WadyKoszmar
strona 135 z 197
- « poprzednia
- 1 ...
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- nastepna »
-
~Patrycja / 2021-02-13 15:03
Nie polecam dzwoniąc na infolinię zlecili mi podłączenie światłowodu w sobotę miał przyjść technik podłączyć nikt się nie pojawił po połączeniu z konsultantem okazało się że nie było żadnego zlecenia że w mojej okolicy nie podłączył mi światłowodu bo nie ma miejsca dopiero jak ktoś zrezygnuje cały dzień stracony koszmar!!!!!!!!co za oszusty dane podane umowa ustna a tu takie kłamstwo -
-
~Xd / 2021-02-13 13:15
Witam.
Chciałam przenieść nr z T-Mobile na abonament do Orange na kartę.Poszłam do salonu w Łodzi przy ul. Grabieniec 23 i poprosiłam o przedstawienie oferty.
Sprzedawca stwierdził, iż nie jest mi w stanie pomóc, ponieważ nie można przenieść nr od innego operatora jeśli jest na abonament.
Zaproponował, abym przyszła jak zmienię u obecnego operatora abonament na kartę, wówczas on będzie mógł przenieść ten nr do sieci Orange na kartę.
Trochę mnie to zdziwiło, ponieważ pół roku temu przenosiłam nr mojego syna z jednej sieci do drugiej, z abonamentu na kary i nie było problemu.
Postanowiła iść do salonu Orange przy ul Pojezierskiej, niestety tam również, sprzedawca powiedział że nie może przenieść nr na abonament na kartę, z T-Mobile do Orange.
Niestety znów nic nie udało mi się załatwić.
Kompletny brak profesjonalizmu, sprzedawcy mało kontaktowi , niesympatyczni, niedoinformowani.
A swoją sprawę załatwiłam przez internet, i jakoś się udało i można było..... -
~Mariusz P / 2021-02-13 12:25
Ten internet służy do dupy za darmo bym go nie wziął wy złodzieje mam 400 pingu w grach w podskokach do 1k w poniedziałek zmieniam internet nie pozdrawiam ZaletyNie maWadyWszystko sie ścina
Duży ping
Niski przesyłka internetu -
~zdegutowany / 2021-02-13 09:49
Sieć jest po prostu nienormalna - za niedoładowanie konta (mam na kartę) dostaję 4 smsy o doładowaniu - dwa od Orange, dwa od 131. Po doładowaniu dostaję sześć smsów z podziękowaniem za doładowanie. Zarówno 3 dni jak i 7 dni przed końcem okresu doładowania dostaję spam smsów przypominających o doładowaniu.
Niech wszscy omijają szerokim łukiem, Play, Plus i Nju są tysiąc razy lepsze.ZaletybrakWadywszystko -
~Oskar / 2021-02-12 18:43
Najgorszy Internet jaki tylko człowiek może sobie kupić, pograć w grę online? Zapomnij ping 300 czasami 60, obejrzeć cokolwiek na kilku urządzeniach, od razu laguje, te uczucie kiedy Internet w telefonie jest szybszy od Internetu, największy syf jaki tylko można sobie zamówić naprawdę, nie wierzcie w bajki o super szybkim swiatlowodzie, to nie istnieje, łącze jest strasznie niestabilna ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Rozczarowany brakiem profesjonalizmu i / 2021-02-12 17:45
Omijajcie szerokim łukiem !!!!! Oszukują wciskają usługi z których potem nie można korzystać bo warunki techniczne nie pozwalają. Jak będziecie musieli przenieść usługę na nowy adres to 2 miesiące nic nie będzie działać. Zbankrutujecie szybciej niż Was obsłużą !!! A i płacić trzeba a jak się nie podoba to musicie zapłacić im karę umowną kilka tysięcy wtedy chętnie od razu przeniosą Wam usługi do innego operatora. Byłem klientem 20 lat i przez ostatnie 5 ciagle usterki neostrady światłowodu tygodniami non stop przerwy po kilka godzin, a telefon stacjonarny to żart proponują rozwiązania radiowe tylko cisza w słuchawce i jedyna propozycja to zgłoszenie do działu technicznego a dział techniczny to kompletnie inny podmiot i Orange nie ma na nich żadnego wpływu zatem można miesiącami czekać. Salon przy Placu L. w Szczecinie to oszuści aby sprzedać usługę staną na głowie, a potem martw się sam. Coś ci nie działa to może dokup jeszcze z 5 usług to szybciej ci podłączą i naprawią inne. Płać i płacz, szkoda tylko tych starszych ludzi, emerytów których naciągają ile wlezie. A odpowiedzialności żadnej, nikt tam za nic nie odpowiada za nic. Reklamacja ? Żart, składaj i tak nic nie uzyskasz ani pomocy ani skutecznego działania przez wiele miesięcy, jedyne podać do Sądu pozostaje a płacić i tak trzeba, po 5 latach dostaną kilka milionów kary, ale miliony ludzi kolejnych ponaciągają. Przestrzegam uciekajcie i nie dajcie się oszukiwać Najgorszy Operator w tym kraju !!!!!!! Zrywam z nimi wszystkie umowy, wszystkie po kolei i będę wszystkich przestrzegać !!!!! ZaletyNie ma żadnej zalety nic nie działa wszystko im się psuje, stare łączenia kablowe i nowe. W mobilnych usługach zero zasięgu jak epoka kamienia łupanego. Nie dbają o klienta w żadnej kwestii i najgorsze nawet się nie starają.Wady2 miesiące kompletnie nieczynny numer firmowy !!!!! Po podłączeniu jakość połączenia taka że nic nie słychać, mijają kolejne miesiące trzeba płacić a nic nie działa ale oni mają to w nosie i proponują zakup dodatkowych usług. w ciągu 42 dni -26 reklamacji, 118 zgłoszeń na infolinię, 18 wizyt w salonie.... i nic nie działa ktoś oddzwoni mówi że zajmie się sprawą i na tym koniec. Odpowiedź, że oni w sumie nic nie muszą... umowa podpisana i to jest wszystko co ich interesuje bo od wartości umowy dostają prowizję a reszta to tylko prowizorka. Szkoleni tylko do wyłudzeń i oszustw. -
~Piotr / 2021-02-11 17:53
Nie polecam zlodzieje wyludzacze oszuści. Na poczatku wszystko dobrze a po trzech miesiącach zaczyna się naliczanie dodatkowych opłat blokowanie usług i szantaż. Uciekam do innego operatora sieci. -
~krucyfix / 2021-02-11 17:52
Koszmarny internet, od dwóch miesięcy naprawiają i nie mogą coś naprawić. Internet albo znika albo nie chodzi wcale od właśnie wyżej wymienionych dwóch miesięcy. Zaletybrak zaletWadywolny internet
tępa obsługa -
-
~Użytkownik / 2021-02-11 03:56
Tragedia, nie polecam. Wieczne problemy z urządzeniem. Zrywający się internet. ZaletyBrakWadyCena, urządzenia, bok, stabilność internetu -
~Al / 2021-02-10 12:13
Zakontraktowany przesył 300 Mb/s, jest niecałe 90, nie ma dokąd złożyć reklamacji: portal nie działa, odsyłają do reklamacji przez czat, a tam durny robot, który i tak nie udziela żadnych odpowiedzi, tylko przedłuża czas, DORADCA (jak juz wreszcie do kogoś dotrzesz) WYŁACZA SIĘ Z CZATU BEZ ZAKOŃCZENIA ROZMOWY!
-
~Agata / 2021-02-10 08:40
Oferowana oferta pakietu usług ok, ale gorzej z jej działaniem. Korzystam ze światłowodu w mieście więc dostęp do internetu powinien być nieprzerwany. Tydzień temu zamontowano u mnie tv i internet i po wielu zgłoszeniach, że internet przycina w końcu chcieli wysłać serwisanta, za którego dodatkowo miałam zapłacić 130zl... Nie zgodziłam się na to i jedynym wyjściem była samodzielna wymiana rutera WiFi w salonie. Szok, zamontować komuś coś wadliwego i jeszcze oczekiwać, że samo się naprawi i jeszcze dodatkowe opłaty za naprawę oraz rozmowy, w których każdy mówił coś innego i nic nie wnosiły. Infolinia informowała że serwis jest bezpłatny, a serwisant, który dzwonił przed wizytą powiedział, że i tak mi naliczy opłatę... Po wymianie rutera internet działa ok, a slyszalam również na infolinii, że może mam za słaby sprzęt... Ręce opadają bo gdy przenosisz się do orange pasuje jeszcze odwiedzić sklep i wymienić caly sprzęt, choć wcześniej z innej firmy działało wszystko bez zarzutu. Mam jeszcze ewentualny tydzień na rezygnację i sama nie wiem co zrobić bo przenieśliśmy z mężem również obie komórki... Aż strach pomyśleć jak został rozwiązany powrót do starej sieci... ZaletyDobre pakietyWadyBrak pomocy, klient pozostawiony sam sobie pomimo miłych rozmów z konsultantami... -
~Jan L / 2021-02-09 22:22
Uwaga na naciagaczy z Orange. Nie przedluzylem z nimi umowy. Umowa wazna jest do kwietnia a Ci naliczaja trzykrotna wartosc obowiazujacej umowy. Banda oszustow ZaletyBrakWadySlabe polaczenie -
~Kadm / 2021-02-09 15:19
Firma ostatnio ignoruje to, o co klient się do niej zwraca. Zgłosiłem reklamację dotyczącą czasowego braku zasięgu, przez to niemożnością pracy przez kilkanaście godzin roboczych i utratą części wynagrodzenia. Firma kompletnie zignorowała merytoryczną część reklamacji. Nawet nie poproszono o przedstawienie dowodów czy dokumentów. Wydano decyzję odmowną. Wczoraj znów zadzwonili do mnie z ofertą której nie mogę przyjąć, mimo, że wielokrotnie informowałem i wyjaśniałem podwody konsultantom, ale firma też to kompletnie ignoruje. Jeszcze jedna taka sytuacja i kończę z nimi współpracę. ZaletyKonkurencyjne ceny usługWadyIgnorancja słów klienta -
~syber / 2021-02-09 13:41
nigdy w zyciu nie korzystalem z gorszych uslug. nic dodac nic ujac -
~Gerge / 2021-02-09 09:16
Brak kontaktu. Nie udostępniają maila. Nie ma gdzie zgłosić reklamacji. Zaprzestali doręczania faktur, ale za to intensywnie przesyłają wezwania do zapłaty niedoręczonych faktur. To kompletne lekceważenie klienta. Z takiego dostawcy zrezygnujemy. To francuska firma, a niestety we Francji totalnie lekceważy się klientów , wszędzie , w hotelach, bankach etc. Taka kultura prowadzenia biznesu. ZaletyBrakWadyChamstwo -
~Baśka / 2021-02-09 08:27
Ostrzegam potencjalnych klientów Orange by nie podpisywali umowy z tak nierzetelnym operatorem. Jestem nową klientką, przez 17 dni walczyłam o naprawienie przesyłu usług. W tej sprawie dzwoniłam na Biuro Obsługi Klienta, za co naliczono mi dodatkową opłatę. Nikt z doradców mnie o tym nie poinformował, że tylko czat z nimi jest bezpłatny. Jestem tak rozżalona, że chętnie oddałabym sprawę do Rzecznika Praw Obywatelskich. Naprawienie z ich strony nieprawidłowo działającej usługi to druga kwestia wołające o pomstę do nieba, 17 dni walki i za to dodatkowa opłata.
J.R.
Zaletyżadne -
-
~Kasia / 2021-02-08 21:06
Mam umowę na abonament na dwa lata cały czas było dobrze do cMlzasu nowego roku gdzie naliczają mi pieniądze a teraz podwyszyli abonamet m gdy dzwonię na infolinię nie da się z nimi dogadać nikt nic nie wie i nikt nie umie muszę czekać do tego lutego 2022 roku i rezygnuje mam już dość tej sieci -
~Damian / 2021-02-08 10:11
Brak słów na sieć orange. Niedawno dostałem 25 zł do zapłaty. W liście było napisane nota obciążeniowa za nieterminowe spłaty. Płacę 5 każdego miesiąca a termin mam 16 każdego miesiąca. Doradca tlumaczy że ta nota jest za to kiedy dostaną przelew i kiedy zaksięgują. Przez 10 dni nie potrafią zaksięgować wpłaty i naliczają odsetki. To jest chore ZaletybrakWadyza dużo żeby opisywać -
~Michał / 2021-02-07 02:50
Totalne dno. Orange już dawno powinno się wycofać. Obsługa klienta na poziomie podstawówki. ,,Zadzwoni do Pana nasz przełożony". Mam z tą siecią umowę już 3 lata i po 2 latach sami sobie przedłużyli bez jakiegokolwiek kontaktu z właścicielem usługi. Jestem bardzo zawiedziony. Router najgorszy z najgorszych. Brak połączenia cały czas. Ogólnie nie polecam i zrywam umowę w tym tygodniu. ZaletyBrak!!!!!!!!!!!!WadyNajgorsza sieć na świecie!!!! -
~Karolina / 2021-02-05 17:18
Miesiąc bez telewizji( z czego przychodzi rachunek mimo, że nic nie było używane, a rachunek bankowy większy), wielki problem w przenoszeniu. Żadnych konkretnych informacji na temat. Konsultanci proszą o 5 gwiazdek, a tak naprawdę szkoda dać chociaż jedna. Nie polecam nikomu i żałuję że zawarłam umowę z tymi nierobami i złodziejami po pieniądze to pierwsi ale jak ktoś ma problem to zadnego chętnego nie polecam i omijac szerokim łukiem te pseudo sieć nr 1 chyba od końca ZaletyŻadneWadyJest ich zbyt dużo aby wymienić
strona 135 z 197
- « poprzednia
- 1 ...
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- nastepna »