Chciałem tylko spytać konsultanta czy zlecenie zostało przyjęte do systemu, a on biorąc ode mnie wszystkie dane kieruje mnie na bota ?!! Ludzie co wy robicie ? Ci programiści wyprali wam mózgi. To musi być przyjazny bank, bo waszymi klientami w 80% są ludzie starsi.
Zaletylogin do konta przez internet
Wadyrozmowy telefoniczne tylko z botami
~Zołza / 2023-10-27 15:05
Ocena: 3.67 / 5
Proszę uważać na aplikacje skarbonka na ipoko,myślałam, że odkładam tam pieniądze na ważny cel i jakie było moje zdziwienie jak po rozbiciu skarbonki okazało się że pieniędzy nie ma ,i tu niespodzianka ....przemiła Pani z informacji powiadomiła mnie że te pieniądze to takie wiralowe, są a jakby ich nie było ponieważ jak nam się wydaje że przelewamy kasę to jej nie przelewamy bo nie ma potwiedzenia na koncie .Lepiej odkładać do skarpety przynajmniej by kasa z tego była,a tak nie ma ani kasy ani zaplanowanego zakupu ,wręcz cudnie.
~waterkowyy / 2024-03-27 19:41
Ocena: 3.50 / 5
fajny bank, dziala to najwazniejsze polecam wszystkim ciep[lutko az pazy
Zaletyfajne
Wadynie intuicyjny pamrl
~Halina / 2023-01-27 14:06
Ocena: 3.33 / 5
Nie polecam. Nie zgadzał się wzór podpisu, dostalam tylko informacje że to jest inne nazwisko. Po zamknięciu konta w banku otrzymałam na adres korespondencyjny nową kartę do bankomatu i SMS żeby ją aktywnić zanim aktualna straci ważność.
~miśiek / 2023-11-08 13:29
Ocena: 3.33 / 5
opinia jest bardzo słaba żeby było można podrobić stronę banku
po zalogowaniu podłożyć inne kwoty żeby klijent widział i dał
się nabrać w banku nie można zlikwidować kwoty większej bez zgłoszenia
niż 20 tyśięcy a zlikwidować kwotę o wiele większą można szybkim
przelewem nawet do miljona gdzie tu logika zawiodłem się na banku
tyle lat z nimi byłem a cyberprzestępcy potrafili tak perfekcyjnie
oszukiwać klijentów jestem mocno zawiedziony i skoro to tak wielki
bank i tak potrafi się oszukiwać jak działa system zlikwidować
lokaty terminowe a bank nawet do mnie nie zadzwonił co się dzieje
dla mnie oszukali mnie i bank podkładając ich strone potrafiąc
zmienić saldo klijenta nie rozumiem tegooczywiśćie ja też popełniłem
błędy logując się na swoją stronę ale wszystko wyglądało jak zawsze od 20 lat jestem
z bankiem mi żle się podpisałem nie całym nazwiskiem tylko parafką
odmówiono wypłaty a takiego oszustwa nie potrafiono wykryć żeby ktoś
się podszywał się pod bank pko moja ocena po tym zdarzeniu jest słaba i
nię polecam
~tomasz szczepan / 2023-07-06 00:00
Ocena: 3.33 / 5
nie podoba mi sie jak bez kontaktu z klientemm bawia sie jego pieniadzem to jest ;;;; blokuja zabieraja jakies odsetki zablokowanym groszem
nic tylko zmieniac ten zlodziejski bank
a szlyszalem ze jest najbbardziej zlodziejski nz cala europe
Zaletybrak wad to jest wady
Wadyjeszcze troche a bedziecie najgorzszym bankien w Polsce
~Wacław / 2025-01-24 17:39
Ocena: 3.33 / 5
Mam złe doświadczenia z PKO bp oszukano mnie z kartą kredytową podano datę rozliczeń na 20 dzień każdego miesiąca i okres bezodsetkowy dla każdej karty kredytowej od PKO BP wynosi 55 dni w przypadku spłaty całej kwoty zadłużenia w terminie ale to nie dotyczyło mnie opłacałem wczasy zagraniczne i aby to opłacić skorzystałem z karty kredytowej płacąc około 5 tys złotych i tą kwotę spłaciłem 20 kolejnego miesiąca czyli 30 dni i jak się okazało naliczono mi odsetki a rozliczenia dokonano 17 dnia miesiąca czyli 3 dni przed czasem i naliczono 60 zł odsetek. Następnego dnia zrezygnowałem z tej karty a pożyczki biorę w ING bo do PKO nie mam już zaufania. Druga sprawa która mi się nie podoba to dopuszczalny debet mam w wysokości 1000 zł jak tylko na kilka dni z niego skorzystam to naliczane mi są odsetki, ale jakoś nie widzę odsetek od pieniędzy które są gromadzone na koncie i leżą tam o wiele dłużej. W Anglii była podobna sytuacja w banku Barclays to po zaskarżeniu banku bank musiał oddawać pieniądze za ostatnie 5 lat i od tego momentu naliczał odsetki za gromadzone środki na koncie.
ZaletyObsługa w bardzo dobra
WadyJak wpisałem powyżej
~Anna / 2024-02-27 00:40
Ocena: 3.00 / 5
Wprawdzie stronę internetową mają przejrzystą, to ich oferta jest kiepska. Oprocentowanie lokat w porównaniu pewnych innych banków mają zaniżoną. Jak na dzień dzisiejszy 27/02/2024 lokata odnawialna 3 miesięczna powinna być uczciwie oprocentowana na 5% uwzględniając podatek i bez żadnych warunków typu nowe środki tak jak jest w Citi i Santander. Dwa ,konto osczędnościowe powinno być na 2%
~arek / 2020-02-20 13:44
Ocena: 3.00 / 5
Nie wiem co za standardy w tym banku ale żeby kasjerki wstawały na baczność przed podchodzącym do biurka klientem ? To jakiś mobing. Druga sprawa konto za zero, z zerem ma tyle wspólnego co patriotyzm z uczciwością.
~Barbara / 2023-11-22 08:54
Ocena: 3.00 / 5
Coś niespotykanego w dzisiejszych czasach! W Banku w Łodzi, ul. Sacharowa nie ma możliwości płacenia kartą za przelewy.
~Barbara / 2023-11-22 08:54
Ocena: 3.00 / 5
Coś niespotykanego w dzisiejszych czasach! W Banku w Łodzi, ul. Sacharowa nie ma możliwości płacenia kartą za przelewy.
~EUGENIA / 2024-02-08 13:00
Ocena: 3.00 / 5
Mało wpłatomatów i często mają blokadę modułu wpłat. Kilka razy na rok składam reklamacje z powodu "połknięcia" banknot bez druku potwierdzenia i braku środków wpłaconych na koncie.
ZaletyBrak To dotyczy w ogóle obecnych bank
WadyBrak Banki - to hamulec rozwoju gospodarki. Dla przedsiębiorcy to "kula przy nodze". męcząca dyktatura warunków obsługi. Mają służyć. Niczego nie produkują.
~Gaga / 2022-08-02 10:25
Ocena: 3.00 / 5
To jedyny bank z tych, z którymi miałam do czynienia (Alior, MBank) w którym ludzie pracujący w obsłudze klienta są na prawdę pomocni i mili. Niestety obsługa strony internetowej, ipko oraz automat na infolinii pozostawiają wiele do życzenia. Strona nie wyświetli ci historii powyżej roku, ale za to karta będzie cię informować o każdej transakcji (nawet za gumę do żucia) i nie da się tego wyłączyć. Jeśli zadzwonisz na infolinię to musisz spędzić czas wysłuchując pouczeń automatu, że przecież wszystko możesz sprawdzić na stronie (gdybym znalazła na stronie to bym nie dzwoniła!!!). Numer „0” jako połączenie z człowiekiem nie działa.
ZaletyLuddzcy ludzie, oferta ok, kredyty ok
WadyKiepski soft na strone, ipko i wkurzający automat na infolinii.
~Joanna / 2022-08-12 20:54
Ocena: 3.00 / 5
Od 20 lat mam konto w tym banku, jakieś 3-5 lat temu zmieniła się organizacja obsługi w placówce banku Biała Podlaska i załatwienie czegokolwiek jest koszmarem. Pracownicy są wyzyskiwani, a klienci resztkami cierpliwości oczekują na obsługę. Wynika to chyba z redukcji etatów na sali obsługi lub ewidentnego niedopasowania liczby pracowników do liczby klientów. Przykre to, bo czekanie 2 godzin w kolejce, gdzie głównie są to osoby starsze (nie korzystają z aplikacji) jest absurdem. I nie jest to jednostkowa sytuacja..
ZaletyDobra oferta
Rzetelna informacja
WadyZła organizacja pracy w placówce
Brak poszanowania czasu klienta
~Kuba / 2020-10-13 15:51
Ocena: 3.00 / 5
"Blokuję dostęp do konta z powodu zbyt młodo brzmiącego głosu" - oświadczył konsultant infolinii PKO BP po tym, jak okazało się, że nie potrafi pomóc w obsłudze interfejsu aplikacji. Chwilę wcześniej dokonał mojej pełnej pozytywnej weryfikacji jako właściciela konta. CO TO JEST? Od 25.09.2020 do dziś nie mam dostępu do konta, pomimo złożonej reklamacji.
ZaletyRachunki walutowe obsługiwane jedną kartą.
WadyTroglodyci (co najmniej jeden) w infolinii. Ogólne wrażenie, jakby do obsługi klienta zatrudniano tam "rodzinę", zamiast fachowców.
~LUkaMar / 2023-11-03 20:28
Ocena: 3.00 / 5
Niestety nastąpiło pogorszenie sie obsługi klienta. W przypadku problemów bank nie nawiązuje kontaktu z klientem. Jeśli jednak chce się sprawdzić pożyczkę i zrezygnuje z wniosku, telefony sa co chwila. Nie polecam. Miałem konto, ale na szczęśćie dla mnie udało się przenieść do innego banku. Zupełnie inne podejście do klienta. Jest super.Do PKO BP już nie wrócę
ZaletyUprzejmość
WadyNiestety slaby kontakt z klientem. Brak rozmów w przypadku problemów
~Muszka-20 / 2022-08-20 17:53
Ocena: 3.00 / 5
Dramat. Bank robi zajęcia egzekucyjne na kilku kontach na raz. Blokując na wszystkich ta samą kwotę. Nawet jak pieniądze wystarcza na zaspokojenie wierzyciela czeka się na zbawienie i nie oddaje pozostałych środków. Czemu? Bo tak. Termin na rozliczenie 7 dni. Czyli przez 7 dni Ty nie możesz ich używać, a bank nimi obraca? I nikt nie wie czemu tak się dzieje.
~Od Klienta / 2019-11-06 13:25
Ocena: 3.00 / 5
Witam.
Byłem w PKO o 1 i ok sprawę załatwiłem,ale nie podobał mi wystrój biurka ,
kawka, ciasteczka,obierki,papierki między papierami,
aż w domu sprawdzałem czy nie mam okruchów w teczce z dokumentami.
Ale polecam choć płatne bankomaty.
ZaletySprawa załatwiona od ręki ok
WadyNie przyjemnie było przy tym biurku.przeciez są jadalnie.
~Valeriia / 2021-10-05 09:52
Ocena: 3.00 / 5
Nie wiem gdzie jak,ale co chodzi o miasto Mława,odział PKO BP pracuje bardzo dziwnie,z 8 stanowisk pracuje trzy,a na ulice kolejka 15 osób,i to wszystko o 9:30 rano,kiedy nie ma pracowników z wielkich zakładów(obcokrajowców).I tak codzień.Jestem w ciąży,i stałam w kolejce na dworzu bo ochroniarz powiedział że nie ma miejsca żeby się usiądź co jak okazało się było kłamstwem.Przy stanowiskach dojść miła obsługa i to jedyne co można powiedzieć dobrego niestety.
5.10.2021
~Waldi / 2022-08-07 08:39
Ocena: 3.00 / 5
Puentuję zabezpieczenia iPKO: jeśli zgubisz lub ukradną ci telefon, a nie masz dostępu do oddziału banku (np. pracujesz za granicą), to jesteś odcięty od swoich pieniędzy przez www, aplikację mobilną, mimo że znasz login i hasło. Konsultant tel. nie może ci pomóc. Dramat. Zmykam z tego banku.