strona 15 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Stig / 2025-07-30 16:09Ocena: 5.00 / 5
Witam!
Chcę złożyć serdeczne podziękowanie za błyskawiczne załatwienie bardzo ważnej dla mnie sprawy. Najpierw Panu Konsultantowi z infolini do którego dzwoniłem wczoraj o 15,18. Wskazał mi drogę jak mam rozwiązać mój problem I jeszcze tej wspaniałej drugiej (o wielkim sercu) Osobie, która zsłatwiła sprawę od ręki.
Serdecznie pozdrawiam
Stig Lundqvist
-
-
~Szymon / 2022-11-29 10:56Ocena: 5.00 / 5
Obsługa wykonana bardzo profesjonalnie polecam korzystanie z usług banku PKO bp. -
~Tadeusz / 2022-06-13 13:38Ocena: 5.00 / 5
Jak zwykle wysoki poziom obsługi. Jestem zadowolony. ZaletyprofesjonalizmWadybrak -
~Teresa / 2023-01-20 18:21Ocena: 5.00 / 5
Pani Małgorzata w sposób bardzo przystępny wyjaśniła nam wszystkie możliwości i usługi, które może zaoferować Bank. Spotkanie odbyło się w miłej atmosferze. Obydwoje z mężem postanowiliśmy skorzystać z jej porady. ZaletyMiło i klarownieWadyBrak -
~Teresa Zakolska / 2022-06-27 15:13Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję Paniom pracującym w Banku PKO BP w Lęborku za szybką i bardzo miłą obslugę oraz profesjonalną obsługę każdego klienta. W dowód swojej osobistej wdzięczności wyszczegolnie Panią Beate Kasprzak oraz Iwinę Żok. Także Panią Beatę Szocińską Justynę Złotek oraz Dorotę Bułkę. Wszystkie swoje bankowe sprawy realizuje już tylko w tym banku. Dziękuję. -
~Urszula / 2023-07-27 08:39Ocena: 5.00 / 5
Chciałam polecić PKO BP I/O w Krzeszowicach. Dziękuję Pani Dyrektor Sylwi Jaworskiej, która wykazała się sympatycznym i kompetentnym podejściem do klienta. Była bardzo pomocna w załatwianej przez nas sprawie. Dziękuję w imieniu swoim i męża, wdzięczna klientka Urszula ZaletyKompetencja, empatia -
~Użytkownik / 2022-06-02 11:40Ocena: 5.00 / 5
Dobrze zorganizowany bank miła i sprawna obsługa telefoniczna -
~Viola / 2022-09-13 21:24Ocena: 5.00 / 5
Witam
Udałam się do banku w celu załatwienia swoich spraw.
Pierwszy raz spotkałam się z milą, profesjonalną obsługą.
Pan Tomasz Aponowicz ujął mnie uśmiechem, pomógł w obsłudze i nie zrażał się moimi pytaniami.
Kiedy nie miał pewności co do mojego problemu zasięgnął opini Pana kierownika Adama Błonk.
Pan kierownik ,chylę czoła dla wiedzy i nastawienia, pomógł w problemie, który spędzał mi sen z powiek.
Bardzo dziękuje i bardzo polecam placówkę 27.
Wioletta OlszakZaletyMiłe podejście do klienta, profesjonalizm , brak dystansu, uczciwość.WadyBrak -
-
~Waldek / 2025-10-16 10:19Ocena: 5.00 / 5
Super polecam.Wszystko szybko sprawnie.Podczascjednej rozmowy załatwiłem dwie sprawy. -
~Waldemar / 2022-04-22 14:47Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolony. Pozdrawiam mojego opiekuna Panią Suchy. Zawsze życzliwa i pomocna. ZaletySzybko i skutecznieWadyBrak -
~walicTVN24 / 2021-05-09 08:18Ocena: 5.00 / 5
najlepszy bank w Polsce. Aplikacja zajefajna prosta czytelna i zawsze na czasie. Zaletyjedyny polski bank w Polsce
aplikacja mobilna
oferta
obsługa klientaWadybrak -
~Wieslawa / 2022-07-27 22:02Ocena: 5.00 / 5
Wszystkich potencjalnych klientów PKO BP w Krakowie zachęcam do korzystania z pomocy Doradcy Bankowości Osobistej w Oddziale 13 - Pani Małgosi. Warto dołożyć kilometrów i dotrzeć do tego miejsca. Kompetencja, kultura, empatia to tylko niektóre zalety, które już podczas pierwszego spotkania spowodowały, że chce się wracać. Gratuluję placówce takiego pracownika, a klientów zapewniam, że to będą wartościowe rozmowy. -
~Wiesław / 2021-12-01 12:15Ocena: 5.00 / 5
Bardzo miła obsługa czas oczekiwania 10 sekund konto założone w 5 minut bardzo miła obsługa w banku w Brodnicy ZaletyBardzo miła obsługa i krótki czas oczekiwania -
~Wiesław Czaplicki / 2023-01-09 14:05Ocena: 5.00 / 5
Pragnę serdecznie podziękować pracownikowi banku w oddziale w Płocku, al. Jana Pawła- Pani Monice Wilskiej, która jest osobą wysoce kompetentną. Udziela rzetelnych informacji, zawsze służy pomocą a do tego bardzo miła w kontakcie.
Wiesław Czaplicki. -
~Wilkuu / 2023-07-21 10:10Ocena: 5.00 / 5
Jest bardzo przyjemnie
Miła atmosfera
Jest gdzie usiąść
Pracownicy pomagają w obsłudze
ZaletyMiła obsługaWadyNie ma -
~Wiolka / 2023-07-20 07:44Ocena: 5.00 / 5
Polecam bank PKOBP , Nowy Dwór Mazowiecki Pani Edyta jest niezwykle zaangażowana w sprawy swoich klientów, jest bardzo precyzyjna , skrupulatna i pomocna.
W ostatnim czasie dzięki świetnemu fachowemu podejściu Pani Edyty do mojej sprawy w kwestii konsolidacji kredytów, wykazała się wielkim zaangażowaniem to dzięki Pani Edycie mogę mieć teraz jedną mniejszą ratę, a nie dwie płatne w dwóch różnych terminach, jest to człowiek o szerokim i ambitnym podejściu do potrzeb swoich klientów, nie ma dla niej rzeczy nie możliwych, dla mnie najwyższego szczebla profesjonalistka, życzę wszystkim bankom samych takich oddanych i świetnych pracowników.
-
-
~Wojtek / 2023-02-08 13:25Ocena: 5.00 / 5
Z wielkim niepokojem wchodziłem do banku ale wyszedłem z niego z wielkim pozytywnym nastawieniem. Oblicze Firmy tworzą jej pracownicy a ja trafiłem w dziale bankowości prywatnej na Panią Jagodę ( Gdańsk Zaspa) . I to jej zaangażowanie zadecydowało że stałęm się klientem Banku. Dziękuję Pani bardzo . -
~Wojtek / 2024-04-10 11:35Ocena: 5.00 / 5
Od wielu lat jestem obsługiwany przez 3 oddział PKO BP S.A. w Kielcach i jestem bardzo zadowolony z obsługi i doradztwa . Wszelkie sprawy są załatwiane bardzo sprawnie a także często profesjonalne doradztwo pomaga mi w podejmowaniu decyzji . ZaletyBrak -
~Wojtek / 2025-05-16 21:11Ocena: 5.00 / 5
Profesjonalna i miła obsługa z głęboką znajomością spraw finansowych. Aplikacja IPKO jasna i wygodna zarówno na komputerze jak i w telefonie. Polecam współpracę z tum bankiem. -
~XyTom / 2022-05-04 08:26Ocena: 5.00 / 5
PKO Gdansk Chelm.
Mila obsluga. Nigdy nie mialem problemow z bankiem PKO.
Polecam
strona 15 z 48
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
