strona 15 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Antoni / 2022-05-18 10:19
Dla mnie PKO Bp jest ok, Czytelna strona , jasne reguły poszczególnych produktów i kompetentni ludzie w placówkach. Zupełne przeciwieństwo Banku Credite Agricole w którym otworzyłem konto dla Ciebie na którym miałem zyskać 555 złotych . Nie tylko niczego nie zyskałem ( ani 55 zł. za otwarcie konta ani zwrotów za zakupy karta ) ale nawet nie mogę uzyskać odpowiedzi na reklamację . Obsługa punktu w którym zawierałem umowę także nie potrafi wyjaśnić faktu nie wywiązania się banku z umowy. I ostatnia rzecz - piszę na stronie PKO BP bo serwer Agricole zablokował moje IP gdy chciałem opisać tę sytuację. Nigdy więcej Credite Agricole -
-
~Barbara / 2021-11-15 09:42
Bardzo miła i kompetentna obsługa. Wszystko w bardzo jasny i czyteny sposób wyjaśnione podczas spotkania ZaletyMiła obsługa, wszystkie wątpliwości wyjaśnione podczas spotkania -
~Bernadeta / 2024-02-27 10:50
Chciałam podzielić się swoją opinią na temat obsługi klienta w oddziale banku przy ulicy Sienkiewicza 35/33 w Kielcach jest bardzo fachowa i miła oraz kompetentna ???? -
~Bożena / 2025-02-17 15:28
Bardzo dziękuję za super sprawne załatwienie formalności związanych z udzieleniem kredytu dla Pani Marzeny Pietrzak z PKO BP Odział w Węgorzewie. ZaletySzybko i profesjonalnie -
~Daniel / 2019-04-26 00:24
Chciałem odejść od banku ,ale ...nie jest źle ,a nawet całkiem pod moje potrzeby .Dorzuciłbym bezpłatne wypłacanie we wszystkich bankomatach w Polsce i byłoby 100 % zadowolenia . Nie podoba mi się za to przyjmowanie ludzi (polityków) na stanowiska dyrektorskie w PKO BP ,no ale cóż...na razie zostaję ,choć dokładnie się przyglądam . Zaletyoferta dopasowana do mnie ,nie wiem jak dla innych klientówWadybrak możliwości bezpłatnej wypłaty gotówki w bankomatach innych niż PKO (konto darmowe ,dla osoby fizycznej ) -
~El Stan / 2024-12-19 09:20
Jestem bardzo zadowolona z usługi ubezpieczenia nieruchomości
Obsługa w oddziale 12 w Łodzi bardzo sprawna i kompetentna -
~Elżbieta / 2022-10-17 10:03
Kraków oddział 33 profesjonalna obsługa na wysokim poziomie.Jasne i rzetelne wytłumaczenie problemu i oczywiście usunięcie go w bardzo krótkim czasie. Opiekun klienta w bardzo przystępnej rozmowie wyjaśnił wszystkie niejasności które sprawiały kłopot w korzystaniu w pełni z konta IPKO i IPO.Obsluga na 5 z plusem dla pana T.H. ZaletyRozwiązanie problemu w szybkim czasie i przejrzystej formie.WadyBrak -
~Emilia / 2025-02-24 12:59
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z PKO BP. Szczególnie serdecznie polecam współpracę z Panią Magdaleną Macała z
Oddziału 24 w Łodzi / ul. Aleksandrowska 72. Pani Magdalena wyróżnia się wysokim profesjonalizmem, rzetelnością oraz indywidualnym podejściem do klienta. Jej zaangażowanie i kompetencje sprawiają, że każda sprawa jest załatwiana szybko, skutecznie i w miłej atmosferze. To osoba, której można w pełni zaufać, dlatego z pełnym przekonaniem rekomenduję ją jako rzetelnego i godnego zaufania specjalistę! -
-
~Ewa i Adam. / 2023-02-08 11:20
Bardzo profesjonalna obsługa przez p. Hannę B. w PKO BP oddział Bielawa.
Rzetelne i miłe podejście do klienta. Załatwiliśmy wszystkie sprawy które mieliśmy na liście do zrealizowania.
Kompetencja i bardzo przyjemne zachowanie p. Hanny przyczyniło się do szybkiej i sprawnej obsługi.ZaletyKompetencja i kultura osobista pracownicy banku. -
~I.M.P. / 2022-07-08 12:11
Jestem klientem PKO BP od 2 lat w oddz. VI na Pulawskiej. Jestem zdumiona grzecznością i dyspozycyjnością Pracowników. Pani Małgosia i Pani Grażynka zawsze odpowiadają na telefon. Ten komfort rekompensuje długie kolejki bo lokal faktycznie jest mały. Grzeczni są również portierzy/strażnicy> Nie ma lekceważenia klienta jak jest w PKO SA gdzie dotąd załatwiłama większość spraw. To nie zależy w PKO BP od zamożności klienta. Tak dalej i gratulacje Zaletyfachowość i uprzejmośćWadykolejki -
~Jadwiga / 2024-04-09 21:58
Jestem klientem banku PKO BP w Kluczborku obsługa jest na wysokim poziomie dzisiaj załatwiała mnie Pani Beata pomocna, profesjonalna obsługa, grzeczna potrafi doradzić zawsze miła i uczynna ZaletyBardzo dobra obsługa klientaWadyBrak -
~Janusz / 2023-02-20 17:33
Bank PKO oddział 5 bardzo miła obsługa, konkretne informacje pomocne w podejmowaniu decyzji.Blisko do placówki. ZaletySzybka obsługaWadyBrak -
~Joannw / 2023-12-06 18:05
Dziękuję serdecznie za szybką reakcję telefoniczną,
Pozostawiłam kartę w bankomacie i szybcutko zadzwoniła Pani zbanku aby zgłosić się po odbiór.
Serdecznie dziękuję -
~Konstancja / 2023-09-23 10:16
Profesjonalna, pomocna i zaangażowana opiekunka Klienta, pani Klaudia Prill. Oddział 3 w Poznaniu. Bardzo sprawny kontakt. Zawsze dostępna i z propozycjami rozwiązania bankowo-finansowych kwestii. -
~Krzysiek / 2023-11-13 18:28
Wizyta w oddziale w Jarosławiu przebiegła bardzo pozytywnie, panie pomagają ze wszystkim i dokładnie tłumaczą. Dobrze przemyślany system numerków pomaga zorganizować porządek wśród ludzi oczekujących. ZaletyWysoki standard obsługi.WadyNie zauważyłem dotychczas. -
~Malina / 2021-05-25 16:46
Mam w tym Banku konto od wielu lat. Wszelkie sprawy związane z kontem załatwiam w Oddziale 21 w Warszawie przy ul. Renesansowej 8. Oferty Banku, które proponują są przejrzyste i czytelne a Pracownicy tego Oddziału dostosowują je do możliwości i oczekiwań klienta. Jestem zawsze usatysfakcjonowana obsługą, dużym zaangażowaniem i kompetencją pracowników; chętnie służą pomocą a informacje i wszelkie wątpliwości wyjaśniają rzeczowo i merytorycznie. Nie zamienię tego Banku, a szczególnie Oddziału 21 przy ul. Renesansowej na żaden inny. Bardzo dziękuję. -
-
~Małgorzata / 2023-10-28 08:38
Bardzo Dziękuję Pani Jolancie Bajon oraz Marcie Półka i Panu Wojtkowi za wnikliwe rozpoznanie trudnej sytuacji a następnie doprowadzenie do szczęśliwego końca. ZaletyWytrwałość,zaangażowanie ,solidność -
~Monika / 2024-07-30 08:22
Dziękuję Pani Magdalenie Wieczorek oraz Jej koleżankom z Oddziału w Bytomiu za empatyczne podejście do problemu, a co za tym idzie jego rozwiązanie. W oddziale zawsze można natrafić na konkretną i miłą obsługę. -
~Mw / 2025-02-10 10:19
Od wielu lat klienci banku, a więc opanowane kwestie np. prostoty obsługi, używania zabezpieczeń, korzystania z pomocy 24h. Oferta mogłaby być bardziej na czasie, jak widzę, inne banki mają lepsze oprocentowanie. Ale cóż - takie jest prawo dużego. Polecam. Zaletyrzetelność obsługi i pomocy 24h z żywym człowiekiem, bezproblemowość w korzystaniu z usług -
~Nathalie / 2022-06-17 16:16
Bardzo miła obsługa, szczególnie Pani Sławy w oddziale w Gdańsku, Grunwaldzka 105. Pani Sława bardzo się starała, by załatwić moją sprawę szybko i sprawnie, czułam się zaopiekowana.
strona 15 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »