strona 16 z 45
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~Konstancja / 2023-09-23 10:16
Profesjonalna, pomocna i zaangażowana opiekunka Klienta, pani Klaudia Prill. Oddział 3 w Poznaniu. Bardzo sprawny kontakt. Zawsze dostępna i z propozycjami rozwiązania bankowo-finansowych kwestii. -
-
~Krzysiek / 2023-11-13 18:28
Wizyta w oddziale w Jarosławiu przebiegła bardzo pozytywnie, panie pomagają ze wszystkim i dokładnie tłumaczą. Dobrze przemyślany system numerków pomaga zorganizować porządek wśród ludzi oczekujących. ZaletyWysoki standard obsługi.WadyNie zauważyłem dotychczas. -
~Krzysztof / 2025-03-16 17:58
Bardzo szybkie i sprawne załatwienie sprawy kredytu. A przy tym miło i uprzejmie. Dziękuję ! -
~Malina / 2021-05-25 16:46
Mam w tym Banku konto od wielu lat. Wszelkie sprawy związane z kontem załatwiam w Oddziale 21 w Warszawie przy ul. Renesansowej 8. Oferty Banku, które proponują są przejrzyste i czytelne a Pracownicy tego Oddziału dostosowują je do możliwości i oczekiwań klienta. Jestem zawsze usatysfakcjonowana obsługą, dużym zaangażowaniem i kompetencją pracowników; chętnie służą pomocą a informacje i wszelkie wątpliwości wyjaśniają rzeczowo i merytorycznie. Nie zamienię tego Banku, a szczególnie Oddziału 21 przy ul. Renesansowej na żaden inny. Bardzo dziękuję. -
~Małgorzata / 2023-10-28 08:38
Bardzo Dziękuję Pani Jolancie Bajon oraz Marcie Półka i Panu Wojtkowi za wnikliwe rozpoznanie trudnej sytuacji a następnie doprowadzenie do szczęśliwego końca. ZaletyWytrwałość,zaangażowanie ,solidność -
~Małgorzata / 2025-03-25 07:33
Jestem Bardzo zadowolona z obsługi w 27 Oddziale Banku PKO BP SA w Gdańsku. Pani Dorota ( stanowisko nr 5) miła, służąca pomocą. Pan Kierownik kompetentny, pomocny.
Sprawa z którą przyszłam zajęła ok.30 min. - szybko i sprawnie. Polecam.ZaletypozytywnieWadybrak -
~Monika / 2024-07-30 08:22
Dziękuję Pani Magdalenie Wieczorek oraz Jej koleżankom z Oddziału w Bytomiu za empatyczne podejście do problemu, a co za tym idzie jego rozwiązanie. W oddziale zawsze można natrafić na konkretną i miłą obsługę. -
~Mw / 2025-02-10 10:19
Od wielu lat klienci banku, a więc opanowane kwestie np. prostoty obsługi, używania zabezpieczeń, korzystania z pomocy 24h. Oferta mogłaby być bardziej na czasie, jak widzę, inne banki mają lepsze oprocentowanie. Ale cóż - takie jest prawo dużego. Polecam. Zaletyrzetelność obsługi i pomocy 24h z żywym człowiekiem, bezproblemowość w korzystaniu z usług -
-
~Nathalie / 2022-06-17 16:16
Bardzo miła obsługa, szczególnie Pani Sławy w oddziale w Gdańsku, Grunwaldzka 105. Pani Sława bardzo się starała, by załatwić moją sprawę szybko i sprawnie, czułam się zaopiekowana. -
~Oliwia / 2023-07-09 17:45
Bardzo miły Pan, wszystko mi wytłumaczył i od razu odpowiedział na moje dodatkowe pytania. Dawno nie spotkałam się z tak miłym podejściem do drugiego człowieka!!!! Chyba Pan Darek. -
~ozyjasz / 2024-03-18 19:14
super polecam, szczególnie dzięki lnstagram:znieprawiona super mi poprawiła wieczór!! -
~Pawel CPN / 2023-05-24 12:00
Obsługa leasingu konsumenckiego i kredytu gotówkowego( sprawdzałem dwie opcje) szybka, przejrzysta i prosta. Pracownicy b.mili,uprzejmi znający się na rzeczy. Polecam. Nie jestem w żaden sposób powiązany z bankowością, finansami itp. Zwykła osoba fizyczna. Wybrałem kredyt i otrzymałem zaskakująco dobre warunki. ZaletyMało formalności i dokumentów.WadyTrzeba spłacać kredyt. -
~Urszula / 2023-06-15 23:44
HEJ. Mam kilka kont . Aplikacja obsługuje to co potrzebuję ( parkowanie ,autostrady - podjeżdżam pod bramkę i ..jadę dalej - wybrane autostrady) mam kantor - wymieniam w czasie żeczywistym A jak potrzebuję np: kredyt , zwiększenie limitu itp: Trwa to ok ..1 min..Super i Polski . Pozdrawiam. -
~użytkownik / 2024-03-02 16:12
2-3.03.2024 r. wystąpią przerwy w działaniu usług maklerskich i profilu zaufanego.
29.02.2024
2.03 w godz. 7.00-18.00 możesz mieć trudności w dostępie do składania dyspozycji i zleceń na rachunkach inwestycyjnych w serwisie Pekao24, aplikacji PeoPay oraz platformie eTrader Pekao.
Od 2.03 od godz. 19.00 do 3.03 do godz. 1.00 nie skorzystasz z usługi profilu zaufanego. W tym czasie będą prowadzone prace serwisowe po stronie dostawcy usługi
Przepraszamy. A co tu jest niejasne bo dla mnie wszystko. Skoro jest serwis to kasę biorę wcześniej i spadam bo mogę później nie skorzystać z zasobów.Zaletyzawsze jakieś sąWadyczłowiek zawsze jakieś znajdzie -
~Wojciech, Teresa / 2023-10-09 13:40
Przekazuję pozytywną opinię o pracy pani Natalii Styborskiej z Oddziału PKO w Gdyni przy ulicy Waszyngtona 17. Pani Natalia rzeczowo i przystępnie zapoznała nas z dostępnymi opcjami sfinansowania planowanych wydatków oraz związanymi z tym kosztami. Pani Natalia oraz kierownictwo Oddziału wykonuje obsługę klienta sprawnie, kompetentnie i w miłej atmosferze. Zaletykomunikatywność, rzeczowość, kultura obsługi klientaWadybrak -
~wojtek i grażyna / 2021-05-17 18:57
Moją opinię przedstawiamy na podstawie 32 letniej współpracy z Bankiem w łodzi ul. Piłsudskiego 153. Jesteśmy bardzo zadowoleni z profesjonalnej obsługi, kompetentnego doradztwa i ujmującej uprzejmości pracowników. Po ostatnim remoncie oczekiwanie na swoją kolej jest wygodne a wywoływanie numeru wizualne i głosowe czytelne. Podkreślamy dużą punktualność przy umówionej wizycie. BRAWO. ZaletyKompetencja, pomoc i życzliwość.Wadynie znajdujemy. -
-
~adrianna / 2023-11-06 18:08
Bardzo dziekuje za pomoc Panu w warszawskiej Rotundzie PKO BP udzielonej mi profesjonalnie z niezwykla kultura orez emoatia dzisiaj kolo 11 rano,byla niezwykle pomocna.Adrianna Kostrzewa lat 75. -
~Agata / 2023-12-08 09:17
Dziękuję za szybką, sprawną,fachową i bardzo miłą obsługę w oddziale banku PKO BP w Krakowie na os.Centrum E.
Polecam -
~Artur / 2022-04-25 17:41
Jestem waszym klientem od 2017 roku
Przez ten czas nieocenioną pomoc uzyskiwałem od pani Anity Shmidt z waszego oddziału w Wolinie
Ta Pani jest niezastąpiona,pełen profesjonalizm w obsłudze klienta
Mnóstwo empatii, w podejściu do prostych ludzi, czyli takich jak ja
Więcej takich ludzi w waszym personelu, a będziecie nadal najlepszym bankiem!!!ZaletyWłaściwa osoba,na właściwym miejscu!WadyAbsolutny brak! -
~Beata / 2023-06-27 12:52
Pragnę w tym miejscu, podziękować Pani Magdalenie- kierownik działu kredytów hipotecznych PKO Swarzędz ul. Cieszkowskiego 29 za profesjonalizm, rzetelność oraz ogromną życzliwość. ZaletyProfesjonalizm, rzetelność, empatia, życzliwość.WadyBrak
strona 16 z 45
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »