Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange Światłowód opinie

Ocena na podstawie 578 opinii

2.51 / 5

  • Parametry
    2.64
  • Cena
    2.63
  • Obsługa klienta
    2.47
  • Niezawodność
    2.42
  • Cena/Jakość
    1.00
  • Oferta
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomadej / 2019-05-01 16:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Od ponad miesiąca usterka internetu nie została usunięta. Terminy są wciąż przekładane i nikt nie jest mi w stanie udzielić odpowiedzi kiedy będę miał przywrócony sygnał. Uważam to za skandal i fakt o jakości obsługi firmy Orange zamierzam rozgłosić gdzie tylko się da. Próba rozmowy z osobą odpowiadzialną za ten burdel za każdym razem kończy się niczym. Jestem odsyłany od jednej osoby do drugiej. Nigdy nie spotykałem się z taką nierzetelnością. W miescu podłączenia prowadzę firmę i od ponad miesiąca wszystkie podłączone urządzenia odcięte są od świata. Prosiłem o pomoc w postaci utworzenia jakiegoś zastępczego rozwiązania, zostałem z niczym.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wiktor / 2019-04-28 16:35
    Ocena: 3.25 / 5
    Przy predkości 100Mb/s oferowana cena jest zbyt wygórowana.

    przerw w dostawie jest stosunkowo niewiele.
    ZaletyPredkość jest nawet wyższa od deklarowanej o około 16 %
    WadyZbyt wygórowana cena
    MiejscowośćWrocław
  • ~tja / 2019-04-28 11:21
    Ocena: 4.75 / 5
    Parametry internetu lepsze od spodziewanych 100 MG łącze , dochodzi do 120 , niski ping 5 ms , mam komputer z karta sieciową 1 Gb/s , patrząc na opinie to wina jest chyba słabej i starej karty sieciowej komputera lub smartfona. W większości sprzedawanych komputerów karta sieciowa jest do 100 Mb/s
  • ~Miszczunio / 2019-04-18 15:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Internet działa szybko, zawsze ponad 100% prędkości, niskie pingi, nic się nie zacina ani nie buforuje - polecam.
    Pingi po 1-3ms, za granicę do max 40ms w Europie Zachodniej, do USA w okolicach 100-110ms - przede wszystkim taki ping jest stały - niezależnie od pory dnia.
    Nie ma co sugerować się Neostradą, światłowód to inny świat.
    Gorąco polecam.
    ZaletyStabilność, niski ping, brak awarii od ponad roku (gdyby nie moje resety routera internet działał by bez przerwy)
    Ogólna jakość 5/5
    WadyTroszkę drogo ale warte swojej ceny
    Miejscowośćwawer
  • ~Stefan / 2019-04-17 20:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciagle cos. Mam w pracy i w domu, na zmiane awaria. W chacie mam switlowod 300mb/s i raz nawet doszlo do 101 mb/s k... sukces. A obsluga mowi ze wszystko jest ok.
    ZaletyBrak
    WadyFull
    MiejscowośćWatszawa
  • ~Janek / 2019-04-17 03:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Rozczarowanie. Przesiadłem się z Internetem z kablówki i liczyłem na coś więcej. Po WiFi działa gorzej niż Vectra, po kablu jako tako. Przy przemeblowaniu zahaczylem o kabel na naprawę czekałem 3 tygodnie. Musieli wymienić całą wiązkę.
    ZaletyCena pakietu
    WadyNaprawy, obsługa i wymiana kabla, działanie Internetu po WiFi
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Teddy / 2019-04-14 19:41
    Ocena: 4.50 / 5
    Super sprawa nie wiedziałe ze tak moze wygladac obraz przedtem miałem tv na miedzi teraz doskonale
    ZaletySuper sprawa
    WadyBrak
    MiejscowośćBrwinów
  • ~zadowolony klient orange / 2019-04-11 17:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Posiadam od ponad roku - razem z telefonami i niedługo telewizją. Wszystko stabilnie, IP zmienia się teraz co 11 dni (równo, więc można ustawić konkretną porę), 100 Mbps do każdego miejsca na świecie (dosłownie, Afryka Oceania Ameryka etc.) bardzo niskie pingi w kraju i za granicę, chociaż czasem jest przeciętnie - jednak 95% czasu jest git. Twitch, YT, FB, wszelkie VOD działają idealnie - korzystam w domu ja i 2 inne osoby - użycie transferu jest bardzo intensywne. LTE nie wystarczy - a w Orange Światłowód przesyłam kilka TB miesięcznie i jest bardzo, ale to bardzo dobrze. Zawsze mam maksymalną prędkość, cena 135 PLN za internet + telewizję na 3 dekodery to bardzo dobra oferta. Dodatkowo telefony komórkowe - zasięg full, bardzo dobre ceny. Ogólnie jestem zadowolonym klientem Orange :)
    Polecam serdecznie!
    Zaletyniska cena jak za taką jakość, stabilny internet, nielimitowany transfer danych
    Wadymogliby troszkę poprawić peering, ale w porównaniu z innymi dostawcami i tak jest dobrze.
    MiejscowośćWarszawa Falenica
  • ~Bonsenior / 2019-03-28 09:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Nikomu nie polecam. Wfi tragedia działa 1metr od urządzenia. Orange twierdzi że moje mieszkanie jest za stare i przez ściany nie przechodzi. To jakaś żenada. Po zakończeniu umowy nigdy więcej ! Proponuje się głęboko zastanowić przed zakupem. Ja żałuję zamiany kablówki na to coś. Teraz w tej cenie co kiedyś miałam kablôwkę mam o polowe mniej programów w TV i Internet z którego mogę korzystać tylko jeśli stoję przy ruterze
    ZaletyUżywam od 8 miesięcy i nie znalazłam , niestety umowa jest na 2 lara
    WadyMalło programów w TV w podstawowej ofercie. Reszta bardzo droga. Internet nie działa bo podobno ściany mam za grube. Czuje się oszukana przez Orange.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~z11 / 2019-03-25 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Spodziewałem się, że internet światłowodowy od Orange będzie niezawodny. Tymczasem niemalże codziennie o przypadkowej porze zrywa połączenie - pojawia się komunikat 'Wykryto problem z loginem Neostrady i hasłem do połączenia'. Przerwy trwają nawet do 10 minut. Zgłoszenia, wizyta technika nic nie pomaga. Mało tego - zostaliśmy obciążeni kwotą 50zł za wezwanie fachowca, który stwierdził, że na jego laptopie wszystko jest w porządku (faktycznie w momencie jego wizyty internet działał).
    Ogólnie nie polecam. To nie jest usługa na miano XXI w.
    ZaletyBrak.
    WadyNiestabilne, zrywające się połączenie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paweł / 2019-03-20 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli ktoś się zastanawia. Odradzam jakkolwiek współprace z firmą Orange Polska S.A. Nie potrafią wywiązać się z umowy. Fatalna jakość obsługi na infolinii, jeszcze gorsza wizyta pseudo technika. Ogromne skoki prędkości czasami jest 16 mB prędkość. Nie da się korzystać ani z internetu ani z telewizji. Usługa Multi room nie działa w ogóle po wizycie technika. Reklamacja zgłoszona na infolinii. Od trzech tygodniu nikt się nie skontaktował. Wszystkie wymagania sprzętowe/karty sieciowe posiadamy. Obsługa na infolinii koszmar za który trzeba płacić. Czat z doradcą nie funkcjonuje. W weekendy nie da się korzystać z telewizji, pikselowanie praktycznie cały czas. Średnio raz w tygodniu telefoniczne zgłoszenia średnio 1 godzina płatne około 30 zł. Zgłoszono reklamacje jakości oferowanych usług i niezgodność z umową. Przyjechał technik wiedzy zero skasował częstotliwość 5 ghz powiedział że nie potrzebna. Prędkość internetu spadła do 50 mb/s. Technik informuje ze wizyta płatna 49 zł do faktury doliczane 129 zł. Próba złożenia reklamacji w dniu 07.03.2019 nie udana przełączano mnie do 3 rożnych działów płatność, usługi techniczne i znowu płatność. Mimo 50 minutowego połączenia nie udało mi się zgłosić reklamacji. Jeżeli Orange Polska s.a. nie jest w stanie wywiązać się z umowy którą podpisało z klientem powinno po prostu umożliwić rozwiązanie tej umowy. Całkowita niezgodność oferty przedstawionej na infolinii a opłat naliczonych w fakturach. Jeszcze rok męczarni. Omijajcie szerokim łukiem. Brak zalet, jeszcze nigdy na żadne usługi się tak nie nacięliśmy.
    ZaletyBrak zalet,
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Roman / 2019-03-16 21:05
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet działał świetnie od świat czyli końcówka grudnia częste straszne lagi spadki prędkości oczywiście po kablu i olewanie klienta po zgłoszeniu problemu zero kontaktu tylko sprawa w toku a po jakimś czasie sprawa załatwiona .
    Zdecydowanie odradzam brat mieszka kilka ulic dalej i ten sam problem już złożył wypowiedzenie umowy ja zrobie dokładnie to samo.
    ZaletyParametry
    WadyLagi ,słaba obsługa
    MiejscowośćBydgoszcz Fordon
  • ~gliniarz1212 / 2019-03-16 09:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet po kablu może i działa , ale przez wi-fi tragedia, na urządzeniach jak telewizor nowy 4k , telefony , pomimo dużego zasięgu bardzo słabo działa, router fun box 3 , zrywa połączenia,zgłoszona usterka w orange przyniosła chwilową poprawę ale po krótkim czasie znowu to samo , dobrze że mam czas na rezygnację to szybko rezygnuję !!!!
    Zaletypo kablu działa
    Wadyreszta !!!
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~OK2014 / 2019-03-15 16:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Słaby DO gier się nie nada i ogólnie też slaby
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
    MiejscowośćLublinLu
  • ~kozica / 2019-03-12 23:36
    Ocena: 1.25 / 5
    porażka, ściemniają, że niby najszybszy, niby tak ma śmigać, a zrywa i najgorsza jakość spośród wszystkich dostawców jakich testowałam (Orange, Vectra, UPC). Czekam tylko do końca umowy i nigdy więcej. Do tego kłamią w pismach, że był technik, który nigdy nie przybył. Czuję się oszukana
    WadyCiągłe problemy z zapewnieniem odpowiedniej szybkości, słaby zasięg routera
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marcin / 2019-03-12 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam. Dekoder wymieniliśmy juz na trzeci w pierwszym po dwóch miesiącach zepsów się pilot.drugi dekoder zaczął po jakimś czasie sam się wyłączać i po około 2 godzinach odpoczynku można było spowrotem go włączyć a teraz mamy trzeci dekoder od tygodnia i włącza się błąd ze nie ma połączenia z internetem z modemu... gdzie normalnie internet jest cały czas. Także musze resetowac dekoder i wtedy działa. Wlaśnie przed chwila miałem ta sytuacje ponownie. Mało tego internet z wi-fi totalna porażka musze być w tym samym pomieszczeniu żeby smarfon złapał zasięg
  • ~Aneta / 2019-03-07 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie odradzam. Światłowód - jakość internet dramatyczna.Umowa 300 mb/s nie udało nam się osiągnąć nigdy 100 mb. Wszystkie wymagania sprzętowe/karty sieciowe posiadamy. Obsługa na infolinii koszmar za który trzeba płacić. Czat z doradcą nie funkcjonuje. Fatalna jakość usług telewizyjnych usługa multiroom non stop się zrywa. W weekendy nie da się korzystać z telewizji, pikselowanie praktycznie cały czas. Średnio raz w tygodniu telefoniczne zgłoszenia średnio 1 godzina płatne około 30 zł. Zgłoszono reklamacje jakości oferowanych usług i niezgodność z umową. Przyjechał technik wiedzy zero skasował częstotliwość 5 ghz powiedział że nie potrzebna. Prędkość internetu spadła do 50 mb/s. Technik informuje ze wizyta płatna 49 zł do faktury doliczane 129 zł. Próba złożenia reklamacji w dniu 07.03.2019 nie udana przełączano mnie do 3 rożnych działów płatność, usługi techniczne i znowu płatność. Mimo 50 minutowego połączenia nie udało mi się zgłosić reklamacji. Jeżeli Orange Polska s.a. nie jest w stanie wywiązać się z umowy którą podpisało z klientem powinno po prostu umożliwić rozwiązanie tej umowy. Całkowita niezgodność oferty przedstawionej na infolinii a opłat naliczonych w fakturach. Jeszcze rok męczarni. Omijajcie szerokim łukiem.
    ZaletyBrak zalet
    WadyNiezgodność świadczonych usług z zwarta umową.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lech / 2019-03-05 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    wielkie rozczarowanie i wielka porażka ze strony Orange . chodzi mi o podłączenie ---na montaż czekam od 2 tygodni . pierwszy termin ustalono -jednak nikt się nie zjawił --po fakcie stwierdzono , że w umowie zawarto zły numer telefonu do mnie i technik nie mógł się ze mną skontaktować -zaproponowano mi następny termin za tydzień --w umówionym terminie -technicy mieli zjawić się w okolicach godziny 8 rano w moim domu--niestety -zjawili się o 10- gdy ja już zniecierpliwiony udałem sie do swojej pracy . dostałem telefon od technika , który poinformował mnie że już przyjechali - tłumaczyli że samochód im się zepsuł i nie mieli jak dojechać --po moich pretensjach , stwierdzili , że nie będa na pieszo do mnie przychodzić . po tym incydencie oddzwoniłem do biura obsługi --udzielając wyjaśnień .zaproponowano mi kolejny termin --oczywiście nie w trybie priorytetowym tylko za kolejne parę dni . nie zgodziłem się na to , więc ktoś z obsługi , wpisał mi kolejny termin , bez mojej akceptacji i w dniu następnym technicy przybyli do mnie o godzinie 11 ---gdzie wiedzieli że jestem w pracy --informowałem , że interesuje mnie tylko montaż w godzinach od 8 rano . po stwierdzeniu , że nie mogę udać sie w tych godzinach na miejsce montażu , zaczęłem dostawać połaczenia telefoniczne z biura obsługi , że się ze mną kontaktowano , myślę że to były tylko krótkie połączenie(tzw.strzałki) , nie wiem w jakim celu , chyba tylko żeby zaznaczyć że do mnie dzwoniono . nie polecam --proszę przed zmianą operatora czy wyborze dostawcy internetu zapoznać sie ze strona techniczną --tzn o montaż urządzeń --jestem rozczarowany i rozgoryczony -myślę że szefostwo zajmie sie takim wpisem i wyciągnie z tego wnioski . wydarzenie odbywa się w Koszalinie --nadmieniam że do dnia dzisiejszego nie mam podłaczenia a umowę podpisałem 21 lutego 2019 r.
    MiejscowośćKoszalin
  • ~MARKOS / 2019-02-28 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest bardzo żle , nie polecam.
    Umowa na 300Mb , w praktyce prędkość mniej niż 30Mb .
    Przez 2 miesiące było w miarę /ale też dużo poniżej 300Mb.
    Aktualnie nie ma możliwości rozmowy z człowiekiem , automat oferuje wizytę technika za 129 PLN.
    Szczerze i z serca wszystkim odradzam.
    ZaletyZalet brak
    WadyWszystko jest nie tak . Prędkość poniżej krytyki , ciągłe restarty urządzeń .
    MiejscowośćŁódź
  • ~Jacek / 2019-02-17 16:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Internet działa prawidłowo zakontraktowany transfer 300 mb/sek ping 5 ms w stałym łączu światłowodowym. Działa stabilnie bez zakłóceń. Montaż szybki i profesjonalny, modem bardzo dobry. Polecam każdemu kto chce posiadać dobrą łączność.
    MiejscowośćSłupsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016