  • ~Patrycja / 2023-03-24 13:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam banku. Ktoś mi ukradł pieniądze z konta i niestety bank nie uznał reklamacji. Bank wogole się nie stara zapewnić klientom bezpieczeństwa. Zawiodłam się na tym banku i właśnie szukam godnego polecenia który przywiązuje uwagę do zabezpieczenia środków na koncie klienta. Oczywiście ja tak tej sprawy nie zostawię naglosnie to w mediach i sprawa trafi do sądu.
    WadyBrak bezpieczeństwa nad przechowywanymi środkami.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960