nie polecam najgorszy internet przerywa nie działa a jak działa to 10 razy wolniej niż powinien
Zaletybrak
Wadynie działa internet a jak działa to chwilowo i chujowo
~Andrew Tate / 2022-10-02 15:38
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem tylko napisać, że orange to najgorszy dostawca internetu i szczerze nienawidzę ich usług!
ZaletyNie ma
WadyWszystko
~Anna / 2022-10-01 23:02
Ocena: 2.00 / 5
Beznadzieja od roku . Nawet nie można przejrzeć portalu spolecznosciowego bo wywala z wifi stacjonarny internet pffff porażka żądam połowę mniejszej opłaty za internet!!!!! Klient płaci klient żąda czy tak nie jest ?!!!! Albo zlikwidujcie usługę jeśli nie dajecie rady!!!!
ZaletyŻadnych
WadyBrak zasięgu, internetu , prędkości za która się płaci ogólnie samo zło
~Sergij / 2022-10-01 08:33
Ocena: 1.00 / 5
Jak ocenić jakość obsługi klienta, jeśli taka usługa w ogóle nie istnieje. Nie ma komunikacji klient-firma.
~Monika / 2022-09-30 17:35
Ocena: 1.00 / 5
Notoryczny brak zasiegu, internetowego jak i telefonicznego... Obsługa orange ma to za nic..
~Monika / 2022-09-30 17:32
Ocena: 1.00 / 5
Notoryczny brak zasiegu od stycznia 2022 nie polecam. Uslugi bardzo sie pogorszyły w tym roku. Bardzooo
~Jarek / 2022-09-29 18:46
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakaś kpina kupiłem telefon na Siebie w ratach do tego była możliwość ubezpieczenia na wypadek zalania lub stłuczenia. Zbił mi się ekran i chciałem zgłosić reklamacje okazało się że przypisali ubezpieczenie do innego numeru telefonu który nie jest mój złożyłem 3 reklamację w odpowiedzi dostałem taką wiadomość(sprawdziliśmy ponownie zgłoszoną przez Pana sprawę, dotyczącą usługi Orange Smart Care Simo Premium w Pakiecie bezpieczeństwa na nr 510****79.
Potwierdzam, że zgłoszenie 24796637 z 23.08.2022 rozpatrzyliśmy prawidłowo. Dlatego podtrzymujemy naszą decyzję i nie możemy uznać Pana reklamacji.
Sprawdziłam, że usługa Orange Smart Care Simo Premium została aktywowana dla numeru 510976279, umowa została podpisana w salonie Orange. Nie mogliśmy aparatu i serwisu przypisać do numeru 501****77 ponieważ przedłużał Pan ten numer samodzielnie przez Aplikację Mój Orange.
Wyjaśniam, że usługa sczytuje IMEI aparatu do którego w momencie pobrania była włożona karta SIM. W wiadomościach SMS wysłanych 09.07.2022 i 11.07.2022 informowaliśmy o procedurze identyfikacji oraz o skutecznym objęciu ochroną aparatu o IMEI 8693190****6693.
Nasze stanowisko jest ostateczne, tym samym ten etap procesu reklamacyjnego uznajemy za zakończony. Kolejne zgłoszenia pozostawimy bez rozpatrzenia, o ile nie przedstawi Pan nowych istotnych dla sprawy okoliczności.
Pozdrawiamy,
Orange
Jolanta Wesołek, Doradca ds. Klienta)
10 lat korzystam z Orange nigdy nie miałem problemu, ale teraz jestem zażenowany tym co oni odwalają nikomu nie polecam tego operatora...
~jachu / 2022-09-29 14:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie interesuje ich klient, zero kontaktu, obsluga klienta to zart
~BLEEEEEE / 2022-09-29 12:38
Ocena: 1.00 / 5
Internet to jakaś kpina. Ciągłe zwiechy, brak dostępu do Internetu. Jednym słowem porażka...
~Dawid / 2022-09-29 11:24
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna firma same problemy internet po kablu wyrzuca ciągle teraz jakaś awaria jest mieli przyjechać wczoraj i nagle wieczorem wysyłają SMS że jednak dopiero 30 września przyjadą tydzień prawie bez internetu gdy jest najbardziej potrzebny...
~Tomasz / 2022-09-29 11:02
Ocena: 5.00 / 5
Jestem klientem wieloletnim nie mam zastrzeżeń....
Nie miałem żadnych problemów
ZaletySpokojnie
WadyNie widzę
~Daniela / 2022-09-29 06:24
Ocena: 2.00 / 5
Na fakturze jest większa kwota niż powinna być
~Danuta / 2022-09-29 04:19
Ocena: 2.67 / 5
Jestem stałym klientem w Orange .Tylko chodzi o to jak jest abonament za cały miesiąc i trakcie podpisało się dalej dlaczego jest dodatkowy abonament.dlaczego jest taki drogi pakiet live Powinnam mieć mniejszy a nie 285.00 .
WadyOplaty
~Jeba*orange / 2022-09-28 22:27
Ocena: 1.00 / 5
Kwota na fakturze jest większa niż ta na jaka się godziłem podpisując umowę. 2 razy składana reklamacja. Dodatkowe ukryte opłaty. Obsluga klienta fatalna. A pan michał z galerii Mokotów to jakiś niedojeb. Nie zna się na swojej pracy i przedstawił nieprawdziwa ofertę. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~kazik / 2022-09-28 18:01
Ocena: 2.00 / 5
to co piszą internauci zgadzam się w 100 % bardzo żle z siecią NR.1 !!!!!!
Zaletyżadne
Wadywszystkie
~Kacper / 2022-09-28 16:20
Ocena: 2.33 / 5
3 tygodnie temu kontaktowałem się z Orange w sprawie założenia światłowodu umówili nas na 27 września data podłączenia minęła a nikogo jak nie było tak nie ma po skontaktowaniu się z operatorem Orange odezwał się pan który mówił takim tonem jakby robił mi łaskę ze ze mną rozmawia zapytałem się dlaczego wynikła taka sytuacja on po sprawdzeniu czegoś powiedział ze nic z tym nie zrobi i najszybszy termin będzie 16 listopada jako powód podał Daleka odległość przyłącza przyłącze mam 200 metrów od domu tylko jakiś rolnik zerwał kabel niczego nie zgłosił nikt się nie bierze do naprawy tego a najlepsze jest to ze zostałem bez internetu bo zrezygnowałem z usług innego operatora nice polecam Orange
~ orange to gówno / 2022-09-27 21:21
Ocena: 1.00 / 5
do wyjebania
Zalety
Wady
~ orange to gówno / 2022-09-27 21:21
Ocena: 1.00 / 5
do wyjebania
Zalety
Wady
~Sajmooooon / 2022-09-25 16:42
Ocena: 1.00 / 5
okropne nie da się grać oglądać filmów ani nic TRAGEDIA
~Marcin / 2022-09-25 04:42
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia co 2 minuty internetu nie ma naprawiają to już od miesiąca złodzieje j3bane