Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange Neostrada opinie

Ocena na podstawie 1185 opinii

1.94 / 5

  • Niezawodność
    1.92
  • Obsługa klienta
    2.01
  • Cena
    1.96
  • Parametry
    1.91
  • Cena/Jakość
    1.00
  • Oferta
    1.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~bogusia / 2010-12-12 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    nie da rady ogladać nic na youtube przerywa caly czas najgorszy internet na swiecie chyba.I muszę sie mordować aż 2 lata bo tyle trwa umowa Kilkanascie razy dzwonilam i to samo
    Zaletyżadnych plusów
    Wadyminusow bardzo dużo bez nadziejny internet
    1 rok
  • ~Zbyszek / 2010-12-12 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch latach działania neo z pedkością 1 mb okazuje się że trzeba mi zmniejszyć prędkosć do 512 a sąsiad ma już 6mb. Na dodatek nie potrafią od 1 grudnia mimo że mamy dziś 12 usunąć usterki. Rwie co chwile połączenie, nie trzyma synchronizacji itp.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko na nie
    4
  • ~Zbulwersowany / 2010-12-12 12:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Rozłącza mi połączenie raz na 30 min. Transfer trzykrotnie mniejszy od zapowiadanego. Strasznie żaluję.
  • ~ty jestes sam bonem z neostrady / 2010-12-11 20:24
    dużo prezentów, BOK jak zwykle

    Jak zwykle, wszystko zależy od konsultanta, dużo mówienia i żadnych konkretów, podziękowałem. Następna wizyta i same konkrety. Bony na zakupy, umowa na 24 miesiące, lub opcja z bezpłatnym testowaniem. Inne promocje ominąłem, bo za dużo. Na chwilę obecną działa bez zarzutu, infolinia 24h. Mam nadzieję, że nie wykrakałem właśnie awarii, póki co jestem dobrej myśli. Wcześniej było łącze radiowe, być może dlatego różnica w jakości jest tak widoczna.
    Zalety24h helpdesk, stabilność
    Wadydużo promocji na ten sam produkt

    to czego nie brałeś wszystkich promocji ???????????? pracujesz w tp? ?? ja mam neostrade i tez byłem u konsultantów i wszystko to co sie reklamuje neostrada to sciema a płacic trzeba bardzo wysokie rachunki tak naprawde pozdrawam
  • ~Klient TP / 2010-12-08 12:46
    Ocena: 4.00 / 5
    Jak zwykle, wszystko zależy od konsultanta, dużo mówienia i żadnych konkretów, podziękowałem. Następna wizyta i same konkrety. Bony na zakupy, umowa na 24 miesiące, lub opcja z bezpłatnym testowaniem. Inne promocje ominąłem, bo za dużo. Na chwilę obecną działa bez zarzutu, infolinia 24h. Mam nadzieję, że nie wykrakałem właśnie awarii, póki co jestem dobrej myśli. Wcześniej było łącze radiowe, być może dlatego różnica w jakości jest tak widoczna.
    Zalety24h helpdesk, stabilność
    Wadydużo promocji na ten sam produkt
  • ~NACIĄGACZE Z TP / 2010-12-05 20:04
    Ocena: 1.75 / 5
    nie dajcie sie naciągać na promocje neostrady im tylko chodzi o podpisanie umowy a później mają klijentów w dupie a jak sie chce zerwać z nimi umowę to 900 zł kary naliczają nie dajcie sie naciągnąć nikt nic za darmo nie daje a na pewno nie to całe niedorobione tp i neosztrada po podpisaniu umowy zero kontaktu z nimi a rachunki kolosalne co miesiąc pozdrawiam

    ich promocje to rok 1 mega 69.90 plus 50 obowiązkowy abonament a piszą ze za darmo
    rok 1 mega 69.90 plus 50 obowiązkowy abonament
  • ~luk / 2010-12-01 20:59
    Ocena: 4.00 / 5
    Korzystam z neo około 4 lat a awarie miałem tylko 2 razy przez cały okres. Może ceny nie były w tedy konkurencyjne, ale warto polecam.
    Zaletyobsługa linii technicznej, bez awaryjność,
    Wadykiedyś cenny, tera to trzeba mieć tele żeby podłączyć co wiąże się z kosztami opłat miesięcznych
    4 lata.
  • ~oriental_chicken / 2010-12-01 12:26
    Ocena: 4.25 / 5
    Na tle konkurencji wypadają dość korzystnie. Szczególnie pod względem cen i licznych promocji. Poza tym , że w październiku obniżyli ceny, to jeszcze 2 pierwsze miesiące są za darmo. Każdy operator ma swoje plusy i minusy. Wszystko zależy od oczekiwań. Dużym plusem jest możliwość testowania.
  • ~Eddie / 2010-11-30 20:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Wysoki ping ( dla niekumatych - opóźnienie połączenia z serwerem - przy przeglądaniu stron nie przeszkadza, ale przy oglądaniu filmów online i grach online - uniemożliwia korzystanie )
    Niestabilny - stałe łącze a prędkość zmienna jak zdanie przeciętnej kobiety obuwniczym. rozumiem wahania wynikające z obciążenia łącza, ale u nich sięgają nawet 90 % szybkości
    TRAGICZNA OBSŁUGA KLIENTA - przeklęte automaty, czeka się na połączenie z konsultantem który po 20 min moje ślęczenia przy telefonie mówi mi że w okresie światecznym dużo ludzi korzysta z internetu więc można odnotować spadek prędkości. A co mnie to obchodzi? Niech postawią lepsze serwerownie!! ( spadek z 2 Mb do 50 kb - poważnie )
    Cena - nie dość ze trzeba bulic kase za łącze to jeszcze stosunkowo wysoki abonament ( dla porównania koszalińska firma Jnet - 55 zł - 2 Mb - TPsa - 70 pln + 40 gniazdko - 2 MB )

    Podsumowując - masz inną opcję niż tp sa bez limitów?? Nawet się nie zastanawiaj
    Zaletymasz internet - tylko tyle

    Wadycena, obsługa klienta, jakość usługi
  • ~Kris / 2010-11-30 12:34
    Ocena: 4.25 / 5
    Jakość usługi się poprawiła. Głównie przez wprowadzenie promocji na bezpłatne testowanie i bony na zakupy online. TPSA ma dużą konkurencje w postaci operatorów BSA i coraz bardziej zaczyna dbać o klientów właśnie przez BOK i nowe ceny. Z niecierpliwością czekam na 2011 rok
    Zaletycena obsługa techniczna
    Wadynie wszędzie jeszcze jest 20mb
  • ~LadyD / 2010-11-26 15:26
    Nie polecam ani trochę. Nie można się dodzwonić ani nic załatwić, drugi raz muszę ciągnąć tatę do punktu tp żeby przepisać tel na siebie bo pani nie wprowaniła zmian, nie wiem co się stało z jego oświadczeniem. Zgłosiliśmy w połowie pażdziernika chęć zawieszenia tel, minął miesiąc i nic. Kompletna porażka a do tego drogo. Wybraliśmy większą prędkość - co za tym idzie większe opłaty a strony otwierają się czasem po kilka sekund, wolniej niż u znajomych którzy mają najwolniejszą opcję(chociaż my mamy lepszy sprzęt). Nie przedłużę umowy za żadne skarby, dobrze że mamy tylko na rok. A no i jak mieliśmy problemy z podłączeniem modemu zgłosiłam to, po dwóch dniach zadzwoniłam ponownie pan poinformował uprzejmie że nie wie czemu nikt się tą sprawą nie zajął i kazał czekać kolejne 48 gosz i znowu nic, panowie przyjechali dopiero po tygodniu i trzech moich telefonach i powiedzieli że dostali zgłoszenie dopiero tego dnia rano, ręce opadają, a do tego nie odliczyli mi dni bez internetu od rachunku bo powiedzieli że to z mojej winy internet nie działał i pewnie też z mojej winy panowie tydzień jechali?? Kompletny brak szacunku. Całe tp to dla mnie jedno wielkie nieporozumienie.
    ZaletyBRAK
    Wadywolno chodzi; niemiła, niekompetentna obsługa; drogo
  • ~misia / 2010-11-25 13:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam, chciałabym poinformować, że współpraca z TP SA to porażka. Od wielu już lat korzystam z lini telefonicznej, od kilku z neostrady. Ogólnie z telefonem nie ma większych problemów, ale usługa neostrady z telewizją to katastrofa!!!! Sa bardzo mili kiedy mają nadzieję na przedłużenie umowy na kolejne np. dwa lata. Proponują dodatkowe korzyści np.pakiety telewizyjne, tylko jak nadchodzi termin włączenia tychże pakietów to nikt nic nie wie.
    Jedno wielkie OSZUSTWO!!!!!!!!!
  • ~Tomek / 2010-11-16 17:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam Tp neostrada od 4 lat świetnie się spisuje, bez problemów z instalacją, niedrogo, zmienne ip., brak limitów. Najpierw mialem modem potem livebox. Awarie miałem może 2 razy. Czasami wieczorem przepustowosc spada ponizej 128 kb a (powinienem miec ok. 250 kb.(mam 2 MB internet.) Nie mam powodu narzekac to wg. mnie najlepszy dostawca internetu.
    Zaletyniedrogi abonament, niskie koszty aktywacji, brak limitów, mała awaryjnosc,
    Wadyczasem wieczorami przymula
    4 lata,
  • ~Wolfing30 / 2010-11-14 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    LENIWE CZOPY KABLA NIE CHCIALY POD DOM PODCIAGNAC NAWET A INTERNET U NICH PRZERYWA
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO CO SIE ICH TYCZY
  • paulinka / 2010-11-04 10:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Myślałam, że wybierając neostradę, wybieram firmę o ugruntowanej pozycji ale to nie wystarczy. Obsługa klienta jest makabryczna, dodzwonić się aby zgłosić problem to historia, ginie zasięg i ogólnie nie fajnie. Jak skończy mi się umowa, to zmieniam operatora.
    Zaletymam internet
    Wadyzasięg, obsługa
  • ~dak / 2010-10-24 19:04
    Ocena: 2.00 / 5
    1. Obiecano mi tzw.1- kę , a przez rok tylko same problemy . Działa wolno , ginie sygnał...itp
    2. Podpisując umowę polecono mi tą tzw.1-kę, po sprawdzeniu że pójdzie.
    Trzy razy wymieniałem live boxa (dojazd 40km), za każdym razem wmawiano mi że jest inny problem (choć życzliwie...).
    3. Dziś po roku użytkowania sprawdzono, po zgłoszeniu reklamacji na bł.linię (wcześniej myslałem,że neostrada to tylko tel 800102102) że nie powinno się zaproponować mi tej 1-ki lecz wolniejszą.

    4. płacę za pakiet z tel ok.129zł miesięcznie, a z neostady wielokrotnie nie mogłem korzystać (żałuję,że tylko część problemów zgłosiłem).
    Dzis proponują mi zejście do wolniejszej prędkości i korektę rachunku za 2-mce , a reklamacja dotyczy całego roku.
    Dlatego jak macie problem to:
    - zgłaszajcie go od razu na 102102 i jednocześnie na błękitną linię , bo potem tylko takie zgłoszenia się dla TP liczą!
    - czytajcie umowy, bo mnie dziś powiedziano, że nigdzie nie mam napisane że gwarantują mi 1-kę -lecz prędkość do 1-ki. .. a ta przecież była zawsze .
    - live boxy też albo wadliwe , albo niewłaściwa ocena tegoż przez konsultantów.
    Choć do ich chęci pomocy nic nie mam. Ich życzliwość oceniam na 4.
    Reasumując -
    Ja rezygnuję z ich usług teraz lub za roku- jeszce się zastanowię.
    Całe szczęście ,że nie muszę mieć internetu- a tylko chciałem go mieć.
    dak
    Zaletyniezależność od pogody.
    Wady- brak gwarancji jakości usługi,
    - ciągłe wykrzykniki,słoneczka, czerwone krzyżyki- brak dostępu,
    - nierzetelna informacja: bo jak to w momencie podpisywania umowy byłoa 1-ka, a dopiero po moich reklamacjach i uporze stwierdzpono że jej nie ma ?!
    ,A rozmowa z załatwiającym reklamację: proponuję to i to - a jak nie to może pan zrezygnować. Moje propopzycje się nie liczyły- poczekam więc na pismo od nich....
    mam rok , kupiłem w punkcie TP
  • ~żmigród / 2010-10-18 20:06
    neostrada jest jak do tej pory naj bardziej kompetentnym dostawcą neta a po za tym jest polską firmą
    a to jest bardzo ważne znam ludzi co mają inne łącza i a wcześniej mieli neostrade a teraz strasznie są zawiedzeni
    Zaletytak
    Wadynie
    ponat 2 lata
  • ~Uzytyownik / 2010-10-12 18:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa infolinii niestety operuje sfałszowaną bazą danych.
    Baza także jest dostępna z poziomu strony internetowej.
    Już od dawna wynikiem zapytania bazy TP S. A. było, że posiadam możliwości techniczne na podłączenie internetu. Pracownicy infolinii przyjmą dziś moje zamówienie z tego powodu.

    Jednak istnieje prawdziwa baza danych, która jest użytkowana tylko na potrzeby TP.

    modem musiałem oddać, teraz znowu bym oddawał, jakbym zakupił.
    Zaletymodem dotrze na pewno i szybko, niezależnie od możliwości technicznych.
    Wadybazy danych
    inwestycje
    0 koszta. Czas stracony.
  • ~sobol / 2010-10-09 13:26
    Ocena: 4.25 / 5
    Mam neo już kilka lat. Jestem zadowolony. Na początku bardzo mi często rozłanczało. Zaprzyjażniony informatyk doradził mi zebym kupił ruter, a modem neo wyrzucił do śmieci. Tak zrobiłem. Neostrada od tamtej chwili działa niezawodnie, Parametry zgodne z umową. Na 5 lat 2 awarie usunięte w 48 godz. Polecam
    ZaletyNiezawodność oraz zgodność parametrów
    Wadycena
    5 lat 90 zł
  • ~klEska / 2010-10-08 23:12
    Ocena: 1.50 / 5
    z problemami borykasz sie sam! Biuro oblugi Klienta obiecuje , notuje zgl,? i nic
    trzeba ponawiac, wywierac presje
    NIE CHCA PRZYSLAC DO EMERYTKI / jest klientka od 4 lat/ montera/?/ zeby podlaczyl uklad / TV interbet TV/ umowa podpisana a usluga nie uruchomiona/ nie powiedziano ze NIE ma mozliwosci takiej/ ale nikt od 3 tyg. nie kontaktuje sie mimo ponawianych prosb przez tel.
    CHODZI o drugie podlaczenie na NOWYM adresie
    Bez noty do technikow BOK zdecydowalo ze nie ma mozliwosci p r z e n i e s i e n i a
    na nowy adres i TRZEBA PLACIC DWIE! USLUGI / stara i nowa/Ca 400.00zl/
    to wrabianie kienta w problemy...celowe tylko po co , czy maja z tego premie?
    Teraz jest / emerytka/ na nowym adresie ale bez uslugi mimo podpisania umowy
    na sarym adresie / tel. zawieszony/ reszta uslugi dostepna ale niepotrzebna bo spba zobowiazana ? juz tu nie mieszka
    Teraz trzeba pisac na ....Bazancia do Katowic i probowac ...z dwoch umow zostawic jedna
    ..rece opadaja..........
    Zaletyjakos to idzie
    Wadylek o to co sie podpisuje? za pomoca BOK
    4 lata.... nie pamietam
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4551
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266