Totalne gowno, internet dziala jakby byl milion kilometrow stad. Totalny syf, nie polecam
Zaletybrak
Wadysame
~Dawid / 2022-09-12 21:54
Ocena: 1.00 / 5
Firma Orange to jaka porażka dzwonię do tych zjebów już któryś miesiąc mieli poprawić jakość zasięgu cały czas tylko słyszę że mają przeciążenia ale chyba mózgów niech się kończą umowy i koniec z Orange nikomu nie polecam tej firmy .
~Orange to kurwy / 2022-09-12 18:37
Ocena: 1.00 / 5
ping niestabilny, czeęsto się wywala ok. 1-2 w nocy, 500 kb/s downloadu, wmawianie mi że nie da rady wykupić lepszego abonamentu, gdzie sąsiad ma 15/5. Nie pzodrawiam
Zaletybrak
Wadywymieniłem wyżej
~rilke / 2022-09-11 15:42
Ocena: 3.33 / 5
Wybrałem plan 80 w orange love, bo hbo max był w bardzo atrakcyjnej cenie 5zł.
Od dwóch miesięcy nie mogę korzystać z hbo, bo kod jest niepoprawny. Trzy razy składałem reklamację, które nie zostały rozwiązane. Tzw konsultantci mówili co innego, jeden, że za kilka dni wszystko będzie w porządku, drugi, że to wszystko zależy od samego hbo i trzeba czekać około miesiąca, trzeci z kolei uspokajał, tłumacząc, że w ciągu tygodnia usterka zostanie naprawiona. I tak w nieskończoność... Zrezygnowałem z usługi i kupiłem roczny abonament hbo.
WadyOrange świadomie oszukuje klientów, proponując korzystne usługi.
Trzeba nazwać to po imieniu, że są oszustami.
UOKIK powinien się tym zająć.
~Paulina / 2022-09-09 17:11
Ocena: 1.00 / 5
Pani na infolinii nie potrafiła rozwiązać problemu, więc po prostu się rozłączyła. Pani w salonie stacjonarnym prawie mnie z niego wyrzuciła, również nie potrafiąc odpowiedzieć na proste pytania. Niestety, pomimo tego, że zapłaciłam nie mogę korzystać z usługi. Dziś z ulgą kończę moją kilkuletnią przygodę z firmą Orange.
~stiw / 2022-09-09 14:42
Ocena: 1.00 / 5
Czy ktokolwiek z władz Orange czyta opinie które...
...od dłuższego czasu są mega negatywne a oni sobie nic z tego nie robią. Naciągają klientów na każdym kroku za wysłany niesprawny sprzęt za wysyłkę każą płacić szczególnie przy odstąpieniu od umowy zakupu, nieważne że niby nowy sprzęt jest wadliwy klient płaci za odesłanie. Przykre, brak całkowity szacunku dla klientów wywiązujących się terminowo z płatności a do tego coraz częstsze pomyłki w fakturowaniu i to na niekorzyść klienta. Mają durnego maxa który nie tylko nie pomaga a wręcz utrudnia kontakt z konsultantami. Wyliczać można tak wiele nieprawidłowości i prób oszukańczych klienta. Ale co tam klient dla nich się nie liczy.
Zaletybrak
Wadybrak poszanowania ze strony pracowników firmy dla stałych i wywiązujących się z umów klientów.
~Emi / 2022-09-09 06:34
Ocena: 1.00 / 5
Orange- Max SZTUCZNA INTELIGENCJA totalny brak szacunku dla klienta.
Mega cwany, niemiły głos.
Zatrudnienie bota do obsługi klienta to traktowanie ludzi jak sebili którzy mają tylko dawać pieniądze za horondalne rachunki.
Od lat byłam w Orange ale co miesiąc jakieś problemy.
BOT który zbiera wszystkie dane, zadaje pytania jak kretynom.
Głos wyższości nad klientem.
Chamstwo, brak szacunku i totalną olewka.
Umowę mam do czerwca i za takie chińskie traktowanie bye, bye.
Teraz już jeden telefon mam w T-mobile i jestem w szoku że tak taniooa w Orange zrobili mi pakiet Orange Love za ponad 200 zł i uwaga do zakończenia umowy nie mogę bo prrzenieść na firmę.
W tym jest mn.internet światłowód.
Poza tym miałam niezaplacona w terminie umowę A jak zapłaciłam, w dniu wyłączenia usług to nie mogłam się nigdzie dodzwonić bo księga za 5 dni.
Nie polecam NIKOMU.
Odchodźcie z tej firmy bo to cwaniak i że sztucznym bo tel, wyłudzacze danych
WadyWysokie rachunki, brak szacunku do klienta, sztuczny bot,księgowanie wpłaty za fakturę po 5 dniach a przez to wyłączanie usług.
Chamstwo i cwaniactwo.
~Irka / 2022-09-08 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Na infolinii czy stacjonarnie, każdy z pracowników ma swoje racje i swoje oferty. Jeden próbuje wcisnąć jak największe koszta, drugi nie zna szczegółów. Po wyborze następuje umówienie technika, który przed samą wizytą zapoznaje się ze szczegółami i nagle informuje o braku możliwości ze względu na brak materiałów. Jakim cudem technik nie jest przygotowany na to, że nie w każdym mieszkaniu kiedyś była montowana kablówka czy internet? A nawet jeśli, czemu takie pytanie nie pada w chwili umówienia technika, bądź sam nie wykona telefonu gdzie o wizycie wie już tydzień wcześniej? Po podaniu godzin, w których mógłby pojawić się ponownie, technik umawia wizytę tydzień później na godzinę, o której mówiłam, że jestem w pracy a co gorsza w statusie realizacji stwierdza, ze montaż się nie odbył z powodu usterki/przyczyn technicznych!! Żadna usterka nigdzie nie zaistniała, Pan był jedynie niezadowolony z powodu pracy, którą musiał wykonać, bo najlepiej przyjechać na gotowe. Kolejne telefony na infolinię w celu rezygnacji z tych żałosnych usług skutkują minimalną chęcią pomocy ze strony jednej z Pań. Warunkiem podjęcia współpracy było dogadanie technika jeszcze w tym tygodniu o czym Pani obiecała poinformować do 10 dnia następnego. Telefon do 15 nie zadzwonił do mnie ani razu, próba zrezygnowania z usługi się nie powiodła ponieważ tym razem Pan na infolinii stwierdził, ze nie ma takiej możliwości, po prostu technik przyjedzie i nie dostanie się do mieszkania. Przez totalny brak zaufania przez całą sytuację do Orange, telefon został wykonany jeszcze raz w celu potwierdzenia tego i nagle okazuje się, że da się wszystko anulować od razu. Jeżeli to żart to totalnie nieśmieszny. Nigdy nie spotkałam się z takim brakiem profesjonalizmu i głupotą.
ZaletyNic
WadyWszystko
~Paweł / 2022-09-08 16:23
Ocena: 2.00 / 5
W ciągu 8 dni co najmniej 3 razy brak internetu. Wcześniej brak wizji i fonii w tv (nie wiem ile dni ale strasznie mnie to wnerwialo bo córka chciała oglądać bajki). Wymiana dekodera tv. Po tym bez zmian bo to nie wina dekodera. Za każdym razem gdy zgłaaszam to słyszę, że może to być moja wina i mnie obciążą kosztami!!! Obsługa techniczna...
ZaletyNie wiem, nie widzę bo jestem zły na siebie, że znowu dałem się nabrać.
WadyCiągle brak usługi, za którą place.
~rebus / 2022-09-07 20:50
Ocena: 1.00 / 5
To jest dno , dno i patologia umysłowa. Dałny obsrane.
~Łukasz / 2022-09-06 16:48
Ocena: 1.00 / 5
Dramat po 12latach do abonamentu zaczęli doliczać kwoty których nie byli w stanie wyjaśnić skąd się biorą.zamist 50zl wychodziło 90-100zl
ZaletyBrak
WadyOszukują klientów doliczając bez wyjaśnienia od kilku do kilkunastu złotych nigdy więcej tej firmy
~xxxxxx2xxxxxx / 2022-09-06 15:52
Ocena: 1.00 / 5
Orange tylko kłamie i oszukuje klientów wielki chłam
Zaletybrak
Wadywszystko
~Lolex / 2022-09-06 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Dla tych którzy jeszcze nie mieli daczynienia z orange przestrzegam... zapisujcie wszystkie zgłoszenia! U mnie przestała działać usługa neostrady ,po kilkukrotnych próbach napraw sprawa stanęła na tym, że musi mnie odwiedzić technik ( miał na to 72 gdz.) Czekałem tydzień,nie pojawił się. Po czym zrezygnowałem z usług orange (beż umowy) Po miesiącu ( termin wypowiedzenia) przyszedł mi rachunek za ostatni miesiąc, z którego nie miałem możliwości korzystać. Na nic reklamację, dla nich wszystko było ok. A dla mnie jest to zwykłe oszustwo.
Ps. orange piszę z premedytacją z małej litery ,bo jest to mała firma.
~Albert Grzegorczyk / 2022-09-05 18:48
Ocena: 1.67 / 5
od 3.08 próbuje przenieść Internet na nowy lokal, natomiast mimo ustalanych terminów technik się nie zjawia. W tej sprawie było już wysyłane mnóstwo pośpieszeń oraz eskalacji jak i reklamacji. Mimo tego że Orange w mailu podaje termin od 7 dni na rozpatrzenie reklamacji, to jest to nie prawda ponieważ ja już czekam drugi tydzień na odpowiedź. Mija miesiąc odkąd chce przenieść usługę natomiast firma Orange dalej ma w głębokim poważaniu moje telefony w tej sprawie, jak i całokształt. Warto również dodać, że konsultanci za każdym kontaktem podawali rozbieżne informacje dotyczące usługi, jedni mówili że nie ma możliwości na światłowód natomiast drudzy informowali że taka możliwość jest. Jedyne odpowiedzi jakie dostaje to dalsze przesuwanie terminów, oraz zapewnienia o napisaniu o eskalacji, która w konsekwencji nie przynosi żadnych skutków. Jeżeli ktoś szuka dostawcy Internetu który jest terminowy i szanuje swoich klientów to na pewno nie jest to Orange.
~benio / 2022-09-05 16:06
Ocena: 1.00 / 5
Przez 20 lat mam usługi na firmę, z Orange - telefon kom. i internet mobilny. W sierpniu, w trakcie trwania umowy zmieniono na fakturze nazewnictwo numerów na nr główny i numer kolejny (cokolwiek to znaczy) i rachunek za jedną z usług wzrósł o 10 złotych. Nie jest to może kwota powalająca , ale zmiana nastąpiła w trakcie umowy i bez informacji ze strony firmy. Jestem bardzo rozczarowana traktowaniem klient.
Czekam tylko na zakończenie trwających umów Niestety jeszcze 1/2 roku
Zaletyusługi , jako takie działały prawidłowo
Wadynieuczciwe praktyki rynkowe
~Szelag / 2022-09-04 15:09
Ocena: 1.67 / 5
Brałem ofertę gdzie pierwszy telefon był na raty a drugi słabszy był jako dodatek za 1zł. Pan w salonie sam stwierdził, że to spoko opcja bo ten "darmowy" telefon mogę sobie sprzedać.
Myślę sobie, hmm spoko oferta, sprzedam ten darmowy telefon i zwróci się trochę kasy za telefon główny.
Zapomniałem jednak, że jestem w Orange i to jakiś inny poziom dymania klientów.
Niestety nikt nie chce kupić mojego telefonu za który zapłaciłem 1zł i nawet mam na to fakturę, gdyż przy sprawdzeniu jego IMEI na stronie Orange, czy telefon nie jest obciążony ratami, dostajemy komunikat "urządzenie jest własnością Orange a jego użytkownik nie ma prawa go sprzedać." Pomimo, że raty są tylko na ten droższy główny telefon a drugi jest za 1zł i tak mi też to tłumaczono w salonie.
Zaletybrak
WadyObsługa kłamie
~Jebać Orange / 2022-09-03 14:26
Ocena: 1.00 / 5
Internet działa gówniane pomimo że zapewniano mnie że bedzie super działał nawet podczas złych warunków pogodowych których aktualnie nie ma a działa jak najgorszy ściek, ten syfiasty net ma problem z odpaleniem przeglądarki a już nie wspomnę o posłudze która ma takie umietnosci a właściwie ich brak ponieważ dzwoniąc na infolinię zawsze wszystko działa jak trzeba według nich i tylko potrafią resetować router a i tak to nic nie daje albo zwalają na przeciążenia na przekaźniku ale dziwne zeby o 2 w nocy bylo takie przeciążenie albo też juz czekam na swiatlowod od maja i do dzis mnie przerzucają z miesiąca na miesiąc bo zawsze cos im wyskoczy. NIE POLECAM ORANGE NAJGORSZY SYF NA RYNKU!!!
ZaletyTo gówno nie ma zalet
WadyCała siec to jedna wielka wada
~Sebastian / 2022-09-03 14:00
Ocena: 1.00 / 5
Internet do bani, ledwo co uciągnie jednego użytkownika. Po kontakcie z obsługą klienta pani stwierdziła że wszystko jest ok lecz po zadaniu jej kilku pytań nie potrafiła na nie odpowiedzieć, mało kompetentna obsługa. Nie warto płacić za takie cos
WadyCała ta sieć to wada
~Darek / 2022-09-02 18:10
Ocena: 1.00 / 5
Sieć Orange to kombinator, żerujący na nieświadomych klientach.Pół roku zajęło wyłączenie telefonu stacjonarnego( w dzień atak telefoniczny by zmienić decyzję).Płacić 28zł i tylko 30min darmowych rozmów reszta płatna 45gr za minutę (oferta senior).Z pomocą pojawił się operator wirtualny i za 15zł(no-limit na stacjonarne i komórki bez umowy rok ważności konta.Jak ktoś szuka taniej oferty to polecam taryfę za 34.99zł mamy 60GB i no-limit dodatkowo taniej do UE bez umowy rok ważności konta.Orange określił to firmę jako krzak i najgorszą na rynku.Tylko,że działa od 2013 i oferta jest super.Próbują zatrzymać za wszelką cenę,ale trzeba mieć trochę rozumu.Bo oferty na rynku są lepsze
ZaletyWyciskanie kitu i mydlenie oczu przez ludzi wyuczonych do tego fachu.Sprzadać coś co nie istnieje albo jest tak nieatrakcyjne albo niechodliwe.
Wadyceny najdroższe i używany sprzęt z drugiej ręki
~dariusz / 2022-09-02 15:12
Ocena: 2.00 / 5
WItam pisze opinie o operatorze ,,ORANGE a chodzi o zetelne i prawdziwe informowanie swoich kilentow o BARDZO WAZNYCH SPRAWACH ZWIAZANYCH Z OBSLUGA TELEFONICZNA ,,ostatnio a dokladnie od pol roku oranz wypiela sie dupa na swoich kliento ,,a chodzi o informacje zwiazana z numerami telefonow i kieronkow kieronkowych .wiec wysylaja pelno informacji zwiazanych z mediami ,reklamami ,uslugami i.t.p.. ALE NIE INFORMUJA SWOICH KLIENTOW ZE OD ROKU ,,2021 R. SA ZMIENIONE NUMERY TELEFONOW NIEKTORYCH URZEDOW PUBLICZNYCH I PRZYKLAD POSTERUNKOW POLICJI DAWNIEJ BYL I W CZSCI JEST ALE TYLKO W60% UZYWANY BYL NUMER KIERUNKOWY ,, 32,, ,, TERAZ JEST 47SLASKI NUMER 32 JUZ W CZESCI NIE DZIALA ..NEGATYWNIE OCENIAM OPERATORA ORANGE,, ZAMIERZAM ZMIENIC OPERATORA NA PLUS,,.MIALEM POTEZNE KLOPOTY JUZ PRZEZ 1-NTYDZIEN ..ZTYM KIERONKOWYM NUMERM,,.