ZaletyWytrwałość,zaangażowanie ,solidność
strona 18 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~Małgorzata / 2023-10-28 08:38Ocena: 4.67 / 5
Bardzo Dziękuję Pani Jolancie Bajon oraz Marcie Półka i Panu Wojtkowi za wnikliwe rozpoznanie trudnej sytuacji a następnie doprowadzenie do szczęśliwego końca. -
-
~Małgorzata / 2025-03-25 07:33Ocena: 4.67 / 5
Jestem Bardzo zadowolona z obsługi w 27 Oddziale Banku PKO BP SA w Gdańsku. Pani Dorota ( stanowisko nr 5) miła, służąca pomocą. Pan Kierownik kompetentny, pomocny.
Sprawa z którą przyszłam zajęła ok.30 min. - szybko i sprawnie. Polecam.ZaletypozytywnieWadybrak -
~Monika / 2024-07-30 08:22Ocena: 4.67 / 5
Dziękuję Pani Magdalenie Wieczorek oraz Jej koleżankom z Oddziału w Bytomiu za empatyczne podejście do problemu, a co za tym idzie jego rozwiązanie. W oddziale zawsze można natrafić na konkretną i miłą obsługę. -
~Mw / 2025-02-10 10:19Ocena: 4.67 / 5
Od wielu lat klienci banku, a więc opanowane kwestie np. prostoty obsługi, używania zabezpieczeń, korzystania z pomocy 24h. Oferta mogłaby być bardziej na czasie, jak widzę, inne banki mają lepsze oprocentowanie. Ale cóż - takie jest prawo dużego. Polecam. Zaletyrzetelność obsługi i pomocy 24h z żywym człowiekiem, bezproblemowość w korzystaniu z usług -
~Nathalie / 2022-06-17 16:16Ocena: 4.67 / 5
Bardzo miła obsługa, szczególnie Pani Sławy w oddziale w Gdańsku, Grunwaldzka 105. Pani Sława bardzo się starała, by załatwić moją sprawę szybko i sprawnie, czułam się zaopiekowana. -
~Oliwia / 2023-07-09 17:45Ocena: 4.67 / 5
Bardzo miły Pan, wszystko mi wytłumaczył i od razu odpowiedział na moje dodatkowe pytania. Dawno nie spotkałam się z tak miłym podejściem do drugiego człowieka!!!! Chyba Pan Darek. -
~ozyjasz / 2024-03-18 19:14Ocena: 4.67 / 5
super polecam, szczególnie dzięki lnstagram:znieprawiona super mi poprawiła wieczór!! -
~Pawel CPN / 2023-05-24 12:00Ocena: 4.67 / 5
Obsługa leasingu konsumenckiego i kredytu gotówkowego( sprawdzałem dwie opcje) szybka, przejrzysta i prosta. Pracownicy b.mili,uprzejmi znający się na rzeczy. Polecam. Nie jestem w żaden sposób powiązany z bankowością, finansami itp. Zwykła osoba fizyczna. Wybrałem kredyt i otrzymałem zaskakująco dobre warunki. ZaletyMało formalności i dokumentów.WadyTrzeba spłacać kredyt. -
-
~Urszula / 2023-06-15 23:44Ocena: 4.67 / 5
HEJ. Mam kilka kont . Aplikacja obsługuje to co potrzebuję ( parkowanie ,autostrady - podjeżdżam pod bramkę i ..jadę dalej - wybrane autostrady) mam kantor - wymieniam w czasie żeczywistym A jak potrzebuję np: kredyt , zwiększenie limitu itp: Trwa to ok ..1 min..Super i Polski . Pozdrawiam. -
~użytkownik / 2024-03-02 16:12Ocena: 4.67 / 5
2-3.03.2024 r. wystąpią przerwy w działaniu usług maklerskich i profilu zaufanego.
29.02.2024
2.03 w godz. 7.00-18.00 możesz mieć trudności w dostępie do składania dyspozycji i zleceń na rachunkach inwestycyjnych w serwisie Pekao24, aplikacji PeoPay oraz platformie eTrader Pekao.
Od 2.03 od godz. 19.00 do 3.03 do godz. 1.00 nie skorzystasz z usługi profilu zaufanego. W tym czasie będą prowadzone prace serwisowe po stronie dostawcy usługi
Przepraszamy. A co tu jest niejasne bo dla mnie wszystko. Skoro jest serwis to kasę biorę wcześniej i spadam bo mogę później nie skorzystać z zasobów.Zaletyzawsze jakieś sąWadyczłowiek zawsze jakieś znajdzie -
~Waldemar B... / 2025-07-31 15:39Ocena: 4.67 / 5
Od paru lat moim doradcą w PKO Bank Polski Oddział 5 w Poznaniu jest Pani Alicja Kasicka. Ostatnia moja wizyta w Banku miała miejsce około tydzień temu. Jak zwykle spotkanie w pełni merytoryczne i profesjonalne. Mimo braku stosownego wykształcenia czułem się niemal jak wytrawny analityk finansowy. Podejmowane przeze mnie decyzje nie miały żadnych (lub prawie) pokładów emocji, czy niepewności. To wyłącznie zasługa Pani Alicji. I tak już to wygląda od kilku lat.
Pani Alicjo dziękuję.
Waldemar B...ZaletyMerytoryczność, profesjonalizm, cierpliwość, empatia.WadyBrak -
~Wojciech, Teresa / 2023-10-09 13:40Ocena: 4.67 / 5
Przekazuję pozytywną opinię o pracy pani Natalii Styborskiej z Oddziału PKO w Gdyni przy ulicy Waszyngtona 17. Pani Natalia rzeczowo i przystępnie zapoznała nas z dostępnymi opcjami sfinansowania planowanych wydatków oraz związanymi z tym kosztami. Pani Natalia oraz kierownictwo Oddziału wykonuje obsługę klienta sprawnie, kompetentnie i w miłej atmosferze. Zaletykomunikatywność, rzeczowość, kultura obsługi klientaWadybrak -
~wojtek i grażyna / 2021-05-17 18:57Ocena: 4.67 / 5
Moją opinię przedstawiamy na podstawie 32 letniej współpracy z Bankiem w łodzi ul. Piłsudskiego 153. Jesteśmy bardzo zadowoleni z profesjonalnej obsługi, kompetentnego doradztwa i ujmującej uprzejmości pracowników. Po ostatnim remoncie oczekiwanie na swoją kolej jest wygodne a wywoływanie numeru wizualne i głosowe czytelne. Podkreślamy dużą punktualność przy umówionej wizycie. BRAWO. ZaletyKompetencja, pomoc i życzliwość.Wadynie znajdujemy. -
~adrianna / 2023-11-06 18:08Ocena: 4.33 / 5
Bardzo dziekuje za pomoc Panu w warszawskiej Rotundzie PKO BP udzielonej mi profesjonalnie z niezwykla kultura orez emoatia dzisiaj kolo 11 rano,byla niezwykle pomocna.Adrianna Kostrzewa lat 75. -
~Agata / 2023-12-08 09:17Ocena: 4.33 / 5
Dziękuję za szybką, sprawną,fachową i bardzo miłą obsługę w oddziale banku PKO BP w Krakowie na os.Centrum E.
Polecam -
~Artur / 2022-04-25 17:41Ocena: 4.33 / 5
Jestem waszym klientem od 2017 roku
Przez ten czas nieocenioną pomoc uzyskiwałem od pani Anity Shmidt z waszego oddziału w Wolinie
Ta Pani jest niezastąpiona,pełen profesjonalizm w obsłudze klienta
Mnóstwo empatii, w podejściu do prostych ludzi, czyli takich jak ja
Więcej takich ludzi w waszym personelu, a będziecie nadal najlepszym bankiem!!!ZaletyWłaściwa osoba,na właściwym miejscu!WadyAbsolutny brak! -
-
~Beata / 2023-06-27 12:52Ocena: 4.33 / 5
Pragnę w tym miejscu, podziękować Pani Magdalenie- kierownik działu kredytów hipotecznych PKO Swarzędz ul. Cieszkowskiego 29 za profesjonalizm, rzetelność oraz ogromną życzliwość. ZaletyProfesjonalizm, rzetelność, empatia, życzliwość.WadyBrak -
~Bywalec / 2022-02-20 16:38Ocena: 4.33 / 5
Nie wiem dlaczego narzekacie na PKO bp. Ja mam konto od 14 lat. Praktycznie zero problemów. Kiedyś płaciłem za konto teraz mam za 0 zł przy 5 operacjach na dowolną kwotę. Wszystko opisane w apce jak powinno byc. Co do kodów jednorazowych mam je i czasem z nich korzystam. ZaletyKonto za 0 zł. 99% spraw przez apke.WadyDługo się czeka na połączenie z bok i sztuczna inteligencja na infolinii. -
~Dorota / 2021-08-01 12:15Ocena: 4.33 / 5
Załatwiałam sprawę telefonicznie - trafiłam na doradcę Panią Ewelinę Debczyńską z oddziału przy ulicy Renesansowej 8 w Warszawie. Pełna fachowość, poświęciła mi naprawdę dużo czasu, przeprowadziła przez cały proces. Jestem osobą słabowidzącą i to naprawdę wymagało czasu i cierpliwości. I najważniejsze: nie chodziło tylko o wciśnięcie produktu, ale o jak najlepsze zrozumienie moich potrzeb. Dobry kontakt z Panią, także po załatwieniu sprawy. Jestem bardzo zadowolona:) Zaletyprofesjonalna obsługa, nawet osoby niepełnosprawnej -
~Ewa / 2025-05-28 21:37Ocena: 4.33 / 5
Od wielu lat jestem wierną klientką PKO BP. Przez ten okres współpracy, doradcy z którymi przyszło mi współdziałać nigdy nie stworzyli sytuacji, bym nie została obsłużona niefachowo. Wręcz przeciwnie charakteryzował ich profesjonalizm, życzliwość i indywidualne podejście do klienta. Obecnie moim doradcą w V oddziale banku w Poznaniu jest Pani Kamila. Osoba bardzo życzliwa, pomocna i posiadająca odpowiednie podejście do klienta. Charakteryzuje ją uprzejmość, komunikatywność oraz profesjonalna obsługa. Służy bieżącym doradztwem oraz rzeczowością w trakcie załatwianej sprawy. Jednym słowem z pełnym przekonaniem mogę stwierdzić, że jest to osoba godna polecenia do współpracy. Jestem zadowolona ze współpracy z bankiem (PKO BP) mając nadzieję na dalszą, profesjonalną i życzliwą pomoc w bieżącej obsłudze mojej osoby jako klienta.
Dziękuję i polecam potencjalnym klientom ww. oddział banku.Zaletyprofesjonalizm, rzeczowość, empatiaWadybrak
strona 18 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
