strona 16 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~Oliwia / 2023-07-09 17:45
Bardzo miły Pan, wszystko mi wytłumaczył i od razu odpowiedział na moje dodatkowe pytania. Dawno nie spotkałam się z tak miłym podejściem do drugiego człowieka!!!! Chyba Pan Darek. -
-
~ozyjasz / 2024-03-18 19:14
super polecam, szczególnie dzięki lnstagram:znieprawiona super mi poprawiła wieczór!! -
~Pawel CPN / 2023-05-24 12:00
Obsługa leasingu konsumenckiego i kredytu gotówkowego( sprawdzałem dwie opcje) szybka, przejrzysta i prosta. Pracownicy b.mili,uprzejmi znający się na rzeczy. Polecam. Nie jestem w żaden sposób powiązany z bankowością, finansami itp. Zwykła osoba fizyczna. Wybrałem kredyt i otrzymałem zaskakująco dobre warunki. ZaletyMało formalności i dokumentów.WadyTrzeba spłacać kredyt. -
~Urszula / 2023-06-15 23:44
HEJ. Mam kilka kont . Aplikacja obsługuje to co potrzebuję ( parkowanie ,autostrady - podjeżdżam pod bramkę i ..jadę dalej - wybrane autostrady) mam kantor - wymieniam w czasie żeczywistym A jak potrzebuję np: kredyt , zwiększenie limitu itp: Trwa to ok ..1 min..Super i Polski . Pozdrawiam. -
~użytkownik / 2024-03-02 16:12
2-3.03.2024 r. wystąpią przerwy w działaniu usług maklerskich i profilu zaufanego.
29.02.2024
2.03 w godz. 7.00-18.00 możesz mieć trudności w dostępie do składania dyspozycji i zleceń na rachunkach inwestycyjnych w serwisie Pekao24, aplikacji PeoPay oraz platformie eTrader Pekao.
Od 2.03 od godz. 19.00 do 3.03 do godz. 1.00 nie skorzystasz z usługi profilu zaufanego. W tym czasie będą prowadzone prace serwisowe po stronie dostawcy usługi
Przepraszamy. A co tu jest niejasne bo dla mnie wszystko. Skoro jest serwis to kasę biorę wcześniej i spadam bo mogę później nie skorzystać z zasobów.Zaletyzawsze jakieś sąWadyczłowiek zawsze jakieś znajdzie -
~Wojciech, Teresa / 2023-10-09 13:40
Przekazuję pozytywną opinię o pracy pani Natalii Styborskiej z Oddziału PKO w Gdyni przy ulicy Waszyngtona 17. Pani Natalia rzeczowo i przystępnie zapoznała nas z dostępnymi opcjami sfinansowania planowanych wydatków oraz związanymi z tym kosztami. Pani Natalia oraz kierownictwo Oddziału wykonuje obsługę klienta sprawnie, kompetentnie i w miłej atmosferze. Zaletykomunikatywność, rzeczowość, kultura obsługi klientaWadybrak -
~wojtek i grażyna / 2021-05-17 18:57
Moją opinię przedstawiamy na podstawie 32 letniej współpracy z Bankiem w łodzi ul. Piłsudskiego 153. Jesteśmy bardzo zadowoleni z profesjonalnej obsługi, kompetentnego doradztwa i ujmującej uprzejmości pracowników. Po ostatnim remoncie oczekiwanie na swoją kolej jest wygodne a wywoływanie numeru wizualne i głosowe czytelne. Podkreślamy dużą punktualność przy umówionej wizycie. BRAWO. ZaletyKompetencja, pomoc i życzliwość.Wadynie znajdujemy. -
~adrianna / 2023-11-06 18:08
Bardzo dziekuje za pomoc Panu w warszawskiej Rotundzie PKO BP udzielonej mi profesjonalnie z niezwykla kultura orez emoatia dzisiaj kolo 11 rano,byla niezwykle pomocna.Adrianna Kostrzewa lat 75. -
-
~Agata / 2023-12-08 09:17
Dziękuję za szybką, sprawną,fachową i bardzo miłą obsługę w oddziale banku PKO BP w Krakowie na os.Centrum E.
Polecam -
~Artur / 2022-04-25 17:41
Jestem waszym klientem od 2017 roku
Przez ten czas nieocenioną pomoc uzyskiwałem od pani Anity Shmidt z waszego oddziału w Wolinie
Ta Pani jest niezastąpiona,pełen profesjonalizm w obsłudze klienta
Mnóstwo empatii, w podejściu do prostych ludzi, czyli takich jak ja
Więcej takich ludzi w waszym personelu, a będziecie nadal najlepszym bankiem!!!ZaletyWłaściwa osoba,na właściwym miejscu!WadyAbsolutny brak! -
~Beata / 2023-06-27 12:52
Pragnę w tym miejscu, podziękować Pani Magdalenie- kierownik działu kredytów hipotecznych PKO Swarzędz ul. Cieszkowskiego 29 za profesjonalizm, rzetelność oraz ogromną życzliwość. ZaletyProfesjonalizm, rzetelność, empatia, życzliwość.WadyBrak -
~Bywalec / 2022-02-20 16:38
Nie wiem dlaczego narzekacie na PKO bp. Ja mam konto od 14 lat. Praktycznie zero problemów. Kiedyś płaciłem za konto teraz mam za 0 zł przy 5 operacjach na dowolną kwotę. Wszystko opisane w apce jak powinno byc. Co do kodów jednorazowych mam je i czasem z nich korzystam. ZaletyKonto za 0 zł. 99% spraw przez apke.WadyDługo się czeka na połączenie z bok i sztuczna inteligencja na infolinii. -
~Dorota / 2021-08-01 12:15
Załatwiałam sprawę telefonicznie - trafiłam na doradcę Panią Ewelinę Debczyńską z oddziału przy ulicy Renesansowej 8 w Warszawie. Pełna fachowość, poświęciła mi naprawdę dużo czasu, przeprowadziła przez cały proces. Jestem osobą słabowidzącą i to naprawdę wymagało czasu i cierpliwości. I najważniejsze: nie chodziło tylko o wciśnięcie produktu, ale o jak najlepsze zrozumienie moich potrzeb. Dobry kontakt z Panią, także po załatwieniu sprawy. Jestem bardzo zadowolona:) Zaletyprofesjonalna obsługa, nawet osoby niepełnosprawnej -
~Iwona Ś. / 2022-04-11 10:49
Oddział 12 Banku, kredyty hipoteczne. Pani Gabriela osoba o niezwykłej empatii zawsze uśmiechnięta i uprzejma, ale jednocześnie fachowa, szybka i dokładna. Bardzo rzetelnie załatwiła moją sprawę, wszystkim osobom , które w najbliższym czasie starać się będą o kredyt hipoteczny POLECAM Panią Gabriele. ZaletySympatyczna obsługa pracowników Banku -
~Klient / 2021-05-01 09:58
Najlepszy Oddział 1 w Dąbrowie Górniczej , przemiła i w pełni profesjonalna obsługa Firm na bardzo wysokim poziomie. -
~loan / 2023-09-14 18:57
I am a private money lender that give out fast cash no collateral required. all cash amounts and currencies, if interested TO started no matter your location (WhatsApp) number +918131026914 or email pacificlanding350@gmail.com Pacific landing Services Mr. Gupta Dwyer. -
-
~Ludwika / 2023-06-18 12:05
Od wielu... lat jestem klientką banku pko bp w oddziale w Warszawie przy ul. Renesansowej 8. Załatwiam tu różne sprawy związane z moimi finansami. Wielką pomoc i życzliwość przy załatwianiu spraw okazuje mi Pani Danuta Rogulska. Wyróżnia się ona profesjonalizmem i dużą życzliwością oraz taktem przy załatwianiu spraw finansowych.
Przy okazji pozdrawiam serdecznie P. Danutę Rogulską.Zaletyprofesjonalizmem i życzliwość obsługiWadyNie widzę -
~Malgosia / 2022-03-25 20:29
Miła i kompetentna obsługa klientów indywidualnych. Pani przypominała sms o spotkaniu. -
~MAŁGORZATA / 2023-04-19 12:35
Z USŁUG PRACOWNIKÓW BANKU PKO BP KORZYSTAM OD PONAD 20 LAT Z ODDZIAŁU NR 1 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ OKOŁO 10 LAT. PRACOWNICY SA KOMPETENTNI, POMOCNI , DOTRZYMUJĄ ZAWRTYCH TERMINÓW SPOTKAŃ, SŁUŻĄ RADA I POMOCA W PODEJMOWANIU ISTOTNYCH DECYZJI( LOKAT, KREDYTÓW, UBEZPIECZEŃ). OFERUJĄ KORZYSTNE WARUNKI W STOSUNKU DO INNYCH BANKÓW. ZaletyKORZYŚCI FINANSOWEWadyBRAK -
~Michał / 2022-11-17 12:07
Od nastu lat jestem w tym banku i nie miałem żadnych nieprzyjemności. ZaletyPrzyjemny personel.
Bardzo porządna i czytelna aplikacja.
Nie spamują ofertami na emailWadyNiskie ocenianie zdolności kredytowej względem innych banków.
strona 16 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »