strona 40 z 205
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »
-
~Justyna / 2023-07-20 15:01Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć, internet w latach 90 byl szybszy niż ten wasz. Wstyd. W dodatku ciagle wydzwania wnerwiający bot. Nawet ta opinia nie chce sie dodac tak slaby jest ten internet -
-
~Justyna / 2023-07-20 14:57Ocena: 1.00 / 5
Przestancie nękać ludzi telefonami bo nie ręcze za siebie. ZaletyNie ma -
~nick / 2023-07-20 10:58Ocena: 2.00 / 5
Totalna tragedia nie dość ze wolny internet max 3-4 mb/s to jeszcze co chwila nie ma
Ludzie jak mozecie korzystać z tego internetu tragediaWadytragiczny internet max 3-4 mb/s i jeszcze czasami go nie ma -
~JO / 2023-07-20 09:28Ocena: 1.33 / 5
Każdy konsultant głosi inne prawdy dt. odstąpienia od umowy. Zostałem wprowadzony w błąd przez miłą Panią, następnie ten błąd obiecała naprawić jej koleżanka, która najwidoczniej o sprawie zapomniała :D Wspomnę jeszcze o tym, że nie byłem w stanie założyć konta w orange ponieważ, odwrotnie zapisano moje imię oraz nazwisko. 0/10 Nikomu nie polecam. -
~Arek / 2023-07-19 22:07Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nie idzie się z nimi dogadać wprowadzili nie w blod WadyTragedia -
~Dariusz / 2023-07-19 09:34Ocena: 1.67 / 5
Jestem zmuszony zrezygnować z waszej sieci przez to że zresetowalem elefon i straciłem kontakty bo nie naprseiliscie sieci WadyBrak sirci -
~Agnieszka / 2023-07-19 09:11Ocena: 1.00 / 5
Nie będę opisywała swojego problemu z tą firmą - znudziła bym odbiorców posta. Powiem jedno - nie dbają o klientów wieloletnich....Liczy się kasa a reklamy z cyklu- "negocjuj" to ściema marketingowa.Czekam sobie na rozpatrzenie reklamacji bez dostępu do telewizji bo " świetny " doradca znalazł dla mnie " świetną" ofertę ( przedłużenie umowy ) ale bez tv . I jest git - czekać na rozpatrzenie reklamacji..... ZaletyMili doradcyWadyNie kompetentni doradcy -
~marc / 2023-07-18 21:29Ocena: 1.00 / 5
.... agresywne są psy, a nie marketing,♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Zalety¤¤¤¤Wady¤¤¤¤¤¤ -
-
~Bruno / 2023-07-18 19:45Ocena: 2.00 / 5
Tragedia z obsługą klienta. Na infolinii i na czacie irytujący bot Max. Za rozmowę z konsultantem pobierają opłaty od własnych klientów. Do tego agresywny marketing, wciskanie nowych produktów i przy okazji wprowadzanie w błąd rozmówcy. Mówią o konieczności aktualizacji umowy, a w rzeczywistości chodzi o to, żeby wcisnąć nową usługę.
Internet w miarę dobry, ceny trochę wysokie, ale obsługa klienta fatalna. -
~Zbigniew / 2023-07-18 14:34Ocena: 1.00 / 5
Tragedia Spróbuj złożyć reklamację
Podpowiadam tylko listownie Rzekomo Nie posiadają skrzynki mailowej do tego typu spraw -
~Kat / 2023-07-18 09:56Ocena: 3.00 / 5
Internet dziala super wiec oferta jest bardzo dobra. Problemem jest agresywna polityka sprzedazpwa firmy i reklamowanie klamstw( firma orange podaje cene w reklamach ktora jest zalezna od pozwolenia na nękanie ich telefonami namawiajacymu do sprzedazy oraz instalowanie ich aplikacji). Zgoda na wysylanie zapytan marketingowych oznacza, że beda wydzwaniac i agresywnie probowac wcisnac nowa umowe lub nawet zastraszac ze jak nie wezmie sie nowej drozszej umowy to dotychczasowa wygasnie przedwczesnie. Jako ze maja wszystkie dane to wystarczy im z grzecznosci przytaknac czy powiedziec „mhm” zeby juz zaczeli wpisywac w system ze chcemy nowe drogie uslugi, wiec trzeba uwazac!!! ZaletyDobra jakosc InternetuWadyAgresywna polityka sprzedazowa, nekanie telefonami -
~orange to ścierwo / 2023-07-18 02:43Ocena: 2.00 / 5
jeśli lubi ktoś jak mu wyrzuca internet tylko dlatego że technicy robią coś ulicę obok bądź randomowe rozłączenie całej linii DNS bez informacji o pracach czy problemach to zapraszam do Orange. Technicy odhaczają zgłoszenia mimo iż nie przychodzą Zaletykompletne nic, 20 gigabyte'ów w przypadku niedziałającego internetu przez tydzień lub dwa to jak napluć komuś w twarzWadywszystko, przeszył kijowy pobieranie kijowe losowe 200/500 pingu w grach, w ciągu roku szacuje się że internet pada raz na miesiąc -
~Marcelek@@@@@@@@@@ / 2023-07-17 21:45Ocena: 2.67 / 5
Jestem już 7 lat w Orange do tego czasu byłem zadowolony teraz to jest masakra zero internetu nie można nic zdziałać. Podczas wizyty w salonie dowiedziałem się że to wina przeciążenia nadajnika .
Barzo się zawiodłem ????ZaletyBrakWadyDużo do wypisania -
~Jakub / 2023-07-17 19:28Ocena: 1.00 / 5
Nigdy w życiu nie miałem gorszego internetu. Mówiąc im że nie działa mi internet proponują wzmacniacz za który muszę jeszcze dopłacić!!
Skandal -
~Bee / 2023-07-17 13:31Ocena: 1.00 / 5
Oprócz totalnie bezsensownych usług, braku pomocy technicznej czy ogólnej jest po prostu TRAGEDIA.
Internet nie działa, LTE nie działa praktycznie całymi dniami. Nie polecam, gdyby się dało to wystawiłabym 0 gwiazdek.ZaletyNicWadyWszystko -
~Paweł / 2023-07-15 20:37Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam od godziny proboje dodac opinię ale Internet od orange nie pozwala tak wolno chodzi -
-
~Przemek / 2023-07-15 15:25Ocena: 1.67 / 5
Jestem klientem Orange od 3 tygodni, od tego czasu kilkanaście razy rozmawiałem z konsultantami, to że są w miarę grzeczni to chyba jedyna rzecz która w miarę funkcjonuje, problemy które sami stwarzają i nie potrafią ich rozwiązać, nieumiejętność wytłumaczenia zaistniałych sytuacji, faktura wystawiona już po dwóch dniach w sieci, to chyba wystarczy żeby się zagotować. Szukam możliwości wcześniejszego odejścia od nich jeśli to nie wygeneruje mi ogromnych kosztów ZaletyGrzeczni konsultanciWadyprzemekkozyra@op.pl -
~Gerard / 2023-07-15 13:09Ocena: 4.00 / 5
Zasieg orange w okolicach Koszalina, Mielna, Sarbinowa to jakiś dramat, niby LTE, ale wiecznie max 2 kreski i zamulone wyszukiwanie. -
~Marek / 2023-07-15 00:03Ocena: 2.33 / 5
Orange parszywie traktuje swoich klientów.Dawało po 200 GB na wakacje,ale nie powiadomiło o tym swoich klientów.Jak się dowiedziałem jest już lipiec,a bezpłatny pakiet można było aktywować tylko w czerwcu.Nonsens i kpina z klientów.A wystarczyło rozesłać sms-y do swoich abonentów. ZaletybrakWadyBezczelne traktowanie swoich klientów -
~mikrobi / 2023-07-14 21:50Ocena: 1.00 / 5
Szybki internet jak na razie. ZaletybrakWadylogowanie się na aplikację orange PORAZKA dodają za fakturę 4,99 nie wysyłając papierowej faktury.Twierdzą że muszę sie logować na ORANGE aby dostać te fakturę na e:maila, żaden operator nie zarabia w ten sposób pieniędzy. Licząc że 1 mil osób naciągną na apilikację i zarobią 5 mil zł. na czysto twierdząc że modernizują sieć światłowodową tak mi odpowiedzieli w punkcie obsługi klienta w łochowie
strona 40 z 205
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »
