Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3915 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anks / 2023-04-13 19:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem (do 22/.04/2023) od ponad 10 lat, jednak nie polecam tej firmy .Pracownicy tzw."konsultanci" traktują klientów jak zło konieczne a gdy przechodzisz z umowy klienta biznesowego na indywidualnego to już masakra-przerzucają Tobą jak workiem ziemniaków miedzy dizałami
    Zaletyżadne
    Wadybrak profesjonalnej obsługi, oferta dodatkowa odstajhe od obecnych trendów
  • ~Yami / 2023-04-13 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Według mnie Oragne to najgorsza firma w Polsce. Nie dbają o swoich klientów. Na pomoc w razie awari trzeba czekać co najmniej tydzień. Nie ulepszają lini internetowych. W mojej miejscowości kable mają około 25 lat nie były ani raz wymieniane. Średni ping to 100, download około 1,12, upload około 0.20. Nie polecam tej firmy. Podczas korzystania z internetu domowego możliwe jedna osoba jest w stanie komfortowo korzystać z internetu na innych urządzeniach jest problem z załadowaniem przeglądarki.
    Wadydługi czas oczekiwania na pomoc w razie awari, nie ingerowanie w nowoczesne rozwiązania (światłowód), brak konserwacji lini (wycinka drzew lub gałęzi), bardzo słaby przesył i pobieranie danych z internetu ( zazwyczaj ping 100, download 1,20, upload około 0,20)
  • ~Dziadzia / 2023-04-13 13:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet(światłowód) się zawieszał na co pani konsultant poleciła wymienić ruter,no i od pory zaczęła się gehenna.Przestały działać aplikacje(pompy ciepła,fotowoltaiki,brak połączenia z nc.gov i.t.p.).Trwa to od 30 marca.kilka nerwowych rozmów z Maxem,rozmowy z bardzo grzecznymi konsultatami i obietnica naprawy 36 godzin ,wreszcie wizyta specjalisty,który popatrzył na te usterki i odjechał mówiąc,że to musi zrobić ktoś inny i on to przekazuje.Kolejna rozmowa z Maxem,który łaskawie dopuścił mnie do rozmowy z panem Bańka Łukasz iten grzecznie powiedział ,że on to naprawi bo się na tym zna(środa 12.04 godz.10.40),po czym dzisiaj 13.04.godz.11.54 SMS.że technik jest w drodze a o uwaga 11.59 uszkodzenie zostało naprawione.Oczywiście żadnego technika na oczy nie widziałem,nic nie zostało zrobione I mam ocenić usługę na podanej stronie.Tam oczywiście nic nie działa więc oceniam tutaj i wszystkich ostrzegam(od wymiany rutera mija 13 dni).Czekam też jak będzie wyglądała dalsza naprawa
    i jak będzie wyglądała faktura.Tylko do końca umowy a może wcześniej i baj,baj orange.
    Zaletydo 30 marca 2023 poprawnie,od 30 marca 2023 k a t a s t r o f a
    WadyBrak jakiegokolwiek zainteresowania twoimi problemami ,rozmowy telefoniczne nagle przerywane i nie prowadzące do rozwiązania usterki,m a s a k r a.
  • ~Dobry Człowiek / 2023-04-12 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Rachunek przychodzi podwójne za te same osoby (te same numery telefonów) na początku jak przedłużyłem umowę, było pisane,ale oni dalej przysyłają do zapłaty podwójne.Potem już dłużnika wynajęli żeby ściągnąć pieniądze, aż im zapłaciłem, potem przyszedł rachunek za odsetki.Nikomu nie życzę takiej sytuacji najlepiej daleko omijać tą sieć i tych którzy tam pracują.A do tego miałem wyłączoną sieć na pięć dni z ich powodu ,mieli odliczyć od rachunku ale tego nie zrobili.


  • ~Patryk / 2023-04-12 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet mobilny ORANGE LTE to jakiś żart w nocy normalnie śmiga po 30mb/s w.speed teście a w dzień ledwo dobija do 1mb/s i do tego śmieszny upload po 0.5mb/s nadajniki to chyba mają ze śmietnika.
    ZaletyTrzeba na nie zasłużyć
    WadyCiągle ta sama gadka kopiuj wklej (boty) aby tylko się zbyć klienta.
  • ~Justyna / 2023-04-12 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jedno wielkie dno . Miałam u nich usługę telewizja z internetem , pomijam fakt iż internet jest z epiki ery kamienia łupanego . Przed przeprowadzka na inny adres w tej samej miejscowości dzwoniłam do Orange aby sprawdzili czy ich usługi tam są aktywne i nie było by problemu z przeniesieniem . Konsultant zapewniał mnie że nie ma najmniejszego problemu . A problem jest i to wielki bo nie podłączyli mi usługi mówiąc że się nie da , jednocześnie nie mogą rozwiązać ze mną umowy a dlaczego ? Uwaga odpowiedz brzmi bo nie , kpina . Z wielkimi awanturami z ich strony zaproponowali mi umowę alternatywną na internet mobilny gdzie nijak ma się do usługi telewizji a wtedy będą mogli rozwiązać umowę na telewizje której z ich winy nie podłącza . Zapytałam wiec dlaczego nie rozwiążą umowy normalnie skoro i tak to może nastąpić to usłyszałam że tracą klienta . Po długich rozmowach z nimi wkurzona wzięłam ten zasrany internet mobilny bo wole płacąc 40 zł a nie za pełen pakiet tv z internetem 200 zł . Po prostu na siłe zatrzymują tylko klienta aby jakkolwiek zarobić na kimś . To jest nie firma a jedno wielkie gówno . Jeszcze za przesłanie tej karty z internetem mobilnym do paczkomatu sama musiałam zapłacić . Omijać szerokim łukiem, każdej osobie bede odradzać tą firmę !!!
    ZaletyBrak
    WadyJedna cała firma Orange to wada
  • ~Patryk / 2023-04-12 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jeden wielki żart, od 28.03 czekam aż zrobią cesję umowy z innej osoby na mnie i przeniesienie usług na inny adres, przed świętami w czwartek pojechałem do punktu w Galerii Łódzkiej zapytać co się dzieje czemu tak długo to trwa i na infolinii nikt nie jest w stanie mi nic powiedzieć. Na miejscu każą mi dzwonić na infolinię... Zadzwoniłem przy nich i jedyną osobą odkryła że coś jest nie tak bo cesja umowy jest robiona z mojego konta którego jeszcze u nich nie mam... Niby odkręcają i rzekomy szef sali (taki miał napis na plakietce) przeprasza i umawia mi montera na dzisiaj czyli 12.04. Monter kontaktuje się z osobą z której umowa miała być przeniesiona na mnie i jedzie pod adres stary adres z którego miałem zabrać sprzęt i okablowanie pod nowy adres. Dowiaduje się że monter powinien być umówiony gdy cesja umowy zostanie zrobiona. Jedna wielka kpina. Nie polecam.
    ZaletyZadnych
    WadyNiekompetencja i kpina z klienta
  • ~Tfu / 2023-04-11 15:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Omijać szerokim łukiem ten internet to nie wiem skąd idzie.. z Afryki chyba xD
  • ~fuckorange51 / 2023-04-11 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tego internetu nie da sie normlanie skorzystac juz lepiej wezcie internet w jakijes netii albo czyms innym nie pozdrawiam
    Zaletynie ma
    Wadyslaby internet ledwo da sie korzystac
  • ~Szoko / 2023-04-09 21:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Co do bota Maca. Mówię 3 razy rozmowa z konsultantem i przełącza. Nie miałem problemów z rozmową z konsultantem. Bot zawsze przełącza.

    Jedynym mankamentem dla mnie jako użytkownika jest internet mobilny.

    Ba mieszkam 70metrow od światłowodu Orange i nie chcą mi go podłączyć mimo że światłowód mają sąsiedzi.
    Masakra.

    Ale wrócę do internetu mobilnego.
    Mam 2 nr telefonu w Orange i płace z internetem małe pieniądze.
    Jedyne conie irytuje to fakt, że mam limit na necie.
    Przychodzą dni, że nie mam neta w domu bo mam ograniczona prędkość.
    To nie wkurza.

    Za podobną cenę w konkurencji mam podobny pakiet bez ograniczeń dlatego się przenoszę. Mam dokładne wytyczen od konkurencji jakie mam mieć minimum prędkości a jakie max.
    A nie jak w Orange. Jak im się uwodzi tak przytną routing.

    Eh z tą siecią.
    ZaletyNie ma
    WadyJak coś się psuje to każda minuta z siecią jest wadą.
  • ~Patrycja / 2023-04-08 11:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra i świetne podejście do ludzi wszystko bardzo sprawnie wytłumaczą i doradza
  • ~Weronika / 2023-04-08 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo, że 3 dni temu dopłaciłem kwotę do zaległej faktury, a nawet poszłam to zgłosić do Orange i przesłałam dowód wpłaty, telefonu i internetu n nadal nie działa.
    Idą Święta więc jest opcja, że telefon będzie czynny po świętach
    Brak szacunku dla klienta i wyobraźni
    Zatrudniony bot to olewanie każdego kto dzwoni
    Nie wiem, czy normalna osoba chce rozmawiać z botem jeszcze z takim głosem ..
    Nie polecam
  • ~Robacz / 2023-04-07 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet 300mb/s zapłacony w terminie, nagle przed świętami internet zostaje ograniczony bez żadnego powodu do max 1mb/s. Rachunek wcale nie jest niski, jest płacony w terminie a internet jest ograniczany.
    WadyBez żadnych przyczyn jest ograniczenie internetu.
  • ~Mariusz / 2023-04-07 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia żeby obejrzeć 1 minute filmu normalnie na YouTube zajmie ci 5 minut przeglądarka nie chce się odpalić te ścierwo jeszcze co chwilę się rozłącza nie ma internetu same problemy a pracownicy to tragedia
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2023-04-07 15:18
    Ocena: 1.67 / 5
    KOSZMAR! od 2 tygodni nie mam neostrady internetu. Nawet nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na moje zgłoszenia, zero kontaktu, zero informacji. Każdemu radze uciekać z tej sieci
    Zaletynie ma
    Wadyoszustwo
  • ~Mateusz / 2023-04-07 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno jeszcze raz dno. Rozmowa z maxem jak z ściana. Najdroższe i najgorsze usługi. Schodzi na psy.
  • ~Magda_124 / 2023-04-06 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie dno z internetem zgłaszam brak internetu od wtorku mają na to 36h po czym dzwonie na infolinie po dwóch dniach i kolejne zgłoszenie i realizacja naprawy to już 75h
  • ~Nick / 2023-04-05 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra a szczególnie kontakt. Robot Max tragedia na kontakt straciłam kupę czasu a i tak skończyło się na czacie i znowu Max utrudniał życie. Internet kiepski pomimo full pakietu. Cena nie lepsza do jakości. Tragedia pomieszana z masakrą.
    ZaletyBrak
    WadyPełno
  • ~"Robot MaX" / 2023-04-05 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad 3 lat mam usługi Orange. Nigdy ich nie chciałem ale w nowych blokach tylko taka była możliwość.
    Sprzedano mi pierwszy raz usługi mówiąc, że dekoder jest za darmo - nie był - 10 zł płatny co miesiąc. Reklamacje nic nie dały.
    Po pierwszej zakończonej umowie obiecano mi, że mam nową cenę ale nie wspominano o warunkach, które trzeba spełnić bo i po co. Nagle rachunki są wyższe niż obiecane w rozmowie z konsultantem. Reklamacje nic nie dają.
    Wydzwania do mnie robot MAX...
    Gdy ja próbuję zadzwonić na infolinie do robot max robi wszystko abym nie mógł rozmawiać z konsultantem. Firma Żenada. Umowa kończy się w listoapdzie a już mam możliwość zmiany operatora internetu :)
  • ~Patrycja / 2023-04-03 05:29
    Ocena: 1.00 / 5
    ZŁODZIEJE! AWARIA TRWALA 3 DNI, NIE UZNALI REKLAMACJI BO WEDLUG NICH TO MNIEJ NIZ 24H
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.06, ilość opinii: 997
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185