2-3.03.2024 r. wystąpią przerwy w działaniu usług maklerskich i profilu zaufanego.
29.02.2024
2.03 w godz. 7.00-18.00 możesz mieć trudności w dostępie do składania dyspozycji i zleceń na rachunkach inwestycyjnych w serwisie Pekao24, aplikacji PeoPay oraz platformie eTrader Pekao.
Od 2.03 od godz. 19.00 do 3.03 do godz. 1.00 nie skorzystasz z usługi profilu zaufanego. W tym czasie będą prowadzone prace serwisowe po stronie dostawcy usługi
Przepraszamy. A co tu jest niejasne bo dla mnie wszystko. Skoro jest serwis to kasę biorę wcześniej i spadam bo mogę później nie skorzystać z zasobów.
Zaletyzawsze jakieś są
Wadyczłowiek zawsze jakieś znajdzie
~Wojciech, Teresa / 2023-10-09 13:40
Ocena: 4.67 / 5
Przekazuję pozytywną opinię o pracy pani Natalii Styborskiej z Oddziału PKO w Gdyni przy ulicy Waszyngtona 17. Pani Natalia rzeczowo i przystępnie zapoznała nas z dostępnymi opcjami sfinansowania planowanych wydatków oraz związanymi z tym kosztami. Pani Natalia oraz kierownictwo Oddziału wykonuje obsługę klienta sprawnie, kompetentnie i w miłej atmosferze.
Zaletykomunikatywność, rzeczowość, kultura obsługi klienta
Wadybrak
~wojtek i grażyna / 2021-05-17 18:57
Ocena: 4.67 / 5
Moją opinię przedstawiamy na podstawie 32 letniej współpracy z Bankiem w łodzi ul. Piłsudskiego 153. Jesteśmy bardzo zadowoleni z profesjonalnej obsługi, kompetentnego doradztwa i ujmującej uprzejmości pracowników. Po ostatnim remoncie oczekiwanie na swoją kolej jest wygodne a wywoływanie numeru wizualne i głosowe czytelne. Podkreślamy dużą punktualność przy umówionej wizycie. BRAWO.
ZaletyKompetencja, pomoc i życzliwość.
Wadynie znajdujemy.
~adrianna / 2023-11-06 18:08
Ocena: 4.33 / 5
Bardzo dziekuje za pomoc Panu w warszawskiej Rotundzie PKO BP udzielonej mi profesjonalnie z niezwykla kultura orez emoatia dzisiaj kolo 11 rano,byla niezwykle pomocna.Adrianna Kostrzewa lat 75.
~Agata / 2023-12-08 09:17
Ocena: 4.33 / 5
Dziękuję za szybką, sprawną,fachową i bardzo miłą obsługę w oddziale banku PKO BP w Krakowie na os.Centrum E.
Polecam
~Artur / 2022-04-25 17:41
Ocena: 4.33 / 5
Jestem waszym klientem od 2017 roku
Przez ten czas nieocenioną pomoc uzyskiwałem od pani Anity Shmidt z waszego oddziału w Wolinie
Ta Pani jest niezastąpiona,pełen profesjonalizm w obsłudze klienta
Mnóstwo empatii, w podejściu do prostych ludzi, czyli takich jak ja
Więcej takich ludzi w waszym personelu, a będziecie nadal najlepszym bankiem!!!
ZaletyWłaściwa osoba,na właściwym miejscu!
WadyAbsolutny brak!
~Beata / 2023-06-27 12:52
Ocena: 4.33 / 5
Pragnę w tym miejscu, podziękować Pani Magdalenie- kierownik działu kredytów hipotecznych PKO Swarzędz ul. Cieszkowskiego 29 za profesjonalizm, rzetelność oraz ogromną życzliwość.
Nie wiem dlaczego narzekacie na PKO bp. Ja mam konto od 14 lat. Praktycznie zero problemów. Kiedyś płaciłem za konto teraz mam za 0 zł przy 5 operacjach na dowolną kwotę. Wszystko opisane w apce jak powinno byc. Co do kodów jednorazowych mam je i czasem z nich korzystam.
ZaletyKonto za 0 zł. 99% spraw przez apke.
WadyDługo się czeka na połączenie z bok i sztuczna inteligencja na infolinii.
~Dorota / 2021-08-01 12:15
Ocena: 4.33 / 5
Załatwiałam sprawę telefonicznie - trafiłam na doradcę Panią Ewelinę Debczyńską z oddziału przy ulicy Renesansowej 8 w Warszawie. Pełna fachowość, poświęciła mi naprawdę dużo czasu, przeprowadziła przez cały proces. Jestem osobą słabowidzącą i to naprawdę wymagało czasu i cierpliwości. I najważniejsze: nie chodziło tylko o wciśnięcie produktu, ale o jak najlepsze zrozumienie moich potrzeb. Dobry kontakt z Panią, także po załatwieniu sprawy. Jestem bardzo zadowolona:)
Zaletyprofesjonalna obsługa, nawet osoby niepełnosprawnej
~Ewa / 2025-05-28 21:37
Ocena: 4.33 / 5
Od wielu lat jestem wierną klientką PKO BP. Przez ten okres współpracy, doradcy z którymi przyszło mi współdziałać nigdy nie stworzyli sytuacji, bym nie została obsłużona niefachowo. Wręcz przeciwnie charakteryzował ich profesjonalizm, życzliwość i indywidualne podejście do klienta. Obecnie moim doradcą w V oddziale banku w Poznaniu jest Pani Kamila. Osoba bardzo życzliwa, pomocna i posiadająca odpowiednie podejście do klienta. Charakteryzuje ją uprzejmość, komunikatywność oraz profesjonalna obsługa. Służy bieżącym doradztwem oraz rzeczowością w trakcie załatwianej sprawy. Jednym słowem z pełnym przekonaniem mogę stwierdzić, że jest to osoba godna polecenia do współpracy. Jestem zadowolona ze współpracy z bankiem (PKO BP) mając nadzieję na dalszą, profesjonalną i życzliwą pomoc w bieżącej obsłudze mojej osoby jako klienta.
Dziękuję i polecam potencjalnym klientom ww. oddział banku.
Zaletyprofesjonalizm, rzeczowość, empatia
Wadybrak
~Iwona Ś. / 2022-04-11 10:49
Ocena: 4.33 / 5
Oddział 12 Banku, kredyty hipoteczne. Pani Gabriela osoba o niezwykłej empatii zawsze uśmiechnięta i uprzejma, ale jednocześnie fachowa, szybka i dokładna. Bardzo rzetelnie załatwiła moją sprawę, wszystkim osobom , które w najbliższym czasie starać się będą o kredyt hipoteczny POLECAM Panią Gabriele.
ZaletySympatyczna obsługa pracowników Banku
~Klient / 2021-05-01 09:58
Ocena: 4.33 / 5
Najlepszy Oddział 1 w Dąbrowie Górniczej , przemiła i w pełni profesjonalna obsługa Firm na bardzo wysokim poziomie.
~loan / 2023-09-14 18:57
Ocena: 4.33 / 5
I am a private money lender that give out fast cash no collateral required. all cash amounts and currencies, if interested TO started no matter your location (WhatsApp) number +918131026914 or email pacificlanding350@gmail.com Pacific landing Services Mr. Gupta Dwyer.
~Ludwika / 2023-06-18 12:05
Ocena: 4.33 / 5
Od wielu... lat jestem klientką banku pko bp w oddziale w Warszawie przy ul. Renesansowej 8. Załatwiam tu różne sprawy związane z moimi finansami. Wielką pomoc i życzliwość przy załatwianiu spraw okazuje mi Pani Danuta Rogulska. Wyróżnia się ona profesjonalizmem i dużą życzliwością oraz taktem przy załatwianiu spraw finansowych.
Przy okazji pozdrawiam serdecznie P. Danutę Rogulską.
Zaletyprofesjonalizmem i życzliwość obsługi
WadyNie widzę
~Malgorzata K. / 2025-06-23 20:49
Ocena: 4.33 / 5
According to my experience excelent servicing at the PKO site in Pisz Grunwaldzka Street.
Zaletyszybka i efektywna pbsluga w skomplikownaych operacjach spadkobrania
~Malgosia / 2022-03-25 20:29
Ocena: 4.33 / 5
Miła i kompetentna obsługa klientów indywidualnych. Pani przypominała sms o spotkaniu.
~MAŁGORZATA / 2023-04-19 12:35
Ocena: 4.33 / 5
Z USŁUG PRACOWNIKÓW BANKU PKO BP KORZYSTAM OD PONAD 20 LAT Z ODDZIAŁU NR 1 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ OKOŁO 10 LAT. PRACOWNICY SA KOMPETENTNI, POMOCNI , DOTRZYMUJĄ ZAWRTYCH TERMINÓW SPOTKAŃ, SŁUŻĄ RADA I POMOCA W PODEJMOWANIU ISTOTNYCH DECYZJI( LOKAT, KREDYTÓW, UBEZPIECZEŃ). OFERUJĄ KORZYSTNE WARUNKI W STOSUNKU DO INNYCH BANKÓW.
ZaletyKORZYŚCI FINANSOWE
WadyBRAK
~Michał / 2022-11-17 12:07
Ocena: 4.33 / 5
Od nastu lat jestem w tym banku i nie miałem żadnych nieprzyjemności.
ZaletyPrzyjemny personel.
Bardzo porządna i czytelna aplikacja.
Nie spamują ofertami na email
WadyNiskie ocenianie zdolności kredytowej względem innych banków.
~Mirosława / 2022-01-26 15:17
Ocena: 4.33 / 5
Obsługa dobra,bez czekania w kolejce szybko sprawnie jestem zadowolona
~Piotr / 2024-03-27 19:57
Ocena: 4.33 / 5
Chcę wyrazić opinię na temat banku PKO bp oddział w Rymanowie . Mimo iż jest to jeden z największych banków w Polsce
jako klient jesteś traktowany z uwagą i zrozumieniem i zawsze ( jeśli tylko jest to możliwe ) wyjdziesz z banku zadowolone , że załatwiłeś sprawę z którą przyszedłeś . Pracownicy wszyscy bardzo uprzejmi i podchodzący do każdego klienta indywidualnie . Sam byłem świadkiem rozmowy zwłaszcza ze starszymi ludzmi którzy potrzebują więcej wytłumaczenia czy to obsługi konta , czy karty czy innej rzeczy i tak się tutaj dzieje . Gorąco polecam ten bank a zwłaszcza ten oddział