Orange okłamuje klienta włączając dodatkowe pakiety. W salonie otrzymałem umowe na taryfe inna niz uzgodniiona. Odrzucone reklamacje. Orange kradnie w białych rekawiczkach. Jakosc internetu DSL, meostrady mierna. Monopolista który drwi z klienta poziomem usług.
Zaletyżadnych
Wady- w salonie kupiłem pakiet tańszy a placiłem za 2 x drozszy, reklamacja odrzucona
- kolejna umowa na orange love, dorzucili 3 c pakiet dodatkowego internetu, TRZY RAZY!!! kiedy nawet o raz nie prosiłem. Rachunki 2 razy wieksze niż na umowie
~mam dośc / 2021-05-27 22:56
Ocena: 1.00 / 5
nic nie da sie robić przez ciągle znikający internet nie polecam nikomu pluje na tą sieć
Zaletybrak
Wadyinternet
~oragojeb / 2021-05-27 19:50
Ocena: 2.00 / 5
Nie warto
jakby sie ktoś zastanawiał to lepiej od jakiegoś prywaciarza
Zaletyjaki jakikolwiek dostęp do Internetu co i tak graniczy z cudem przy kilku urządzeniach na raz
Wadywszystko
~gazek / 2021-05-27 13:01
Ocena: 2.00 / 5
Wady ich internetu:
-wolny (tak jak internet z cyfrowego polsatu)
-często przeciążone jakieś nadajniki
-jak na swoją cene miesięcznie to sie kompletnie nie opłaca
-obsługa NIEPOMOCNA
~Orange / 2021-05-27 12:38
Ocena: 1.00 / 5
Nie poelcam kupowanie tego. Jest to jest sklejone z 2 patykow i gliny
ZaletyMoge komuś strolować gre w lidze
WadyNie mogę z kolegą zagrać, ponieważ internet robił cosplay jezusa
~KolegaOrendżowca / 2021-05-27 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Kolega skarzy sie na ten internet i przez to płacze SADGE
Zaletybrak
Wadykoledze wywala co chwile internet przez co nie możemy razem grac sadge
~KOX89888989 / 2021-05-27 12:30
Ocena: 1.00 / 5
ja chce tylko pograc w gry 10 razy dziennie mi internet wyqwala nienawidze nie polecam nie biercie tego guwna
ZaletyBRAK
WadyNIE MA ZALET
~Tamara / 2021-05-27 10:44
Ocena: 1.00 / 5
Naprawa abonenta stacjonarnego polega na sprawdzeniu linii zdalnie i wysłanie SMS, ze zlecenie wykonano a telefon nadal jest nieczynny. Po ponownej interwencji znowu otrzymuje się SMS, że usterka usunięta. Nikt nawet się nie pofatyguje żeby zadzwonić na naprawiany numer i sprawdzić czy usterka jest usunięta. Pomijam "przyjemność" rozmowy i wymagania MaXa oraz w pierwszej kolejności paraliżowanie abonenta cenami za wykonaną naprawę.
ZaletyBrak.
WadyWeryfikacja procedur dotyczących traktowania abonentów.
~Marta / 2021-05-26 22:32
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam . O Klienta dbają do momentu podpisania umowy lub aneksu a potem się zaczyna droga przez mękę .
ZaletyBrak
Wady- źle działający internet
- zawieszające się rozmowy telefoniczne
- brak etyki sprzedaży przy prezentowaniu oferty co jest bardzo nieuczciwe wobec Klientów . Naciągają na 2 letnie umowy i mają Klienta gdzieś .....
~Niezadowolony / 2021-05-26 22:30
Ocena: 2.33 / 5
Pełna blokada połączeń wychodzących po 3 tygodniach od terminu płatności, po dokonaniu przelewu brak możliwości połączenia z infolinią, tylko ten cholerny Max się odzywa i w kółko klepie swoje, nawet z numeru spoza Orange jest upierdliwy i nie pozwala na połączenie z żywym konsultantem, widać, że Orange odciana się od swoich klientów robokipami..
Sorry, już czas się odciąć od Orange..
Żegnaj po 19-tu latach.. A początek był w Idea, przyszedł czas na szacunek i zrozumienie w trudnych czasach, w Orange tego zabrakło..
ZaletyAktualnie brak
WadyMax i brak kontaktu, jak chcecie coś sprzedać to jesteście na pierwszym miejscu..
~Andrzej / 2021-05-26 17:51
Ocena: 2.00 / 5
Zawarłem umowę na pakiet tv, Internet, telefon. Niestety nie potrafili tego uruchomić a teraz głębią mnie niekończącymi formalnościami żeby to odkręcić. Lepiej z nimi nie zaczynać !
~luk / 2021-05-26 14:59
Ocena: 2.00 / 5
od kilku tygodni nie mam mozliwosci zalogowac sie na moje konto !!!!
ciagle mi sie wyrzuca meldunek {"code":null,"message":"Internal error [bbcd0a4b-d2a7-4905-a92a-37aaff8c7710-h18]","status":404}
sztuczny max to jedna wielka katastrofa !!!
poniewaz czesto bywam zagranica to podalem w trakcie czatu z maxem moj aktualny numer zagraniczny - Orange tego numeru nierozpoznaje w systeme i w zwiazku z tym zero kontaktu z doradca.
i tak sobie wisze bez zadnej perspektywy...
~PAULINKA1462 / 2021-05-25 14:33
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku miesięcy jestem na zdalnym. Na każdej lekcji wywala mnie conajmniej 10 razy. Jak dzwonie do mojej psiapsi u niej jest wszysko ok. Żeby obejrzeć 10minutowy film na yt musze poczekac kilka minut żeby się coś załadowało. Jednym słowem mówiąc BEZNADZIEJA!!!!!! Nie polecam
ZaletyNic nie ma
WadyWszystko co może być
~On / 2021-05-24 21:14
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma, jaka istnieje na rynku. Wszystko na beznadziejnym poziomie. Ciągle problemy i użeranie się z obsługą.
Zalety Brak
WadySame
~Tobiasz / 2021-05-23 16:06
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, codziennie skacze mi ping do 2000 i nie da sie nic robic, filmy buforują sie nawet w 144p na youtube a w grze online mam po prostu pokaz slajdów. Jednym słowem to czysta żenada. nie raz dzwoniło sie na infolinie i dalej nic nie ruszyło
Zaletynie ma
Wadybardzo słabe połączenie z internetem i nic z tym nie robieniem
~Klaudia / 2021-05-23 12:59
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe problemy z internetem. Mimo zmiany rutera na nowy, połączenie było przez 2 dni i znowu brak. Panowie od napraw orange chyba minęli się z powołaniem.
Zaletyzalet brak
~Tonidziala / 2021-05-23 09:27
Ocena: 2.33 / 5
Bardzo dziękuję, przez weekend bez internetu i tv, pomoc techniczna ...czas oczekiwania 48 godzin ..dni roboczych..... Call- center żonie na komórkę 20gb...i bez słowa przepraszam.(tego naprawdę starczy na całą rodziną przez weekend?).20gb? taka mała firma? Proszę państwa... co miesiąc za usługi 80zl. Naprawdę nie macie pracowników technicznych... ? Proszę Państwa.... I nic z tym nie zrobisz.... Umowa podpisana... Proszę Państwo...na okres przez 2 lata. Dziękuję cię Boże,, zostało z tej umowy 6mies... I dziękuję Bardzo Orange...
~franek / 2021-05-22 17:43
Ocena: 1.00 / 5
Rozumiem że są ogólnie słabą firmą ale ja kurde na lekcjach nie mogę być!!!!
ZaletyNie ma
WadyWszystko
~JEBAĆORANGE / 2021-05-22 13:23
Ocena: 1.00 / 5
NAJWIEKSZE GOWNO JAKIE KIEDYKOLWIEK ISTNNIAŁO, 2021 rok, w każdy dzień działa jak w w latach 90-tych, to nie internet to totalna porażka
~5985 / 2021-05-21 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Reklamacja
Dnia 05.05.2021r. oczekiwanie na telefon od konsultanta Orange, który nie oddzwonił.
Dnia 11.05.2021r. samodzielny kontakt z biurem obsługi klienta, gdzie Pani Monika P. zapomniała o wprowadzeniu zlecenia. Otrzymałem numer telefonu: 503-500-303, pod którym miała być umówiona nowa data montażu światłowodu.
Dnia 17.05.2021r. ponowne wykonanie telefonu do biura obsługi klienta Orange.
Dnia 18.05.2021r. otrzymanie telefonu od Pani Moniki, która przepraszała za niewprowadzenie zlecenia. Montaż został umówiony na 21.05.2021r. w godzinach między 11, a 14.
Dnia 21.05.2021r. kontakt z biurem obsługi klienta po godzinie 14, gdzie okazało się, że zlecenie nie zostało zgłoszone.