strona 137 z 197
- « poprzednia
- 1 ...
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- nastepna »
-
~Niezadowolona / 2021-01-27 15:30
Oszuści, wprowadzają klienta w błąd, naliczają dodatkowe opłaty, o których nie ma informacji w umowie,reklamację rozwiązują na swoją korzyść. Nie polecam!! Chyba, że ktoś chce płacić dwa razy więcej... -
-
~Mortus / 2021-01-27 12:12
Osobiście nie polecam orange internet potrafi wyrzucić mi dosłownie co 5 min.
Generalnie rozszerzyłem pakiet do 20Mb wszystko fajnie miał również dotrzeć nowy router lecz umowa dotarła a routera nie widzę już od ponad 2 tygodni wie że tak powiem orange to oszuści i naprawdę nikomu nie rzyczę żeby musieli się z nimi użerać osobiście czekam jak w mojej okolicy wprowadza światłowody i zmieniam dostawcę.ZaletyNie ma ani jednejWadySzkoda wymieniać -
~Teresa / 2021-01-27 10:06
Od dwóch dni nie mam łączności ze światem mam 2 telefony na abonament to już nie pierwszy raz Zalety,,WadyBrak kontaktu z biurem zero reakcji na awarie sieci -
~krexBlazing / 2021-01-26 17:51
oszuści i naciągacze. Po przyjściu fachowców którzy mieli załatwić problem lub rozwiązać umowę został naliczona tylko kwota w wysokości 129 zł. Internet to żart przy wykupionej prędkości na 20 mb dowiedziałem się że nawet ich nie mogę mieć bo router jest skonfigurowany na 16 a stała wartość jaka do mnie dochodzi to 5/7 mb. Fachowcy stwierdzili że to coś jest nie tak z moim komputerem i poszli Wadywszystko -
~DVD / 2021-01-26 15:10
Częste problemy z połączeniem, słaby zasięg plus kiepski kontakt z klientem. -
~work_sucks / 2021-01-25 18:01
Dramat. Internet ciągle zrywa. Sztuczna inteligencja jest strasznie irytująca. Orange nie przyjmuje żadnych uwag do swoich usług, wg nich wszystko jest super. Osoba odpowiadająca na reklamację niekompetentna i arogancka. Podpiera się faktami, które są ogólnie dostępne w internecie i nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. W moim przypadku Orange sam się przyznał, że ma problem ale odmówił uznania reklamacji. Są mili tylko wtedy gdy podpisujesz umowę. Omijajcie szerokim łukiem. ZaletyŻadneWadyArogancja, Irytująca sztuczna inteligencja, lekceważenie uwag od klientów, brak jakiegokolwiek konstruktywnego podejścia do rozwiązywania problemów klientów. TRAGEDIA!!! -
~////// / 2021-01-25 10:01
internet DRAMATYCZNY ! nie da się niczego pobierać nie można pograć ping cały czas podskakuje a tak nie powinno być
to jest naprawde najgorszy internet jaki miałem. Kiedyś za tańszy abonament miałem lepszy internet teraz mam droższy i gorszy KPINA !ZaletyżadneWadydramatyczny internet -
~JohnWick / 2021-01-24 22:55
Nie mogę zrozumieć jak ta firma jeszcze funcjonuje. Najpierw robi wielką inwestycje (pozwolenia, kopanie, infrastruktura) dociągając światłowód do ulicy po czy uwaga podłącza tylko trzy domki. A jak dzwonisz że chcesz się podłączyć to ci po miesiącu odpisują że to wymaga inwestycji i nie przewidują nowych podłączeń. Kuriozum jakieś. Jakich to trzeba niekompletnych ludzi zatrudniać żeby zmarnować szanse zarobku? Widocznie firmie nie zależy na dodatkowych zyskach. Poprostu klęska urodzaju. WadyOpieszałość w stosunku do klienta, niekompetenta obsługa - ludzie z przypadku, brak logiki w działaniu -
-
~paula / 2021-01-24 14:01
Orange to największa pomyłka jeśli chodzi o internet. Kontakt z nimi graniczy z cudem, internetu co 5 minut nie ma. NIE POLECAM!!! WadyInternet, kontakt, aplikacja -
~starszy / 2021-01-23 22:15
nie polecam, Pani Katarzyna hobik, obiecała ze będzie tanie - nie było -
~Szymon / 2021-01-23 15:43
Najgorsze gówno jakie jest na świecie,nie mam już internetu przez 4 dni i mówili że dziś zrobią i do teraz nie zrobili..... Nie polecam -
~tata / 2021-01-23 14:53
po jaką cholerę orange ma aplikację mój orange jak tam ciągle trwają prace techniczne ZaletypotrzebnaWadynie działa -
~Rejczel / 2021-01-21 22:07
Chciałabym podzielić się opinia na temat współpracy z firmą Orange. Jesteśmy ich klientem w zakresie usług telefonii stacjonarnej od kilku lat, odkąd TP została przejęta przez Orange. Dotychczasowa współpraca układała się względnie dobrze, bez większych zastrzeżeń, faktem jest natomiast że przez ten dość długi czas nie było powodów do bezpośredniej interakcji.
21 grudnia 2020 udaliśmy się do salonu w pobliskim mieście powiatowym celem:
1) renegocjacji umowy telefonicznej oraz
2) rozszerzenia zakresu współpracy o usługi internetowe.
Z różnych powodów zależało nam aby przed świętami Bożego Narodzenia ten temat sfinalizować. Pani Małgorzata poinformowała nas, że te 2 usługi to 2 osobne umowy i 2 osobne zlecenia w systemie Orange. O ile zamiana telefonii stacjonarnej na korzystniejszy abonament przebiegła szybko i sprawnie, o tyle z Internetem zaczęły się „schody”. W salonie były 3 podejścia do tego tematu, tzn 3x byliśmy w salonie tego dnia aby sfinalizować temat i ostatecznie okazało się, że z uwagi na 2 rozbieżne okresy rozliczeniowe nie da się sfinalizować zlecenia z Internetem.
Jednak mimo wszystko zdecydowaliśmy się walczyć i jeszcze tego samego dnia po powrocie do domu, zadzwoniliśmy na infolinie na której Pani „X” poinformowała nas ze rozbieżny okres rozliczeniowy nie jest żadnym problemem i wprowadziła zlecenie do systemu oraz umówiła wizytę technika w dniu 23 grudnia. Dodam ze technik miał przywieźć ze sobą umowę i zamontować Internet.
Po tym, jak w wyznaczonym przedziale czasu 23 grudnia technik nie zjawił się (mimo że dotarły smsy o tym ze wyruszył już w drogę) zadzwoniliśmy na infolinię. Od Pani Ewy dowiedzieliśmy się, że nasze zlecenie było po raz kolejny błędnie wprowadzone, gdyż wynikało z niego, że umowa miała zostać dostarczona przez kuriera, a osobno technik miał dokonać instalacji. Dodam, że wielokrotnie powtarzaliśmy, że zależy nam na czasie stad technik miał mieć ze sobą umowę i jednocześnie dokonać instalacji. Z pozytywów: tego dnia udało nam się porozmawiać z kierownikiem Panem Krzysztofem W., z którym w wyniku negocjacji doszliśmy do porozumienia i został ustalony kolejny termin wizyty technika 28 grudnia (mimo naszych wstępnych założeń aby to sfinalizować przed świętami).
28 grudnia nastąpił progres: technik Pan „Y” w końcu dotarł do nas i nawet miał ze sobą umowę, tyle że po raz kolejny okazało się, że zlecenie było błędnie wprowadzone w systemie z racji tego ze Internet powinien być dodatkową usługą do telefonii stacjonarnej, a nie jako osobna linia. Technik (firma zewnętrzna, podwykonawca Orange) obiecał, że przekaże sprawę do Orange i będą się z nami kontaktować.
Po kilku dniach 31 grudnia, w związku z brakiem odzewu ze strony Orange zdecydowaliśmy się po raz kolejny zadzwonić na infolinie. Tym razem Pan Kamil M. po obejrzeniu naszej „historii” w systemie obiecał, że się sprawa zajmie, będzie ją monitorował i odezwie się do nas. Niestety skończyło się na dobrych chęciach i krótkiej pamięci.
13 stycznia kolejna rozmowa telefoniczna z infolinią Orange z Panią „Z”. i kolejne mgliste wyjaśnienia, z których niewiele wynikało. Pan Kamil M. był poza zasięgiem. Pan Krzysztof W. również.
19 stycznia nasza kolejna (z naszego założenia ostatnia) rozmowa z Orange w tej sprawie z Panem Grzegorzem T. Ustaliliśmy termin wizyty technika na 21 stycznia tj dziś w godz 10-12. Jednocześnie zastrzegliśmy ze tj nasze ostatnie podejście do tego tematu i oczekujemy kontaktu ze strony Pana Krzysztofem W., z którym chcemy porozmawiać o rekompensacie za wyjątkowo niefortunna ścieżkę do „okna na świat” przed wyznaczonym terminem wizyty technika.
Czas mijał, oczekiwanego odzewu ze strony Orange zabrakło. Natomiast w godzinach, w których miał zjawić się technik (mimo że dotarły smsy o tym ze wyruszył już w drogę) zadzwoniła Pani z działu reklamacji z informacją że nasze zlecenie zostało anulowane i zapytaniem na kiedy możemy się umówić na montaż Internetu. Nie pozostało nam nic innego jak potraktować to jako kpina. Na tym zakończyliśmy nasza walkę, gdyż nie ma sensu walczyć z wiatrakami.
Zgodnie z zasada Pareta 20% klientów przynosi 80% zysków firmy. Dla Orange, lokalnego monopolisty, jesteśmy „tylko” klientem indywidualnym z małej miejscowości, na dodatek z Polski „B”. Strategicznie nie należy nam poświęcać zbyt wiele energii, czasu, uwagi i zaangażowania. Liczy się zysk, nie człowiek.
Warto również podkreślić, że kontakt telefoniczny/mailowy z Orange do najłatwiejszych nie należy. W pierwszej wersji musimy „przebrnąć” przez rozmowę z Maxem (sztuczna inteligencja Orange) a jak wiemy rozmowa z robotem owocna nie jest. W przypadku kontaktu mailowego dostaliśmy maila z adresu „noreply…” na który nie można odpowiedzieć, gdyż to automatyczny email i zwrotów nie przyjmują.
Krążą różne opinie na temat firmy Orange jako dostawcy Internetu, większość negatywnych. Zdaje sobie jednak sprawę ze jak jest wszystko ok., to po prostu się to traktuje jako normę, a jak coś jest nie tak to trzeba to utrwalić na piśmie. Nie dane nam było ocenić osobiście jak działa Internet Orange, gdyż prawidłowe wprowadzenie zlecenia do systemu i związane z tym logistyka przekraczała możliwości pracowników tejże firmy. Wykazaliśmy się dużą dozą cierpliwości, gdyż dziś mija dokładnie miesiąc od pierwszej wizyty w salonie. W tym czasie zrobiliśmy 8 podejść do tematu, mając kontakt z 9 pracownikami (wliczając podwykonawców) tej firmy i finalnie nie mamy Internetu. To, co mogę ocenić to obsługa klienta: brak wiedzy, kompetencji, myślenia i zaangażowania. Nierzetelność. Brak dobrej woli do rozwiązania problemu wykreowanego przez pracowników w efekcie domina. Można by długo jeszcze wymieniać…
-
~Tomasz / 2021-01-19 20:26
Witam,
posiadamy internet oraz telewizję od Orange. O ile telewizja działa okej, tak internet to TOTALNE NIEPOROZUMNIENIE. Internet działa tak jakby chciał, ale nie mógł. Wiele razy go rozłącza, jak jest to działa tak wolno, że jedna strona internetowa ładuje się przez całą wieczność. Najgorzej, że mój syn ma lekcje online i notorycznie jest jakiś problem. Wiele razy dzwoniliśmy na infolinię, ale żeby przebić się przez jak zwykle niezawodną sztuczną inteligencję - Maxa, trzeba mieć stalowe nerwy. Nawet jak piszę tą opinię to co chwilę wyskakuje komunikat: Check your connection. Omijajcie Orange szerokim łukiem!ZaletyŻadneWadyZa dużo -
~Damian / 2021-01-19 10:49
Zdecydowanie nie polecam. Faktury przychodzą coraz wyższe nawet mimo rezygnacji z telewizji. Naciągają i oszukują klientów. Jakość internetu również niska. Po zakończeniu obecnej umowy, już napewno nie skorzystam z ich usług. ZaletyBrakWadyOgrom wad. -
~Anonim / 2021-01-18 08:16
Internet nie nadaje sie do niczego, często się zawiesza a czasami przez kilka dni nie działa bez powodu -
-
~Joanna / 2021-01-17 16:58
Tragiczna, niekompetenta obsługa klienta, ktora nie wie o czym mówi. Zostalam oszukana 2x. Próbuje przenieść numer do innej sieci, ale to tez ich przeroslo. Uciekajcie! ZaletyZeroWadyBrak kompetencji pracownikow, ossukiwaniw klientów, kazdy konsultant mowi co innego, brak przeszkolenia pracownikow -
~Orange Polska to dno / 2021-01-17 15:07
Pracownicy Orange wykradają pliki z komputerów ,moje pliki nigdzie nie udostępniane nagle pojawiły się na internecie . Do tego internet ciągle zrywa lub jest wyłączany. Nie polecam no chyba że ktoś też chcę żeby jego pliki wędrowały po internecie. ZaletyBrakWadyNiestabilny internet i pracownicy którzy mogą robić co chcą z naszą prywatnością -
~Pawel / 2021-01-15 22:26
Dramat. Samo podpisanie umowy graniczy z cudem, pracownicy firmy nie potrafią dobrze i bez błędów wypełnić umowy. Obiecywano sprawne działanie, od roku zgłaszam reklamacje i nikt się nie pojawił aby cokolwiek naprawić. ZaletyBrakWadySame wady. Od roku nie potrafią naprawić usługi. -
~Franek / 2021-01-15 18:01
Totalne gowno i sciek, co chwile go wyrzuca, a zacina go caly czas. ZaletyNie ma zadnych zalet tego sciekuWadyWyrzuca co chwile, zacina caly czas, dziala jakby nie wiedzial jak.....
strona 137 z 197
- « poprzednia
- 1 ...
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- nastepna »