W II Oddziale PKO Banku Polskiego oś. Kościuszkowskie Kraków , byłem u Pani Ewy Węglowskiej dwukrotnie t.j. 29.08.23 r i 1.IX.23 r. w sprawie spadkowej.Pani Ewa poświęciła mi ponad 3 godziny czasu tłumacząc zawiłości prawa bankowego i próbując załatwić sprawę w czasie jednej wizyty. Ostatecznie wystąpiła do Swojej organizacji nadrzędnej, w wyniku czego sprawa zaczęła posuwać się skutecznie do przodu.Choć jest to początek a nie koniec mojej sprawy ważnym jest przełamanie biurokratycznej cierniowej drogi. I nie występuje tutaj taka wszechobecna niemożność, a skuteczna chęć pomocy klientowi. Mam nadzieję że sprawa zostanie załatwiona pozytywnie i do końca , i otrzymam to co mi jest potrzebne , a mianowicie potwierdzenie czynności bankowych wykonywanych przez moich zmarłych Rodziców na przestrzeni prawie 10 ciu lat. Pani Ewa Węglowska jest osobą konkretną , bardzo empatyczną skutecznie załatwiającą sprawy klientów. Życzę jej by jak najszybciej z Młodszego Doradcy została awansowana na wyższe stanowisko, bo w pełni na to wg mnie zasługuje.
Zaletykompetencja, empatia upór w postępowaniu , by jak najlepiej i najszybciej usatysfakcjonować klienta
Polecam oddzial banku w Warszawie przy ul. Modlińskiej w Auchan. Obsługa profesjonalna panie miłe i kompetentne.
~ANA / 2021-12-10 11:20
Ocena: 4.67 / 5
Chciałabym szczerze polecić Bank PKO BP, IV oddział Szczecin. Pracownicy tego Banku są zawsze bardzo pomocni, uprzejmi i cechuje ich niespotykana cierpliwość do Klienta i nie boją się trudnych tematów. Szczerze polecam ten Bank i ten oddział, bo tutaj zawsze można uzyskać niezbędną pomoc i bardzo szybką i fachową obsługę.
ZaletySzybkość obsługi, nie boją się trudnych tematów
Wadyza krótko pracują
~Andrzej / 2023-07-10 14:26
Ocena: 4.67 / 5
Obsługa profesjonalna, miła. Doradca - Pani Joanna bardzo pomogła w rozwiązaniu moich problemów. Z PKO BP Oddz. II Tychy korzystam od wielu lat z uwagi na moje pozytywne doświadczenie
~Andzia / 2022-04-23 19:04
Ocena: 4.67 / 5
Bardzo dobra współpraca od wielu lat
Sprawny kontakt z infolinia.
Pomocni konsultanci.
Szybki kontakt z doradcą.
Miła fachowa obsługa.
ZaletySzybki i pomocny kontakt z infolinią.
Szybki i pomocny kontakt z doradcą.
Przejrzystość.
WadyBrak
~Aneta / 2022-07-15 20:30
Ocena: 4.67 / 5
V Oddział PKO BP w Łodzi przy ul. Żeligowskiego, jest najlepszą jednostką Banku PKO BP w Łodzi. Życzliwość wobec klienta, chęć współpracy, empatia w stosunku do petenta jest na bardzo wysokim poziomie. Otwartością na petenta i sympatycznym, a zarazem profesjonalnym podejściem wyróżnia się w szczególności Pan Paweł Czerwiński pracownik banku w tym oddziale oraz kierownik tej placówki, Pan Marcin (nazwiska niestety nie pamiętam).
Jako wieloletni klient Waszego Banku (mój staż to ponad 20 lat) jestem bardzo pozytywnie zaskoczona profesjonalizmem ze strony pracowników tej jednostki. Mimo, że w moim mieści-Łodzi- jest wiele jednostek Waszego/Naszego Banku to V Oddział uważam za najlepszy.
Proszę przyznać, że mimo kredytu na 20 000,00 PLN, jaki wzięłam w PKO BP, wyszłam z Banku uśmiechnięta i zadowolona z obsługi:)
ZaletyProfesjonalizm w obsłudze i empatia w stosunku do Petenta.
WadyStopy procentowe, ale to nie wina tej jednostki...hahahaha.
Jako wieloletni klient PKO BP, powinnam mieć jakieś większe zniżki-to też nie zależy od V Oddziału PKO BP w Łodzi:)
~Antoni / 2022-05-18 10:19
Ocena: 4.67 / 5
Dla mnie PKO Bp jest ok, Czytelna strona , jasne reguły poszczególnych produktów i kompetentni ludzie w placówkach. Zupełne przeciwieństwo Banku Credite Agricole w którym otworzyłem konto dla Ciebie na którym miałem zyskać 555 złotych . Nie tylko niczego nie zyskałem ( ani 55 zł. za otwarcie konta ani zwrotów za zakupy karta ) ale nawet nie mogę uzyskać odpowiedzi na reklamację . Obsługa punktu w którym zawierałem umowę także nie potrafi wyjaśnić faktu nie wywiązania się banku z umowy. I ostatnia rzecz - piszę na stronie PKO BP bo serwer Agricole zablokował moje IP gdy chciałem opisać tę sytuację. Nigdy więcej Credite Agricole
~Barbara / 2021-11-15 09:42
Ocena: 4.67 / 5
Bardzo miła i kompetentna obsługa. Wszystko w bardzo jasny i czyteny sposób wyjaśnione podczas spotkania
ZaletyMiła obsługa, wszystkie wątpliwości wyjaśnione podczas spotkania
~Bernadeta / 2024-02-27 10:50
Ocena: 4.67 / 5
Chciałam podzielić się swoją opinią na temat obsługi klienta w oddziale banku przy ulicy Sienkiewicza 35/33 w Kielcach jest bardzo fachowa i miła oraz kompetentna ????
~Bożena / 2025-02-17 15:28
Ocena: 4.67 / 5
Bardzo dziękuję za super sprawne załatwienie formalności związanych z udzieleniem kredytu dla Pani Marzeny Pietrzak z PKO BP Odział w Węgorzewie.
ZaletySzybko i profesjonalnie
~Daniel / 2019-04-26 00:24
Ocena: 4.67 / 5
Chciałem odejść od banku ,ale ...nie jest źle ,a nawet całkiem pod moje potrzeby .Dorzuciłbym bezpłatne wypłacanie we wszystkich bankomatach w Polsce i byłoby 100 % zadowolenia . Nie podoba mi się za to przyjmowanie ludzi (polityków) na stanowiska dyrektorskie w PKO BP ,no ale cóż...na razie zostaję ,choć dokładnie się przyglądam .
Zaletyoferta dopasowana do mnie ,nie wiem jak dla innych klientów
Wadybrak możliwości bezpłatnej wypłaty gotówki w bankomatach innych niż PKO (konto darmowe ,dla osoby fizycznej )
~El Stan / 2024-12-19 09:20
Ocena: 4.67 / 5
Jestem bardzo zadowolona z usługi ubezpieczenia nieruchomości
Obsługa w oddziale 12 w Łodzi bardzo sprawna i kompetentna
~Elżbieta / 2022-10-17 10:03
Ocena: 4.67 / 5
Kraków oddział 33 profesjonalna obsługa na wysokim poziomie.Jasne i rzetelne wytłumaczenie problemu i oczywiście usunięcie go w bardzo krótkim czasie. Opiekun klienta w bardzo przystępnej rozmowie wyjaśnił wszystkie niejasności które sprawiały kłopot w korzystaniu w pełni z konta IPKO i IPO.Obsluga na 5 z plusem dla pana T.H.
ZaletyRozwiązanie problemu w szybkim czasie i przejrzystej formie.
WadyBrak
~Emilia / 2025-02-24 12:59
Ocena: 4.67 / 5
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z PKO BP. Szczególnie serdecznie polecam współpracę z Panią Magdaleną Macała z
Oddziału 24 w Łodzi / ul. Aleksandrowska 72. Pani Magdalena wyróżnia się wysokim profesjonalizmem, rzetelnością oraz indywidualnym podejściem do klienta. Jej zaangażowanie i kompetencje sprawiają, że każda sprawa jest załatwiana szybko, skutecznie i w miłej atmosferze. To osoba, której można w pełni zaufać, dlatego z pełnym przekonaniem rekomenduję ją jako rzetelnego i godnego zaufania specjalistę!
~Ewa i Adam. / 2023-02-08 11:20
Ocena: 4.67 / 5
Bardzo profesjonalna obsługa przez p. Hannę B. w PKO BP oddział Bielawa.
Rzetelne i miłe podejście do klienta. Załatwiliśmy wszystkie sprawy które mieliśmy na liście do zrealizowania.
Kompetencja i bardzo przyjemne zachowanie p. Hanny przyczyniło się do szybkiej i sprawnej obsługi.
ZaletyKompetencja i kultura osobista pracownicy banku.
~I.M.P. / 2022-07-08 12:11
Ocena: 4.67 / 5
Jestem klientem PKO BP od 2 lat w oddz. VI na Pulawskiej. Jestem zdumiona grzecznością i dyspozycyjnością Pracowników. Pani Małgosia i Pani Grażynka zawsze odpowiadają na telefon. Ten komfort rekompensuje długie kolejki bo lokal faktycznie jest mały. Grzeczni są również portierzy/strażnicy> Nie ma lekceważenia klienta jak jest w PKO SA gdzie dotąd załatwiłama większość spraw. To nie zależy w PKO BP od zamożności klienta. Tak dalej i gratulacje
Zaletyfachowość i uprzejmość
Wadykolejki
~Jadwiga / 2024-04-09 21:58
Ocena: 4.67 / 5
Jestem klientem banku PKO BP w Kluczborku obsługa jest na wysokim poziomie dzisiaj załatwiała mnie Pani Beata pomocna, profesjonalna obsługa, grzeczna potrafi doradzić zawsze miła i uczynna
ZaletyBardzo dobra obsługa klienta
WadyBrak
~Janusz / 2023-02-20 17:33
Ocena: 4.67 / 5
Bank PKO oddział 5 bardzo miła obsługa, konkretne informacje pomocne w podejmowaniu decyzji.Blisko do placówki.
ZaletySzybka obsługa
WadyBrak
~Joannw / 2023-12-06 18:05
Ocena: 4.67 / 5
Dziękuję serdecznie za szybką reakcję telefoniczną,
Pozostawiłam kartę w bankomacie i szybcutko zadzwoniła Pani zbanku aby zgłosić się po odbiór.
Serdecznie dziękuję