Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 952 opinii

2.76 / 5

  • Oferta
    2.71
  • Obsługa klienta
    2.78
  • Prostota obsługi
    2.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Urszula / 2023-06-15 23:44
    Ocena: 4.67 / 5
    HEJ. Mam kilka kont . Aplikacja obsługuje to co potrzebuję ( parkowanie ,autostrady - podjeżdżam pod bramkę i ..jadę dalej - wybrane autostrady) mam kantor - wymieniam w czasie żeczywistym A jak potrzebuję np: kredyt , zwiększenie limitu itp: Trwa to ok ..1 min..Super i Polski . Pozdrawiam.
  • ~użytkownik / 2024-03-02 16:12
    Ocena: 4.67 / 5
    2-3.03.2024 r. wystąpią przerwy w działaniu usług maklerskich i profilu zaufanego.
    29.02.2024

    2.03 w godz. 7.00-18.00 możesz mieć trudności w dostępie do składania dyspozycji i zleceń na rachunkach inwestycyjnych w serwisie Pekao24, aplikacji PeoPay oraz platformie eTrader Pekao.
    Od 2.03 od godz. 19.00 do 3.03 do godz. 1.00 nie skorzystasz z usługi profilu zaufanego. W tym czasie będą prowadzone prace serwisowe po stronie dostawcy usługi

    Przepraszamy. A co tu jest niejasne bo dla mnie wszystko. Skoro jest serwis to kasę biorę wcześniej i spadam bo mogę później nie skorzystać z zasobów.
    Zaletyzawsze jakieś są
    Wadyczłowiek zawsze jakieś znajdzie
  • ~Waldemar B... / 2025-07-31 15:39
    Ocena: 4.67 / 5
    Od paru lat moim doradcą w PKO Bank Polski Oddział 5 w Poznaniu jest Pani Alicja Kasicka. Ostatnia moja wizyta w Banku miała miejsce około tydzień temu. Jak zwykle spotkanie w pełni merytoryczne i profesjonalne. Mimo braku stosownego wykształcenia czułem się niemal jak wytrawny analityk finansowy. Podejmowane przeze mnie decyzje nie miały żadnych (lub prawie) pokładów emocji, czy niepewności. To wyłącznie zasługa Pani Alicji. I tak już to wygląda od kilku lat.
    Pani Alicjo dziękuję.

    Waldemar B...
    ZaletyMerytoryczność, profesjonalizm, cierpliwość, empatia.
    WadyBrak
  • ~Wojciech, Teresa / 2023-10-09 13:40
    Ocena: 4.67 / 5
    Przekazuję pozytywną opinię o pracy pani Natalii Styborskiej z Oddziału PKO w Gdyni przy ulicy Waszyngtona 17. Pani Natalia rzeczowo i przystępnie zapoznała nas z dostępnymi opcjami sfinansowania planowanych wydatków oraz związanymi z tym kosztami. Pani Natalia oraz kierownictwo Oddziału wykonuje obsługę klienta sprawnie, kompetentnie i w miłej atmosferze.
    Zaletykomunikatywność, rzeczowość, kultura obsługi klienta
    Wadybrak
  • ~wojtek i grażyna / 2021-05-17 18:57
    Ocena: 4.67 / 5
    Moją opinię przedstawiamy na podstawie 32 letniej współpracy z Bankiem w łodzi ul. Piłsudskiego 153. Jesteśmy bardzo zadowoleni z profesjonalnej obsługi, kompetentnego doradztwa i ujmującej uprzejmości pracowników. Po ostatnim remoncie oczekiwanie na swoją kolej jest wygodne a wywoływanie numeru wizualne i głosowe czytelne. Podkreślamy dużą punktualność przy umówionej wizycie. BRAWO.
    ZaletyKompetencja, pomoc i życzliwość.
    Wadynie znajdujemy.
  • ~adrianna / 2023-11-06 18:08
    Ocena: 4.33 / 5
    Bardzo dziekuje za pomoc Panu w warszawskiej Rotundzie PKO BP udzielonej mi profesjonalnie z niezwykla kultura orez emoatia dzisiaj kolo 11 rano,byla niezwykle pomocna.Adrianna Kostrzewa lat 75.
  • ~Agata / 2023-12-08 09:17
    Ocena: 4.33 / 5
    Dziękuję za szybką, sprawną,fachową i bardzo miłą obsługę w oddziale banku PKO BP w Krakowie na os.Centrum E.
    Polecam
  • ~Artur / 2022-04-25 17:41
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem waszym klientem od 2017 roku
    Przez ten czas nieocenioną pomoc uzyskiwałem od pani Anity Shmidt z waszego oddziału w Wolinie
    Ta Pani jest niezastąpiona,pełen profesjonalizm w obsłudze klienta
    Mnóstwo empatii, w podejściu do prostych ludzi, czyli takich jak ja
    Więcej takich ludzi w waszym personelu, a będziecie nadal najlepszym bankiem!!!
    ZaletyWłaściwa osoba,na właściwym miejscu!
    WadyAbsolutny brak!
  • ~Beata / 2023-06-27 12:52
    Ocena: 4.33 / 5
    Pragnę w tym miejscu, podziękować Pani Magdalenie- kierownik działu kredytów hipotecznych PKO Swarzędz ul. Cieszkowskiego 29 za profesjonalizm, rzetelność oraz ogromną życzliwość.
    ZaletyProfesjonalizm, rzetelność, empatia, życzliwość.
    WadyBrak
  • ~Bywalec / 2022-02-20 16:38
    Ocena: 4.33 / 5
    Nie wiem dlaczego narzekacie na PKO bp. Ja mam konto od 14 lat. Praktycznie zero problemów. Kiedyś płaciłem za konto teraz mam za 0 zł przy 5 operacjach na dowolną kwotę. Wszystko opisane w apce jak powinno byc. Co do kodów jednorazowych mam je i czasem z nich korzystam.
    ZaletyKonto za 0 zł. 99% spraw przez apke.
    WadyDługo się czeka na połączenie z bok i sztuczna inteligencja na infolinii.
  • ~Dorota / 2021-08-01 12:15
    Ocena: 4.33 / 5
    Załatwiałam sprawę telefonicznie - trafiłam na doradcę Panią Ewelinę Debczyńską z oddziału przy ulicy Renesansowej 8 w Warszawie. Pełna fachowość, poświęciła mi naprawdę dużo czasu, przeprowadziła przez cały proces. Jestem osobą słabowidzącą i to naprawdę wymagało czasu i cierpliwości. I najważniejsze: nie chodziło tylko o wciśnięcie produktu, ale o jak najlepsze zrozumienie moich potrzeb. Dobry kontakt z Panią, także po załatwieniu sprawy. Jestem bardzo zadowolona:)
    Zaletyprofesjonalna obsługa, nawet osoby niepełnosprawnej
  • ~Ewa / 2025-05-28 21:37
    Ocena: 4.33 / 5
    Od wielu lat jestem wierną klientką PKO BP. Przez ten okres współpracy, doradcy z którymi przyszło mi współdziałać nigdy nie stworzyli sytuacji, bym nie została obsłużona niefachowo. Wręcz przeciwnie charakteryzował ich profesjonalizm, życzliwość i indywidualne podejście do klienta. Obecnie moim doradcą w V oddziale banku w Poznaniu jest Pani Kamila. Osoba bardzo życzliwa, pomocna i posiadająca odpowiednie podejście do klienta. Charakteryzuje ją uprzejmość, komunikatywność oraz profesjonalna obsługa. Służy bieżącym doradztwem oraz rzeczowością w trakcie załatwianej sprawy. Jednym słowem z pełnym przekonaniem mogę stwierdzić, że jest to osoba godna polecenia do współpracy. Jestem zadowolona ze współpracy z bankiem (PKO BP) mając nadzieję na dalszą, profesjonalną i życzliwą pomoc w bieżącej obsłudze mojej osoby jako klienta.
    Dziękuję i polecam potencjalnym klientom ww. oddział banku.
    Zaletyprofesjonalizm, rzeczowość, empatia
    Wadybrak
  • ~Iwona Ś. / 2022-04-11 10:49
    Ocena: 4.33 / 5
    Oddział 12 Banku, kredyty hipoteczne. Pani Gabriela osoba o niezwykłej empatii zawsze uśmiechnięta i uprzejma, ale jednocześnie fachowa, szybka i dokładna. Bardzo rzetelnie załatwiła moją sprawę, wszystkim osobom , które w najbliższym czasie starać się będą o kredyt hipoteczny POLECAM Panią Gabriele.
    ZaletySympatyczna obsługa pracowników Banku
  • ~Klient / 2021-05-01 09:58
    Ocena: 4.33 / 5
    Najlepszy Oddział 1 w Dąbrowie Górniczej , przemiła i w pełni profesjonalna obsługa Firm na bardzo wysokim poziomie.
  • ~loan / 2023-09-14 18:57
    Ocena: 4.33 / 5
    I am a private money lender that give out fast cash no collateral required. all cash amounts and currencies, if interested TO started no matter your location (WhatsApp) number +918131026914 or email pacificlanding350@gmail.com Pacific landing Services Mr. Gupta Dwyer.
  • ~Ludwika / 2023-06-18 12:05
    Ocena: 4.33 / 5
    Od wielu... lat jestem klientką banku pko bp w oddziale w Warszawie przy ul. Renesansowej 8. Załatwiam tu różne sprawy związane z moimi finansami. Wielką pomoc i życzliwość przy załatwianiu spraw okazuje mi Pani Danuta Rogulska. Wyróżnia się ona profesjonalizmem i dużą życzliwością oraz taktem przy załatwianiu spraw finansowych.
    Przy okazji pozdrawiam serdecznie P. Danutę Rogulską.
    Zaletyprofesjonalizmem i życzliwość obsługi
    WadyNie widzę
  • ~Malgorzata K. / 2025-06-23 20:49
    Ocena: 4.33 / 5
    According to my experience excelent servicing at the PKO site in Pisz Grunwaldzka Street.
    Zaletyszybka i efektywna pbsluga w skomplikownaych operacjach spadkobrania
  • ~Malgosia / 2022-03-25 20:29
    Ocena: 4.33 / 5
    Miła i kompetentna obsługa klientów indywidualnych. Pani przypominała sms o spotkaniu.
  • ~MAŁGORZATA / 2023-04-19 12:35
    Ocena: 4.33 / 5
    Z USŁUG PRACOWNIKÓW BANKU PKO BP KORZYSTAM OD PONAD 20 LAT Z ODDZIAŁU NR 1 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ OKOŁO 10 LAT. PRACOWNICY SA KOMPETENTNI, POMOCNI , DOTRZYMUJĄ ZAWRTYCH TERMINÓW SPOTKAŃ, SŁUŻĄ RADA I POMOCA W PODEJMOWANIU ISTOTNYCH DECYZJI( LOKAT, KREDYTÓW, UBEZPIECZEŃ). OFERUJĄ KORZYSTNE WARUNKI W STOSUNKU DO INNYCH BANKÓW.
    ZaletyKORZYŚCI FINANSOWE
    WadyBRAK
  • ~Michał / 2022-11-17 12:07
    Ocena: 4.33 / 5
    Od nastu lat jestem w tym banku i nie miałem żadnych nieprzyjemności.
    ZaletyPrzyjemny personel.
    Bardzo porządna i czytelna aplikacja.
    Nie spamują ofertami na email
    WadyNiskie ocenianie zdolności kredytowej względem innych banków.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1573
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1092
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 952
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167