Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 908 opinii

2.73 / 5

  • Oferta
    2.68
  • Obsługa klienta
    2.76
  • Prostota obsługi
    2.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Elżbieta / 2022-10-17 10:03
    Ocena: 4.67 / 5
    Kraków oddział 33 profesjonalna obsługa na wysokim poziomie.Jasne i rzetelne wytłumaczenie problemu i oczywiście usunięcie go w bardzo krótkim czasie. Opiekun klienta w bardzo przystępnej rozmowie wyjaśnił wszystkie niejasności które sprawiały kłopot w korzystaniu w pełni z konta IPKO i IPO.Obsluga na 5 z plusem dla pana T.H.
    ZaletyRozwiązanie problemu w szybkim czasie i przejrzystej formie.
    WadyBrak
  • ~Emilia / 2025-02-24 12:59
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z PKO BP. Szczególnie serdecznie polecam współpracę z Panią Magdaleną Macała z
    Oddziału 24 w Łodzi / ul. Aleksandrowska 72. Pani Magdalena wyróżnia się wysokim profesjonalizmem, rzetelnością oraz indywidualnym podejściem do klienta. Jej zaangażowanie i kompetencje sprawiają, że każda sprawa jest załatwiana szybko, skutecznie i w miłej atmosferze. To osoba, której można w pełni zaufać, dlatego z pełnym przekonaniem rekomenduję ją jako rzetelnego i godnego zaufania specjalistę!
  • ~Ewa i Adam. / 2023-02-08 11:20
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo profesjonalna obsługa przez p. Hannę B. w PKO BP oddział Bielawa.
    Rzetelne i miłe podejście do klienta. Załatwiliśmy wszystkie sprawy które mieliśmy na liście do zrealizowania.
    Kompetencja i bardzo przyjemne zachowanie p. Hanny przyczyniło się do szybkiej i sprawnej obsługi.
    ZaletyKompetencja i kultura osobista pracownicy banku.
  • ~I.M.P. / 2022-07-08 12:11
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem klientem PKO BP od 2 lat w oddz. VI na Pulawskiej. Jestem zdumiona grzecznością i dyspozycyjnością Pracowników. Pani Małgosia i Pani Grażynka zawsze odpowiadają na telefon. Ten komfort rekompensuje długie kolejki bo lokal faktycznie jest mały. Grzeczni są również portierzy/strażnicy> Nie ma lekceważenia klienta jak jest w PKO SA gdzie dotąd załatwiłama większość spraw. To nie zależy w PKO BP od zamożności klienta. Tak dalej i gratulacje
    Zaletyfachowość i uprzejmość
    Wadykolejki
  • ~Jadwiga / 2024-04-09 21:58
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem klientem banku PKO BP w Kluczborku obsługa jest na wysokim poziomie dzisiaj załatwiała mnie Pani Beata pomocna, profesjonalna obsługa, grzeczna potrafi doradzić zawsze miła i uczynna
    ZaletyBardzo dobra obsługa klienta
    WadyBrak
  • ~Janusz / 2023-02-20 17:33
    Ocena: 4.67 / 5
    Bank PKO oddział 5 bardzo miła obsługa, konkretne informacje pomocne w podejmowaniu decyzji.Blisko do placówki.
    ZaletySzybka obsługa
    WadyBrak
  • ~Joannw / 2023-12-06 18:05
    Ocena: 4.67 / 5
    Dziękuję serdecznie za szybką reakcję telefoniczną,
    Pozostawiłam kartę w bankomacie i szybcutko zadzwoniła Pani zbanku aby zgłosić się po odbiór.
    Serdecznie dziękuję
  • ~Konstancja / 2023-09-23 10:16
    Ocena: 4.67 / 5
    Profesjonalna, pomocna i zaangażowana opiekunka Klienta, pani Klaudia Prill. Oddział 3 w Poznaniu. Bardzo sprawny kontakt. Zawsze dostępna i z propozycjami rozwiązania bankowo-finansowych kwestii.
  • ~Krzysiek / 2023-11-13 18:28
    Ocena: 4.67 / 5
    Wizyta w oddziale w Jarosławiu przebiegła bardzo pozytywnie, panie pomagają ze wszystkim i dokładnie tłumaczą. Dobrze przemyślany system numerków pomaga zorganizować porządek wśród ludzi oczekujących.
    ZaletyWysoki standard obsługi.
    WadyNie zauważyłem dotychczas.
  • ~Krzysztof / 2025-03-16 17:58
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo szybkie i sprawne załatwienie sprawy kredytu. A przy tym miło i uprzejmie. Dziękuję !
  • ~Malina / 2021-05-25 16:46
    Ocena: 4.67 / 5
    Mam w tym Banku konto od wielu lat. Wszelkie sprawy związane z kontem załatwiam w Oddziale 21 w Warszawie przy ul. Renesansowej 8. Oferty Banku, które proponują są przejrzyste i czytelne a Pracownicy tego Oddziału dostosowują je do możliwości i oczekiwań klienta. Jestem zawsze usatysfakcjonowana obsługą, dużym zaangażowaniem i kompetencją pracowników; chętnie służą pomocą a informacje i wszelkie wątpliwości wyjaśniają rzeczowo i merytorycznie. Nie zamienię tego Banku, a szczególnie Oddziału 21 przy ul. Renesansowej na żaden inny. Bardzo dziękuję.
  • ~Małgorzata / 2023-10-28 08:38
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo Dziękuję Pani Jolancie Bajon oraz Marcie Półka i Panu Wojtkowi za wnikliwe rozpoznanie trudnej sytuacji a następnie doprowadzenie do szczęśliwego końca.
    ZaletyWytrwałość,zaangażowanie ,solidność
  • ~Małgorzata / 2025-03-25 07:33
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem Bardzo zadowolona z obsługi w 27 Oddziale Banku PKO BP SA w Gdańsku. Pani Dorota ( stanowisko nr 5) miła, służąca pomocą. Pan Kierownik kompetentny, pomocny.
    Sprawa z którą przyszłam zajęła ok.30 min. - szybko i sprawnie. Polecam.
    Zaletypozytywnie
    Wadybrak
  • ~Monika / 2024-07-30 08:22
    Ocena: 4.67 / 5
    Dziękuję Pani Magdalenie Wieczorek oraz Jej koleżankom z Oddziału w Bytomiu za empatyczne podejście do problemu, a co za tym idzie jego rozwiązanie. W oddziale zawsze można natrafić na konkretną i miłą obsługę.
  • ~Mw / 2025-02-10 10:19
    Ocena: 4.67 / 5
    Od wielu lat klienci banku, a więc opanowane kwestie np. prostoty obsługi, używania zabezpieczeń, korzystania z pomocy 24h. Oferta mogłaby być bardziej na czasie, jak widzę, inne banki mają lepsze oprocentowanie. Ale cóż - takie jest prawo dużego. Polecam.
    Zaletyrzetelność obsługi i pomocy 24h z żywym człowiekiem, bezproblemowość w korzystaniu z usług
  • ~Nathalie / 2022-06-17 16:16
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo miła obsługa, szczególnie Pani Sławy w oddziale w Gdańsku, Grunwaldzka 105. Pani Sława bardzo się starała, by załatwić moją sprawę szybko i sprawnie, czułam się zaopiekowana.
  • ~Oliwia / 2023-07-09 17:45
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo miły Pan, wszystko mi wytłumaczył i od razu odpowiedział na moje dodatkowe pytania. Dawno nie spotkałam się z tak miłym podejściem do drugiego człowieka!!!! Chyba Pan Darek.
  • ~ozyjasz / 2024-03-18 19:14
    Ocena: 4.67 / 5
    super polecam, szczególnie dzięki lnstagram:znieprawiona super mi poprawiła wieczór!!
  • ~Pawel CPN / 2023-05-24 12:00
    Ocena: 4.67 / 5
    Obsługa leasingu konsumenckiego i kredytu gotówkowego( sprawdzałem dwie opcje) szybka, przejrzysta i prosta. Pracownicy b.mili,uprzejmi znający się na rzeczy. Polecam. Nie jestem w żaden sposób powiązany z bankowością, finansami itp. Zwykła osoba fizyczna. Wybrałem kredyt i otrzymałem zaskakująco dobre warunki.
    ZaletyMało formalności i dokumentów.
    WadyTrzeba spłacać kredyt.
  • ~Urszula / 2023-06-15 23:44
    Ocena: 4.67 / 5
    HEJ. Mam kilka kont . Aplikacja obsługuje to co potrzebuję ( parkowanie ,autostrady - podjeżdżam pod bramkę i ..jadę dalej - wybrane autostrady) mam kantor - wymieniam w czasie żeczywistym A jak potrzebuję np: kredyt , zwiększenie limitu itp: Trwa to ok ..1 min..Super i Polski . Pozdrawiam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 908
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027