Witam
Udałam się do banku w celu załatwienia swoich spraw.
Pierwszy raz spotkałam się z milą, profesjonalną obsługą.
Pan Tomasz Aponowicz ujął mnie uśmiechem, pomógł w obsłudze i nie zrażał się moimi pytaniami.
Kiedy nie miał pewności co do mojego problemu zasięgnął opini Pana kierownika Adama Błonk.
Pan kierownik ,chylę czoła dla wiedzy i nastawienia, pomógł w problemie, który spędzał mi sen z powiek.
Bardzo dziękuje i bardzo polecam placówkę 27.
Wioletta Olszak
ZaletyMiłe podejście do klienta, profesjonalizm , brak dystansu, uczciwość.
WadyBrak
~Waldemar / 2022-04-22 14:47
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolony. Pozdrawiam mojego opiekuna Panią Suchy. Zawsze życzliwa i pomocna.
ZaletySzybko i skutecznie
WadyBrak
~walicTVN24 / 2021-05-09 08:18
Ocena: 5.00 / 5
najlepszy bank w Polsce. Aplikacja zajefajna prosta czytelna i zawsze na czasie.
Zaletyjedyny polski bank w Polsce
aplikacja mobilna
oferta
obsługa klienta
Wadybrak
~Wieslawa / 2022-07-27 22:02
Ocena: 5.00 / 5
Wszystkich potencjalnych klientów PKO BP w Krakowie zachęcam do korzystania z pomocy Doradcy Bankowości Osobistej w Oddziale 13 - Pani Małgosi. Warto dołożyć kilometrów i dotrzeć do tego miejsca. Kompetencja, kultura, empatia to tylko niektóre zalety, które już podczas pierwszego spotkania spowodowały, że chce się wracać. Gratuluję placówce takiego pracownika, a klientów zapewniam, że to będą wartościowe rozmowy.
~Wiesław / 2021-12-01 12:15
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo miła obsługa czas oczekiwania 10 sekund konto założone w 5 minut bardzo miła obsługa w banku w Brodnicy
ZaletyBardzo miła obsługa i krótki czas oczekiwania
~Wiesław Czaplicki / 2023-01-09 14:05
Ocena: 5.00 / 5
Pragnę serdecznie podziękować pracownikowi banku w oddziale w Płocku, al. Jana Pawła- Pani Monice Wilskiej, która jest osobą wysoce kompetentną. Udziela rzetelnych informacji, zawsze służy pomocą a do tego bardzo miła w kontakcie.
Wiesław Czaplicki.
~Wilkuu / 2023-07-21 10:10
Ocena: 5.00 / 5
Jest bardzo przyjemnie
Miła atmosfera
Jest gdzie usiąść
Pracownicy pomagają w obsłudze
ZaletyMiła obsługa
WadyNie ma
~Wiolka / 2023-07-20 07:44
Ocena: 5.00 / 5
Polecam bank PKOBP , Nowy Dwór Mazowiecki Pani Edyta jest niezwykle zaangażowana w sprawy swoich klientów, jest bardzo precyzyjna , skrupulatna i pomocna.
W ostatnim czasie dzięki świetnemu fachowemu podejściu Pani Edyty do mojej sprawy w kwestii konsolidacji kredytów, wykazała się wielkim zaangażowaniem to dzięki Pani Edycie mogę mieć teraz jedną mniejszą ratę, a nie dwie płatne w dwóch różnych terminach, jest to człowiek o szerokim i ambitnym podejściu do potrzeb swoich klientów, nie ma dla niej rzeczy nie możliwych, dla mnie najwyższego szczebla profesjonalistka, życzę wszystkim bankom samych takich oddanych i świetnych pracowników.
~Wojtek / 2023-02-08 13:25
Ocena: 5.00 / 5
Z wielkim niepokojem wchodziłem do banku ale wyszedłem z niego z wielkim pozytywnym nastawieniem. Oblicze Firmy tworzą jej pracownicy a ja trafiłem w dziale bankowości prywatnej na Panią Jagodę ( Gdańsk Zaspa) . I to jej zaangażowanie zadecydowało że stałęm się klientem Banku. Dziękuję Pani bardzo .
~Wojtek / 2024-04-10 11:35
Ocena: 5.00 / 5
Od wielu lat jestem obsługiwany przez 3 oddział PKO BP S.A. w Kielcach i jestem bardzo zadowolony z obsługi i doradztwa . Wszelkie sprawy są załatwiane bardzo sprawnie a także często profesjonalne doradztwo pomaga mi w podejmowaniu decyzji .
ZaletyBrak
~Wojtek / 2025-05-16 21:11
Ocena: 5.00 / 5
Profesjonalna i miła obsługa z głęboką znajomością spraw finansowych. Aplikacja IPKO jasna i wygodna zarówno na komputerze jak i w telefonie. Polecam współpracę z tum bankiem.
~XyTom / 2022-05-04 08:26
Ocena: 5.00 / 5
PKO Gdansk Chelm.
Mila obsluga. Nigdy nie mialem problemow z bankiem PKO.
Polecam
~Yana / 2023-12-22 19:58
Ocena: 5.00 / 5
Dobry wieczór, chcę bardzo podziękować konsultantce Dianochce, bardzo mi pomogła, oszuści chcieli danych z mojej karty, ale pomogła mi w tym, jestem jej bardzo wdzięczny, uprzejmy, wszystko dobrze, jasno wyjaśnił , anulowałem moją kartę i dostałem nową kartę i to wszystko przez telefon, bez wychodzenia z domu, Boże, dziękuję bardzo, chcę jej życzyć wszystkiego najlepszego Diano, jesteś najlepsza❤????♣️
Zalety❤????♣️
Wady❤????♣️
~Zadowolony / 2024-01-10 14:04
Ocena: 5.00 / 5
Od wielu lat korzystam z tego banku i jestem mega zadowolony . Oferty przebijają konkurencję, aplikacja przejrzysta i bardzo łatwa w obsłudze. Pracownicy banku sympatyczni i udzuelają wszystkich niezbędnych informacji . Polecam
~Zadowolony klient / 2020-06-06 10:01
Ocena: 5.00 / 5
Pragnę podziękować pracownikom PKO Bank Polski - Oddział ul. 11 Listopada 24, 41-300 Dąbrowa Górnicza w szczególności Pani Agnieszce za: jej kompetencję, profesjonalne podejście do klienta. Jej profesjonalizm i wyczerpujące informacje przyczyniają się do tego, ze klient tego oddziału z ochotą powraca tutaj, aby załatwić swoje sprawy.
Z wyrazami szacunku
zadowolony klient
Zaletyprofesjonalizm
~Zakręcona / 2023-06-14 21:49
Ocena: 5.00 / 5
Oceniam jedynie obsługę klienta w Oddziale Banku PKO BP Rotunda w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 100/102. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona podejściem Pań doradczyń/opiekunek bankowych do kwestii, z którą przyszło im się zmierzyć w mojej sprawie. Moje wrażenie jest jednoznaczne: przede wszystkim uprzejma komunikacja i kompleksowe udzielanie informacji. Pani Ż. skorzystała ze wszystkich dostępnych sposobów na rozwiązanie mojego problemu. Dziękuję również Pani A., która aktywnie uczestniczyła w konsultacji. Pozdrawiam Panie i życzę dalszych sukcesów!
ZaletySzybkość, profesjonalizm, uprzejmość.
~Zbigniew / 2022-06-24 17:10
Ocena: 5.00 / 5
Chciałem podzielić się opinią na temat traktowania klientów przez Personel PKO Oddziału 2 w Rynku. Na stałe mieszkamy (ja i Brat)w Australii...????kiedy przybywamy do Wrocławia i udajemy się do 2 oddz.PKO Jesteśmy niezmiennie bardzo Profesjonalnie i Sympatycznie traktowani przez Wasz Personel. W szczególności Pani Bożena T.G.!okazuje Nam cierpliwość godną "matki Teresy "..Dziękujemy bardzo za wzorową pomoc i życzliwość. P.Dyrektor ma prawo czuć się dumnie z Życzliwego Personelu...Ryszard i Zbigniew Grzelka...!
ZaletyEmpatia, Życzliwość .Profesjonalizm...
WadyBrak....!
~Zofia / 2024-03-25 21:58
Ocena: 5.00 / 5
Dziękuję Pani Agnieszce Giec z II Oddziału Banku PKO BP w Koszalinie za bardzo miła i profesjonalną obsługę, ogromną kulturę i cierpliwe wyjaśnianie zawiłości. Polecam korzystanie z tego Oddziału Banku PKO BP.
~Zuzanna / 2024-03-07 10:38
Ocena: 5.00 / 5
Współpraca z bankiem jest super. Przemiła obsługa. Jak na moje transakcje itp. Nie mam zarzutów jest ok.
~Zuzia / 2025-08-28 16:01
Ocena: 5.00 / 5
Chciałabym niesamowicie podziękować Pani Karolinie Hejman, która bardzo rzetelnie i sprawnie prowadzi nas przez cały proces otrzymywania kredytu hipotecznego. Informuje mnie i męża o urlopie i możliwym problemie z kontaktem, jest z nami w stałym kontakcie. Na wszystkie pytania odpowiada niesamowicie obszernie, a jej podejście do klienta jest rzadko spotykane. Na szczególne podziękowania zasługuje kierowniczka działu hipotecznego - Pani Siatkowska-Cieślak Maja. Po początkowej odmowie złożyliśmy nowy wniosek - konieczne było wyjaśnienie nieścisłości - bez niesamowitego zaangażowania Pani Maji w naszą sprawę nie dostalibyśmy kredytu na wymarzony dom, czego jestem pewna. Nie spodziewałam się tak niebywałej pomocy. Pani Maja była w stałym kontakcie z naszą agentką nieruchomości, walczyła o nas i nasz dom z niespotykanym zaangażowaniem. Składając nowy wniosek nie spodziewałam się takiego ogromu pomocy i nieustępliwości. Wszystkim osobą, które obawiają się całego procesu serdecznie polecam zarówno Panią Karolinę jak i Panią Maję., https://pl.revieweuro.com/west-pomeranian/pko-bank-polski-902476