Nie polecam, internet praktycznie nie działa, nic nie chce się załadować. Gdy dzwoni się do nich mówią,że nie ma nadajnika i może do sierpnia 2024 będzie normalnie działał porażka.
Okropny burdel w sklepie internetowym. Dnia 25.01.2024 kupiłam tablet na raty wraz ze słuchawkami, 28.01.2024 sprawdziłam status zamówienia i zobaczyłam masę dziwnych rzeczy,typu, że zamówienie niby zostało odebrane, a ja wcale go nie odbierałam. Dzwoniłam na infolinię (odebrał bardzo miły Pan konsultant, który pomógł rozwiązać mi problem) i okazało się, że są jakieś błędy w systemie, dlatego to zamówienie być może ni byłoby nigdy zrealizowane. Jeżeli coś zamawiacie przez Orange lub jakąkolwiek inną stronę,to pilnujcie swoich zamówień.
ZaletyFachowa i pomocna obsluga
~SpokoZiom / 2024-01-28 14:26
Ocena: 1.00 / 5
Jeb ane go wno dla cw eli jeb ac was czar ne peda ły jahahdhakfjowkwpxnmqhdoxbslqhdkrboanwlwbxos jwosnroeowbaooxuenwoapnfuwnwpdofhmwpsndpwpxjzohxoaneufksnsjfh
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Jebać was / 2024-01-25 16:40
Ocena: 1.00 / 5
Jesteście pierdolonymi złodziejami i kłamcami dajecie internet który nie chce działać ciągle się rozłącza i zacina również internet w telefonach jest do dupy
~RC28 / 2024-01-25 15:30
Ocena: 4.00 / 5
Mi ogólnie internet zaczął działąć jak należy po naprawieniu anteny wifi w laptopie.Po prostu laptop swoje lata ma i z biegiem lat od zamykania i otwierania klapy matrycy uszkodziła się antena wifi.Po jej wymianie ew. podłączeniu do karty sieciowej białej anteny w gniazdo main internet działa stabilnie i szybko.
~Ruda / 2024-01-25 12:32
Ocena: 2.33 / 5
Przez długi czas myslałam, ze Orange jest najlepsze i faktycznie dopóki byłam bezproblemowym użytkownikiem to wszystko było ok, problemy zaczęły sie, gdy musiałam sie przeprowadzić. Wykonałam telefon na infolinie, a tam miła Pani poinformowała mnie, ze jasne pod nowym adresem planowany jest światłowód pod koniec roku, wiec nie powinno byc problemu. Ok, dzwonię do nich w grudniu i dowiaduje się, ze światłowodu jednak nie bedzie, ale poniewaz miał byc a nie ma, to w przypadku gdybym chciała z niego zrezygnowac nie będzie kary. Bardzo miło, szkoda ze nie zapaliła mi sie wtedy czerwona lampka. Po kolejnym telefonie w styczniu inny konsultant informuje mnie, ze to przeciez oczywiste ze to moja wina, ze nie moge zrobic cesji i w ogóle jedynie moge zapłacic wielką karę, ale mogę zrezygnowac w dowolnym momencie z ich usług. Ok. Przemyslałam to co usłyszałam i dwa dni póxniej dzwonie na tę sama infolinię i dowiaduję sie, że nie nie moge zrezygnowac w dowolnym momencie. Niech bedzie, wybralismy date wyłączenia usługi, pan mnie poinformował, ze dostanę sms i maila, na którym musze cos tam zaakceptowac i bedzie załatwione. Mijają kolejne dwa dni, maila dalej nie dostałam, dzwonie na infolinie a kolejny konsultant mówi, ze jaki mail, ze żadnego maila nie bedzie, ze wszystko załatwione. Oby. Nigdy więcej Orange.
Drogie Orange, czy możecie proszę ogarnąć swoich konsultantów?! Przeszkolcie ich dobrze z procedur, bo wprowadzają chaos, a o was to tylko świadczy jak najgorzej.
~Barbara / 2024-01-24 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam Orange. Nie podpisujcie żadnych umów i nie wybierajcie żadnego z ich produktu. Kilka lat temu miałam problem żeby zrezygnować z abonamentu stacjonarnego i dopiero po kilku pismach do dyr.zwolniono mnie z opłat za rozmowy których nie było. Obecnie również moja mama ma problemy. W salonie w Łodzi na ul.Pojezierskiej obsługa jest fatalna, niekompetentna i niemiła. Pracownik ucieka przed klientem pomimo kilkakrotnej wcześniejszej obsługi (osoba 84 lat). Wszyscy pracownicy powinni ponieś konsekwencje takiego zachowania i braku kultury. W mojej pracy taka obsługa klienta jest nie do pomyślenia, wszyscy zostaliby zwolnieni czego życzę tym z w/w Salonu Obsługi.
ZaletyBrak
WadyDużo by pisac, brak miejsca na to
~Adrian / 2024-01-24 15:39
Ocena: 1.00 / 5
zamowienia online z chin szybciej przychodza niz paczki z tego salonu.NIE POLECAM
Zaletyxdddd
Wady-obsługa klienta
~Przemysław / 2024-01-23 17:09
Ocena: 1.00 / 5
Nie przedłużajcie umowy przez internet.
Zostaniecie oszukani. Ja co przedłużyłem, to mnie oszukano. Będę miał nauczkę. Płaciłem 139,98 łącznie z pakietem extra+. Pani zadzwoniła z ofertą, że będę płacił teraz 120,00 . Pytałem się, czy będę miał wszystkie te same kanały. Pani potwierdza. Wyszło na to , że płacę 120,00 ale za kanały bez extra+. Kanał extra+ wynosi 29,99 więc razem musiałbym płacić 149,99 . Dlatego nie dajcie się nabrać.
ZaletyNie polecam
WadyNie polecam
~Piotrek / 2024-01-21 12:20
Ocena: 2.00 / 5
W salonach próbując załatwić np nową umowę z telefonem to istna parodia - obsługa salonu wchodzi na stronę internetową i czyta ci to co możesz sam sprawdzić na ich stronie jeżeli oczywiście takowa akurat działa bo często zdąża się że strona się nie odczytuje albo laguje lub jest praca serwisowa ????
ZERO KOMPLETNE jeżeli chodzi o potrzymanie klienta - nic indywidualnie nie mogą zaproponować chyba że nabierzesz pakietów telewizyjnych i internetowych to coś tam ci zjadą ale czysta umowa na telefon - ZAPOMNIJ!
Idąc przedłużyć umowę nastawiłem się dla żony na dany model telefonu. Pytając w salonie o ten że model i przedłużenie umowy usłyszałem - oczywiście umowę możemy przedłużyć ale telefonu nie mają ????
Będzie w najbliższym nie określonym czasie.
Parodia ????
ZaletyCzysto w salonach
WadyDużo by pisać
~Wojciech / 2024-01-20 13:18
Ocena: 5.00 / 5
Witam wszystkich, punkt Orange w Gnieźnie ul. Chrobrego to najbardziej profesjonalny salon Obsługi Klienta jaki znam ! Wiedzą specjalistyczna Pań Natalii i Malwiny oraz empatia do klienta są godne podziwu ! POLECAM ten salon w GNIEŹNIE !
ZaletyProfesjonalizm i empatia Pań - Natalii i Malwiny !
Wady-regularnie inernet przestaje działać
-naprawa tego trwała miesiącami bo technicy upierali sie że to moja wina
-problem powrócił ale tym razem nie mam siły i nerwów tego konsultować, po prostu zmienie operatora
~Tak / 2024-01-18 21:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie ważne gdzie bym był to nigdy nie będę mieć internetu.
~Paweł / 2024-01-17 21:54
Ocena: 2.33 / 5
Nie wymieniajcie dekodera z Orange na canal+, stracicie połowę programów, które oglądacie,Dekoder canal+ niedopracowany i nie oferuje tego co dotychczas z Orange.Żałuję wymiany, ale muszę przetrwać 2 lata, a potem koniec z umową z orange
ZaletyMogę dokupić programy, które straciłem w wyniku wymiany dekodera
WadyNieczytelny program tv, mały wybór polskojęzycznych programów tv w porównaniu z dekoderem orange
~Taida / 2024-01-17 20:10
Ocena: 1.00 / 5
Jesli chcecie psuc sobie nerwy latami to podpiszcie u nich umowe.
ZaletyZadnych
WadyCala polityka firmy
~Magda / 2024-01-17 15:11
Ocena: 1.00 / 5
Przeciez to są naciągacze oszuści kłamcy i można by wymienić beż końca. Internet nie działa rachunki 2 razu większe niż na umowie napisane . Nic nie potrafią wytłumaczyć bo sami nic nie wiedzą na temat tego co sprzedają. Szkoda ze tak wykorzystują niewiedzę ludzi
ZaletyBrak
WadyWszystko od obslugi klienta po internet aplikacje itp
~Anonim / 2024-01-17 12:40
Ocena: 1.33 / 5
Blokują Tobie połączenia i możliwość wysyłania SMS-ów jak Zapłacisz mniej niż na fakturze !!!!!! Faktury przysyłają po terminie z terminem płatności do 15 Dnia każdego miesiąca, a list ze skrzynki wyciągasz 16 lub 20 dnia każdego miesiąca ( a sprawdzasz skrzynkę pocztową codziennie, a listu brak ). Za spóźnienie się dzień lub kilka dni naliczają karę mimo że to spóźnienie Nie jest z Mojego powodu tylko Orange i firmy dostarczających listy. Nie polecam tej firmy.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~jędrzej / 2024-01-16 16:10
Ocena: 3.67 / 5
Odkąd mam u nich numer codziennie dostaję zaproszenie na lnstagram: znieprawiona
Już dołączyłem no i jest grubo
Zaletylnstagram: znieprawiona
~Yevhenii / 2024-01-16 12:33
Ocena: 2.00 / 5
15 zł za 1 GB na tydzień... Jestem w szoku
Internet w roamingu.
Pojechał do Berlina. Kupiłem internet w roamingu. I nic się nie zmieniło. Załadowałem mapę mniej więcej dziesiąty raz. Chciałem napisać reklamację i oto, co odpowiedzieli: nie ponoszą odpowiedzialności! Dlatego to takie badziewie. Polecam Life Cell do roamingu.
Orange nie ma nadajników w każdym miejscu na ziemi.
"Jesteśmy Polskim operatorem, dlatego swoje nadajniki mamy w Polsce. Poza granicami, jest możliwość połączenia sie z zagranicznymi nadajnikami, natomiast nie są one nasze, i nie mamy wpływu na awarie bądź przeciążenia w zagranicznych nadajnikach ????"