Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 3914 opinii

1.40 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.31
  • Parametry
    3.25
  • Cena
    3.25
  • Niezawodność
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ja / 2023-11-07 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dno dno i jeszcze raz dno.Chamy,ofermy z zlewczym podejściem do klienta.Ciągłe problemy,brak rozwiązań a nie daj Bóg spróbować się zalogować na aplikację Mój Orange.Ku*wa od lat te głąby mają z tym problem i jest coraz gorzej.Prędkość internetu nieadekwatna do tej w umowie.Ale bulić trza.Najgorsze g*wno z jakim miałem do czynienia.Orange,Ty patafianie.Żegnam na zawsze ;)
    ZaletyŻadnej nie odnotowałem
    WadyWszystko k*rwa...wszystko.Cały Orange to jedna wielka wada.Włącznie z cymbałami tam pracującymi.
  • ~Syla / 2023-11-07 10:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzien dobry.
    Dzwoniłam pod numer510100100 dnia 07.11.2023 i rozmawiałam z panem Kamilem.
    Super wszystko wytłumaczył i doradził co zrobić zeby córka miała internet w komórce na nowo( był brak)
    Rozmowa odbyla sie o 9.17 godz.
    Pozdrawiam
    ZaletyDobra obsluga
    WadyNie ma
  • ~asire / 2023-11-06 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowy są skonstruowane na niesamowitą niekorzyść klienta. Złożyłam wniosek o rozwiazanie umowy 11 września, kilka dni później (max tydzień później) oddałam router, jedyne urządzenie umożliwiające korzystanie z usługi. Wpisano jako termin rozwiązania umowy datę 13 października!!! Musiałam zapłacić za dwa pełne okresy rozliczeniowe, w których nie korzystałam z usługi, przy czym jeden pełny nie miałam fizycznej możliwości z niej korzystać. Do tego wielokrotne nękanie telefonami w sprawie innych usług, o które nie prosiłam. Wybór tej firmy był niestety koniecznością w tamtej lokalizacji, radzę bardzo uważać na umowy.
    ZaletyBrak
    Wadynaciąganie, niekorzystne umowy, brak szacunku dla klienta, nękanie
  • ~Bogumił / 2023-11-05 22:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Zasięg słaby,bywają dni zero,internet to samo,w tych czasach to jest totalna zlewka klientów,
    WadyZasięg masakra, bywają dnie bez zasięgu,internet kręci
  • ~Kr / 2023-11-05 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    zacina się internet co 2 sekundy.obsluga klienta nic z tym nie robi.
  • ~Karol / 2023-11-04 00:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda ze jeśli chodzi o naprawę jakości działania internetu nie ma szans, wciskacie kit że dobrze działa bo sami wiecie jakim ściekiem jest wasza firma, gówna.
    WadyWszystko
  • ~Operator wideł / 2023-11-03 21:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Niska siłą internetu, 4 razy zgłoszony problem i nic z tym nie robią...
    WadyInternet nie działa, a nie należy do najtańszych usług
  • ~dzf / 2023-11-03 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    super internet(sarkazm)fzffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
  • ~NIGDYORANGE / 2023-11-03 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA FIRMA NA SWIECIE OSZUKALI MNIE NA PONAD 3 TYSIACE ZLOTYCH
    WadyWSZYSTKO
  • ~Oranguten / 2023-11-02 17:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Ludzieee! 20 lat byłem klientem firmy orange. Przeszedłem do innego operatora i przez to naprawdę mam porównanie. Przestrzegam nowych klientów niech was ręka Boska broni przed tą patologią. Ta firma w porównaniu to dno i wodorosty które się pogłębia w ostatnich latach. Życzliwy.
  • ~jan / 2023-11-01 12:12
    Ocena: 5.00 / 5
    czy znacie jakas firme ktora by miala dobre opiunie poszukuje operatora tel. komorkowej ale czytajac opinie uzytkownikow boje sie podpisywac umowe
  • ~Jo / 2023-10-31 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie znam innej marki która robi aż tyle, żeby jej nie lubić. Na każdym kroku w kontakcie z nimi czujesz się niedoinformowany, lekceważony, ignorowany. Od pierwszego kontaktu z AI, Maksem, który nigdy nie zrozumiał co do niego mówię, po rozmowy z konsultantami. Wszystkie inne firmy mają fajny i miły sposób na przypomnienie o płatności. Nie Orange. Obniżą prędkość Internetu tak że nie możesz pracować, ale nie wyślą miłej przypominajki: hej, termin płatności minął, jesteś z nami od 20 lat więc może będziemy dla Ciebie mili. To jest moja pierwsza ever opinia na temat jakiejkolwiek firmy czy usługi. Ale naprawdę mnie zirytowali. Za wiele już razy.
  • ~M / 2023-10-30 10:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdzie nie spotkałam się z takim lekceważeniem klienta naliczają opłaty za jakieś subskrypcję których nie włączałam w dodatku nie chcą przyjąć reklamacji mimo że sprawę zgłosiłam na policję .czas najwyższy wypowiedzieć im umowę i podać sprawę do sądu.dno totalne
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko na nie
  • ~nieznany / 2023-10-29 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet od 2 dni muli jak żul spod sklepu monopolowego
  • ~witek / 2023-10-29 02:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierdollone gowno nie polecam nikkomu od lat same problemy
    Zaletyxd
    Wadyxd
  • ~Mariola / 2023-10-28 21:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Infolinia działa 24/7 to jakaś kpina, spróbuj porozmawiać z doradcą w sobotę albo niedzielę wieczorem, 15 minut wiszę na linii i nic tylko denna muzyczka leci. TV nie działa już 7 dni, odebrałam nowy dekoder i dalej nic, dostałam SMS-a że realizacja zgłoszenia została zakończona, no i cóż z tego jak TV siódmy dzień nie działa, najgorsze jest to że nie ma z kim rozmawiać, albo odsyłają cię od jednego do drugiego, to jakaś kpina.
  • ~Elżbieta / 2023-10-28 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiejsza sytuacja
    Awaria dekodera infolinia podała kod zgłoszenia cel wymiana dekodera w salonie orange
    Wizyta w salonie w Krakowie w CH Zakopianka obsługuje nas szef sali p Krzysztof oddaje stary dekoder w oryginalnym opakowaniu po weryfikacji kodu zgłoszenia słyszę opakowanie trzeba wyrzucić tam jest kosz ,niedowierzam czy Pan szef mnie kobiecie w starszym wieku każe wyrzucać śmieci bo jemu nie są potrzebne pudełka ....
    Masakra zero profesjonalizmu i traktowanie klienta jak zło konieczne ton szefa sali podniesiony wzrok zabijajacy
    Czy tak powinna wyglądać obsługa klienta w salonie orange
    Jestem mocno zniesmaczona i mam nadzieję że nigdy więcej nie będę musiała korzystać z usług tego salonu skoro szef sali reprezentuje taki poziom to strach pomyśleć co może być z resztą pracowników przecież przykład idzie z góry....
    Z POWAŻANIEM Elżbieta Siemdaj
  • ~Dlawek 40 lat / 2023-10-28 21:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Swiatlowod orange to jest porażka chodzi z 20 procentowa szybkością za ktora sie placi dramat
  • ~Bro / 2023-10-28 17:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Trochę prawdy. Zamówiłem montaż internetu. Termin ustalony i potwierdzony. Czekałem 5 h na przybycie instalatora. Wynik jest taki że nikogo nie było. 10 min przed upływem czasu na montaż otrzymałem e-mail że z braku kontaktu instalacja nie może być wykonana. Brak profesjonalnego podejścia do klienta który marnuje swój cenny czas. Wstyd! Jeszcze umowa się dobrze nie rozpoczęła a już problemy. Czuję że będę tago żałował....
    ZaletyJak na razie brak...
    WadyBrak profesjonalnego podejścia
  • ~Hanna / 2023-10-28 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje, Wczoraj doładowałam telefon dziś brak środków na koncie, bo zabrano mi na usługę gdziejedt dziecko, której nigdy nie włączyłam.
    ZaletyNie ma
    WadyZłodziejstwo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264
Lajt Mobile
Ocena: 4.07, ilość opinii: 992
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185