Jestem zadowolona z obslugi miłej Pani w 14 odz. PKO BP Anny Tomaszkiewicz. Kompetena osoba na stanowisku.Dziekujr
ZaletyBardzo Dobre
WadyBrak
~Rafał / 2023-09-27 19:51
Ocena: 1.00 / 5
Próbuje zapłacić nie mogę bo konto zablokowane, i wysyłają zły numer klienta tłumacząc się że że to dziwne. a ja zostałem bez pieniędzy kiedy musiałem zapłacić za usługę mówiąc mi że muszę się udać do oddziału banku w nocy kiedy jest zamknięty..
WadyNie polecam
~Gosia / 2023-09-26 15:53
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia udzielili kredytu oszusta na 70 tys od ręki a gdy człowiek się stara to ledwo proponowali 40. Wprowadzają w błąd. Jeśli chodzi o zabezpieczenia są zerowe. 3 włamania na konta plus kredyt. Nie polecam
ZaletyŻadnych zalet
WadySame wady
~niestety klientka tego banku / 2023-09-25 23:37
Ocena: 1.00 / 5
Założyłam konto w Oddziale w Gdańsku ul. Cieszyńskiego. Prawie wszyscy pracownicy w tym oddziale, oprócz jednego, nie wiedzą nawet o aktualnych podstawowych opłatach bankowych. Cały czas jestem tam wprowadzana w błąd np o możliwości otrzymywania wyciągów na e-mail, wysokości opłat i prowizji.
Często też na moje proste pytanie , czy mogę np.darmowo dokonać w miesiącu kilku wypłat gotówkowych , otrzymywałam odpowiedz od oburzonego moim pytaniem pracownika: " Ja tam nie wiem . Czego jeszcze?"
Założyli mi też dostęp do bankowości internetowej , na co się nie zgadzałam . Żadnej umowy o bankowości internetowej nie podpisywałam.
Wypłacili mi też w kasie dziwne, podejrzane,poplamione na różowo banknoty. Nie zauważyłam tego w kasie , bo nie wzięłam okularów. Później miałam problem przy płaceniu tymi banknotami. Pobazgrane dokumentnie długopisem (z napisami, podpisami) banknoty też mi wypłacali w kasie.
REKLAMACJE NA DZIAŁU REKLAMACJI TO CAŁKOWITA PARANOJA!!!Dostaje się tylko odpowiedz typu" Żadnych nieprawidłowości nie stwierdzono". I żadnej merytorycznej odpowiedzi! A do tego dostaję odpowiedzi na reklamacje do skrzynki w bankowości elektronicznej , na która się nie zgadzałam!!!
Zaletyżadne
Wadybrak elementarnej wiedzy o produktach bankowych, prowizjach i stawkach
wprowadzanie w błąd
założenie dostępu do bankowości internetowej pomimo sprzeciwu klienta
~dz / 2023-09-25 12:05
Ocena: 5.00 / 5
Cudowni ludzie , wysokie bezpieczeństwo , naprawdę można polegać.
~Husar Polska / 2023-09-24 19:29
Ocena: 1.00 / 5
Największe dno na liście Polskich banków. Dziwie się że mają jeszcze jakichkolwiek klientów. Kompletne zero
Zaletyżądne
~Alex / 2023-09-23 15:47
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuście! Najgorszy bank ! Aplikacja babkowa jest totalną poraszką! Nie polecam !
ZaletyNie ma !
WadyWszystko!
~Konstancja / 2023-09-23 10:16
Ocena: 4.67 / 5
Profesjonalna, pomocna i zaangażowana opiekunka Klienta, pani Klaudia Prill. Oddział 3 w Poznaniu. Bardzo sprawny kontakt. Zawsze dostępna i z propozycjami rozwiązania bankowo-finansowych kwestii.
~Wkurzona klientka / 2023-09-22 13:59
Ocena: 2.67 / 5
Najgorszy bank jaki jest, założono mi konto bo chciałam wziąć kredyt-kilka tysięcy. Kredytu nie dostałam a konto zostało, przez miesiąc powstała opłata 17 zł, zaczęły przychodzić smsy o uregulowanie tej kwoty, w końcu po chyba dwóch tygodniach przyszedł SMS że jeśli chce zatrzymać windykację mam jak najszybciej wpłacic te 17zl. Omijajcie ten bank szerokim łukiem.
~Paweł / 2023-09-20 21:40
Ocena: 1.00 / 5
21:39 postanowiłem zrobić zakupy w Biedronce, przy kasie okazuje się że płatności iko nie da się zrealizować, a na samą aplikacje banku nie da się wejść, próbowałem aktualizować na szybko przy kasie i dalej nic
ZaletyNic
WadyWszystko
~Nhg / 2023-09-17 11:48
Ocena: 1.00 / 5
O 3 nad ranem srodku Niemiec dowiedzialem sie ze musze sobie poczekac na mozliwosc uregulowania rachunku za paliwo do godziny 12.30 bo trwaja prace modernizacyjne, co prawda platnosci karta I wyplacanie pieniedzy z bankomatu powinny dzialac, ale nie dzialaja, to musze sobie poczekac.
~Andrzej / 2023-09-17 09:42
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Bank jaki może być. Mamy z mężem konto ,ale po tym co nas spotkało niestety zamykamy je i otwieramy w Santander Banku .Będę wszystkim odradzała wasz Bank.Moj mąż oczywiście również
~Jebac pko / 2023-09-15 10:07
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank ever, nie polecam. Dziadostwo i kombinatorstwo Srają ludziom w papiery ze życz się nie chce, nie można się dogadać. UNIKAĆ JAK NAJDALEJ
ZaletyTen odział nie ma żadnych zalet
WadySrają ludziom w papiery. Ze życz się nie chce nie można się dogadać
~Klientka / 2023-09-14 22:16
Ocena: 5.00 / 5
Byłam w Banku PKO BP na os.Kościuszkowskim 1 w Krakowie u Pani Agnieszki Mikulskiej. Doradca bardzo profesjonalny. Żadne moje pytanie nie pozostawało bez konkretnej i rzetelnej odpowiedzi. Prawdziwy DORADCA który potrafi uwzględnić potrzeby klienta i przeprowadzić go bezboleśnie przez gąszcz formalności. Sprawa załatwiona sprawnie i bezproblemowo.
Gorąco polecam Panią Agnieszkę jako Doradcę bankowego.
~loan / 2023-09-14 18:57
Ocena: 4.33 / 5
I am a private money lender that give out fast cash no collateral required. all cash amounts and currencies, if interested TO started no matter your location (WhatsApp) number +918131026914 or email pacificlanding350@gmail.com Pacific landing Services Mr. Gupta Dwyer.
~Bank XD / 2023-09-14 18:06
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje,oszuści, przestępcy. Łamiący bezkarnie prawo i czerpiący zarobek z oszustwa.
ZaletyMówią po polsku
WadyCelowe wprowadzanie klienta w błąd w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
~Zygmunt_mt / 2023-09-11 18:24
Ocena: 5.00 / 5
W II Oddziale PKO Banku Polskiego oś. Kościuszkowskie Kraków , byłem u Pani Ewy Węglowskiej dwukrotnie t.j. 29.08.23 r i 1.IX.23 r. w sprawie spadkowej.Pani Ewa poświęciła mi ponad 3 godziny czasu tłumacząc zawiłości prawa bankowego i próbując załatwić sprawę w czasie jednej wizyty. Ostatecznie wystąpiła do Swojej organizacji nadrzędnej, w wyniku czego sprawa zaczęła posuwać się skutecznie do przodu.Choć jest to początek a nie koniec mojej sprawy ważnym jest przełamanie biurokratycznej cierniowej drogi. I nie występuje tutaj taka wszechobecna niemożność, a skuteczna chęć pomocy klientowi. Mam nadzieję że sprawa zostanie załatwiona pozytywnie i do końca , i otrzymam to co mi jest potrzebne , a mianowicie potwierdzenie czynności bankowych wykonywanych przez moich zmarłych Rodziców na przestrzeni prawie 10 ciu lat. Pani Ewa Węglowska jest osobą konkretną , bardzo empatyczną skutecznie załatwiającą sprawy klientów. Życzę jej by jak najszybciej z Młodszego Doradcy została awansowana na wyższe stanowisko, bo w pełni na to wg mnie zasługuje.
Zaletykompetencja, empatia upór w postępowaniu , by jak najlepiej i najszybciej usatysfakcjonować klienta
Wadybrak
~Malina93 / 2023-09-08 09:58
Ocena: 3.67 / 5
https://tmlead.pl/redirect/717271_1134
Bardzo dobry bank . Korzyszytna oferta . Kilka minut i konto z dodatkami zostało założone. Polecam z całego serca
~Klienta / 2023-09-07 20:05
Ocena: 5.00 / 5
Wielkie podziękowania dla Pani Aleksandry oddział Opole ul. Reymonta
~Klienta / 2023-09-07 20:05
Ocena: 5.00 / 5
Wielkie podziękowania dla Pani Aleksandry oddział Opole ul. Reymonta