strona 17 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Andrzej / 2023-07-10 14:26Ocena: 4.67 / 5
Obsługa profesjonalna, miła. Doradca - Pani Joanna bardzo pomogła w rozwiązaniu moich problemów. Z PKO BP Oddz. II Tychy korzystam od wielu lat z uwagi na moje pozytywne doświadczenie
-
-
~Andzia / 2022-04-23 19:04Ocena: 4.67 / 5
Bardzo dobra współpraca od wielu lat
Sprawny kontakt z infolinia.
Pomocni konsultanci.
Szybki kontakt z doradcą.
Miła fachowa obsługa.ZaletySzybki i pomocny kontakt z infolinią.
Szybki i pomocny kontakt z doradcą.
Przejrzystość.WadyBrak -
~Aneta / 2022-07-15 20:30Ocena: 4.67 / 5
V Oddział PKO BP w Łodzi przy ul. Żeligowskiego, jest najlepszą jednostką Banku PKO BP w Łodzi. Życzliwość wobec klienta, chęć współpracy, empatia w stosunku do petenta jest na bardzo wysokim poziomie. Otwartością na petenta i sympatycznym, a zarazem profesjonalnym podejściem wyróżnia się w szczególności Pan Paweł Czerwiński pracownik banku w tym oddziale oraz kierownik tej placówki, Pan Marcin (nazwiska niestety nie pamiętam).
Jako wieloletni klient Waszego Banku (mój staż to ponad 20 lat) jestem bardzo pozytywnie zaskoczona profesjonalizmem ze strony pracowników tej jednostki. Mimo, że w moim mieści-Łodzi- jest wiele jednostek Waszego/Naszego Banku to V Oddział uważam za najlepszy.
Proszę przyznać, że mimo kredytu na 20 000,00 PLN, jaki wzięłam w PKO BP, wyszłam z Banku uśmiechnięta i zadowolona z obsługi:)ZaletyProfesjonalizm w obsłudze i empatia w stosunku do Petenta.WadyStopy procentowe, ale to nie wina tej jednostki...hahahaha.
Jako wieloletni klient PKO BP, powinnam mieć jakieś większe zniżki-to też nie zależy od V Oddziału PKO BP w Łodzi:) -
~Antoni / 2022-05-18 10:19Ocena: 4.67 / 5
Dla mnie PKO Bp jest ok, Czytelna strona , jasne reguły poszczególnych produktów i kompetentni ludzie w placówkach. Zupełne przeciwieństwo Banku Credite Agricole w którym otworzyłem konto dla Ciebie na którym miałem zyskać 555 złotych . Nie tylko niczego nie zyskałem ( ani 55 zł. za otwarcie konta ani zwrotów za zakupy karta ) ale nawet nie mogę uzyskać odpowiedzi na reklamację . Obsługa punktu w którym zawierałem umowę także nie potrafi wyjaśnić faktu nie wywiązania się banku z umowy. I ostatnia rzecz - piszę na stronie PKO BP bo serwer Agricole zablokował moje IP gdy chciałem opisać tę sytuację. Nigdy więcej Credite Agricole -
~Barbara / 2021-11-15 09:42Ocena: 4.67 / 5
Bardzo miła i kompetentna obsługa. Wszystko w bardzo jasny i czyteny sposób wyjaśnione podczas spotkania ZaletyMiła obsługa, wszystkie wątpliwości wyjaśnione podczas spotkania -
~Bernadeta / 2024-02-27 10:50Ocena: 4.67 / 5
Chciałam podzielić się swoją opinią na temat obsługi klienta w oddziale banku przy ulicy Sienkiewicza 35/33 w Kielcach jest bardzo fachowa i miła oraz kompetentna ???? -
~Bożena / 2025-02-17 15:28Ocena: 4.67 / 5
Bardzo dziękuję za super sprawne załatwienie formalności związanych z udzieleniem kredytu dla Pani Marzeny Pietrzak z PKO BP Odział w Węgorzewie. ZaletySzybko i profesjonalnie -
~Daniel / 2019-04-26 00:24Ocena: 4.67 / 5
Chciałem odejść od banku ,ale ...nie jest źle ,a nawet całkiem pod moje potrzeby .Dorzuciłbym bezpłatne wypłacanie we wszystkich bankomatach w Polsce i byłoby 100 % zadowolenia . Nie podoba mi się za to przyjmowanie ludzi (polityków) na stanowiska dyrektorskie w PKO BP ,no ale cóż...na razie zostaję ,choć dokładnie się przyglądam . Zaletyoferta dopasowana do mnie ,nie wiem jak dla innych klientówWadybrak możliwości bezpłatnej wypłaty gotówki w bankomatach innych niż PKO (konto darmowe ,dla osoby fizycznej ) -
-
~El Stan / 2024-12-19 09:20Ocena: 4.67 / 5
Jestem bardzo zadowolona z usługi ubezpieczenia nieruchomości
Obsługa w oddziale 12 w Łodzi bardzo sprawna i kompetentna -
~Elżbieta / 2022-10-17 10:03Ocena: 4.67 / 5
Kraków oddział 33 profesjonalna obsługa na wysokim poziomie.Jasne i rzetelne wytłumaczenie problemu i oczywiście usunięcie go w bardzo krótkim czasie. Opiekun klienta w bardzo przystępnej rozmowie wyjaśnił wszystkie niejasności które sprawiały kłopot w korzystaniu w pełni z konta IPKO i IPO.Obsluga na 5 z plusem dla pana T.H. ZaletyRozwiązanie problemu w szybkim czasie i przejrzystej formie.WadyBrak -
~Emilia / 2025-02-24 12:59Ocena: 4.67 / 5
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z PKO BP. Szczególnie serdecznie polecam współpracę z Panią Magdaleną Macała z
Oddziału 24 w Łodzi / ul. Aleksandrowska 72. Pani Magdalena wyróżnia się wysokim profesjonalizmem, rzetelnością oraz indywidualnym podejściem do klienta. Jej zaangażowanie i kompetencje sprawiają, że każda sprawa jest załatwiana szybko, skutecznie i w miłej atmosferze. To osoba, której można w pełni zaufać, dlatego z pełnym przekonaniem rekomenduję ją jako rzetelnego i godnego zaufania specjalistę! -
~Ewa i Adam. / 2023-02-08 11:20Ocena: 4.67 / 5
Bardzo profesjonalna obsługa przez p. Hannę B. w PKO BP oddział Bielawa.
Rzetelne i miłe podejście do klienta. Załatwiliśmy wszystkie sprawy które mieliśmy na liście do zrealizowania.
Kompetencja i bardzo przyjemne zachowanie p. Hanny przyczyniło się do szybkiej i sprawnej obsługi.ZaletyKompetencja i kultura osobista pracownicy banku. -
~I.M.P. / 2022-07-08 12:11Ocena: 4.67 / 5
Jestem klientem PKO BP od 2 lat w oddz. VI na Pulawskiej. Jestem zdumiona grzecznością i dyspozycyjnością Pracowników. Pani Małgosia i Pani Grażynka zawsze odpowiadają na telefon. Ten komfort rekompensuje długie kolejki bo lokal faktycznie jest mały. Grzeczni są również portierzy/strażnicy> Nie ma lekceważenia klienta jak jest w PKO SA gdzie dotąd załatwiłama większość spraw. To nie zależy w PKO BP od zamożności klienta. Tak dalej i gratulacje Zaletyfachowość i uprzejmośćWadykolejki -
~Jadwiga / 2024-04-09 21:58Ocena: 4.67 / 5
Jestem klientem banku PKO BP w Kluczborku obsługa jest na wysokim poziomie dzisiaj załatwiała mnie Pani Beata pomocna, profesjonalna obsługa, grzeczna potrafi doradzić zawsze miła i uczynna ZaletyBardzo dobra obsługa klientaWadyBrak -
~Janusz / 2023-02-20 17:33Ocena: 4.67 / 5
Bank PKO oddział 5 bardzo miła obsługa, konkretne informacje pomocne w podejmowaniu decyzji.Blisko do placówki. ZaletySzybka obsługaWadyBrak -
~Joannw / 2023-12-06 18:05Ocena: 4.67 / 5
Dziękuję serdecznie za szybką reakcję telefoniczną,
Pozostawiłam kartę w bankomacie i szybcutko zadzwoniła Pani zbanku aby zgłosić się po odbiór.
Serdecznie dziękuję -
-
~Konstancja / 2023-09-23 10:16Ocena: 4.67 / 5
Profesjonalna, pomocna i zaangażowana opiekunka Klienta, pani Klaudia Prill. Oddział 3 w Poznaniu. Bardzo sprawny kontakt. Zawsze dostępna i z propozycjami rozwiązania bankowo-finansowych kwestii. -
~Krzysiek / 2023-11-13 18:28Ocena: 4.67 / 5
Wizyta w oddziale w Jarosławiu przebiegła bardzo pozytywnie, panie pomagają ze wszystkim i dokładnie tłumaczą. Dobrze przemyślany system numerków pomaga zorganizować porządek wśród ludzi oczekujących. ZaletyWysoki standard obsługi.WadyNie zauważyłem dotychczas. -
~Krzysztof / 2025-03-16 17:58Ocena: 4.67 / 5
Bardzo szybkie i sprawne załatwienie sprawy kredytu. A przy tym miło i uprzejmie. Dziękuję ! -
~Malina / 2021-05-25 16:46Ocena: 4.67 / 5
Mam w tym Banku konto od wielu lat. Wszelkie sprawy związane z kontem załatwiam w Oddziale 21 w Warszawie przy ul. Renesansowej 8. Oferty Banku, które proponują są przejrzyste i czytelne a Pracownicy tego Oddziału dostosowują je do możliwości i oczekiwań klienta. Jestem zawsze usatysfakcjonowana obsługą, dużym zaangażowaniem i kompetencją pracowników; chętnie służą pomocą a informacje i wszelkie wątpliwości wyjaśniają rzeczowo i merytorycznie. Nie zamienię tego Banku, a szczególnie Oddziału 21 przy ul. Renesansowej na żaden inny. Bardzo dziękuję.
strona 17 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
