Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3918 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anonymous123213211212421421214124124124 / 2022-06-23 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    W Myśliborzu nadal nic. Nikt nie przyjechał zamontować internetu szkoda gadać. Support ma mnie gdzieś
    Zaletybrak
  • ~szymon / 2022-06-23 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    W Myśliborzu nadal nic. Nikt nie przyjechał zamontować internetu szkoda gadać. Support ma mnie gdzieś...
    Zaletynie ma
    Wadyduzo
  • ~Kamil / 2022-06-23 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    W Myśliborzu nadal nic. Nikt nie przyjechał zamontować internetu szkoda gadać. Support ma mnie gdzieś...
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko źle
  • ~anonim / 2022-06-23 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    W Myśliborzu nadal nic. Nikt nie przyjechał zamontować internetu szkoda gadać. Support ma mnie gdzieś...
  • ~Karol / 2022-06-23 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    W Mysliborzu tragedia, nie ma internetu i nie chca przyjechac
  • ~Karaluszek / 2022-06-23 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    na umowie 600mb/s w praktyce 80mb/s, pan technik w drodze o 2 miesiecy
  • ~Darek / 2022-06-23 11:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem niezadowolony z obsługi klienta w trakcie rozmowy konsultant próbował mi wcisnąć dodatkowe rzeczy ale podziękowałem chciał przedłużyć umowę i dobrać aparat za około 40-50 zł przy aktualnym rachunku to by mi wzrosło do kwoty 180-190 złotych ale ze coś tam cos tam i tu rabat tu promocja i rachunek całkowity ponad 200 zł to stwierdziłem że podziękuję za przedłużenie umowy a konsultant w trakcie rozmowy się rozłączył to albo siedzą tam żeby rozmawiać z klientami albo za karę
  • ~123 / 2022-06-23 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Co 3 dni awarie, konsultantka naciągnęła mnie na nowy router a potem okazuje się że awaria była po ich stronie i nie była to wina routera
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Katarzyna / 2022-06-22 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie od dłuższego czasu połączenia słabej jakości, nawet ogólnie rozmowa ciągle przerywa internet porażka czy to z danych komórkowych czy zroutera lipa filmy wczytuje długo internet non stop wywala kilka razy dziennie nie polecam orange nikomu
    ZaletyŻadnych
    WadyNa każdym kroku
  • ~Jolka / 2022-06-21 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zainstalowano mi dzisiaj ruter światłowodu, i jestem WCIEKŁA, że dałam się namówić, zasięg słaby, na poprzednim który był kupiony specjalnie do domu z trzema kondygnacjami był w większości pomieszczeń. Obecnie na jednym piętrze tam gdzie stoi, na moje pytanie dlaczego nie odbiera w każdym pomieszczeniu monter stwierdził że to wina podłogi bo coś nie przepuszcza sygnału - poprzedni ruter nie miał takiego problemu , polecił kupić wzmacniacz sygnału i przewiercić się przez sufit do dolnych pomieszczeń:(
    nie polecam!

    WadyNie działa zgodnie z zapewnieniami konsultanta
  • ~Wieslawa / 2022-06-21 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Było dobrze,ale jakąś mądra osoba chyba chce aby firmę za grosze sprzedali.mam jakiegoś opiekuna u którego zamówiłam kartę, która nie działała,zamówiłam po raz drugi też nie działa, w końcu dowiedziałam się że jeszcze muszę ją u opiekuna u którego zamówiłam kartę muszę aktywować.nadmieniam że za numer płaciłam już 1 rok.skandal.dlaczego nie mogę iść do biura obsługi,tylko z jakąś....... rozmawiać,która nie ma czasu dla nas.
    ZaletyNie ma
    WadyKonsultant
  • ~Mariusz / 2022-06-21 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Obejrzenie 10 minutowego filmiku na youtubie trwa 30/40 minut
    Zalety0/10
    Wady10/10
  • ~Krzysztof / 2022-06-21 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Technikowi niechce się kopać żeby podloczyc nowego klienta. Infolinia twierdzi że niema problemu zabrali mi 3 dni urlopu bo czekałem na ciecia który nie przyjechał. Patologia i dno nie polecam. Najgorsza możliwa obsługa klienta
    ZaletyBrak
    WadyTylko
  • ~GJ / 2022-06-21 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Powiedziano nam, że pierwsze 3 raty za telefon będą za zero złotych jeśli zmienimy dostawcę energii na Orange Energia. Okazało się to zwykłym kłamstwem, bo pierwsza faktura nie dość, że przyszła zaledwie po kilku dniach to jeszcze wymaga zapłaty 200zł. Obsługa klienta tłumaczy się opłatą wstępną, co jest słabą wymówką, bo to zaledwie 50zł. Skąd się wzięło dodatkowe 150 zł w takim razie? Tego już nie wiedzą...
  • ~Arielka / 2022-06-21 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, co innego zapewniają przez telefon a co innego się okazuje, na odmowe Pan pięknie odpowiedział : ręce opadają" i się po prostu rozłączył, nie polecam
    Zalety-----
    Wady------
  • ~Firmowy / 2022-06-21 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy przedłużeniu umowy kilku firmowych numerów wprowadzenie przez pracownika w błąd. Koszt usług wzrósł pomimo zapewnień stałych kosztów. Pani która się "uczyła" byłą tam z przypadku. Przez zamęt który wprowadziła audytorka z Orange, zaglądająca ciągle w komputer pracownika - nie zostały mi przedstawione warunki przedłużenia i głupio na ślep podpisałęm niekorzystny aneks. Czuję się mocno pokrzywdzony.
    Zaletybrak
    Wadyniejasne warunki, dodatkowe ukryte koszty, brak profesjonalizmu
  • ~rico / 2022-06-20 21:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Orange może zmienić opłaty za abonament w trakcie trwania umowy 14.Warunki zmiany Umowy:
    Zarówno przy Umowie na czas określony, jak i nieokreślony, możemy
    zmienić warunki umowne, jeżeli:
    1) taka konieczność wynika z przyczyn od nas niezależnych, w tym siły
    wyższej, zmiany przepisów prawa, zmiany interpretacji przepisów
    przez urzędy, decyzji administracyjnych, prawomocnych orzeczeń
    sądowych, utraty prawa do wykorzystywania określonych
    częstotliwości, zakończenia świadczenia danej usługi, jeśli jest ona
    dostarczana przez podmiot trzeci, zmiany przez podmiot trzeci
    zasad świadczenia usługi, która jest przez ten podmiot dostarczana,
    zakończenia albo zmiany warunków umowy wiążącej nas z
    podmiotami trzecimi (w szczególności dotyczy to podmiotów, które
    udostępniają nam swoje sieci telekomunikacyjne lub usługi
    telewizyjne),
    2) średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych,
    ogłaszany przez Główny Urząd Statystyczny, wykaże zmianę cen o
    co najmniej 3,5% w stosunku do poprzedniego roku. Wzrost cen o
    3,5% lub więcej (wartość wskaźnika co najmniej 103,5) może
    spowodować wzrost opłat, a spadek cen o 3,5% lub więcej (wartość
    wskaźnika nie więcej niż 96,5) może spowodować ich obniżenie -
    nie więcej, niż wynika to ze wskaźnika.
    Opłaty możemy zmienić do 6 miesięcy od ogłoszenia wskaźnika.
    Jeżeli wskaźnik będzie uzasadniał podwyższenie opłat możemy
    zdecydować o ich pozostawieniu bez zmian. Jeżeli wskaźnik będzie
    uzasadniał obniżenie opłat możemy je pozostawić bez zmian tylko
    w przypadku, gdy wcześniej nie skorzystaliśmy z uprawnienia do
    podwyższenia opłat w danej ofercie na podstawie wskaźnika cen
    towarów i usług konsumpcyjnych. Jeśli z takiego uprawnienia
    skorzystaliśmy musimy zdecydować o obniżeniu opłat, jeżeli będzie o wynikało z ww. wskaźnika. Obniżka będzie zrealizowana w
    sposób symetryczny do wcześniejszej podwyżki,
    3) wprowadzamy nowe usługi, nowe funkcjonalności usług lub
    udogodnienia, rozszerzamy dostępność usług na kolejne kategorie
    Klientów, rozszerzamy zawartość usług, np. zwiększając liczbę
    połączeń telefonicznych, GB lub prędkość transmisji danych do
    wykorzystania w ramach abonamentu, obniżamy ceny, podnosimy
    jakość, wprowadzamy nowe sposoby zawierania umów, kanały
    sprzedaży lub obsługi, wprowadzamy dodatkowe sposoby
    zarządzania naszą Siecią w celu zapobiegania przeciążeniom i
    zwiększania bezpieczeństwa,
    4) usuwamy usługi dodatkowe, plany taryfowe lub funkcjonalności w
    związku z tym, że korzysta z nich nie więcej niż 3 % Klientów naszej
    Sieci Stacjonarnej lub Sieci mobilnej z wyłączeniem usług pre-paid,
    5) na podstawie decyzji Prezesa UKE mamy prawo zastosować lub
    zmienić wysokość dopłat za usługi roamingowe.
    Ponadto, w przypadku umów na czas nieokreślony, możemy zmienić
    ich warunki, jeżeli dla danej usługi uzasadnia to:
    6) zmiana przez podmiot trzeci zasad świadczenia usługi, która jest
    przez ten podmiot dostarczana, zakończenie albo zmiana warunków
    umowy wiążącej nas z podmiotami trzecimi, które mają wpływ na
    nasze usługi (w szczególności dotyczy to podmiotów, które
    udostępniają nam swoje sieci telekomunikacyjne lub usługi
    telewizyjne),
    7) usuwanie przez nas usługi dodatkowej, planu taryfowego lub
    funkcjonalności w związku z tym, że korzysta z nich nie więcej niż 5
    % Klientów naszej Sieci Stacjonarnej lub Sieci mobilnej z
    wyłączeniem usług pre-paid,
    8) wzrost opłat, które musimy ponosić na rzecz podmiotów trzecich, w
    szczególności opłat licencyjnych, kosztów reemisji programów
    telewizyjnych,
    9) wzrost opłat, o których mowa w ustawie Prawo telekomunikacyjne -
    rocznej opłaty telekomunikacyjnej związanej z realizacją zadań w
    zakresie telekomunikacji przez organy administracji, opłaty za
    dokonanie rezerwacji częstotliwości, rocznych opłat za prawo do
    dysponowania częstotliwościami, rocznych opłat za prawo do
    wykorzystywania numeracji,
    10)wzrost kosztów ponoszonych na rzecz obronności, bezpieczeństwa
    państwa lub bezpieczeństwa i porządku publicznego,
    11)wzrost obciążeń publicznoprawnych, w szczególności wzrost
    stawek podatków i opłat, nałożenie nowych podatków lub zmiana
    sposobu ich naliczania,
    12)wzrost kursu walut,
    13)wzrost cen urządzeń niezbędnych do świadczenia usług
    telekomunikacyjnych lub wzrost kosztów ich oprogramowania, lub
    14)wzrost opłat z tytułu dostępu telekomunikacyjnego oraz z tytułu
    połączenia sieci.
    Zmiany wprowadzamy doręczając Państwu ich treść na piśmie lub
    elektronicznie z wyprzedzeniem co najmniej miesiąca (lub krótszym,
    jeśli publikacja aktu prawnego, z którego wynikają zmiany następuje z
    wyprzedzeniem krótszym lub okres taki wynika z decyzji Prezesa UKE).
    Jeśli zmiana wynika z decyzji Prezesa UKE, zmiany przepisów prawa
    lub orzeczeń sądowych, powoduje obniżenie cen, dodanie nowej usługi
    informujemy o tym tylko poprzez podanie do publicznej wiadomości.
    Mogą Państwo wypowiedzieć Umowę do dnia wejścia zmian w życie.
    Wówczas nie przysługuje nam zwrot ulgi, chyba, że zmiany wynikają
    bezpośrednio z decyzji Prezesa UKE, zmian przepisów prawa,
    powodują obniżenie ceny lub dodanie nowej usługi. Usługę będziemy
    świadczyć do dnia wprowadzenia zmian w życie.
  • ~Maciek / 2022-06-20 16:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Już od prawie roku czekam aż te ch0je naprawią mi internet nie kupujcie tego ścierwa
    ZaletyMasz najgorszy internet jaki istnieje
    WadyWszystko
  • ~Maciek / 2022-06-20 16:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Już od prawie roku czekam aż te ch0je naprawią mi internet nie kupujcie tego ścierwa
    ZaletyMasz najgorszy internet jaki istnieje
    WadyWszystko
  • ~Tony / 2022-06-20 00:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest 1 w nocy i mam 1100 pingu w grze każdy śpi jak powiedzcie mi jak można mieć tak ch0jowy internet kupuje najlepszą oferte orange jaką się da i co gówno
    WadyWszystko ścierwo j3bane
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4562
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3918
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2967
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2565
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.05, ilość opinii: 1000
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4444
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185