strona 25 z 196
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~xzy / 2023-09-17 14:40
Od 7 miesiecy nie są wstanie usunąć awarii ORANGE ŚWIATŁOWÓD. Płaciłem już 2 razy za ich "serwis" i nowy ruter. Ruter nie daje dostępu do internetu dla żadnego urządzenia poza komputerem i dekoderem TV. Sytuacja jest taka sama dla wi-fi jak i dla LAN. Twierdzą że wina jest w mojej sieci, ale przy podłączeniu ich innego rutera, np. ORANGE mobile, czy też z T-mobile wszystko śmiga jak należy... nie potrafią wytłumaczyć jak to możliwe, że tylko ich ruter światłowodowy nie działa, a mobilny już tak ... Inną sprawą jest fakt, że umowa mówi o 1Gb/s, a dostarczają 20 mb/s i mimo reklamacji nic z tym nie robią. -
-
~JJ / 2023-09-14 10:58
Niekompetencja i arogancja pracowników wyższa niż Himalaje. Chcąc rozwiązać umowę z Orange (pakiet Orange Love + tel. komórkowy; chciałam zachować nr telefonu, lecz przenieść go do innej sieci), usłyszałam od przedstawicieli firmy PIĘĆ wykluczających się wersji dotyczących tego, jak należy to zrobić (dwie w salonach i trzy na infolinii). Każdy z moich rozmówców zastrzegał się, że nie może odpowiadać za to, co proponował poprzednik. Ostatnia wersja (salon Orange) była taka, że mam wypowiedzieć umowę (miesięczny termin), a po jego upływie (gdy numer przestanie działać) przyjść do salonu w celu przeniesienia (na jakiś czas) numeru telefonu z abonamentu na kartę, a potem przenieść do innej sieci. Tak zrobiłam, trafiając w tym samym salonie na innego pracownika, który stwierdził, że absolutnie nie jest to możliwe, bo numer jest JUŻ nieaktywny. Straciwszy mnóstwo czasu i nerwów zrezygnowałam z dalszych bojów. Zmieniłam nie tylko sieć, ale też numer, choć początkowo z oczywistych względów chciałam tego uniknąć. Teraz już nie żałuję. -
~11111 / 2023-09-13 18:33
nie polecam internet no stop przerywa , monterzy do dupy nic nie umiom Zaletyoklamuja tak samo jak plus -
~ Adhezji / 2023-09-13 14:43
internet się nie ładuje, choć aplikacja pokazuje, że jest 120 GB. W centrum miasta nie ma połączenia. Zmienię operatora, bo jedno rozczarowanie. Nie polecam ! -
~Dar666 / 2023-09-12 11:01
Internet stacjonarny + tv + telefon.
Tragedia. Ciągle awarie i problemy. W ciągu tygodnia dwa razy internet nie działa i trzeba czekać 36h na naprawę usterki z ich winy. Nie pomaga wymiana routera ani dekodera. -
~Shade / 2023-09-09 20:46
Internet z Orange co chwile sam sie rozłacza nie polecam ZaletyzadnychWadyWszystkie jakie sa mozliwe -
~MDM / 2023-09-09 00:04
Całkowita porażka.
Orange czwarty miesiąc z rzędu nalicza mi abonament za numer, którego nie posiadam. Obsługa online kompletnie nie potrafi rozwiązać problemu. Ciągłe zapewnienia, że
już jest wszystko wporzadku, ale wraz z nastaniem nowego miesiąca przychodzi faktura, na której wciąż widnieje ten sam
numer oraz kwota do zapłaty. Ręce opadają.
Co za barany tam pracują, że nie potrafią wykonać prostej czynności.ZaletyBrakWadyOlewanie klienta i wyłudzanie środków pieniężnych. -
~AggresiveDodo / 2023-09-08 19:43
Tragedia, internet nie działa przez kilka godzin DZIENNIE, ruter jest głosny ale często niedziałający, jakość internetu dramatycznie słaba i niestabilna ZaletybrakWadyniezliczone -
-
~Ktos / 2023-09-07 19:03
Firma stawia na nowych niedoświadczonych pracowników. W dupie mając tych co mają wiedzę bo wiadomo kasa się musi zgadzać. Stąd poziom obsługi jest żenujący. Żenujące jest też podesjcie kierowników którym wyprano mozgi w większości przypadków i nastawiono na sprzedaż i zysk. ZaletyBrakWadyJak wyżej -
~Karo / 2023-09-07 13:24
Firma najwyrazniej posiada 15 roznych systmow w ktory kazdy pracownik zapisuje i robi co chce i jak chce. Odbijanie pileczki od jednego salonu do infolinii i spowrotem. Nikt nie jest w satnie wyjasnic co sie stalo i dlaczego numer zostal dezaktywowany bezpodstawnie.W jednym systemie prosba zostala zrealizowana a w drugim anulowana - zenada. Mysle ze firma powinna zaczac zatrudniac ludzi ktorzy chca pracowac i sie czegos nauczyc a nie ludzi ktorzy tylko przychodza zrobic godziny i zgarnac kase. Kompletna porazka! ZaletyProdukty jak najbardziej poprawne w stosunku do cenyWadyKompletne bezmozgi siedzace na stolku w obsludze klienta -
~Pawel / 2023-09-07 08:21
20 dni od zgłoszenia awarii i codziennie dzwonienie na infolinie tylko po to by dowiedzieć się ze nic niewiedza i trzeba cierpliwie czekać. A internet to taki demon prędkości ze poczta się nie ładuje. Ale Orange nie widzi problemu według nich normalne ze może być troszkę wolniejszy. Ogólnie nie polecam. Maja monopol na rynku i traktują klienta gorzej niż źle.... -
~Andrzej Szpytma / 2023-09-06 20:57
Przez okres trwania umowy prędkość internetu była dramatyczna. Po deklaracji rozwiązania umowy (na miesiąc przed jej zakończeniem) prędkość internetu była dramatyczna dzielone przez cztery.
Pobieranie 250 kbs/s.
Jeszcze dwa tygodnie i kabel napowietrzny będzie miał spotkanie pierwszego stopnia z sekatorem.ZaletyKoniec umowy jest bliski.WadyNiezliczone. -
~TwojStaryToZaba / 2023-09-06 15:13
Obsługa klienta to jakiś dramat. Trzeba rozmawiać z botem, który ma tylko najbardziej podstawową wiedzę. Reklamy Pokazują, że niby tylko 35 albo 60 zł za światłowód, podczas gdy to dopłata za podłączenie światłowodu. Dużym drukiem piszą o tanim światłowodzie, a ledwo widocznym drukiem tuż przy trawie i psiej kupie informują, że to dopłata za podłączenie światłowodu. WadyNadajniki zbyt podatne na przeciążenia, kłamiący i głupi bot, kłamiące reklamy, a sam orange większość rzeczy ma gdzieś. -
~Gabson / 2023-09-06 12:42
Tragedia. Najgorsza sieć na świecie!! Od tygodnia nie ma internetu domowego dzień w dzień dzwonimy na infolinię techniczna ale nadal nikt nie ruszył się żeby coś z tym zrobić. Oczywiście rachunek trzeba zapłacić normlanie. Zero profesjonalizmu, bajzel w systemie! ZaletyNic a nicWadyWszystko -
~Proteina / 2023-09-05 00:32
Nie zwracają uwagi na zgłaszanie zawieszania się łącza internetowego . Nie opłacanie rachunków nic nie da .Po opłaceniu rachunków nie włączają internetu ,blokada trwa przez wiele dni mimo interwencji . W punkcie orange kompletna chała , brak kultury ,brak chęci obsługi do pomocy w problemach łącza internetowego . Światłowód potrafi się zawieszać i nie działa prawidłowo . Zawieszają się strony Allegro . ZaletyBrakWadyŚwiatłowód ORANGE . Strony otwierają się wolno ,czasem zawieszają . Paca na dwóch urządzeniach to już wyzwanie . Brak wiedzy obsługi . W punktach lekceważenie klienta . Brak tym doradcą chęci do pracy . Widziałem jak obsługa punktu Orange nie zwracała uwagi nawet na wiek klientów ,brak cierpliwości w obsłudze .Wymiana rutera nic nie zmienia . -
~bartosz645 / 2023-09-04 18:25
Od godziny staramy się dodzwonić do pomocy technicznej i nikt nie odbiera WadyOd godziny staramy się dodzwonić do pomocy technicznej i nikt nie odbiera -
-
~Asz / 2023-09-04 16:26
Dno totalne. Telefon stacjonarny nie działa już chyba enty raz taka sytuacja. W tamtym tygodniu brak sygnału, dzwonimy no oczywiście wina nie po ich stronie i wyślą techników, dobra czekamy. Mijają 3 dni i nic, techników brak. Dzwonimy do Orange jeszcze raz pytać o co chodzi. Odbiera konsultant informując nas, że w systemie jest napisane iż usterka jest naprawiona i wszystko działa. Oczywiście nikogo nie było, a telefon jak nie działał dalej nie działa. Po telefonie w końcu wysłali techników. Żadnych informacji, nic. Zadzwonił no i telefon zadziała, więc sobie poszedł. Mijają kolejne dwa dni telefon znów nie działa. Ile k***a można. Oczywiście przy każdej próbie kontaktu wciskanie światłowodu na siłę i wydzwanianie w tej sprawie mimo wyraźnej odmowy.
To jest żart. Orange to największe dno dna. Jak już mówiłam taka sytuacja nie dzieje się pierwszy raz.ZaletyBrakWadyWszystko co się da -
~Piotr / 2023-09-04 13:33
Oszusci,10 raz blokują mi wszystkie telefony,przez swój błąd,wysyłają źle faktury a potem szukają błędu w klientach,masakra totalny burdel,pracownicy chyba odizolowani od siebie w murowanych pokojach,bo nikt nic nie wie,zero przepływu informacji.nigdy wiecej ZaletyZeroWadySame -
~Orangednototalne / 2023-09-03 18:48
Internet domowy jest do niczego. Był dobry przez pierwszy miesiac od podpisania umowy, pozniej nawet jest problem zeby zwykla wiadomosc wyslac przez messegera. Dno. Gdyby nie umowa dwuletnia i kara za jej zerwanie to juz rok temu przenioslabym numer do innego operatora. -
~Gonić gnoja / 2023-09-03 17:49
Uważajcie na to coś O.
Oszukują ludzi w perfidny sposób. Konsultanci mówią że cena światłowodu będzie np:60 potem okazuje się że 115.obecnie proponują światłowód za 35 a kosztuje 115 to z reklam i realna cena . Nie podpisujcie umów i nic nie umawiajcie bo odrazu wysyłają techników ...TO OSZUSCI I TYLKO PO TO PODAJA NISKIE CENY ZEBY ZLAPAC KLIENTÓW A POTEM JUZ NIE JEST TO ODWRACALNE...Walczę teraz z tą patologia i wielu Polaków w Kraju.Szkolą konsultantów sprzedawców by łapać klientów za wszelką cenę .Jeśli coś proponują a chcesz się złapać na hak odrazu mów żeby na maila przysłali te warunki umowy o których mówią ...nagrywacie oszustów uwalimy chamska patologie . IRANGE UPADA TO KONIEC ORANGE .Jeśli ktoś nie wierzy to zadzwońcie i posłuchajcie sprawdźcie tylko nic nie podpisujcie. Nagrywacie ich potem zgłaszać gdzie trzeba zarazę.ZaletyŻadnychWadyTo jedna wielka wada
strona 25 z 196
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »