strona 17 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Mirosława / 2022-01-26 15:17
Obsługa dobra,bez czekania w kolejce szybko sprawnie jestem zadowolona -
-
~Piotr / 2024-03-27 19:57
Chcę wyrazić opinię na temat banku PKO bp oddział w Rymanowie . Mimo iż jest to jeden z największych banków w Polsce
jako klient jesteś traktowany z uwagą i zrozumieniem i zawsze ( jeśli tylko jest to możliwe ) wyjdziesz z banku zadowolone , że załatwiłeś sprawę z którą przyszedłeś . Pracownicy wszyscy bardzo uprzejmi i podchodzący do każdego klienta indywidualnie . Sam byłem świadkiem rozmowy zwłaszcza ze starszymi ludzmi którzy potrzebują więcej wytłumaczenia czy to obsługi konta , czy karty czy innej rzeczy i tak się tutaj dzieje . Gorąco polecam ten bank a zwłaszcza ten oddział -
~S. / 2021-09-08 09:55
Jestem klientem od 30 lat, jestem zadowolony.Polecam -
~Sławomir / 2024-04-09 14:19
Zaskoczony jestem bardzo wysokim poziomem obsługi przez telefon. Zamówiłem sobie kontakt z konsultantką panią Magdaleną M. z oddziału w Pszczynie. Z dokładnością co do minuty Pani nawiązała ze mną kontakt, poprowadziła step by step i w 5 minut sprawa załatwiona pozytywnie. Poziom godny XXI wieku. Naprawdę gdy czytam niektóre opinie, to nie wiem, czy to ja takim szczęśliwcwm jestem, że jako klient PKO BP od 30 lat zawsze byłe dobrze i fachowo obsłużony, czy dziwnym trafem inni mają takie przeboje. Aż się boję napisać, że to jakieś porachunki czy...?
Pozdrawiam serdecznie cały personel PKO BP oddz.Pszczyna -
~- / 2022-07-08 14:06
Doradca Bankowości Hipotecznej 1 Oddział w Gdańsku - bardzo miła, rzetelna i kompetentna osoba. Zaletykompetentność, pomoc, rzetelność, kultura osobista -
~Beata / 2023-08-15 20:24
Średnio jestem zadowolona,nie powinni brac opłat z konta oszczędnosciowego za wypłate z niego. Zalety70%Wady30% -
~Dorota / 2024-01-31 19:43
Witam
Pragnę podziękować za profesjonalną obsługę przez Panią Aldone Głuchowskom
Jest osobą odpowiedzialną i pomocną w wypełnieniu dokumentów. Pozdrawiam -
~Jan / 2022-10-26 21:41
Prewosjonalna ochrona banku oraz jasne objaśnianie zagadnieni bankowych.mile odnoszenie się pracowników ochrony .Gratulacje dla firmy Konsalnet Seria więcej takich pracownikow -
-
~Marc Bolan / 2023-04-25 20:02
Mila obsługa,zawodostwo,w miare szybkai fachowa obsłóga . ZaletyFachowośćWadyMały lokal -
~Naya. / 2023-10-17 08:39
Jestem klientem banku w Kostrzynie nad Odrą od 30 lat. Współpraca układała się zawsze pozytywnie. Szczególne uznanie należy się Pani Agnieszce J., opiekującej się kontami osobistymi, za bardzo profesjonalną i pomocną współpracę z klientem. Od kilku lat noszę się z zamiarem zmiany banku, ze względów ekonomicznych, i tylko myśl o stracie takiego cennego opiekuna powstrzymuje mnie przed podjęciem ostatecznej decyzji. Serdecznie pozdrawiam. ZaletyObsługa.WadyWysokość opłat. -
~Ren / 2022-09-06 12:18
Ogromne podziekowania dla pań z BOK Biura Maklerskiego o.w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej za profesjonalizam, gotowość pomocy, błyskawiczną ofertę popartą działaniem. D. Ochała i A. Kuszewska- miałam niewatpliwą przyjemność. Do zobaczenia. -
~Włodzimierz / 2021-04-22 18:36
Korzystam z usług O/74 PKO BP przy ul. Kaliskiego 15 kilkunastu lat, od kilku lat oferta jest znacznie bogatsza iż wcześniej. Szczególnie, moim zdaniem, wyróżnia się oferta Programu Emerytalnego IKE i IKZE ( można wybrać odpowiedni stopień ryzyka inwestycji), co daje dodatkowe przynsjmniej kilks procent zysku w stosunku do innych propozycji. Obsługa jest miła i rzetelna, ja zostałem dokładnie poinformowany o różnych aspektach proponowanego produktu. Trzeba podkreßlić, iż jest to jedyny oddział na Starym Bemowie,- oddział, gdzie swojr bankowr sprawy załatwiają ludzie starsi, którzy w wypsdku braku takiej instytucji na Starym Bemowir.będą zmuszeni do jeżdżenia do innej dzielnicy w sprawach bankowych, a takie wyjazdy są często bardzo kłopotliwe dla osób schorowanych i niepełnosprawnych. Uważam, że taka placówka bankowa jest niezbędna na Starym Bemowie- tuż obok jest WAT, pracownicy i studenci WAT-u także korzystają z usług Oddziału 74 PKO BP. ZaletyBliskie położenie.O 74, szybka i fachowa obsługa, możlieiść zakupienie funduszy emerytalnych i obligacji SP w O74 bez koniecznoßci odwiedzania BMWadyNotoryczne kłopoty ze znalezieniem miejsca parkingowego, ale to juź nie jest wina banku -
~Zbigniew / 2025-02-20 14:40
Ogólnie obsługa w porządku. Jako osoba starsza wiekiem (70 lat) mam jednak uwagi odnośnie do obsługi na infolinii osób starszych. Najlepiej byłoby wydzielić oddzielny numer telefonu na który mogły by dzwonić osoby starsze, często z niedosłuchem, nie będące biegłymi w obsłudze telefonu czy komputera. Osoba udzielająca informacji czy porady (np. pomagająca - jak to było w moim przypadku - w odblokowaniu IKO) powinna mówić wolno i wyraźnie, a urządzenia służące komunikacji powinny być najwyższej jakości. W przypadku mojej ostatniej rozmowy na infolinii (20.02.2025 r.) połączenie nie było najwyższej jakości. Oczywiście istnieje niebezpieczeństwo, że na numer przeznaczony do obsługi osób starszych, będą dzwoniły osoby młode, chcące np. uniknąć oczekiwania na konsultanta na "normalnej" linii, i to należałoby w jakiś sposób rozwiązać.
Nadmieniam, że to był drugi raz gdy korzystałem z infolinii aby odblokować IKO. Za pierwszym razem rozmowa z konsultantką była lepszej jakości (chodzi oczywiście o jakość techniczną). -
~Damian / 2022-03-20 11:31
Do dupy te wasze ciągle kombinacje z aplikacją wiecznie nie działa ciągle problem żeby z konta na konto przelewać bo jak zwykle modernizację i później człowiek zostaje bez pieniędzy lepiej nie trzymać w bankach dzisiaj bo z minuty na minutę można zostać gołodupcem bo coś muszę spier.... ZaletyŻadne oprócz dobrych ofertWadyWieczny problem. Z aplikacją -
~Ela / 2024-08-09 13:40
Zamierzałam skorzystać z kredytu konsolidacyjnego i tu ogromne podziękowania dla mojego doradcy w Oddziale Banku w Strzelinie, który zrobił wszystko, żeby pozytywna była decyzja. Ale to tylko dla tej osoby, bo w dalszej części procedury (na etapie analizy przez jakiegoś analityka) nie mogę się tym pochwalić.
Bardzo dziwna była odpowiedź, bo nie raczej brak zdolności kredytowej, ale jakieś "uprzedzenia" banku.
Mogę tylko domyślać się, że zadra jaka pozostała w banku po postępowaniu przed Rzecznikiem Finansowym jest do dzisiaj widoczna "w moich papierach" (sprawa zakończyła się z korzyścią dla mnie muszę nadmienić).
Myślałam, że po kilkudziesięciu latach w tym banku będę mogła skorzystać z ich produktu.
Pomyliłam się i dlatego już ani razu więcej ...ZaletyKonkretny, rzeczowy doradcaWadyUprzedzenia banku -
~Ja Nina / 2024-01-23 18:10
Dziękuję bardzo pani Anicie z oddziału w Jaworznie za miłą, profesjonalną obsługę i empatię oraz cierpliwość dla osób starszych.
-
-
~Jacenty66 / 2020-01-09 08:51
Przez ponad 30 lat jestem klientem tego banku i zawsze miałem pewność że moje pieniądze są bezpieczne. W piątek 27.12. 2019 o godzinie 20.13 otrzymałem SMS o treści " Twoja przesyłka została wstrzymana z tytułu niedopłaty 0,88 PLN. Za utrudnienia przepraszamy. Ureguluj należność: i poniżej link a w nim paczka-polska" . Nic nie wzbudziło moich podejrzeń ale spytałem się partnerki czy czegoś nie zamawiała ( mamy wspólne konto) jako że na naszym wspólnym rachunku było tylko nieco ponad 7 zł a w pierwszej kolejności z niego schodzą pieniądze, w innym przypadku trzeba wskazać rachunek z którego, mają być pobrane środki, zażartowała " przecież nas stać". Cała operacja przebiegała standardowo, wybór banku z listy logowanie do IPKO i pierwszy SMS z kodem, na którym kwota widniała 00.88 PLN, jako że transakcji dokonywałem przez telefon oczywistym było zwinięcie do paska strony odczytanie SMS odnowienie strony wpisanie kodu.......informacja kod niepoprawny, więc nadszedł kolejny po wpisaniu całość się zamknęło co wzbudziło moje podejrzenie. Po wejściu na bankowość zauważyłem brak pieniędzy. Były to kwoty 2900,88. Oczywiście natychmiast złożyłem reklamacje. Po dwóch dniach odpowiedź Banku, że operacji dokonałem samodzielnie i on nie poczuwa się do winy. Ok. Dlaczego Bank nie zabezpieczył tak strony że ktoś dokonał wyboru rachunku do spłaty, to po pierwsze, po drugie przelew natychmiastowy również trzeba oznaczyć, ja tego nie zrobiłem, a kolejna sprawa limit 3000 PLN. Pieniądze poszły do banku WBK Wrocław, czyli przelew krajowy. Wyprowadzam się z tego banku ja i wielu moich znajomych. Pozostała trauma i lęk przed kolejnym oszustwem. W moim przypadku mogę się tylko odwołać do Rzecznika Praw Klienta tegoż Banku tak więc nie spodziewam się że zostaną mi zwrócone pieniążki. Ku przestrodze państwa, proszę być ostrożnym. WadyNie polecam -
~Malina93 / 2023-09-08 09:58
https://tmlead.pl/redirect/717271_1134
Bardzo dobry bank . Korzyszytna oferta . Kilka minut i konto z dodatkami zostało założone. Polecam z całego serca -
~nickcave / 2022-09-08 11:17
10 zł za wypłatę z oszczędnościowego, kpina
poza tym całkiem ok bank, aczkolwiek fajnie by było, gdyby była możliwość analizowania wydatków z poziomu aplikacji, czy tworzenia wirtualnych kartZaletydobra apka
popularny, więc szybko przelewy dochodzą
dobra sieć bankomatów
yWadypowiązania z rządem
wysokie opłaty za wypłaty z oszczędnościowego
brak kart wirtualnych
słaba oferta inwestowania -
~Toliano / 2022-06-26 11:22
Jestem klientem tego banku od wielu lat ale zastanawiam się nad zmianą na inny z może dla większości klientów mało istotnego powodu ale dla mnie bardzo ważnego ,jako jedyny bank w Polsce do tej pory nie ma możliwości płacenia zegarkiem z Google pay dla zwykłego kowalskiego !! dali taką możliwość korporacją które pompują duże pieniądze, zwykły klient jest traktowany jak gorszy sort ,czyżby duży wpływ naszych rządzących ?
strona 17 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »