Osoby pracujące w salonie Orange mają brak kompetencji, powinni pracować gdzieś gdzie jest ich poziom. A co do internetu to mam na kartę ale od jakiegoś czasu mając np 30gb to nie co chwilę zacina, a zasieg mam dobry, wydaje mi się że oni specjalnie przy tym majstrują żebym wykupiła od nich abonament. Oszusty i naciągacze. Oraz z nijakiego powodu zniknęło mi 40 zł z konta Orange. Nie polecam
ZaletyChciałabym ale tu akurat nic nie zasługuje na pochwałę
WadyInternet, pracownicy, oszustwo
~xzy / 2023-09-17 14:40
Ocena: 1.00 / 5
Od 7 miesiecy nie są wstanie usunąć awarii ORANGE ŚWIATŁOWÓD. Płaciłem już 2 razy za ich "serwis" i nowy ruter. Ruter nie daje dostępu do internetu dla żadnego urządzenia poza komputerem i dekoderem TV. Sytuacja jest taka sama dla wi-fi jak i dla LAN. Twierdzą że wina jest w mojej sieci, ale przy podłączeniu ich innego rutera, np. ORANGE mobile, czy też z T-mobile wszystko śmiga jak należy... nie potrafią wytłumaczyć jak to możliwe, że tylko ich ruter światłowodowy nie działa, a mobilny już tak ... Inną sprawą jest fakt, że umowa mówi o 1Gb/s, a dostarczają 20 mb/s i mimo reklamacji nic z tym nie robią.
~JJ / 2023-09-14 10:58
Ocena: 1.33 / 5
Niekompetencja i arogancja pracowników wyższa niż Himalaje. Chcąc rozwiązać umowę z Orange (pakiet Orange Love + tel. komórkowy; chciałam zachować nr telefonu, lecz przenieść go do innej sieci), usłyszałam od przedstawicieli firmy PIĘĆ wykluczających się wersji dotyczących tego, jak należy to zrobić (dwie w salonach i trzy na infolinii). Każdy z moich rozmówców zastrzegał się, że nie może odpowiadać za to, co proponował poprzednik. Ostatnia wersja (salon Orange) była taka, że mam wypowiedzieć umowę (miesięczny termin), a po jego upływie (gdy numer przestanie działać) przyjść do salonu w celu przeniesienia (na jakiś czas) numeru telefonu z abonamentu na kartę, a potem przenieść do innej sieci. Tak zrobiłam, trafiając w tym samym salonie na innego pracownika, który stwierdził, że absolutnie nie jest to możliwe, bo numer jest JUŻ nieaktywny. Straciwszy mnóstwo czasu i nerwów zrezygnowałam z dalszych bojów. Zmieniłam nie tylko sieć, ale też numer, choć początkowo z oczywistych względów chciałam tego uniknąć. Teraz już nie żałuję.
~11111 / 2023-09-13 18:33
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam internet no stop przerywa , monterzy do dupy nic nie umiom
Zaletyoklamuja tak samo jak plus
~ Adhezji / 2023-09-13 14:43
Ocena: 2.00 / 5
internet się nie ładuje, choć aplikacja pokazuje, że jest 120 GB. W centrum miasta nie ma połączenia. Zmienię operatora, bo jedno rozczarowanie. Nie polecam !
~Dar666 / 2023-09-12 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Internet stacjonarny + tv + telefon.
Tragedia. Ciągle awarie i problemy. W ciągu tygodnia dwa razy internet nie działa i trzeba czekać 36h na naprawę usterki z ich winy. Nie pomaga wymiana routera ani dekodera.
~Shade / 2023-09-09 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Internet z Orange co chwile sam sie rozłacza nie polecam
Zaletyzadnych
WadyWszystkie jakie sa mozliwe
~MDM / 2023-09-09 00:04
Ocena: 3.00 / 5
Całkowita porażka.
Orange czwarty miesiąc z rzędu nalicza mi abonament za numer, którego nie posiadam. Obsługa online kompletnie nie potrafi rozwiązać problemu. Ciągłe zapewnienia, że
już jest wszystko wporzadku, ale wraz z nastaniem nowego miesiąca przychodzi faktura, na której wciąż widnieje ten sam
numer oraz kwota do zapłaty. Ręce opadają.
Co za barany tam pracują, że nie potrafią wykonać prostej czynności.
ZaletyBrak
WadyOlewanie klienta i wyłudzanie środków pieniężnych.
~AggresiveDodo / 2023-09-08 19:43
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, internet nie działa przez kilka godzin DZIENNIE, ruter jest głosny ale często niedziałający, jakość internetu dramatycznie słaba i niestabilna
Zaletybrak
Wadyniezliczone
~Ktos / 2023-09-07 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Firma stawia na nowych niedoświadczonych pracowników. W dupie mając tych co mają wiedzę bo wiadomo kasa się musi zgadzać. Stąd poziom obsługi jest żenujący. Żenujące jest też podesjcie kierowników którym wyprano mozgi w większości przypadków i nastawiono na sprzedaż i zysk.
ZaletyBrak
WadyJak wyżej
~Karo / 2023-09-07 13:24
Ocena: 1.67 / 5
Firma najwyrazniej posiada 15 roznych systmow w ktory kazdy pracownik zapisuje i robi co chce i jak chce. Odbijanie pileczki od jednego salonu do infolinii i spowrotem. Nikt nie jest w satnie wyjasnic co sie stalo i dlaczego numer zostal dezaktywowany bezpodstawnie.W jednym systemie prosba zostala zrealizowana a w drugim anulowana - zenada. Mysle ze firma powinna zaczac zatrudniac ludzi ktorzy chca pracowac i sie czegos nauczyc a nie ludzi ktorzy tylko przychodza zrobic godziny i zgarnac kase. Kompletna porazka!
ZaletyProdukty jak najbardziej poprawne w stosunku do ceny
WadyKompletne bezmozgi siedzace na stolku w obsludze klienta
~Pawel / 2023-09-07 08:21
Ocena: 1.67 / 5
20 dni od zgłoszenia awarii i codziennie dzwonienie na infolinie tylko po to by dowiedzieć się ze nic niewiedza i trzeba cierpliwie czekać. A internet to taki demon prędkości ze poczta się nie ładuje. Ale Orange nie widzi problemu według nich normalne ze może być troszkę wolniejszy. Ogólnie nie polecam. Maja monopol na rynku i traktują klienta gorzej niż źle....
~Andrzej Szpytma / 2023-09-06 20:57
Ocena: 1.67 / 5
Przez okres trwania umowy prędkość internetu była dramatyczna. Po deklaracji rozwiązania umowy (na miesiąc przed jej zakończeniem) prędkość internetu była dramatyczna dzielone przez cztery.
Pobieranie 250 kbs/s.
Jeszcze dwa tygodnie i kabel napowietrzny będzie miał spotkanie pierwszego stopnia z sekatorem.
ZaletyKoniec umowy jest bliski.
WadyNiezliczone.
~TwojStaryToZaba / 2023-09-06 15:13
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klienta to jakiś dramat. Trzeba rozmawiać z botem, który ma tylko najbardziej podstawową wiedzę. Reklamy Pokazują, że niby tylko 35 albo 60 zł za światłowód, podczas gdy to dopłata za podłączenie światłowodu. Dużym drukiem piszą o tanim światłowodzie, a ledwo widocznym drukiem tuż przy trawie i psiej kupie informują, że to dopłata za podłączenie światłowodu.
WadyNadajniki zbyt podatne na przeciążenia, kłamiący i głupi bot, kłamiące reklamy, a sam orange większość rzeczy ma gdzieś.
~Gabson / 2023-09-06 12:42
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Najgorsza sieć na świecie!! Od tygodnia nie ma internetu domowego dzień w dzień dzwonimy na infolinię techniczna ale nadal nikt nie ruszył się żeby coś z tym zrobić. Oczywiście rachunek trzeba zapłacić normlanie. Zero profesjonalizmu, bajzel w systemie!
ZaletyNic a nic
WadyWszystko
~Proteina / 2023-09-05 00:32
Ocena: 1.00 / 5
Nie zwracają uwagi na zgłaszanie zawieszania się łącza internetowego . Nie opłacanie rachunków nic nie da .Po opłaceniu rachunków nie włączają internetu ,blokada trwa przez wiele dni mimo interwencji . W punkcie orange kompletna chała , brak kultury ,brak chęci obsługi do pomocy w problemach łącza internetowego . Światłowód potrafi się zawieszać i nie działa prawidłowo . Zawieszają się strony Allegro .
ZaletyBrak
WadyŚwiatłowód ORANGE . Strony otwierają się wolno ,czasem zawieszają . Paca na dwóch urządzeniach to już wyzwanie . Brak wiedzy obsługi . W punktach lekceważenie klienta . Brak tym doradcą chęci do pracy . Widziałem jak obsługa punktu Orange nie zwracała uwagi nawet na wiek klientów ,brak cierpliwości w obsłudze .Wymiana rutera nic nie zmienia .
~bartosz645 / 2023-09-04 18:25
Ocena: 1.00 / 5
Od godziny staramy się dodzwonić do pomocy technicznej i nikt nie odbiera
WadyOd godziny staramy się dodzwonić do pomocy technicznej i nikt nie odbiera
~Asz / 2023-09-04 16:26
Ocena: 1.00 / 5
Dno totalne. Telefon stacjonarny nie działa już chyba enty raz taka sytuacja. W tamtym tygodniu brak sygnału, dzwonimy no oczywiście wina nie po ich stronie i wyślą techników, dobra czekamy. Mijają 3 dni i nic, techników brak. Dzwonimy do Orange jeszcze raz pytać o co chodzi. Odbiera konsultant informując nas, że w systemie jest napisane iż usterka jest naprawiona i wszystko działa. Oczywiście nikogo nie było, a telefon jak nie działał dalej nie działa. Po telefonie w końcu wysłali techników. Żadnych informacji, nic. Zadzwonił no i telefon zadziała, więc sobie poszedł. Mijają kolejne dwa dni telefon znów nie działa. Ile k***a można. Oczywiście przy każdej próbie kontaktu wciskanie światłowodu na siłę i wydzwanianie w tej sprawie mimo wyraźnej odmowy.
To jest żart. Orange to największe dno dna. Jak już mówiłam taka sytuacja nie dzieje się pierwszy raz.
ZaletyBrak
WadyWszystko co się da
~Piotr / 2023-09-04 13:33
Ocena: 1.00 / 5
Oszusci,10 raz blokują mi wszystkie telefony,przez swój błąd,wysyłają źle faktury a potem szukają błędu w klientach,masakra totalny burdel,pracownicy chyba odizolowani od siebie w murowanych pokojach,bo nikt nic nie wie,zero przepływu informacji.nigdy wiecej
ZaletyZero
WadySame
~Orangednototalne / 2023-09-03 18:48
Ocena: 1.00 / 5
Internet domowy jest do niczego. Był dobry przez pierwszy miesiac od podpisania umowy, pozniej nawet jest problem zeby zwykla wiadomosc wyslac przez messegera. Dno. Gdyby nie umowa dwuletnia i kara za jej zerwanie to juz rok temu przenioslabym numer do innego operatora.