Kraków oddział 33 profesjonalna obsługa na wysokim poziomie.Jasne i rzetelne wytłumaczenie problemu i oczywiście usunięcie go w bardzo krótkim czasie. Opiekun klienta w bardzo przystępnej rozmowie wyjaśnił wszystkie niejasności które sprawiały kłopot w korzystaniu w pełni z konta IPKO i IPO.Obsluga na 5 z plusem dla pana T.H.
ZaletyRozwiązanie problemu w szybkim czasie i przejrzystej formie.
WadyBrak
~Emilia / 2025-02-24 12:59
Ocena: 4.67 / 5
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z PKO BP. Szczególnie serdecznie polecam współpracę z Panią Magdaleną Macała z
Oddziału 24 w Łodzi / ul. Aleksandrowska 72. Pani Magdalena wyróżnia się wysokim profesjonalizmem, rzetelnością oraz indywidualnym podejściem do klienta. Jej zaangażowanie i kompetencje sprawiają, że każda sprawa jest załatwiana szybko, skutecznie i w miłej atmosferze. To osoba, której można w pełni zaufać, dlatego z pełnym przekonaniem rekomenduję ją jako rzetelnego i godnego zaufania specjalistę!
~Ewa i Adam. / 2023-02-08 11:20
Ocena: 4.67 / 5
Bardzo profesjonalna obsługa przez p. Hannę B. w PKO BP oddział Bielawa.
Rzetelne i miłe podejście do klienta. Załatwiliśmy wszystkie sprawy które mieliśmy na liście do zrealizowania.
Kompetencja i bardzo przyjemne zachowanie p. Hanny przyczyniło się do szybkiej i sprawnej obsługi.
ZaletyKompetencja i kultura osobista pracownicy banku.
~I.M.P. / 2022-07-08 12:11
Ocena: 4.67 / 5
Jestem klientem PKO BP od 2 lat w oddz. VI na Pulawskiej. Jestem zdumiona grzecznością i dyspozycyjnością Pracowników. Pani Małgosia i Pani Grażynka zawsze odpowiadają na telefon. Ten komfort rekompensuje długie kolejki bo lokal faktycznie jest mały. Grzeczni są również portierzy/strażnicy> Nie ma lekceważenia klienta jak jest w PKO SA gdzie dotąd załatwiłama większość spraw. To nie zależy w PKO BP od zamożności klienta. Tak dalej i gratulacje
Zaletyfachowość i uprzejmość
Wadykolejki
~Jadwiga / 2024-04-09 21:58
Ocena: 4.67 / 5
Jestem klientem banku PKO BP w Kluczborku obsługa jest na wysokim poziomie dzisiaj załatwiała mnie Pani Beata pomocna, profesjonalna obsługa, grzeczna potrafi doradzić zawsze miła i uczynna
ZaletyBardzo dobra obsługa klienta
WadyBrak
~Janusz / 2023-02-20 17:33
Ocena: 4.67 / 5
Bank PKO oddział 5 bardzo miła obsługa, konkretne informacje pomocne w podejmowaniu decyzji.Blisko do placówki.
ZaletySzybka obsługa
WadyBrak
~Joannw / 2023-12-06 18:05
Ocena: 4.67 / 5
Dziękuję serdecznie za szybką reakcję telefoniczną,
Pozostawiłam kartę w bankomacie i szybcutko zadzwoniła Pani zbanku aby zgłosić się po odbiór.
Serdecznie dziękuję
~Konstancja / 2023-09-23 10:16
Ocena: 4.67 / 5
Profesjonalna, pomocna i zaangażowana opiekunka Klienta, pani Klaudia Prill. Oddział 3 w Poznaniu. Bardzo sprawny kontakt. Zawsze dostępna i z propozycjami rozwiązania bankowo-finansowych kwestii.
~Krzysiek / 2023-11-13 18:28
Ocena: 4.67 / 5
Wizyta w oddziale w Jarosławiu przebiegła bardzo pozytywnie, panie pomagają ze wszystkim i dokładnie tłumaczą. Dobrze przemyślany system numerków pomaga zorganizować porządek wśród ludzi oczekujących.
ZaletyWysoki standard obsługi.
WadyNie zauważyłem dotychczas.
~Krzysztof / 2025-03-16 17:58
Ocena: 4.67 / 5
Bardzo szybkie i sprawne załatwienie sprawy kredytu. A przy tym miło i uprzejmie. Dziękuję !
~Malina / 2021-05-25 16:46
Ocena: 4.67 / 5
Mam w tym Banku konto od wielu lat. Wszelkie sprawy związane z kontem załatwiam w Oddziale 21 w Warszawie przy ul. Renesansowej 8. Oferty Banku, które proponują są przejrzyste i czytelne a Pracownicy tego Oddziału dostosowują je do możliwości i oczekiwań klienta. Jestem zawsze usatysfakcjonowana obsługą, dużym zaangażowaniem i kompetencją pracowników; chętnie służą pomocą a informacje i wszelkie wątpliwości wyjaśniają rzeczowo i merytorycznie. Nie zamienię tego Banku, a szczególnie Oddziału 21 przy ul. Renesansowej na żaden inny. Bardzo dziękuję.
~Małgorzata / 2023-10-28 08:38
Ocena: 4.67 / 5
Bardzo Dziękuję Pani Jolancie Bajon oraz Marcie Półka i Panu Wojtkowi za wnikliwe rozpoznanie trudnej sytuacji a następnie doprowadzenie do szczęśliwego końca.
ZaletyWytrwałość,zaangażowanie ,solidność
~Małgorzata / 2025-03-25 07:33
Ocena: 4.67 / 5
Jestem Bardzo zadowolona z obsługi w 27 Oddziale Banku PKO BP SA w Gdańsku. Pani Dorota ( stanowisko nr 5) miła, służąca pomocą. Pan Kierownik kompetentny, pomocny.
Sprawa z którą przyszłam zajęła ok.30 min. - szybko i sprawnie. Polecam.
Zaletypozytywnie
Wadybrak
~Monika / 2024-07-30 08:22
Ocena: 4.67 / 5
Dziękuję Pani Magdalenie Wieczorek oraz Jej koleżankom z Oddziału w Bytomiu za empatyczne podejście do problemu, a co za tym idzie jego rozwiązanie. W oddziale zawsze można natrafić na konkretną i miłą obsługę.
~Mw / 2025-02-10 10:19
Ocena: 4.67 / 5
Od wielu lat klienci banku, a więc opanowane kwestie np. prostoty obsługi, używania zabezpieczeń, korzystania z pomocy 24h. Oferta mogłaby być bardziej na czasie, jak widzę, inne banki mają lepsze oprocentowanie. Ale cóż - takie jest prawo dużego. Polecam.
Zaletyrzetelność obsługi i pomocy 24h z żywym człowiekiem, bezproblemowość w korzystaniu z usług
~Nathalie / 2022-06-17 16:16
Ocena: 4.67 / 5
Bardzo miła obsługa, szczególnie Pani Sławy w oddziale w Gdańsku, Grunwaldzka 105. Pani Sława bardzo się starała, by załatwić moją sprawę szybko i sprawnie, czułam się zaopiekowana.
~Oliwia / 2023-07-09 17:45
Ocena: 4.67 / 5
Bardzo miły Pan, wszystko mi wytłumaczył i od razu odpowiedział na moje dodatkowe pytania. Dawno nie spotkałam się z tak miłym podejściem do drugiego człowieka!!!! Chyba Pan Darek.
~ozyjasz / 2024-03-18 19:14
Ocena: 4.67 / 5
super polecam, szczególnie dzięki lnstagram:znieprawiona super mi poprawiła wieczór!!
~Pawel CPN / 2023-05-24 12:00
Ocena: 4.67 / 5
Obsługa leasingu konsumenckiego i kredytu gotówkowego( sprawdzałem dwie opcje) szybka, przejrzysta i prosta. Pracownicy b.mili,uprzejmi znający się na rzeczy. Polecam. Nie jestem w żaden sposób powiązany z bankowością, finansami itp. Zwykła osoba fizyczna. Wybrałem kredyt i otrzymałem zaskakująco dobre warunki.
ZaletyMało formalności i dokumentów.
WadyTrzeba spłacać kredyt.
~Urszula / 2023-06-15 23:44
Ocena: 4.67 / 5
HEJ. Mam kilka kont . Aplikacja obsługuje to co potrzebuję ( parkowanie ,autostrady - podjeżdżam pod bramkę i ..jadę dalej - wybrane autostrady) mam kantor - wymieniam w czasie żeczywistym A jak potrzebuję np: kredyt , zwiększenie limitu itp: Trwa to ok ..1 min..Super i Polski . Pozdrawiam.