Okradną cię, a potem reklamację załatwią negatywnie bo wiedzą, że to Ty musisz udowodnić przed sądem że oni cię okradli.
ZaletyBrak
WadyZdziercy
~Interlokutorka / 2024-04-10 11:26
Ocena: 1.00 / 5
Bogaty bank który obraca pieniędzmi klientów nie dając nic w zamian. Mało tego, bankomaty okradają klientów bo ulegają częstym awariom. Obsługuje je jakaś prywatna firma, której bank powierzył bankomaty.
Uważać na ten bank a najlepiej uciekać z niego.
ZaletyZero
WadyŻerowanie na klientach
~Emerytka / 2024-04-08 12:27
Ocena: 1.00 / 5
24 lutego 2024 bankomat banku Pekao SA nie wydał mi pieniędzy. Telefon spod bankomatu został zignorowany a po dwóch tygodniach, gdy otrzymalam wyciąg, okazała się że wypłata została zaksięgowana. Złożyłam reklamację ale potraktowano mnie jak kłamcę , jak osobę próbującą wyłudzić od banku pieniądze. Klientką tego banku jestem od czasów PBG czyli ponad 30 lat. Jestem wiekową już emerytka i potraktowanie mnie jak zlodziejke, bardzo zabolało. Bardziej ufają firmie z ulicy, która obsługuje bankomaty, niż klientce, której pieniędzmi obracają. Wynoszę się z tego Banku oraz Biura Maklerskiego gdzie mam akcje i przenoszę do innego Banku, który promocyjną kwotą 600 zl oraz lokatą o wysokim oprocentowaniu, zrekompensuje mi tę STRATĘ. PODLI ludzie w tym PEKAO SA. Adwokatka u której byłam, powiedziała mi że miała podobna przygodę z bankomatem innego banku ale tanten Bank natychmiast zwrócił jej nie wypłacone pieniądze a kwota była znacznie wyższa.
Wszystkim odradzam ten bank, ponieważ ich bankomaty ulegają permanentne awarii, a obslugyluje hę firma zewnętrzna, której nie wiadomo czy można ufać.
ZaletyBrak
WadyStarych klientów traktują z nonszalancją i brakiem empatii.
~PIOTR / 2024-04-07 11:34
Ocena: 4.33 / 5
SERDECZNE PODZIĘKOWANIA DLA PRACOWNIKÓW BANKU PEKAO
- VII ODDZIAŁ W SZCZECINIE, UL GRODZKA 9.
OD WIELU LAT KORZYSTAŁEM Z KONTA OSOBISTEGO W TYM ODDZIALE. ZAWSZE SPOTYKAŁEM SIĘ Z PROFESJONALIZMEM ZAWODOWYM PRACOWNIKÓW. BIEŻĄCA INFORMACJA O MOŻLIWOŚCIACH INWESTOWANIA I OSZCZĘDZANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH ŁĄCZYŁA SIĘ Z OTWARTOŚCIĄ I POMOCĄ W ROZWIĄZYWANIU ZGŁASZANYCH PROBLEMÓW ORAZ MIŁĄ I ŻYCZLIWĄ OBSŁUGĄ. POLECAM.
~Klient888 / 2024-03-28 13:48
Ocena: 1.00 / 5
Dramat jak zawsze!!!! Gdańsk ul. Garncarska! 28.03.24 r!!! Tak naprawdę żadna kasa nieczynna!!!!!!! Bo przyszedł gość z CZEKIEM! I się zaczęło!!! Panie załamane! Bo się załączniki zmieniły!!! Szok!! Słuchajcie 40 min stałam jako pierwsza!!!!!! Wstyd!!
ZaletyBrak!
~Aleksandra Janczyk / 2024-03-25 22:15
Ocena: 5.00 / 5
Pan Patryk Rębacz jest wspaniały oby więcej takich osób w zespole zetelny pomocy najlepszy pan w oddziale miły można by jeszcze wiele zalet wymieniać odpowiednią osobą na stanowisku należy mu się premia jak nic
ZaletyPatryk Rębacz jest wasza zaleta
WadyBrak Wad
~Maciej / 2024-03-21 13:40
Ocena: 3.00 / 5
INFOLINIA MASAKRA !!!! Trzeba wisiec na telefonie i w koncu bez rezultatu! Bardzo cięzko sie skontaktowac! Graniczy to z cudem!
~WKURWIONY / 2024-03-18 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Niestety coraz gorszy BANK dziś chcąc wypłacić gotówkę bankomat ŚWIĄTNIKI GÓRNE nie wypłacił pieniędzy a z konta znikły!!!! PORAŻKA!!! DZWONIĄC na infolinię pani przyjęła reklamację i kazała czekać na moje własne pieniądze!!!KASA powinna być natychmiast zwrócona na konto!!!A jak nie to odsetkami!!!
To już druga taka sytuacja!!!
~A'propos / 2024-03-17 12:17
Ocena: 1.00 / 5
Mam pytanie : Czy można pozwac Bank za kradzież pieniędzy przez bankomat i zażądać odsetek bądź zadośćuczynienia?
ZaletyBez zalet
WadyNowemu klientowi proponuję lokatę 7 % na pół roku, a starych klientów mają głęboko.....
~Zofia / 2024-03-17 12:03
Ocena: 1.00 / 5
Bankomat PeKaO mnie, od 30 lat rzetelną klientkę, OKRADŁ. Przyjął kartę, po wpisaniu pinu i kwoty do wypłaty, natychmiast odsal mi kartę oraz pokwitowanie, ale nie wydał pieniędzy. W tym samym dniu, 24 lutego 2024 roku zadzwoniłam z reklamacją. Pani odbierając telefon przeprosiła mnie i zapewniła że bank sprostuje sprawę. Parę dni temu otrzymalam miesięczna specyfikację, na której wyraźnie widnieje zaksięgowana wypłata 200 zl. Zadzwoniłam ponownie na infolinię, pan przyjął reklamację, ale do tej pory cisza. BANK NIE IDDAL MI PIENIĘDZY. Dlatego zamierzam zmienić bank, bo ten mnie zawiódł.
Kilka lat temu Bank dwukrotnie zrealiziwal mój rachunek za prąd. Interweniowała w banku i sprawa została załatwiona pozytywnie. Oddano mi pieniądze. Tym razem, jak do tej pory, moja interwencja w wprawie nie wydania pieniędzy z bankomatu, nie została załatwiona i jestem stratna 200 zl. Jak dla emerytki taka kwota ma znaczenie. Jestem wściekła bo nie lubię jeśli mnie ktoś okrada.
Zalety:/:
WadyW ponad 100 tysięcznym mieście 3 bankomaty przeważnie zepsute albo nieczynne.
Przelewy dokonywanie w banku przez emerytów płatne 10 zl za zwykły przelew. W banku Millenium np są darmowe.
~Marko / 2024-03-16 17:10
Ocena: 1.00 / 5
Witam omijać ten bank to gbury jak chcesz kredyt u nich to dla bogaczy biedny szary człowiek nie dostanie obsługa to lipa
~Doris / 2024-03-15 20:53
Ocena: 1.00 / 5
Złożona reklamacja, odwołanie dotyczące spłaty częściowej/całkowitej kredytu hipotecznego. Wprowadzono nas w błąd o rok kredytowy kredytu hipotecznego, spłaciliśmy i bank pobrał bezprawnie prowizje 900zł. W odwołaniu przepraszają, za błąd pracownika. Nikt do końca nie odpowiada na pytania zadane w reklamacji.
Nie polecam, na CC oraz w Oddziale nikt nie jest w stanie pomóc. Po kilkunastu latach będziemy zmuszeni przenieść swoje i dzieci konta do innego banku. Rozchodzi się o jeden dzień spłaty gdzie bank nie jest w stanie zwrócić niesłusznie pobranej prowizji. Była przesłana wiadomość gdzie pracownik wprowadził w błąd - bank tylko przeprasza.
ZaletyBrak
WadyNikt nie zapoznaje się z reklamacja i żądaniem klienta
Po kilkunastu latach współpracy nie polecam
~Lukasz / 2024-03-15 08:30
Ocena: 5.00 / 5
Pani Agnieszka Kierownik oddziału Banku Pekao S.A w Lublinie, ul.Projektowa 1, to najlepszy kierownik i wizytówka tego banku. Jest ona najbardziej profesjonalna i ze zrozumieniem podchodząca do klienta.Swoją postawą i kulturą osobistą wpływa na pracowników, którzy pracują na wysokim poziomie. Pracownicy Banku Pekao S.A. rzetelnie wykonują swoje obowiązki i dbają o swoich klientów. Serdecznie polecam korzystanie z tego banku.
ZaletyProfesjonalizm, zaangażowanie oraz właściwe podejście do petenta to tylko część zalet.
~Przemysław / 2024-03-15 07:58
Ocena: 3.67 / 5
Konto w pekao posiadam już od kilkunastu lat. Założyłem je już podczas studiów. Od początku byłem zadowolony z usług tegoż banku. Jakość obsługi również jest na dobrym poziomie. Natomiast bardzo słabo oceniam dostępność placówek oraz bankomatów. Rozumiem, że w dobie płatności elektronicznej tradycyjna bankowość przechodzi do lamusa. Niemniej przypadki w których w ponad stutysięcznym mieście jest tylko jedna placówka banku jest zdecydowanie znacznym utrudnieniem dla Klientów. Drodzy Państwo z Pekao, nie zawsze mamy możliwość płatności kartą. Sytuacja w której musimy się udać na dłuższą ekspedycję e celu wybrania gotówki jest dla Państwa strzałem w kolano. Przypominam tylko, że Pekao należy do największych banków w Polsce, więc byłoby miło, gdyby została zeiekszona liczba bankomatów.
~Nadzeya / 2024-03-13 17:14
Ocena: 3.00 / 5
Bardzo mnie przykro że pracownik call center gdy słyszy mój akcent przełącza mnie na specjalistę który mówi w języku ukraińskim. Nie rozumiem ukraińskiego. Nie zapytali mnie czy chce dostać konsultacje w tym języku. Moim zdaniem to jest brak profesjonalizmu.
~Aneta / 2024-03-12 20:51
Ocena: 5.00 / 5
Szybko i sprawnie,bardzo mile podejście do klienta, uzyskaliśmy wszystkie informacje,dziekujemy????
~Izabela / 2024-03-12 16:20
Ocena: 5.00 / 5
Obsługa banku jak najbardziej profesjonalna, ze zrozumieniem podchodząca do klienta. Kultura osobista pracowników na wysokim poziomie. Pracownicy Banku Pekao S.A. rzetelnie wykonują swoje obowiązki i dbają o swoich klientów. Serdecznie polecam korzystanie z tego banku.
ZaletyNigdy się na nim nie zawiodłam.
WadyBrak
~Joanna / 2024-03-12 16:19
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo miła obsługa. Podejście do klienta idealne uśmiech od samego wejścia. Panie bardzo pomocne. Informacje przekazywane na bieżącą Polecam w 100%
ZaletyPomocne sympatyczne Panie
~Xyz / 2024-03-12 10:32
Ocena: 1.00 / 5
Cala instytucja to brak podejścia do klienta, przestarzałe procedury, brak wsparcia w jakimkolwiek temacie, inna infolini nie da się nic załatwić, reklamacje rozpatrują w 30 dni z łaską nie udzielając żadnych pomocnych informacji.
ZaletyBrak
WadyCala instytucja to brak podejścia do klienta, przestarzałe procedury, brak wsparcia w jakimkolwiek temacie, inna infolini nie da się nic załatwić, reklamacje rozpatrują w 30 dni z łaską nie udzielając żadnych pomocnych informacji.
~Joasia / 2024-03-11 22:29
Ocena: 5.00 / 5
Posiadamy konto w Banku PKO SA.
Mimo, że mieszkamy w Katowicach ,załatwimy
wszystkie sprawy w PKO SA w Sosnowcu na ul. Małachowskiego z Panią Marzeną Dachowska.
Ta Pani jest uprzejma i profesjonalna.
Bardzo polecamy.